LIVE: PSV kleineert Ajax en heeft 24ste landstitel in historie binnen (gesloten)

LIVE: PSV kleineert Ajax en heeft 24ste landstitel in historie binnen (gesloten)

Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 18:35zo 15-04-2018 om 18:35

Het is zover: PSV en Ajax nemen het vandaag tegen elkaar op in Eindhoven. Wint PSV in eigen huis, dan is de club voor de 24ste keer kampioen van Nederland. Maar Ajax zal er alles aan doen om het feestje te verpesten. De Eredivisie-topper begint om 16.45 uur en VoetbalPrimeur houdt je LIVE op de hoogte van alle ontwikkelingen voor en tijdens de wedstrijd!

 

Poll

Wat wordt PSV - Ajax?

(2905 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 12:06
Vandaag hebben we iets recht te zetten!

Vandaag is het PSV tegen Ajax. Vandaag zijn het de Boeren tegen de Randstad, Bavaria tegen Heineken, de zachte- tegen de harde G. Wij in ons rijke Rooms-Katholieke zuiden waar wij de helden van weleer vereren, tegen de calvinistische nuchterheid van boven de rivieren.

We hebben wat recht te zetten!

Vandaag is het oorlog, sportieve oorlog welteverstaan.
We hebben de unieke kans om Landskampioen te worden tegen onze rivalen uit de hoofdstad. Dezelfde hoofdstad waar het hoofdkantoor van Philips zich heeft gevestigd.

We hebben iets recht te zetten!

Jarenlang was Philips onze shirtsponsor, het merk is onlosmakelijk verbonden met PSV als onderdeel van haar naam; Philips Sport Vereniging. Frits Philips begreep deze emotie!
Hij was er altijd en gedurende zijn 100 jarige leven een ware trouwe fan van “zijn” PSV!

Frits Philips zou nooit gewild hebben dat de mannen uit de randstand, de directeuren van Philips, nu compleet veramsterdamst, het lef hebben gehad om Philips van de borst te halen. En waarvoor? Een energie leverancier uit Vlaardingen, die alleen maar op winst uit is en nu al weer aangekondigd heeft te stoppen.

Voetbal is emotie en onze Meneer Frits begreep dat!

We hebben iets recht te zetten!

Voor elk PSV hart,
Voor Brabant,
Voor Bavaria,
Voor “ONS PSV”,
Voor Onze Meneer Frits!

COME ON PSV!!!
LANDSKAMPIOEN 2017/2018!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 13:47]
Vind ik leuk
AllAdIn +24920
zondag 15 april 2018 om 12:27
Nu is jouw reactie idd beter! ;-)
Fijne wedstrijd..
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
zondag 15 april 2018 om 12:31
Ach, anders is her feestje een week later..
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 14:53
en als we toch geen kampioen worden dan is er volgend jaar weer een jaar
in eindhoven blijven we niet hangen bij prestaties uit het verleden
zouden sommige anderen een voorbeeld aan moeten nemen ....
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:47
Netjes dat je het hebt aangepast, er hoeft niet altijd de confrontatie gezocht te worden.
Fijne wedstrijd en laat de beste winnen. PSV sowieso kampioen dit jaar maar ik hoop dat dit een mooie pot wordt!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:46
Je vergeet de gemeente Eindhoven te bedanken voor de zogenaamde budget neutrale oplossing om het faillissement van die geweldige sportvereniging af te wenden.
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 15:24
als ze ooit een prijs uitloven voor grootste stumperd van nederland , ga jij die winnen
dan heb je als amsterdammer toch nog een prijs
Vind ik leuk
Smithsonian +43340
zondag 15 april 2018 om 14:54
Een duimpie voor de moeite.
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
zondag 15 april 2018 om 14:54
Zo jij bent je ei ook weer kwijt haha

Vind ik leuk
Snapje? +8680
zondag 15 april 2018 om 15:01
Ajax heeft niets recht te zetten...heerlijk!!
Vind ik leuk
Cruise +61
zondag 15 april 2018 om 15:16
Amsterdam is niet calvinistisch en zeker niet nuchter , dan moet je eerder in plaatsen als Alkmaar of Rotterdam zijn; Amsterdam is net als Eindhoven van oorsprong katholiek en o.a door de instroom van Brabanders , Vlamingen en Franse hugenoten tezamen met Portugese Joden ook redelijk bourgondisch.
Ik denk dat Eindhoven wat dat betreft door de instroom in verleden van tienduizenden fabrieksarbeiders uit vooral Drente meer een werkstad is met bijbehorende cultuur waar op zijn tijd wel een goed feestje gevierd wordt met carnaval natuurlijk en de dagen dat de plaatselijke voetbaltrots kampioen wordt ( toch ook wel vaak in ieder geval de laatste 30 jaar !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:18
Bla bla bla

Vind ik leuk
3Bier +14328
zondag 15 april 2018 om 15:37
Vandaag hebben we iets recht te zetten!

Vandaag is het PSV tegen Ajax.
De club met een Griekse held als logo tegen de club met een vlaggetje en 3 letters als logo.
De club groot geworden door het opleiden van grote talenten tegen de club die groot is geworden dankzij miljoenen guldens van een lampenfabriek.
De club met een wereldwijd bekend traditioneel uniek shirt tegen de club met dertien in een dozijn shirt.
De club met de intentie om haar publiek te vermaken met een aanvallende speelstijl tegen de club die puur voor de punten speelt.
De club met branie en bluf tegen de club van de bescheidenheid.
Bovenal is het vandaag de strijd tussen de mooiste club van het land tegen de beste club van het land.

Ik hoop op een mooi pot en een overwinning van Ajax. Echter denk ik niet dat PSV kan verliezen vandaag. Het stadion zal in vuur en vlam staan.

PSV'ers bij deze alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. Mogen de vele biertjes jullie smaken.
Vind ik leuk
yuuup +10843
zondag 15 april 2018 om 15:55
Even een nostalgisch momentje?
Vind ik leuk
Jozef +44359
zondag 15 april 2018 om 16:26
Vandaag is er een potje voetbal waarbij jou favoriete club kampioen kan worden tegen de enige overgebleven concurrent.

Alles wat je er meer van maakt is nonsens.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34339
zondag 15 april 2018 om 18:11
Bij sjaak het beeld op Swart en voor ons allen.....SPRING ER MAAR OP !!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:40
Ik hou het maar bij Rotterdam
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:22
Verdiend kampioen....gefeliciteerd PSV
Vind ik leuk
dhrwobo +43965
maandag 16 april 2018 om 11:23
Mooi gesproken
Vind ik leuk
piet potlood +2281
maandag 16 april 2018 om 16:09
Heerlijk stukje tekst.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:07
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:56]
Vind ik leuk
Niels92 +36616
zondag 15 april 2018 om 12:09
Pak je emmertje, schepje en en je step en ga lekker in de speeltuin spelen i.p.v. weer lopen uitlokken!
Vind ik leuk
R94 +2045
zondag 15 april 2018 om 12:11
Gewoon verstandig blijven en het lekker negeren, des te eerder stopt het. Als reactie op je onderstaande bericht, jij ook een fijne pot!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:23
Ga je je alvast indekken? Ik hoop in ieder geval op een eerrlijke wedstrijd. Moge de beste winnen!
Vind ik leuk
100%PSV +3248
zondag 15 april 2018 om 13:42
FopNEUS, jij bent al net zo’n Calimero als Huilie-Huilie-Sjakie. Vanmiddag zal het stadion in E’hoven zoals altijd goed gevuld zijn en niet zoals bij jullie halfvol. Regio E’hoven is de slimste regio van geheel Europa, dus “eencellige stierennekken” is meer van toepassing voor je zelf.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:05
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
Een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV #PSVAJA
Vind ik leuk
Niels92 +36616
zondag 15 april 2018 om 12:07
Ik wens ( bijna ) iedere Ajacied of PSV'er alvast een mooie en spannende wedstrijd toe vanmiddag in Eindhoven!

Succes allemaal en geniet ervan :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:09
Thanks Niels zal een mooie pot worden sympathieke Ajax support!!! ;)
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 15 april 2018 om 12:14
Jij ook...ik heb geen idee welke kant het opvalt...
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21709
zondag 15 april 2018 om 12:23
Wordt in ieder geval een gekke pot denk ik Mass :) veel plezier!
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 15 april 2018 om 12:27
U2..)
Vind ik leuk
Always PSV +16974
zondag 15 april 2018 om 12:34
Mooi Niels, Ik ga zometeen naar Eindhoven. Ik heb er ontzettend veel zin in. Verwacht een pittige pot maar hoop op sportiviteit. Succes en veel plezier allen!!!!
Forza PSV!!!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
zondag 15 april 2018 om 15:02
Denk dat het voor de PSV’ers spannender is dan voor de Ajacieden.
PSV kan vandaag gewoon kampioen worden tegen notabene Ajax, maar Ajax speelt in mijn ogen nergens meer voor. Al zouden we vanmiddag winnen dan is dat leuk, maar het is voor mij geen teken dat we dan weer meedoen. PSV wordt gewoon kampioen, de vraag is alleen wanneer.
Vind ik leuk
Boer Teun +150
zondag 15 april 2018 om 12:09
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:57]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11689
zondag 15 april 2018 om 12:51
Kampi oen, da's ongeveer het enige dat klopt...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:42
Wij zijn wel slim?? Hoop niet dat jij het prototype PSV supporter ben!
Vind ik leuk
AllAdIn +24920
zondag 15 april 2018 om 12:10
Lekker man, ik zit er al klaar voor! :-)

Hoop op een mooie pot en moge de beste winnen..
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:13]
Vind ik leuk
R94 +2045
zondag 15 april 2018 om 12:10
Zo vertrekken richting Eindhoven. Ik durf er geen voorspelling op los te laten, het kan eigenlijk alle kanten op. Het wordt in ieder geval een mooie pot waarbij ik hoop dat wij om half 7 het feestje mogen gaan vieren. Besef me tijdens het typen wel dat we het op dat moment met cola moeten gaan doen ipv bier, maar dat mag het feest niet bederven!
Vind ik leuk
AllAdIn +24920
zondag 15 april 2018 om 12:15
Goede reactie, en mocht PSV kampioen worden dan feliciteer ik alles PSV'ers straks nog even en ga daarna maar de herhalingen van GTST kijken.. ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:15]
Vind ik leuk
R94 +2045
zondag 15 april 2018 om 12:38
Je bedoelt het seizoensoverzicht van Ajax? :D
Vind ik leuk
AllAdIn +24920
zondag 15 april 2018 om 12:46
Hahahaha, wat denk je zelf?
Ik ga mijzelf niet pijnigen hoor...
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 15 april 2018 om 12:13
Matchday.....Gas erop!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:13
AJAX MAG DE EREHAAG MAKEN HAHAHAAAA Hoogtepunt van deze zondag en de top van vernedering HEERLIJK
Vind ik leuk
Niels92 +36616
zondag 15 april 2018 om 12:22
Ik wil niet lullig doen, maar de top van een vernedering? Vraag iedere voetballer wat ze zien als een echte vernedering, als club een erehaag voor de tegenstander maken of als club met 10-0 verliezen, de top van vernedering die is nog altijd in het bezit van Feyenoord :)

Vind ik leuk
COYG +8138
zondag 15 april 2018 om 12:28
Ik zie jou vaker refereren naar die wedstrijd. Wordt je daar blij van ofzo? Ik probeer het te begrijpen.
Vind ik leuk
Niels92 +36616
zondag 15 april 2018 om 12:36
Waar ik echt blij van wordt is mijn gezinnetje, mijn familie en vrienden en dat wij allemaal gezond zijn :)

Ik daag je uit om die berichten dan te laten zien waar jij het over hebt, ik refereer namelijk nooit over die 10-0, toevallig nu wel omdat een Feyenoorder leuk denkt te zijn en zijn geluk moet halen uit een erehaag van Ajax ( als Ajax dat al zou doen )

Fijne dag verder gozer :)
Vind ik leuk
COYG +8138
zondag 15 april 2018 om 12:57
Kort geheugen zeker? Toevallig gisteren overgeslagen? Maar boeit verder niet.
Vind ik leuk
Niels92 +36616
zondag 15 april 2018 om 13:10
Laat eens zien waar ik dat gisteren heb gezegd, ik ben echt héél benieuwd, je lult gewoon :)
Vind ik leuk
COYG +8138
zondag 15 april 2018 om 13:29
Ja man wat je maat hieronder zegt. Verkeerde naam met getallen erachter. Leek op elkaar. Mijn excuus!
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
zondag 15 april 2018 om 16:21
Die 10-0 is toch ook 1 vd grootste vernederingen ooit.Daar hebben ze 't over 50 jaar nog over.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:06
In dat jaar dat jij bedoelt wonnen we erna thuis van PSV , zoete revanche want toen kon men geen kampioen meer worden, wat denk jij dat erger is.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:38
Dan heb ik me zelf allang van me leven beroofd.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:14
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 15:29
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 april 2018 om 12:15
Ben Ajacied maar hoop dat Psv wint en dat de ogen eindelijk een keer open gaan bij Ajax en dat Ten hag ontslagen word
Vind ik leuk
Snapje? +8680
zondag 15 april 2018 om 15:43
Je bent geen ajacied...
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 april 2018 om 15:44
Zeker wel maar zoals het gaat bij Ajax schiet het niet op met Ten hag
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 15 april 2018 om 15:52
Nepper
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 april 2018 om 16:03
Een nepper is iemand met een naam als wattenstaafje
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:03]
Vind ik leuk
Neuzekneus +2577
zondag 15 april 2018 om 18:35
En niet alleen ten hag. Vd sar huntelaar ziyech veltman dolberg, mogen allemaal weg. Wat een amateuristisch gedoe in A’dam zeg
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 april 2018 om 18:37
Indd zooitje
Vind ik leuk
JoeyC +3998
zondag 15 april 2018 om 12:18
Vol gas naar het kampioenschap! Vanaf minuut 1 er volop tegenaan klappen. De ultieme revanche vandaag voor de offday in Amsterdam eerder dit seizoen.
Vind ik leuk
Patje41 +1138
zondag 15 april 2018 om 13:45
Vanaf het begin volop erop? Dat heeft pisvee nog nooit gedaan! Die kunnen alleen op de snelle counter spelen
Vind ik leuk
Spiegel +11112
zondag 15 april 2018 om 12:21
Psvers en Ajax een fijne wedstrijd gewenst. Dat de beste maar mag winnen en dat de strijd maar geleverd wordt op het veld en niet daarbuiten.

Respect voor elkaar en elkaars clubvoorkeuren.

Ik stap nu in de taxi (schoonvader) naar Stratumseind en weet niet of ik nog in staat ben om te reageren (ongeacht de tussenstand of uitslag!)

Iedereen een fijne wedstrijd gewenst!
Vind ik leuk
COYG +8138
zondag 15 april 2018 om 12:27
Moge de beste winnen. Wint Ajax dan hebben ze in ieder geval alle toppers gewonnen. Maar PSV wordt hoe dan ook kampioen.

Volgend jaar begint de top 3 weer opnieuw met veel nieuwe spelers. Kortom, weer een verrassend jaar dat eraan komt. Hopelijk komt dit de kwaliteit ten goede. Al dat geld!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:31
En wordt het tijd voor maandag ?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:37
Als Ajax verliest dood ik mij zelf.
Vind ik leuk
Psv1989 +2450
zondag 15 april 2018 om 12:37
Wat iedereen ook denkt en zegt Of hoopt PSV is het verlplicht aan de fans en hun zelf aan iedereen die een goed hart voor PSV heeft om vandaag te bewijzen WIJ zijn kampioen WIJ zijn kampioen
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:37]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:39
Ben benieuwd hoe Sjakie Swart het gaat beleven. In 1963 stond hij in de basis toen Ajax verloor van PSV. Hoop op een Deja vu :)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 15 april 2018 om 12:40
Ach, als PSV vandaag wint heb ik in ieder geval morgen een goede dag. Dan gaat Van De Sar namelijk aangeven te stoppen als directeur.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:43
Gelukkig maar! Als PSV wint lig ik in een sterfbed.
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
zondag 15 april 2018 om 13:02
Alle supporters alvast een mooie pot toegewenst!!!!
Vind ik leuk
JoeyC +3998
zondag 15 april 2018 om 13:24
Wel belachelijk dat PSV woensdag alweer aan de bak moet. Vandaag voetballen, morgen feesten, 1 dag rust en weer een wedstrijd. Als de KNVB een eerlijke competitie wilt, dan wordt die wedstrijd verplaatst naar donderdag.
Vind ik leuk
Patje41 +1138
zondag 15 april 2018 om 13:43
Gelul, als ze morgen feesten heeft die wedstrijd woensdag helemaal geen waarde meer. Overigens hoorde ik de aanvoerder van roda al zeggen dat als psv vandaag geen kampioen wordt ze dat woensdag worden, die wedstrijd is alvast geregeld dus
Vind ik leuk
De Liefhebber +11689
zondag 15 april 2018 om 13:44
Daar hadden ze echt rekening mee moeten houden in juli 2017 idd.....dat de KNVB geen eerlijke competitie wil hebben we al een aantal keer kunnen aanschouwen. Het moet er wel zo eerlijk mogelijk uitzien maar wel invloed hebben op het kampioenschap en de bekerfinale...
Vind ik leuk
Eindje1913 +332
zondag 15 april 2018 om 13:36
Wens alle Ajax en PSV supporters een leuke spannende en sportieve wedstrijd toe maar hoop toch dat wij aan het langste eind trekken
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:49
Dat geld ook voor mij dat ik aan het langste eind trek.
Vind ik leuk
Patje41 +1138
zondag 15 april 2018 om 13:41
Wordt een verdedigend en afwachtend psv die alle tjjd hebben.
Vind ik leuk
VP Eindbaas +2836
zondag 15 april 2018 om 14:00
Een hoop volk hier overal bij de bushaltes haha prachtig. Hopelijk een mooie pot vandaag met een groots feest zoals alleen wij brabanders dat kunnen!!
Vind ik leuk
★Timmio★ +25059
zondag 15 april 2018 om 14:01
Fijne dag allemaal!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:09
Jij ook en met je eerste biertje Timmio.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:02
Ik als ras echte Ajacied wens iedereen een fijne en sportieve wedstrijd en dat de beste mogen winnen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:10
Ach, volgend seizoen staat Van Gaal bij Ajax langs de zijlijn...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:23
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
Een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV #PSVAJA
Vind ik leuk
Foebele +53329
zondag 15 april 2018 om 14:48
Kapot maken die boeren! Gewoon bam, 0-5!
Vind ik leuk
Smithsonian +43340
zondag 15 april 2018 om 14:55
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:02]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:03
🤔
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:52
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied voor ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

Wat eens d'Oude Glorie
aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
de moed en de kracht
Om verder te bouwen
aan ons PSV.
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

Wij houden voor ogen
de Rood-Witte vaan
Aan 't 'blauwdoek' meer sterren
de club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
De club uit de Mathildelaan
Ole Ole, Ole Ole
Ik zing alleen voor PSV

Ole Ole, Ole Ole
Sta op en zing voor PSV

Waar ik voor sta!
Het vuur door ga!
Dat is de club uit de Mathildelaan!

Waar ik voor zing!
Is maar 1 ding!
De Philips Sport Vereniging!
Vind ik leuk
Smithsonian +43340
zondag 15 april 2018 om 14:55
Succes mathilde!
Vind ik leuk
Smithsonian +43340
zondag 15 april 2018 om 14:54
Psv is kampioen. Jammer maar helaad we hebben het aan onszelf te danken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:54
Eens per jaar wordt PSV kampioen!

Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
Onze supporters, die worden hier geteld
Ja...ja...ja...
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
zondag 15 april 2018 om 14:58
Ik zet in op een 1-2 voor Ajax

Ondanks dat ik het knap vind hoe PSV er nu voor staat ben ik niet erg onder de indruk

Maar goed PSV staat waar het staat en kan het vandaag afmaken

Iedereen een mooie pot toegewenst en moge de beste winnen

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:05
Deze wedstrijd zal gewonnen worden door psv. PSV gefeliciteerd met jullie 24e kampioenschap en hopelijk zijn wij goed genoeg om volgend seizoen mee te doen voor de titel, want ondanks dat wij 2e staan, hebben wij de hele competitie niet meegedaan voor de titel. PSV was misschien niet de beste maar was zeker wel de minst slechte en ook de minst slechte wordt dan kampioen. Terecht ook. Dan moeten we maar proberen om jullie volgend jaar te onttronen....:-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:06

Oow Eindhoven,
Is wonderful,
En aan het eind van het seizoen weer overvol,
Het stratumseind,
het stadhuisplein,
Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn!
Vind ik leuk
Snapje? +8680
zondag 15 april 2018 om 15:46
Hoop dat Cocu laat zien waarom hij 5 maanden geleden door heel psv uitgekotst werd.
Vind ik leuk
BassieN +11332
zondag 15 april 2018 om 15:51
Oh joh Veltman bij Ajax, gefeliciteerd PSV. Zou mooi zijn als hij dan op z'n Veltmans een eigen doelpunt maakt
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:56
Veldman? Een grapje toch zeker.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:05
Veltman de rots in de branding. Onmisbaar bij Ajax en Oranje. De beste verdediger ooit.
Vind ik leuk
Patrickj3 +4157
zondag 15 april 2018 om 15:59
Hopen op een mooie wedstrijd,met winst voor Ajax,zo niet PSV’ers gefeliciteerd met het kampioenschap
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:00
Cocu kiest aanval met PSV... Aanval op de arbitrage waarschijnlijk (daar zijn ze namelijk wel goed in).
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:03
Het gaat zo onweren in Eindhoven. Bliksemen in de lichtstad. Vandaag wordt PSV als kampioen gekroond. Wat onze hoofdstedelingen kaal achterlaat.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:03
Veel paranormaal begaafden weer hier op VP.
Ajax wint.
PSV is kampioen.
Volgens mij eerst nog een wedstrijdje ballen. Dat de beste mag winnen.
Vind ik leuk
Bizzy +23381
zondag 15 april 2018 om 16:05
Wens jullie kijkbuis allemaal veel kijk plezier. Laten we met z'n alle een mooie middag maken. (Als Psv supporter mik ik op die afterparty) ...zo gek ik dat niet.

Ik ga de match kijken in de hol van de leeuw. Tussen de ajax supporters in. Geen zorgen ben goed verzekerd.
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
zondag 15 april 2018 om 16:05
Nou ik zit er klaar voor

Eerst nog kijken hoe Arsenal het weer is helemaal weg geeft

Wenger hou de eer toch aan je zelf
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 15 april 2018 om 16:17
Dus Peerke uit Nuenen gaat een tattoo laten zetten van een huurspeler die aanvoerder is als aandenken aan PSV. Wat een treurigheid.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:22
Ik zat net te denken hoeveel Eindhovense oer PSV-ers er eigenlijk zijn.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 15 april 2018 om 16:24
Teveel :p
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:33
Ik kwam niet zover. Hendrikx, Van der Kuil?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:18
Ajax wint PSV wint elke keer maar net dat zijn gewoon geluksvogels, vorige keer kregen ze ook een pak rammel. PSV heeft in de laatste 10 min altijd geluk, vandaag spemen ze tegen Ajax! Ik zeg 1-4 Ajax
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 15 april 2018 om 16:30
Wat doet die tennisser daar?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:30
succes PSV fans
Vind ik leuk
El Cazador +8939
zondag 15 april 2018 om 16:31
Ojee, paniek Cocu doet iets heel anders dan normaal, hij gaat uit van een aanvallend concept, nu word Ajax vreselijk bang. Vrees dat de Cocu boys hard in het mes lopen, sterk onderdeel van Ajax de omschakeling met de snelle Neres en Kluivert.
Bye, bye Jeroen Zoet
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 april 2018 om 17:13
Wanneer geef je een edit aan in je bericht?
Vind ik leuk
El Cazador +8939
zondag 15 april 2018 om 17:26
Na de 2-4 winst
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:27]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 april 2018 om 17:32
Hahaha, succes goos.
Vind ik leuk
Vp128 +825
zondag 15 april 2018 om 20:54
Achteraf toch prachtige berichten om te lezen MN!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 april 2018 om 20:58
Ja dat zijn dan de leukste. :D
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 april 2018 om 20:59
Is het niet geworden wat je had gehoopt. Volgend jaar beter.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 15 april 2018 om 16:48
Luuk is blijkbaar nog niet genezen van zijn vallende ziekte..
Vind ik leuk
BartBroos +267
zondag 15 april 2018 om 16:55
Jongens, denk eens aan het milieu. Zonde die rit.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:56
AHAHAHAHA DIE VRIJE TRAP! HAHAHAHAHA
Vind ik leuk
Smithsonian +43340
zondag 15 april 2018 om 17:00
Leuke atmosfeer.
Saaie pot verder.

Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 15 april 2018 om 17:01
Luid en duidelijk te horen onze supporters. IS het PSV stadion nu al aan het leegstromen?
Vind ik leuk
★Timmio★ +25059
zondag 15 april 2018 om 20:10
Ik heb kullie oprecht geen seconde gehoord
Misschien 2 dan vooruit

Stil uitvak
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:02
Succes Psv pak die schaal
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:09
Goaaaaaaaaaaaaaaaaal !!!!!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 17:09
PSV wint dit wel. De schaal kunnen ze eindelijk vandaag omhoog houden.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
zondag 15 april 2018 om 17:09
Daar is de 1e goal dan. Winnen PSV!
Vind ik leuk
Hyena +30512
zondag 15 april 2018 om 17:09
Goed gedaan Wöbertje.
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
zondag 15 april 2018 om 17:10
Lekker actief mee gedaan hoor Veltman

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:10
En daar valt een pathetisch inferieur AFC Ajax.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:10
jaaaaaaaaaaaaaaaa siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:12
mas mas mas
Vind ik leuk
Smithsonian +43340
zondag 15 april 2018 om 17:10
Nou 1-0. Misschien komt er wat leven in.
Vind ik leuk
derksen +9146
zondag 15 april 2018 om 17:11
Alle psv supporters
Van harte gefeliciteerd met het kampioenschap!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 april 2018 om 17:11
PSV is nu gewoon kampioen.
Vind ik leuk
Hyena +30512
zondag 15 april 2018 om 17:13
Slappe hap weer.
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
zondag 15 april 2018 om 17:13
Het doet me goed om te zien dat Veltman geweldig mee verdedigd bij deze aanval van PSV

Die gast sjokt er op zijn dooie akkertje achteraan en kijkt nog even de andere kant op

Op de transfer lijst graag
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:14
Makkelie die in het voordeel van Ajax fluit mag gene verassing heten.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:17
Schwalbe na schwalbe van die barslechte Huntelaar, geef die vent nu eens een kaart man.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:18]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11689
zondag 15 april 2018 om 17:17
Och gossie... Blom toch ook, hebben we gezien.....dat knietje van Isimat ziet hij ook niet! Hendrix terecht een kaart!
Vind ik leuk
Hyena +30512
zondag 15 april 2018 om 17:17
De man mist zoveel kansen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:19
Ja zo’n slechte speler geworden, en volgend seizoen mogen we weer van hem genieten... Haha.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:18
Zoet wat een redding
Vind ik leuk
Smithsonian +43340
zondag 15 april 2018 om 17:22
Tagliafico is een prima back!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:24
10, 10, 10...
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 17:24
Hoppaaa 2-0:D
Vind ik leuk
J Kiprich +18997
zondag 15 april 2018 om 17:24
Haha, ten haagje al klaar?
Vind ik leuk
BassieN +11332
zondag 15 april 2018 om 17:24
Helemaal niets! Helemaal niets!
Vind ik leuk
Hyena +30512
zondag 15 april 2018 om 17:25
En weer Wöber, topaankoop.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:25
Supertalent!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:25
2-0 come on psv groeten uit den haag
Vind ik leuk
NorthSide +1290
zondag 15 april 2018 om 17:25
Gerechtigheid 2-0! 020 wordt kapot gespeeld
Vind ik leuk
DEWEE +2759
zondag 15 april 2018 om 17:25
Prachtig om te zien, het verschil tussen PSV en Ajax. PSV dwingt wanneer het wil een kans af die direct gevaarlijk is. Ajax kan voetballen tot de 90e min maar creëert niets. En als ze iets creëren dat hebben ze een spits die 10 kansen nodig heeft om een doelpunt te maken
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:25
siiiiiiiii golasooooooooooooooooooooooooo Luuk siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vind ik leuk
pico323 +7536
zondag 15 april 2018 om 17:25
Wat een jankerd di Lozano matenaaier.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:16
Aaawh huil
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 april 2018 om 17:26
Uitgerekend een assist van Brenet. Hahaha.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:27
Onze Superman...
Vind ik leuk
Smithsonian +43340
zondag 15 april 2018 om 17:26
Nou erik it's over.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:29
PSV heeft zoveel meer kwaliteit en talent dan Ajax.
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 17:38
ik lees hier elke dag dat het andersom is
FUCK YOU WE'RE FROM EINDHOVEN
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 17:30
Game Over.
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 17:28
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:32]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:29
Haha schitterend toch.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:30
Jaaaaa!! Lekker PSV! Op naar de schaal! Die gaat komen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:31
Onze superman Brenet dolt ze wel hahahahaha
Vind ik leuk
poklane +5406
zondag 15 april 2018 om 17:32
Keizer ontslagen omdat hij 5 punten achter stond en omdat het spel extreem wisselvallig was. Onder Ten Hag gaat dat gat hoogstwaarschijnlijk groeien naar 10 punten en ook onder hem lijkt het spel van Ajax vaak nergens op. Als de directie en RvC van Ajax consequent zijn zouden ze hem eigenlijk moeten ontslaan.
Vind ik leuk
DEWEE +2759
zondag 15 april 2018 om 17:37
De enige die wegwezen moeten is de directie zelf. Die hebben er een zooitje van gemaakt.
Vind ik leuk
J Kiprich +18997
zondag 15 april 2018 om 17:32
Wat een dramavoetballer ook die Veltman zeg. Die is wel rijp voor het buitenland.....
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:35
Laat hem aub daar blijven kost ze veel punten haha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:32
Geweldig!!! 2-0 psv
Vind ik leuk
De Liefhebber +11689
zondag 15 april 2018 om 17:33
Gelukkig werkt het tactische plannetje van ten Hag goed...
Vind ik leuk
mo26 +405
zondag 15 april 2018 om 17:33
De belangrijkste vraag op dit moment: LEEFT SJAAK SWART NOG?????
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:36
Ajax zou dit toch wel effe winnen, Ten Hag maakt PSV kampioen
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
zondag 15 april 2018 om 17:36
hahaha en dan nog hebben we fans van ten hag bij ajax lekker er uit trappen die flap
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 17:36
ff voor alle haters die zich op dit moment opsluiten in hun grot
FUCK YOU WE'RE FROM EINDHOVEN !!!!!! hahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:44
Niels, Blufke Stollie Jens, Florian zijn spoorloos.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:45]
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1089
zondag 15 april 2018 om 17:38
Terecht.... wat is die Wöber toch slecht pffff , net als Ziyech.... eerste helft paar mooie passen tegenover zeker 8 keer gevaarlijk balverlies.... van harte PSV & fans
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:04]
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 17:38
Hahahaha hee godenzonen :)
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 17:38
De ligt is nu nog maar 2,5 zak aardappelen waard hahaha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:38
Gefeliciteerd PSV vanuit Rotterdam, Brenet die de nieuwe Beckenbauer, Di Stefano enz ( Frenkie de Jong) er als een bejaarde voorbij loopt:) het moet niet gekker worden haha
Vind ik leuk
DEWEE +2759
zondag 15 april 2018 om 17:47
Frenkie?
Vind ik leuk
mo26 +405
zondag 15 april 2018 om 17:40
WAAR ZIJN DIE PRAATJES NOU?

kluivert veltman en al die andere praatjesmakers. Doet Kluivert uberhaupt wel mee???
Vind ik leuk
Mari +12489
zondag 15 april 2018 om 17:43
Huntelaar moet scoren, maar faalt weer.
Cassiera voor niets meegenomen?

Als je 2-0 voor staat tegen je naaste concurrent dan ben je uiteindelijk beter..
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:44]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:44
PSV laat zien de terechte kampioen te zijn. Ajax zeer zwak.
Vind ik leuk
J Kiprich +18997
zondag 15 april 2018 om 17:56
Hahaha de vernedering en zo terecht!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:58
Siiiiiiiiiiiiii
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:57
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 15 april 2018 om 17:57
Zo te horen is VIncent Schildkamp ook erg blij met deze tussenstand.
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 17:57
begint op een vernedering te lijken hahahaha
toch knap dat zo'n matig elftal dat voor elkaar krijgt tegen het grote ajax
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:59
Ik zei het 5-0 of 6-1.ik wist het, wat heb ik er toch kijk op.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:59
Helemaal niets in Amsterdam
Vind ik leuk
Hyena +30512
zondag 15 april 2018 om 17:59
Stelletje idioten, een passend einde aan dit rampseizoen.
Vind ik leuk
base +2338
zondag 15 april 2018 om 17:59
Gefeliciteerd PSV supporters.
Ajax bedankt voor weer een jaar wanbeleid ik zou de seizoenkaarten weer verhogen voor jullie eigen bonussen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 april 2018 om 17:59
Tering wat een afgang zeg.
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 18:00
jij snapt wel dat ik die psv haters nu tot augustus keihard ga uitlachen
FUCK YOU WE'RE FROM EINDHOVEN!!!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 18:01
Kansloze missie!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:00
10 10 10
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 18:00
Ajax wordt op de pijnbank gelegd.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:00]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:02
Schwaab onze rots in de branding wat heeft hij zich ontwikkeld stabiel. Kijk Ligt bij die goal van Bergwijn ????? 50 miljoen my assss.
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 18:14
Nu is de ligt nog maar 2,5 zak aardappelen waard haha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:02
Nou Ten Hag, je bent weer bedankt met je Veldmannetje, ajax speelt miserabel. Kan die tortilla ook iets anders als al die schwalbes ?
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:03]
Vind ik leuk
NorthSide +1290
zondag 15 april 2018 om 18:03
Dit PSV blijkt vandaag een maatje te groot voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:05
Hele seizoen toch al, gewoon veel betere spelers en meer talent.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 18:20
In de heenwedstrijd niet, zo eerlijk moet je ook weer zijn.

Maar dit PSV is vandaag zeker een klasse beter en mogen zich de terechte kampioen noemen.
Vind ik leuk
DEWEE +2759
zondag 15 april 2018 om 18:06
in 60 min. de samenvatting van Ajax voor het hele seizoen....


Proficiat PSV'ers dik en dik verdiend!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:08
Nog nooit zoveel mensen op een hoop gezien, die niet van mooi voetbal houden, haha
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 18:13
Bedoelde van hanegem toen niet, de club die hakim ziyech haalt word GEEN kampioen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:13
Alle PSV supporters gefeliciteerd met het kampioenschap. Jammer voor Ajax alhoewel PSV wel net alle ballen voor hen net goed vielen, maar goed dat dwing je toch wel af als een kampioen dus terecht.

Voor Ajax volgend seizoen beter als je dan niet kampioen wordt mag je het beleid wel opdoeken.
Vind ik leuk
Hyena +30512
zondag 15 april 2018 om 18:13
Met Keizer wonnen we nog 3-0. Briljante trainerswissel!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 15 april 2018 om 18:14
Gelukkig dat sommige dingen niet veranderen. De verdedigende wissel van Cocu!!!
Vind ik leuk
Mari +12489
zondag 15 april 2018 om 18:14
De week van 3-0
Vind ik leuk
Mauritz +1254
zondag 15 april 2018 om 18:15
Helemaal fucking niets in Amsterdam!
Vind ik leuk
pos +9744
zondag 15 april 2018 om 18:16
Gefeliciteerd PSVérs. Ik zit te genieten van de afstraffing van Ajax en de sfeer in Eindhoven. Voor de echte Ajacieden hier jammer maar voor die hele onderlaag die zich Ajax-supporters noemt vind ik het weer erg lekker.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 15 april 2018 om 18:17
Stratum, proost man.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:19
Niks maar dan ook niks gezien van Ajax. Bedroevend.
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
zondag 15 april 2018 om 18:19
Gelukkig heb ik mijn Eredivisie abonnement opgezegd :P
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
zondag 15 april 2018 om 18:20
Stratumseind proost en geniet van het feest

Alle anderen die PSV een warm hart toe dragen natuurlijk ook!
Vind ik leuk
Korm +39906
zondag 15 april 2018 om 18:21
Heerlijke middag zo! Proost!!
Vind ik leuk
De Liefhebber +11689
zondag 15 april 2018 om 18:31
Geniet er van!! Gefeliciteerd!!!
Vind ik leuk
Korm +39906
zondag 15 april 2018 om 18:33
Bedankt maat :)
Vind ik leuk
De Liefhebber +11689
zondag 15 april 2018 om 19:00
Volledig verdiend! Al had ik er meer vrede mee gehad als jullie het hele seizoen zo gespeeld hadden.....heb een leuk feest en doe je best in Europa....!!
Vind ik leuk
Shelbourne +5971
zondag 15 april 2018 om 18:22
Heeft Haggie nog getraind op erehaagje?
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 18:23
Wat een schopper is dat joh. Terecht afgestuurd!
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 18:25
Wat een frustratie met al die wereldtoppers hahahaha
Vind ik leuk
El Cazador +8939
zondag 15 april 2018 om 18:25
Man, man wat erger ik me aan die gore thuisfuiter, verder PSV gefeliciteerd. Dit gaat mio's en pnt kosten in de CL komend seizoen
Vind ik leuk
Stack5 +3204
zondag 15 april 2018 om 18:28
Want Ajax had die punten wel gepakt?
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 18:49
Hahahah trieste vent... want vond je van huntelaar vandaag
Vind ik leuk
Obl93 +2744
zondag 15 april 2018 om 18:25
Met die rode kaarten speelt Ajax AZ wel in de kaart. 3e plek voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:26
Geschoten, geslacht, gewogen,gekruid , gebakken en opgediend,2x rood,Ajax schaam je , PSV ik hou van je.nb( wat een vieze overtreding van Siem).
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 18:26
Wat een stel hersenloze bij Ajax zeg. Vieze overtreding!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:26
AFGANGGGGGGGGG
Vind ik leuk
Leeuw +6179
zondag 15 april 2018 om 18:26
Titels voor PSV en miljoenen voor Ajax. Vandaag kiezen wij voor de TITEL.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:26
gefrustreerde kleuters
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:27
Trieste k*t scheids. 2 miezerige rode kaarten totaal niks aan de hand
Vind ik leuk
SimonSays +7422
zondag 15 april 2018 om 18:32
Wat een vieze spelers sommige Ajacieden! Kunnen totaal niet tegen hun verlies en hebben zichzelf niet meer onder controle omdat ze helemaal worden overklast. Jammer hoor, had een sportieve wedstrijd gehoopt maar dat krijgen we van Ajax' kant totaal niet te zien, zowel supporters als spelers.

Maargoed, het is nu wel duidelijk wie de beste is. Wellicht kan Ajax zich in het vervolg wat bescheidener opstellen en dan hoeven ze niet zo onsportief te doen als ze verliezen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11689
zondag 15 april 2018 om 18:27
Een beetje nederigheid zou Ajax sieren de komende tijd!!!!! Ik zou ze voor straf die erehaag laten maken!!!! Gefeliciteerd aan alle PSV fans!!!!
Vind ik leuk
BassieN +11332
zondag 15 april 2018 om 18:27
Tering er lopen er daar een paar ontoerekeningsvatbaren rond bij ajax, volgend seizoen samenwerking met het pieter baan?
Vind ik leuk
Wurmpie +306
zondag 15 april 2018 om 18:27
Nl
Vind ik leuk
Gid010 +714
zondag 15 april 2018 om 18:27
Nog rode kaarten pakken ook, toont wel wat een slechte verliezers het zijn.. 4 jaar helemaal niets in Amsterdrama!!!
Vind ik leuk
fr1963 +4367
zondag 15 april 2018 om 18:27
Gefeliciteerd!
Vind ik leuk
Nilsinno +690
zondag 15 april 2018 om 18:27
Makkelie 6 overtredingen van ginkel niets geven Ajax voor elke overtreding een kaart KNVB gefeliciteerd met de titel
Vind ik leuk
SimonSays +7422
zondag 15 april 2018 om 18:29
Bedankt!

Totaal onjuist overigens. Kampioenen!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:33]
Vind ik leuk
tikkietoe +6116
zondag 15 april 2018 om 18:30
Ajax zelf liet zich ook van zijn slechtste kant ooit zien.
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 18:51
Hahahahaha
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 18:28
Wordt je ook nog eens voor schut gezet met ohee ohee ohee.
Vind ik leuk
SimonSays +7422
zondag 15 april 2018 om 18:28
Wat een geweldige kampioenswedstrijd!
Vind ik leuk
FSCeara +9416
zondag 15 april 2018 om 18:29
Nog even en dan hebben ze geen mensen genoeg meer om een erehaag te vormen. 2 kaarten volledig terecht trouwens
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:30
Afgang Ajax,vernederd gewoon!
Vind ik leuk
markpark +1025
zondag 15 april 2018 om 18:30
Haha, wat is dit einde leuk om te zien. Bijna alle ajacieden verliezen hun hoofd. Gefeliciteerd psv, het is niet gegund, maar wel verdiend ;)
Vind ik leuk
Mari +12489
zondag 15 april 2018 om 18:30
Makkelie heeft uitstekend gefloten, ondanks de twee rode kaarten.
Zullen Derksen en Bias Nijhuis niet zo leuk vinden.
Hendriks, Zoet en Neres hebben goed gespeeld
Vind ik leuk
Wurmpie +306
zondag 15 april 2018 om 18:31
Psv supporters gefeliciteerd meer dan terecht maar man man man wat een sukkeltje s in dat ajax vak gewoon kansloze supporters zijn dat en wat een slechte verliezers zijn de spelers van ajax ben benieuwd wat sjaak zeurpiet weer heeft maak er een mooi feest van
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:32
WZAWZDB
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zondag 15 april 2018 om 18:33
goede pegel van afstand en een mooie safe.
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
zondag 15 april 2018 om 18:33
Gefeliciteerd PSV’ers!
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 15 april 2018 om 19:10
Verspilde moeite felicitaties
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
zondag 15 april 2018 om 19:12
Wat wil je daar mee zeggen?
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 15 april 2018 om 19:37
Je krijgt alleen maar k u t reacties terug
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
zondag 15 april 2018 om 20:04
Tot nu toe niet gekregen en anders boeit me dat niet. Ik vind dat je gewoon je sportieve plicht moet doen en de concurrent feliciteren. Dat je dan negatieve reacties krijgt, so be it.

Overigens zijn de felicitaties ook alleen bedoelt voor de symphatieke PSV’ere hier op dit forum, zoals bijvoorbeeld @Korm.
Vind ik leuk
Garinsha +5074
zondag 15 april 2018 om 18:33
Alle PSV ers gefeliciteerd met dit kampioen schap! VERDIEND! geen enkele ajacied moet mij wijs maken dat de ligt of Kluivert nu al weg moeten want vandaag wanneer het er echt om gaat geven zij beiden niet thuis vooral Kluivert pffffff belachelijk.. voor veltman heb ik al helemaal geen woorden.. NOOIT meer oproepen voor oranje. De 3 die wat forceerde waren ziyech neres en onana.. de rest ..... schone.. kom op man vd beek zo slordig...
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 15 april 2018 om 18:37
Ik ga het toch wel doen . Alle normale en ietwat objectief ingestelde psv supporters gefeliciteerd man, en ajacieden laten we kijken naar volgend seizoen en next time hebben we net dat beetje extra geluk dat ook nodig is ....
Vind ik leuk
Eindje040 +778
zondag 15 april 2018 om 18:52
Met zon prutteam heb je niks aan geluk
Vind ik leuk
Phoxy75 +660
zondag 15 april 2018 om 18:39
Grote mond vooraf en als kleuters van de mat geveegd. Kleuters mogen een Erik ten Erehag gaan vormen.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
zondag 15 april 2018 om 18:49
GEFELICITEERD PSV!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:22
BAM heerlijk
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws