'Mogelijk vroegtijdige Van Persie-breuk; toekomst van zeven spelers onduidelijk'

    'Mogelijk vroegtijdige Van Persie-breuk; toekomst van zeven spelers onduidelijk'

    woensdag 11 april 2018 om 10:05

    Volgens Voetbal International bestaat de kans dat Feyenoord en Robin van Persie al na een aantal maanden uit elkaar gaan. De 34-jarige spits speelt vaker niet dan wel.

    Feyenoord slaagde er afgelopen winter eindelijk in om een terugkeer van Van Persie te realiseren, maar binnen de club stond niet iedereen te springen om de komst van de spits. De Raad van Commissarissen twijfelde, maar Giovanni van Bronckhorst 'drukte zijn komst erdoorheen'. Van Persie is terug, maar zit vaker op de bank dan dat hij in de basis staat. Bij de rvc waren er twijfels over de fysieke gesteldheid van de spits.

    'Zowel Feyenoord als de speler zelf kan aan het einde van het seizoen beslissen niet verder te willen', schrijft VI. 'Hoe ziet Van Bronckhorst dat? En Van Persie zelf? Intern gaan er steeds meer geluiden op dat de samenwerking na dit seizoen wordt beëindigd, met goedvinden van beide partijen.'

    Naast Van Persie is het mogelijk dat ook andere spelers na dit seizoen vertrekken. VI noemt de namen van Tonny Vilhena, die 'op zeker zal vertrekken', Karim El Ahmadi, Bilal Basacikoglu, Jens Toornstra, Sofyan Amrabat, Eric Botteghin en Renato Tapia. Kevin Diks keert na dit seizoen terug bij Fiorentina.

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8337
    woensdag 11 april 2018 om 10:07
    Ik dacht dat ze dit seizoen gebruikte om hem voor te bereiden voor volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8367
    woensdag 11 april 2018 om 10:25
    Dat doen ze toch ook ? Ze bereiden hem voor, kost een paar miljoen, voor z'n pensioen, beetje af trainen en zo, leuke investering......
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 11:00
    Als hij volgende week de winnende erin schiet, zijn wij allemaal tevreden hoor! ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    woensdag 11 april 2018 om 11:01
    Triest gebeuren,afgang totaal
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 11:47
    Een hoop bombarie om helemaal niks dus, waarom speelt hij niet?
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    woensdag 11 april 2018 om 13:20
    Wat heeft het dan voor nut gehad voor die paar maanden. Amper gespeeld,en nu willen ze waarschijnlijk niet verder. Dan zou ik als van Persie er ook wel een beetje mee klaar zijn.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18138
    woensdag 11 april 2018 om 13:39
    Toornstra terug naar Utrecht. Daar zal hij helemaal uit de verf komen.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    woensdag 11 april 2018 om 14:15
    Geen bezwaar tegen, wij kunnen Toornstra wel gebruiken als Ayoub en Labyad weg zijn.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18138
    woensdag 11 april 2018 om 15:06
    Ben echt benieuwd waar Labyad heen gaat. Zou hem zo weer in genade terugnemen bij PSV. Geweldige speler en vooral afmaker.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    woensdag 11 april 2018 om 15:30
    Ik ben vooral benieuwd of het top-3 wordt of buitenland. Al moet ik zeggen dat hij wel wisselvallig is. Hij kan, zoals de laatste weken, terugzakken tot een echte momentenvoetballer.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2017
    woensdag 11 april 2018 om 16:53
    Klopt, vind dat Voetbal International ook lekker bezig is met Feyenoord-bashen vandaag, ze vullen zelf maar van alles in ipv dat ze daadwerkelijk informatie vragen of uitzoeken.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:07
    ast Van Persie is het mogelijk dat ook andere spelers na dit seizoen vertrekken. VI noemt de namen van Tonny Vilhena, die 'op zeker zal vertrekken', Karim El Ahmadi, Bilal Basacikoglu, Jens Toornstra, Sofyan Amrabat, Eric Botteghin en Renato Tapia. Kevin Diks keert na dit seizoen terug bij Fiorentina.

    Behoorlijke leegloop. Vooral Amrabat zou ik niet begrijpen en Toornstra ook niet als hij hogerop zou willem.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    woensdag 11 april 2018 om 10:08
    Amrabat vind ik ook vreemd. Is er net en pas 20 jaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:09
    Precies. En daarnaast komt Ayoub. Samen zijn ze sterk. Wanneer El Ahmadi, Toornstra Van Persie en Vilhena weggaan heeft hij alle ruimte om zich in de basis te spelen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    woensdag 11 april 2018 om 10:29
    Feyenoord gaat al aardig lijken op FC Utrecht van vorig jaar. Zou het dan toch nog wat worden?
    Vind ik leuk
    Koeroe +11223
    woensdag 11 april 2018 om 10:55
    Hoop het niet, wil niet weer 4e worden. Had liever gehad dat ze haller op hadden gepikt:p
    Vind ik leuk
    Och jeh +1761
    woensdag 11 april 2018 om 11:14
    Niet alles geloven wat gezegd word.....Vilhena, Bilal en El Ahmadi en misschien Toornstra zie ik wel gebeuren, maar de rest is pure bullshit. Met Ayoub heb je al een vervanger voor el Ahmadi en Amrabat kan Vilhena vervangen, de rest zijn reserve spelers, komt goed!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    woensdag 11 april 2018 om 12:24
    Ik lees heel vaak dat Ayoub de vervanger is voor El Ahmadi, maar Ayoub is alles behalve een '6'. Geloof me, daar wil je hem niet hebben spelen. Ayoub is een middenvelder die een aanvallende vrije rol moet hebben. Ayoub op '6' staat garant voor een regelmatige tegengoal.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    woensdag 11 april 2018 om 14:15
    Ik had liever gezien dat Haller was gebleven bij ons. We hebben hem dit jaar gemist.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 13:01
    Maar speelt niet.. dus logisch dat hij weg wil en wellicht verhuurd gaat worden
    Vind ik leuk
    Grijs +1183
    woensdag 11 april 2018 om 10:40
    Een vertrek van Amrabat is pure speculatie uit de categorie: hij gaat naar het WK, dus als hij leuk speelt zal hij wel verkocht worden. Net zoals Tapia. Het gerucht over Van Persie is ook zeer speculatief. De RvC bepaalt niet met welke spelers Feyenoord doorgaat en Gio is tevreden over Van Persie.

    Vilhena, El Ahmadi en Basacikoglu (is interesse voor in Turkije) zullen denk ik vertrekken.

    De rest van de spelers is gewoon namedropping en gebaseerd op de onderbuik en zijn in de lijn van dit zeer matige stuk roddeljournalistiek.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    isnake +2033
    woensdag 11 april 2018 om 10:43
    Niet alles geloven wat er wordt geschreven om lezers te trekken ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:08
    weer geen kampioenschap dus :-)
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17669
    woensdag 11 april 2018 om 10:08
    Zou erg jammer zijn mocht van Persie al vertrekken. Lijkt me ook sterk.
    Van die anderen was te verwachten dat ze weg zouden gaan. Bilal en Tapia zijn ook gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18033
    woensdag 11 april 2018 om 10:23
    Amrabat blijft wel lijkt mij. Van Persie ook.
    Denk trouwens ook dat Jones weggaat.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    woensdag 11 april 2018 om 10:30
    Ik zou van Persie ook houden. Dan kan je een andere spits opstellen en die hoeft dan niet gefrustreerd te raken omdat de bank zijn lot is. Van Persie zou dat begrijpen, hij zal toch niet teruggekomen zijn om elke wedstrijd te spelen?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18033
    woensdag 11 april 2018 om 10:41
    Nee dat lijkt mij ook. Verwacht dat Jorgensen vertrekt. Vente misschien verhuren? Ligt wsl ook ah feit of Europees voetbal gehaald gaat worden of niet. Denk dat Feyenoord wel n spits gaat kopen.
    Daarbij hoop ik dat Berghuis blijft....
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    woensdag 11 april 2018 om 13:24
    Berghuis ziet dit ook allemaal aan,maar de vraag of hij zin heeft in een weer op te bouwen team.
    Wel zal als hij blijft de leider zijn.
    Maar kan ook zomaar nu met meer ervaring voor 2e kans in buitenland gaan. Bailey 2002
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18033
    woensdag 11 april 2018 om 15:07
    Daar ben ik ook bang voor....Sevilla schijnt hem te willen....
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    woensdag 11 april 2018 om 15:15
    Ja Balleys,nadit seizoen bij de traditionele top 3 waarschijnlijk een enorme verschuiving van spelers,word een drukke transfer zomer.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18033
    woensdag 11 april 2018 om 15:21
    Dat denk ik ook ja. Leuk voor de voorbereiding v Europees voetbal.....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:08
    Wat kan de voetbal wereld raar zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:08
    Van Persie moet bij psv langzaam afbouwen.
    Geen topclub en dus past bij zijn niveau. Ooit een geweldenaar en nu erg armzalig. Past perfect in Eindhoven.
    😂😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:10
    Vind je jezelf niet een beetje zielig?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:12
    Mag ook naar Arnhem. Jullue hebben een scorende spits nodig.
    Vind ik leuk
    Snotlap +268
    woensdag 11 april 2018 om 10:15
    Van Persie is veel te goed voor PSV, en ik weet zeker dat hij er nog niet dood gevonden wil worden
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3345
    woensdag 11 april 2018 om 11:00
    Haha vandaar dat hij tijdens z'n 1e periode bij Feyenoord al bijna naar PSV vertrok.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 11:16
    dan is ie ook zeker veel te goed voor zijn club , want die staan zowieso onder psv
    Vind ik leuk
    Arias psv +619
    woensdag 11 april 2018 om 11:22
    Net als die man wie jullie achter gelaten hebben in de berm laffe herder
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:10
    kansloos dit !!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:10
    misschien iets voor gala daar gaan meestal alle afdankertjes van Europa heen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:12
    Hij is al mislukt bij Fenerbahçe.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 12:22
    welke speler is wel gelukt bij gala ?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 12:25
    Gheorghe Hagi. Heeft onderande voor Real Madrid en Barcelona gespeeld, maar bij Galatasaray meeste prijzen gewonnen. Niet verkeerd toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 13:11
    Ferenbachce is een mislukte club en wist niet om te gaan met de grote kwaliteiten van RVP. En moesten tot het einde zijn volle wedde betalen. En ...RVP liet zich niet wegpesten.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 13:12
    Harry RVP deed het ook noet echt geweldig.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 14:16
    eerste seizoen bij fenerbahce speelde van persie top. Maar die trainer stelde hem nooit op genaamd pereira. 2de seizoen ook cruciaal geweest. Tegen besiktas en galatasaray bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 14:18
    Pereira was inderdaad slecht als trainer.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 14:23
    was echt heel jammer. Want heel veel fenerbahce fans vonden van persie veel minder dan verwacht. Maar eerste seizoen was ie gewoon goed op dreef. Zo jammer dat hij toen zo weinig speelde. 2de seizoen was ie al 33 natuurlijk. Niet meer de jongste dus dan kan je verwachten dat ie niet meer alles kan spelen. Maar de wedstrijden dat ie speelde was hij echt belangrijk. Tevens kreeg hij ook nooit een bal...
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 14:25
    Had hem liever bij Galatasaray of besiktas gezien.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 18:01
    Nou mislukt. Als er iemand mislukt is daar is het Nani en vooral Perreira. Van Persie heeft ondanks een coach die hem niet mocht toch behoorlijk goed gedaan, weinig minuten veel belangrijke goals en assists.

    2e seizoen ook pech met paar ongelukkig blessures zoals dat met zijn ooglid, toch nog cruciaal geweest met belangrijke goals. Maar het is voor geen van beide op een droomscenario uitgelopen maar het is te makkelijk en onrechtvaardig dit Van Persie te verwijten.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 18:05
    Ik had hem liever bij Galatasaray of besiktas gezien. Kwa voetbal ziet dat er beter uit en denk dat hij daar veel meer van waarde was geweest. Kijk voor van Hooijdonk en Dirk was Fenerbahçe weer een perfecte club. Die zouden denk ik weer bij Galatasaray niet kunnen doen waar ze sterk in zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 11:02
    over armzalig gesproken...
    Vind ik leuk
    Arias psv +619
    woensdag 11 april 2018 om 11:21
    Poets je tanden een keer mister knoflook
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    woensdag 11 april 2018 om 13:26
    Leuk verhaal Turkse kwats verkoper :-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:08
    is ook beter dat ze uit elkaar gaan ,van persie moet je herinneren aan zijn periode van arsenal en man united ,nu is het gewoon pijnlijk om naar te kijken, net als snijder lekker cashe in de zandbak
    Vind ik leuk
    J de Wit +1069
    woensdag 11 april 2018 om 10:26
    Hij moet naar Excelsior, waar ooit zijn avontuur begon.. net als Robben naar Groningen
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    woensdag 11 april 2018 om 10:09
    "Door:
    Martijn Krabbendam"


    Ok dan.

    Zet dat er nou gewoon voortaan even bij VP.
    Vind ik leuk
    Grijs +1183
    woensdag 11 april 2018 om 11:04
    Ik had het hierboven al over speculatie en dingen baseren op de onderbuik.

    Dit verklaart eigenlijk alles weer...
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    woensdag 11 april 2018 om 11:44
    Bij titels die tussen aanhalingstekens staan in combinatie met VI, "intern", negatief nieuws en Feyenoord is het eigenlijk niet nodig om op VI te gaan kijken of het Krabbendam is.
    Heb het wel gedaan omdat het Van Persie betreft en dus had Tacootje van de Velde ook nog een mogelijkheid geweest.
    Vind ik leuk
    Grijs +1183
    woensdag 11 april 2018 om 12:16
    Je bent iets meer doorgewinterd hier op VP merk ik. Bedankt voor de tip :)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:09
    Amrabat is een mislukt huwelijk net als Tapia
    Vind ik leuk
    Kraantje +74
    woensdag 11 april 2018 om 10:11
    RIP
    Vind ik leuk
    remakil +4900
    woensdag 11 april 2018 om 10:15
    Nou, dan kan hij ook nog een jaartje Excelsior aandoen en dan is het cirkeltje rond...
    Vind ik leuk
    derksen +8584
    woensdag 11 april 2018 om 10:26
    Afgelopen weekend kan iedereen toch zien dat rvp met 1 been de beste speler van feyenoord is
    Feyenoord en verstand pfffffff
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    woensdag 11 april 2018 om 10:35
    Citaat van Jorgensen: “Al had ik maar een zo’n been....”
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    woensdag 11 april 2018 om 11:05
    Voorlopig is t alleen maar journalistenpraat.
    Vind ik leuk
    Hiha +64
    woensdag 11 april 2018 om 10:29
    Lul verhaal dit
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    woensdag 11 april 2018 om 10:30
    Geloof er niks van

    Van Persie gaat echt nog wel minstens een jaar door
    (dalijk heeft ie gewoon alle tijd om zich goed voor te bereiden op het nieuwe seizoen) en de kans is aanwezig dat Jorgensen en ook Jones weggaan.

    maar Toornstra zou ik wel jammer vinden

    Vilhena begrijp ik wel en El Ahmadi die wil nog even cashen

    maar dan mogen er wel een paar nieuwe komen

    Sol, Jahanbackhsh, Clasie of Fer, Dumfries mischien nog een paar


    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:41
    Jahanbakhsh zou mooi zijn maar die is niet te betalen. Sol is goed maar eerst als backup. Misschien kunnen ze in België nog kijken voor een goede speler. Ook hoop ik dat Kalou eindelijk terugkeert. En Elia. Er mag wel wat ervaring bij.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 10:39
    Leuk hoor al die namen noemen. Maar El Ahmadi weet het zelf nog niet dus die naam kan je niet noemen. Sorry maar Amrabat ook? Die is er net en was nog niet goed genoeg voor de basis. En dan vergeten ze Jørgensen te noemen die zeker weg gaat.
    En Jones zal ook wel weggaan trouwens. En wat te denken van Berghuis? Zo'n goed seizoen terwijl iedereen juist uit vorm is. Daar zullen ze ook wel voor in de rij staan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 10:43]
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    woensdag 11 april 2018 om 10:50
    waarschijnlijk is de lijst de verwachting van spelers die wel eens weg zouden kunnen gaan.
    natuurlijk gaan ze niet allemaal weg en er moet ook belangstelling zijn natuurlijk.

    Ik zie Jones er ook niet bij staan (daar was toch ook belangstelling voor mischien is dat wat minder geworden vanwege die blunder tegen twente)
    Vermeer komt ook terug wat gaat hij doen en wat wil feyenoord.

    Jahanbakhsh zal wel wat kosten maar ik weet niet hoeveel jaar contract hij nog heeft.

    van de week was er ook nieuws dat Berghuis in de belangstelling stond van Sevilla (wat is daar van waar)

    maar al met al is het een aardige lijstje (dus een drukke zomer voor Feyenoord) maar waarschijnlijk ook voor Ajax en PSV
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84818
    woensdag 11 april 2018 om 10:57
    Dat had ik al zien aankomen. Hij heeft teveel klappen in zijn carrière gehad om het in de Eredivisie nog waar te kunnen maken. Je ziet wel wat veranderen als hij erin komt, dat wel. Maar 90 minuten spelen is voor hem een aanslag op zijn lijf. Maar af en toe laten spelen tegen een klein salaris kan je overwegen als Feyenoord zijnde. Moet Robin zich daar wel in kunnen vinden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    woensdag 11 april 2018 om 11:03
    Kortom, reservespelers, spelers op hun retour en Vilhena die al 2-3 jr gelinkt wordt aan n vertrek. Wat n opgeblazen verhaal toch weer.
    Ik mis trouwens de namen van Jorgensen en Berghuis, die gaan op zeker vertrekken!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 11:03]
    Vind ik leuk
    peinke +1906
    woensdag 11 april 2018 om 11:05
    Als je in Turkije meer op de bank zit en blessures hebt, dan kom je in Rotterdam wel aan voetballen toe. Lachwekkende actie van Van Geel. Misschien is Guidetti nog een optie?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 11:08
    Van Persie eruit??? Van Bronckhorst eruit!!!!
    Vind ik leuk
    Korm +31013
    woensdag 11 april 2018 om 11:23
    jammer dat feyenoord de stijgende lijn niet heeft weten door te trekken
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 11 april 2018 om 11:25
    En de VP meute loopt er weer achteraan :))
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 11:37
    zie de naam van Bronckhorst er niet bij staan
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    woensdag 11 april 2018 om 11:43
    je kan hem toch een prestatie contract geven of zo. dat hij wordt betaald naar het aantal wedstrijden dat hij speelt of zo

    voor het geld hoeft hij het niet meer te doen lijkt me
    Vind ik leuk
    Romo +487
    woensdag 11 april 2018 om 12:23

    Boteghin El Ahmadi Toornstra nooit weg doen...
    Het wordt tijd dat de de trainer weg gaat!
    Je ziet dat veel spelers ontevreden zijn ...
    En hij maakt niemand beter .... straks gaat je halve elftal lopen
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +115
    woensdag 11 april 2018 om 12:29
    Laat Gio lekker zeg vertrekken en RvP blijven. De klasse druipt ervan af al speelt hij maar een kwartier per wedstrijd. Al verwacht ik dat hij na de zomer weer fit is. Wanbeleid als Gio blijft en RvP weg moet.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3273
    woensdag 11 april 2018 om 12:44
    Tja, ondanks dat ik Ajacied ben gunde ik het Feyenoord wel dat rvp het leuk zou doen maar ik zei toen al dat die kans klein zou zijn waarop ik zo’n beetje geexecuteerd werd door sommige mensen “want RvP had nog altijd meer capaciteiten in zn kleine teen dan alle andere spitsen in de ED” en hij zou er zo 30 inleggen.

    Dat is hem toch niet geworden.

    Misschien, als hij écht fit kan worden, dat het volgend seizoen nog lukt maar ik zie het niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 14:21
    heeft er al wel 4 inliggen in een paar wedstrijden. Hij is niet meer de oude van persie.. Maar dat weet je ook als je hem haalt. Maar een van persie om 50% is altijd nog van waarde. Hij kan niet meer alle wedstrijden meer spelen inderdaad. Tevens heeft hij een hele zomer om fit te raken. Je kan in aanloop naar volgend seizoen pas zeggen of het nog lukt of niet. Lijkt mij juist logisch als hij blijft
    Vind ik leuk
    fr1963 +2473
    woensdag 11 april 2018 om 12:55
    RvP blijft gewoon, is net met gezin gesetteld in Rotterdam zoals gepland. Vanwege fysieke gesteldheid speelt hij weinig, daar is iedereen binnen de club van op de hoogte, wordt ook geaccepteerd. Zodra het kan zal hij absoluut meer gaan spelen.
    Tapia vind ik een van de betere voetballers, zou ik op het middenveld willen houden met v Persie en Amrabat.
    Bilal zsm weg. Diks mag blijven, lijkt nu wel van meerwaarde te zijn. Botteghin wordt nu niet gemist, Toornstra is matig, el Ahmadi is vervangbaar, al zou hij het nog wel 1 seizoen aankunnen. Vilhena is zwaar overschat, mag zsm weg. Doorselectereeeeen!
    Vind ik leuk
    Tjeentje +179
    woensdag 11 april 2018 om 13:01
    Zou echt heel zonde zijn, en zijn carrière verdient dit niet, hoop dat ze doorgaan en dat van Persie volgend seizoen het verschil maakt, maar geen kampioen worden he....:-)
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1207
    woensdag 11 april 2018 om 13:04
    Het waren 2 fantastische weken, dank jullie wel...
    Vind ik leuk
    VVVke +2056
    woensdag 11 april 2018 om 13:42
    Zou echt jammer zijn.
    Robin is een van de spelers waar onze competitie wat kleur van op de wangetjes krijgt.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 14:34
    VP legt een bommetje
    Vind ik leuk
    Chrisje73 +74
    woensdag 11 april 2018 om 15:43
    Allemaal speculaties, als je Jorgensen, Jones en Berghuis geruchten mee rekent dan moeten we een nieuw elftal gaan kopen
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    woensdag 11 april 2018 om 15:44
    "indianen-verhalen !!?"
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26781
    woensdag 11 april 2018 om 15:52
    Kevin Diks keert na dit seizoen terug bij Fiorentina.

    Gelukkig maar.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12701
    woensdag 11 april 2018 om 16:00
    Amrabat ook alweer weg? Zeker niet goed genoeg bevonden.
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    woensdag 11 april 2018 om 16:27
    Martijn Krabbendam is anti-Feyenoorder, ook al is hij de Feyenoord-watcher van de VI. Daarom geloof ik het verhaal omtrent Van Persie helemaal niet. Het klopt dat hij niet 100% fit is, maar dat heeft tijd nodig. Ik denk dat Van Bronckhorst hem alleen voor dit seizoen had gehaald voor de motivatie, en dat hij vanaf volgend seizoen 100% fit zal zijn en alles zal spelen. Dit zal dan ten koste gaan van Toornstra, waarvan ik ook denk dat hij opzoek zal gaan naar een nieuwe club. Feyenoord kennende zullen ze Bilal niet laten gaan. Vilhena en El Ahmadi gaan weg, zodat Amrabat en Ayoub de vervangers zijn. Ik hoop dat Tapia niet weggaat, maar de kans is groot, wegens het WK.
    Vind ik leuk
    Gid010 +672
    woensdag 11 april 2018 om 17:50
    Kom op VI, dit is een jongen van de club. Hij heeft voor Oranje niet bedankt, hij wilt echt wel nog een jaar knallen voor Feyenoord. Dan heeft hij een normale voorbereiding, kan hij vanaf het begin meedoen. Hij had laatst een licht teenblessure, lichte terugslag. Dat kan.. Als van Persie fit is, kan hij zeker nog 80% van kunnen, laten zien. Dat is nog steeds genoeg om de beste speler op de Nederlandse velden te zijn. Hij heeft in zijn periode bij Feyenoordterugkeer om de 57 minuten gescoord. Dat kan de topscorer niet zeggen. Ik denk dat Van Persie volgend jaar nog Feyenoorder is
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 17:54
    Ik kon zo 123 niet vinden waar vi dat moet hebben geschreven. maar als dat zo is, vind ik dit heel erg vreemd. Ten eerste word ik al niet goed van mensen als Pierre die maar blijven stoken. Hij was toch top fit, waarom speelt hij geen hele wedstrijden bla bla bla. Dom geklets is het. Iedere maf weet dat als je maanden geen wedstrijd hebt gespeeld, je niet ineens 90 minuten kan spelen. Zeker als je over de 30 bent gaat je herstel gewoon veel langzamer dus Pierre en alle andere onruststokers zo of te dom dat te begrijpen, of uit op at anders. De 1 zal het lees en kijk cijfers zijn, de andere afgunst en of pure oude zeikerds.

    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    woensdag 11 april 2018 om 18:17
    Eerlijk gezegd snap ik dit niet helemaal. Mij lijkt RvP de ideale reserve spits. Speler met tonnen ervaring, voetballend de beste, maar zal ook niet mokken als hij op de bank zit. Vroeger vond ik hem een arrogante uitstraling hebben, maar als ik hem nu zo voor de camera zie dan staat daar een toffe gozer, ideale uithangbord voor de club en een prima rolmodel voor de jonge gasten. Ik zou hem erbij houden, als mentor voor een speler als Vente.
    Vind ik leuk
    Patje41 +508
    donderdag 12 april 2018 om 07:39
    Ach, over ajax weten ze ook te zeggen dat onana, ligt, tagliafigo, vd beek, neres, ziyech en kluivert weggaan... papier is geduldig
    Vind ik leuk
    wimpert +127
    donderdag 12 april 2018 om 14:41
    Ik denk dat VI te weinig info ontvangt uit de Kuip en nu wraak neemt met onzin, kinderachtig zooitje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Mogelijk vroegtijdige Van Persie-breuk; toekomst van zeven spelers onduidelijk'