Zoet laat Philips Stadion 'ontploffen': Met gevaar voor eigen leven

    Zoet laat Philips Stadion 'ontploffen': "Met gevaar voor eigen leven"

    Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 17:57zo 15-04-2018 om 17:57

    Een cruciaal moment tijdens PSV-Ajax: bij een stand van 1-0 duikt Klaas-Jan Huntelaar vrij op voor Jeroen Zoet. De PSV-goalie stormt echter zijn goal uit, voorkomt de gelijkmaker van Ajax en ziet PSV even later in de eerste helft op 2-0 komen.

    FOX Sports-analisten Kenneth Perez en Guus Hiddink zijn vol bewondering over de save van Zoet. "Hij redt hier met gevaar voor eigen leven", laat Hiddink weten vanaf de rand van het veld. "Een redding die PSV misschien wel het kampioenschap brengt. Het stadion ontplofte op dat moment", is het oordeel van presentator Jan-Joost van Gangelen. "Dan kun je wel een beetje pijn hebben."

    Volgens Perez was de kans van Huntelaar symbolisch voor de manier waarop Ajax PSV moet bestrijden. "Dit is wel wat Ajax een paar keer geprobeerd heeft in de eerste helft. Die crosspass naar rechts op Neres of de opkomende Veltman. Daar waren ze een paar keer redelijk gevaarlijk mee."

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Wat een kutpubliek heeft Ajax toch
    Vind ik leuk
    Stack5 +3077
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    Ben benieuwd wat voor consequenties dit gaat hebben.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3128
    zondag 15 april 2018 om 18:08
    Waarschijnlijk verknallen ze het voor anderen en mogen er volgende keren geen supporters meer mee.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:09
    Voor Rood-Wit gezongen
    Vol man'lijke kracht
    Een lied met ons allen
    want eendracht maakt macht
    Wij trekken ten strijde
    Een strijd vol van vree
    Vooruit nu Rood-Witten
    Vooruit PSV
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26643
    zondag 15 april 2018 om 18:13
    Jongens, laat ze t maar uitzoeken...FEESTEN
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19052
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Ajax onwaardig dit.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3128
    zondag 15 april 2018 om 17:59
    Het uitvak ontploft letterlijk.. tjonge jonge!
    Kneuzen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    3-0.........wat een afgang zeg. Al die grote monden, als neutrale geniet je hiervan. Voetbal is mooi, haat en liefde liggen dicht bij elkaar.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33248
    zondag 15 april 2018 om 18:03
    Ja, beetje zielig dit.
    Vind ik leuk
    Farmer +12751
    zondag 15 april 2018 om 20:16
    Heh, ik heb me idd kostelijk vermaakt vanmiddag.
    En dat terwijl ik niet eens vooor PSV ben bv. óf voor Ajax.

    T is vooral het hele circus er om heen, ook als je reacties hier(met een korrel zout of... 2000) er bij rekent; Ajax zal wel even dit of dat, en PSV wordt geen... Nee, ten hag is positief..

    En dan zie je dat Ajax zó slap voor de dag komen in 'Dé Competitiewedstrijd van het jaar/decennium/eeuw?"(hoe vaak is dit al eerder gebeurt?)...

    Die 11 ajacieden zouden toch met het schuim op de mond moeten lopen: "koste wat kost: PSV zal NIET winnen die dag!"**

    Ik zag nog geen 3 ajacieden met een beetje die instelling.. Onana nog het meest, denk ik...

    Ja, dan komt al gauw het ouderwets-bekende leedvermaak naar boven.
    En ik hoef jou als ADO-supporter toch zeker niet te vertellen, dat we dan altijd wel óm Ajax kunnen lachen.

    Ik zal hier echter niet té hard om lachen...(maar nog wel heél lang! :P)

    (** denk dan es terug naar dat PO-onderonsje tussen jouw ADO en mijn FCG, 5-1 in the Hague,,, vervolgens ook 5-1 in Grunn!.. Gekkenhuis!! maar: met wat voor instelling stonden die spelers in het veld? Dat ging niet eens om een landstitel bv... Iets met beleving, instelling, mentaliteit....)
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    BartBroos +269
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    Ik schaam me dood voor dat volk. Als Ajax fan denk ik nu... gefeliciteerd PSV. Niet alleen de beleidsvoerders bij Ajax zijn rot maar de zogenaamde echte supporters blijkbaar ook. Bah.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:03]
    Vind ik leuk
    SimonSays +6090
    zondag 15 april 2018 om 18:03
    Zwaar vuurwerk gooien naar andere mensen, dan ben je echt helemaal gestoord! Eigenlijk zouden ze subiet de wedstrijd stil moeten leggen en dat hele uitvak met harde hand moeten ruimen. Pech voor de rest van de supporters.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:03
    PSV gefeliciteerd! En voor alle PSV supporters maak er een mooi feest van.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:06
    Sjaak zegt dat was een penalty en dat was het kantelmoment blablabalbla
    Vind ik leuk
    Mari +10225
    zondag 15 april 2018 om 18:10
    Precies.
    Huntelaar faalt
    Vind ik leuk
    Mari +10225
    zondag 15 april 2018 om 18:12
    Nu pas 70ste minuut. Huntelaar eruit.
    Hij is een goede invaller. Maar geen basisspeler. Een stormram
    Geen Cassiera
    Vind ik leuk
    14forever +8726
    zondag 15 april 2018 om 18:12
    Gefeliciteerd psv en dat jullie een leuk feesie gaan hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws