Verdiende PSV-titel: 'Kunt wel de beste spelers hebben, beste team wint altijd'

    Verdiende PSV-titel: 'Kunt wel de beste spelers hebben, beste team wint altijd'

    zondag 15 april 2018 om 17:04

    PSV-directeur Toon Gerbrands is trots op het aanstaande kampioenschap van de Eindhovenaren. Gerbrands is nog niet vergeten hoe PSV aan het begin van het seizoen roemloos werd uitgeschakeld in Europees verband en het vertrouwen in Eindhoven tot een dieptepunt was gezakt.

    "Iedereen dacht aan het begin van het seizoen: dat wordt niks. Maar nu staat er een echt team. Als het goed valt vandaag (zondag, red.), dan is het een heel mooi seizoen geweest op het gebied van teambuilding en knokken", vertelt Gerbrands aan de NOS.

    Volgens de directeur is PSV de ploeg die het kampioenschap verdiend heeft. "Het is een teamsport. Je kunt wel de beste spelers hebben, maar het beste team wint het altijd van de beste spelers. Als je dat voor elkaar hebt, kun je prijzen halen. Beste team en beste spelers zijn niet meetbaar, maar winst en verlies zijn dat wel."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (2902 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ruud40 +12400
    zondag 15 april 2018 om 17:06
    Tuurlijk is het verdiend.
    En makkelijker als dit seizoen wordt het niet met een dolend Ajax dat de weg naar succes volledig kwijt is en een kampioen (Feyenoord) die geen schim meer is van de ploeg van vorig seizoen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:08]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:27
    KAMPIOENEN!!!!! Wij zijn de beste!!!! Ajax weer niets
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2432
    zondag 15 april 2018 om 17:41
    Blij ?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:43
    Voor Rood-Wit gezongen
    Vol man'lijke kracht
    Een lied met ons allen
    want eendracht maakt macht
    Wij trekken ten strijde
    Een strijd vol van vree
    Vooruit nu Rood-Witten vooruit psv
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:44
    Tuurlijk
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2432
    zondag 15 april 2018 om 17:54
    Is goed man ben blij voor je , ik heb weinig reden om te juichen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18042
    zondag 15 april 2018 om 17:07
    Toontje lager zit weer op zijn praatpaal hoor. Iets te diep misschien?

    Vind ik leuk
    DrDeef +1611
    zondag 15 april 2018 om 17:41
    Vanuit Amsterdam wordt al heel de week veel te hoog van de toren geblazen. Die rare badmuts voorop. Toon heeft en haalt 100% zijn gelijk.
    Vind ik leuk
    yuuup +9310
    zondag 15 april 2018 om 17:08
    De grootste open deur van dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    zondag 15 april 2018 om 17:08
    Respect voor hem.. had hem graag in mokum gehad ipv die twee bonusjagers zonder verstand..
    Vind ik leuk
    NMGN1 +182
    zondag 15 april 2018 om 17:10
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29428
    zondag 15 april 2018 om 17:11
    De "gelukkige" kampioen ja. :)

    Gefeliciteerd psv'ers.

    Hopelijk wordt het volgend seizoen iets spannender.
    Vind ik leuk
    Guust +5509
    zondag 15 april 2018 om 17:17
    Eigenlijk verdiend niemand de titel, wat een verschrikkelijk voetbal al het hele seizoen, geen ploeg die goed of leuk voetbal speelt. PSV is wel de beste van de slechtste. Clubs en spelers moeten zich schamen voor het niveau.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6125
    zondag 15 april 2018 om 17:36
    Vind je het geen mooie wedstrijd dan?
    Vind ik leuk
    Guust +5509
    zondag 15 april 2018 om 18:52
    Kon niet kijken, moest werken, maar PSV-ers gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Pds010 +845
    zondag 15 april 2018 om 17:18
    Het is niet het beste team.. het is net zoals wat wij vorig jaar hadden het team met het meeste geluk.

    Als je over het beste elftal spreekt is het Ajax, en het beste team is AZ op dit moment.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6125
    zondag 15 april 2018 om 17:37
    Neem even een pilletje.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:28
    Niets van gelogen Toon.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4261
    zondag 15 april 2018 om 17:37
    waarheid als een koe
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:40
    Zolang veltman mee doet win je altijd van ajax
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:40
    Ajax laat het zoals gewoonlijk niet tegen de top 3 of 4 liggen, maar tegen de rest door hun vaak te slappe houding
    Vind ik leuk
    alaaf +722
    zondag 15 april 2018 om 17:43
    En zo is ut!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:41
    Ja ajax met een grote bek bereik je niks.
    Psv heeft gewonnen met 2 vingers in hun neus.
    Nu allemaal huilen amsterdammertjes.
    En de ajax op hun knieen een erehaag maken.
    Ajax is gewoon een club die het moet hebben van de scheidsrechters.
    Want anders maken ze niks klaar.
    PSV IS WEEEEEEEEEER KAMPIOEN HAHAHAHHAHA LOSERS
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verdiende PSV-titel: 'Kunt wel de beste spelers hebben, beste team wint altijd'