'Mourinho wil United-middenveld renoveren: zes spelers van naam op het lijstje'

    'Mourinho wil United-middenveld renoveren: zes spelers van naam op het lijstje'

    Gepubliceerd: dinsdag 27 maart 2018 om 22:58di 27-03-2018 om 22:58

    Manchester United lijkt van plan om tijdens de komende transferzomer flink te gaan sleutelen aan het middenveld. Michael Carrick gaat binnenkort stoppen, Marouane Fellaini zal hoogstwaarschijnlijk transfervrij gaat vertrekken en sterspeler Paul Pogba ligt naar verluidt overhoop met manager Jose Mourinho.

    Het lokale medium Manchester Evening News meldt dinsdag dat Mourinho een lijstje met zes mogelijke versterkingen heeft opgesteld. Marco Verratti (Paris Saint-Germain), Jorginho (Napoli), Jean Michael Seri (OGC Nice), Sergej Milinkovic-Savic (SS Lazio), Fred (Shakhtar Donetsk) en Arturo Vidal (Bayern München) zijn de middenvelders van naam die aan United gelinkt worden.

    The Mancunians lijken echter eerst spelers te moeten verkopen voordat één of meerdere van bovenstaande namen daadwerkelijk naar Old Trafford kan komen. De club heeft liefst negen spelers, onder wie Daley Blind, Luke Shaw en Chris Smalling op de transferlijst gezet. Bovendien vertrok grootverdiener Zlatan Ibrahimovic onlangs al naar het Amerikaanse LA Galaxy vertrok.

    Plaats een reactie

    Gerro +7520
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:03
    Manchester kan de schoonmaak beperken door hem te ontslaan en een trainer aan te stellen die meer met dit huidige materiaal kan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 maart 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:10
    Mourinho OUT

    van Gaal IN

    ;-)
    Vind ik leuk
    Gerro +7520
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:12
    Het zou een giller zijn als Frank de Boer het stokje overnam dan word ie opgevolgd door de slechtste PL Trainer ooit.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 maart 2018 om 23:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:24
    zo idioot zijn ze zelfs in manchester niet
    Vind ik leuk
    Gerro +7520
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:28
    Nou ze zijn wel zo idioot om deze trainer nog steeds te laten zitten,het is echt schandalig hoe slecht hij ze laat spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:34
    ja maar de eigenaren van united kijken alleen naar het eindresultaat , waardoor de aandelen meer waard worden
    hij heeft vorig jaar de europa league gewonnen en staat nu 2e in de pl en ik ben bang dat die amerikanen dat een goed resultaat vinden
    ze wisten voordat ze mourinho aanstelden waar ze aan begonnen ,dus die gaat echt niet weg aan het einde van het seizoen
    Vind ik leuk
    Maan88 +4716
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:56
    -
    [Reactie gewijzigd op woensdag 28 maart 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9635
    woensdag 28 maart 2018 om 11:07
    Weet niet wat ik triester vind, jij of die 7 fans van je uitspraken
    Vind ik leuk
    woensdag 28 maart 2018 om 01:38
    Resultaat telt. De rest niet. Ik ben overigens een groot Mourinho- fan, mag ik dat zeggen hier?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:15
    MU Fan onwaardig.Jullie eruit als Mourinhio met MU kampioen worden.Dan nog likes krijgen van hatelijke berichten over MU.Totaal geen inzicht en verstand van voetbal.jammer dat jullie likes krijgen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    power +6198
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:31
    als United wil iets goed doen begin met die Clown mourinho
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:11
    Je grappen zijn niet leuk.ik denk dat jij de clown bent van VP😆
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:12]
    Vind ik leuk
    power +6198
    maandag 18 juni 2018 om 19:18
    Mijn grappen zijn niet voor lachertje van VP bedoeld. jou gedrag is precies zelfde als jou accountnaam.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:54
    Hier jouw like.Deze was in de uitverkoop🤔
    Vind ik leuk
    Mo +11813
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:52
    Keizer
    Vind ik leuk
    El torro +302
    woensdag 28 maart 2018 om 06:21
    Jip helemaal gelijk kerel.
    Vind ik leuk
    Rodajc +16039
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:04
    Misschien beter om Mourinho op te ruimen, hoef je er maar 1 weg te sturen. Kost wat maar dan heb je ook wat, voetbal dat beter om aan te gluren is bv.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:10
    Van jouw hateljke MU uitspraken krijg ik kost neigingen
    Vind ik leuk
    Rodajc +16039
    zondag 17 juni 2018 om 19:12
    Vraagje, hoe kom je op een bericht van 2,5 maand geleden uit?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:25
    Omdat glazebol uitspraken geen toekomst veranderingen kan bewerkstellen.

    Als MU fan verdedig ik de waarheid en niet onwaarheden en negatieve roddels zonder inzicht😆
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    Rodajc +16039
    zondag 17 juni 2018 om 22:02
    Ik zeg toch alleen iets dat misschien beter zou zijn? Dat is maar een suggestie.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 05:05
    Neem het niet persoonlijk Rodajc.Ik nam een voorbeeld algemeen.Ik kom een beetje verdedigend over.Nam mijn standpunt duidelijk voor MU na 2,5 maand en alles terug te lezen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 05:07]
    Vind ik leuk
    Extightass +1604
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:04
    Verratti halen snap ik wel, maar die anderen zijn niet beter dan wat er nu rondloopt
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4392
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:09
    Dat zijn ze wel.
    Vind ik leuk
    City boy +383
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:10
    Dit is niet nieuwswaardig ik geloof dat iedereen al wist dat dit zou gebeuren

    Is hetzelfde als zeggen bayern munchen wordt kampioen volgend seizoen het staat eigenlijk al vast
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 maart 2018 om 23:11]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1417
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:20
    Tja wie wil mourinho niet zodat die daarna ruzie kan maken met de sterspeler...
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:23
    Lelijke club is dat Manchester United geworden zeg. Totaal geen identiteit meer.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4716
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:58
    Helemaal mee eens. Eigenlijk al vanaf het moment dat Ferguson stopte! En de club heeft me ook zeker op me ziel getrapt dat ze zo met Louis van Gaal om zijn gegaan. Vind ik echt niet netjes en respectloos.
    Vind ik leuk
    woensdag 28 maart 2018 om 00:00
    Je haalt de woorden uit mijn mond. Respectloos dat direct na het winnen van de League-cup Louis het van de BBC moest horen. Een club zonder klasse!
    Vind ik leuk
    Maan88 +4716
    woensdag 28 maart 2018 om 00:06
    Precies. En dat terwijl ze daarvoor juist pure klasse uitstraalde als een van de weinige clubs in de PL. Maar de klasse en romantiek die ze hadden is nu overgenomen door dure aankopen, vervelende spelersmakelaars en respectloze bestuurders. Echt jammer, hopelijk komt het snel weer goed met deze ooit zo mooie club.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:09
    Likes haal je niet door negatief te antwoorden.Je inzicht is vertroebeld MU hater
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19385
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:40
    Ik mis de naam van Frenkie De Jong. Honderdmiljoenmiljard minstens.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4716
    dinsdag 27 maart 2018 om 23:57
    Ja minstens.... slaap
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22239
    woensdag 28 maart 2018 om 06:51
    Al pomp je er nog een miljard in....slechte coach slechte prestatie...
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:07
    kul
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34685
    woensdag 28 maart 2018 om 07:28
    Eerst de trainer weg.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:07
    Onzin
    Vind ik leuk