Perez jaloers op Ajax-spelers: Deze mensen wil ik zó graag stil krijgen

Perez jaloers op Ajax-spelers: "Deze mensen wil ik zó graag stil krijgen"

zondag 15 april 2018 om 16:27

Kenneth Perez is jaloers op de spelers van Ajax voor de Eredivisie-topper tegen PSV. Hij vindt dat ze de vijandige sfeer in het Philips Stadion moeten gebruiken als motivatie.

"Het is heel mooi om als speler in een vijandig stadion het veld op te komen", zegt Perez bij FOX Sports voor de topper tussen PSV en Ajax. "Die haat, het uitjouwen, is bijna net zo mooi als wanneer het hele stadion voor jou is. Dan denk je: deze mensen wil ik zó graag stil krijgen met voetbal. Dat doet dat met je."

Guus Hiddink is het eens met Perez. "Ik maakte als coach ook dit soort wedstrijden mee. Bij Ajax wonnen we vaak, dus dan draaide ik me toch even heel vervelend om naar de mensen die je kent. Lekker toch?! Je moet wel oppassen dat je niet over de kop gaat, want dan motiveer je alles en iedereen. Maar om déze wedstrijden gaat het. Dan breng je het niveau van jezelf, je team en hopelijk het hele Nederlandse voetbal omhoog."

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Poll

Wat wordt PSV - Ajax?

(2892 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 16:30
Ik zou het fijn vinden,als jij stil zou zijn perez.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:37
Vp verdraait het dat zei hij niet zo in die woorden. Hij vond het juist mooi zo'n wedstrijd
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:40
Ooh gevoelig merk ik! Perez moet stil zijn van jou! Terwijl hij toch vaak zinnige dingen zegt.
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:30
Zoals?
Vind ik leuk
pinkelman +3586
zondag 15 april 2018 om 16:32
Perez is het van Gaaltje onder de analisten.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:43
Klopt op het gebiedt van voetbal zeggen ze vaak zinnige dingen!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:59
Ajacied
Vind ik leuk
Psv1989 +742
zondag 15 april 2018 om 16:33
Perez heeft 2 persoonlijk heden praat met twee monden !! Zal ze vrouw leuk vinden gister zei die nog ik hou van je en vandaag is de liefde over
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:34
Hij is duidelijk voor Ajax, hij zegt 1-6
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:35
Nee geen veldman als je kampioen wil worden . Dat kan alleen als je veldman weg doet die kan er helemaal niks van hij heeft ajax al ongeveer 15 puinten gekost
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:35
Sfeer in Eindhoven is inderdaad altijd zeer vijandig. Geen wonder dat de thuisclub zoveel cadeautjes van de arbitrage krijgt. Helaas is sportiviteit totaal onbelangrijk in Eindhoven
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:36]
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:31
De neuzen zijn gefopt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:37
Forza AFCA, voor de eer en meer
Vind ik leuk
Marco S +3092
zondag 15 april 2018 om 16:37
Ik denk dat niemand van psv te Hak haat.. ik denk dat ze allemaal hopen dat hij volgend seizoen blijft zitten
Vind ik leuk
Ajacied_8 +2840
zondag 15 april 2018 om 16:45
Wel leuk dat ze daar een keer sfeer proberen te maken omdat Ajax op bezoek komt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Perez jaloers op Ajax-spelers: "Deze mensen wil ik zó graag stil krijgen"