'Einde voor Afellay lonkt: club wil in de zomer om de tafel'

    'Einde voor Afellay lonkt: club wil in de zomer om de tafel'

    donderdag 22 maart 2018 om 12:59

    Stoke City verwacht komende zomer afscheid te nemen van Ibrahim Afellay. De middenvelder heeft sinds 30 december niet meer gespeeld in de hoofdmacht.

    Afellay heeft nog een contract tot de zomer van 2019 bij de Premier League-club, maar The Telegraph verwacht dat Stoke City gaat voorstellen om de verbintenis te ontbinden. Of Stoke volgend seizoen in de Premier League of in het Championship speelt vormt daarbij geen factor.

    Afellay speelt sinds 2015 voor de Engelse club, dat hem destijds overnam van FC Barcelona. De oud-PSV'er had in de tussentijd ook een seizoen op huurbasis voor Olympiakos gespeeld. In zijn tijd in Engeland kampte Afellay regelmatig met blessures, waardoor hij tot nu toe in bijna drie jaar tijd tot slechts 49 Premier League-duels is gekomen.

    Plaats een reactie

    RtdDub +9466
    donderdag 22 maart 2018 om 13:10
    Zien wie er nu weer intuint om hem te betalen om op de behandeltafel te liggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:15
    Zou hij terugwillen naar de Eredivisie? Zoals Emanuelson? Zou bij Vitesse een geweldige middenvelder zijn ipv Mount, maar dat lijkt me ook niet haalbaar.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1968
    donderdag 22 maart 2018 om 13:26
    Ik denk dat hij liever nog ergens zijn zakken gaat vullen, waar ik hem overigens groot gelijk in geef.
    Vind ik leuk
    elmoo +586
    donderdag 22 maart 2018 om 13:16
    Was bij PSV geen verkeerde voetballer wel eens geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1968
    donderdag 22 maart 2018 om 13:26
    Wel eens ?
    Vind ik leuk
    elmoo +586
    donderdag 22 maart 2018 om 13:28
    Niet zo erg als nu
    Vind ik leuk
    PRICE +17704
    donderdag 22 maart 2018 om 14:01
    Niet doon,versleten knieën
    Vind ik leuk
    elmoo +586
    donderdag 22 maart 2018 om 16:21
    Helaas wel. Had anders wel voor waarden kennen zijn.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10299
    donderdag 22 maart 2018 om 13:16
    Bij PSV echt een weergaloze speler, triest hoe het sindsdien met deze jongen is vergaan.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    donderdag 22 maart 2018 om 13:33
    Echt! Ik was hem al bijna vergeten, zo snel kan het dus gaan..
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10299
    donderdag 22 maart 2018 om 13:36
    Was me er niet bewust van dat hij alweer 3 jaar bij Stoke speelde, maar na zijn tijd bij PSV zal ik hem nooit echt vergeten.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    donderdag 22 maart 2018 om 13:47
    Ik ben Ajacied, maar wat speelde hij goed bij PSV..
    Vind ik leuk
    PRICE +17704
    donderdag 22 maart 2018 om 14:02
    Speelde,was,niet TERUG halen. Is over DE TOP,KNIEËN ROT
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    donderdag 22 maart 2018 om 14:03
    ?
    Vind ik leuk
    Spiegel +8187
    donderdag 22 maart 2018 om 14:38
    Iets met rotte knieën denk ik...

    Als PSV hem kan halen tegen een bonus salaris ofzo prima.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    donderdag 22 maart 2018 om 14:40
    Zou mooi zijn!
    Zonde dat zoveel talent in het niets dreigt te verdwijnen..
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:43
    Je capslock is ook kapot.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 14:44
    Dubbel
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 14:45]
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    donderdag 22 maart 2018 om 14:21
    Kan erger.
    Kijk maar naar zijn maat Aissati
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    donderdag 22 maart 2018 om 13:18
    Echt zonde hoe het met hem gelopen is, was echt een goede voetballer.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +869
    donderdag 22 maart 2018 om 13:20
    Talent genoeg, net als Maher, ontbreekt hem, net als Maher, de juiste instelling en mentaliteit. Daarnaast wat blessures gehad wat ook niet hielp.
    Maar the bottomline is.. kutinstelling
    Vind ik leuk
    Polly11 +2881
    donderdag 22 maart 2018 om 13:29
    Wat een onzin, Iniesta, Xavi en Messi liepen weg met Affelay, zat bij de eerste 15 van Barca maar heeft veel last van blessures gehad. Totaal niets met instelling te maken, deze jongen heeft er altijd hard voor gewerkt
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    donderdag 22 maart 2018 om 13:34
    Dat denk ik ook, maar die klote blessures elke keer...
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10299
    donderdag 22 maart 2018 om 13:34
    Dit inderdaad, en Afellay was wel een paar klasses beter dan Maher.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3186
    donderdag 22 maart 2018 om 13:38
    Ondanks de moordende concurrentie heeft hij nog wel redelijk wat potjes gespeeld, waarvan merendeels als invaller. Daarnaast ook veel blessureleed gekend wat zijn carrière zeker niet ten goede is gekomen. Echt zonde, want de klasse spatte er gewoon vanaf.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36086
    donderdag 22 maart 2018 om 13:40
    Inderdaad, puur blessureleed was funest voor zijn carrière.
    Jammer.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +869
    donderdag 22 maart 2018 om 13:41
    Ach, altijd maar weer die excuses... van nistelrooy heeft 2x kruisbanden gescheurd en kijk eens naar zijn carriere... dit soort spelers moeten eens in een spiegel kijken waarom hun loopbaan niet geworden is wat ze ervan verwacht hadden...
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10299
    donderdag 22 maart 2018 om 13:46
    Je zou eens naar de feiten moeten kijken voordat je met dit soort onzin gaat strooien.
    In de afgelopen 6 jaar is Afellay bijn 4 volledige jaren geblesseerd geweest, dat had niks met zijn instelling te maken .
    Vind ik leuk
    Polly11 +2881
    donderdag 22 maart 2018 om 13:48
    Kan wel lezen dat jijzelf nooit aan topsport hebt gedaan.
    Vind ik leuk
    pro +197
    donderdag 22 maart 2018 om 14:11
    chuckie88 weet natuurlijk wél hoe je met blessures om moet gaan.
    Zou jij niet even contact moeten nemen met de clubartsen van, laten we zeggen, Barcelona?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    donderdag 22 maart 2018 om 14:23
    De enige blessures die hij kan oplopen is doorliggenvoor de tv of een muisarm vsn het clicken hier ;)
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5919
    donderdag 22 maart 2018 om 13:44
    LOL Die zijn die knul allang vergeten :D
    Vind ik leuk
    pro +197
    donderdag 22 maart 2018 om 14:09
    Wat een onzin, zeg. Deze jongen is sinds zijn tijd bij FCB geplaagd door blessures. Met een verkeerde instelling kom je nergens, en zeker niet bij FCB.

    Maar natuurlijk chuckie88, jouw instelling is een stuk beter.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    donderdag 22 maart 2018 om 14:21
    Nou... tussen Maher en hem
    zit wel een heel groot vrrschil.heeft na PSV de fout gemaakt om voor Barca te kiezen en niet genoeg te spelen.terecht wel even terzijde.hetzelfde zie je nu met Cilessen in mindere mate
    Vind ik leuk
    Sliceland +45
    donderdag 22 maart 2018 om 14:22
    je kent ze beiden nog al goed zo te lezen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    donderdag 22 maart 2018 om 14:26
    Heeft nooit lang genoeg gespeeld ergens om over zijn mentaliteit te kunnen oordelen.
    Geef hem het voordeel van de twijfel. Zie in hem eerder El Ahmadi dan El Hamdaoui zo je wilt.
    Maar hij is gewoon van suiker.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23661
    donderdag 22 maart 2018 om 13:44
    Terug naar psv.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:52
    Kan PSV niet betalen zijn salaris
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    PRICE +17704
    donderdag 22 maart 2018 om 14:04
    Dure speler. Wórdt niet meer wat men van verwacht. Was goede speler,veelste riskant om TERUG te halen
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:05
    Brands verzint wel een constructie hoor...:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:54
    Over vergeten voetballers gesproken..zonde dat het zo gegaan is met hem, had na Barcelona lekker bij Sevilla ofzo moeten gaan spelen, meer zijn niveau denk ik. Wel een hele mooie speler overigens.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2197
    donderdag 22 maart 2018 om 14:30
    Kom maar lekker terug naar Nederland...
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5671
    donderdag 22 maart 2018 om 15:09
    Iets voor Achilles '29 ?
    Vind ik leuk
    Dorzon +4003
    donderdag 22 maart 2018 om 15:58
    misschien wat voor twente, die houden van uit gerangeerde spelers
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 16:03
    Zwaar overschatte speler...
    Vind ik leuk
    Yass +87
    donderdag 22 maart 2018 om 16:15
    Die gaat richting de zandbak.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8363
    donderdag 22 maart 2018 om 16:41
    Bij Afellay moet er gewoon een nieuwe baterij in en hij loopt als een tierelier.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4747
    donderdag 22 maart 2018 om 16:50
    Ibrahim Afellay zal vast een hartstikke aardige knul zijn, maar als voetballer ligt/lag zijn top bij psv. Bedenk maar ik heb een leuke carrière gehad en lekker verdiend ik stop er mee, denk niet dat over tien jaar veel mensen je zullen herinneren als voetbal van o.a. Barca
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:03
    Az
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:04
    Tijd om weer terug naar eindhoven te gaan? Heeft het toch niet waargemaakt in het buitenland. Hoogmoed komt voor de val...
    Vind ik leuk
    Cookee +8844
    donderdag 22 maart 2018 om 17:05
    Afellay moet naar Ajax gaan dan staat ie zo weer in Oranje en dat niveau moet hij nog best aankunnen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3316
    donderdag 22 maart 2018 om 17:19
    Beetje de Vermaelen van Nederland. Altijd maar kommer en kwel.
    Vind ik leuk
    Skipopski +51
    donderdag 22 maart 2018 om 17:39
    Kom naar PVV !
    Vind ik leuk
    ditbennick +417