'Wat een afgang zeg, hele week een grote bek en je dan zo af laten troeven...'

    'Wat een afgang zeg, hele week een grote bek en je dan zo af laten troeven...'

    In Eindhoven is 45 minuten gespeeld, maar PSV lijkt zich alvast te kunnen opmaken voor het titelfeest. Gaston Pereiro en Luuk de Jong tekenden met elk één doelpunt voor een 2-0 voorsprong tegen Ajax, dat weliswaar meer balbezit heeft maar absoluut geen vuist kan maken.

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    Nvd88 +4807
    zondag 15 april 2018 om 17:42
    Gewoon verdiend voor en ook verdiend kampioen.Gefeliciteerd Psv. Tot volgend jaar.Hopelijk dan wat spannender.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:48]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:42
    Voor Rood-Wit gezongen
    Vol man'lijke kracht
    Een lied met ons allen
    want eendracht maakt macht
    Wij trekken ten strijde
    Een strijd vol van vree
    Vooruit nu Rood-Witten
    Vooruit PSV
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    zondag 15 april 2018 om 17:43
    Psv laat zien dat ze gewoon de terechte kampioen zijn!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860
    zondag 15 april 2018 om 17:44
    Zeer zeker PSV speelt hele seizoen al op deze manier
    Vind ik leuk
    klick +800
    zondag 15 april 2018 om 17:57
    ben je nou serieus hahaha
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860
    zondag 15 april 2018 om 20:06
    Zeer zeker jij kijk geen PSV dat snap ik PSV speelt al dit hele seizoen zo de tegen stander laten komen en afstraffe op de counter !!!! Terecht kampioen
    Vind ik leuk
    klick +800
    dinsdag 17 april 2018 om 18:39
    terecht kampioen. maar zon wedstrijd als afgelopen zondag heb ik er niet veel van gezien dit jaar bij psv. meestal was het niet om aan te gluren!
    Vind ik leuk
    :O +5172
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    Vanaf dag 1 op kop hè.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3030
    zondag 15 april 2018 om 18:32
    Hoho, Feyenoord stond na 4 wedstrijden op 1...
    Vind ik leuk
    :O +5172
    zondag 15 april 2018 om 18:36
    Waar staan ze nu?
    Vind ik leuk
    fr1963 +3030
    zondag 15 april 2018 om 18:41
    Volgende week op de Coolsingel?
    Vind ik leuk
    :O +5172
    zondag 15 april 2018 om 18:55
    Ik mag het hopen.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15744
    zondag 15 april 2018 om 17:44
    Ben eerder benieuwd wat Sjakie morgen als ontbijt heeft naast een paar liter azijn...
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    zondag 15 april 2018 om 17:45
    Volgens die seniele gek zal PSV wel moeten degraderen.
    Vind ik leuk
    JustH +15569
    zondag 15 april 2018 om 19:09
    Je seniele vader zal je bedoelen,
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:46
    Hoop dat ie het ontbijt nog haalt.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Katervlees
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    zondag 15 april 2018 om 17:44
    PSV verdiend kampioen!
    Vind ik leuk
    Kayzer +2720
    zondag 15 april 2018 om 17:44
    Yea!!! PSV!!!! Dit 90 minuten vasthouden AUB!!!
    Vind ik leuk
    Leeuw +5782
    zondag 15 april 2018 om 17:44
    Het is nog niet gespeeld, maar dit ziet er voor PSV goed uit. Nog 45 minuten te gaan.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    zondag 15 april 2018 om 17:45
    ik denk dat schone morgen in een interview zegt dat het nog steeds kan als ze alles winnen.......oh wacht het kan echt niet meer
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:45
    Martijn heeft gezopen , Ziyech af en toe goede ballen maar heeeel veel balverlies.
    Ook vind ik De Ligt deze wedstrijd zeer zwak spelen , straalt totaal geen zekerheid uit.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:46
    Ten Hag ziet lichtpuntjes. Wat een zwak Ajax na al die grote monden.
    Vind ik leuk
    JustH +15569
    zondag 15 april 2018 om 19:11
    3-3 mooi verdeeld over 2 wedstrijden
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    zondag 15 april 2018 om 17:46
    Waar is Sjakie Swart nou?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11813
    zondag 15 april 2018 om 17:48
    Die had wat anders te doen en waar zit jij dan als echte internet supporter? ..... thuis hahahaha
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Stack5 +3003
    zondag 15 april 2018 om 17:51
    Ik kan mij natuurlijk vergissen, maar volgens mij is 072 het netnummer van Alkmaar. En heeft AZ vrijdag gespeeld. Als nulzeven2 nu in het stadion had gezeten was ie waarschijnlijk alleen.

    Wel even na blijven denken he ;)
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11813
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Ik reageer niet eens op hem maar op eendracht dus wel eerst navragen voordat je kansloze aanname doet!!
    Vind ik leuk
    Stack5 +3003
    zondag 15 april 2018 om 18:01
    Eerst nog ff je reactie wijzigen. Mooi man. Je frustratie is wel genieten hoor.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 15 april 2018 om 17:46
    Deze spelers willen niet voetballen voor Ten Hag. Dat zie je gewoon aan alles.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:47
    Of ze zijn niet zo goed als ze denken.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2025
    zondag 15 april 2018 om 17:56
    Sssst, verklap t nou niet. Straks gaan ze er nog wat aan doen. En ik denk ookwel dat ze die ten Hag een rare badmuts vinden,dat issie namelijk ook.
    Vind ik leuk
    ja_daarom +257
    zondag 15 april 2018 om 17:48
    Dit is zeker geen vreemde gedachte. Ik merk ook geen enkele band met spelers en trainer.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    zondag 15 april 2018 om 17:47
    In de eerste helft kregen ze bijna een jantje..
    Ze pakken nu voor de 4e jaar op rij niets terwijl ze de rijkste club zijn.
    Zelfs Jantje vindt dit een schande!!!! :)
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11813
    zondag 15 april 2018 om 17:47
    Psvers gefeliciteerd en geniet ervan
    Vind ik leuk
    El Cazador +6127
    zondag 15 april 2018 om 17:47
    Wat is die VP redactie ineens massaal voor PSV
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6220
    zondag 15 april 2018 om 17:48
    Niet gefeliciteerd. Gvd.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6127
    zondag 15 april 2018 om 17:49
    Pisvee 2 x voor Onana en twee x goal, schijtebakkenvoetbal gaat maar door
    Vind ik leuk
    3Bier +8655
    zondag 15 april 2018 om 17:49
    In het begin had Brenet het nog wel moeilijk met Neres. Stoomt 2 x goed mee op en prima voorzetten. Verder niet super ofzo
    PSV'ERS gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    Pingel70 +24
    zondag 15 april 2018 om 17:49
    Mn amsterdamse maatjes zijn er goed stil van.. maar zijn morgen van harte uitgenodigd op ons feestje
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:50
    Alles wat voor psv is gefeliciteerd. Dik verdiend
    Vind ik leuk
    rotjeknor +40
    zondag 15 april 2018 om 17:51
    En maar blijven beweren dat ze de beste ploeg hebben,echt triest.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4820
    zondag 15 april 2018 om 17:51
    Tja, was er al bang voor eigenlijk, laatste tijd ging psv alleen maar beter spelen en Ajax steeds slechter. Al wil ik Ten Hag nog niet afschrijven, dat vind ik te makkelijk, nu wel de baan vrij voor Cruyff junior aangezien Sar zn lot aan een evt kampioenschap had verbonden. Al had Keizer blijven zitten, dat had ook niet zo veel uitgemaakt denk ik, hij miste bijvoorbeeld niet Dolberg, Frenkie de Jong en Viergever en met die erin draaide het toch beter allemaal. Ook met hun erbij was het niet gelukt denk ik, Ajax mist balans en ervaring, ik hoop dat ze aankomend seizoen misschien Klaassen terug kunnen halen ofzo, iemand die de boel op sleeptouw neemt ipv een Ziyech die alleen maar met zichzelf bezig is en een gezicht heeft als een oorwurm.

    Op basis van een heel seizoen heeft psv het gewoon verdiend, simpel zat.
    Vind ik leuk
    Martinnat +948
    zondag 15 april 2018 om 17:53
    Is niet de eerste keer dat ze grote bek hebben en niets laten zien , dat is precies de reden waarom driekwart van nederland nu met Ajax plee papier zn reet afveegt.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14523
    zondag 15 april 2018 om 17:54
    PSV steekt er gewoon met kop en schouders bovenuit dit seizoen. Dikverdiende landstitel wordt dit!
    Vind ik leuk
    Sil95 +10594
    zondag 15 april 2018 om 17:55
    Ik hoop dat er na vandaag koppen gaan rollen bij Ajax. Het is eens te meer duidelijk geworden dat het op deze wijze niet verder kan. Van Der Sar zei bij de benoeming van Ten Hag dat hij zijn lot aan de sportieve prestaties van Ten Hag zou verbinden. Dan mag ik hopen dat Edje zich daadwerkelijk aan zijn woorden houdt , nu het er op aankomt. Ten Hag halverwege de competitie aanstellen heeft ons min of meer de titel gekost.


    Ik zou het Ajax bestuur willen verzoeken de eer aan zichzelf te houden. Wat een puinhoop bij Ajax. Zowel op het veld als daarbuiten.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:57
    Tot nu toe hebben ze voor volgend seizoen alleen nog een paar twijfelachtige aankopen en vooralsnog ten Hag als trainer dus dat belooft niet veel goeds voor ze tot nu toe.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:56
    Hebben toch altijd een grote bek, heerlijk dit, afgang voor die neuzen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91566
    zondag 15 april 2018 om 17:56
    Ja dat ga je dan krijgen, logisch en te begrijpen.
    Vind ik leuk
    5by5 +1285
    zondag 15 april 2018 om 17:56
    Zo mooi Ajax word afgeslacht
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    zondag 15 april 2018 om 17:57
    Wedstrijden duren 2x 45 minuten, zie vorige week.
    Vind ik leuk
    steekpass +23
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Helaas voor Ajax wel ja.
    Vind ik leuk
    Hyena +28772
    zondag 15 april 2018 om 17:57
    Schaam je kapot.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:58
    Doorgesnoven slechte verliezers gaan maar vuurwerk gooien. Dwazen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5950
    zondag 15 april 2018 om 17:58
    En dat is 3! Neem de bal maar, wij nemen de doelpunten!
    Vind ik leuk
    Obl93 +2260
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    En dan laten de supporters zich ook nog eens van hun beste kant zien..
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Wat een tuig , hele vak leeg vegen knuppel erover
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:08
    De normaal joh .
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Gaat Sjaakie nu ook z'n klep dicht houden?
    Vind ik leuk
    Pingel70 +24
    zondag 15 april 2018 om 18:05
    Wat sjaakie hoopt....??? Is dat er ergens een donker hoekje is waar die hard kan janken hahaha
    Vind ik leuk
    Jur74 +8832
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    En daar gaan we weer; de door gesnoven pubertjes kunnen zich weer niet gedragen. Me het vak in en leeg tikken die handel.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    Wat een zielig volk. Ik zeg totaal uit verbod voor amsterdam! Vuurwerk op kinderen. Droef toeters. Helden van de bovenste plank. Gooi ze maar op die nep voetballers van jullie op training!!!!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    Wij kregen ook 3 goals tegen en faalde dus jammerlijk in onze wedstrijd, maar gelukkig hebben wij niet lopen kloten met vuurwerk. Nu het lek nog boven krijgen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4988
    zondag 15 april 2018 om 18:03
    Ik zei het al , PSV heeft gewoon vele betere individuele spelers. Die Ajax spelers zijn zo enorm overschat. Dat noemen ze toptalenten. Laat me niet lachen . Gewoon huis tuin en keuken spelers zijn het en meer niet
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1570
    zondag 15 april 2018 om 18:11
    Nee psv is veel meer een team. Ze hebben meer middelmatige spelers als ajax, maar spelen al veel langer samen. Met huis tuin en keukenvoetballers als de jong, brennet, hendrix toch kampioen worden is gewoon knap. Voor mij ligt de fout bij Ajax bij de trainer, als je het tactisch zo slecht voor elkaar hebt verdien je ook niets in amsterdam! En dan heb ik het nog niet eens over de spelers zelf. De eerste 20 minuten 4x over de bal maaien kan gewoon niet op dit nivo.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:05
    Kampioen kampioen kampioen ole ole ole
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4462
    zondag 15 april 2018 om 18:05
    Lekker boeiend, misschien kunnen we eens ophouden met Ajax die niet wint. PSV gaat winnen, het zo eens normaal zijn als de berichtgeving vanuit dat perspectief wordt gegeven
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1570
    zondag 15 april 2018 om 18:06
    Wat een wanbertoning van Ajax zeg. Zoveel ruimtes, lijken wel amateurs!

    Gefeliciteerd met het kampioenschap. Verdiend. Hopelijk volgend jaar weer een spannender competitieverloop.
    Vind ik leuk
    Marco S +4395
    zondag 15 april 2018 om 18:06
    http://www.dumpert.nl/mediabase/7409155/7673a489/ten_hag_ft._lenny_kravitz.html
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31559
    zondag 15 april 2018 om 18:14
    Yeeey twittergezeik!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8771
    zondag 15 april 2018 om 18:15
    De enige spelers bij Ajax die redelijk zijn zoals hee het jaar zijn Ziyech en Ligt. Dat nog eens iemand zegt hoe goed Onana is ! Is een lachertje dit Ajax. PSV-ers gefeliciteerd ,Ajcieden volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen !
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    zondag 15 april 2018 om 18:30
    Heerlijk om te zien hoe dat arrogante clubje uit noordholland word afgestraft.
    Mooiste wat er is 27 jaar niks in europa betekent, en 4 jaar geen titel geweldig
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:44
    Hahaha kampioen ole ole
    Vind ik leuk
    mchollie +3461
    zondag 15 april 2018 om 19:33
    Heerlijk toch, de beste zijn, ja, de beste met een grote bek.

    Heerlijk op hun smoel.

    Onsportief ook, maar ja dat zijn we wel gewend met die arrogante gewende kut jochies van die club uit Amsterdam.

    Feli PSV. Er was maar 1 antwoord, en dat was deze.
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +340
    zondag 15 april 2018 om 21:49
    Groot smoelen haaa
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws