Teleurgestelde Graafschap-aanvaller gaat weg: Dan houdt het op

    Teleurgestelde Graafschap-aanvaller gaat weg: "Dan houdt het op"

    dinsdag 10 april 2018 om 17:29

    Youssef El Jebli is bezig aan zijn laatste maanden in dienst van De Graafschap. De aanvaller 'was graag bij de club gebleven', maar heeft desondanks besloten om níet in te gaan op een contractvoorstel. 

    De Graafschap liet eerder weten dat El Jebli (25) een aanbieding met 'een forse financiële verbetering' had gekregen. "Dat zeggen zij. Maar mijn zaakwaarnemer en ik denken daar anders over", reageert de voetballer in gesprek met de Gelderlander

    "Ik ben drie jaar geleden van de amateurs van FC Lienden naar De Graafschap gekomen en heb al die tijd niet veel verdiend. Geld is heus niet alles voor mij, maar op dit moment ook niet onbelangrijk. Ik zeg niet dat de aanbieding die ze hebben gedaan slecht is, maar er had wel iets bij gemogen."

    "Mijn zaakwaarnemer heeft vorige week nog gevraagd aan De Graafschap om opnieuw om tafel te gaan, maar dat wilde de club niet. Ik ben er zelf nog achteraan gegaan, maar kreeg ook te horen: dit is het. Dan houdt het op en ga ik verder kijken."

    Plaats een reactie

    Bart Balk +83
    dinsdag 10 april 2018 om 17:31
    Aardige speler..
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2758
    dinsdag 10 april 2018 om 17:32
    Grote mond. Hopelijk heeft hij iets achter de hand. Anders op hangende pootjes terug.

    Maar dan zou ik m ook direcr 30% minder betalen
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 10 april 2018 om 17:33
    Hij is transfervrij, hij kan sowieso wel een andere club vinden.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1539
    dinsdag 10 april 2018 om 18:55
    Ik vond best wel dat je jezelf op waarde ma schatten en een prijskaartje aanhangen. Ik zeg niet dat het terecht is maar ook niet onterecht. Ik denk dat de Graafschap een primaspeler was. Misschien iets voor mijn Clubbie ADO!! Marokkanen doet het bij ADO meestal best goed
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 10 april 2018 om 17:33
    Kom maar naar Zwolle.
    Vind ik leuk
    Wally g +487
    dinsdag 10 april 2018 om 17:36
    Zeker een leuke speler maar was op het aanbod ingegaan al was het voor een jaar en speel je in de kijker !!!
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +167
    dinsdag 10 april 2018 om 17:41
    Prima speler, hij moet echter niet vergeten dat hij ook geen tonnen gaat verdienen in de JL...
    Vind ik leuk
    Cookee +10656
    dinsdag 10 april 2018 om 18:59
    Kan zomaar zijn dat Roda en Twente en Sparta terugkomen in de Juup dan is er best iets te halen.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3794
    dinsdag 10 april 2018 om 18:04
    Lekker naar de zandbak gaan knul en je zakken vullen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9071
    dinsdag 10 april 2018 om 18:13
    Ook jij moet tevreden zijn met wat je kunt verdienen El Jebli! Wellicht had je nog eredivisie in gekund met ons maar waarschijnlijk ga je nu naar een andere jupiler club. Voor de eredivisie kom je snelheid te kort.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 20:04
    Wellicht had je nog eredivisie in gekund met ons???

    Welke kleredivisie en hoe wil De Graafschap daar überhaupt inkomen?
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9071
    dinsdag 10 april 2018 om 20:41
    Yep wellicht, alles is mogelijk in de playoffs. Zeker bij de Graafschap, al vaak zat meegemaakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 22:26
    Dan zullen ze eerst eens moeten leren voetballen bij Henkie..zat er laatst even tegen Jong Ajax en die speelde het hele zooitje met 2 vingers in de neus weg en dan schat ik Sparta, Roda en helemaal Twente 4 lengtes hoger in
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:42
    Heb je ook de uitwedstrijd tegen Jong Ajax bekeken? Waarin ze tegen een vergelijkbaar elftal 0-5 over ze heen gingen? Het klopt dat er wedstrijden tussen zitten waarin het totaal niet loopt, maar er zijn ook genoeg wedstrijden geweest waarin alles wel klopt en waarin ze laten zien dat ze gewoon goed kunnen voetballen. Go Ahead uit bijvoorbeeld.

    En de nacompetitie heeft weinig met voetbal te maken, daar gaat het er meer om wie er met de minste stress de wedstrijden ingaat. Vaak hebben clubs vanuit de Jupiler een lichte mentale voorsprong omdat ze een positiever seizoen hebben gedraaid.

    Qua spelersmateriaal zullen Roda en Sparta op papier inderdaad sterker zijn, maar nacompetitie gaat om vechten, er mentaal inknallen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 11:07
    Als Sparta Roda en Twente maar enigszins het tempo opvoeren en die bal lekker snel laten rollen, dan is elke jupiler ploeg vanaf de 1ste minuut de weg zoek.

    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 11:14
    Als ze dat vanaf het begin van het seizoen hadden gedaan, hadden ze niet op de plekken gestaan waar ze zich nu bevinden. En vergeet niet dat je tegen teams speelt die misschien individueel minder zijn, maar qua team hebben ze de prestatie geleverd om tot de play offs te komen. Die teamspirit is zeker in dat soort wedstrijd heel belangrijk.

    Maar inderdaad, we hebben met De Graafschap een play off wedstrijd gespeeld tegen Roda en werden met 6-1 weggeblazen, ondanks een goede thuiswedstrijd. Maar goed, dat is weer het mentale aspect, kun je jezelf voldoende opladen en kun je overweg met de druk na een teleurstellend verlopen seizoen, om nog 4 wedstrijden alles te geven. Wetende dat je de favoriet bent en dat het je club miljoenen kan kosten als je niet presteert wat er van je verwacht wordt. Het blijven mensen die het team vormen
    Vind ik leuk
    Wally g +487
    woensdag 11 april 2018 om 18:43
    Het lijkt er op dat je Er verstand van hebt , maar zullen We straks verder praten ? Zoals het er nu na uit ziet degradeerd Twente rechtstreeks zoals verdiend . Nou Sparta en Roda ja kan lastig zijn maar onderschat jupiler niet voor je het door hebt spelen Sparta en of Roda er zelf :-)
    Vind ik leuk
    Wally g +487
    woensdag 11 april 2018 om 18:48
    Ag er zijn ook al mindere clubs geen kampioen geworden door de graafschap :-)
    Vind ik leuk
    kwartje50 +893
    dinsdag 10 april 2018 om 18:34
    groot gelijk voor niks gaat de zon op
    Vind ik leuk
    J de Wit +1539
    dinsdag 10 april 2018 om 18:53
    Eventueel een promovendus die jongen meenemen naar de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Cookee +10656
    dinsdag 10 april 2018 om 18:58
    Leuke speler. Misschien Heracles?
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +460
    dinsdag 10 april 2018 om 20:22
    Prima toch..? Eindelijk iemand die ook gewoon uitspreekt dat geld de reden is om niet bij te tekenen
    Vind ik leuk
    Rodajc +14348
    dinsdag 10 april 2018 om 20:27
    Typische Jupiler League speler. Wat verwacht hij in die competitie te verdienen? Hij tekende een contract in de eredivisie en zou nu dus meer krijgen, beetje vreemd als hij dat niet accepteert dan als Jupleaguespeler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 21:13
    Had hem graag bij de graafschap zien blijven. Leuke jongen met een goede mentaliteit. Jammer dat het dan zo af moet lopen. Is te licht voor de eredivisie naar mijn mening dus volgend jaar waarschijnlijk naar een club als MVV of Dordrecht maar vraag me af of hij daar dan wel het salaris krijgt dat hij wil.
    Vind ik leuk
    Ot +40
    woensdag 11 april 2018 om 09:11
    niet zo zeuren jij!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws