Update: Kluivert helpt misverstand uit de wereld: 'Hij is de allerbeste'

Update: Kluivert helpt misverstand uit de wereld: 'Hij is de allerbeste'

Gepubliceerd: donderdag 22 maart 2018 om 15:32do 22-03-2018 om 15:32

Op het Hublot Match of Friendship kwam Patrick Kluivert woensdag in actie in een sterrenelftal onder leiding van José Mourinho. Bij de tegenpartij was Diego Maradona de eindverantwoordelijke, maar Kluivert was niet erg onder de indruk van diens aanwezigheid. Hij leek hem volledig over het hoofd te zien. 

Update 22/03 15.32: Via Instagram heeft Kluivert donderdagmiddag gereageerd op de consternatie die ontstond nadat hij eerder de hand van Diego Maradona ogenschijnlijk negeerde. Er is niets aan de hand tussen de twee, benadrukt Kluivert. 'Laat een ding duidelijk zijn: voor mij is Maradona de allerbeste, the greatest of all time.' Op beelden is te zien hoe de twee elkaar vòòr het benefietduel amicaal begroeten.  

Plaats een reactie

woensdag 21 maart 2018 om 22:08
Oehh dan voel je je wel goed.

Of hij heeft hem simpelweg over het hoofd gezien, is niet de grootste meer.
Vind ik leuk
Koeroe +12459
woensdag 21 maart 2018 om 23:09
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:42
Lekker respectvol naar de nabestaanden. Klasse

Not.
Vind ik leuk
RebelVox +8558
woensdag 21 maart 2018 om 23:52
@Koeroe je bent een hork, ongelofelijk zielig om dit iedere keer onder iets van Kluivert te zetten.
Zal jij leuk vinden als je verleden er iedere keer erbij gehaald wordt sukkel!
Vind ik leuk
dhrwobo +35860
donderdag 22 maart 2018 om 15:58
Tweeledig. Aan de ene kant is het heel vervelend voor de nabestaanden. Uit respect voor hen moet het niet opgerakeld worden. Aan de andere kant hoort dit nou eenmaal bij de historie van Kluivert, waarom zouden alleen de goede momenten mogen worden opgerakeld en de vervelende momenten doodgezwegen. Nogmaals, de enige reden om dat niet te doen is uit respect voor de nabestaanden, maar met Kluivert hoeven we geen medelijden te hebben.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:11
Pardon?

Jij bent echt megaziek!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:12
Laten we het PEDO gedrag van PSV ook maar elke keer oprakelen...

Wat een onzin zeg....
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:34
Dus jij denkt dat hij bewust iemand dood rijdt? Ik heb medeleven of medelijden met iedereen die betrokken is bij een ongeluk, of je nou het slachtoffer of de dader bent, het is en blijft een ONGELUK.

Ik kan me voorstellen dat Patrick en diens familie slapeloze nachten (jaren) hebben gehad en dit zeker niet in de koude kleren is gaan zitten.

Persoonlijk ken ik iemand die een soortgelijk iets als Kluivert heeft meegemaakt.. Die persoon is voor het leven getekend hierdoor, word overal met de nek aangekeken, wisselt tussen diepe depressies en nog diepere depressies.. En dit allemaal door iets wat niet eens zijn bedoeling was.

Met slachtoffers en familieleden van de slachtoffers heb ik uiteraard ook medeleven en medelijden, meer dan met de 'dader'. Maar elk verhaal heeft meerdere kanten.
Vind ik leuk
Koeroe +12459
donderdag 22 maart 2018 om 16:52
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 08:20
Padam tsss
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6601
donderdag 22 maart 2018 om 09:20
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3481
donderdag 22 maart 2018 om 16:36
Die zaak is wegens gebrek aan bewijs niet eens voor de rechter gekomen! En jij denkt het nu wel even als feit te kunnen verkondigen? Zou toch lekker worden als er iemand over jou eens een roddel verzint die de rest van Nederland maar gelijk voor de waarheid aanziet. (gun het je vanaf nu in ieder geval van harte!)
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
donderdag 22 maart 2018 om 15:43
Sneu figuur, zou jou eens moeten overkomen.
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:12
Dat is dus die dame overkomen, ze werd inderdaad helaas niet over het hoofd gezien.
Vind ik leuk
DeanJayden +10797
donderdag 22 maart 2018 om 15:55
Dat je met een dergelijke domme opmerking hier zoveel likes kunt krijgen zeg, En die 41 likes zouden als ze 18 waren en in een BMW M3 reden keurig 80 rijden op de ring? Hypocriet noem je jullie zielenpoten! Een ouder echtpaar wat keert op de ring is eigenlijk gekker dan een paar jonge jongens in een te snelle auto!
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 15:57]
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:13
Nou Dean, je hebt misschien gelijk maar beiden zie ik dus liever niet op de snelweg en zeker niet vlak voor me.
Vind ik leuk
Garinsha +4857
donderdag 22 maart 2018 om 16:28
What a STUPID thing to say. Punk!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20559
woensdag 21 maart 2018 om 22:08
Wow, die is wel heel vies...
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:09]
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
woensdag 21 maart 2018 om 22:11
Zijn we wel gewend
Vind ik leuk
jochempje +3704
woensdag 21 maart 2018 om 22:14
Klopt, sinds hij in Eindhoven gespeeld heeft.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
woensdag 21 maart 2018 om 22:19
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
stollie38 +17379
woensdag 21 maart 2018 om 22:35
Ach ja in Eindhoven zijn de kinderopvang goed bezocht.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
woensdag 21 maart 2018 om 23:11
goed zo Stollie :)
Vind ik leuk
Mosquito +18131
donderdag 22 maart 2018 om 00:36
Het hofnarretje bedoel je
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 00:37]
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:15
Hoeveel kinderopvang stollie?
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:17
Jij haat Ajax echt he?

Dat je zelfs met de PSV supporters tekeer gaat hierover....

En wat voor zieke opmerkingen nog meer!!!!

Alles voor de likes he?
Vind ik leuk
stollie38 +17379
donderdag 22 maart 2018 om 17:53
Geen idee woon niet in Eindhoven en heet geen Maurice de Hond. ;-)
Vind ik leuk
yuuup +9973
donderdag 22 maart 2018 om 05:07
De warme schoor van ome Fons.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
donderdag 22 maart 2018 om 15:44
Kneus, moest je kind eens zijn...
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:13
Wauw..... Een warm mens, ja dat zeiden de oud jeugdspelers ook van PSV die werden aangerand.
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:17
Heb jij nu alle respect dat een mens, soms maar minimaal, kan hebben, verloren? Vraag eens bij het politiebureau of het gemeentehuis of ze het hebben gevonden. Dat kan je goed gebruken.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:18
Kijk eens naar jezelf man, zieke geest!
Vind ik leuk
RVB AFCA +13232
woensdag 21 maart 2018 om 22:19
En weer kan de 43 jarige niet normaal reageren, wat een eikel ben jij zeg!
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
woensdag 21 maart 2018 om 22:20
iemand mag wel reageren; "die is heel vies".
Maar als ik zeg, dat zijn we gewend...dan ben ik degene die fout zit en een eikel is...je kan me rug op gast.
Kluivert behandelt Maradona hier gewoon schandalig, maar ach val mij maar aan joh. prima.

43 jaar nog wel? Goh, hoe kom je daar nu weer bij?
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:24]
Vind ik leuk
RVB AFCA +13232
woensdag 21 maart 2018 om 22:29
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:31]
Vind ik leuk
Barry Engels +31950
woensdag 21 maart 2018 om 22:31
Denk om je rikketik kerel!
Vind ik leuk
RVB AFCA +13232
woensdag 21 maart 2018 om 22:32
Maak je daar geen zorgen over, die werkt uitstekend!
Vind ik leuk
Mosquito +18131
donderdag 22 maart 2018 om 00:38
Ho ho hij is ook oud PSVer he:-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 00:39]
Vind ik leuk
Spiegel +10308
woensdag 21 maart 2018 om 22:35
Richard, tuurlijk moet jaja even dimmen. Maar spreek je jochempje dan ook aan met zijn:
Klopt, sinds hij in eindhoven heeft gespeeld.
Of heb je daar per ongeluk overheen gelezen?
Het is toch logisch dat hij als PSV’er daar tegenin wil gaan?

Selectieve verontwaardiging weer. En nee ik praat niet goed wat jaja zegt, maar je speelt het wel op de man nu, en dat is niet fair.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13232
woensdag 21 maart 2018 om 22:39
jaja is al weken bezig!

Waar het over gaat is dat jaja telkens weer Ajacieden de schuld geeft dat de site verziekt wordt, terwijl jaja zelf ieder Ajax topic aangrijpt om een rel te veroorzaken en ondertussen de onschuld spelen. Triest ventje is het.
Vind ik leuk
Spiegel +10308
woensdag 21 maart 2018 om 22:45
Dat snap ik wel.

Moet hij ook niet doen. Maar als Rotterdamse Ajacied hier als een dwaas loopt te provoceren dan vind je dat prima en dan zeg je niks. Maar gaat het over Ajax dan is de wereld te klein.

En jochempje doet het net zo triest als jaja en daar zeg je niks vanz
Vind ik leuk
RVB AFCA +13232
woensdag 21 maart 2018 om 22:50
Lul toch niet zo dom mens!

Kijk even de laatste tijd de topics na, ik reageer juist de laatste tijd niet omdat ik het druk heb en daarom ook geen tijd heb gehad om op de site te komen.

En verzin geen zaken die niet kloppen, ik heb al een paar keer tegen een Ajacied gezegd om normaal te reageren.
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:21
Ja, dit kan ik beamen. Je bent er de laatste tijd niet vaak geweest. Lekker man, kan je dat nog een jaartje of zovolhouden?
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
woensdag 21 maart 2018 om 23:17
Spiegel, ik zit hier al langer.
Rigga zegt dat het ziek is. Ik bevestig het als het ware en ik krijg de volle lading.
Maar ach, we weten allemaal toch hoe de site werkt?

Er zit hier 70% ajax fans die ook elkaar ondersteunen. Richard bekritiseert ook die opmerking niet van Jochempje of Rigga.
Het is hoe het is en hoe het altijd gaat.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:19
Doe jij niet hetzelfde met je walgelijke anti Ajax aanhangers?
Vind ik leuk
Fc hamkel +1432
donderdag 22 maart 2018 om 06:59
Ja ja Is al weken bezig en die idioten van een Amsterdamse flow, stollie38 en Amsterdamse haat heb je die reacties wel is gelezen onder elke psv topic dat is pas ziekelijk dat jaja een idiote opmerking maakt klopt maar vlak die andere vriendjes niet uit aub.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:22
En niks zeggen over de debielen van PSV supporters he?

Vooral niks zeggen!!!

Wel lekker wijzen naar andere supporters....

Sneu gedrag.

VP, ik wel best helpen om al dat gespuis eruit te halen....
Vind ik leuk
Spiegel +10308
donderdag 22 maart 2018 om 16:39
Waarom reageer je dit op mij?

Ik spreek vaak genoeg psvers aan.

Heb toevallig gisteren nog gereageerd op iemand met de woorden dat hij psvers/voetballiefhebbers in het algemeen ten schande maakt.

Alleen aan jaja en bien ga ik mijn tijd niet meer verspillen.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1432
donderdag 22 maart 2018 om 16:57
Jongen wat lul je nou allemaal elke supporter die alleen maar andere loopt af te zeilen de hele dag zijn allemaal t zelfde van welke club dan ook en psv is niks en de hele tijd stoer doen en idem dito ook voor Feyenoorders en psv'rs die Ajax belachelijk maken. Alleen degene die daar iets over zeggen zijn zelf vaak de grootste uitdelers maar incasseren kunnen ze geen een van allen want dan is het janken!
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
Spiegel +10308
woensdag 21 maart 2018 om 22:37
En los van het feit dat je over opvoeding begint.

Ironisch: je bent jezelf zo onnodig aan het opfokken dat je nog geen 3 foutloze zinnen kunt typen.

En je haalt iemands kinderen erbij. Doe normaal man.
Vind ik leuk
Niels92 +31209
woensdag 21 maart 2018 om 22:46
Spreek je ook een keer jaja_PSV aan?

Waarom lees ik nooit zoiets wanneer die mafketel over de ouders van Jens begint, of lees jij daar toevallig iedere keer overheen? :)
Vind ik leuk
Spiegel +10308
woensdag 21 maart 2018 om 22:49
Ik zeg toch ook gewoon dat jaja dit niet moet doen.

Ben dit account begonnen om mensen aan te spreken op hun gedrag. Heb in mijn 3e post ofzo al gezegd:
Bien, bluf en jaja zijn de grootste mafklappers die hier rondlopen en het is nog nooit iemand gelukt om die in het gareel te houden, dus dat ga ik ook zeker niet proberen.
Vind ik leuk
Niels92 +31209
woensdag 21 maart 2018 om 22:54
Duurt niet lang meer en het reactie-systeem verdwijnt van de site, let maar op dat ik gelijk ga krijgen.
Vind ik leuk
Spiegel +10308
woensdag 21 maart 2018 om 22:59
Scheelt een boel frustratie en onnodige provocatie.

Ook mijn vriendin zal er blij mee zijn denk ik.
Vind ik leuk
Niels92 +31209
woensdag 21 maart 2018 om 23:02
Haha. mijn vrouwtje reageert soms op de site :) Maar zij is ook fanatieker met voetbal dan ik ben hahaha :)
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
woensdag 21 maart 2018 om 23:21
ik ben de enige van die 3 die niet zijn account is kwijtgeraakt.
Zo'n mafketel ben ik dus niet.
Er is ooit 1 bericht van mij verwijderd, niet meer.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
donderdag 22 maart 2018 om 15:46
Waarschijnlijk heb je eens een moderator gepijpt of zo, anders valt het niet te verklaren.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:23
Ik ga dit eens in de gaten houden, want jij bent ook gewoonweg ziek in je kop!
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:30
Lachbui (not) het is maar beter dat je jezelf in de gaten houdt. Daar zal je het al druk genoeg mee hebben.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:53
Zieke hond ben je
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
woensdag 21 maart 2018 om 23:20
Niels..ik begin alleen over het beroep van Jens zijn vader omdat hij tegen mij begint te zeiken. Ik speel nooit uit eigen initiatief op de man af, maar wel als jens mij aanvalt op de persoon af.
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1427
donderdag 22 maart 2018 om 07:59
En zelfs dan kan je er boven staan.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:13
Zegt de dorpsidioot zelf. Kijk naar jezelf man. Want zelf ken je nooit normaal reageren. Zelf heb je heel wat steken los zitten in je hersenpan. Haal jij zijn kinderen erbij spoor je wel mafketel...
Vind ik leuk
RVB AFCA +13232
woensdag 21 maart 2018 om 23:33
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
woensdag 21 maart 2018 om 23:45
zo mijn naam is gehacked...weet jij niks van natuurlijk
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 23:46]
Vind ik leuk
Niels92 +31209
woensdag 21 maart 2018 om 23:52
Zo zo , nooit gedacht dat jij van paarden lullen houd :)
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
donderdag 22 maart 2018 om 00:01
houdT

geen idee of frikadellen hiervan zijn gemaakt...hahaha
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 00:03]
Vind ik leuk
RVB AFCA +13232
donderdag 22 maart 2018 om 02:11
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:35
Gerapporteerd, net als je voorgaande. Ga nog lekker door zo man.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13232
donderdag 22 maart 2018 om 20:22
OMG, en nu?
Vind ik leuk
meinema +1351
donderdag 22 maart 2018 om 09:33
Stelletje kleine kinderen allemaal, laat mensen lekker zeiken reageer gewoon niet.. dan is de lol er zo af
Vind ik leuk
Niels92 +31209
donderdag 22 maart 2018 om 16:11
Bien is idd hypocriet , bien vergeet zijn eigen steekjes die los zitten in die bovenkamer van hem :)
Vind ik leuk
stollie38 +17379
donderdag 22 maart 2018 om 06:00
En daar zegt er één wat. De grootste drama queen moet ook weer wat melden.
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:18
Goed gedaan VP
Vind ik leuk
Iggy +4098
woensdag 21 maart 2018 om 23:12
Ach menneke toch!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 07:07
Dat staat in je profiel.
Vind ik leuk
Vato75 +2218
woensdag 21 maart 2018 om 23:28
Eerlijk is eerlijk hij was wel goed
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:12
Blijft een eng mannetje, maar misschien zag hij hem over het hoofd al twijfel ik daar over.
Vind ik leuk
feye88 +2243
woensdag 21 maart 2018 om 22:18
Allebei enge mannetjes.
Vind ik leuk
MojoRisin +13555
woensdag 21 maart 2018 om 22:12
Haha, hij zag 'm gewoon niet, dacht een ballenjongen ofzo..
Vind ik leuk
Bossie020 +5697
woensdag 21 maart 2018 om 22:12
Geweldige move
Vind ik leuk
Jalapeno +989
woensdag 21 maart 2018 om 22:13
Die blik van Diego...
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
woensdag 21 maart 2018 om 22:13
Kluivert keek niet naar beneden onmogelijk dat die hem heb kunnen zien dan haha
Vind ik leuk
Jeroen Water +3557
woensdag 21 maart 2018 om 22:14
Misschien heeft Patrick nog drugs leningen open staan bij Maradona
Vind ik leuk
Spiegel +10308
woensdag 21 maart 2018 om 22:38
Daar ken die dan naar snuiven... ehhh fluiten.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48048
donderdag 22 maart 2018 om 00:02
jaja_PSV hier.
Zo zie je wat ze doen, ze hacken gewoon mijn naam.
Vind ik leuk
BassieN +11157
woensdag 21 maart 2018 om 22:14
Heel volwassen, als het al bewust is.
Vind ik leuk
RtdDub +13434
woensdag 21 maart 2018 om 22:18
Had je anders verwacht van iemand die lekker gezellig met Mugabe op de foto gaat?
Vind ik leuk
Barry Engels +31950
woensdag 21 maart 2018 om 22:20
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
AllAdIn +20844
woensdag 21 maart 2018 om 22:41
Is het nou echt nodig om zo te reageren?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:58
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Barry Engels +31950
woensdag 21 maart 2018 om 22:59
Meteen persoonlijk worden?!

Rondwandelende nageboorte.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:02
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Barry Engels +31950
woensdag 21 maart 2018 om 23:06
Schandalige uitspraken.... die vallen best mee als je werkelijk begrijpt waar het om gaat. Sneuneus.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:07
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Barry Engels +31950
woensdag 21 maart 2018 om 23:09
Jeetje.... begint eerst mensen te beledigen en is dan op z'n teentjes getrapt. Weet je moeder wel dat je nog online bent?
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 23:09]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:13
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Barry Engels +31950
woensdag 21 maart 2018 om 23:14
Toe maar.... je gifbeker was nog niet leeg.

Ik denk dat jouw moeder net zo trots op jou is als op mij.
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
woensdag 21 maart 2018 om 22:23
Ja, je kijkt ook zo over die Maradona heen...
Vind ik leuk
Quaresma +5890
woensdag 21 maart 2018 om 22:30
Pijnlijk
Vind ik leuk
Gerro +7938
woensdag 21 maart 2018 om 22:41
Dat vond Diego niet leuk zo te zien en leek zeker een bewussie van Kluivert.
Vind ik leuk
Mari +10732
woensdag 21 maart 2018 om 22:56
Opzettelijk. Je slaat niet zomaar een persoon over
Vind ik leuk
haarlemx +431
woensdag 21 maart 2018 om 23:21
Marawienou? Donnarumma?
Vind ik leuk
buddha +9964
woensdag 21 maart 2018 om 23:26
ik voel een hoop liefde op deze site ;)
Vind ik leuk
035 +6708
donderdag 22 maart 2018 om 20:46
Dan heb jij supervoelers....... :-))
Vind ik leuk
Rene Tak +147
woensdag 21 maart 2018 om 23:45
Haha vind die bolle snuivert niet leuk,... manneke zo teleurgesteld.. als patje maar geen boete krijgt hihi
Vind ik leuk
wattenstaafje +22667
donderdag 22 maart 2018 om 05:20
Heel mooi.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 06:26
Nee arrogantie ten top maat ja Kluivert he
Vind ik leuk
peinke +2189
donderdag 22 maart 2018 om 07:44
Diego Wie?
Vind ik leuk
Hupfean +4532
donderdag 22 maart 2018 om 10:37
Hahaha hij dacht dat het een ballenjongen was.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 15:47
Groepsverkrachting en auto rijden dat zijn zijn sterke punten
Vind ik leuk
Dorzon +4432
donderdag 22 maart 2018 om 15:54
Maradona was goed, maar de allerbeste is een interesante discussie
Vind ik leuk
mcmodd +25045
donderdag 22 maart 2018 om 16:09
Nou ja, die mening kunnen we allemaal wel hebben he? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan de neiging heb om op mijn bankrekening te gaan kijken. Dat deed ik nu dan maar eens. En? Niets man, zo’n mening brengt niks in het laadje en los van die bankrekening ga je er niet evengoed door voetballen als Maradonna placht te doen.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:19
Kluivert zijn zicht laat hem wel vaker in de steek net zoals zijn verstand.
Zeg maar een kabeltje dat los zit daar boven
Vind ik leuk
Barry Engels +31950
donderdag 22 maart 2018 om 16:51
Aangezien de censuur hier weer niet van de lucht is....

Topictitel had moeten zijn:

Doodrijder Kluivert negeert notoire snuivert!
Vind ik leuk
035 +6708
donderdag 22 maart 2018 om 20:49
Ik lees veel wrok in jouw reacties Barry.
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
donderdag 22 maart 2018 om 17:52
Wat een domme trieste reactie's allemaal zeg. En dan verbaasd zijn dat Nederland sociaal steeds naar een lager niveau zakt. Het begint allemaal met wederzijds respect, maar je ziet steeds vaker dat we lijn recht tegen over elkaar komen te staan. Dat is soms niet erg, maar als we in discussie zijn zou het fijn zijn als er goed onderbouwde meningen boven tafel komen i.p.v. er steeds met stront naar elkaar word gesmeten. Van mij mag VP iedereen die van die trieste, lage reactie's plaatst blokkeren, maar dat zal wel niet gebeuren omdat dat niet goed is voor de bezoekers aantallen.
Vind ik leuk
Laliga +2502
donderdag 22 maart 2018 om 19:24
Vp mischien een oproep aan jullie .
Als jullie zien dat dit soort reacties komen sluit gewoon de topic. Normale mensen willen over voetbal discuserene en zo word het verziekt.
Vind ik leuk
035 +6708
donderdag 22 maart 2018 om 20:50
Goed plan.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws