Zorgeloze benefietavond voor Feyenoord: ADO klungelt zichzelf naar ruime nederlaag

Zorgeloze benefietavond voor Feyenoord: ADO klungelt zichzelf naar ruime nederlaag

woensdag 21 maart 2018 om 19:51

Feyenoord heeft de benefietwedstrijd tegen ADO Den Haag van woensdagavond zonder enige moeite gewonnen. In een prima gevulde Kuip werd het 4-0 voor de stadionclub, die aandacht vroeg het onderzoek naar alvleesklierkanker, geleid door clubarts Casper van Eijk.

ADO leek te beseffen dat de avond vooral om het goede doel draaide en had Feyenoord na twintig minuten al twee doelpunten cadeau gedaan. Jens Toornstra schoot de openingstreffer binnen nadat hij een pass van Nick Kuipers onderschepte. Diezelfde Kuipers werd direct daarna eenvoudig gepasseerd door Bilal Basacikoglu, die knullig balverlies van Donny Gorter afstrafte.

De van een blessure teruggekeerde Sam Larsson tekende nog voor rust de 3-0. In de tweede helft kopte Dylan Vente de vierde treffer binnen na een perfecte voorzet van jeugdspeler Joël Zwarts. De buitenspeler van Feyenoord Onder 19 zag zijn ploeggenoten Ramon ten Hove en Jordy Wehrmann in de basis staan; Noah Lewis en Boyd Reith mochten als invaller hun debuut maken. Zij konden in de score geen verandering meer brengen, maar de stemming in De Kuip bleef opperbest.

Plaats een reactie

woensdag 21 maart 2018 om 19:54
Prachtige actie. Iedereen storten.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:09
Ook mooi om een aantal nieuwe talenten in actie te zien!
Mooie assist bij de 4-0!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:12
Absoluut. Nu nog een coach die ze meer laat spelen.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:12
dat dus!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 19:54
Heel goed dat ze hier aandacht aan besteden!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 19:56
Het maar een benefiet wedstrijd maar, man man die Kuipers kan er echt niks van Jupiler speler.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:05
Willem.klapkoek op 9
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 00:12
Die is me een partij slecht zeg. Nooit meer opstellen die Nick Kuipers en graag volgend seizoen verhuren aan MVV waar die vandaan komt.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 19:56
Goede actie top dat ze de beker maar mogen winnen
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:08
Feyenoord de beker en wij de kampioenschap zoals afgesproken.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:11
Kijk lozano wij begrijpen elkaar en Ajax dan
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:12
Ja Ajax, die grijpen weer naast de Landskampioenschap.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:19
Al 4 jaar toch of vergis ik me
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:23
Ze kunnen de 2 de plaats vieren, kan ook.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:31
Op p2 zal dat gezellig zijn haa
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 21:02
Alweer één met een ander account. Misschien kunnen jullie de B en B club oprichten.
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 20:59
Goh wat verrassend Bien weer over Ajax. Zucht je leert het ook nooit. Tja krijg je als je alleen thuis woont.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 21:07
Wie is bien
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 21:09
Lozano.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 21:24
Nou stollie zeg me niks hoor
Vind ik leuk
BassieN +10948
woensdag 21 maart 2018 om 19:57
Bilal moeten we echt zo snel mogelijk kwijt. Balletjes wegtrappen en spelen alsof het een Eredivisiewedstrijd is. Kan me de beelden van de huldiging nog zo voor me zien toen hij telkens de schaal opeiste, wat een kwal.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:23
Is inderdaad een walgelijk ventje op het oog. Erger me structureel aan die jongen, zowel op het veld als daarbuiten. Ook is hij de minste buitenspeler in de selectie....
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15446
woensdag 21 maart 2018 om 19:59
Netjes! Belangrijk om hier aandacht aan te geven!
Vind ik leuk
Dicky +13396
woensdag 21 maart 2018 om 19:59
Mooi dat beide clubs dit doen. Excelsior heeft in het verleden al een hele poos met Casper op het shirt gelopen. Eigenlijk zou Feyenoord dat ook moeten doen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 20:05]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:25
Ben het volledig met je eens. Al moet de hoofdsponsor daar wel toestemming voor geven, zoals opel bijvoorbeeld toestemming gaf om blijdorp een half seizoen op het shirt te plaatsen.
Vind ik leuk
Dicky +13396
woensdag 21 maart 2018 om 20:31
Natuurlijk dit soort zaken zijn niet zo eenvoudig als het lijkt. Je zou ook kunnen denken aan Casper op de achterkant van het shirt. Misschien is dat een optie. Hoe dan ook is deze wedstrijd natuurlijk al een mooi initiatief op zichzelf.
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 20:00
Een mooie actie en een mooi doel. Maar ook al was het een benefiet wedstrijd. Ado toch, die liet zich wel heel erg verrassen en vooral achterin. In de competitie hopelijk wel alert.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 00:20
Wat wil je als je je volledige achterhoede Meijers, Kanon, Beugelsdijk en Ebuehi mist? ADO zonder 7/8 basispelers, maar de manier waarop ze de wedstrijd weggeven vind ik echt niet kunnen. Die Kuipers is me een partij slecht niet, niet normaal man.
Vind ik leuk
stollie38 +15484
donderdag 22 maart 2018 om 06:01
Eens met je.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:01
Kinderhand is gauw gevuld
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:25
Denk dat de kankerpatiënten daar anders over denken. Of waar doel je op?
Ik denk dat je doelt dat Feyenoorders blij zijn dat ze de wedstrijd hebben gewonnen, hoop dat ik het verkeerd inschat.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:31
Ik bedoel die 4-0 natuurlijk.
Leuk voor Feyenoord.
Het gaat toch om de opbrengst voor dat fonds uiteindelijk?
Weet niet wat een kaartje kostte, maar de Kuip zat aardig gevuld en dat is toch gauw weer een paar ton voor het goede doel.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:36
Maar waar lees je dan mensen die blij zijn dat Feyenoord heeft gewonnen?
Gaat idd om het benefiet duel. En jou reactie is: een kinderhand is gauw gevuld. Daar ging mijn reactie over, en weet nog steeds niet wat jij ermee bedoeld.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:45
Dat de supporters van Feyenoord niet al teveel verwend zijn dit seizoen, dus die zijn allang blij dat er een keer met ruime cijfers gewonnen wordt. Niks lulligs of zo.
Niet meteen gepikeerd reageren. Ook ergens de humor van in kunnen zien ;-)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:54
Normaal kan ik de humor wel waarderen, zeg dat dan ook gelijk, je breidde er nu erg omheen.
En nogmaals vraag ik dan, wie heb jij in gedachte? Welke Feyenoorder op dit forum of waar dan ook is superblij dat we nu gewonnen hebben?
Ik zie niemand, daarom begon ik erover. Als er nou berichten waren met, haaaaaaahaa Adooo verliest met 4-0 wat een losers!!
Dan oke... Maar nu vond ik het een beetje vreemd.

Ligt dat echt aan mij? Of heb jij nog voorbeelden van Feyenoorders op wie jij doelt?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:04
Het publiek in de clipjes?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:48
Ah zeg dat dan gelijk dat supporters niet mogen juichen tijdens een benefietwedstrijd.

Best jammer en saai lijkt mij dan. En dan heb je het zelfs nog over clipjes :) oh oh Den Haag.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:22
Mooi voor dit prachtige doel en respect voor wat casper met zijn kennis en talent doet! Wat ado soms achterin aan het doen was is mij nog steeds een raadsel, maar daar gaat het op zo’n avond ook eigenlijk niet om.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:32
Ik denk dat ze er niet helemaal bij waren met hun gedachten. En who cares?
Vind ik leuk
Shenzen +303
woensdag 21 maart 2018 om 20:27
Respect voor Ado en Feyenoord!
Casper van Eijk topper!
Vind ik leuk
Teo Smith +18129
donderdag 22 maart 2018 om 06:32
Prachtige actie inderdaad. Zo hoort het ook.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 09:58
Schitterende actie van 2 prachtige clubs!

RESPECT!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 10:32
Mooie actie van Feyenoord en ADO Den Haag!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Zorgeloze benefietavond voor Feyenoord: ADO klungelt zichzelf naar ruime nederlaag