Verdiende PSV-titel: 'Kunt wel de beste spelers hebben, beste team wint altijd'

Verdiende PSV-titel: 'Kunt wel de beste spelers hebben, beste team wint altijd'

zondag 15 april 2018 om 17:04

PSV-directeur Toon Gerbrands is trots op het aanstaande kampioenschap van de Eindhovenaren. Gerbrands is nog niet vergeten hoe PSV aan het begin van het seizoen roemloos werd uitgeschakeld in Europees verband en het vertrouwen in Eindhoven tot een dieptepunt was gezakt.

"Iedereen dacht aan het begin van het seizoen: dat wordt niks. Maar nu staat er een echt team. Als het goed valt vandaag (zondag, red.), dan is het een heel mooi seizoen geweest op het gebied van teambuilding en knokken", vertelt Gerbrands aan de NOS.

Volgens de directeur is PSV de ploeg die het kampioenschap verdiend heeft. "Het is een teamsport. Je kunt wel de beste spelers hebben, maar het beste team wint het altijd van de beste spelers. Als je dat voor elkaar hebt, kun je prijzen halen. Beste team en beste spelers zijn niet meetbaar, maar winst en verlies zijn dat wel."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wat wordt PSV - Ajax?

(2890 stemmen)

Plaats een reactie

Ruud40 +9284
zondag 15 april 2018 om 17:06
Tuurlijk is het verdiend.
En makkelijker als dit seizoen wordt het niet met een dolend Ajax dat de weg naar succes volledig kwijt is en een kampioen (Feyenoord) die geen schim meer is van de ploeg van vorig seizoen.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:08]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:27
KAMPIOENEN!!!!! Wij zijn de beste!!!! Ajax weer niets
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:41
Blij ?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:43
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
Een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten vooruit psv
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:44
Tuurlijk
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:54
Is goed man ben blij voor je , ik heb weinig reden om te juichen
Vind ik leuk
Ajacied_8 +2646
zondag 15 april 2018 om 17:07
Toontje lager zit weer op zijn praatpaal hoor. Iets te diep misschien?

Vind ik leuk
DrDeef +842
zondag 15 april 2018 om 17:41
Vanuit Amsterdam wordt al heel de week veel te hoog van de toren geblazen. Die rare badmuts voorop. Toon heeft en haalt 100% zijn gelijk.
Vind ik leuk
yuuup +7512
zondag 15 april 2018 om 17:08
De grootste open deur van dit seizoen.
Vind ik leuk
Marco S +3077
zondag 15 april 2018 om 17:08
Respect voor hem.. had hem graag in mokum gehad ipv die twee bonusjagers zonder verstand..
Vind ik leuk
NMGN1 +200
zondag 15 april 2018 om 17:10
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:13]
Vind ik leuk
Teo Smith +17930
zondag 15 april 2018 om 17:11
De "gelukkige" kampioen ja. :)

Gefeliciteerd psv'ers.

Hopelijk wordt het volgend seizoen iets spannender.
Vind ik leuk
Guust +4654
zondag 15 april 2018 om 17:17
Eigenlijk verdiend niemand de titel, wat een verschrikkelijk voetbal al het hele seizoen, geen ploeg die goed of leuk voetbal speelt. PSV is wel de beste van de slechtste. Clubs en spelers moeten zich schamen voor het niveau.
Vind ik leuk
MeAgain +4781
zondag 15 april 2018 om 17:36
Vind je het geen mooie wedstrijd dan?
Vind ik leuk
Guust +4654
zondag 15 april 2018 om 18:52
Kon niet kijken, moest werken, maar PSV-ers gefeliciteerd.
Vind ik leuk
Pds010 +535
zondag 15 april 2018 om 17:18
Het is niet het beste team.. het is net zoals wat wij vorig jaar hadden het team met het meeste geluk.

Als je over het beste elftal spreekt is het Ajax, en het beste team is AZ op dit moment.
Vind ik leuk
MeAgain +4781
zondag 15 april 2018 om 17:37
Neem even een pilletje.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:28
Niets van gelogen Toon.
Vind ik leuk
Dorzon +3434
zondag 15 april 2018 om 17:37
waarheid als een koe
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:40
Zolang veltman mee doet win je altijd van ajax
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:40
Ajax laat het zoals gewoonlijk niet tegen de top 3 of 4 liggen, maar tegen de rest door hun vaak te slappe houding
Vind ik leuk
alaaf +58
zondag 15 april 2018 om 17:43
En zo is ut!
Vind ik leuk
Pjotr26 +1006
zondag 15 april 2018 om 18:10
h e l e m a a l n i e t s
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:41
Ja ajax met een grote bek bereik je niks.
Psv heeft gewonnen met 2 vingers in hun neus.
Nu allemaal huilen amsterdammertjes.
En de ajax op hun knieen een erehaag maken.
Ajax is gewoon een club die het moet hebben van de scheidsrechters.
Want anders maken ze niks klaar.
PSV IS WEEEEEEEEEER KAMPIOEN HAHAHAHHAHA LOSERS
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Verdiende PSV-titel: 'Kunt wel de beste spelers hebben, beste team wint altijd'