Locadia wil stappen maken in Engeland: Dan gaan we ons handhaven

    Locadia wil stappen maken in Engeland: "Dan gaan we ons handhaven"

    woensdag 21 maart 2018 om 12:48

    Jürgen Locadia wil zo snel mogelijk een vaste basisplaats afdwingen bij Brighton & Hove Albion. Afgelopen januari betaalde de Premier League-promovendus een slordige zestien miljoen euro voor de aanvaller, die sindsdien twee goals maakte. 

    "Ik ben nu al twee weken helemaal fit. Ik ben klaar om te spelen en voel me goed. We hebben nog acht wedstrijden op het programma staan in de Premier League en ik hoop op een basisplaats", laat de voormalig spits van PSV weten in een interview met The Brighton and Hove Independent.

    Brighton is volop verwikkeld in een strijd voor handhaving in de Premier League. De komende weken worden héél belangrijk, beseft Locadia. "We zijn goed in vorm en moeten nu blijven winnen. Als we spelen zoals we deden tegen Manchester United, gaan we ons zeker handhaven."

    Het is hem inmiddels duidelijk gemaakt dat de derby tegen Crystal Palace extra belangrijk is. "Dat is misschien wel de grootste wedstrijd van de drie duels die er nu aan zitten te komen. De fans hebben me er alles over verteld."

    Lees ook: Even slikken na bekendmaking Oranje-selectie: 'Bij PSV had ik er iets van gezegd'

    Poll

    Wordt Locadia een succes bij Brighton?

    (3118 stemmen)

    Plaats een reactie

    mba4u2c +2198
    woensdag 21 maart 2018 om 12:58
    Hopen op een basisplaats? IJdele hoop lijkt me dat...
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    woensdag 21 maart 2018 om 13:56
    Hoezo lijkt je dat?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2198
    woensdag 21 maart 2018 om 16:10
    Niet goed genoeg...
    Vind ik leuk
    J de Wit +990
    woensdag 21 maart 2018 om 12:59
    Locadia, van een net nietje tot een net nietje.. veel geloof in hem gehad maar ben bang dat mentaal het alleen op praatjes aankomt
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    woensdag 21 maart 2018 om 13:59
    Net zoals Memphis toch? Of niet?
    Vind ik leuk
    J de Wit +990
    woensdag 21 maart 2018 om 21:59
    Ik heb iets meer vertrouwen in Depay.... ach tijd zal het leren
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 13:01
    Zwaar overschat en dat hij zijn eigen kunnen niet eens op de korrel neemt zegt feitelijk alles al over Locadia.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36086
    woensdag 21 maart 2018 om 13:06
    Aldus een Ajacied....

    PS ooit nog iets gehoord van sterkhouder Jan Klaassen?
    Waar speelt die ook alweer?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    woensdag 21 maart 2018 om 13:09
    Ik zou toch liever bij Everton op de bank zitten dan op de bank bij een club die volgend seizoen in de Championship speelt...
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 13:10
    In tegenstelling tot Locadia en Pöpper komt Klaassen er wel, Eriksen, Sánchez, Vermalen, Aldewereld, Blind inderdaad onze sterkhouders spelen allemaal bij grote clubs.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36086
    woensdag 21 maart 2018 om 13:12
    Klaassen speelt niet grapjas...je lult uit je nek.

    Locadia heeft al 2 keer gescoord, hoeveel keer Klaassen al?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 13:13
    Heeft inmiddels een basisplek al dan niet door blessure.

    Weet het goed gemaakt, noem eens 1 PSV'er die de laatste 25 jaar de top heeft bereikt daar stel ik dan minimaal 4 Ajacieden tegenover.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1197
    woensdag 21 maart 2018 om 13:27
    Cocu, van Bommel, Stam, Van Nistelrooy, Robben, Ronaldo.

    Zo, nu jij 20 doorbraken in de absolute top.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    woensdag 21 maart 2018 om 13:30
    6×4=24;)
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1197
    woensdag 21 maart 2018 om 14:08
    Excuus...maar laat hem er eerst 6 doen. Lukt ‘m ook niet.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 13:41
    Robben, en Stam komen niet van PSV zijn aankopen geweest en ook Van Nistelrooy .....niet waren aankopen dus wel even zorgen dat het klopt dat verhaal.

    De 3 anderen speelden bij clubs wat destijds geen top was. De door mijn genoemde spelers kwamen uit de jeugd bij Ajax de door jou genoemde spelers met uitzonder van Cocu niet ook van Bommel kwam immers van Fortuna over.

    Maxwell, Zlatan, Eriksen, Sanchez, van Basten, Rijkaard, Murhen, BlindVermalen, van de Sar, Aldewereld, Cillessen, Arnessen, Lerby, Koeman

    Nog meer namen nodig?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 13:42]
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4736
    woensdag 21 maart 2018 om 13:52
    En dat zijn geen aankopen wil je zeggen? Ga toch fietsen, clowntje
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 13:54
    Maxwell heeft zijn opleiding genoten in Brazillie ( Cruzeiro om precies te zijn) hij heeft daar zelfs nog in het eerste gespeeld, Zlatan: "In april 2001 werd Ibrahimović voor een bedrag van omgerekend € 7,8 miljoen speler bij Ajax"....

    Sanchez: "Sánchez tekende in juni 2016 een contract tot medio 2021 bij AFC Ajax.[10] Dat betaalde circa €5.000.000,- voor hem aan Atlético Nacional"

    Je zegt tegen Importbrabo dat het aankopen zijn vervolgens geef je zelf voorbeelden van aankopen.....

    Wel zorgen dat je verhaal klopt he ;)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 13:58
    Ik haal alleen maar spelers aan die volgens jullie eigen opleiding zijn. Robben, van Nistelrooy, van Bommel en Stam die komen toch uit de PSV opleiding van jullie. Nu je de deksel op de neus krijgt kom je zo terug, zorg dan eerst eens dat je spelers uit eigen opleiding kunt opnoemen dan hoef ik niet zo hard terug te meppen.
    Vind ik leuk
    tremere +517
    woensdag 21 maart 2018 om 13:57
    Gelukkig zijn alle namen die jij noemt geen aankopen geweest -_-
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 14:05
    Niet? Groningen, Heerenveen enz. laten spelers gratis vertrekken?
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1663
    woensdag 21 maart 2018 om 14:03
    Haha zij allemaal aankopen stumperd en noem je serieus cillessen ? Die alleen maar op de bank zit ? Blind ? Ja dat is echt een topper joh ga terug na de peuter school jij
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 14:07
    Barcelona en United zijn ook van een veel lager niveau dan PSV. Cillessen speelt elk seizoen rond de 30 wedstrijden.....even weer je best doen knul!
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1663
    woensdag 21 maart 2018 om 14:13
    Haha 30 wedstrijden ? Jij heb echt hulp nodig man en als die speelt , speelt die de copa tegen clubs als la Caruna en mog er een top ploeg tegen komen gebruiken die ook hun b elftal om te oefenen verder is het gewoon een flut keeper
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 14:26
    Malen is daartegen het toptalent van PSV uit eigen opleiding toch:-)
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1663
    woensdag 21 maart 2018 om 14:28
    Nee die komt bij de mooiste club vandaan waar ze veel verstand van spelers hebben en hem daarom wegstuurden en nu laat zien dat die wel ken voetballen maar daar gaat dezen topic toch niet over ?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 14:31
    Weg sturen? Van zowel Ajax als Feyenoord worden spelers opgekocht/weggekocht door Engelse clubs, dat ze geen PSV talent opkopen zegt alles al. Malen is gewoon weggekocht bij Ajax net als Chong bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1197
    woensdag 21 maart 2018 om 14:07
    Haha nee, streep je Koeman, Lerby en Arnesen even weg? Dat is namelijk langer dan 25 jaar terug. En dat zijn toevallig ook wel 3 spelers die na Ajax een stap omhoog hebben gemaakt. Naar Eindhoven.

    En Muhren...serieus? Die vent is bijna 70! Volgens jou speelde hij nog bij de absolute top toen hij 45 jaar oud was.

    Jij moet ‘het verkeerd’ achter je naam plakken.

    Positief: je bent bij deze genomineerd voor de slechtste comeback post van 2018.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 14:09
    :-) Cocu en consorten zijn nog puike twintigers.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 14:31
    Jij bent echt de domste ajacied ooit volgens mij!!
    Volgens mij zat je nog je eigen stront aan de speilen van de box te smeren toen maxwell en zlatan speelde aangezien je met zulke "feitjes" komt
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10257
    woensdag 21 maart 2018 om 14:33
    Jezelf Manke Nelis noemen zegt voldoende toch, heb zelfs nog die Kromme van jullie zien ballen in zijn jonge jaren.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 17:36
    Die komen allemaal uit jullie jeugd jij heb ze niet op een rijtje domme neus
    Vind ik leuk
    HJR +6367
    woensdag 21 maart 2018 om 13:12
    Wat heeft Klaassen met Locadia te maken ;)?
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1487
    woensdag 21 maart 2018 om 16:25
    Zijn eigen kunnen op de korrel nemen? Gast, denk jij wel na voor je dingen hier neerkwakt?

    Maar goed, over Locadia. Hij is er net bij, heeft 2 doelpunten gemaakt en hoopt op een basisplaats. Poepoe wat een zelfingenomen kwal is het ook hé!!!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    woensdag 21 maart 2018 om 13:08
    Oh, is dat wat Locadia doet voetballen?
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    woensdag 21 maart 2018 om 13:08
    Misschien dat ie net als Pieters kan gaan stappen
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 13:09
    Locadia, gevalletje tafellaken/servet. Championship is een prima podium voor hem. Jammer voor proppen, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    woensdag 21 maart 2018 om 13:15
    Sinds wanneer spelen een club uit Brighton en 1 uit Londen een "derby"
    Feyenoord vorige week ook een derby gespeeld in Zwolle? Dat was ook 2 uur rijden ten slotte.
    Vind ik leuk
    Foebele +47798
    woensdag 21 maart 2018 om 13:17
    Kan me niet voorstellen dat die jongen gaat slagen in Engeland, daar krijg je niet de tijd te wennen, als hij niet presteert wordt het banken, zeker als record aankoop. Ben ook benieuwd wat eventuele degradatie voor hem betekend, moet de club hem dan weet verkopen?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    woensdag 21 maart 2018 om 13:32
    Loca komt er wel.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16767
    woensdag 21 maart 2018 om 13:50
    Timmio ik zit bovenstaande reacties te lezen. Zweer val van mijn terrasstoel af hier in Spanje. Lachwekkend.

    Natuurlijk komt Locadia er wel. Geweldige voetballer. Als hij in het amsterdamse shirt had gespeeld hadden ze anders over hem geluld.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    Foebele +47798
    woensdag 21 maart 2018 om 14:02
    Geweldige voetballer? Kom op man, over lachwekkend gesproken. Zeer beperkte voetballer die ook nog eens niet de juiste mentaliteit heeft, iets wat heel veel van die jochies tegenwoordig missen.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1663
    woensdag 21 maart 2018 om 14:18
    Laat die mensen toch lullen zijden ze ook over propper dat die het niet zou gaan redden en speelt nu ook alles en is belangrijk voor het team al die Ajacieden vinden alleen hun club geweldig en de beste verlopig winnen ze al 5 jaar op rij geen prijs dus laat die gasten gaan
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 13:52
    Hij was hier al geen succes en daar al helemaal niet ook weer zo'n loser
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1663
    woensdag 21 maart 2018 om 14:08
    Toch 2 x kampioen geworden iets wat andere clubs de laatse jaren niet meer luk zo als de mooiste club van Nederland met al dat geld op de bank en al die geweldige talenten en spelers die voor veel geld vertrekken hahaha geweldig
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 16:38
    Maar toch een loser net als die hele club met hun duistere zaakjes
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1663
    woensdag 21 maart 2018 om 17:18
    Ieder ze eigen mening toch leven in een vrij land gelukkig
    Vind ik leuk
    Voebtal +1953
    woensdag 21 maart 2018 om 14:07
    Prima club voor deze speler. Haalt het maximale uit zijn carrière en is gelukkig niet voor het geld naar China gegaan ofzo.
    Vind ik leuk
    EdwinG +176
    woensdag 21 maart 2018 om 14:09
    Wat een stompzinnige discussies weer over spelers van Ajax die veel beter zouden zijn dan spelers van PSV. Get a life!
    Vind ik leuk
    Donnygo +1758
    woensdag 21 maart 2018 om 15:22
    Hij speelde wel leuk tegen Man U maar god wat een kansen miste hij en als hij dat blijft doen dan is het echt banken voor hem.
    Vind ik leuk
    Kuip +5771
    woensdag 21 maart 2018 om 18:45
    Locadia was voor PSV al een ramp. Laat staan in de PL. Superdeal voor PSV. Veel geld voor een waardeloze speler.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 19:02
    Die jongen,en ik hoop dat ik ongelijk heb,gaat het echt niet halen.
    Echt maar een beperkte speler die bij het minste geringste tegenslag gelijk rent nasr de pers.
    Terwijl de fout bij hem zelf ligt.
    Ben bang dat door zijn instelling hij nooit een topper wordt.
    Maar nogmaals hoop dat ik er naast zit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Locadia wil stappen maken in Engeland: "Dan gaan we ons handhaven"