'Leermoment' voor gefileerde Feyenoorder: Wie weet gebeurt het volgend jaar weer

'Leermoment' voor gefileerde Feyenoorder: "Wie weet gebeurt het volgend jaar weer"

woensdag 21 maart 2018 om 23:20

Bilal Basaçikoglu vindt alle ophef over zijn rode kaart overtrokken. In februari pakte de aanvaller van Feyenoord rood in het competitieduel met Vitesse, waardoor hij weken niet in actie mocht komen. 

"Het hoort gewoon bij voetbal", reageert Bilal bij Voetbal Inside, na afloop van het benefietduel met ADO. "Wie weet gebeurt het volgend jaar weer. Ik vind het...niet belachelijk, maar wel te overdreven hoe mensen daarop reageren. Je bent voetballer, alles gebeurt in een split second. Mensen zeggen wel eens: Hij had moeten schieten. Maar je kan maar één of twee seconden nadenken. Als je in de lucht hangt en je tweede been komt erbij...dan is het lastig om daar nog op te reageren."

De buitenspeler wil leren van zijn fout. "Het is gebeurd en het is natuurlijk een leermoment. Misschien moet ik het maar een beetje in m'n achterhoofd houden. Maar ik ben gewoon een onbevangen speler dus het hoort erbij. Maar het is zeker een leermoment", aldus Bilal.

Lees ook: "Zit nu vier jaar bij Feyenoord, zullen zien wat er deze zomer gaat gebeuren"

Plaats een reactie

Koeroe +7156
woensdag 21 maart 2018 om 23:26
Hij snapt het gewoon nog steeds niet. Zie deze minkukel liever vandaag dan morgen nog vertrekken naar een land hier ver vandaan
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:30
Luxemburg!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:30
Tsja..... rode kaarten in de Eredivisie die stof voor discussie zijn.... heb je ff?
Vind ik leuk
Noudyo. +14897
woensdag 21 maart 2018 om 23:30
Billaleke, tackelen doe je met één been.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:35
Hoe doe je dat...
In de lucht hangen en dan je tweede been etbij laten komen. Een kunstbeen?
Mijn tweede en derde been zijn er altijd bij. Hoe kun je nu in de lucht hangen op het voetbalveld. Onzichtbare rekstok? ;-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 23:36]
Vind ik leuk
Gustavo +1295
donderdag 22 maart 2018 om 06:00
Duur grapje, deze flapdrol. Dit soort figuren kun je transfervrij proberen maar Van Geel heeft gewoon betaald voor dit halfje.
Vind ik leuk
Hammie +1023
donderdag 22 maart 2018 om 07:26
Opflikkeren met die vent...

Wat is dat een domme voetballer..
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 07:50
prutser eerste klas. Verlies op nemen. Voor mij onbegrijpelijk hoeveel kansen Gio hem geeft.
Vind ik leuk
Sazzz +10460
donderdag 22 maart 2018 om 09:10
Die knul snapt nog niet dat dát juist het verschil maakt tussen een goede speler en een minder goede speler. De goede maakt in die splitsecond de juiste beslissing.
Hij praat zichzelf ook wel tegen. Enerzijds vindt hij dat hij er niks aan kan doen, anderszijds zegt hij dat hij ervan zal leren...
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 09:12]
Vind ik leuk
remakil +3522
donderdag 22 maart 2018 om 09:24
Dus... je hebt het over een leermoment en zegt vervolgens, misschien gebeurd het volgend jaar nog een keer. Dan heb je dus niets geleerd, toch?
Vind ik leuk
michelhx +2698
donderdag 22 maart 2018 om 11:27
Was ook echt een belachelijke rode kaart. Serrero springt ook wel erg hoog op terwijl hij nauwelijks geraakt wordt.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 11:40
Wat een domme opmerking van Bilal zeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Leermoment' voor gefileerde Feyenoorder: "Wie weet gebeurt het volgend jaar weer"