Update: Kluivert helpt misverstand uit de wereld: 'Hij is de allerbeste'

Update: Kluivert helpt misverstand uit de wereld: 'Hij is de allerbeste'

donderdag 22 maart 2018 om 15:32

Op het Hublot Match of Friendship kwam Patrick Kluivert woensdag in actie in een sterrenelftal onder leiding van José Mourinho. Bij de tegenpartij was Diego Maradona de eindverantwoordelijke, maar Kluivert was niet erg onder de indruk van diens aanwezigheid. Hij leek hem volledig over het hoofd te zien. 

Update 22/03 15.32: Via Instagram heeft Kluivert donderdagmiddag gereageerd op de consternatie die ontstond nadat hij eerder de hand van Diego Maradona ogenschijnlijk negeerde. Er is niets aan de hand tussen de twee, benadrukt Kluivert. 'Laat een ding duidelijk zijn: voor mij is Maradona de allerbeste, the greatest of all time.' Op beelden is te zien hoe de twee elkaar vòòr het benefietduel amicaal begroeten.  

Plaats een reactie

woensdag 21 maart 2018 om 22:08
Oehh dan voel je je wel goed.

Of hij heeft hem simpelweg over het hoofd gezien, is niet de grootste meer.
Vind ik leuk
Koeroe +7044
woensdag 21 maart 2018 om 23:09
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:42
Lekker respectvol naar de nabestaanden. Klasse

Not.
Vind ik leuk
RebelVox +4764
woensdag 21 maart 2018 om 23:52
@Koeroe je bent een hork, ongelofelijk zielig om dit iedere keer onder iets van Kluivert te zetten.
Zal jij leuk vinden als je verleden er iedere keer erbij gehaald wordt sukkel!
Vind ik leuk
dhrwobo +16079
donderdag 22 maart 2018 om 15:58
Tweeledig. Aan de ene kant is het heel vervelend voor de nabestaanden. Uit respect voor hen moet het niet opgerakeld worden. Aan de andere kant hoort dit nou eenmaal bij de historie van Kluivert, waarom zouden alleen de goede momenten mogen worden opgerakeld en de vervelende momenten doodgezwegen. Nogmaals, de enige reden om dat niet te doen is uit respect voor de nabestaanden, maar met Kluivert hoeven we geen medelijden te hebben.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:11
Pardon?

Jij bent echt megaziek!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:12
Laten we het PEDO gedrag van PSV ook maar elke keer oprakelen...

Wat een onzin zeg....
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:34
Dus jij denkt dat hij bewust iemand dood rijdt? Ik heb medeleven of medelijden met iedereen die betrokken is bij een ongeluk, of je nou het slachtoffer of de dader bent, het is en blijft een ONGELUK.

Ik kan me voorstellen dat Patrick en diens familie slapeloze nachten (jaren) hebben gehad en dit zeker niet in de koude kleren is gaan zitten.

Persoonlijk ken ik iemand die een soortgelijk iets als Kluivert heeft meegemaakt.. Die persoon is voor het leven getekend hierdoor, word overal met de nek aangekeken, wisselt tussen diepe depressies en nog diepere depressies.. En dit allemaal door iets wat niet eens zijn bedoeling was.

Met slachtoffers en familieleden van de slachtoffers heb ik uiteraard ook medeleven en medelijden, meer dan met de 'dader'. Maar elk verhaal heeft meerdere kanten.
Vind ik leuk
Koeroe +7044
donderdag 22 maart 2018 om 16:52
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:55
Trieste sukkel!
Vind ik leuk
Koeroe +7044
donderdag 22 maart 2018 om 19:29
Hallo
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 08:20
Padam tsss
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 09:20
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:36
Die zaak is wegens gebrek aan bewijs niet eens voor de rechter gekomen! En jij denkt het nu wel even als feit te kunnen verkondigen? Zou toch lekker worden als er iemand over jou eens een roddel verzint die de rest van Nederland maar gelijk voor de waarheid aanziet. (gun het je vanaf nu in ieder geval van harte!)
Vind ik leuk
Doe dan! +4661
donderdag 22 maart 2018 om 15:43
Sneu figuur, zou jou eens moeten overkomen.
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:12
Dat is dus die dame overkomen, ze werd inderdaad helaas niet over het hoofd gezien.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 15:55
Dat je met een dergelijke domme opmerking hier zoveel likes kunt krijgen zeg, En die 41 likes zouden als ze 18 waren en in een BMW M3 reden keurig 80 rijden op de ring? Hypocriet noem je jullie zielenpoten! Een ouder echtpaar wat keert op de ring is eigenlijk gekker dan een paar jonge jongens in een te snelle auto!
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 15:57]
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:13
Nou Dean, je hebt misschien gelijk maar beiden zie ik dus liever niet op de snelweg en zeker niet vlak voor me.
Vind ik leuk
Garinsha +3603
donderdag 22 maart 2018 om 16:28
What a STUPID thing to say. Punk!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15446
woensdag 21 maart 2018 om 22:08
Wow, die is wel heel vies...
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:09]
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
woensdag 21 maart 2018 om 22:11
Zijn we wel gewend
Vind ik leuk
jochempje +1607
woensdag 21 maart 2018 om 22:14
Klopt, sinds hij in Eindhoven gespeeld heeft.
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
woensdag 21 maart 2018 om 22:19
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
JustH +7485
woensdag 21 maart 2018 om 22:21
Gaan we weer de ondergrens door?
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 22:35
Ach ja in Eindhoven zijn de kinderopvang goed bezocht.
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
woensdag 21 maart 2018 om 23:11
goed zo Stollie :)
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:57
PSV is Pedofielen Sport Vereniging!!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 00:36
Het hofnarretje bedoel je
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 00:37]
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:15
Hoeveel kinderopvang stollie?
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:17
Jij haat Ajax echt he?

Dat je zelfs met de PSV supporters tekeer gaat hierover....

En wat voor zieke opmerkingen nog meer!!!!

Alles voor de likes he?
Vind ik leuk
stollie38 +15484
donderdag 22 maart 2018 om 17:53
Geen idee woon niet in Eindhoven en heet geen Maurice de Hond. ;-)
Vind ik leuk
yuuup +7613
donderdag 22 maart 2018 om 05:07
De warme schoor van ome Fons.
Vind ik leuk
Doe dan! +4661
donderdag 22 maart 2018 om 15:44
Kneus, moest je kind eens zijn...
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:13
Wauw..... Een warm mens, ja dat zeiden de oud jeugdspelers ook van PSV die werden aangerand.
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:17
Heb jij nu alle respect dat een mens, soms maar minimaal, kan hebben, verloren? Vraag eens bij het politiebureau of het gemeentehuis of ze het hebben gevonden. Dat kan je goed gebruken.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:18
Kijk eens naar jezelf man, zieke geest!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:32
Zouden finaal jou tegen de grond moeten werken...haatzaaier
Vind ik leuk
Richard020 +12477
woensdag 21 maart 2018 om 22:19
En weer kan de 43 jarige niet normaal reageren, wat een eikel ben jij zeg!
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
woensdag 21 maart 2018 om 22:20
iemand mag wel reageren; "die is heel vies".
Maar als ik zeg, dat zijn we gewend...dan ben ik degene die fout zit en een eikel is...je kan me rug op gast.
Kluivert behandelt Maradona hier gewoon schandalig, maar ach val mij maar aan joh. prima.

43 jaar nog wel? Goh, hoe kom je daar nu weer bij?
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:24]
Vind ik leuk
Richard020 +12477
woensdag 21 maart 2018 om 22:29
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:31]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:31
Denk om je rikketik kerel!
Vind ik leuk
Richard020 +12477
woensdag 21 maart 2018 om 22:32
Maak je daar geen zorgen over, die werkt uitstekend!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 00:38
Ho ho hij is ook oud PSVer he:-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 00:39]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:33
OORLOGJE spelen,triest
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 22:35
Richard, tuurlijk moet jaja even dimmen. Maar spreek je jochempje dan ook aan met zijn:
Klopt, sinds hij in eindhoven heeft gespeeld.
Of heb je daar per ongeluk overheen gelezen?
Het is toch logisch dat hij als PSV’er daar tegenin wil gaan?

Selectieve verontwaardiging weer. En nee ik praat niet goed wat jaja zegt, maar je speelt het wel op de man nu, en dat is niet fair.
Vind ik leuk
Richard020 +12477
woensdag 21 maart 2018 om 22:39
jaja is al weken bezig!

Waar het over gaat is dat jaja telkens weer Ajacieden de schuld geeft dat de site verziekt wordt, terwijl jaja zelf ieder Ajax topic aangrijpt om een rel te veroorzaken en ondertussen de onschuld spelen. Triest ventje is het.
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 22:45
Dat snap ik wel.

Moet hij ook niet doen. Maar als Rotterdamse Ajacied hier als een dwaas loopt te provoceren dan vind je dat prima en dan zeg je niks. Maar gaat het over Ajax dan is de wereld te klein.

En jochempje doet het net zo triest als jaja en daar zeg je niks vanz
Vind ik leuk
Richard020 +12477
woensdag 21 maart 2018 om 22:50
Lul toch niet zo dom mens!

Kijk even de laatste tijd de topics na, ik reageer juist de laatste tijd niet omdat ik het druk heb en daarom ook geen tijd heb gehad om op de site te komen.

En verzin geen zaken die niet kloppen, ik heb al een paar keer tegen een Ajacied gezegd om normaal te reageren.
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:21
Ja, dit kan ik beamen. Je bent er de laatste tijd niet vaak geweest. Lekker man, kan je dat nog een jaartje of zovolhouden?
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
woensdag 21 maart 2018 om 23:17
Spiegel, ik zit hier al langer.
Rigga zegt dat het ziek is. Ik bevestig het als het ware en ik krijg de volle lading.
Maar ach, we weten allemaal toch hoe de site werkt?

Er zit hier 70% ajax fans die ook elkaar ondersteunen. Richard bekritiseert ook die opmerking niet van Jochempje of Rigga.
Het is hoe het is en hoe het altijd gaat.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:19
Doe jij niet hetzelfde met je walgelijke anti Ajax aanhangers?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:07
Heb je de ajacietjes hier niet voorbij zien komen die de relnicht uithangen en de zaak net zo erg verzieken?
Niet selectief worden in je vetontwaardiging he.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 06:59
Ja ja Is al weken bezig en die idioten van een Amsterdamse flow, stollie38 en Amsterdamse haat heb je die reacties wel is gelezen onder elke psv topic dat is pas ziekelijk dat jaja een idiote opmerking maakt klopt maar vlak die andere vriendjes niet uit aub.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:22
En niks zeggen over de debielen van PSV supporters he?

Vooral niks zeggen!!!

Wel lekker wijzen naar andere supporters....

Sneu gedrag.

VP, ik wel best helpen om al dat gespuis eruit te halen....
Vind ik leuk
Spiegel +6206
donderdag 22 maart 2018 om 16:39
Waarom reageer je dit op mij?

Ik spreek vaak genoeg psvers aan.

Heb toevallig gisteren nog gereageerd op iemand met de woorden dat hij psvers/voetballiefhebbers in het algemeen ten schande maakt.

Alleen aan jaja en bien ga ik mijn tijd niet meer verspillen.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:57
Jongen wat lul je nou allemaal elke supporter die alleen maar andere loopt af te zeilen de hele dag zijn allemaal t zelfde van welke club dan ook en psv is niks en de hele tijd stoer doen en idem dito ook voor Feyenoorders en psv'rs die Ajax belachelijk maken. Alleen degene die daar iets over zeggen zijn zelf vaak de grootste uitdelers maar incasseren kunnen ze geen een van allen want dan is het janken!
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 22:37
En los van het feit dat je over opvoeding begint.

Ironisch: je bent jezelf zo onnodig aan het opfokken dat je nog geen 3 foutloze zinnen kunt typen.

En je haalt iemands kinderen erbij. Doe normaal man.
Vind ik leuk
Niels92 +6067
woensdag 21 maart 2018 om 22:46
Spreek je ook een keer jaja_PSV aan?

Waarom lees ik nooit zoiets wanneer die mafketel over de ouders van Jens begint, of lees jij daar toevallig iedere keer overheen? :)
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 22:49
Ik zeg toch ook gewoon dat jaja dit niet moet doen.

Ben dit account begonnen om mensen aan te spreken op hun gedrag. Heb in mijn 3e post ofzo al gezegd:
Bien, bluf en jaja zijn de grootste mafklappers die hier rondlopen en het is nog nooit iemand gelukt om die in het gareel te houden, dus dat ga ik ook zeker niet proberen.
Vind ik leuk
Niels92 +6067
woensdag 21 maart 2018 om 22:54
Duurt niet lang meer en het reactie-systeem verdwijnt van de site, let maar op dat ik gelijk ga krijgen.
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 22:59
Scheelt een boel frustratie en onnodige provocatie.

Ook mijn vriendin zal er blij mee zijn denk ik.
Vind ik leuk
Niels92 +6067
woensdag 21 maart 2018 om 23:02
Haha. mijn vrouwtje reageert soms op de site :) Maar zij is ook fanatieker met voetbal dan ik ben hahaha :)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:24
Mag van mij gister al. Het is triest de laatste tijd. Tijd voor full-time Mods.
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:25
Ja, maar zoveel tijd heb ik ook niet vivahollandia ;—/))
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
woensdag 21 maart 2018 om 23:21
ik ben de enige van die 3 die niet zijn account is kwijtgeraakt.
Zo'n mafketel ben ik dus niet.
Er is ooit 1 bericht van mij verwijderd, niet meer.
Vind ik leuk
Doe dan! +4661
donderdag 22 maart 2018 om 15:46
Waarschijnlijk heb je eens een moderator gepijpt of zo, anders valt het niet te verklaren.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:23
Ik ga dit eens in de gaten houden, want jij bent ook gewoonweg ziek in je kop!
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:30
Lachbui (not) het is maar beter dat je jezelf in de gaten houdt. Daar zal je het al druk genoeg mee hebben.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:53
Zieke hond ben je
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
woensdag 21 maart 2018 om 23:20
Niels..ik begin alleen over het beroep van Jens zijn vader omdat hij tegen mij begint te zeiken. Ik speel nooit uit eigen initiatief op de man af, maar wel als jens mij aanvalt op de persoon af.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 07:59
En zelfs dan kan je er boven staan.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:04
Gaat het een beetje?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:13
Zegt de dorpsidioot zelf. Kijk naar jezelf man. Want zelf ken je nooit normaal reageren. Zelf heb je heel wat steken los zitten in je hersenpan. Haal jij zijn kinderen erbij spoor je wel mafketel...
Vind ik leuk
Richard020 +12477
woensdag 21 maart 2018 om 23:33
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
woensdag 21 maart 2018 om 23:45
zo mijn naam is gehacked...weet jij niks van natuurlijk
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 23:46]
Vind ik leuk
Niels92 +6067
woensdag 21 maart 2018 om 23:52
Zo zo , nooit gedacht dat jij van paarden lullen houd :)
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
donderdag 22 maart 2018 om 00:01
houdT

geen idee of frikadellen hiervan zijn gemaakt...hahaha
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 00:03]
Vind ik leuk
Richard020 +12477
donderdag 22 maart 2018 om 02:11
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:35
Gerapporteerd, net als je voorgaande. Ga nog lekker door zo man.
Vind ik leuk
Richard020 +12477
donderdag 22 maart 2018 om 20:22
OMG, en nu?
Vind ik leuk
meinema +634
donderdag 22 maart 2018 om 09:33
Stelletje kleine kinderen allemaal, laat mensen lekker zeiken reageer gewoon niet.. dan is de lol er zo af
Vind ik leuk
Niels92 +6067
donderdag 22 maart 2018 om 16:11
Bien is idd hypocriet , bien vergeet zijn eigen steekjes die los zitten in die bovenkamer van hem :)
Vind ik leuk
stollie38 +15484
donderdag 22 maart 2018 om 06:00
En daar zegt er één wat. De grootste drama queen moet ook weer wat melden.
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:18
Goed gedaan VP
Vind ik leuk
Iggy +2391
woensdag 21 maart 2018 om 23:12
Ach menneke toch!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 07:07
Dat staat in je profiel.
Vind ik leuk
Vato75 +1495
woensdag 21 maart 2018 om 23:28
Eerlijk is eerlijk hij was wel goed
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:12
Blijft een eng mannetje, maar misschien zag hij hem over het hoofd al twijfel ik daar over.
Vind ik leuk
feye88 +1860
woensdag 21 maart 2018 om 22:18
Allebei enge mannetjes.
Vind ik leuk
MojoRisin +7229
woensdag 21 maart 2018 om 22:12
Haha, hij zag 'm gewoon niet, dacht een ballenjongen ofzo..
Vind ik leuk
Bossie020 +2741
woensdag 21 maart 2018 om 22:12
Geweldige move
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:13
Die blik van Diego...
Vind ik leuk
Psv1989 +751
woensdag 21 maart 2018 om 22:13
Kluivert keek niet naar beneden onmogelijk dat die hem heb kunnen zien dan haha
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:14
Misschien heeft Patrick nog drugs leningen open staan bij Maradona
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 22:38
Daar ken die dan naar snuiven... ehhh fluiten.
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
donderdag 22 maart 2018 om 00:02
jaja_PSV hier.
Zo zie je wat ze doen, ze hacken gewoon mijn naam.
Vind ik leuk
BassieN +10948
woensdag 21 maart 2018 om 22:14
Heel volwassen, als het al bewust is.
Vind ik leuk
RtdDub +6152
woensdag 21 maart 2018 om 22:18
Had je anders verwacht van iemand die lekker gezellig met Mugabe op de foto gaat?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:20
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
JustH +7485
woensdag 21 maart 2018 om 22:22
Schoft
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:23
Stel je niet aan tutje
Vind ik leuk
JustH +7485
woensdag 21 maart 2018 om 23:06
Beter als een valse pisnicht, want dat ben je!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:06
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
JustH +7485
woensdag 21 maart 2018 om 23:11
Weet ik, zeg het niet voor niets
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:27
Wat een frustratie als jou dit nog steeds bezig houdt. Ik neem aan dat je alle mensen op de aardbol eraan herinnert dat ze iemand vermoord hebben en niet alleen P Kluivert! Lijkt me sterk. Misschien moet je mensen een 2e kans geven! Of ga je dit ook bij je kinderen doen als die een keer een zelfde fout maken? Kan ik me ook niet voorstellen... dus eerst ff denken en spiegelen, en dan pas reageren. Zoiets noemt men in de volksmond; VOLWASSEN
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:27
De nabestaanden van het slachtoffer delen jouw mening niet.

Dat je het voor hem opneemt is trouwens ronduit belachelijk.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:28]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:35
Want je hebt met ze gesproken? Of kwamen net op de koffie langs om jou dat te vertellen? Er bestaan mensen die kunnen vergeven. En nu praat ik niet over vergeten!!! Ik zou het ook moeilijk hebben. Maar zoals net al in mijn reactie. Als jou dochter dit zou doen, en ze zegt tegen jou en de familie van de overledene, dat het haar spijt, moeten wij en jij dat afwijzen en moeten we jou dochter haar leven lang eraan herinneren? Kan me niet voorstellen dat je dat je eigen kinderen toewenst. En dat wat je je eigen familie niet toewenst, wens je niemand toe. Dus ook kluivert verdient een 2e kans. Ja hij heeft iemand vermoord, maar daar bestaan er zovelen van. Kluivert was ja ook al 19, en vanaf je 18e mag je blijkbaar geen fouten meer maken? Dit gebeurt elke dag. Khad een klant en die moeder heeft de fout gemaakt om die kinderen niet aan de gordel te zetten in de auto. Ongeluk kinderen dood. En nu moet ik die mensen elke keer onder de neus wrijven dat ze hun kinderen vermoord hebben? Denk ff een beetje na. Ja het was oliedom van kluivert. Maar tis nietzo dat ie express zoiets had van. Die knallen we ff in de dood
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:37
Ik ga het niet eens lezen vent.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:38
Zegt genoeg over jou nivo. Oei oei oei, ik heb iets doms gezegd en moet me verdedigen en kan dat niet. Niet erg barry, ik vergeef het jou! Ik ben niet nadragend
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:40
Nee, hoor.... je motivatie kracht bij zetten met een enorme lap tekst is gewoon saai. Kort en bondig werkt veel beter dan je gelijk halen met veel letters.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:42
Als je het gelezen had dan wist je waarom het zolang is. Zegt ook weer iets over je opleidingsniveau (voor jou nivo)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:45
Niveau is het.... maar dat heb je vast niet geleerd met alleen lagere school....
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:48
Goh! Jij bent echt dom. Ik schrijf het goed en je wilt me verbeteren? Topper ja weer. Bravo. Smiley sticker en barry en harry zijn blij
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:49
Het moet zijn: braveau!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:55
Wat ben je nou stoer aan het doen? Lekker makkelijk he? Mietje
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:56
Oh jee.... komt gekke henkie weer om de hoek kijken.
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 22:39
Helpt niks. Barry houd van stoken en kan ook niet nadenken moet weer over autorijden hebben, maar ja als de werkloosheid hoog is daar heb je ook veel tijd voor nutteloze opmerkingen.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:40
Kom maar bij me solliciteren.... kan ik je lekker afwijzen!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:46
Ik werk als ambtenaar bij de stad! Wat kan iemand als jij mij nou bieden?
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:47]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:52
Jouw sollicitatie wordt dan ook niet eens in behandeling genomen. Ambtenaren zijn slappe aftreksels van arbeiders, daar heb ik niks aan.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:56
Super instelling ?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:59
Daar hoor je thuis ja.... maar ik vrees dat er geen plek meer is. Die zijn allemaal wegbezuinigd sinds de gemeente verantwoordelijk is voor de zorg.
Vind ik leuk
Noudyo. +14894
woensdag 21 maart 2018 om 23:41
Als mijn dochter iemand aanrijdt, dan mag ze zitten voor mijn part. Het wegnemen van een onschuldig iemands leven is verschrikkelijk, en verdient bestraft te worden, en een simpele "sorry" is niet genoeg. Sorry zeg je wanneer je een keer vergeet melk mee te nemen bij de boodschappen. Sorry zeg je als je per ongeluk tegen iemand aanloopt. Sorry zeg je niet als je iemand aanrijdt en daarmee vermoord.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 23:42]
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 07:23
Geef ik jou gedeeltelijk gelijk. Ja brommen moet ze, maar kun jij mij vertellen dat jij het je dochter nooiz zal vergeven en jij haar geen 2e kans geeft? Kan ik niet geloven
Vind ik leuk
Noudyo. +14894
donderdag 22 maart 2018 om 07:33
Ik vergeef echt niet iemand die iemand vermoord, iemand zwaar gewond rijdt, en vervolgens vertelt zeventig te hebben gereden, terwijl later blijkt dat je gewoon negentig of zelfs meer hebt gereden, waar je vijftig mag. Al is het m'n eigen dochter. Zij en ik zullen er verder mee moeten leven, maar de woorden "Ik vergeef je" zullen echt niet uit m'n mond komen (tenzij ze andermans leven een keer weet te redden).
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 09:41
Ik heb 2 mensen het leven gered, dus als ik iemand dood rij dan wordt ik vergeven omdat ik al levens gered heb?
Vind ik leuk
Noudyo. +14894
donderdag 22 maart 2018 om 10:14
Ja
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 10:20
Nee dan verdien ik dezelfde straf. En als ik vergeven wordt moet men een ieder vergeven. Waarom vergeten mensen om zichzelf te spiegelen? Ik begrijp dat niet in deze maatschappij. Zelfs als iemand mijn dochter of zoon doodrijdt zal ik die persoon vergeven, hoe moeilijk dat ook is. Ik zal me op dat moment ook moeten verplaatsen in die moordenaar. Dan denk ik; hopelijk zal die vader mij vergeven. Dus dan zal ik dat ook doen
Vind ik leuk
JustH +7485
woensdag 21 maart 2018 om 23:12
Je weet helemaal niets
Vind ik leuk
FSCeara +6788
woensdag 21 maart 2018 om 23:23
Ik heb toen ik 19 was dronken een dodelijk ongeluk veroorzaakt.geloof mij maar dat kluivert hier ook nog lang mee heeft gezeten.ik ben uiteindelijk niet vervolgt of veroordeelt maar heb wel de nodige therapie gehad om dat als jonge jongen te kunnen verwerken. Kluivert was toen ook jong toen hij ongeluk veroorzaakte.wij maken allemaal,of vele tenminste, fouten als we jong zijn.ik draag daar nu nog de gevolgen van mee en geloof me daar word je niet vrolijk van.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:28
Ik waardeer je openheid zeer. Daar is moed voor nodig.

En wat je schrijft geeft blijk van veel empathie.

Dat is overigens precies waar het Kluivert aan ontbreekt en dat is hem kwalijk te nemen. Ik kan alleen maar hopen dat ie er regelmatig aan denkt, maar hij wekt die indruk niet/nooit. En dat is voor een publiek figuur zoals hem nou net waar 'm de schoen wringt.

Nogmaals bedankt dat je dit zo eerlijk hebt opgeschreven.
Vind ik leuk
FSCeara +6788
woensdag 21 maart 2018 om 23:34
Wat ik duidelijk wil maken is dat iedereen hier anders mee omgaat.
Ik heb de fsmilie gesproken omdat ze daarvoor hrbben gevraagd en dat was mss wel zwaarste dag in mijn leven. Als die dat niet gevraagd hadden was dat mss ook nooit gebeurd. Je hebt al genoeg aan je hoofd om jezelf terug op de rails te krijgen hoe egoistisch dit ook klinkt.
Ik hoop dat niemand daar doorheen moet want is zwaar
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:40
Ik geloof wat je zegt, maar een publiek figuur zou zich beter moeten opstellen dan Patrick heeft gedaan. Uiteraard zullen de meningen daarover uiteen lopen, maar volgens mij zeg ik niets vreemds. Zeker gezien zijn optreden in de media m.b.t. dit onderwerp.

Jij komt er wel kerel, als je er niet al bent.... je bent een goed persoon als je hierover zo open over durft te zijn. Ik heb daar zeer veel respect voor.
Vind ik leuk
FSCeara +6788
woensdag 21 maart 2018 om 23:55
Voor mij os dat inmiddels 26 jaar geleden dus sta daar niet meer wekelijks bij stil al zijn er dagen dat je daar wel aan denkt.
Maar kluivert was ook een jonge gast.
Ik weet niet hoe hij daarmee omgaat of dealt maar publiek persoon of niet dat maakt volgens mij niet zoveel uit.maar ik denk niet dat het aan ons is daar een oordeel over te vellen.heeft fout gemaakt so what ! Die dingen gebeuren als je jong bent. Ik zou het anders vinden als hij met opzet iemand om het leven had gebracht of aan kinderen had gezeten.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 00:28
Wellicht dat het voor hem persoonlijk niets uitmaakt en jong was ie zeker, maar ik ben wel van mening dat je als publiek figuur duidelijk moet communiceren over gevoelige kwesties als deze. Dat interview van hem bij DWDD heeft alleen maar bijgedragen aan het negatieve beeld dat veel mensen van hem hebben. En als publiek figuur heb je ook jaren later nog steeds de mogelijkheid om hierover op een juiste en respectvolle manier naar buiten te treden. Ook dat heeft hij nagelaten.... dan moet je ook geen knuffels of mooie woorden verwachten he.....
Vind ik leuk
FSCeara +6788
donderdag 22 maart 2018 om 01:12
Dat is een feit !
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:48
Denk je nu echt dat die na bestaande blij zijn dat een sukkel zich zo opstelt?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:51
Oh jee.... wat dacht jij.... ik doe ook nog ff een houten gulden in het zakje.... ga lekker koekhappen joh.
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 22:43
Kluivert is er met een beschamende straf vanaf gekomen terwijl de familie van het slachtoffer en het slachtoffer zelf levenslang heeft gekregen.

Hoelang zijn straf ook was of hoelang het ook geleden is, het blijft een feit dat Patrick iemand heeft doodgereden.
Dat hij daarna een mooie carrière met al het geld van de wereld heeft kunnen opbouwen is al lastig te verkopen aan de nabestaanden. Om hem zijn 2e kans dan ook nog letterlijk te zien vergokken, is natuurlijk helemaal een detail wat niet te verklaren is aan de nabestaanden.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:58
Ik geloof dat je 1 van de weinige mensen bent die begrijpt waar het om gaat.

Je vergeet alleen nog expliciet te vermelden dat onze Trekpik jaren na het noodlottige ongeval nog steeds geen contact met de nabestaanden had opgenomen of wat voor gebaar dan ook naar ze had gemaakt.
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 23:01
Ik ken de nabestaanden niet, dus ik heb geen idee hoe of wat.
Kan ik niet over oordelen.
Wellicht heeft de rechtszaak Kluivert het gevoel gegeven dat ze daar niet op zaten te wachten?

Ook is het niet geheel Kluiverts fout, namelijk ook van ons zwakke rechtssysteem.

Als je er met een dergelijke straf vanaf komt krijg je wellicht ook het gevoel dat je onaantastbaar bent en krijg je wellicht niet de ingeving om spijt te betuigen.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:04
Hem is tijdens een interview op TV gevraagd wat ie gedaan heeft voor/naar nabestaanden. Zijn reactie was stuitend en getuigde van weinig empathie. Staat vast nog op Youtube..... Kluivert bij DWDD.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:36
Geloof maar dat Kluivert lang genoeg voor dat ongeluk geboet heeft. Wie weet wat je zelf nog overkomt. Ooit gehoord van een ongeluk zit in een klein hoekje?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:36
Jij snapt em ?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:36
Gelukkig ook nog mensen met verstand hier
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:42
Mooi verwoord je long story over dit??
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:39
Ik geloof niet dat hij snapt wat hij teweeg heeft gebracht. Daar heeft ie meerdere keren blijk van gegeven.

En een ongeluk kan inderdaad gebeuren, maar als jij vindt dat je je niet aan de maximaal toegestane snelheid hoeft te houden....
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 22:41
Dan zou ik gelijk alle auto's weghalen en brengen naar de sloop en meer fietsen. Er gebeuren zat ongelukken. Heb je onder een steen geleefd?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:42
Jij bent hoogstwaarschijnlijk 1 van die idioten ie lekker 60 rijdt in een 30-kilometerzone.... of gewoon te dom om te begrijpen wat er nou eigenlijk staat.
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 22:46
Nee hoor ik heb geen rijbewijs en ben niet dom maar er zijn zat andere die niet kunnen rijden. En volgens mij ben jij zo een denk type. En ik begrijp het, maar je zit alleen maar dom te praten over iets wat verjaard is.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:48
Verjaard.... oh ja.... dan maakt het niet meer uit.

En dan zit ik dom te praten.... haha! Ezel!
Vind ik leuk
stollie38 +15484
woensdag 21 maart 2018 om 22:54
Ja inderdaad. Maar het geeft maar weer aan hoe ziek je geest is. Als je iemand neerhaald.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:45
Ben eerlijk naar jezelf,heb jij nooit te hard gereden?
Nou ik wel.....iedereen,maar dramatisch liep dat toen ernstig fout. En dat is voor alle partijen vreselijk.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:48
Ik heb gelukkig nog nooit iemand dood gereden.

Hij heeft op geen enkele wijze respect aan het slachtoffer of de nabestaanden getoond, daar gaat het om. Maar goed, ik ben klaar met dit onderwerp over Trekpik.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:51
Maar als je het een keer doet, moeten we jou je leven lang eraan herinneren? Tuurlijk niet. Jij zult er het zwaarst mee moeten leven en dat is zwaar genoeg
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:54
Ik denk niet dat hij hier meeleest. Tenzij jij nu gaat vertellen dat je hem bent.....

Kun je meteen ff uitleggen hoe het nou zit.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:03
Dat zeg ik NIET,tuurlijk moet je aan snelheid houden. Maar wil jij zeggen dat je altijd perfect rijd,nooit geen overtreding....dat overkomt allemaal.
Vrachtauto chauffeur zit met dodehoek......dan kun je ook iemand overrijden en dan heb je ook een trauma.
Nooit mee spotten met zulke dramatische zaken
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:05
Als ik er nou mee aan het spotten was... maar dat is niet zo.

Het is Trekpik die ermee spot.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:12
Zeg NIET dat jij er mee spot.
TOTAAL niet.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:13
Blij dat we het eens zijn geworden.
Vind ik leuk
Alain2708 +7580
woensdag 21 maart 2018 om 22:41
Is het nou echt nodig om zo te reageren?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:49
Nee ik hou al op! ?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:58
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:59
Meteen persoonlijk worden?!

Rondwandelende nageboorte.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:02
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:06
Schandalige uitspraken.... die vallen best mee als je werkelijk begrijpt waar het om gaat. Sneuneus.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:07
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:09
Jeetje.... begint eerst mensen te beledigen en is dan op z'n teentjes getrapt. Weet je moeder wel dat je nog online bent?
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 23:09]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:13
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:14
Toe maar.... je gifbeker was nog niet leeg.

Ik denk dat jouw moeder net zo trots op jou is als op mij.
Vind ik leuk
mba4u2c +1245
woensdag 21 maart 2018 om 22:23
Ja, je kijkt ook zo over die Maradona heen...
Vind ik leuk
Quaresma +2809
woensdag 21 maart 2018 om 22:30
Pijnlijk
Vind ik leuk
Dicky +13396
woensdag 21 maart 2018 om 22:40
Tja als je iemand niet mag dan hoef je hem niet de hand te schudden. Het ziet er wel wat arrogant uit.
Vind ik leuk
Gerro +4570
woensdag 21 maart 2018 om 22:41
Dat vond Diego niet leuk zo te zien en leek zeker een bewussie van Kluivert.
Vind ik leuk
Mari +4464
woensdag 21 maart 2018 om 22:56
Opzettelijk. Je slaat niet zomaar een persoon over
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:21
Marawienou? Donnarumma?
Vind ik leuk
buddha +7097
woensdag 21 maart 2018 om 23:26
ik voel een hoop liefde op deze site ;)
Vind ik leuk
035 +2339
donderdag 22 maart 2018 om 20:46
Dan heb jij supervoelers....... :-))
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:45
Haha vind die bolle snuivert niet leuk,... manneke zo teleurgesteld.. als patje maar geen boete krijgt hihi
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 05:20
Heel mooi.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 06:26
Nee arrogantie ten top maat ja Kluivert he
Vind ik leuk
peinke +1556
donderdag 22 maart 2018 om 07:44
Diego Wie?
Vind ik leuk
Hupfean +1887
donderdag 22 maart 2018 om 10:37
Hahaha hij dacht dat het een ballenjongen was.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 15:47
Groepsverkrachting en auto rijden dat zijn zijn sterke punten
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:11
Het wekt geen verbazing dat juist jij dat, als sociale outcast en maatschappelijke laagvlieger zijnde, als prestaties aanmerkt.

Vind ik leuk
035 +2339
donderdag 22 maart 2018 om 20:47
Oeps..... klapper...
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:29
En wat zijn jouw sterke punten? IQ en EQ vallen al af dus blijft niet veel over ben ik bang...
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 17:03
Geen aanrander en betere chauffeur mafklapper
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 17:30
Haha gelijk moeten schelden. Ik weet genoeg...
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 21:08
Van de bijdragen van dit sociaal gemankeerde pubertje hoeven geen al te hoge verwachtingen gekoesterd te worden. Wordt er vrijwel dagelijks volkomen terecht afgeschopt; te beperkt en eenvoudigweg te dom om zijn basale en primaire instincten in te dammen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 21:09]
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 15:50
Een herkansing bij uitstek voor ongetalenteerd primeurplebs om in alle anonimiteit lafjes opnieuw hun verhaal te halen.

En inmiddels op wenken bediend gelet op de haatimpuls hierboven.

Vind ik leuk
Dorzon +3486
donderdag 22 maart 2018 om 15:54
Maradona was goed, maar de allerbeste is een interesante discussie
Vind ik leuk
mcmodd +17675
donderdag 22 maart 2018 om 16:09
Nou ja, die mening kunnen we allemaal wel hebben he? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan de neiging heb om op mijn bankrekening te gaan kijken. Dat deed ik nu dan maar eens. En? Niets man, zo’n mening brengt niks in het laadje en los van die bankrekening ga je er niet evengoed door voetballen als Maradonna placht te doen.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:19
Kluivert zijn zicht laat hem wel vaker in de steek net zoals zijn verstand.
Zeg maar een kabeltje dat los zit daar boven
Vind ik leuk
Pjotr26 +1160
donderdag 22 maart 2018 om 16:25
pfffff hebbie die moordenaar, verkrachter en gokverslaafde weer.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:51
Ik snap daar niks van dat gedweep met die gek van een Maradona. Het is niet meer dan een ordinaire valsspeler. Wereldkampioen geworden door hands te maken en het is een cokesnuiver. Onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:51
Aangezien de censuur hier weer niet van de lucht is....

Topictitel had moeten zijn:

Doodrijder Kluivert negeert notoire snuivert!
Vind ik leuk
035 +2339
donderdag 22 maart 2018 om 20:49
Ik lees veel wrok in jouw reacties Barry.
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
donderdag 22 maart 2018 om 17:52
Wat een domme trieste reactie's allemaal zeg. En dan verbaasd zijn dat Nederland sociaal steeds naar een lager niveau zakt. Het begint allemaal met wederzijds respect, maar je ziet steeds vaker dat we lijn recht tegen over elkaar komen te staan. Dat is soms niet erg, maar als we in discussie zijn zou het fijn zijn als er goed onderbouwde meningen boven tafel komen i.p.v. er steeds met stront naar elkaar word gesmeten. Van mij mag VP iedereen die van die trieste, lage reactie's plaatst blokkeren, maar dat zal wel niet gebeuren omdat dat niet goed is voor de bezoekers aantallen.
Vind ik leuk
Laliga +1158
donderdag 22 maart 2018 om 19:24
Vp mischien een oproep aan jullie .
Als jullie zien dat dit soort reacties komen sluit gewoon de topic. Normale mensen willen over voetbal discuserene en zo word het verziekt.
Vind ik leuk
035 +2339
donderdag 22 maart 2018 om 20:50
Goed plan.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Kluivert helpt misverstand uit de wereld: 'Hij is de allerbeste'