Jong PSV maakt gehakt van laagvlieger Go Ahead; noodweer gooit roet in het eten

    Jong PSV maakt gehakt van laagvlieger Go Ahead; noodweer gooit roet in het eten

    Gepubliceerd: dinsdag 10 april 2018 om 22:45di 10-04-2018 om 22:45

    Goa Ahead Eagles moet volgende week waarschijnlijk voor zo'n vijf minuten en met een achterstand van 6-0 terug naar Eindhoven. Scheidsrechter Sta Teuben staakte het duel met Jong PSV vanwege hevige regenval en onweer.

    PSV was tot dat moment heer en meester tegen Go Ahead. In de eerste helft scoorden Nikolai Laursen (twee keer) en Sam Lammers voor de Eindhovenaren. Vlak voor de pauze maakte Joey Groenbast ook nog een eigen doelpunt. Na de hervatting voerde de IJslander Albert Gudmundsson met twee goals de score op, waarvan één uit een strafschop.

    Het duel was al een keer eerder stilgelegd en in de 85e minuut moesten beide teams opnieuw de kleedkamer opzoeken. Hoewel Jong PSV en Go Ahead Eagles de wedstrijd graag wilden uitspelen, besloot arbiter Teuben het treffen definitief te staken. Wanneer het duel precies wordt ingehaald, is nog niet bekend.

    Plaats een reactie

    Bizzy +21455
    dinsdag 10 april 2018 om 22:52
    Gewoon niet opdagen. Volgens mij verlies de match dan met 3-0. Zo zijn de regels toch ?
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    dinsdag 10 april 2018 om 22:53
    Ja icm een fixe boete, die ze bij de eagles niet kunnen en willen ophoesten.
    Vind ik leuk
    Fred1975 +505
    woensdag 11 april 2018 om 11:39
    Niet kunnen? Schei uit man! We zijn de enige club die sinds de invoering van de financiële categorieën altijd in de beste categorie zit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 22:55
    Nee want de wedstrijd moet eigenlijk nog die minuten uit worden gespeeld en dan geld niet dat je op komt dagen dat het dan automatisch 3-0 wordt. Als beiden teams het eens worden met deze stand en beiden zeggen is klaar dan is het ook klaar.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21455
    dinsdag 10 april 2018 om 22:58
    De bus laten rijden voor 5 min voetbal slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 23:04
    Gewoon 22 supporters selecteren hebben ze nog een leuke herinnering
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29221
    dinsdag 10 april 2018 om 23:23
    Eens. Op papier afronden dit
    Vind ik leuk
    Quareck +7210
    woensdag 11 april 2018 om 05:37
    Mag je ineens 11 andere spelers opstellen?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29221
    woensdag 11 april 2018 om 09:15
    ???
    Vind ik leuk
    Quareck +7210
    woensdag 11 april 2018 om 09:19
    Iemand zegt: gewoon 22 supporters selecteren, maar als het gaat om het uitspelen van een wedstrijd, mag je dan met een hele nieuwe opstelling komen?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29221
    woensdag 11 april 2018 om 09:22
    Oh oke, dus z'n vraag had niet onder mijn post gemoeten ;-), maar onder die van MeesterTechnicuwrstsidesCocus. Nu snap ik m
    Vind ik leuk
    yuuup +9910
    woensdag 11 april 2018 om 01:34
    Haha dacht ik ook even aan, maar dat zou natuurlijk niet fair zijn tegenover de jongens van jong PSV. Ik denk dat ze er alleen 3-0 van maken als PSV daar niet onder zou lijden. In alle andere gevallen zal de score wel gehandhaafd blijven, en zal G.A. een fikse boete of puntenaftrek krijgen.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    dinsdag 10 april 2018 om 22:52
    Laat gaan laat gaan...
    6-0 trekken ze in die 5 + 2 echt niet recht...

    Helemaal vanuit deventer naar eindhoven man man man.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30503
    dinsdag 10 april 2018 om 22:55
    Dat zou echt absurd zijn inderdaad :(
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    dinsdag 10 april 2018 om 22:57
    Laten we hopen dat de bureaucratische koorknapen van de KNVB hierin ook gewoon logisch kunnen nadenken...
    Vind ik leuk
    linksback +75
    dinsdag 10 april 2018 om 22:53
    Dat worden nog 5 spannende minuten in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21455
    dinsdag 10 april 2018 om 22:53
    Albert Gudmundsson is ready voor Psv 1. Definitief overhevelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 22:56
    Hij is al definitief overgeheveld! Is net voor de winterstop gebeurt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21455
    dinsdag 10 april 2018 om 23:01
    Mooi zo. Is hij ook in staat om als controlerende middenvelder te spelen ? Hendrikx heeft nauwelijks concurrentie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 23:02
    Geef mij maar Thomas ipv Hendriks en laat Gudmundsson maar staan waar hij moet staan...
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1165
    dinsdag 10 april 2018 om 23:18
    ik ga ervan uit dat rosario komend seizoen wel gat wedijveren met jorrit
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 22:53
    Gefeliciteerd Boys!!
    Vind ik leuk
    BB040 +182
    dinsdag 10 april 2018 om 22:53
    Denk dat het overbodig zal zijn om deze wedstrijd een andere keer te hervatten. Gewoon 6-0 laten en die paar minuutjes maar voor lief nemen
    Vind ik leuk
    3Bier +10754
    dinsdag 10 april 2018 om 22:53
    Ongelooflijk, weer lucky PSV!
    Go Ahead kwam net lekker in de wedstrijd, wordt het gestaakt! De 6-6 hing in de lucht...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    dinsdag 10 april 2018 om 22:57
    En met een beetje geluk schiet Eagles dan in blessuretijd de winnende binnen, zou zo maar kunnen.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12036
    dinsdag 10 april 2018 om 23:21
    Deed Go Ahead Eagles O13 vanavond thuis wel tegen Feyenoord O13 kwart finale beker..

    0-1
    0-2
    1-2
    1-3
    2-3
    3-3
    4-3

    Duurt ff maar de jeugd is onderweg (-:
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 23:04
    Wat een lol
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46691
    dinsdag 10 april 2018 om 22:53
    Pleonasme: PSV en talent.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    dinsdag 10 april 2018 om 23:46
    Hé, een PSV’er die weet wat een pleonasme is.
    Vind ik leuk
    yuuup +9910
    woensdag 11 april 2018 om 01:40
    Je vergat de ;-)
    Vind ik leuk
    Dezeun +5161
    dinsdag 10 april 2018 om 22:57
    Je weet maar nooit vraag maar aan Barcelona
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 23:00
    Bizzy

    https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/cocu-haalt-gudmundsson-en-paal-bij-a-selectie~a9838914/
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +220
    dinsdag 10 april 2018 om 23:03
    Wie betaald de kosten voor de uitsupporters voor die laatste 5 minuten. Ook daar hebben ze voor betaald.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    dinsdag 10 april 2018 om 23:06
    Jong PSV - Go Ahead Eagles tegelijk met Jong Ajax - NEC . Moeilijk kiezen voor fox
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 23:08
    Wat een onkunde van die arbiter dan wacht je toch een half uur, lachwekkend dit. Maar ja kijk er ook niet meer van op knvb en hun arbiters
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17224
    dinsdag 10 april 2018 om 23:12
    Sowieso logisch dat de wedstrijd is gestaakt, met onweer moet je niet voetballen. Het onweert ook nog steeds vrij ernstig in Eindhoven, moeten ze de konende paar uur ook nog wachten?
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2572
    dinsdag 10 april 2018 om 23:19
    Hoe meer ik over de Jupiler League lees hoe meer buikpijn ik krijg richting volgend seizoen. Man Man Man wat mis ik de tijd van Bryan Ruiz , de mooie trap van Theo Jansen en het na 8x affluiten van buitenspel toch weer een doelpunt van Blaise N'Kufo .... wat heeft de club zichzelf na de 3-1 nederlaag in de ArenA voor het kapioenschap toch verminkt
    Vind ik leuk
    Rodajc +15780
    woensdag 11 april 2018 om 00:32
    Achjoh jij hebt tenminste nog de herinneringen. Vanaf dat ik een seizoenskaart heb is mijn club vervallen van vaste subtopper naar vaste degradatiekandidaat. Twente komt er wel weer, te groot om om te kiepen.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2572
    woensdag 11 april 2018 om 08:05
    Ze waren ook te groot om te degraderen...
    Vind ik leuk
    Rodajc +15780
    woensdag 11 april 2018 om 09:42
    Degraderen gebeurt op het veld, omkiepen gebeurt naast het veld. Wat op het veld gebeurt is niet eredivisiewaardig, de achterban is dat des te meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 april 2018 om 23:27
    Marco Scheurs??

    Onkunde? De scheids heeft 30 minuten gewacht en als er wat zou gebeuren dan was hij de schuldigen dus knap dat hij dit beslist heeft en hij fluit elke wedstrijd goed wordt een hele goeie scheids.
    Vind ik leuk
    Hansi H +105
    woensdag 11 april 2018 om 00:10
    En dit is gewoon het tweede elftal.
    En dan met zes nul winnen.
    Bijzonder
    Vind ik leuk
    yuuup +9910
    woensdag 11 april 2018 om 01:47
    Goed hè van die jonkies? Ajax maandag ook al met 2-5 met het tweede elftal.
    Vind ik leuk
    5by5 +1341
    woensdag 11 april 2018 om 00:34
    Zou zeggen fuck die 5 minuten het is niet alsof je in die tijd een 6-0 gaat wegwerken .
    Vind ik leuk
    HanV +4634
    woensdag 11 april 2018 om 13:49
    Zeker, ook omdat het 2 teams zijn die nergens voor spelen. Doelsaldo is onbelangrijk.
    Vind ik leuk
    san the man +1125
    woensdag 11 april 2018 om 03:14
    Heel PSV maakt gehakt van Nederland. En voor het eerst sinds jaren, een slecht elftal vergeleken met Ajax en Feyenoord. Maar PSV zit in de lift qua jeugd. Doei Ajax en Feyenoord. Voetbal hoofdstad sinds 2004 is en blijft Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Arias psv +602
    woensdag 11 april 2018 om 08:02
    Wat een toppers in dat elftal heerlijk
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    woensdag 11 april 2018 om 08:15
    De KNVB zal waarschijnlijk wel beslissen dat de wedstrijd in z'n geheel moet worden overgespeeld. Als ze dat al doen als het probleem door HUN fout is ontstaan, dan zal dat zéker het geval zijn als ZIJ er niets aan kunnen doen....
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9299
    woensdag 11 april 2018 om 09:12
    Pijnlijk pijnlijk pijnlijk
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 17:27
    Zou er gewoon klaar mee wezen wie heeft er belang bij 6-0 achterstand zonde van de benzine Goahead bungelt onderaan.

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws