Van de Kerkhof lacht om afwezige Swart: 'Vier jaar geen kampioen, dramatisch'

    Van de Kerkhof lacht om afwezige Swart: 'Vier jaar geen kampioen, dramatisch'

    Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 16:34zo 15-04-2018 om 16:34

    PSV-icoon René van de Kerkhof moet hartelijk lachen om de uitlatingen van Ajax-'collega' Sjaak Swart. Mister Ajax liet weten dat hij niet bij de topper tussen PSV en Ajax aanwezig zou zijn, omdat hij 'andere leuke dingen' te doen had.

    "Ach, hij is zo teleurgesteld", lacht Van de Kerkhof in gesprek met Omroep Brabant. "Tja, als je al vier jaar lang geen kampioen bent geworden als Ajacied, is dat heel dramatisch. En Sjaak is een echte Ajax-fan. Ik had hem wel verwacht in het stadion om met ons feest te vieren, maar helaas..."

    Dat PSV feest kan gaan vieren, lijdt volgens Van de Kerkhof geen twijfel. "Ik ga er vanuit dat PSV deze kans niet laat liggen en het kampioenschap gaat binnenhalen", aldus de Helmonder. "Ik denk dat Ajax al voor de wedstrijd een erehaag creëert voor PSV en dat we lekker gaan feestvieren."

    PSV en Ajax trappen om 16.45 af voor dé kraker van het seizoen.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 16:36
    1+1=0
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3108
    zondag 15 april 2018 om 16:41
    4 jaar weeral zonder prijs ?!?
    Achja .. geld binnenbrengen is belangrijker he!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:44
    Knap dat je dat uit mijn reactie filtert.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3108
    zondag 15 april 2018 om 16:50
    Ik ben knap ;)
    Vind ik leuk
    Sil95 +11139
    zondag 15 april 2018 om 16:45
    Wel een Europese finale bereikt.. Dat mag je ook gerust een prestatie noemen.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3108
    zondag 15 april 2018 om 16:50
    Niemand herinnert zich een verliezend finalist ;)
    maar ik snap wat je bedoelt hoor, is een prestatie!
    Vind ik leuk
    Sil95 +11139
    zondag 15 april 2018 om 16:51
    Misschien niet nee. Maar als je kijkt wat de Nederlandse clubs de laatste jaren gepresteerd hebben in Europa was het behalen van de Europa League finale een hele knappe prestatie!
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3108
    zondag 15 april 2018 om 17:00
    Zeker weten!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:05
    de laatste die een cup binnen haalde was feyenoord
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    zondag 15 april 2018 om 23:17
    Met een trainer die vervolgens weg gepest wordt
    Vind ik leuk
    Sil95 +11139
    maandag 16 april 2018 om 08:11
    Helaas wel , zeer zonde!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:36
    laten we eerst maar ballen jongens
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12803
    zondag 15 april 2018 om 16:52
    Ook na het ballen, ongeacht de uitslag, is vier jaar zonder prijs een bizarre en buitengewoon pijnlijke realiteit voor Ajax

    De club die 6 jaar geleden terug wilde naar de Europese subtop is alleen maar verder afgegleden
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:36
    Peppi en Kokkie weer, samen nog niet goed voor een IQ van 100.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4801
    zondag 15 april 2018 om 18:09
    Altijd nog beter dan de heer Swart....
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:37
    och hun weer te oud , hebben al jaren geen stijve gehad
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 15 april 2018 om 16:40
    Zie jij eerst maar eens die leeftijd te halen!

    Respect voor oudere. Voor hun twee maar ook voor Sjaak. Ongeacht wat ze roepen, dit zijn allemaal clubmensen!
    Vind ik leuk
    Marco S +5670
    zondag 15 april 2018 om 16:38
    Ik hoop dat psv wint, zet sar maar voor schut in zijn giraf hemd maar dit zijn peppi en kokki 2.0
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 15 april 2018 om 16:41
    Giraf met een V toch? Hahaha, die reclame ken ik nog vaag herinneren.
    Vind ik leuk
    Marco S +5670
    zondag 15 april 2018 om 17:04
    Ja je hebt gelijk..
    :)
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1184
    zondag 15 april 2018 om 16:38
    Achja seniele Sjakie, wat moet je er nog over zeggen.
    Vind ik leuk
    Simonsopa +435
    zondag 15 april 2018 om 16:47
    NIETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 15 april 2018 om 16:39
    Geinig die oudjes allemaal, lekker elkaar gek lopen maken.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11139
    zondag 15 april 2018 om 16:44
    Ja het is maar goed dat de heren niet met elkaar in een verzorgingshuis wonen :D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 15 april 2018 om 16:44
    Haha, ja zeker. Had er we bij willen zitten hoor.

    Succes met de wedstrijd man.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11139
    zondag 15 april 2018 om 16:47
    Dankjewel kerel , jij nog gefeliciteerd met de punten!
    Vind ik leuk
    yuuup +9856
    zondag 15 april 2018 om 16:40
    Waar maak je je in godsnaam druk om als PSV-supporter.
    Vind ik leuk
    Busk +1419
    zondag 15 april 2018 om 16:42
    Zowel de meningen van "peppi en kokkie" en Sjaak Swart zijn alleen maar vermakelijk als je het als satire ziet.

    Inhoudelijk stelt het van beide kampen niks voor.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:42
    die sjaak uit lachen ,
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:44
    En dan zijn wij arrogant...
    Vind ik leuk
    TheMariner +3522
    zondag 15 april 2018 om 16:46
    Malle Sjaak ligt aan zn wekelijkse azijninfuus. Doet die Muppet altijd vlak voordat hij zn programma voor Ajax-tv op gaat nemen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33879
    zondag 15 april 2018 om 17:03
    Jaja. Beetje ssht want veel wedstrijden van pav waren ook niet om aan te gluren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:03]
    Vind ik leuk
    pos +8831
    zondag 15 april 2018 om 17:14
    Ben wel benieuwd wat Sjakie dan voor anders "leuks" te doen heeft. Zou betekenen dat hij dus geeneens gaat kijken op tv ook ? Ach het zou me geeneens verbazen. Gloryhunter die Sjaak.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10216
    maandag 16 april 2018 om 03:42
    Sjaak voelde het aankomen...........
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zondag 15 april 2018 om 17:20
    Respect voor Swart graag.
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    zondag 15 april 2018 om 17:47
    In de eerste helft kregen ze bijna een jantje..
    Ze pakken nu voor de 4e jaar op rij niets terwijl ze de rijkste club zijn.
    Zelfs Jantje vindt dit een schande!!!! :)
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:48
    Er was een tijd toen werd psv ook vier jaar achter elkaar geen kampioen, maar dat zeggen ze er niet bij. Stelletje hypokrieten...
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:48]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:00
    Haha
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11581
    zondag 15 april 2018 om 20:35
    Sjakie is onsportief en kan niet tegen zijn verlies.
    Vind ik leuk
    alaaf +1621
    zondag 15 april 2018 om 20:42
    Begin vd week zou Sjakie er nog bij zijn, maar hij wist dat dit Ajax het niet zou redden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws