LIVE: PSV kleineert Ajax en heeft 24ste landstitel in historie binnen (gesloten)

    LIVE: PSV kleineert Ajax en heeft 24ste landstitel in historie binnen (gesloten)

    zondag 15 april 2018 om 18:35

    Het is zover: PSV en Ajax nemen het vandaag tegen elkaar op in Eindhoven. Wint PSV in eigen huis, dan is de club voor de 24ste keer kampioen van Nederland. Maar Ajax zal er alles aan doen om het feestje te verpesten. De Eredivisie-topper begint om 16.45 uur en VoetbalPrimeur houdt je LIVE op de hoogte van alle ontwikkelingen voor en tijdens de wedstrijd!

     

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (2900 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 12:06
    Vandaag hebben we iets recht te zetten!

    Vandaag is het PSV tegen Ajax. Vandaag zijn het de Boeren tegen de Randstad, Bavaria tegen Heineken, de zachte- tegen de harde G. Wij in ons rijke Rooms-Katholieke zuiden waar wij de helden van weleer vereren, tegen de calvinistische nuchterheid van boven de rivieren.

    We hebben wat recht te zetten!

    Vandaag is het oorlog, sportieve oorlog welteverstaan.
    We hebben de unieke kans om Landskampioen te worden tegen onze rivalen uit de hoofdstad. Dezelfde hoofdstad waar het hoofdkantoor van Philips zich heeft gevestigd.

    We hebben iets recht te zetten!

    Jarenlang was Philips onze shirtsponsor, het merk is onlosmakelijk verbonden met PSV als onderdeel van haar naam; Philips Sport Vereniging. Frits Philips begreep deze emotie!
    Hij was er altijd en gedurende zijn 100 jarige leven een ware trouwe fan van “zijn” PSV!

    Frits Philips zou nooit gewild hebben dat de mannen uit de randstand, de directeuren van Philips, nu compleet veramsterdamst, het lef hebben gehad om Philips van de borst te halen. En waarvoor? Een energie leverancier uit Vlaardingen, die alleen maar op winst uit is en nu al weer aangekondigd heeft te stoppen.

    Voetbal is emotie en onze Meneer Frits begreep dat!

    We hebben iets recht te zetten!

    Voor elk PSV hart,
    Voor Brabant,
    Voor Bavaria,
    Voor “ONS PSV”,
    Voor Onze Meneer Frits!

    COME ON PSV!!!
    LANDSKAMPIOEN 2017/2018!!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:10
    Wat zal deze jongen stil zijn als ajax wel wint. Ik heb in iedergeval zin in deze wedstrijd. Mijn club heeft vrijdag een belangrijke wedstrijd gewonnen en Ik hoop nu dan ook weer op een spannende wedstrijd
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:10
    Neehoor deze jongen zal gewoon weer de normale jongen zijn als altijd
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:16
    Mario, PSV en normaal? Ergens klopt er iets niet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 12:19
    Jouw rompertje heeft ook bij je geboorte klem gezeten om je nek.
    Vind ik leuk
    Paddepoel +427
    zondag 15 april 2018 om 12:21
    Al een rompertje aan tijdens zijn geboorte??
    cool
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 12:29
    Ja die is schijnbaar om zijn nek blijven knellen. Kan geen andere reden bedenken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    MeAgain +5146
    zondag 15 april 2018 om 14:50
    Paddepoel, Groningen?
    Vind ik leuk
    Paddepoel +427
    zondag 15 april 2018 om 18:17
    yes..Grunn
    Vind ik leuk
    MeAgain +5146
    zondag 15 april 2018 om 18:36
    Ik ook grunn
    Vind ik leuk
    Frits1913 +384
    maandag 16 april 2018 om 01:55
    Denk je dat Het knellende carnavalsrompertje een ongewenst kind was?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35854
    zondag 15 april 2018 om 12:23
    Wat er ook gaat gebeuren. Het wordt sowieso een emotionele rollercoaster.
    Spanning, sensatie, clash!
    Vind ik leuk
    Senn +5094
    zondag 15 april 2018 om 12:52
    Onderweg naar Eindhoven, en nu al mn lijf vol zenuwen!!!
    Vind ik leuk
    Carl +3819
    zondag 15 april 2018 om 15:57
    Vee; plezier Senn! Op een mooie middag.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:05
    Heb helaas geen kaartje kunnen bemachtigen, maar heb al mijn (1566 euro) ingezet op psv niet verliezen, had er graag bij geweest maar zo is ook spannend he. psv gaat vandaag kampioen worden!!!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 17:11
    Tot nu toe heeft hij gelijk.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:56
    Als mijn tante een piemel had was het mijn oom geweest...
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10538
    zondag 15 april 2018 om 12:27
    Nu is jouw reactie idd beter! ;-)
    Fijne wedstrijd..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22029
    zondag 15 april 2018 om 12:31
    Ach, anders is her feestje een week later..
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 14:53
    en als we toch geen kampioen worden dan is er volgend jaar weer een jaar
    in eindhoven blijven we niet hangen bij prestaties uit het verleden
    zouden sommige anderen een voorbeeld aan moeten nemen ....
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:47
    Netjes dat je het hebt aangepast, er hoeft niet altijd de confrontatie gezocht te worden.
    Fijne wedstrijd en laat de beste winnen. PSV sowieso kampioen dit jaar maar ik hoop dat dit een mooie pot wordt!
    Vind ik leuk
    masterpsv +13246
    zondag 15 april 2018 om 13:55
    Mooie woorden!! Come on psv kampioeneeeeeeeee
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:46
    Je vergeet de gemeente Eindhoven te bedanken voor de zogenaamde budget neutrale oplossing om het faillissement van die geweldige sportvereniging af te wenden.
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 15:24
    als ze ooit een prijs uitloven voor grootste stumperd van nederland , ga jij die winnen
    dan heb je als amsterdammer toch nog een prijs
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    zondag 15 april 2018 om 14:54
    Een duimpie voor de moeite.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6071
    zondag 15 april 2018 om 14:54
    Zo jij bent je ei ook weer kwijt haha

    Vind ik leuk
    Snapje? +615
    zondag 15 april 2018 om 15:01
    Ajax heeft niets recht te zetten...heerlijk!!
    Vind ik leuk
    Cruise +11
    zondag 15 april 2018 om 15:16
    Amsterdam is niet calvinistisch en zeker niet nuchter , dan moet je eerder in plaatsen als Alkmaar of Rotterdam zijn; Amsterdam is net als Eindhoven van oorsprong katholiek en o.a door de instroom van Brabanders , Vlamingen en Franse hugenoten tezamen met Portugese Joden ook redelijk bourgondisch.
    Ik denk dat Eindhoven wat dat betreft door de instroom in verleden van tienduizenden fabrieksarbeiders uit vooral Drente meer een werkstad is met bijbehorende cultuur waar op zijn tijd wel een goed feestje gevierd wordt met carnaval natuurlijk en de dagen dat de plaatselijke voetbaltrots kampioen wordt ( toch ook wel vaak in ieder geval de laatste 30 jaar !
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:18
    Bla bla bla

    Vind ik leuk
    3Bier +5877
    zondag 15 april 2018 om 15:37
    Vandaag hebben we iets recht te zetten!

    Vandaag is het PSV tegen Ajax.
    De club met een Griekse held als logo tegen de club met een vlaggetje en 3 letters als logo.
    De club groot geworden door het opleiden van grote talenten tegen de club die groot is geworden dankzij miljoenen guldens van een lampenfabriek.
    De club met een wereldwijd bekend traditioneel uniek shirt tegen de club met dertien in een dozijn shirt.
    De club met de intentie om haar publiek te vermaken met een aanvallende speelstijl tegen de club die puur voor de punten speelt.
    De club met branie en bluf tegen de club van de bescheidenheid.
    Bovenal is het vandaag de strijd tussen de mooiste club van het land tegen de beste club van het land.

    Ik hoop op een mooi pot en een overwinning van Ajax. Echter denk ik niet dat PSV kan verliezen vandaag. Het stadion zal in vuur en vlam staan.

    PSV'ers bij deze alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. Mogen de vele biertjes jullie smaken.
    Vind ik leuk
    yuuup +8530
    zondag 15 april 2018 om 15:55
    Even een nostalgisch momentje?
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    zondag 15 april 2018 om 16:26
    Vandaag is er een potje voetbal waarbij jou favoriete club kampioen kan worden tegen de enige overgebleven concurrent.

    Alles wat je er meer van maakt is nonsens.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14524
    zondag 15 april 2018 om 18:11
    Bij sjaak het beeld op Swart en voor ons allen.....SPRING ER MAAR OP !!!!
    Vind ik leuk
    reymer71 +460
    zondag 15 april 2018 om 18:26
    Ook vanuit Groningen zijn we blij dat PSV kampioen is.
    Spreek ik uiteraard voor mezelf.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:40
    Ik hou het maar bij Rotterdam
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:22
    Verdiend kampioen....gefeliciteerd PSV
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19693
    maandag 16 april 2018 om 11:23
    Mooi gesproken
    Vind ik leuk
    piet potlood +1985
    maandag 16 april 2018 om 16:09
    Heerlijk stukje tekst.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:07
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:56]
    Vind ik leuk
    Niels92 +13049
    zondag 15 april 2018 om 12:09
    Pak je emmertje, schepje en en je step en ga lekker in de speeltuin spelen i.p.v. weer lopen uitlokken!
    Vind ik leuk
    R94 +1063
    zondag 15 april 2018 om 12:11
    Gewoon verstandig blijven en het lekker negeren, des te eerder stopt het. Als reactie op je onderstaande bericht, jij ook een fijne pot!
    Vind ik leuk
    Eendracht +12855
    zondag 15 april 2018 om 14:26
    Top reactie, petje af!
    Fijne wedstrijd gewenst!

    Ik hoop dat mijn cluppie mijn verjaardagscadeau binnensleept..;)
    Vind ik leuk
    PRICE +17546
    zondag 15 april 2018 om 12:22
    Fopneus lees je eigen tekst nog eens,eencellige stierennekken jij bent echt diep zielig triest. Oh wat ben jij kinderlijk klein in je denkvermogen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:23
    Ga je je alvast indekken? Ik hoop in ieder geval op een eerrlijke wedstrijd. Moge de beste winnen!
    Vind ik leuk
    100%PSV +2526
    zondag 15 april 2018 om 13:42
    FopNEUS, jij bent al net zo’n Calimero als Huilie-Huilie-Sjakie. Vanmiddag zal het stadion in E’hoven zoals altijd goed gevuld zijn en niet zoals bij jullie halfvol. Regio E’hoven is de slimste regio van geheel Europa, dus “eencellige stierennekken” is meer van toepassing voor je zelf.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:05
    Voor Rood-Wit gezongen
    Vol man'lijke kracht
    Een lied met ons allen
    want eendracht maakt macht
    Wij trekken ten strijde
    Een strijd vol van vree
    Vooruit nu Rood-Witten
    Vooruit PSV #PSVAJA
    Vind ik leuk
    masterpsv +13246
    zondag 15 april 2018 om 13:57
    Hahahahah
    Vind ik leuk
    Niels92 +13049
    zondag 15 april 2018 om 12:07
    Ik wens ( bijna ) iedere Ajacied of PSV'er alvast een mooie en spannende wedstrijd toe vanmiddag in Eindhoven!

    Succes allemaal en geniet ervan :)
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:09
    Thanks Niels zal een mooie pot worden sympathieke Ajax support!!! ;)
    Vind ik leuk
    Mass +4057
    zondag 15 april 2018 om 12:14
    Jij ook...ik heb geen idee welke kant het opvalt...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17130
    zondag 15 april 2018 om 12:23
    Wordt in ieder geval een gekke pot denk ik Mass :) veel plezier!
    Vind ik leuk
    Mass +4057
    zondag 15 april 2018 om 12:27
    U2..)
    Vind ik leuk
    PRICE +17546
    zondag 15 april 2018 om 12:23
    Klasse Niels :-)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35854
    zondag 15 april 2018 om 12:28
    Je bent een goei Niels.:)
    Ik ga sowieso pas juichen als het echt zover is. Heb al teveel voetbal meegemaakt. De bal is rond.
    Sowieso zullen er veel emoties loskomen, wat de uitslag ook wordt. De clash komt eraan!
    Ik stap op tijd op me fiets om de sfeer al te proeven.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17130
    zondag 15 april 2018 om 13:10
    Fiets voorzichtig jaja ;)
    Vind ik leuk
    Always PSV +7485
    zondag 15 april 2018 om 12:34
    Mooi Niels, Ik ga zometeen naar Eindhoven. Ik heb er ontzettend veel zin in. Verwacht een pittige pot maar hoop op sportiviteit. Succes en veel plezier allen!!!!
    Forza PSV!!!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11899
    zondag 15 april 2018 om 15:02
    Denk dat het voor de PSV’ers spannender is dan voor de Ajacieden.
    PSV kan vandaag gewoon kampioen worden tegen notabene Ajax, maar Ajax speelt in mijn ogen nergens meer voor. Al zouden we vanmiddag winnen dan is dat leuk, maar het is voor mij geen teken dat we dan weer meedoen. PSV wordt gewoon kampioen, de vraag is alleen wanneer.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:08
    Als psv Ajax ruimte gaat geven worden hun enorm afgestraft. Zie Ik ajax wel Winnen. Maar als ze vanouds defensief gaan voetballen op de counter, dan wint psv. Heeft ajax Het hele seizoen moeite mee gehad
    Vind ik leuk
    Boer Teun +146
    zondag 15 april 2018 om 12:09
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:57]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:51
    Kampi oen, da's ongeveer het enige dat klopt...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:42
    Wij zijn wel slim?? Hoop niet dat jij het prototype PSV supporter ben!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10538
    zondag 15 april 2018 om 12:10
    Lekker man, ik zit er al klaar voor! :-)

    Hoop op een mooie pot en moge de beste winnen..
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    R94 +1063
    zondag 15 april 2018 om 12:10
    Zo vertrekken richting Eindhoven. Ik durf er geen voorspelling op los te laten, het kan eigenlijk alle kanten op. Het wordt in ieder geval een mooie pot waarbij ik hoop dat wij om half 7 het feestje mogen gaan vieren. Besef me tijdens het typen wel dat we het op dat moment met cola moeten gaan doen ipv bier, maar dat mag het feest niet bederven!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10538
    zondag 15 april 2018 om 12:15
    Goede reactie, en mocht PSV kampioen worden dan feliciteer ik alles PSV'ers straks nog even en ga daarna maar de herhalingen van GTST kijken.. ;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:15]
    Vind ik leuk
    R94 +1063
    zondag 15 april 2018 om 12:38
    Je bedoelt het seizoensoverzicht van Ajax? :D
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10538
    zondag 15 april 2018 om 12:46
    Hahahaha, wat denk je zelf?
    Ik ga mijzelf niet pijnigen hoor...
    Vind ik leuk
    Mass +4057
    zondag 15 april 2018 om 12:13
    Matchday.....Gas erop!!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:13
    AJAX MAG DE EREHAAG MAKEN HAHAHAAAA Hoogtepunt van deze zondag en de top van vernedering HEERLIJK
    Vind ik leuk
    Niels92 +13049
    zondag 15 april 2018 om 12:22
    Ik wil niet lullig doen, maar de top van een vernedering? Vraag iedere voetballer wat ze zien als een echte vernedering, als club een erehaag voor de tegenstander maken of als club met 10-0 verliezen, de top van vernedering die is nog altijd in het bezit van Feyenoord :)

    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:28
    Ik zie jou vaker refereren naar die wedstrijd. Wordt je daar blij van ofzo? Ik probeer het te begrijpen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13049
    zondag 15 april 2018 om 12:36
    Waar ik echt blij van wordt is mijn gezinnetje, mijn familie en vrienden en dat wij allemaal gezond zijn :)

    Ik daag je uit om die berichten dan te laten zien waar jij het over hebt, ik refereer namelijk nooit over die 10-0, toevallig nu wel omdat een Feyenoorder leuk denkt te zijn en zijn geluk moet halen uit een erehaag van Ajax ( als Ajax dat al zou doen )

    Fijne dag verder gozer :)
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:57
    Kort geheugen zeker? Toevallig gisteren overgeslagen? Maar boeit verder niet.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13049
    zondag 15 april 2018 om 13:10
    Laat eens zien waar ik dat gisteren heb gezegd, ik ben echt héél benieuwd, je lult gewoon :)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18757
    zondag 15 april 2018 om 13:18
    Die Feyenoorder is denk ik dom of scheel....hij bedoeld denk ik dat topic van 7-0 verlies voor Sparta...daar begon florian over een stadsgenoot van Sparta die nog een grotere nederlaag heeft meegemaakt...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 13:25
    Ajacieden... Allemaal hetzelfde.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 13:29
    Ja man wat je maat hieronder zegt. Verkeerde naam met getallen erachter. Leek op elkaar. Mijn excuus!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +5954
    zondag 15 april 2018 om 16:21
    Die 10-0 is toch ook 1 vd grootste vernederingen ooit.Daar hebben ze 't over 50 jaar nog over.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 13:06
    In dat jaar dat jij bedoelt wonnen we erna thuis van PSV , zoete revanche want toen kon men geen kampioen meer worden, wat denk jij dat erger is.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:38
    Dan heb ik me zelf allang van me leven beroofd.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:14
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    PRICE +17546
    zondag 15 april 2018 om 12:25
    Rompertje,blijf aub lekker thuis vandaag.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:32
    Te laat ik zit al in de trein.
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2496
    zondag 15 april 2018 om 13:56
    Bofferd, met de trein naar je inrichting. Hopelijk zit je.dwangbuis niet te strak?
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1389
    zondag 15 april 2018 om 14:46
    Ook onderweg, tweede treintje...
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 15:30
    succes supporter
    ajax kan geen kampioen worden en dan gaat deze stumperd op tienertoer
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 15:29
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:15
    Ben Ajacied maar hoop dat Psv wint en dat de ogen eindelijk een keer open gaan bij Ajax en dat Ten hag ontslagen word
    Vind ik leuk
    Snapje? +615
    zondag 15 april 2018 om 15:43
    Je bent geen ajacied...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:44
    Zeker wel maar zoals het gaat bij Ajax schiet het niet op met Ten hag
    Vind ik leuk
    035 +3627
    zondag 15 april 2018 om 16:42
    Jij bent echt geen Ajax fan. Anders reken jij de club niet af op een enkeling. Kritiek is prima maar om "jouw" club verlies toe te wensen klopt niet.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18366
    zondag 15 april 2018 om 15:52
    Nepper
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:03
    Een nepper is iemand met een naam als wattenstaafje
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +804
    zondag 15 april 2018 om 18:35
    En niet alleen ten hag. Vd sar huntelaar ziyech veltman dolberg, mogen allemaal weg. Wat een amateuristisch gedoe in A’dam zeg
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:37
    Indd zooitje
    Vind ik leuk
    JoeyC +924
    zondag 15 april 2018 om 12:18
    Vol gas naar het kampioenschap! Vanaf minuut 1 er volop tegenaan klappen. De ultieme revanche vandaag voor de offday in Amsterdam eerder dit seizoen.
    Vind ik leuk
    rik1958 +387
    zondag 15 april 2018 om 13:45
    Vanaf het begin volop erop? Dat heeft pisvee nog nooit gedaan! Die kunnen alleen op de snelle counter spelen
    Vind ik leuk
    Spiegel +8216
    zondag 15 april 2018 om 12:21
    Psvers en Ajax een fijne wedstrijd gewenst. Dat de beste maar mag winnen en dat de strijd maar geleverd wordt op het veld en niet daarbuiten.

    Respect voor elkaar en elkaars clubvoorkeuren.

    Ik stap nu in de taxi (schoonvader) naar Stratumseind en weet niet of ik nog in staat ben om te reageren (ongeacht de tussenstand of uitslag!)

    Iedereen een fijne wedstrijd gewenst!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:27
    Moge de beste winnen. Wint Ajax dan hebben ze in ieder geval alle toppers gewonnen. Maar PSV wordt hoe dan ook kampioen.

    Volgend jaar begint de top 3 weer opnieuw met veel nieuwe spelers. Kortom, weer een verrassend jaar dat eraan komt. Hopelijk komt dit de kwaliteit ten goede. Al dat geld!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:31
    En wordt het tijd voor maandag ?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:37
    Als Ajax verliest dood ik mij zelf.
    Vind ik leuk
    PRICE +17546
    zondag 15 april 2018 om 12:54
    Dan sterf jij vandaag. Mr ajax hart.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:54]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1655
    zondag 15 april 2018 om 12:37
    Wat iedereen ook denkt en zegt Of hoopt PSV is het verlplicht aan de fans en hun zelf aan iedereen die een goed hart voor PSV heeft om vandaag te bewijzen WIJ zijn kampioen WIJ zijn kampioen
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:39
    Ben benieuwd hoe Sjakie Swart het gaat beleven. In 1963 stond hij in de basis toen Ajax verloor van PSV. Hoop op een Deja vu :)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    zondag 15 april 2018 om 12:40
    Ach, als PSV vandaag wint heb ik in ieder geval morgen een goede dag. Dan gaat Van De Sar namelijk aangeven te stoppen als directeur.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:43
    Gelukkig maar! Als PSV wint lig ik in een sterfbed.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6071
    zondag 15 april 2018 om 13:02
    Alle supporters alvast een mooie pot toegewenst!!!!
    Vind ik leuk
    JoeyC +924
    zondag 15 april 2018 om 13:24
    Wel belachelijk dat PSV woensdag alweer aan de bak moet. Vandaag voetballen, morgen feesten, 1 dag rust en weer een wedstrijd. Als de KNVB een eerlijke competitie wilt, dan wordt die wedstrijd verplaatst naar donderdag.
    Vind ik leuk
    rik1958 +387
    zondag 15 april 2018 om 13:43
    Gelul, als ze morgen feesten heeft die wedstrijd woensdag helemaal geen waarde meer. Overigens hoorde ik de aanvoerder van roda al zeggen dat als psv vandaag geen kampioen wordt ze dat woensdag worden, die wedstrijd is alvast geregeld dus
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 13:44
    Daar hadden ze echt rekening mee moeten houden in juli 2017 idd.....dat de KNVB geen eerlijke competitie wil hebben we al een aantal keer kunnen aanschouwen. Het moet er wel zo eerlijk mogelijk uitzien maar wel invloed hebben op het kampioenschap en de bekerfinale...
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    zondag 15 april 2018 om 13:36
    Wens alle Ajax en PSV supporters een leuke spannende en sportieve wedstrijd toe maar hoop toch dat wij aan het langste eind trekken
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 13:49
    Dat geld ook voor mij dat ik aan het langste eind trek.
    Vind ik leuk
    rik1958 +387
    zondag 15 april 2018 om 13:41
    Wordt een verdedigend en afwachtend psv die alle tjjd hebben.
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2496
    zondag 15 april 2018 om 14:00
    Een hoop volk hier overal bij de bushaltes haha prachtig. Hopelijk een mooie pot vandaag met een groots feest zoals alleen wij brabanders dat kunnen!!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11357
    zondag 15 april 2018 om 14:01
    Fijne dag allemaal!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:09
    Jij ook en met je eerste biertje Timmio.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:02
    Ik als ras echte Ajacied wens iedereen een fijne en sportieve wedstrijd en dat de beste mogen winnen
    Vind ik leuk
    Den Daats +4275
    zondag 15 april 2018 om 14:10
    Ik verwacht een 1-1 gelijkspel en een ontzettend saaie wedstrijd.

    Hoop dat ik ongelijk heb!
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2840
    zondag 15 april 2018 om 14:10
    Ach, volgend seizoen staat Van Gaal bij Ajax langs de zijlijn...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:23
    Voor Rood-Wit gezongen
    Vol man'lijke kracht
    Een lied met ons allen
    want eendracht maakt macht
    Wij trekken ten strijde
    Een strijd vol van vree
    Vooruit nu Rood-Witten
    Vooruit PSV #PSVAJA
    Vind ik leuk
    Foebele +47640
    zondag 15 april 2018 om 14:48
    Kapot maken die boeren! Gewoon bam, 0-5!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    zondag 15 april 2018 om 14:55
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:03
    🤔
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:52
    Voor Rood-Wit gezongen
    vol man'lijke kracht
    Een lied voor ons allen
    want eendracht maakt macht
    Wij trekken ten strijde
    een strijd vol van vree
    Vooruit nu Rood-Witten
    vooruit PSV.

    Wat eens d'Oude Glorie
    aan roem heeft gebracht
    Dat geeft ons vertrouwen
    de moed en de kracht
    Om verder te bouwen
    aan ons PSV.
    Vooruit nu Rood-Witten
    vooruit PSV.

    Wij houden voor ogen
    de Rood-Witte vaan
    Aan 't 'blauwdoek' meer sterren
    de club bovenaan
    Wij zullen steeds strijden
    sportief en voor twee
    Vooruit nu Rood-Witten
    vooruit PSV.

    En komen er tijden
    van veel tegenslag
    Dan zullen wij tonen
    wat vriendschap vermag
    De strijd zal ontbranden
    eenieder vecht mee
    Vooruit nu Rood-Witten
    vooruit PSV.
    De club uit de Mathildelaan
    Ole Ole, Ole Ole
    Ik zing alleen voor PSV

    Ole Ole, Ole Ole
    Sta op en zing voor PSV

    Waar ik voor sta!
    Het vuur door ga!
    Dat is de club uit de Mathildelaan!

    Waar ik voor zing!
    Is maar 1 ding!
    De Philips Sport Vereniging!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    zondag 15 april 2018 om 14:55
    Succes mathilde!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    zondag 15 april 2018 om 14:54
    Psv is kampioen. Jammer maar helaad we hebben het aan onszelf te danken.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:54
    Eens per jaar wordt PSV kampioen!

    Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
    Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
    Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
    Onze supporters, die worden hier geteld
    Ja...ja...ja...
    Eens per jaar wordt PSV kampioen
    Dat gaan we ieder jaar weer over doen
    Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
    Niets kan onze jongens nog gebeuren
    Want wij zijn hier met een legioen
    PSV wordt dit jaar kampioen
    Daar is niks aan te doen
    Dat zingt het legioen
    PSV de kampioen!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6071
    zondag 15 april 2018 om 14:58
    Ik zet in op een 1-2 voor Ajax

    Ondanks dat ik het knap vind hoe PSV er nu voor staat ben ik niet erg onder de indruk

    Maar goed PSV staat waar het staat en kan het vandaag afmaken

    Iedereen een mooie pot toegewenst en moge de beste winnen

    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Deze wedstrijd zal gewonnen worden door psv. PSV gefeliciteerd met jullie 24e kampioenschap en hopelijk zijn wij goed genoeg om volgend seizoen mee te doen voor de titel, want ondanks dat wij 2e staan, hebben wij de hele competitie niet meegedaan voor de titel. PSV was misschien niet de beste maar was zeker wel de minst slechte en ook de minst slechte wordt dan kampioen. Terecht ook. Dan moeten we maar proberen om jullie volgend jaar te onttronen....:-)
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:06

    Oow Eindhoven,
    Is wonderful,
    En aan het eind van het seizoen weer overvol,
    Het stratumseind,
    het stadhuisplein,
    Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn!
    Vind ik leuk
    Snapje? +615
    zondag 15 april 2018 om 15:46
    Hoop dat Cocu laat zien waarom hij 5 maanden geleden door heel psv uitgekotst werd.
    Vind ik leuk
    BassieN +10960
    zondag 15 april 2018 om 15:51
    Oh joh Veltman bij Ajax, gefeliciteerd PSV. Zou mooi zijn als hij dan op z'n Veltmans een eigen doelpunt maakt
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:56
    Veldman? Een grapje toch zeker.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:05
    Veltman de rots in de branding. Onmisbaar bij Ajax en Oranje. De beste verdediger ooit.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2386
    zondag 15 april 2018 om 15:59
    Hopen op een mooie wedstrijd,met winst voor Ajax,zo niet PSV’ers gefeliciteerd met het kampioenschap
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:00
    Cocu kiest aanval met PSV... Aanval op de arbitrage waarschijnlijk (daar zijn ze namelijk wel goed in).
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:03
    Het gaat zo onweren in Eindhoven. Bliksemen in de lichtstad. Vandaag wordt PSV als kampioen gekroond. Wat onze hoofdstedelingen kaal achterlaat.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:03
    Veel paranormaal begaafden weer hier op VP.
    Ajax wint.
    PSV is kampioen.
    Volgens mij eerst nog een wedstrijdje ballen. Dat de beste mag winnen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16782
    zondag 15 april 2018 om 16:05
    Wens jullie kijkbuis allemaal veel kijk plezier. Laten we met z'n alle een mooie middag maken. (Als Psv supporter mik ik op die afterparty) ...zo gek ik dat niet.

    Ik ga de match kijken in de hol van de leeuw. Tussen de ajax supporters in. Geen zorgen ben goed verzekerd.
    Vind ik leuk
    035 +3627
    zondag 15 april 2018 om 16:53
    Illegaal kaartje? :-))
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6071
    zondag 15 april 2018 om 16:05
    Nou ik zit er klaar voor

    Eerst nog kijken hoe Arsenal het weer is helemaal weg geeft

    Wenger hou de eer toch aan je zelf
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    zondag 15 april 2018 om 16:17
    Dus Peerke uit Nuenen gaat een tattoo laten zetten van een huurspeler die aanvoerder is als aandenken aan PSV. Wat een treurigheid.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:22
    Ik zat net te denken hoeveel Eindhovense oer PSV-ers er eigenlijk zijn.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    zondag 15 april 2018 om 16:24
    Teveel :p
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:33
    Ik kwam niet zover. Hendrikx, Van der Kuil?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:18
    Ajax wint PSV wint elke keer maar net dat zijn gewoon geluksvogels, vorige keer kregen ze ook een pak rammel. PSV heeft in de laatste 10 min altijd geluk, vandaag spemen ze tegen Ajax! Ik zeg 1-4 Ajax
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    zondag 15 april 2018 om 16:30
    Wat doet die tennisser daar?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:30
    succes PSV fans
    Vind ik leuk
    El Cazador +4740
    zondag 15 april 2018 om 16:31
    Ojee, paniek Cocu doet iets heel anders dan normaal, hij gaat uit van een aanvallend concept, nu word Ajax vreselijk bang. Vrees dat de Cocu boys hard in het mes lopen, sterk onderdeel van Ajax de omschakeling met de snelle Neres en Kluivert.
    Bye, bye Jeroen Zoet
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 17:13
    Wanneer geef je een edit aan in je bericht?
    Vind ik leuk
    El Cazador +4740
    zondag 15 april 2018 om 17:26
    Na de 2-4 winst
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 17:32
    Hahaha, succes goos.
    Vind ik leuk
    Vp128 +582
    zondag 15 april 2018 om 20:54
    Achteraf toch prachtige berichten om te lezen MN!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 20:58
    Ja dat zijn dan de leukste. :D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 20:59
    Is het niet geworden wat je had gehoopt. Volgend jaar beter.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:42
    Nou beste mensen, het is áán! Veel plezier iedereen. Dat de beste (PSV) maar moge winnen! :)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    zondag 15 april 2018 om 16:48
    Luuk is blijkbaar nog niet genezen van zijn vallende ziekte..
    Vind ik leuk
    Jur74 +6765
    zondag 15 april 2018 om 16:54
    SUCCES STRATUM!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    BartBroos +218
    zondag 15 april 2018 om 16:55
    Jongens, denk eens aan het milieu. Zonde die rit.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:56
    AHAHAHAHA DIE VRIJE TRAP! HAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    zondag 15 april 2018 om 17:00
    Leuke atmosfeer.
    Saaie pot verder.

    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    zondag 15 april 2018 om 17:01
    Luid en duidelijk te horen onze supporters. IS het PSV stadion nu al aan het leegstromen?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11357
    zondag 15 april 2018 om 20:10
    Ik heb kullie oprecht geen seconde gehoord
    Misschien 2 dan vooruit

    Stil uitvak
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:02
    Succes Psv pak die schaal
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:09
    Goaaaaaaaaaaaaaaaaal !!!!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 17:09
    PSV wint dit wel. De schaal kunnen ze eindelijk vandaag omhoog houden.
    Vind ik leuk
    NorthSide +685
    zondag 15 april 2018 om 17:09
    Daar is de 1e goal dan. Winnen PSV!
    Vind ik leuk
    Hyena +27201
    zondag 15 april 2018 om 17:09
    Goed gedaan Wöbertje.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6071
    zondag 15 april 2018 om 17:10
    Lekker actief mee gedaan hoor Veltman

    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:10
    En daar valt een pathetisch inferieur AFC Ajax.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12855
    zondag 15 april 2018 om 17:10
    Jjjjjaaaaaaaaaa!!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:11
    Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:10
    jaaaaaaaaaaaaaaaa siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:12
    mas mas mas
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    zondag 15 april 2018 om 17:10
    Nou 1-0. Misschien komt er wat leven in.
    Vind ik leuk
    derksen +8307
    zondag 15 april 2018 om 17:11
    Alle psv supporters
    Van harte gefeliciteerd met het kampioenschap!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 17:11
    PSV is nu gewoon kampioen.
    Vind ik leuk
    Hyena +27201
    zondag 15 april 2018 om 17:13
    Slappe hap weer.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6071
    zondag 15 april 2018 om 17:13
    Het doet me goed om te zien dat Veltman geweldig mee verdedigd bij deze aanval van PSV

    Die gast sjokt er op zijn dooie akkertje achteraan en kijkt nog even de andere kant op

    Op de transfer lijst graag
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:14
    Makkelie die in het voordeel van Ajax fluit mag gene verassing heten.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:17
    Schwalbe na schwalbe van die barslechte Huntelaar, geef die vent nu eens een kaart man.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:18]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:17
    Och gossie... Blom toch ook, hebben we gezien.....dat knietje van Isimat ziet hij ook niet! Hendrix terecht een kaart!
    Vind ik leuk
    Dicky +17167
    zondag 15 april 2018 om 17:17
    Morgen in alles op Swart: Nou, ik hoop dat PSV degradeert.
    Vind ik leuk
    Hyena +27201
    zondag 15 april 2018 om 17:17
    De man mist zoveel kansen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:19
    Ja zo’n slechte speler geworden, en volgend seizoen mogen we weer van hem genieten... Haha.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:18
    Zoet wat een redding
    Vind ik leuk
    Eendracht +12855
    zondag 15 april 2018 om 17:18
    Beste keeper van nederland!!! Onze topper en puntenpakker!!
    Vind ik leuk
    NorthSide +685
    zondag 15 april 2018 om 17:26
    Lekker aan t vissen die nono
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    zondag 15 april 2018 om 17:22
    Tagliafico is een prima back!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:24
    10, 10, 10...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 17:24
    Hoppaaa 2-0:D
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14004
    zondag 15 april 2018 om 17:24
    Haha, ten haagje al klaar?
    Vind ik leuk
    BassieN +10960
    zondag 15 april 2018 om 17:24
    Helemaal niets! Helemaal niets!
    Vind ik leuk
    Hyena +27201
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    En weer Wöber, topaankoop.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    Supertalent!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    2-0 come on psv groeten uit den haag
    Vind ik leuk
    Eendracht +12855
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    En hoppa...
    Ff dat foutje in amsterdam wegpoetsen!!
    Vind ik leuk
    NorthSide +685
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    Gerechtigheid 2-0! 020 wordt kapot gespeeld
    Vind ik leuk
    DEWEE +1930
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    Prachtig om te zien, het verschil tussen PSV en Ajax. PSV dwingt wanneer het wil een kans af die direct gevaarlijk is. Ajax kan voetballen tot de 90e min maar creëert niets. En als ze iets creëren dat hebben ze een spits die 10 kansen nodig heeft om een doelpunt te maken
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    siiiiiiiii golasooooooooooooooooooooooooo Luuk siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Vind ik leuk
    pico323 +5165
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    Wat een jankerd di Lozano matenaaier.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:34
    Heb je het nu over Alessandro of Fabrizio di Lozano?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:16
    Aaawh huil
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 17:26
    Uitgerekend een assist van Brenet. Hahaha.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:27
    Onze Superman...
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    zondag 15 april 2018 om 17:26
    Nou erik it's over.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:29
    PSV heeft zoveel meer kwaliteit en talent dan Ajax.
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 17:38
    ik lees hier elke dag dat het andersom is
    FUCK YOU WE'RE FROM EINDHOVEN
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 17:30
    Game Over.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 17:28
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:29
    Haha schitterend toch.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:30
    Jaaaaa!! Lekker PSV! Op naar de schaal! Die gaat komen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:31
    Onze superman Brenet dolt ze wel hahahahaha
    Vind ik leuk
    poklane +4245
    zondag 15 april 2018 om 17:32
    Keizer ontslagen omdat hij 5 punten achter stond en omdat het spel extreem wisselvallig was. Onder Ten Hag gaat dat gat hoogstwaarschijnlijk groeien naar 10 punten en ook onder hem lijkt het spel van Ajax vaak nergens op. Als de directie en RvC van Ajax consequent zijn zouden ze hem eigenlijk moeten ontslaan.
    Vind ik leuk
    DEWEE +1930
    zondag 15 april 2018 om 17:37
    De enige die wegwezen moeten is de directie zelf. Die hebben er een zooitje van gemaakt.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14004
    zondag 15 april 2018 om 17:32
    Wat een dramavoetballer ook die Veltman zeg. Die is wel rijp voor het buitenland.....
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:35
    Laat hem aub daar blijven kost ze veel punten haha
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:32
    Geweldig!!! 2-0 psv
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:33
    Gelukkig werkt het tactische plannetje van ten Hag goed...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:33
    Mooi dat PSV die 2-0 maakt vlak na het moment dat ze gewoon een 100% strafschop hadden verdiend.
    Vind ik leuk
    mo26 +269
    zondag 15 april 2018 om 17:33
    De belangrijkste vraag op dit moment: LEEFT SJAAK SWART NOG?????
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +717
    zondag 15 april 2018 om 17:35
    Wanneer gaan we het bestuur en alles van mij part met grof geweld afzetten. 170 miljoen eigen vermogen grote bek van oa schone ten hag en Kluivert maar een lokaal g team voetbalt beter en volgens jaar hoort op ieder puntverlies een miljoenen boete te staan. Wat een kut zooi. Wil de spelers echt kapot rammen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:36
    Ajax zou dit toch wel effe winnen, Ten Hag maakt PSV kampioen
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2032
    zondag 15 april 2018 om 17:36
    hahaha en dan nog hebben we fans van ten hag bij ajax lekker er uit trappen die flap
    Vind ik leuk
    Dicky +17167
    zondag 15 april 2018 om 17:39
    Tuurlijk ga lekker voor een record van 4 trainers binnen een jaar.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2032
    zondag 15 april 2018 om 17:42
    met deze flap word ajax nog 3e volgend jaar weer gewoon een echte trainer
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 18:16
    Onderhand wel een kerkhof geworden in 020-;)
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 17:36
    ff voor alle haters die zich op dit moment opsluiten in hun grot
    FUCK YOU WE'RE FROM EINDHOVEN !!!!!! hahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:44
    Niels, Blufke Stollie Jens, Florian zijn spoorloos.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:38
    Terecht.... wat is die Wöber toch slecht pffff , net als Ziyech.... eerste helft paar mooie passen tegenover zeker 8 keer gevaarlijk balverlies.... van harte PSV & fans
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:04]
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 17:38
    Hahahaha hee godenzonen :)
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 17:38
    De ligt is nu nog maar 2,5 zak aardappelen waard hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:38
    Gefeliciteerd PSV vanuit Rotterdam, Brenet die de nieuwe Beckenbauer, Di Stefano enz ( Frenkie de Jong) er als een bejaarde voorbij loopt:) het moet niet gekker worden haha
    Vind ik leuk
    DEWEE +1930
    zondag 15 april 2018 om 17:47
    Frenkie?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10161
    zondag 15 april 2018 om 17:40
    PSV wordt kampioen door het wanbeleid van Ajax...
    Vind ik leuk
    mo26 +269
    zondag 15 april 2018 om 17:43
    waaaaaaaw jaaaaaaaaaaank pieeeeeeeeeeeep ..... al 4 jaar worden andere clubs kampioen omdat ajax het toelaat........gewoon tot het gaatje arrogant blijven he..je moet het maar kunnen.
    Vind ik leuk
    Padason +729
    zondag 15 april 2018 om 17:48
    Afgelopen 8 jaar is ajax 50% ervan kampioen geweest, toch meer dan PSV en Feyenoord toch? Daarnaast mag je in je handjes knijpen dat ajax vorig seizoen een top seizoen speelde in europa, daardoor mag de kampioen van volgend jaar championsleague spelen en het geld bijschrijven. Dat heeft ajax op eigen kracht gedaan, mag je best wel voor bedanken hoor pieeeeeeeeep
    Vind ik leuk
    Alibaba +330
    zondag 15 april 2018 om 18:04
    Je mag op dit moment best stil zijn. Ajax speelt al vier jaar geen rol van betekenis. Ook vandaag worden ze weggespeeld. Arrogantie is op dit moment niet echt op zijn plaats!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:05
    Nee. PSV wordt kampioen omdat ze het beste zijn.
    Vind ik leuk
    mo26 +269
    zondag 15 april 2018 om 17:40
    WAAR ZIJN DIE PRAATJES NOU?

    kluivert veltman en al die andere praatjesmakers. Doet Kluivert uberhaupt wel mee???
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +717
    zondag 15 april 2018 om 17:41
    En volgens jaar van de middelmaat af.

    Weg met veltman Wober schone Kluivert huntelaar neres etc en nu is fatsoenlijk scouten in zuid Amerika
    Vind ik leuk
    alaaf +329
    zondag 15 april 2018 om 17:41
    Ik voel een erehaag aankomen!!!!
    Vind ik leuk
    Mari +5515
    zondag 15 april 2018 om 17:43
    Huntelaar moet scoren, maar faalt weer.
    Cassiera voor niets meegenomen?

    Als je 2-0 voor staat tegen je naaste concurrent dan ben je uiteindelijk beter..
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10161
    zondag 15 april 2018 om 18:17
    Cassierra moet het zinkende schip snel verlaten, een eerlijke kans krijgt hij nooit. Bedankt v/d Sar en Overmars voor deze trainer die Ten Hag heeft er kijk op....nu gauw Bosz terug halen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:44
    PSV laat zien de terechte kampioen te zijn. Ajax zeer zwak.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14004
    zondag 15 april 2018 om 17:56
    Hahaha de vernedering en zo terecht!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:58
    Siiiiiiiiiiiiii
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:57
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    zondag 15 april 2018 om 17:57
    Zo te horen is VIncent Schildkamp ook erg blij met deze tussenstand.
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 17:57
    begint op een vernedering te lijken hahahaha
    toch knap dat zo'n matig elftal dat voor elkaar krijgt tegen het grote ajax
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Ik zei het 5-0 of 6-1.ik wist het, wat heb ik er toch kijk op.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Helemaal niets in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Hyena +27201
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Stelletje idioten, een passend einde aan dit rampseizoen.
    Vind ik leuk
    base +1712
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Gefeliciteerd PSV supporters.
    Ajax bedankt voor weer een jaar wanbeleid ik zou de seizoenkaarten weer verhogen voor jullie eigen bonussen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80873
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Tering wat een afgang zeg.
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 18:00
    jij snapt wel dat ik die psv haters nu tot augustus keihard ga uitlachen
    FUCK YOU WE'RE FROM EINDHOVEN!!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 18:01
    Kansloze missie!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:00
    10 10 10
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 18:00
    Ajax wordt op de pijnbank gelegd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    Schwaab onze rots in de branding wat heeft hij zich ontwikkeld stabiel. Kijk Ligt bij die goal van Bergwijn ????? 50 miljoen my assss.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 18:14
    Nu is de ligt nog maar 2,5 zak aardappelen waard haha
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    Nou Ten Hag, je bent weer bedankt met je Veldmannetje, ajax speelt miserabel. Kan die tortilla ook iets anders als al die schwalbes ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:03]
    Vind ik leuk
    NorthSide +685
    zondag 15 april 2018 om 18:03
    Dit PSV blijkt vandaag een maatje te groot voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:05
    Hele seizoen toch al, gewoon veel betere spelers en meer talent.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 18:20
    In de heenwedstrijd niet, zo eerlijk moet je ook weer zijn.

    Maar dit PSV is vandaag zeker een klasse beter en mogen zich de terechte kampioen noemen.
    Vind ik leuk
    DEWEE +1930
    zondag 15 april 2018 om 18:06
    in 60 min. de samenvatting van Ajax voor het hele seizoen....


    Proficiat PSV'ers dik en dik verdiend!!!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:08
    Nog nooit zoveel mensen op een hoop gezien, die niet van mooi voetbal houden, haha
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1443
    zondag 15 april 2018 om 18:09
    h e l e m a a l n i e t s
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 18:13
    Bedoelde van hanegem toen niet, de club die hakim ziyech haalt word GEEN kampioen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:13
    Alle PSV supporters gefeliciteerd met het kampioenschap. Jammer voor Ajax alhoewel PSV wel net alle ballen voor hen net goed vielen, maar goed dat dwing je toch wel af als een kampioen dus terecht.

    Voor Ajax volgend seizoen beter als je dan niet kampioen wordt mag je het beleid wel opdoeken.
    Vind ik leuk
    Hyena +27201
    zondag 15 april 2018 om 18:13
    Met Keizer wonnen we nog 3-0. Briljante trainerswissel!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    zondag 15 april 2018 om 18:14
    Gelukkig dat sommige dingen niet veranderen. De verdedigende wissel van Cocu!!!
    Vind ik leuk
    Mari +5515
    zondag 15 april 2018 om 18:14
    De week van 3-0
    Vind ik leuk
    Mauritz +1304
    zondag 15 april 2018 om 18:15
    Helemaal fucking niets in Amsterdam!
    Vind ik leuk
    pos +7770
    zondag 15 april 2018 om 18:16
    Gefeliciteerd PSVérs. Ik zit te genieten van de afstraffing van Ajax en de sfeer in Eindhoven. Voor de echte Ajacieden hier jammer maar voor die hele onderlaag die zich Ajax-supporters noemt vind ik het weer erg lekker.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18366
    zondag 15 april 2018 om 18:17
    Stratum, proost man.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:19
    Niks maar dan ook niks gezien van Ajax. Bedroevend.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6071
    zondag 15 april 2018 om 18:19
    Gelukkig heb ik mijn Eredivisie abonnement opgezegd :P
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6071
    zondag 15 april 2018 om 18:20
    Stratumseind proost en geniet van het feest

    Alle anderen die PSV een warm hart toe dragen natuurlijk ook!
    Vind ik leuk
    Korm +29394
    zondag 15 april 2018 om 18:21
    Heerlijke middag zo! Proost!!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:31
    Geniet er van!! Gefeliciteerd!!!
    Vind ik leuk
    Korm +29394
    zondag 15 april 2018 om 18:33
    Bedankt maat :)
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:00
    Volledig verdiend! Al had ik er meer vrede mee gehad als jullie het hele seizoen zo gespeeld hadden.....heb een leuk feest en doe je best in Europa....!!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3272
    zondag 15 april 2018 om 18:22
    Heeft Haggie nog getraind op erehaagje?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 18:23
    Wat een schopper is dat joh. Terecht afgestuurd!
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 18:25
    Wat een frustratie met al die wereldtoppers hahahaha
    Vind ik leuk
    El Cazador +4740
    zondag 15 april 2018 om 18:25
    Man, man wat erger ik me aan die gore thuisfuiter, verder PSV gefeliciteerd. Dit gaat mio's en pnt kosten in de CL komend seizoen
    Vind ik leuk
    Stack5 +2068
    zondag 15 april 2018 om 18:28
    Want Ajax had die punten wel gepakt?
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 18:49
    Hahahah trieste vent... want vond je van huntelaar vandaag
    Vind ik leuk
    Obl93 +1844
    zondag 15 april 2018 om 18:25
    Met die rode kaarten speelt Ajax AZ wel in de kaart. 3e plek voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:26
    Geschoten, geslacht, gewogen,gekruid , gebakken en opgediend,2x rood,Ajax schaam je , PSV ik hou van je.nb( wat een vieze overtreding van Siem).
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 18:26
    Wat een stel hersenloze bij Ajax zeg. Vieze overtreding!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:26
    AFGANGGGGGGGGG
    Vind ik leuk
    Leeuw +4565
    zondag 15 april 2018 om 18:26
    Titels voor PSV en miljoenen voor Ajax. Vandaag kiezen wij voor de TITEL.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:26
    gefrustreerde kleuters
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:27
    Trieste k*t scheids. 2 miezerige rode kaarten totaal niks aan de hand
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    zondag 15 april 2018 om 18:32
    Wat een vieze spelers sommige Ajacieden! Kunnen totaal niet tegen hun verlies en hebben zichzelf niet meer onder controle omdat ze helemaal worden overklast. Jammer hoor, had een sportieve wedstrijd gehoopt maar dat krijgen we van Ajax' kant totaal niet te zien, zowel supporters als spelers.

    Maargoed, het is nu wel duidelijk wie de beste is. Wellicht kan Ajax zich in het vervolg wat bescheidener opstellen en dan hoeven ze niet zo onsportief te doen als ze verliezen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:27
    Een beetje nederigheid zou Ajax sieren de komende tijd!!!!! Ik zou ze voor straf die erehaag laten maken!!!! Gefeliciteerd aan alle PSV fans!!!!
    Vind ik leuk
    BassieN +10960
    zondag 15 april 2018 om 18:27
    Tering er lopen er daar een paar ontoerekeningsvatbaren rond bij ajax, volgend seizoen samenwerking met het pieter baan?
    Vind ik leuk
    Wurmpie +231
    zondag 15 april 2018 om 18:27
    Nl
    Vind ik leuk
    Gid010 +670
    zondag 15 april 2018 om 18:27
    Nog rode kaarten pakken ook, toont wel wat een slechte verliezers het zijn.. 4 jaar helemaal niets in Amsterdrama!!!
    Vind ik leuk
    fr1963 +1979
    zondag 15 april 2018 om 18:27
    Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:27
    Makkelie 6 overtredingen van ginkel niets geven Ajax voor elke overtreding een kaart KNVB gefeliciteerd met de titel
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    zondag 15 april 2018 om 18:29
    Bedankt!

    Totaal onjuist overigens. Kampioenen!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:33]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4757
    zondag 15 april 2018 om 18:30
    Ajax zelf liet zich ook van zijn slechtste kant ooit zien.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 18:51
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:28
    Ajax onsportieve grafploeg, maar hee zal wel weer over Kramer gaan bij neuzensport.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 18:28
    Wordt je ook nog eens voor schut gezet met ohee ohee ohee.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    zondag 15 april 2018 om 18:28
    Wat een geweldige kampioenswedstrijd!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7819
    zondag 15 april 2018 om 18:29
    Nog even en dan hebben ze geen mensen genoeg meer om een erehaag te vormen. 2 kaarten volledig terecht trouwens
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:30
    Afgang Ajax,vernederd gewoon!
    Vind ik leuk
    markpark +985
    zondag 15 april 2018 om 18:30
    Haha, wat is dit einde leuk om te zien. Bijna alle ajacieden verliezen hun hoofd. Gefeliciteerd psv, het is niet gegund, maar wel verdiend ;)
    Vind ik leuk
    Mari +5515
    zondag 15 april 2018 om 18:30
    Makkelie heeft uitstekend gefloten, ondanks de twee rode kaarten.
    Zullen Derksen en Bias Nijhuis niet zo leuk vinden.
    Hendriks, Zoet en Neres hebben goed gespeeld
    Vind ik leuk
    Wurmpie +231
    zondag 15 april 2018 om 18:31
    Psv supporters gefeliciteerd meer dan terecht maar man man man wat een sukkeltje s in dat ajax vak gewoon kansloze supporters zijn dat en wat een slechte verliezers zijn de spelers van ajax ben benieuwd wat sjaak zeurpiet weer heeft maak er een mooi feest van
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:32
    WZAWZDB
    Vind ik leuk
    Dicky +17167
    zondag 15 april 2018 om 18:32
    Iets zegt mij dat er ergens de San Miguelletjes sneller en sneller gaan. Gefeliciteerd Stratum, dik dik verdiend.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 18:33
    goede pegel van afstand en een mooie safe.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6944
    zondag 15 april 2018 om 18:33
    Gefeliciteerd PSV’ers!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1457
    zondag 15 april 2018 om 19:10
    Verspilde moeite felicitaties
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6944
    zondag 15 april 2018 om 19:12
    Wat wil je daar mee zeggen?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1457
    zondag 15 april 2018 om 19:37
    Je krijgt alleen maar k u t reacties terug
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6944
    zondag 15 april 2018 om 20:04
    Tot nu toe niet gekregen en anders boeit me dat niet. Ik vind dat je gewoon je sportieve plicht moet doen en de concurrent feliciteren. Dat je dan negatieve reacties krijgt, so be it.

    Overigens zijn de felicitaties ook alleen bedoelt voor de symphatieke PSV’ere hier op dit forum, zoals bijvoorbeeld @Korm.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4112
    zondag 15 april 2018 om 18:33
    Alle PSV ers gefeliciteerd met dit kampioen schap! VERDIEND! geen enkele ajacied moet mij wijs maken dat de ligt of Kluivert nu al weg moeten want vandaag wanneer het er echt om gaat geven zij beiden niet thuis vooral Kluivert pffffff belachelijk.. voor veltman heb ik al helemaal geen woorden.. NOOIT meer oproepen voor oranje. De 3 die wat forceerde waren ziyech neres en onana.. de rest ..... schone.. kom op man vd beek zo slordig...
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1457
    zondag 15 april 2018 om 18:37
    Ik ga het toch wel doen . Alle normale en ietwat objectief ingestelde psv supporters gefeliciteerd man, en ajacieden laten we kijken naar volgend seizoen en next time hebben we net dat beetje extra geluk dat ook nodig is ....
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zondag 15 april 2018 om 18:52
    Met zon prutteam heb je niks aan geluk
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +421
    zondag 15 april 2018 om 18:39
    Grote mond vooraf en als kleuters van de mat geveegd. Kleuters mogen een Erik ten Erehag gaan vormen.
    Vind ik leuk
    NorthSide +685
    zondag 15 april 2018 om 18:49
    GEFELICITEERD PSV!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:22
    BAM heerlijk
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE: PSV kleineert Ajax en heeft 24ste landstitel in historie binnen (gesloten)