'Wat een afgang zeg, hele week een grote bek en je dan zo af laten troeven...'

'Wat een afgang zeg, hele week een grote bek en je dan zo af laten troeven...'

zondag 15 april 2018 om 17:35

In Eindhoven is 45 minuten gespeeld, maar PSV lijkt zich alvast te kunnen opmaken voor het titelfeest. Gaston Pereiro en Luuk de Jong tekenden met elk één doelpunt voor een 2-0 voorsprong tegen Ajax, dat weliswaar meer balbezit heeft maar absoluut geen vuist kan maken.

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 17:42
Klasse verschil.!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:49
Die Bart Sanders.... wat een Calimero zeg.....
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:54
Volgens mij is Martinus69 gefrustreerd........
Sanders zegt niets raars. Maar 't ligt gevoelig in Abcoude-Noord.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:00
Euh, ik ben Groningen supporter. Ajax en/of PSV zegt me niets. Ik vind het alleen een enorm Calimero gedrag wat ik de laatste maanden zie bij vele Ajacieden.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:11
Ik ben Ajacied, wordt schijtziek van bestuursleden die de club om zeep helpen met hun beleid. Dat PSV kampioen wordt is dan ook te danken aan het wanbeleid van deze bestuursleden.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:12]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:37
ik zou maar eens schijtziek worden van je spelers! wat een afgang!!
Vind ik leuk
JustH +7329
zondag 15 april 2018 om 19:08
Wat een onzin
Vind ik leuk
power +3662
zondag 15 april 2018 om 17:51
PSV wordt kampioen thuis tegen Ajax, is niet zo leuk voor Ajax supporters denk ik
Vind ik leuk
:O +1497
zondag 15 april 2018 om 18:35
Prachtige erehaag van Ajax.
Vind ik leuk
:O +1497
zondag 15 april 2018 om 18:01
Ze krijgen voetbal les.
Vind ik leuk
:O +1497
zondag 15 april 2018 om 18:26
De vernedering is compleet. Yes yes yes. Are you watching Sjakie “Calimero” Swart?
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:34]
Vind ik leuk
Nvd88 +443
zondag 15 april 2018 om 17:42
Gewoon verdiend voor en ook verdiend kampioen.Gefeliciteerd Psv. Tot volgend jaar.Hopelijk dan wat spannender.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:48]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:42
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
Een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:43
Psv laat zien dat ze gewoon de terechte kampioen zijn!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:44]
Vind ik leuk
Psv1989 +742
zondag 15 april 2018 om 17:44
Zeer zeker PSV speelt hele seizoen al op deze manier
Vind ik leuk
klick +152
zondag 15 april 2018 om 17:57
ben je nou serieus hahaha
Vind ik leuk
Psv1989 +742
zondag 15 april 2018 om 20:06
Zeer zeker jij kijk geen PSV dat snap ik PSV speelt al dit hele seizoen zo de tegen stander laten komen en afstraffe op de counter !!!! Terecht kampioen
Vind ik leuk
klick +152
dinsdag 17 april 2018 om 18:39
terecht kampioen. maar zon wedstrijd als afgelopen zondag heb ik er niet veel van gezien dit jaar bij psv. meestal was het niet om aan te gluren!
Vind ik leuk
:O +1497
zondag 15 april 2018 om 18:02
Vanaf dag 1 op kop hè.
Vind ik leuk
fr1963 +1777
zondag 15 april 2018 om 18:32
Hoho, Feyenoord stond na 4 wedstrijden op 1...
Vind ik leuk
:O +1497
zondag 15 april 2018 om 18:36
Waar staan ze nu?
Vind ik leuk
fr1963 +1777
zondag 15 april 2018 om 18:41
Volgende week op de Coolsingel?
Vind ik leuk
:O +1497
zondag 15 april 2018 om 18:55
Ik mag het hopen.
Vind ik leuk
Eendracht +11717
zondag 15 april 2018 om 17:44
Ben eerder benieuwd wat Sjakie morgen als ontbijt heeft naast een paar liter azijn...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:45
Volgens die seniele gek zal PSV wel moeten degraderen.
Vind ik leuk
JustH +7329
zondag 15 april 2018 om 19:09
Je seniele vader zal je bedoelen,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:46
Hoop dat ie het ontbijt nog haalt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:59
Katervlees
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:44
PSV verdiend kampioen!
Vind ik leuk
Kayzer +2082
zondag 15 april 2018 om 17:44
Yea!!! PSV!!!! Dit 90 minuten vasthouden AUB!!!
Vind ik leuk
Leeuw +4188
zondag 15 april 2018 om 17:44
Het is nog niet gespeeld, maar dit ziet er voor PSV goed uit. Nog 45 minuten te gaan.
Vind ik leuk
Dorzon +3450
zondag 15 april 2018 om 17:45
ik denk dat schone morgen in een interview zegt dat het nog steeds kan als ze alles winnen.......oh wacht het kan echt niet meer
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:45
Martijn heeft gezopen , Ziyech af en toe goede ballen maar heeeel veel balverlies.
Ook vind ik De Ligt deze wedstrijd zeer zwak spelen , straalt totaal geen zekerheid uit.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:46]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:46
Ten Hag ziet lichtpuntjes. Wat een zwak Ajax na al die grote monden.
Vind ik leuk
JustH +7329
zondag 15 april 2018 om 19:11
3-3 mooi verdeeld over 2 wedstrijden
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:46
Waar is Sjakie Swart nou?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:48
Die had wat anders te doen en waar zit jij dan als echte internet supporter? ..... thuis hahahaha
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:57]
Vind ik leuk
Stack5 +1541
zondag 15 april 2018 om 17:51
Ik kan mij natuurlijk vergissen, maar volgens mij is 072 het netnummer van Alkmaar. En heeft AZ vrijdag gespeeld. Als nulzeven2 nu in het stadion had gezeten was ie waarschijnlijk alleen.

Wel even na blijven denken he ;)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:59
Ik reageer niet eens op hem maar op eendracht dus wel eerst navragen voordat je kansloze aanname doet!!
Vind ik leuk
Stack5 +1541
zondag 15 april 2018 om 18:01
Eerst nog ff je reactie wijzigen. Mooi man. Je frustratie is wel genieten hoor.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:46
Brenet heeft Calvé pindakaas bij het ontbijt gehad.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +2872
zondag 15 april 2018 om 17:46
Deze spelers willen niet voetballen voor Ten Hag. Dat zie je gewoon aan alles.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:47
Of ze zijn niet zo goed als ze denken.
Vind ik leuk
DrDeef +848
zondag 15 april 2018 om 17:56
Sssst, verklap t nou niet. Straks gaan ze er nog wat aan doen. En ik denk ookwel dat ze die ten Hag een rare badmuts vinden,dat issie namelijk ook.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:48
Dit is zeker geen vreemde gedachte. Ik merk ook geen enkele band met spelers en trainer.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:02
Ik vrees dat dat het probleem ook is. Met Keizer hebben de jongens op vreselijke wijze een band opgebouwd, het was ook verraad naar de Ajax-spelers en wat er voor het seizoen gebeurde om Keizer te ontslaan. Dus directie heeft dit over zichzelf afgeroepen. Overigens bij PSV tegenovergestelde, superieur seizoen met niet de beste spelers maar alles voor elkaar, inclusief coach, over te hebben.
Vind ik leuk
Gid010 +493
zondag 15 april 2018 om 17:47
In de eerste helft kregen ze bijna een jantje..
Ze pakken nu voor de 4e jaar op rij niets terwijl ze de rijkste club zijn.
Zelfs Jantje vindt dit een schande!!!! :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:47
Psvers gefeliciteerd en geniet ervan
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:47
Wat is die VP redactie ineens massaal voor PSV
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:48
Niet gefeliciteerd. Gvd.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:49
Pisvee 2 x voor Onana en twee x goal, schijtebakkenvoetbal gaat maar door
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:57
He el cazador. Ik zie jou altijd als een slechte verliezer reageren en nu ook weer de naam van PSV bewust verkeerd schrijven. Frustreer jezelf elders af. Jullie spelen inderdaad schijtebakkenvoetbal. De normale VP-bezoekers, ook van Ajax-Feyenoord-PSV, doen eea normaal. Jou gun ik deze afgang, want je bent helemaal niets.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:09
En hoe vaak is dat geweldige Ajax voor Zoet verschenen? En waarom schiet PSV ze er wel in en Ajax niet? Je zet jezelf neer als een héél slecht verliezer.
Vind ik leuk
3Bier +4631
zondag 15 april 2018 om 17:49
In het begin had Brenet het nog wel moeilijk met Neres. Stoomt 2 x goed mee op en prima voorzetten. Verder niet super ofzo
PSV'ERS gefeliciteerd
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:49
Mn amsterdamse maatjes zijn er goed stil van.. maar zijn morgen van harte uitgenodigd op ons feestje
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:50
Alles wat voor psv is gefeliciteerd. Dik verdiend
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:51
En maar blijven beweren dat ze de beste ploeg hebben,echt triest.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:51
Tja, was er al bang voor eigenlijk, laatste tijd ging psv alleen maar beter spelen en Ajax steeds slechter. Al wil ik Ten Hag nog niet afschrijven, dat vind ik te makkelijk, nu wel de baan vrij voor Cruyff junior aangezien Sar zn lot aan een evt kampioenschap had verbonden. Al had Keizer blijven zitten, dat had ook niet zo veel uitgemaakt denk ik, hij miste bijvoorbeeld niet Dolberg, Frenkie de Jong en Viergever en met die erin draaide het toch beter allemaal. Ook met hun erbij was het niet gelukt denk ik, Ajax mist balans en ervaring, ik hoop dat ze aankomend seizoen misschien Klaassen terug kunnen halen ofzo, iemand die de boel op sleeptouw neemt ipv een Ziyech die alleen maar met zichzelf bezig is en een gezicht heeft als een oorwurm.

Op basis van een heel seizoen heeft psv het gewoon verdiend, simpel zat.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:53
Is niet de eerste keer dat ze grote bek hebben en niets laten zien , dat is precies de reden waarom driekwart van nederland nu met Ajax plee papier zn reet afveegt.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9432
zondag 15 april 2018 om 17:54
PSV steekt er gewoon met kop en schouders bovenuit dit seizoen. Dikverdiende landstitel wordt dit!
Vind ik leuk
Sil95 +7676
zondag 15 april 2018 om 17:55
Ik hoop dat er na vandaag koppen gaan rollen bij Ajax. Het is eens te meer duidelijk geworden dat het op deze wijze niet verder kan. Van Der Sar zei bij de benoeming van Ten Hag dat hij zijn lot aan de sportieve prestaties van Ten Hag zou verbinden. Dan mag ik hopen dat Edje zich daadwerkelijk aan zijn woorden houdt , nu het er op aankomt. Ten Hag halverwege de competitie aanstellen heeft ons min of meer de titel gekost.


Ik zou het Ajax bestuur willen verzoeken de eer aan zichzelf te houden. Wat een puinhoop bij Ajax. Zowel op het veld als daarbuiten.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:57
Tot nu toe hebben ze voor volgend seizoen alleen nog een paar twijfelachtige aankopen en vooralsnog ten Hag als trainer dus dat belooft niet veel goeds voor ze tot nu toe.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:56
Hebben toch altijd een grote bek, heerlijk dit, afgang voor die neuzen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:56
Ja dat ga je dan krijgen, logisch en te begrijpen.
Vind ik leuk
5by5 +1003
zondag 15 april 2018 om 17:56
Zo mooi Ajax word afgeslacht
Vind ik leuk
rinirat +1412
zondag 15 april 2018 om 17:57
Wedstrijden duren 2x 45 minuten, zie vorige week.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:59
Helaas voor Ajax wel ja.
Vind ik leuk
Hyena +25603
zondag 15 april 2018 om 17:57
Schaam je kapot.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:58
Doorgesnoven slechte verliezers gaan maar vuurwerk gooien. Dwazen.
Vind ik leuk
SimonSays +2005
zondag 15 april 2018 om 17:58
En dat is 3! Neem de bal maar, wij nemen de doelpunten!
Vind ik leuk
Obl93 +1299
zondag 15 april 2018 om 17:59
En dan laten de supporters zich ook nog eens van hun beste kant zien..
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:59
Wat een tuig , hele vak leeg vegen knuppel erover
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:04
Ook daar zitten normale / goede mensen tussen, dus voorzichtig.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:08
De normaal joh .
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:59
Gaat Sjaakie nu ook z'n klep dicht houden?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:05
Wat sjaakie hoopt....??? Is dat er ergens een donker hoekje is waar die hard kan janken hahaha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:01
Slechte verliezers, die neusjes.
X geen kampioen
X geen beker
X geen europees succes

Maar wel de grootste smoel, daar krijg je geen prijs voor, maar wordt je uitgelachen. HAHA
Vind ik leuk
Jur74 +5195
zondag 15 april 2018 om 18:02
En daar gaan we weer; de door gesnoven pubertjes kunnen zich weer niet gedragen. Me het vak in en leeg tikken die handel.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:02
Wat een zielig volk. Ik zeg totaal uit verbod voor amsterdam! Vuurwerk op kinderen. Droef toeters. Helden van de bovenste plank. Gooi ze maar op die nep voetballers van jullie op training!!!!
Vind ik leuk
tikkietoe +4056
zondag 15 april 2018 om 18:02
Wij kregen ook 3 goals tegen en faalde dus jammerlijk in onze wedstrijd, maar gelukkig hebben wij niet lopen kloten met vuurwerk. Nu het lek nog boven krijgen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:03
Ik zei het al , PSV heeft gewoon vele betere individuele spelers. Die Ajax spelers zijn zo enorm overschat. Dat noemen ze toptalenten. Laat me niet lachen . Gewoon huis tuin en keuken spelers zijn het en meer niet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:11
Nee psv is veel meer een team. Ze hebben meer middelmatige spelers als ajax, maar spelen al veel langer samen. Met huis tuin en keukenvoetballers als de jong, brennet, hendrix toch kampioen worden is gewoon knap. Voor mij ligt de fout bij Ajax bij de trainer, als je het tactisch zo slecht voor elkaar hebt verdien je ook niets in amsterdam! En dan heb ik het nog niet eens over de spelers zelf. De eerste 20 minuten 4x over de bal maaien kan gewoon niet op dit nivo.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:05
Kampioen kampioen kampioen ole ole ole
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:05
Lekker boeiend, misschien kunnen we eens ophouden met Ajax die niet wint. PSV gaat winnen, het zo eens normaal zijn als de berichtgeving vanuit dat perspectief wordt gegeven
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:06
Wat een wanbertoning van Ajax zeg. Zoveel ruimtes, lijken wel amateurs!

Gefeliciteerd met het kampioenschap. Verdiend. Hopelijk volgend jaar weer een spannender competitieverloop.
Vind ik leuk
Marco S +3100
zondag 15 april 2018 om 18:06
http://www.dumpert.nl/mediabase/7409155/7673a489/ten_hag_ft._lenny_kravitz.html
Vind ik leuk
Pjotr26 +1130
zondag 15 april 2018 om 18:08
h e l e m a a l n i e t s
Vind ik leuk
Teo Smith +17958
zondag 15 april 2018 om 18:14
Yeeey twittergezeik!
Vind ik leuk
FSCeara +6729
zondag 15 april 2018 om 18:15
De enige spelers bij Ajax die redelijk zijn zoals hee het jaar zijn Ziyech en Ligt. Dat nog eens iemand zegt hoe goed Onana is ! Is een lachertje dit Ajax. PSV-ers gefeliciteerd ,Ajcieden volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:30
Heerlijk om te zien hoe dat arrogante clubje uit noordholland word afgestraft.
Mooiste wat er is 27 jaar niks in europa betekent, en 4 jaar geen titel geweldig
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:44
Hahaha kampioen ole ole
Vind ik leuk
mchollie +3217
zondag 15 april 2018 om 19:33
Heerlijk toch, de beste zijn, ja, de beste met een grote bek.

Heerlijk op hun smoel.

Onsportief ook, maar ja dat zijn we wel gewend met die arrogante gewende kut jochies van die club uit Amsterdam.

Feli PSV. Er was maar 1 antwoord, en dat was deze.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:49
Groot smoelen haaa
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Wat een afgang zeg, hele week een grote bek en je dan zo af laten troeven...'