Jonge Feyenoorder na eerste Kuip-ervaring: Ik heb er geen woorden voor

    Jonge Feyenoorder na eerste Kuip-ervaring: "Ik heb er geen woorden voor"

    woensdag 21 maart 2018 om 21:04

    Feyenoord speelde ADO Den Haag (4-0) van de mat tijdens de benefietwedstrijd voor Support Casper en Joël Zwarts zal het duel niet snel meer vergeten. De achttienjarige aanvaller mocht na rust invallen en dat betekende zijn officieuze debuut in De Kuip.

    "Sowieso vind ik het heel mooi om deze wedstrijd te mogen spelen. Ook voor de andere jongens die gespeeld hebben. Het is een ervaring die je niet dagelijks meemaakt", glundert Zwarts, die Sam Larsson verving en zodoende 45 minuten in actie kwam. "Dit seizoen heb ik al drie keer meegetraind met het eerste. Nog niet met Robin van Persie, hopelijk komt dat nog."

    De jongeling kan zijn geluk niet op, zo laat hij zien in gesprek met FOX Sports. "Dit was de eerste keer in De Kuip voor mij, prachtig. Ik heb er geen woorden voor eigenlijk. Natuurlijk was er wel spanning. Eenmaal in het veld viel dat wel van me af en was ik gewoon lekker aan het voetballen."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Pino61 +12742
    woensdag 21 maart 2018 om 21:08
    Ja ja, geen woorden maar daden toch?
    Vind ik leuk
    buddha +8338
    woensdag 21 maart 2018 om 21:10
    oefen wedstrijdjes zijn altijd lekkerder om te doen dan trainingen. en voor zulke gassies is het altijd mooi om in een groot stadion te mogen spelen natuurlijk. en dan ook nog eens voor een goed doel. ik zeg goed gedaan Feyenoord en ADO.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 21:26
    Fysiek heel sterk én een gouden linkerbeen. Heb al veel mooie assists van hen gezien bij de onder 19. Kan ook in de spits, dus hij is ook nog een veelzijdig.
    Mooi om te zien dat deze jonge spelers mogen meedoen. Laten zien waar ze voor hebben gevochten al die jaren, ookal is het een vriendschappelijke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    woensdag 21 maart 2018 om 23:07
    Mooi man! Breek door en maak ons weer kampioen!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    donderdag 22 maart 2018 om 08:20
    ik heb maar klein stukje gezien, maar die voorzet waar de goal uit kwam, die zie ik zelden zo gegeven worden in de eredivisie. Wat een knappe voorzet en hij leek het ook zo makkelijk te doen. Geen poespas maar gewoon geven met de tegenstander nog naast hem.
    Vind ik leuk
    Mallerd +1747
    donderdag 22 maart 2018 om 08:57
    Kan Veltman ook niks bijzonder aan dus..
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014