Ten Hag geheimzinnig: 'Wij hebben wel wat bedacht, zoals Ajax altijd wil'

    Ten Hag geheimzinnig: 'Wij hebben wel wat bedacht, zoals Ajax altijd wil'

    Ajax is er klaar voor om PSV zondag van de landstitel af te houden. Dat stelt Erik ten Hag, die een plannetje heeft bedacht voor het bezoek aan Eindhoven.

    "Wij hebben wel wat bedacht", aldus de Ajax-trainer tegen FOX Sports. Heel veel wil hij er niet over kwijt. "We zullen proberen te ageren, zoals Ajax dat altijd wil. Domineren. Dat willen we voor elkaar krijgen, maar we weten ook: Phillip (Cocu, red.) is een slimme coach. Hij heeft het elftal een klein beetje aangepast en daar moeten wij op inspelen."

    Cocu heeft in de basiself van PSV gekozen voor een op papier aanvallende variant, met Gaston Pereiro in plaats van Bart Ramselaar. Ten Hag: "Dat kan van alles betekenen. Waar gaat Pereiro spelen? Aan welke kant spelen Lozano en Bergwijn? Gaan ze mensen tussen de linies brengen? Er zijn heel veel varianten mogelijk. We gaan het zien. We zullen volle bak gaan. Eerst winnen, en dan kijken we verder."

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    Kim Jung-On +2970
    zondag 15 april 2018 om 16:43
    Ageren, jaja.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 15 april 2018 om 16:44
    Maw laf afwachtend voetbal. Nu al een kut-pot.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    zondag 15 april 2018 om 16:54
    Verrassing?

    Als ze met de rust achter staan en dan stiekum in de bus stappen en terug gaan naar Amsterdam, dat zou aan het begin van de tweede helft pas echt een verrassing opleveren!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:39
    Hahahaha.
    Damn..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 15 april 2018 om 16:44
    6 verdedigers en op de counter gaan spelen. ZIn in, Erik.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    zondag 15 april 2018 om 16:45
    It aint over till....... euh oh laat ook maar!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    zondag 15 april 2018 om 16:55
    Ageren en domineren in een zin, toe maar. Zou hij de betekenis van die woorden weten
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:10
    Als je dat maar weet Erik,1-0,onze plannen zijn duidelijk.
    Vind ik leuk
    Marco S +4405
    zondag 15 april 2018 om 17:11
    Wat is je plan dan? Eerst met 1-0 achterkomen en dan?
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    zondag 15 april 2018 om 17:25
    Plan is om met 2-0 of 3-0 te verliezen en dan op de persconferentie na de wedstrijd gaat Ten Hag iedereen uitleggen dat Ajax dit seizoen toch echt met afstand de beste was.

    En de verrassing is dat die uitleg doorgaat totdat iedereen toegeeft dat Ten Hag gelijk heeft en hem er een applaus voor geeft.
    Vind ik leuk
    Marco S +4405
    zondag 15 april 2018 om 17:31
    Ik denk dat het een reeel scenario is helaas.. Keizer werd ontslagen omdat hij vijf punten achter stond.. ten Hak staat tien punten achter dat betekent dubbel ontslag; trainer én directie moven
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:38
    Het plannetje werkt prima...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:40
    Wat praat hij nou raar?
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    zondag 15 april 2018 om 17:46
    Hoe doet hij het toch, elke keer proberen om geloofwaardig te zijn terwijl je onzin lult. Zouden die spelers het liefst niet in de bus willen stappen en ongemerkt terug gaan naar Amsterdam? Ze kunnen tenminste zeggen dat ze aan een kampioenswedstrijd hebben meegedaan.

    In de eerste helft kregen ze bijna een jantje..
    Ze pakken nu voor de 4e jaar op rij niets terwijl ze de rijkste club zijn.
    Zelfs Jantje vindt dit een schande!!!! :)
    Vind ik leuk
    okenhi1 +19
    zondag 15 april 2018 om 18:00
    Erik Ten Hag moet oprotten. PSV speelt tegen Utrecht en niet tegen Ajax. zo zie ik.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:12
    Nou dat heb je weer goed bedacht dan. Slechter kan niet.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20818
    zondag 15 april 2018 om 18:24
    Lekker opzouten.
    Vind ik leuk
    okenhi1 +19
    zondag 15 april 2018 om 18:44
    Zo lang Hakim Ziyech bij Ajax blijft, wordt Ajax geen kampioen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 07:58
    Was een van de weinigen die af en toe nog iets goeds deed...
    Vind ik leuk
    Bals +400
    zondag 15 april 2018 om 18:57
    Tactisch is Ten Hag weer afgetroefd. Strik er om en wegwezen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws