'Verbaasd Feyenoord moet diep in buidel tasten door Gio; ook spelers niet blij'

'Verbaasd Feyenoord moet diep in buidel tasten door Gio; ook spelers niet blij'

Gepubliceerd: woensdag 11 april 2018 om 14:41wo 11-04-2018 om 14:41

De beslissing van Giovanni van Bronckhorst om ter voorbereiding op de bekerfinale af te reizen naar het Spaanse Marbella voor een trainingskamp, werd door de spelersgroep niet met gejuich ontvangen. Ook intern bij Feyenoord was er grote verbazing.

Dat schrijft Voetbal International. Volgens het weekblad konden de spelers 'het niet geloven' toen Van Bronckhorst ze vertelde dat ze hun spullen moesten pakken voor het trainingskamp. Komende zondag wacht een competitieduel met FC Utrecht en pas een week later de eindstrijd in de KNVB Beker. De spelers van Feyenoord hebben er volgens VI 'eigenlijk maar weinig zin in.'

Naast de spelers was er ook intern verbazing vanwege de beslissing van Van Bronckhorst. Niet alleen vanwege de opvallende timing van het trainingskamp, maar ook vanwege het kostenplaatje. Van Bronckhorst neemt zijn volledige selectie mee naar Marbella, waardoor Feyenoord tienduizenden euro's kwijt gaat zijn aan het tripje. Daarnaast vragen mensen zich af of de selectie zo nodig weg moet.

Van Bronckhorst stond echter op zijn strepen en moest en zou weggaan. Begin maart had hij het trainingskamp al gepland staan en smeedde hij het plan voor 'Project Finale'. De Feyenoord-trainer denkt dat een bezoek aan Marbella na een periode van sportieve malaise en blessures goed is om de batterij op te laden voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Het trainingskamp van Feyenoord is

(6401 stemmen)

Plaats een reactie

Kramertje +938
woensdag 11 april 2018 om 14:47
ja een beetje vreemd het weer is daar niet beter dan hier

(ze hadden net zo goed naar zeeland kunnen gaan)
Vind ik leuk
Plattekar bv +28978
woensdag 11 april 2018 om 17:43
Mag Gio dat alleen beslissen?
Vind ik leuk
AllAdIn +20971
woensdag 11 april 2018 om 14:47
Totale nonsens, het vliegen etc. is alleen maar vermoeiender voor de spelers.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 14:50
Met de bus naar Limburg duurt bijna net zo lang en veel vermoeiender.
Als ze met het vliegtuig gaan dan beschikken ze toch over een priority pass. Alles gaat sneller, het hoeft niet net als iedereen zo lang te duren op een vliegveld. Met geld kan je alles een beetje versnellen. Dus vermoeidheid geloof ik niet in in een ritje Rotterdam-Marbella.
Vind ik leuk
AllAdIn +20971
woensdag 11 april 2018 om 14:53
Gewoon thuisblijven dan?
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 14:56
Nee joh, dit stelt niks voor. Ik spreek uit ervaring en mijn reisjes duren soms nog iets langer. Soms moet ik 6 uur met een bus naar het vliegveld. Dat is vermoeiender dan 2 uur en 50 minuten vliegen. Marbella is net iets korter aanvliegen. En met een priority pass zit je zo in het vliegtuig. Geen probleem en gewoon vliegen. Ze moeten alles geven voor de beker.
Vind ik leuk
AllAdIn +20971
woensdag 11 april 2018 om 14:59
En dat alles geven kan niet door gewoon afgesloten te trainen?
Ik weet het niet hoor, ik vraag het mij gewoon af. En als je dan leest dat de spelers het ook niet relaxt vinden..
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 15:03
Dat is daar toch ook afgesloten neem ik aan maar je traint even in een andere omgeving. (anders dan Nederland) Dat zou geestelijk kunnen helpen, althans dat denk ik wel. Als die spelers zo negatief denken dan zal het een ramp worden voor die gasten. Je krijgt wat je vraagt. Dan moet die knop nog om, het is de laatste kans op een prijs.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 15:03]
Vind ik leuk
AllAdIn +20971
woensdag 11 april 2018 om 15:06
Het zou ook verhelderend kunnen werken hoor, maar met z'n allen een avondje aan de ayahuasca schijnt ook heel verhelderend te werken. ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +38126
woensdag 11 april 2018 om 15:41
En dat heeft verder geen invloed op je sportieve topprestaties?
Vind ik leuk
markus040 +2142
woensdag 11 april 2018 om 14:55
volgens mij slaap je nergens beter als gewoon thuis , dus waarom zou je op trainingskamp gaan ....2 weken voor de bekerfinale ook nog eens
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 15:05
Thuis heb je niet die rust die je daar kan pakken. Alles even om qua rust en faciliteiten om je heen en alles in het teken van de finale.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 17:56]
Vind ik leuk
markus040 +2142
woensdag 11 april 2018 om 15:08
die finale is volgende week zondag
waarom moet je dan nu naar marbella ???
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 15:15
Zie Baileys 2002.
Vind ik leuk
Kramertje +938
woensdag 11 april 2018 om 15:39
hadden ze ook naar texel kunnen gaan rust zat
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 16:54
Ik neem aan dat je op Texel niet de faciliteiten kan vinden die je op Marbella kan vinden. Lijkt mij dan logica hoor.
Vind ik leuk
King Kong +250
woensdag 11 april 2018 om 16:22
Wel een heel open-minded persoon die Midden-Noord Kunnen kortzichtige personen op dit Forum (waar er helaas best wel veel van zijn) nog veel van leren.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 16:53
Dank je wel en dat klopt ook wat je zegt. Zo sta ik ook in het leven gozah. Thanks ;-)
Vind ik leuk
Connie Veren +5348
woensdag 11 april 2018 om 15:41
Ik denk het toch wel. De reis van hun thuis tot aan het hotel, dat is echt niet iets van 2 uur. Het is zitten, hangen, wachten, leunen, staan enz.
Dan komt er bij dat je in een hotel zit waar velen weer moeite hebben met slapen. Liggen niet naast hun vrouw, maar naast een snurkende collega. Dat is echt wel vermoeiender als gewoon thuis blijven. In de voorbereiding vinden ze het mooi. Is het weer ook beter
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 15:56
Dat valt allemaal mij met een priority pass.
Vind ik leuk
mcmodd +25185
woensdag 11 april 2018 om 15:44
Als er een staking uitbreekt in Spanje wordt alles weer anders. Als Gio dit nu wil, dan gaat ie toch lekker naar Marbella? En de spelers? Ja, die zijn hoognodig aan vakantie toe, die hebben de emmertjes en de schepjes allang ingepakt.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 17:56
Die zijn ook weer een dagje van de straat.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
woensdag 11 april 2018 om 14:47
Lekker man, ff zon, zee en zuipen in Marbella!
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 14:48]
Vind ik leuk
Nikos85 +1418
woensdag 11 april 2018 om 14:55
Zon, zee, ziekenhuis...
Vind ik leuk
Kramertje +938
woensdag 11 april 2018 om 15:41
het weer is daar minder dan hier en tegen de tijd het beter wordt
zijn ze alweer terug (dus weinig strand ,weinig vrouwen op straat)
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
woensdag 11 april 2018 om 21:34
Zitten vast wel een paar hoeren daar!
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 21:34]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
woensdag 11 april 2018 om 14:47
Gio moet die beker wel pakken voor zijn aanzien. Je kan niet weg gaan zonder prijs, met prijs is het net iets anders. Vanuit Gio's perspectief kan ik het wel begrijpen. Alles op de beker!
Vind ik leuk
orion73 +1527
woensdag 11 april 2018 om 14:48
Feyenoord komt altijd heel slecht uit een trainingskamp bewijst de geschiedenis met af en toe een uitschieter. Onbegrijpelijke beslissing.
Vind ik leuk
Tim +4866
woensdag 11 april 2018 om 14:48
We hebben geen zin in trainen in Spanje mimimimimimimimimimimimimimimiiii
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 14:51
Als Gio de beker pakt praat er niemand meer over
Vind ik leuk
Voebtal +7508
woensdag 11 april 2018 om 15:01
De beker pakt hij wel, az is te slap.
Vind ik leuk
chicken +13424
woensdag 11 april 2018 om 15:59
Daar ben ik niet zo zeker van. Az speelt beter voetbal. En als gio zo overtuigd was daarvan, gaan ze echt niet in trainingskamp.
Vind ik leuk
Voebtal +7508
woensdag 11 april 2018 om 16:59
AZ heeft het nog nooit waar gemaakt als het er om ging. En dat kan ook helemaal niet met zulke slappe voetvallers.
Vind ik leuk
Dordtenees +1186
woensdag 11 april 2018 om 14:53
Dit noemt men een breuk forceren, denk ik zo. Hij heeft niets te verliezen gezien zijn prijzenkast.
Vind ik leuk
Nistel +3583
woensdag 11 april 2018 om 14:57
Waarom moet dat altijd zo ver weg en kan het niet op de Drentse hei ofzo? De weersverwachting voor de komende tijd is weinig mis mee in elk geval. Ga je van Spanje soms beter voetballen?

Heb hierbij toch het gevoel dat het vooral een beetje interessantdoenerij van Gio is. Vind ik niet bij hem passen.
Vind ik leuk
Voebtal +7508
woensdag 11 april 2018 om 15:00
Geld moet rollen. Lachwekkend dit van feyenoord.
Vind ik leuk
Kramertje +938
woensdag 11 april 2018 om 15:42
ik heb van dat geld liever een nieuwe keeper
Vind ik leuk
Voebtal +7508
woensdag 11 april 2018 om 16:58
Of een spits.
Vind ik leuk
tikkietoe +5806
woensdag 11 april 2018 om 15:01
Rare actie van Gio.
Voor het weer hoef je niet weg en een deel van het geld had beter gestopt in een extra aanmoedigingspremie.
Vind ik leuk
plein19 +2624
woensdag 11 april 2018 om 15:02
Slechts presterende kampioen zijn ze toch al
Vind ik leuk
soplul +3530
woensdag 11 april 2018 om 15:18
Oh ja joh? Of roep je maar wat?
Vind ik leuk
ficusje +2541
woensdag 11 april 2018 om 15:36
En volgens mijn hebben ze al heel het jaar geen zin in.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:21
Zegt de aanhanger van een club die voor de 4x op rij HELEMAAL NIETS heeft.
Vind ik leuk
plein19 +2624
woensdag 11 april 2018 om 17:49
Beker is poedelprijs. Alleen belangrijke hoofdprijs voor subtoppers. De laatste kampioenschappen van De Boer waren om te kijken. En onder Ten Hag is het ook waardeloos. Maar een trainingskamp op het einde van zo'n beschamend seizoen is ook waardeloos
Vind ik leuk
Meneer Smith +3327
woensdag 11 april 2018 om 18:30
Hoe lang duurde het bij jullie ?
Vind ik leuk
LifeErazor +1521
woensdag 11 april 2018 om 15:11
Het ging om de groep bij elkaar te hebben toch?

Dan kan je toch ook lekker naar de bossen in de Veluwe ofzo?
Of desnoods aan de kust bij Oostvoorne. Achterlijk gedoe.
Vind ik leuk
B.O.B. +393
woensdag 11 april 2018 om 15:14
En er dan met 3-0 af gaan tegen een getergd AZ wat wil laten zien dat ze toppers wel kunnen winnen. Heerlijk dit!
Vind ik leuk
Voebtal +7508
woensdag 11 april 2018 om 17:00
Hahaha ha ha hahaha
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:23
Nog zo n gefrustreerde aanhanger van diemen -zuid "B.O.B.

Hoe zielig en gefrustreerd kan je raken in 4 jaar !!!!!.
Vind ik leuk
poklane +5487
woensdag 11 april 2018 om 15:18
De resultaten van de resterende wedstrijden zijn belangrijk voor Gio. Gio heeft dit seizoen al z'n eigen graf gegraven, als nu na dit trainingskamp de resultaten en het spel nog steeds teleurstellend zijn word dat graf alleen maar dieper, maar als we nu opeens als de brandweer gaan en de beker pakken en 4e worden was het trainingskamp geniaal.
Vind ik leuk
Caniggia +1053
woensdag 11 april 2018 om 16:12
Ze staan al 4e hoor als ze nu nog Az voorbij gaan ,dan had het zin.
Vind ik leuk
Connie Veren +5348
woensdag 11 april 2018 om 15:21
kost dus alleen geld, chagrijn en nachtrust.
Wat een pannenkoek die Gio. Helemaal klaar met hem.
Vind ik leuk
BartBroos +269
woensdag 11 april 2018 om 17:38
Dat is het! Pannenkoek! Ze hadden gewoon naar het pannenkoekenrestaurant moeten gaan!
Vind ik leuk
Jeroenvk94 +3824
woensdag 11 april 2018 om 15:24
Als ze nu die finale nog verliezen verwacht ik toch wel op z'n minst dat ze hem eruit knikkeren...
Vind ik leuk
RtdDub +13431
woensdag 11 april 2018 om 15:27
Ze hebben weer een weekje "stoken bij Feyenoord" bij VI?

Laten ze zich daar nou eerst even druk gaan maken om hun eigen oplage en website design want beide zuigen nogal de laatste jaren.
Vind ik leuk
Caniggia +1053
woensdag 11 april 2018 om 16:10
VP doet het blijkbaar toch goed want zelfs jij blijft hier reageren,dus waarom zouden ze iets veranderen he.
Vind ik leuk
RtdDub +13431
woensdag 11 april 2018 om 16:11
Lees mijn reactie nog een keer en probeer het dan nog eens......
Vind ik leuk
Caniggia +1053
woensdag 11 april 2018 om 16:21
Haha we zitten hier op VP vandaar dat ik dat schreef,blijk jij het over VI te hebben.
Vind ik leuk
Smithsonian +38255
woensdag 11 april 2018 om 15:37
Lompe zet. Hoe kom je er uberhaupt op?
Vind ik leuk
Bhj +1953
woensdag 11 april 2018 om 15:44
Lekker zuipen en hoeren neuken in Marbella volgens, mooie voorbereiding.

Clubleiding is verbaast.
Wie heeft daar de touwtjes eigenlijk in handen? Die kunnen toch gewoon zeggen, daar is geen budget voor.
Vind ik leuk
meloen87 +799
woensdag 11 april 2018 om 15:45
En dan straks de finale verliezen, dan is het pas echt geldverspilling. Ik vind het ook verbazendwekkend dit. Weet niet of deze journalist nou de waarheid spreekt, maar het is inderdaad gewoon vreemd. Ik ben benieuwd wat Feyenoord gaat doen met Van Bronckhorst als Feyenoord niet de beker wint. Geen prijs, hopeloos uitgeschakeld in CL, maximaal de 4e positie in de Eredivisie (wat nog lager kan worden), waarschijnlijk geen Europees voetbal volgend seizoen (die playoffs gaan ze niet overleven) en bijna geen enkele speler heeft vooruitgang geboekt, of zijn zelfs slechter geworden. Talenten hebben geen kans gekregen om zich verder te ontwikkelen, ik vind het doodzonde dat Hanson bijvoorbeeld op de bank zit, terwijl hij beter verhuurd kon worden in de winter. Botteghin op de bank, terwijl hij één van de beste spelers is in de selectie. Jones die nog altijd onder de lat staat. Tel je alles bij elkaar op, en dat moet de directie toch ook echt concluderen dat Van Bronckhorst heeft gefaald dit seizoen. Al zouden ze de beker winnen, dan is dat alleen maar een troostprijs, waar gewoon niet voor gevierd moet worden. Ze verdienen het eigenlijk ook niet, gezien dat ze alleen maar thuis speelden, zo makkelijk dat je zo de finale haalt.
Vind ik leuk
Kramertje +938
woensdag 11 april 2018 om 16:13
dat thuis spelen daar kunnen ze weinig aan doen

meerdere mensen hebben een ballentje Mogen pakken uit de pot
en dat toevallig steeds Feyenoord als thuisploeg eruit kwam daar kunnen ze bij Feyenoord ook niks aan doen.

Met ADO, Swift, Heracles, PSV, Willem II en nu AZ hebben ze toch best aardige tegenstanders gehad

als je dat afzet tegen een ajax

scheveningen, De Dijk, en niet verder komen dan Twente dan sta je toch verdiend in de finale
Vind ik leuk
5by5 +1349
woensdag 11 april 2018 om 15:45
Moeilijke vraag om te beantwoorden gezien je niet weet wat het resultaat zou zijn als ze niet waren gegaan. Voorlopig steun ik Gio in zijn beslissingen.
Vind ik leuk
The Genius +3611
woensdag 11 april 2018 om 15:50
waarom zijn de spelers dan precies niet blij? omdat ze paar nachtjes van huis zijn?
Vind ik leuk
Kramertje +938
woensdag 11 april 2018 om 15:50
wat zou jij ervan vinden als er ineens wordt bepaald dat je mee moet naar Marbella.
Mischien hebben de spelers wel afspraken staan.

en ipv kortebroeken moeten er langebroeken en regenjassen mee wordt je toch niet vrolijk van
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 15:50
Tis toch nooit goed wat je doet. Altijd commentaar.
Vind ik leuk
Martinnat +1009
woensdag 11 april 2018 om 15:51
Die kutjournalisten proberen teveel onrust te veroorzaken , wat Gio heeft bereikt in zn leven gaat de hele selectie tezamen nog niet bij me kaar krijgen ,ik ben ook niet altijd eens met zijn beslissingen maar 1 ding weet ik wel hij heeft het beste met de club voor
Vind ik leuk
Voebtal +7508
woensdag 11 april 2018 om 17:02
Je moet echt een beetje van dat spul afblijven..
Vind ik leuk
Martinnat +1009
woensdag 11 april 2018 om 17:56
Misschien moet jij ook een beetje nemen
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 15:56
Wat een gezeur, zoveel geld is het niet. Je kan je wel afvragen of dit nuttig is? Spelers moeten overigens niet zeuren over een trainingskampje meer of minder, ze worden vet betaald.
Vind ik leuk
Kramertje +938
woensdag 11 april 2018 om 16:04
ze worden vet betaald zullen ze ongetwijfeld niet naar een 3 sterren hotel gaan.

denk toch al gauw zo 30 tot 40.000 euro
500 euro gemiddeld per nacht (kan aardig oplopen)
Vind ik leuk
BartBroos +269
woensdag 11 april 2018 om 17:38
Avondje wokken had goedkoper geweest
Vind ik leuk
Pds010 +1314
woensdag 11 april 2018 om 15:57
De veelal besloten trainingen & Geheimzinnige gedoe nu een "trainingskamp" naar marbella... volgens mij is Gio nu helemaal de weg kwijt..
Vind ik leuk
Caniggia +1053
woensdag 11 april 2018 om 16:06
De belangrijkste wedstrijd van het seizoen nog wel,dan is ie wel heel gauw tevreden.Die belangrijke wedstrijden lagen volgens mij in de Champions League.Daar had je moeten presteren,dat levert tenminste wat op.Dit is het surrogaatje waar je niets aan hebt.
Vind ik leuk
yuuup +9992
woensdag 11 april 2018 om 16:13
Als hij wint heeft hij gelijk, maar anders....
Vind ik leuk
Farmer +12867
woensdag 11 april 2018 om 16:44
Tja.... Je kunt het ook interpreteren als:
Van Bronckhorst neemt het slot van de lopende competitie, en daarnaast de Bekerfinale, úiterst serieus, en heeft zijn selectie een Trainingskamp toegezegd in Marbella(hij had een mindere locatie kunnen kiezen bv...)

Even iedereen de koppen bij elkaar, en op wat anders?

Wat is er zó raar aan een trainingskamp in het prof-voetbal, bij een grote club, die nog wat te winnen heeft in een toch teleurstellend seizoen?

Mag de hoofdcoach misschien gewoon zijn werk doen?
Trainingskamp is een vrij normaal begrip in het prof/top voetbal. 'De spelers hebben er geen zin in'? ?? Heh? Ze worden niet betaald om te doen waar ze zin in hebben, ze worden betaald om het béste uit het seizoen te halen. Elke wedstrijd weer.
Vind ik leuk
BartBroos +269
woensdag 11 april 2018 om 16:46
Goed zo Gio! Jij bepaald wat goed is voor jouw team. Als Ajax fan kan ik op dit moment alleen maar wensen om zo een doortastende coach! Zet hem op!
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 16:47]
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 16:58
Enorm vreemd aangezien ze na de wedstrijd tegen Utrecht op woensdag nog echt een wedstrijd tegen Willem II spelen.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:03
wat een onzin voor een paar dagen
Vind ik leuk
Bram Pie +20
woensdag 11 april 2018 om 17:07
Als ze de 🏆,maar pakken. En dan hoor je er niemand meer over. Hup GIO
Vind ik leuk
BartBroos +269
woensdag 11 april 2018 om 17:35
Dan gaat het vast over de liedjes die ze zingen of zijn schoenveters die in een verkeerde knoop zit...
Vind ik leuk
debacle +528
woensdag 11 april 2018 om 17:10
Hij is coach, en als hij het nodig acht dan is het nodig ...punt
Vind ik leuk
BartBroos +269
woensdag 11 april 2018 om 17:34
Amen
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:16
Wordt tijd dat gio ergens anders zijn heil gaat zoeken.
De ene vreemde beslissing na de andere volgt,zowel met zijn wissels als nu ook dit weer.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:18
dan ga ik wel!
Ondankbare gasten zeg!
Vind ik leuk
BartBroos +269
woensdag 11 april 2018 om 17:33
Kan ik mee? Anders zonde van het geld :)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
woensdag 11 april 2018 om 17:32
De kosten van dit snoepreisje inhouden op de oprotpremie die Gio gaat krijgen als hij de beker finale verliest.
Vind ik leuk
Gid010 +669
woensdag 11 april 2018 om 17:41
Het is wel verrassend dat gebeurt, aan de andere kant kan Feyenoord zich in alle rust op de wedstrijden voorbereiden. Dat begrijp ik wel..
Of het verstandig is, kan je oordelen na die bekerfinale. Als spelers er al geen zin in hebben, hoe is die " mindset" van spelers als je daar bent.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 18:43
Gezeur, ze moeten dat flut-blaadje vol krijgen natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 18:47
Is die idioot zelf toe aan vakantie
Vind ik leuk
fr1963 +3753
woensdag 11 april 2018 om 19:04
Oh oh , hij blaast het te veel op, kan wel eens verlammend uitwerken straks. Finale verliezen maakt straks veel los en je kunt op je vingers natellen dat dat geen positieve uitwerking zal hebben......
Enorm teleurstellend seizoen zou dat zijn zeg!
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 19:40
Goed van Gio zorgen dat na een roerige periode de kopjes de zelfde kant op staan en het belang van de beker winnen er goed ingeprent wordt
Vind ik leuk
fer65 +244
donderdag 12 april 2018 om 12:22
Draait door ..al een een poosje hoor niet meer serieus nemen
Vind ik leuk
fer65 +244
donderdag 12 april 2018 om 12:25
En waar hebben zij nu eigenlijk wel zin in ,sommigen verdenk ik van pilletjes afwezigheid ,totaal niet geinspireerd geintreseerd we doen nnaar wat.Ik denk ook dat ze klaar zijn met Gio de grote.
Vind ik leuk
fer65 +244
donderdag 12 april 2018 om 12:37
Ja mensen het bestuur vind hem fantastis ,ja dat hij nu gaat grabbelen voor een uitje ,dat kost Feijenoord een aardig duitje .Handhavers zijn ook niet altijd de slimste in het leven ,zie van Geel en soortgenoten 25milj naar de klote geholpen belachelijk gewoon.Gewoon een grote sabotage club in eigen gezag en belang onbegrijpelijk.Een geestelijk gehandicapte sla ik hoger aan dan dit smerige vieze bestuurlijke jaloerse griesels.schande schande schande voor de club Feijenoord het intreseerd ze geen ene moer .
Vind ik leuk
wimpert +158
donderdag 12 april 2018 om 14:28
Nuttig-onnodig wat maakt het uit, hele artikel is speculatief. Volgens VI hebben.... zouden en mogelijk. Lekkere onderbouwing ook, wie heeft zoiets verzonnen en hoe ziek is hij?? Als Feyenoord wint heeft dat niet aan deze trip gelegen maar als ze verliezen wel schat ik zo in, beide verhaaltjes liggen al achter de printer bah VI wat een verhaal weer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws