Bejubelde Eriksen: Dromen worden pas realistisch als er een aanbieding is

    Bejubelde Eriksen: "Dromen worden pas realistisch als er een aanbieding is"

    Gepubliceerd: woensdag 21 maart 2018 om 22:54wo 21-03-2018 om 22:54

    Christian Eriksen wordt regelmatig in verband gebracht met Europese topclubs en bondscoach Age Hareide van Denemarken kwam deze week superlatieven tekort om zijn spelmaker te omschrijven. De oud-Ajacied heeft het echter naar zijn zin bij Tottenham Hotspur en denkt niet te veel na over de verre toekomst.

    Eriksen (26) is bezig aan zijn vijfde seizoen in Londen en blinkt regelmatig uit. De belangstelling van Barcelona en Real Madrid komt dan ook niet uit de lucht vallen. "Om eerlijk te zijn denk ik niet over interesse na. Natuurlijk, je speelt voetbal in het heden, maar je hebt ook dromen. Dromen is één, maar die kunnen pas realistisch worden als er een aanbieding op tafel ligt", zegt hij in de Deense media.

    "Alle voetballers willen de Premier League, Champions League of FA Cup graag winnen. Veel spelers willen prijzen pakken. We zijn er de laatste seizoenen dichtbij geweest, maar dit seizoen lukt het niet helemaal", vervolgt Eriksen, die het gebrek aan zilverwerk niet meteen wil koppelen aan een vertrek bij the Spurs. "Momenteel zijn er heel veel spelers erg gelukkig bij Tottenham en ik ben dat ook."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19960
    woensdag 21 maart 2018 om 22:56
    Zit daar heerlijk op z’n plek!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46481
    woensdag 21 maart 2018 om 23:52
    Mooie club
    Vind ik leuk
    Itsese +5171
    donderdag 22 maart 2018 om 06:18
    Maar kan ook wel een stapje hogerop. Hangt er vanaf wat het plan is van Tottenham, willen ze altijd de vriendelijke 2e of 3e worden? Dan is het beter voor Eriksen dat hij toch naar een Barca gaat, hij zou Toppie in het Barca systeem passen namelijk. Klein, snel, en een dodelijk afstandsschot.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3108
    woensdag 21 maart 2018 om 22:58
    Als er iemand toe is aan een stap hogerop is het Eriksen wel.
    Zou niet misstaan bij Barça.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31514
    woensdag 21 maart 2018 om 23:10
    Het zou goed zijn om hem komend seizoen bij Barca aan het werk te mogen zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 23:24
    Tottenham komt vrijwel nooit negatief in het nieuws. Smijten niet met miljoenen voor een jongeling. Keurige club, daarom zou ik als ik Eriksen was niet weg gaan.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4925
    woensdag 21 maart 2018 om 23:54
    Tottenham is een leuke club die zeker dr laatste jaren steeds leuker voetbal speelt. Maar internationaal gezien is het zowel sportief als financieel subtop. Ik denk dat Eriksen prima mee zou kunnen in de absolute top, maar de meeste clubs lijken niet zo happig om met die voorzitter van de Spurs te onderhandelen. Terwijl de salarissen bij Tottenham zo laag zijn, in vergelijking met de andere clubs van dag kaliber.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 06:20
    Tsja, ik werk ook voor een prachtig bedrijf, maar als een ander bedrijf mij 3x het salaris betaald waar ik nu voor werk, dan is de keuze natuurlijk makkelijk gemaakt
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    donderdag 22 maart 2018 om 06:23
    Als ik PSG was had ik 't wel geweten.Hij op 't middenveld erbij naast Verratti.Nog een breker daarachter.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    donderdag 22 maart 2018 om 08:08
    Spurs past prima bij Eriksen: altijd net-niet, een vrijwel lege prijzenkast en er nooit staan als het echt nodig is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws