Locadia wil stappen maken in Engeland: Dan gaan we ons handhaven

    Locadia wil stappen maken in Engeland: "Dan gaan we ons handhaven"

    Gepubliceerd: woensdag 21 maart 2018 om 12:48wo 21-03-2018 om 12:48

    Jürgen Locadia wil zo snel mogelijk een vaste basisplaats afdwingen bij Brighton & Hove Albion. Afgelopen januari betaalde de Premier League-promovendus een slordige zestien miljoen euro voor de aanvaller, die sindsdien twee goals maakte. 

    "Ik ben nu al twee weken helemaal fit. Ik ben klaar om te spelen en voel me goed. We hebben nog acht wedstrijden op het programma staan in de Premier League en ik hoop op een basisplaats", laat de voormalig spits van PSV weten in een interview met The Brighton and Hove Independent.

    Brighton is volop verwikkeld in een strijd voor handhaving in de Premier League. De komende weken worden héél belangrijk, beseft Locadia. "We zijn goed in vorm en moeten nu blijven winnen. Als we spelen zoals we deden tegen Manchester United, gaan we ons zeker handhaven."

    Het is hem inmiddels duidelijk gemaakt dat de derby tegen Crystal Palace extra belangrijk is. "Dat is misschien wel de grootste wedstrijd van de drie duels die er nu aan zitten te komen. De fans hebben me er alles over verteld."

    Lees ook: Even slikken na bekendmaking Oranje-selectie: 'Bij PSV had ik er iets van gezegd'

    Poll

    Wordt Locadia een succes bij Brighton?

    (3126 stemmen)

    Plaats een reactie

    mba4u2c +3547
    woensdag 21 maart 2018 om 12:58
    Hopen op een basisplaats? IJdele hoop lijkt me dat...
    Vind ik leuk
    Itsese +5149
    woensdag 21 maart 2018 om 13:56
    Hoezo lijkt je dat?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    woensdag 21 maart 2018 om 16:10
    Niet goed genoeg...
    Vind ik leuk
    J de Wit +1674
    woensdag 21 maart 2018 om 12:59
    Locadia, van een net nietje tot een net nietje.. veel geloof in hem gehad maar ben bang dat mentaal het alleen op praatjes aankomt
    Vind ik leuk
    Itsese +5149
    woensdag 21 maart 2018 om 13:59
    Net zoals Memphis toch? Of niet?
    Vind ik leuk
    J de Wit +1674
    woensdag 21 maart 2018 om 21:59
    Ik heb iets meer vertrouwen in Depay.... ach tijd zal het leren
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    woensdag 21 maart 2018 om 13:08
    Oh, is dat wat Locadia doet voetballen?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 21 maart 2018 om 13:08
    Misschien dat ie net als Pieters kan gaan stappen
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 13:09
    Locadia, gevalletje tafellaken/servet. Championship is een prima podium voor hem. Jammer voor proppen, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 21 maart 2018 om 13:15
    Sinds wanneer spelen een club uit Brighton en 1 uit Londen een "derby"
    Feyenoord vorige week ook een derby gespeeld in Zwolle? Dat was ook 2 uur rijden ten slotte.
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    woensdag 21 maart 2018 om 13:17
    Kan me niet voorstellen dat die jongen gaat slagen in Engeland, daar krijg je niet de tijd te wennen, als hij niet presteert wordt het banken, zeker als record aankoop. Ben ook benieuwd wat eventuele degradatie voor hem betekend, moet de club hem dan weet verkopen?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    woensdag 21 maart 2018 om 13:32
    Loca komt er wel.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21340
    woensdag 21 maart 2018 om 13:50
    Timmio ik zit bovenstaande reacties te lezen. Zweer val van mijn terrasstoel af hier in Spanje. Lachwekkend.

    Natuurlijk komt Locadia er wel. Geweldige voetballer. Als hij in het amsterdamse shirt had gespeeld hadden ze anders over hem geluld.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    woensdag 21 maart 2018 om 14:02
    Geweldige voetballer? Kom op man, over lachwekkend gesproken. Zeer beperkte voetballer die ook nog eens niet de juiste mentaliteit heeft, iets wat heel veel van die jochies tegenwoordig missen.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    woensdag 21 maart 2018 om 14:18
    Laat die mensen toch lullen zijden ze ook over propper dat die het niet zou gaan redden en speelt nu ook alles en is belangrijk voor het team al die Ajacieden vinden alleen hun club geweldig en de beste verlopig winnen ze al 5 jaar op rij geen prijs dus laat die gasten gaan
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 13:52
    Hij was hier al geen succes en daar al helemaal niet ook weer zo'n loser
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    woensdag 21 maart 2018 om 14:08
    Toch 2 x kampioen geworden iets wat andere clubs de laatse jaren niet meer luk zo als de mooiste club van Nederland met al dat geld op de bank en al die geweldige talenten en spelers die voor veel geld vertrekken hahaha geweldig
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 16:38
    Maar toch een loser net als die hele club met hun duistere zaakjes
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    woensdag 21 maart 2018 om 17:18
    Ieder ze eigen mening toch leven in een vrij land gelukkig
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    woensdag 21 maart 2018 om 14:07
    Prima club voor deze speler. Haalt het maximale uit zijn carrière en is gelukkig niet voor het geld naar China gegaan ofzo.
    Vind ik leuk
    EdwinG +266
    woensdag 21 maart 2018 om 14:09
    Wat een stompzinnige discussies weer over spelers van Ajax die veel beter zouden zijn dan spelers van PSV. Get a life!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2968
    woensdag 21 maart 2018 om 15:22
    Hij speelde wel leuk tegen Man U maar god wat een kansen miste hij en als hij dat blijft doen dan is het echt banken voor hem.
    Vind ik leuk
    Kuip +8443
    woensdag 21 maart 2018 om 18:45
    Locadia was voor PSV al een ramp. Laat staan in de PL. Superdeal voor PSV. Veel geld voor een waardeloze speler.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 19:02
    Die jongen,en ik hoop dat ik ongelijk heb,gaat het echt niet halen.
    Echt maar een beperkte speler die bij het minste geringste tegenslag gelijk rent nasr de pers.
    Terwijl de fout bij hem zelf ligt.
    Ben bang dat door zijn instelling hij nooit een topper wordt.
    Maar nogmaals hoop dat ik er naast zit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws