'Je gaat me de komende weken zien bij Ajax, daarna zie ik het wel weer'

    'Je gaat me de komende weken zien bij Ajax, daarna zie ik het wel weer'

    zondag 15 april 2018 om 20:10

    Het gezicht van Joël Veltman stond op onweer na de verloren kampioenswedstrijd tegen PSV. De Ajax-aanvoerder vindt het vooral pijnlijk dat zijn ploeg verloor in het hol van de leeuw.

    "Hoeveel pijn dit doet? Dat zijn van die clichés. Het is heel pijnlijk dat je hier verliest en je concurrent kampioen wordt", zegt een chagrijnige Veltman tegen Voetbal Inside. "Pijnlijker dan bij De Graafschap? Dat is een heel goede vraag. Ik denk dat dat pijnlijker was, want toen hadden we het in eigen hand. Als je hier weggespeeld wordt, is dat een, maar je wordt puur op duelkracht en de wil om te winnen geslacht."

    Veltman zegt dat Ajax voor aanvang van de wedstrijd hoop en vertrouwen had om de wedstrijd te winnen. "Als je geen hoop hebt, kun je beter in Amsterdam blijven. We kwamen in Doetinchem (2 jaar geleden, red.) al op een kampioensfeest binnen en toen werden we het niet. Nu is dat bij PSV ook het geval. Dit gaat wel doorwerken. Vorig jaar had je het hele seizoen 'het jaar van Feyenoord' en nu 'het jaar van PSV'. Dat is heel pijnlijk."

    Veltman krijgt de vraag of hij volgend seizoen nog bij Ajax blijft. "Je gaat me sowieso de komende weken nog zien. Daarna ga ik op vakantie en dan zie ik het wel weer."

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 20:11
    Welke buitenlandse club wilt hem hebben????
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:16
    Dezelfde als zoet!

    Heeft zich op al die jaren ook geen hond voor gemeld
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:20
    Met dat verschil dat J. Zoet 3 maal kampioen werd van NL en daarnaast de beste keeper van de CL was. Lothar Feltmann staat al 4 jaar droog wanneer het aan komt op het winnen van sportieve prijzen. Zeer matige verdediger die Lothar Feltmann.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:22
    De beste keeper van de CL?
    stop effe man.
    Hij heeft ooit een goeie pot gespeeld tegen atleti.... maar verder....
    Wie is J. Zoet? Effe serieus...
    Denk je echt dat internationaal iedereen meteen denkt aan die wedstrijd?
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:24]
    Vind ik leuk
    Eendracht +12860
    zondag 15 april 2018 om 20:25
    Keeper van de kampioen van Nederland...
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1135
    zondag 15 april 2018 om 20:33
    En tweede keeper van een vervallen Oranje achter een reserve, en keeper van een club die door de nummer vier van Kroatië kansloos uit de voorrondes van de Europa League werd geknikkerd. Ik kan ook selectief zijn ;) hoewel Zoet vast wel bij een middenmoter in een grote competitie terecht zal komen.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6793
    zondag 15 april 2018 om 20:43
    Rosenborg vergeten, volgens mij was dat ook voorronde?
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1135
    zondag 15 april 2018 om 20:44
    Sst ;)
    Vind ik leuk
    Kevinho +571
    zondag 15 april 2018 om 20:58
    Wat heeft Rosenborg met Zoet te maken...
    Vind ik leuk
    Jur74 +6793
    zondag 15 april 2018 om 21:07
    Goed lezen waarop ik reageer Kevinho, dan snap je wat ik bedoel. David zelf heeft het al door :)
    Vind ik leuk
    Kevinho +571
    zondag 15 april 2018 om 22:17
    Jij trekt irrationele verbanden.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12860
    zondag 15 april 2018 om 21:28
    Werd de Ligt er ook al niet in de voorronde uitgeknikkerd??
    Dat is toch die topverdediger die voor 150 miljoen moet gaan?
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1135
    zondag 15 april 2018 om 21:32
    Joh, ik wist zelf ook wel dat deze reacties over Rosenborg gingen komen en je bent de tweede die hem inkopt ook. Ga jij eens feestvieren, het duurt nog minimaal een jaar en hopelijk langer tot jullie weer kampioen worden ;)
    Vind ik leuk
    Enden +3025
    zondag 15 april 2018 om 20:26
    We gaan het zien. Normaal gezien vinden AJAX spelers gemakkelijk een club. Duitse middenmoter zoals je in je tekst laat zien moet mogelijk zijn
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    zondag 15 april 2018 om 20:41
    Zijn ook de meeste die falen in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Enden +3025
    zondag 15 april 2018 om 21:04
    Nou daar heeft PSV er ook een paar van.
    Als je eer zo veel levert mislukken er ook.de meeste. Er zijn er ook denk ik wel de meeste geslaagd
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    zondag 15 april 2018 om 21:09
    Er lopen meer goede dan kwade PSVers in het buitenland
    Vind ik leuk
    Enden +3025
    zondag 15 april 2018 om 22:50
    Fijn dat ze niet kwaad zijn.
    Toch denk ik meer goede ex AJAX spelers die het maken dan de PSV-ers
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 00:10
    Ja en Veltman 4x met Ajax wat is je punt pekingeend :)
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1038
    zondag 15 april 2018 om 20:48
    Ben je nou voor Vitesse of Ajax, je reageert altijd wel heel fanatiek als het over Ajax gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:01
    Er is vast wel een ploeg vierde divisie Andorra hoor. Wegens spelers gebrek willen ze hem wel. Ze zochten eigenlijk een spits, maar dan doen ze een verdediger in de spits. Als ze er maar elf hebben.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18752
    zondag 15 april 2018 om 20:11
    Weg ermee.... misschien krijgen ze er nog wat voor en daar koop je sowieso beters voor.... het was vandaag weer een drama met Veltman....
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    zondag 15 april 2018 om 20:43
    Misschien de IJsselmeer vogels iets voor hem.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4115
    zondag 15 april 2018 om 20:17
    Jij moet echt even je mond houden.. Slechte speler. En hem ook nog aanvoerder maken.. man man man
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17505
    zondag 15 april 2018 om 20:19
    Een van de eerste fouten van Keizer om Veltman aanvoerder te maken.
    Ongelooflijk.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:17
    Veltman ..................to slow................game over
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    zondag 15 april 2018 om 20:44
    Tuuut tuuut tuuut
    Vind ik leuk
    glenn +1027
    zondag 15 april 2018 om 20:17
    das volledig waar hetgene Veldman zegt....hier kan je verliezen, mag je zelfs verliezen maar tegen Janneke en mieke en een boer die ze van zijn erf gehaald hebben ...nooit......de titel was al van voor nieuwjaar weg.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:19
    Hopen dat die nog n seizoen meepakt.. de ligt mag wel.
    1e aanvoerder worden trouwens. Anders zitten we mooi met kristensen.. een vd weinige die er tenminste inklapt. Volgens seizoen weer beter.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    100%PSV +2526
    zondag 15 april 2018 om 20:26
    Hoop dat deze matige speler nog heel lang in A’dam blijft. Hopelijk heeft hij vandaag zijn les geleerd en in de tokomst minder praatjes.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:26
    Ajax moet afscheid nemen van Singraven,Veltman,Dijks,Huntelaar enz,enz.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:33
    Ja en nog vele meer , Orajuela , Mazroui , Lamprou , Kristensen ,
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:51
    En niet te vergeten van der Sar en Overmars.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:34
    Ik denk fc bochelt
    Vind ik leuk
    berwi +410
    zondag 15 april 2018 om 21:05
    wordt een complete uit tocht daar bij ajax
    Vind ik leuk
    Axim +564
    zondag 15 april 2018 om 21:13
    Te laat hahahahah , de komende weken pfffffff als het kalf verdronken is.....
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zondag 15 april 2018 om 21:32
    Die is weg. Barcelona, City, PSG.... niet te houden die gozer!
    Vind ik leuk
    JoeyC +924
    zondag 15 april 2018 om 23:19
    Ik had vandaag wel rood voor hem verwacht, maar hij viel 100% mee vandaag. Misschien toch tekenend voor Ajax vandaag. Teneergeslagen en berustend.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Je gaat me de komende weken zien bij Ajax, daarna zie ik het wel weer'