LIVE-discussie: strijd om vierde plek in Rotterdam, kelderkraker in Groningen

    LIVE-discussie: strijd om vierde plek in Rotterdam, kelderkraker in Groningen

    zondag 15 april 2018 om 13:56

    Voordat PSV en Ajax om 16.45 uur gaan beginnen aan dé kraker van het seizoen, staan er nog twee Eredivisie-wedstrijden op het programma. Feyenoord trapt om 14.30 uur af tegen FC Utrecht en FC Groningen ontvangt op het zelfde moment Roda JC.

    Wanneer Feyenoord van de Domstedelingen wint, is het zo goed als zeker van de vierde plek. De Rotterdammers moeten het doen zonder buitenspelers Steven Berghuis (geschorst) en Jean-Paul Boëtius. Zij worden vervangen door Robin van Persie en Sam Larsson. Bij de gasten keert toekomstig Feyenoorder Yassin Ayoub terug in de basis.

    FC Groningen-Roda JC is een cruciale wedstrijd in de strijd tegen degradatie. Nummer zestien Roda kan in het Hoge Noorden het gat met de veilige plaatsen verkleinen naar één punt. Django Warmerdam vervangt bij de thuisploeg de geschorste Juninho Bacuna. Roda heeft niets veranderd ten opzichte van de 3-2 zege op PEC Zwolle.

    De opstellingen:

    Feyenoord: Jones; Diks, Van Beek, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Van Persie, Vilhena; Toornstra, Jörgensen, Larsson.

    FC Utrecht: Jensen; Klaiber, Leeuwin, Janssen, Van der Maarel; Van de Streek, Strieder, Ayoub, Klich; Dessers, Labyad.

    FC Groningen: Padt; Zeefuik, Te Wierik, Memisevic, Absalem; Hrustic, Van de Looi, Warmerdam, Doan; Mahi, Van Weert.

    Roda JC: Jurjus; Kum, Banggaard, Auassar, Vansteenkiste; Rosheuvel, Ndenge, Gustafson, Gnjatic, Avdijaj; Schahin.

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 14:00
    Ben benieuwd hoe Larsson en van Persie het gaan doen.
    Vind ik leuk
    13 +9735
    zondag 15 april 2018 om 14:01
    Van Persie en Berghuis hebben een goede klik, jammer dat hij er niet bij kan zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:18
    Inderdaad, miste Berghuis wel.
    Vind ik leuk
    River ice +948
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Dat maakt niet uit hoe ze spelen. Als nijhuis zo fluit win je niet.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5072
    zondag 15 april 2018 om 14:00
    Hup Roda ⚒️⚒️⚒️
    Vind ik leuk
    13 +9735
    zondag 15 april 2018 om 14:03
    Dacht echt dat jullie rechtstreeks zouden degraderen, maar nu is er zelfs nog kans op direct lijfsbehoud. Knap.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10303
    zondag 15 april 2018 om 14:02
    Weer een dubbel livetopic, stop daar eens mee VP.
    Vind ik leuk
    13 +9735
    zondag 15 april 2018 om 14:04
    Een apart topic voor PSV-Ajax is toch niet bepaald gek.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5072
    zondag 15 april 2018 om 14:36
    Beter dan geen livetopic, wat ook voorkomt. Maar liever idd elke wedstrijd zijn eigen topic
    Vind ik leuk
    Rodajc +10908
    zondag 15 april 2018 om 14:02
    Forza Roda! Pak die kans om de nacompetitie nog te ontlopen!
    Vind ik leuk
    NorthSide +685
    zondag 15 april 2018 om 14:29
    Maak het spannend onderin en betrek Groningen en NAC er maar bij.

    Succes.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2636
    zondag 15 april 2018 om 14:15
    C'mon Uuuuuuuuuhh.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5072
    zondag 15 april 2018 om 14:36
    Rodauuhhhhh
    Vind ik leuk
    NorthSide +685
    zondag 15 april 2018 om 14:31
    Waarom een dubbel live meepraten weer, VP??? Is het nou zo moeilijk om het apart te doen...heel irritant dit. Of jullie hebben geen live topic voor sommige clubs of het is dubbel.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 14:50
    2 in 1 minder clicks en het is geen ajax haha.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 14:37
    Leeuwin is een gevaar achterin altijd bloedlink als hij moet verdedigen.
    Vind ik leuk
    derksen +8311
    zondag 15 april 2018 om 14:37
    Feyenoord speelt weer ouderwets als een drol!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 14:39
    Zo daar is de1e goal voor Feyenoord. Vrees vandaag wel voor een ruime uitslag.
    Vind ik leuk
    broedkip +1285
    zondag 15 april 2018 om 14:39
    De bal gaat bij de achterlijn over de zijlijn en wordt ingegooid rand strafschopgebied daarom wordt F dus thuis altijd bevoordeeld en is Bas Nijhuis een waardeloze scheidsrechter.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 14:45
    Zie ik hier een broedkip die Calimero's uitpoept?
    Vind ik leuk
    broedkip +1285
    zondag 15 april 2018 om 14:56
    Nee iemand die objectief naar voetbal kijkt. Maar zeg jij even dat ik geen gelijk heb of zag ik het verkeerd dat de bal bij de cornervlag over de zijlijn ging? Zo ja dan zal ik meteen naar Specsavers gaan.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 14:59
    Zullen we alle "fouten" van Nijhuis even op een rijtje zetten en dan nog eens objectief kijken naar het bevoordelen van Feyenoord?
    Vind ik leuk
    broedkip +1285
    zondag 15 april 2018 om 15:08
    Het gaat mij niet om Nijhuis die is zo slecht die maakt nu al 3 cruciale fouten. Doelpunt en gele kaart moet andersom. Die fluit en leeft zijn eigen wedstrijden. Deze man moet van de Nederlandse voetbalvelden als scheids daar is het voetbal bij gebaat. Maar je bent het toch met me eens als de bal op de juiste plek, dus bij de achterlijn was ingegooid, had het heel anders gelopen. Ik gun je het doelpunt hoor maar Naaihuis moet OUT en heel snel.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:13
    Het ging mij erom dat je zei dat Feyenoord altijd bevoordeelt wordt. Ik zie hier twee ploegen die genaaihuist worden waarvan Feyenoord het hardst.
    Vind ik leuk
    broedkip +1285
    zondag 15 april 2018 om 15:22
    Dat klopt helemaal maar je ziet toch ook in mijn 1e reactie dat ik Naaihuis veroordeel. Dat het daarna nog erger wordt als de fout waaruit het 1e doelpunt ontstaat in Feijnoords voordeel is wordt je als objectieve kijker echt moe van, hopelijk begrijp je dan ook die reactie. Echt en ik begrijp ook dat dit voor een ras feijenoorder moeilijk is, het is soms een beetje te. Maar gelukkig is het door de meester Robin van Persie nu weer 2-1. Prettige wedstrijd nog.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 14:57
    Was geen overtreding op van Persie in de zestien toch? Die dekselse Nijhuis toch....
    Vind ik leuk
    River ice +948
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    Vandaar een buitenspel goal....
    Vind ik leuk
    broedkip +1285
    zondag 15 april 2018 om 15:10
    Naaihuis, lees mijn antwoord hierboven snel van de Ned. voetbalvelden af als BV Scheids lekker laten fluiten in de Enschedese onderbond.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 14:48
    Zo lang ze maar jones niet te vaak aanspelen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 14:49
    Lukt aardig inderdaad.....
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 14:50
    Zie het van beek en vooral diks doen verdorrie.

    Hopelijk lozen we diks.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 14:56
    Ik moet eerlijk zeggen dat Diks het de laatste weken niet onaardig doet. Maar dat is niet goed genoeg natuurlijk.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 14:52
    Zonde van die buitenspelgoal. Heerlijk buitenkantje linkervoet.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:55
    Come on grunnen!!!
    Vind ik leuk
    NorthSide +685
    zondag 15 april 2018 om 14:57
    Feyenoord speelt een aardige wedstrijd en hebben toch aardig wat kansen om zeep geholpen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:00
    Forza GRUNN 1-0
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:00
    Had 1-1 moeten zijn. Jezus dessers.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:01
    Alsnog.


    Edit: een meter buitenspel
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:02]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:03
    Wtf he. En er hebben kuipers volgende week verdomme.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:03
    1-1en een meter buitenspel.

    Knap!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Die weet niet wat buitenspel inhoudt of hij is slechtziend.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Wel terecht 1-1 maar zo...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Heb jij broedkip nog gezien?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Mis je hem al?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:03
    Huh dik buitenspel en hij ziet het nie, terwijl die gewoon op 1 lijn staat. Wat een giller weer-:)
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:08]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Dit is het niveau. Man man.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Kansloos dit.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Als ons dit volgende week maar niet overkomt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:10
    Hoop het niet, maar daar heb je beschikking over een videoref, toch?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:12
    Laten we hopen van wel. Ben geen fan van kuipers.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:14
    Ben ook geen fan van hem.
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    De 1-1 dik en dik verdiend maar geen twijfel of dit buitenspel was tjonge grens hoe kan je dit niet zien.

    Maar mij hoor je niet klagen vorige week een terechte goal afgekeurd en nu een mazzeltje
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Hoe mist die grens dat moment dan?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Bewust wegkijken?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    Laten we het houden opslechtziend-;)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    Hij zag een lekker wijf.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:09
    Of iemand uit de tribune heeft iets heel ergs naar hem geroepen waardoor dit dacht krijg lekker de tering maar Feyenoord
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Wat staat Dessers buitenspel zeg. Die scheids is echt stekeblind!
    Vind ik leuk
    RtdDub +9512
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Grensrechters baan om dat te zien
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 15:09
    Correctie, natuurlijk de grens.
    Vind ik leuk
    2cents +48975
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    Team Nijhuis fluit nu ook al niet meer voor buitenspel...

    What is next? Door laten spelen na een doelpunt? Volgens mij zijn ze de rest van de voetbalwereld in de bek aan het plassen.
    Vind ik leuk
    JoeyC +926
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    Buitenspel kan je Nijhuis niet kwalijk nemen.
    Vind ik leuk
    2cents +48975
    zondag 15 april 2018 om 15:10
    “Team” Nijhuis staat er dan ook.

    Of bij jou op je scherm niet? ;)
    Vind ik leuk
    JoeyC +926
    zondag 15 april 2018 om 15:42
    My bad
    Vind ik leuk
    RtdDub +9512
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Feyenoord heeft echt altijd de scheids mee in de Kuip

    https://t.co/x6faTlwQQE
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Tja Nijhuis schande nu labyad geel geven en daarvoor toornstra onbestraft laten Bah zo scheids met kuipvrees
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    Kuipvrees en dan een onterecht doelpunt goedkeuren?
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 15:19
    Dat was de grens en niet de scheids wel blijven opletten
    Vind ik leuk
    JoeyC +926
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Dessers doet een Wambertootje
    Vind ik leuk
    pos +7773
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    En de grensrechter staat gewoon goed op 1 lijn en ziet dit niet. Het is wel een giga blunder hoor dit.
    Vind ik leuk
    BassieN +10960
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    Is maar 2 meter buitenspel hoor, tering grensrechter, man man man
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    En als je dan over zn moeder gaat zingen krijg je een sv. Maar dit is toch te scheel voor woorden hahaha
    Vind ik leuk
    Hyena +27206
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    Hoe kon die man dit niet zien? Gelijk die vlag inleveren.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:06
    Kwestie van tijd voordat dit helemaal uit de hand loopt met Nijhuisje.
    Vind ik leuk
    poklane +4275
    zondag 15 april 2018 om 15:07
    Wissel die grens is ff, zo blind als een vleermuis die idioot.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1202
    zondag 15 april 2018 om 15:07
    Grensrechters hebben vnl 1 taak; beoordelen buitenspel.. als je dan zo in de fout gaat ben je totaal ongeschikt.

    Alle situaties waarin lijn voorkomt; ingooi, corners, buitenspel, doelpunt,.. gebruikmaken van sensoren. Situaties met grijs gebied kan een club (bijv Max 3x/ wedstrijd) videoref aanvragen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:07
    Hoor ik nou Nijhuis je moeder is lief?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:09
    Dat was toch geen buitenspel van Jørgensen?
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 15:21
    Jij kan bij die grens gaan staan want ook jij ziet het niet meer zo goed Die jorgense stond bijna net zoveel buiten spel als Dessers.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:12
    Kunnen de scheidsrechters weer Specsavers als sponsor krijgen? Lost misschien een paar problemen op
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:14
    Lekker!!!!!
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 15:16
    Jaja 2-1 gerechtigheid
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 15:21
    Hahahahahahahaha Kan wel merken dat Ado en feyenoord samen gevochten hebben vorige week. Als er iemand op voorsprong had moeten staan op inzet en wil is het Utrecht wel
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 15:49
    Den Haag en Feyenooit hebben helemaal niet samen gevochten. Wat lul je nou je lulkoek. Als je er niks over weet hou dan gewoon je mondje dicht
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 16:07
    100% zowel Ado fans als Feyenoord en utrecht hebben een boete gekregen na aanleiding van hun gevechten bij cafe murk vorige week.

    Wel blijven opletten en gewoon die groen/gele bril afzetten
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 19:07
    LOL, dus omdat ze een boete hebben gekregen hebben DH en Feyenoord samen gevochten. Jij snapt er echt helemaal niks van. Ik ken er genoeg die zijn geweest, dus kom mij geen dingen wijsmaken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:16
    Vraag me af of die eerdere goal van Van Persie wel een terecht is afgekeurd? Wel weer mooi afgemaakt Van Persie. 2-1
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:17
    De klasse spat er van af. Fit of niet genieten doe je wel als hij op het veld staat
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:16
    Hup 2-1 geniale robin!!!doe dit ook volgende week.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 15:17
    Die kale heb zn lenzen waarschijnlijk niet ingedaan.
    Vind ik leuk
    BassieN +10960
    zondag 15 april 2018 om 15:17
    Oooooh Robin van Persie!
    Vind ik leuk
    2cents +48975
    zondag 15 april 2018 om 15:17
    Van Persie is dan niet meer zo fit, voetballend is hij in onze competitie nog van eenzame klasse. Dat zag je al bij zn afgekeurde doelpunt en nu weer.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23623
    zondag 15 april 2018 om 15:18
    Hij wat de andere spelers niet hebben. Finesse & the magic touch.
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 15:18
    Niet te geloven dat utrecht achter staat . Die Nijhuis kan echt niet meer grote blunder bij de 1-1 en daarna bij de 2-1 waar een overtreding vooraf ging door haps.

    Maar alle vrije trappen gaan naar Feyenoord .Nederland heeft gelijk deze scheids kan echt niet meer laat veels te veel toe
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:18
    Hahaha, nog ff lekker de grens in een close up.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:19
    Wat een thuisfluiter daar in Groningen zeg, alle kleine dingen naar Groningen, natuurlijk opdracht knvb maffia
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:30
    Volgens mij kijk jij naar een andere wedstrijd. Knvb en scheidsen hebben nog nooit in het voordeel van fcg besloten dan wel gefloten. Waar voor gefloten is,zowel in het voordeel van roda en groningen, was gewoon terecht. Frustratie van een achterstand ok, maar ga geen dingen verzinnen die niet waar zijn
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:54
    Ronnie, je moet kijken met je ogen open, het is verdiend, maar scheids is een sukkel
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:18
    Alle nl scheidsen tegenwoordig
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    derksen +8311
    zondag 15 april 2018 om 15:22
    Feyenoord speelt echt als een drol
    Maar als mensen nog zeiken op rvp
    Niet meer doen want is veruit de allerbeste feyenoorder!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4764
    zondag 15 april 2018 om 15:22
    Utrecht zal wel weer 3 goals tegenkrijgen, zoals de laatste tijd gebruikenlijk.
    En hoe kan je hemelsnaam winnen met zo veel tegengoals.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:24
    Door zelf vaker te scoren
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:28
    Gewoon beter spelen
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    poklane +4275
    zondag 15 april 2018 om 15:24
    Die overtreding van Ayoub op Jørgensen vlak voor de 2-1 is dus de reden dat spelers overal op de wereld makkelijk naar de grond gaan. Ayoub zit gewoon totaal naast de bal en trapt Jørgensen vol op z'n benen, maar omdat Jørgensen blijft staan word hij niet gegeven.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:37
    2-0!!! En terecht :-) go grunnen... doorgaan!!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3748
    zondag 15 april 2018 om 15:42
    Dik verdiend.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2636
    zondag 15 april 2018 om 15:43
    Ik hoorde net een spelt vallen in de kuip, hoorde jullie dat ook?
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:49]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:48
    Wat een fantatische snor heeft de keeper van Utrecht trouwens. Mag ook weleens gezegd.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 15:49
    Vind die van Duplan mooier
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:53
    Vind die van jouw veel mooier hoor
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 16:00
    Thanks! Binnenkort weer eens wat doen maat
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 16:02
    Willen jullie anders een privéboxje? ;-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:04
    Samen met de groep ergens eten ofso.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:54
    Maar dat is smaak.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2636
    zondag 15 april 2018 om 16:03
    Het is allemaal niets vergeleken met het leuke opgestoken haar van Malitia. Dat is pas hip.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:52
    Die Leeuwin is echt een ballerina.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:56
    Ik voel een klassieker aankomen van de commentator. Van Persie kijkt sneller dan z'n ploeggenoten kunnen lopen. Briljant!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14089
    zondag 15 april 2018 om 15:57
    Lekkere goal, goed moment.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 15:58
    Zoals ik al eerder zei vrees voor Utrecht een ruime verliespartij. Wel mooi ingekopt en de centrale verdedigers springen niet eens mee.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:01
    Dit Utrecht kunnen we makkelijk hebben in de play offs maat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:07
    We doen zeker niet onder voor ze en het zijn altijd wel wedstrijden op zich. Kan alle kanten op maat.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2636
    zondag 15 april 2018 om 16:11
    Zit je tegen jezelf te lullen?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:15
    Je ziet toch wie op mij reageert toch of heb jij ook last van vliegjes in je ogen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:16
    Ook strontvliegen. De zwerm heeft ook VP bereikt. Lees de reacties van fons2018 maar. Die heeft er ook last van.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:17
    Hahahahah geweldig dit man.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:18
    Die laat zich keer op keer kennen. Zal het een strontvlieg zijn?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:19
    Eendagsvlieg is het.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:22
    :-p
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 16:10
    Hahaha we hopen dat we jullie treffen want die mazzel zoals zondag krijgen jullie niet altijd. Graag zelfs tegen ado dat is voor Utrecht de makkelijkste tegenstander gezien de andere .

    Maar helaas willen alle ploegen tegen Ado spelen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:15
    Kom je uit A'dam met je arrogante taaltje of zo.

    Chao
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:18
    Daar gaan ze steeds meer op lijken ja. Dat siert hem niet.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:16
    Haha die arrgantie wordt jullie ondergang man. Doe toch eens normaal en gedraag je.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2636
    zondag 15 april 2018 om 16:18
    ADO moet het nog maar zien te halen. Het zal gaan tussen Utrecht, Vitesse, Pec en Heerenveen. Ado heeft het prima gedaan en mogen trots op hun club zijn dat ze in het linker rijtje eindigen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:21
    ADO hoort gewoon in het linker rijtje te spelen en ik vind dit nou niet echt een super seizoen. We staan waar we horen.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2636
    zondag 15 april 2018 om 16:31
    ADO beleeft met deze 9e plek een uitermate goed seizoen gezien de resultaten op de ranglijst over de jaren heen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:52
    We zijn in de laatste 10 jaar wel vaker als 9e geëindigd en 1x 7e en de plays offs gewonnen. We hebben dit seizoen een begroting die net zoals hoog is als die van jullie. We horen gewoon in het linker rijtje thuis.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:24
    Wij draaien een vrij stabiel seizoen. PEC niet en Heerenveen niet. Waarom zouden hun er meer recht op hebben?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:27
    Dat geldt net zo goed ook voor die andere clubs die allemaal een wisselvallig seizoen draaien. Slaat nergens op die reactie van hem.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:33
    Klopt, een gefrustreerd tienertje is het denk ik. Kan nooit een volwassen man zijn. Die zal op zeker zichzelf niet zo voor joker laten zetten.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2636
    zondag 15 april 2018 om 17:29
    Ik heb het toch niet over recht hebben. ADO speelt nog tegen PSV Roda en een directe tegen Heerenveen. Maar misschien zorgen ze voor een verassing. Je doet alleen of ADO een ploeg is die in het linkerr rijtje hoort. Maar dat is gezien de resultaten van ADO een nogal Amsterdamse houding. Maar ga vooral verder met je Muppet vriendje, jullie zijn het zo eens dat het bijna aandoenlijk is.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:00
    Lekker Feyenoord. Heel misschien kunnen we Utrecht nog inhalen. Heel misschien, elke plek die we stijgen is belangrijk voor de tv gelden.
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 16:11
    Hahahahahahaha je bent nog gekker dan ik verwacht had je had komiek moeten worden
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:14
    #KLEUTER

    Je bent verder geen reactie waard.
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 16:17
    Nee jij wel het klopt wat iedereen zegt je zit altijd in een topic van een ander bommetje,s te leggen

    En als iemand wat terugzegt is mijnheer gepikeerd je kan toch die gezegde wie de bal kaats.

    Denk daar maar eens over na mits je daar de hersens voor heeft.

    En zoek maar waar ik weer een punt ben vergeten wat je zal wel weer komen over een schrijffout
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:21
    Nee hoor, dat is niet waar. Ik heb met weinig mensen problemen hier. Ik loop daarvoor al te lang mee. Haal die strontvlieg nou eens uit je ogen man.

    De eerste zin en laatste zin ben je een punt vergeten. In jouw eerste zin vergeet je na jij wel een komma te plaatsen.
    Bij jouw derde zin is het niet ''hersens voor heeft''.
    ''bommetje,s'' is met een hoge komma, dus ''bommetje's''.


    Succes, Midden Noord!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 16:28
    Kijk de ware aard komt weer naar boven zo ken ik je weer mensen corrigeren die een punt vergeten zijn.

    Ga je kapot schamen en word leraar of zo hier zitten gewoon mensen die een mening willen geven .

    Personen zoals jij zorgen ervoor dat mensen jou club gaan haten eindelijk haalt Ado eens een paar punten en gelijk zijn ze zo goed dat ze voor niemand bang zijn.

    Gewoon koesteren want gezien de selectie is Ado gewoon een ploeg voor het rechter rijtje .

    Maar het zit eens mee en dat is helemaal niet erg maar blijf gewoon normaal doen.

    Mensen corrigeren op een punt bah bah wat heb ik een hekel aan die mensen die dat doen denken dat ze beter zijn als de rest.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    zondag 15 april 2018 om 16:35
    Hahaha, gefrustreerd tienertje!

    Get a life, "Have a break - have a KitKat".
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    zondag 15 april 2018 om 19:08
    Hij is echt te dom om te poepen gewoon
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3748
    zondag 15 april 2018 om 16:10
    Faber
    Enkele spelers lopen op hun tandvlees..... de verse kracht vooral op de bank laten zitten

    Onbenul.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:18
    Ja inderdaad. Nu nog 1 ff voor 3 minuten er in
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:13
    Gorlter voor Dessers...waarom vraag ik me dan af, zo goed is die Gortler toch niet?
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 16:18
    100% strafschop
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:23
    Hahaha jij en objectief reageren gaan niet samen.
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 16:30
    Tjonge tjonge wat hoop ik dat we tegen Ado moeten maar dat moet wel in de eerste ronde want verder komt Ado niet .
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:48
    Het is maar Utrecht hoor maak je niet zo dik man.
    Vind ik leuk
    fons2018 +523
    zondag 15 april 2018 om 16:31
    Wat dat betreft had ik een fan van Ado kunnen zijn bedankt dat je mij ever helpt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zondag 15 april 2018 om 16:47
    Wederom een vrij zinloze comment.

    Fijne avond.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:51
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> sweetsex.top
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: strijd om vierde plek in Rotterdam, kelderkraker in Groningen