Griezmann over transfer: Tegen mijn zus gezegd: voor het WK

    Griezmann over transfer: "Tegen mijn zus gezegd: voor het WK"

    woensdag 21 maart 2018 om 15:50

    Antoine Griezmann wil binnen enkele maanden weten waar hij volgend seizoen speelt. Voor de start van het WK gaat de Atlético Madrid-ster een besluit nemen.

    Dat zegt Griezmann in gesprek met L'Equipe. "Mijn toekomst zal voor het WK duidelijk zijn. Ik wil naar Rusland met een lege kop. Dat wil iedereen", aldus de Fransman, wiens zaken behartigt worden door zijn zus. "Ik heb tegen mijn zus gezegd dat, of ik nu blijf bij Atlético of niet, ze het mij voor het WK moet laten weten."

    Griezmann wil niet het hele toernooi gevraagd worden naar een transfer. "Het is dan niet meer de vraag waar ik speel, wat behoorlijk saai kan zijn. Dan bellen ze me niet meer iedere dag wat ik van dit voorstel vind, of van dit gerucht." Griezmann heeft een contract tot medio 2022 in Madrid, maar kan naar Barcelona vertrekken. De Fransman mag voor 100 miljoen euro vertrekken.

    Plaats een reactie

    woensdag 21 maart 2018 om 15:54
    Welkom bij ajax
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2953
    woensdag 21 maart 2018 om 15:55
    Wie wilt er nou naar ajax, die worden altijd 2e.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 15:58
    Atletico vaak 3e dus hij gaat er op vooruit
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2953
    woensdag 21 maart 2018 om 16:38
    3 e in spanje of 2 e in de mickey mouse competitie, ik zou het wel weten.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3239
    woensdag 21 maart 2018 om 16:21
    Ai, dat doet pijn...
    Vind ik leuk
    Youri99 +9028
    woensdag 21 maart 2018 om 16:06
    Zou het dan toch echt?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    woensdag 21 maart 2018 om 17:08
    Wel eerst een jaartje in het tweede zodat hij kan wennen aan het Ajax systeem
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2953
    woensdag 21 maart 2018 om 15:55
    100 miljoen euro (in deze tij) voor een speler zoals Griezemann gelijk doen, gaat voor meerwaarde zorgen bij FC Barcelona.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15709
    woensdag 21 maart 2018 om 15:56
    Heet de zus van Antoine Griezmann, Antoinette Griezvrouww? Huehuehuehueheuheue
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 15:59
    Nee maar zijn vrouw wel griezmannvrouw
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21043
    woensdag 21 maart 2018 om 16:04
    #Thailand
    Vind ik leuk
    Youri99 +9028
    woensdag 21 maart 2018 om 16:07
    Daar gaat hij altijd heen onder zijn alterego Antoine Viezmann
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 15:58
    Algemene kwestie: waarom zie ik zoveel mensen zeggen, mijn club dit, of jouw club dat.... Ten eerste is de club niet van jou, ook niet een klein beetje omdat je een kaartje koopt..Ten tweede geven de clubs helemaaaaaal niks om de supporters, enkel om de inkomsten.

    Conclusie: maak je niet te druk om 'jouw' of 'zijn'' club en ga lekker fortnite spelen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21043
    woensdag 21 maart 2018 om 16:04
    Omdat we meeleven met de club waarvan we houden. We zijn supporters. We horen erbij en ja de supporters maken het voetbal vergeet dat niet.

    Conclusie: Laat mensen gewoon supporter zijn en ga daarna lekker fortnite spelen
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 16:11
    Ik ben een voetballiefhebber en natuurlijk maken de supporters de club….maar dat komt enkel door de prijs die betaalt wordt voor de kaartjes. Je krijgt er tegenwoordig zoveel wanbeleid voor terug….

    Bij fortnite enkel een vervelende update.

    Tip: speel eens fortnite tijdens een wedstrijd van Ajax… Ik denk, weet haast wel zeker dat je na anderhalf uur tevreden terugkijkt op je beslissing.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21043
    woensdag 21 maart 2018 om 16:14
    1 Fortnite is leuk ja, maar niet 24/7
    2 Een voetbalclub blijft een 'we' of 'ons' verhaal
    3 Als voetballiefhebber kijk ik ook graag wat de concurrent doet dus neh ik houd het op FOX wanneer ajax speelt
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 16:45
    Tip: verdiep je eens wat meer in de mens i.c.m. Voetbal dan snap je waar dat wij en zij vandaan komt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    woensdag 21 maart 2018 om 19:53
    Best gek Timmio dat we ons geluk laten bepalen door een stel miljonairs die er soms geen zin in hebben of soms wel.
    Dan hebben we een fijne week.
    Misschien is het handiger om het meer als een spelletje te zien.
    Haal de schouders op, een bal tegen de paal kan je treurig maken.
    Via de paal erin ben je blij... als ons geluk afhangt van anderen is best een raar idee, toch?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21043
    woensdag 21 maart 2018 om 20:02
    Minder supporten maar minder fucks geven om mijn club?
    Als jij dat wilt doen, ga je gang. ik blijf supporten
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    woensdag 21 maart 2018 om 17:29
    Zou een super aankoop zijn voor Barça

    Laat maar door komen :-)
    Vind ik leuk
    ja_daarom +257
    woensdag 21 maart 2018 om 17:44
    Wil Barca deze man hebben dan? Serieuze vraag
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +866
    woensdag 21 maart 2018 om 18:59
    Als we de kranten moeten geloven is hij al 100x naar Barca gegaan. Barca zelf heeft zich er nooit over uitgelaten (naar mijn weten)
    Vind ik leuk
    ja_daarom +257
    woensdag 21 maart 2018 om 19:26
    Ok, dan weet ik dat het niet aan mij ligt :D
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    woensdag 21 maart 2018 om 20:34
    Ik denk dat er wel een vorm van waarheid in zit

    Maar het blijft een eerst zien en dan geloven kwestie :-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws