Jong PSV maakt gehakt van laagvlieger Go Ahead; noodweer gooit roet in het eten

Jong PSV maakt gehakt van laagvlieger Go Ahead; noodweer gooit roet in het eten

Gepubliceerd: dinsdag 10 april 2018 om 22:45di 10-04-2018 om 22:45

Goa Ahead Eagles moet volgende week waarschijnlijk voor zo'n vijf minuten en met een achterstand van 6-0 terug naar Eindhoven. Scheidsrechter Sta Teuben staakte het duel met Jong PSV vanwege hevige regenval en onweer.

PSV was tot dat moment heer en meester tegen Go Ahead. In de eerste helft scoorden Nikolai Laursen (twee keer) en Sam Lammers voor de Eindhovenaren. Vlak voor de pauze maakte Joey Groenbast ook nog een eigen doelpunt. Na de hervatting voerde de IJslander Albert Gudmundsson met twee goals de score op, waarvan één uit een strafschop.

Het duel was al een keer eerder stilgelegd en in de 85e minuut moesten beide teams opnieuw de kleedkamer opzoeken. Hoewel Jong PSV en Go Ahead Eagles de wedstrijd graag wilden uitspelen, besloot arbiter Teuben het treffen definitief te staken. Wanneer het duel precies wordt ingehaald, is nog niet bekend.

Plaats een reactie

Bizzy +23387
dinsdag 10 april 2018 om 22:52
Gewoon niet opdagen. Volgens mij verlies de match dan met 3-0. Zo zijn de regels toch ?
Vind ik leuk
R2 +5324
dinsdag 10 april 2018 om 22:53
Ja icm een fixe boete, die ze bij de eagles niet kunnen en willen ophoesten.
Vind ik leuk
Fred1975 +594
woensdag 11 april 2018 om 11:39
Niet kunnen? Schei uit man! We zijn de enige club die sinds de invoering van de financiële categorieën altijd in de beste categorie zit.
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 22:55
Nee want de wedstrijd moet eigenlijk nog die minuten uit worden gespeeld en dan geld niet dat je op komt dagen dat het dan automatisch 3-0 wordt. Als beiden teams het eens worden met deze stand en beiden zeggen is klaar dan is het ook klaar.
Vind ik leuk
Bizzy +23387
dinsdag 10 april 2018 om 22:58
De bus laten rijden voor 5 min voetbal slaat nergens op.
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 23:04
Gewoon 22 supporters selecteren hebben ze nog een leuke herinnering
Vind ik leuk
dhrwobo +44001
dinsdag 10 april 2018 om 23:23
Eens. Op papier afronden dit
Vind ik leuk
Quareck +7632
woensdag 11 april 2018 om 05:37
Mag je ineens 11 andere spelers opstellen?
Vind ik leuk
dhrwobo +44001
woensdag 11 april 2018 om 09:15
???
Vind ik leuk
Quareck +7632
woensdag 11 april 2018 om 09:19
Iemand zegt: gewoon 22 supporters selecteren, maar als het gaat om het uitspelen van een wedstrijd, mag je dan met een hele nieuwe opstelling komen?
Vind ik leuk
dhrwobo +44001
woensdag 11 april 2018 om 09:22
Oh oke, dus z'n vraag had niet onder mijn post gemoeten ;-), maar onder die van MeesterTechnicuwrstsidesCocus. Nu snap ik m
Vind ik leuk
yuuup +10843
woensdag 11 april 2018 om 01:34
Haha dacht ik ook even aan, maar dat zou natuurlijk niet fair zijn tegenover de jongens van jong PSV. Ik denk dat ze er alleen 3-0 van maken als PSV daar niet onder zou lijden. In alle andere gevallen zal de score wel gehandhaafd blijven, en zal G.A. een fikse boete of puntenaftrek krijgen.
Vind ik leuk
Spiegel +11146
dinsdag 10 april 2018 om 22:52
Laat gaan laat gaan...
6-0 trekken ze in die 5 + 2 echt niet recht...

Helemaal vanuit deventer naar eindhoven man man man.
Vind ik leuk
Niels92 +36631
dinsdag 10 april 2018 om 22:55
Dat zou echt absurd zijn inderdaad :(
Vind ik leuk
Spiegel +11146
dinsdag 10 april 2018 om 22:57
Laten we hopen dat de bureaucratische koorknapen van de KNVB hierin ook gewoon logisch kunnen nadenken...
Vind ik leuk
linksback +74
dinsdag 10 april 2018 om 22:53
Dat worden nog 5 spannende minuten in Eindhoven!
Vind ik leuk
Bizzy +23387
dinsdag 10 april 2018 om 22:53
Albert Gudmundsson is ready voor Psv 1. Definitief overhevelen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 22:56
Hij is al definitief overgeheveld! Is net voor de winterstop gebeurt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 om 22:57]
Vind ik leuk
Bizzy +23387
dinsdag 10 april 2018 om 23:01
Mooi zo. Is hij ook in staat om als controlerende middenvelder te spelen ? Hendrikx heeft nauwelijks concurrentie.
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 23:02
Geef mij maar Thomas ipv Hendriks en laat Gudmundsson maar staan waar hij moet staan...
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
dinsdag 10 april 2018 om 23:18
ik ga ervan uit dat rosario komend seizoen wel gat wedijveren met jorrit
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 22:53
Gefeliciteerd Boys!!
Vind ik leuk
BB040 +180
dinsdag 10 april 2018 om 22:53
Denk dat het overbodig zal zijn om deze wedstrijd een andere keer te hervatten. Gewoon 6-0 laten en die paar minuutjes maar voor lief nemen
Vind ik leuk
3Bier +14327
dinsdag 10 april 2018 om 22:53
Ongelooflijk, weer lucky PSV!
Go Ahead kwam net lekker in de wedstrijd, wordt het gestaakt! De 6-6 hing in de lucht...
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 10 april 2018 om 22:57
En met een beetje geluk schiet Eagles dan in blessuretijd de winnende binnen, zou zo maar kunnen.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12646
dinsdag 10 april 2018 om 23:21
Deed Go Ahead Eagles O13 vanavond thuis wel tegen Feyenoord O13 kwart finale beker..

0-1
0-2
1-2
1-3
2-3
3-3
4-3

Duurt ff maar de jeugd is onderweg (-:
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 om 23:22]
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 23:04
Wat een lol
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 om 23:04]
Vind ik leuk
Dezeun +6300
dinsdag 10 april 2018 om 22:57
Je weet maar nooit vraag maar aan Barcelona
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 23:00
Bizzy

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/cocu-haalt-gudmundsson-en-paal-bij-a-selectie~a9838914/
Vind ik leuk
Wilkie58 +230
dinsdag 10 april 2018 om 23:03
Wie betaald de kosten voor de uitsupporters voor die laatste 5 minuten. Ook daar hebben ze voor betaald.
Vind ik leuk
Counterattack +11761
dinsdag 10 april 2018 om 23:06
Jong PSV - Go Ahead Eagles tegelijk met Jong Ajax - NEC . Moeilijk kiezen voor fox
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 23:08
Wat een onkunde van die arbiter dan wacht je toch een half uur, lachwekkend dit. Maar ja kijk er ook niet meer van op knvb en hun arbiters
Vind ik leuk
ruud wubbers +21851
dinsdag 10 april 2018 om 23:12
Sowieso logisch dat de wedstrijd is gestaakt, met onweer moet je niet voetballen. Het onweert ook nog steeds vrij ernstig in Eindhoven, moeten ze de konende paar uur ook nog wachten?
Vind ik leuk
Hammers96 +2897
dinsdag 10 april 2018 om 23:19
Hoe meer ik over de Jupiler League lees hoe meer buikpijn ik krijg richting volgend seizoen. Man Man Man wat mis ik de tijd van Bryan Ruiz , de mooie trap van Theo Jansen en het na 8x affluiten van buitenspel toch weer een doelpunt van Blaise N'Kufo .... wat heeft de club zichzelf na de 3-1 nederlaag in de ArenA voor het kapioenschap toch verminkt
Vind ik leuk
Rodajc +18672
woensdag 11 april 2018 om 00:32
Achjoh jij hebt tenminste nog de herinneringen. Vanaf dat ik een seizoenskaart heb is mijn club vervallen van vaste subtopper naar vaste degradatiekandidaat. Twente komt er wel weer, te groot om om te kiepen.
Vind ik leuk
Hammers96 +2897
woensdag 11 april 2018 om 08:05
Ze waren ook te groot om te degraderen...
Vind ik leuk
Rodajc +18672
woensdag 11 april 2018 om 09:42
Degraderen gebeurt op het veld, omkiepen gebeurt naast het veld. Wat op het veld gebeurt is niet eredivisiewaardig, de achterban is dat des te meer.
Vind ik leuk
dinsdag 10 april 2018 om 23:27
Marco Scheurs??

Onkunde? De scheids heeft 30 minuten gewacht en als er wat zou gebeuren dan was hij de schuldigen dus knap dat hij dit beslist heeft en hij fluit elke wedstrijd goed wordt een hele goeie scheids.
Vind ik leuk
Hansi H +103
woensdag 11 april 2018 om 00:10
En dit is gewoon het tweede elftal.
En dan met zes nul winnen.
Bijzonder
Vind ik leuk
yuuup +10843
woensdag 11 april 2018 om 01:47
Goed hè van die jonkies? Ajax maandag ook al met 2-5 met het tweede elftal.
Vind ik leuk
5by5 +1343
woensdag 11 april 2018 om 00:34
Zou zeggen fuck die 5 minuten het is niet alsof je in die tijd een 6-0 gaat wegwerken .
Vind ik leuk
HanV +5483
woensdag 11 april 2018 om 13:49
Zeker, ook omdat het 2 teams zijn die nergens voor spelen. Doelsaldo is onbelangrijk.
Vind ik leuk
san the man +1122
woensdag 11 april 2018 om 03:14
Heel PSV maakt gehakt van Nederland. En voor het eerst sinds jaren, een slecht elftal vergeleken met Ajax en Feyenoord. Maar PSV zit in de lift qua jeugd. Doei Ajax en Feyenoord. Voetbal hoofdstad sinds 2004 is en blijft Eindhoven.
Vind ik leuk
Arias psv +598
woensdag 11 april 2018 om 08:02
Wat een toppers in dat elftal heerlijk
Vind ik leuk
De Belsj +908
woensdag 11 april 2018 om 08:15
De KNVB zal waarschijnlijk wel beslissen dat de wedstrijd in z'n geheel moet worden overgespeeld. Als ze dat al doen als het probleem door HUN fout is ontstaan, dan zal dat zéker het geval zijn als ZIJ er niets aan kunnen doen....
Vind ik leuk
Roodbergen +9828
woensdag 11 april 2018 om 09:12
Pijnlijk pijnlijk pijnlijk
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:27
Zou er gewoon klaar mee wezen wie heeft er belang bij 6-0 achterstand zonde van de benzine Goahead bungelt onderaan.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws