Even slikken na bekendmaking Oranje-selectie: 'Bij PSV had ik er iets van gezegd'

    Even slikken na bekendmaking Oranje-selectie: 'Bij PSV had ik er iets van gezegd'

    Gepubliceerd: maandag 19 maart 2018 om 07:29ma 19-03-2018 om 07:29

    Het was voor Jürgen Locadia even slikken toen hij hoorde dat hij niet in de selectie van het Nederlands elftal zat. De aanvaller begint bij Brighton & Hove Albion steeds beter zijn draai te vinden, maar Oranje zit er nog niet in.

    "Een teken dat ik nog harder moet werken", zegt een nuchtere Locadia in gesprek met De Telegraaf. "De Jürgen van PSV had er misschien iets over gezegd. En laatst kwam ik tijdens een wedstrijd van Brighton helemaal niet in actie. Dan is de neiging groot naar de manager te stappen. Maar het heeft geen zin. Ik moet en ga er gewoon voor zorgen dat meneer Koeman en de trainer bij mijn club (Hughton, red.) niet meer om me heen kunnen."

    Locadia merkt dat het voetbal in Engeland heel anders is dan in Nederland. "Alles wordt gemeten. Zo moeten we elke ochtend onze plas inleveren om te kijken of we de dag ervoor wel genoeg water hebben gedronken. We krijgen daarna de dagelijkse lenigheidstest en worden gewogen. Het zijn maar kleine voorbeelden, maar verslappen is er niet bij."

    Plaats een reactie

    Butsbal +14978
    maandag 19 maart 2018 om 07:31
    Blijft een verwaand apparaat den dieje
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 08:40
    Haha die plas wordt elke dag ingeleverd bij de club, om te kijken of de hypermoderne doping goed in het lichaam verwerkt is.
    Vind ik leuk
    TheSavior +909
    maandag 19 maart 2018 om 07:38
    en Weghorst wel... hahahaha
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 maart 2018 om 07:39
    Dit moeten ze in Nederland ook invoeren.
    Vind ik leuk
    Ale +5050
    maandag 19 maart 2018 om 07:46
    Locadia zal nooit basis staan. Komt in alles te kort.
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    woensdag 21 maart 2018 om 16:07
    In Engeland zijn ze vrij enthousiast. Ze zullen er wel geen verstand van hebben daar.
    Vind ik leuk
    Ale +5050
    woensdag 21 maart 2018 om 17:22
    Spreek je over een jaartje nog wel. Bij psv was het een dragende speler...........
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 07:53
    Wel wouthorst een geen locadia of de jong?
    Vind ik leuk
    Ale +5050
    woensdag 21 maart 2018 om 17:23
    De jong? Frenkie??
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    maandag 19 maart 2018 om 07:55
    Goede reactie, probleem niet elders leggen Bewijst alleen met dit artikel al het ongelijk van Koeman.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    maandag 19 maart 2018 om 08:04
    In een dominant superieur oranje zou je aan bv een Kluivertje kunnen denken. In een reactief oranje vanuit organisatie (denk aan wedstrijden Duitsland & Frankrijk) is de veel hogere snelheid en kracht en betere mentaliteit en ervaring van Locadia tov Kluivert voldoende om Locadia ipv Kluivert (18. -> Jong Oranje) te kiezen.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    maandag 19 maart 2018 om 08:12
    Bizar. Een aanvaller die actief is in de PL wordt niet geselecteerd. Een zelfingenomen snotaap die alleen tegen degeadatiekandidaten in de ED soms redelijk speelt wel. Niet uit te leggen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 08:49
    Verder alles oké, hopelijk heb je zelf een fijne maandag en lig je hier niet wakker van!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4944
    maandag 19 maart 2018 om 08:30
    That is the spirit Jürgen. Op het veld bewijzen dat de trainers niet om je heen kunnen.

    Locadia is geen briljante speler maar wel enorm nuttig. Sterk, redelijk snel, uitstekend schot en scoort makkelijk. Kwaliteiten die veel ploegen zeker kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1554
    maandag 19 maart 2018 om 09:08
    Ik ben al vanaf ik hem ben gaan volgen in de A-jeugd fan van Locadia. Hij komt er wel. Over 2 jaar staat hij er. Doet nu de nodige ervaring en discipline op in een topcompetitie, en dat is net de touch die hij nodig had om alles uit zijn koppie en kunnen te halen.

    Het zal geen Van Nistelrooij worden, maar meer een Lukaku. Over 2 jaar speelt hij bij United, City, Tottenham of Chelsea.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2724
    maandag 19 maart 2018 om 10:34
    Uhm nee
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1554
    maandag 19 maart 2018 om 11:16
    Dat is het mooie, je mag altijd je mening geven hier.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws