'PSV heeft de schaal, maar Ajax blijft voor mij de beste van Nederland'

'PSV heeft de schaal, maar Ajax blijft voor mij de beste van Nederland'

zondag 15 april 2018 om 20:27

Ajax werd zondagmiddag op alle fronten overklast, maar Hakim Ziyech denkt dat de Amsterdamse club nog altijd de beste club van Nederland is. De teleurstelling na afloop van het met 3-0 verloren duel was van het gezicht van de Ajacied af te lezen.

"Ajax blijft Ajax. Ajax blijft nog steeds de beste club van Nederland. Nu even niet, maar ze hebben vaak genoeg bewezen dat ze dat zijn", zegt Ziyech in gesprek met FOX Sports. "Dit seizoen heeft PSV de schaal, maar Ajax blijft voor mij nog steeds de beste club van Nederland."

Ziyech kreeg de verwachte vragen over zijn toekomst. "Daar hou ik me op dit moment niet bezig. Of ik ambitie heb? Ja, maar om daar telkens over te beginnen. Daar heb ik geen zin in. We moeten het seizoen goed afsluiten. Dat is het enige wat we kunnen doen."

Poll

Moet Ziyech blijven bij Ajax?

(2034 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 20:28
Hahaha
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 20:41
Is echt ongelofelijke arrogante ventje nog steeds groote mond zeg schaam je kapot!!
Vind ik leuk
Jossa +542
zondag 15 april 2018 om 23:51
Amrabat, El Ahmadi, Mahi, Labyad, Assaidi... allemaal leuke, spontane Marokkanen. Ziyech daarentegen is echt het meest walchelijke ventje wat ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen. Dat ‘ie maar snel vertrekt naar het ‘beloofde land’!
Vind ik leuk
Senn +4775
zondag 15 april 2018 om 20:28
En ik heb een piemel van 40 cm
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:32
Dan zoeken ze jou voor die Sexdatingreclame hier op VP.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:33
Nee joh.. zo’n platte pik heefd hij nu. Te vask erop getrapt. ;-)
Vind ik leuk
Decimius +2292
zondag 15 april 2018 om 20:48
Uhhh, die reclames die je ziet zijn gebaseerd op je persoonlijke internet historie toch..?
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:49]
Vind ik leuk
R2 +4641
zondag 15 april 2018 om 20:51
Klopt, iets met cookies en browsegeschiedenis ;)
Vind ik leuk
Decimius +2292
zondag 15 april 2018 om 20:51
Nu maar hopen dat z'n vrouw niet ook een account op VP heeft..
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:15
Met reclame bedoel ik diverse reacties van VP-gebruikers om je te verleiden naar zo’n site te gaan.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:03
Vergeten je cookies te verwijderen?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:58
In welke toestand?
Vind ik leuk
Senn +4775
zondag 15 april 2018 om 21:07
Wat hoop je?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:10
Hoop dat men me niet verslaat, ik meet 42 cm in de stemming die vandaag ook in Eindhoven heerst.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:29
Nee. Dit is te zielig voor woorden gewoon
Al 4 jaar geen prijs en nu vernederd door de nieuwe kampioen. Dan zo'n oppervlakkige uitspraak.
Jammer Ziyech
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:31]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:35
3-0 winnen in amsterdam en 3-0 verliezen in eindhoven. Wienis waar vernederd ??? Jou redenatie slaatbals een lul op een drumstel. Is hij ook 40 cm lang?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:41
psv in amsterdam en ajax in eindhoven
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 20:44
Huillie huillie weer ajacied met fc emmen logo hahahahahah
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:23
Wat ben je een heerlijk zielig persoon. Ohh ja ik ben ook voor groningen willemII nac en vele meer maar niet voor zielige psv fans. Respect is ver te zoeken bij jou soort.
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 22:32
Jankerd !!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:15
Calimero!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:47
10 pt meer met een lagere begroting.
Vind ik leuk
ajaxdev +229
zondag 15 april 2018 om 20:39
Ajax had even veel te vertellen als psv in amsterdam, namelijk niet veel. De rest van het seizoen was psv de meest constante ploeg met de nodige mazzel die veelal aan ajax wordt toegekend. Kortom psv is kampioen geworden maar ik hop dat ze het komend seizoen het europees niet weer verkloten voor nederland
Vind ik leuk
Bayern FC +1982
zondag 15 april 2018 om 21:08
Dat geld ook voor Ajax en Feyenoord
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:43
Hakim doet dit juist slim. Zo krijgt hij geen vragen over zijn eigen spel vandaag. Want dat was echt heel slecht, Zowel aan de bal als verdedigend. Hij leek tegenover hendriks wel een schooljongetje. oja hij had nog twee goede crossballen gegeven.
Vind ik leuk
jaja_PSV +31887
zondag 15 april 2018 om 20:29
Zolang Ziyech de bal inlevert zoals bij de 2-0, is het prima.
Typisch Amsterdams; roepen dat je de beste bent.
Wij ZIJN de beste.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:31
Dit seizoen qua punten inderdaad.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:20
En qua team en vechtlust. In jezelf blijven geloven en er voor gaan is beter dan 11 egootjes die een leuk balletje kunnen trappen maar geen team vormen. Maar om jou uit je dromen te helpen WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE BESTE!!! VOOR HET VOERDE SEIZOEN HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!! Ik zou geen enkele speler van ajax bij ONS PSV willen hebben niet één!!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:21]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:24
He gast je praat alsof ik voor ajax ben. Ook al is er komende 20 jaar niks in Amsterdam. Ik feliciteer je met de titel, we zitten zelf met titel stress die jullie al hebben gehad.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:27]
Vind ik leuk
#KeizerIn +2950
zondag 15 april 2018 om 20:39
Tweede seizoenshelft zijn jullie zeker de beste! Terechte kampioen ook, maar eerste seizoenshelft veel pech met het drama rond Nouri en geen backs, maar wel elke wedstrijd de beste en Keizer had het uiteindelijk goed voor elkaar. Als Keizer trainer was gebleven had ik het wel willen zien.
Vind ik leuk
jaja_PSV +31887
zondag 15 april 2018 om 20:49
Als als.
Keizer is ontslagen omdat men ontevreden was over de prestaties. Zeker vergeten dat Ajax op een moment al 10 punten achter stond op PSV.
Vind ik leuk
erikg +606
zondag 15 april 2018 om 20:50
Nouri als excuus is zo slap, ik heb Utrecht dat nooit horen zeggen een heel seizoen lang, en elke week de beste, jong Ajax wellicht, maar dit jaar was het pover, heel pover,
Vind ik leuk
#KeizerIn +2950
zondag 15 april 2018 om 21:21
Nouri lag heel goed in de spelers groep. Van de Beek kenden hem al sinds zijn achtste. Als iemand weg valt heeft dat heel veel impact. En dat was bij Utrecht ook zo denk ik, want was toen nog jong hebt dat niet meegemaakt, maat lijkt mij wel dat Utrecht het daar wel zwaar mee had.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:25
Het Nouri-incident reikt verder dan alleen Amsterdam. Algemeen bekend is dat veel jongens van PSV, Feyenoord en Ajax met elkaar omgaan en bevriend zijn, zo was bijvoorbeeld Bergwijn een heel goede vriend van Nouri. Punt is dat Nouri gewoon een heel grote klap was voor de voetbalwereld in zijn algeheelheid, en totaal niet aan te voeren is als excuus voor tegenvallende resultaten van Ajax. Geloof mij maar, niemand van Ajax die op het veld aan Nouri dacht toen ze de ene goal na de andere om hun oren kregen.
Vind ik leuk
erikg +606
maandag 16 april 2018 om 19:47
ja tuurlijk zal dat zwaar zijn geweest, maar het punt is, dat daar niet een heel seizoen lang aan gememoreerd werd, en na de winterstop toen Ajax wat dichterbij kwam, was het geen punt, maar nu ze weer geen prijs hebben, komt het weer tevoorschijn. Voorbereiding is het gebeurd, het is nu aan het eind van het seizoen, met al het respect voor Nouri, het leven gaat door, en blijft niet stil staan.Een klok blijft doortikken wat er ook gebeurd.
Vind ik leuk
#KeizerIn +2950
maandag 16 april 2018 om 20:33
Nee maar heb het hierover de eerste wedstrijden. De eerste 9-12 verspeelde punten. Uiteindelijk ging het goed met Keizer wonnen we dik met mooi voetbal.
Vind ik leuk
Sanuk +959
maandag 16 april 2018 om 04:28
Klopt, onder #tenhagout gaat het iedere week slechter.
Vind ik leuk
#KeizerIn +2950
maandag 16 april 2018 om 08:11
Eens! #TenHagOut!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:41
Daag hakim,onzin verkoper
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 20:48
Gefeliciteerd makker het was een feest in stadion!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:30
Vroeger ja, maar sinds het millennium al een geruime tijd niet meer.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:38
Millenium? 1000 jaar? Oke....
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:30
AJAX is een redelijk goede club.....meer niet
Vind ik leuk
richard37 +1215
zondag 15 april 2018 om 20:36
Stoere praat. Ajax is en blijft een top club.

Top gezegd Ziyech. Ajax is en blijft mijn club en is nog altijd de grootste club van Nederland, ondanks vandaag en wat er dit seizoen is gebeurt. Blijf voor nouri en maak ons volgend jaar kampioen.

Want we komen altijd terug.

Zei zijn oom wel eens 4 a 6 jaar geen kampioen geworden. Laat ze lekker feesten en lekker lullen. Dat mag een kampioen.

Wij zouden niets anders doen.

Maar ons krijgen ze niet klein. Never ......
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:30
Dat hebben we gezien ja
Vind ik leuk
100%PSV +1382
zondag 15 april 2018 om 20:31
Vooral daarin blijven geloven en vanaf morgen alweer lopen blaten dat je volgend seizoen kampioen van NL wordt.
Vind ik leuk
richard37 +1215
zondag 15 april 2018 om 20:40
Precies.. wij komen altijd terug.

Bij ons worden spelers elk jaar verkocht voor veel geld.

Bij jullie komen ze niet eens.

Waarom: omdat Ajax nog steeds groter is in Europa en betere spelers zijn dan jullie.

Nu zal bij jullie eindelijk eens een leegloop zijn en dan zullen we het zien.

Maar ik snap je hoor. Wij zouden hetzelfde doen.

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:49
Ajax is al in jaren niet meer de grootste. 10 pt achterstand met de hoogste begroting. Afgang van die middelmatige spelers!
Vind ik leuk
richard37 +1215
zondag 15 april 2018 om 20:52
Lezen.......


Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:53
Jij ook
Vind ik leuk
jaja_PSV +31887
zondag 15 april 2018 om 20:52
Jullie komen altijd terug?
Weer een hoop blah blah, want je hebt vier jaar niets.
Vandaag vernederd. Wij vinden het geweldig om tegen Ajax kampioen te worden. :)
Vind ik leuk
richard37 +1215
zondag 15 april 2018 om 20:52
Ja
Vind ik leuk
Sanuk +959
maandag 16 april 2018 om 04:32
Krijgen de supporters een percentage bij verkoop van spelers?
Het gaat alleen maar over geld, maar ik snap je frustaties, al 4 jaar helemaal niets en PSV 3 keer kampioen laatste 4 jaar.
Vind ik leuk
Busk +1062
zondag 15 april 2018 om 20:31
"Dit seizoen heeft PSV de schaal". Nou dat was de vorige 3 edities ook het geval Hakim.
Je zit er behoorlijk naast met de stelling "Ajax is de beste club van Nederland"
Vind ik leuk
Niels92 +5796
zondag 15 april 2018 om 20:33
'' "Dit seizoen heeft PSV de schaal". Nou dat was de vorige 3 edities ook het geval Hakim. ''


Vorig jaar ging de schaal naar Rotterdam, jij zit er dus ook behoorlijk naast :)
Vind ik leuk
Busk +1062
zondag 15 april 2018 om 20:39
Je hebt helemaal gelijk , zit er behoorlijk naast.
(misschien omdat Feyenoord niet zo vaak kampioen wordt... (Sorry R'dam)
Vind ik leuk
richard37 +1215
zondag 15 april 2018 om 20:45
Nee hoor , hij zegt voor hem en noet voor jou.

Vergeten dat jullie voor de eerste kampioenschap het 6 jaar niet waren geweest?

Ajax is en blijft de grootste van nl. Daar kan jullie kampioenschap niets aan doen.

Verder blijven jullie wel kansloos.

Jullie doen of Ajax van de laatste 3 edities ( niet dit jaar)z totaal kansloos waten voor de titel. Elk jaar mee gedaan en het zelf echt verkloot hebben tegen de graafschap. Anders was het 1 van de 4 geweest. Beetje overdreven, maar dat wien jullie graag.

Gaar maar door. Ik ben het totaal biet met je eens.

Ziyech held. Je hebt helemaal gelijk. “ Je kunt winnen of verliezen maar een betere club dan deze is er niet” .... Ajax.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:43
Volgens mij was feyenoord vorig jaar kampioen en niet psv die 3e was met 16 punten achter de kampioen. Jij zit er nog veel verder naast.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:31
Misschien moet Ajax maar doortrainen deze zomer. Veel werk te verrichten zo te horen
Vind ik leuk
Marco S +3100
zondag 15 april 2018 om 20:31
Sjezus man.. ga lekker weg
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:32
Wat een loser is die gast.
Vind ik leuk
richard37 +1215
zondag 15 april 2018 om 20:53
Held
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:32
Overschatting is de achilleshiel van Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:34]
Vind ik leuk
jaja_PSV +31887
zondag 15 april 2018 om 20:53
Ziyech wordt nooit kampioen in zijn leven, net zoals Huntelaar.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12154
zondag 15 april 2018 om 20:32
Gezien de 90 min was Ajax het "betere" spelende team.
psv speelt het gehele seizoen op de counter en was vandaag ook effectiever.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:46
Gerjan Verbeek zou zeggen “ schijtbakken voetbal kampioen” ;-) Psv de verdiende kampioen op basis van verzamelde punten. In eindhoven zijn de 5-0 afstraffing en voetballes van willem II al vergeten. ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:46]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:33
Blijf erin geloven daar. Al benieuwd naar het filmpje van S. Swart morgen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:33
Op mentaal vlak verloren en dat is harde les. Zyech balverlies is daar een voorbeeld van. Het roer moet om en Zyech mag gaan
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:33
Het gaat toch om het hier en nu of ben ik gek?
Vind ik leuk
Jens1999 +16211
zondag 15 april 2018 om 20:38
Een klein beetje wel dude.... Xavi wist jou te overtuigen dat ie Bluf niet was.....''Xavi'' is alweer verwijderd door de site.... morgen profiel 301....xD
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:40
Ja echt, serieus joh?

Normaal herken ik hem aan zijn uitroeptekens.

Deze keer had ik hem niet door gozah.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:41
Die jongen heeft een serieus probleem man.
Vind ik leuk
Jens1999 +16211
zondag 15 april 2018 om 20:42
Ik wel.... hij zegt altijd Psv en moet in ieder bericht arrogant gebruiken.... ik herken hem direct....:p
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:41
XD Klopt XD ja is zo XD pfff
Vind ik leuk
richard37 +1215
zondag 15 april 2018 om 20:51
Nee
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:00
Mooi zo, niet dat ik zou twijfelen aan mezelf hoor. :-p
Vind ik leuk
Rodajc +6843
zondag 15 april 2018 om 20:34
'Nu even niet.' Ten eerste is het nu al 4 jaar en als je niet bovenaan staat ben je niet de beste, heel simpel.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:34
Hakim Zielig
Vind ik leuk
alaaf +68
zondag 15 april 2018 om 20:34
Wat is het een arrogante lul zeg! Met z’n grote bek is hij er na afloop en op het veld niet thuis. Z’n eigen supporters kotsen ‘m al uit en nu mag ie vertrekken naar fc Anzhi of zo om daar weg te rotten
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:35
Een hoop geld op de bank, maar geen team op het veld!! Gefeliciteerd Ziyech!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:36
Ik zou dat ventje echt wegdoen. Mooie prijs vangen en weg ermee. Die maakt meer kapot dan wat anders.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:36
Ach ja je kan van alles roepen zolang je de waarheid niet wilt zien ook al ben je 4 jaar geen kampioen nee je niet plaatsen voor europa ligeua en dan dit roepen ja wat moet je hiermee het is niks word niks en zal ook nooit iets worden
Vind ik leuk
Kees Bman +3242
zondag 15 april 2018 om 20:37
Jammer dat je onzin uitkraamt ,misschien een kopbal fataal geworden voor die ene hersencel.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:38
Ziyech, man lul niet . Heel Ajax opschonen en enkele met pek en veren de Arena uit. Kluivert waar was je..? Onana...ze zien je komen in t buitenland. De ligt ...Bacelona...mag ik ffkes lachen..en zo kan ik helaas door gaan. Ik schaam me kapot!
Vind ik leuk
richard37 +1215
zondag 15 april 2018 om 20:56
Blijf achter je club staan.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:15
Richard 37.
Da's effkes heeel moeilijk. Omdat ik het nooit eens ben geweest om Bosz te laten gaan. En de hoogmoed van de spelers die nog niet in staat blijken om in deze Mickey Mouse competitie een vuist te maken. En maar lullen over een stap te maken in het buitenland. De kids krijgen hun broek nog niet opgetrokken of ze willen al weg.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:38
Sjaak zwart wilde als echte ajax supporter niet naar eindhoven om zijn club te steunen omdat hij geen blauwtje wilde oplopen maar zal deze week wel weer veel te zeggen op nieuwssites waardeloze vent en Ajax supporter word mister ajax genoemd je kan beter zeggen de grooste loser van ajax
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:45
Leuke reactie zo zonder interpunctie maar door en door blijven ratelen praat je ook zo
Vind ik leuk
DEWEE +1911
zondag 15 april 2018 om 20:38
Ajax moet z'n muil houden.
1. Directie weg
2. Spelers die een instelling 0,0 hebben, buiten kegelen.
3. Spelers die over de top zijn of tekort komen buiten kegelen.
4. Spelersdiemet hun hoofd al in het buitenland zitten, buiten kegelen.

Hou je Onana over en dan kun je opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:40
Tja, beetje een vreemd interview zo. Ajax en psv zijn over de laatste 50 jaar gelijkwaardig en in het verleden had ziyech geen enkele inbreng. Feit blijft dat hij zelf tweemaal tweede wordt achter eerst feyenoord en nu psv.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:40
hahahahahah Ziyech heeft wel humor moet gezegd worden.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:42
Dat domme gepraat heeft Ten Hag wel weten over te brengen!!!!!
Vind ik leuk
reggie +1158
zondag 15 april 2018 om 20:43
Leuk clubje dat ajax, maarrrrrr blijven trainen;-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:43
Een echte Ajaxied die Ziyech! :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:43
Met types als H. Ziyech wint men niet de oorlog, laat staan een kampioenschap. Ziyech speelt altijd leuke wedstrijdjes tegen Willem 2, NAC, Heracles, etc. Maar in wedstrijden waar het er om gaat, is meestal onzichtbaar. Met zijn mond is Ziyech een grote, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:44
Haha, alle realiteitszin verloren.
Al 4 jaar geen prijs maar Ajax is de beste club.
Kom op zeg.
Vind ik leuk
Pjotr26 +1133
zondag 15 april 2018 om 20:44
daarom de haat........isoa ( ik spuug op ajax )
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:45
Hahaha! Helemaal de vernieling opgespeeld!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:09
ze waren niet vfeel beter , heb je gezien , hoeveel ze voor de pot lagen ,, dan ben je niet veel beter lijk me , ze maakte de eerste doel punt , toen konden ze laf spelen ,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:10
Laf spelen?? Haha, kansenverhouding 14-3! Laf he
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:15
nee hoor psv lag veel op eigen helft , het was erg mager geen topper,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:17
Psv was redelijk,ajax dramatisch
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:20
vondt het wel mee, vallen , eerste 20 min ajax beter , 2helft heb ik een laf psv gezien , veel spelers achter de bal,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:26
Haha. Laat ons ophouden want Psv is gewoon veel beter! 10 pt
Vind ik leuk
rpaulp50 +6045
zondag 15 april 2018 om 20:46
Domme jongen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:46
"Playing with Ajax in a competition is like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory."
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:48
Wat een kneus.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:53
Tuurlijk daarom sta je ook 10 punten achter omdat je de beste bent.. ajax is gewoon bagger met waardeloos spel..
Vind ik leuk
orion73 +965
zondag 15 april 2018 om 20:56
Werkelijk ongelooflijk dat je dat nog durft te zeggen. Wat in het verleden is behaald telt niet. Daarover mogen supporters mijmeren maar spelers en bestuur moeten leven in het heden en vizier op de toekomst richten.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:31
Ajax mag zeggen dat ze de mooiste club zijn. Ajax mag zeggen dat ze grootste club zijn. Maar de competitie-opzet is zo dat er in een seizoen 2 keer tegen 17 tegenstanders wordt gespeeld en na die 34 wedstrijden is degene met de meeste punten van dat seizoen het beste
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:57
Niemand heeft om jou mening gevraagd LOSERS!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:59
Heeft ook de Amsterdamse hersenspoeling gehad ! Had beter een goede inburgerings curces kunnen volgen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:00
Ik denk dat velen de betekenis van het woord BESTE niet kennen !
Vind ik leuk
JoeyC +457
zondag 15 april 2018 om 21:00
Zo vernederd en nog zo’n grote bek. That’s Ajax.
Vind ik leuk
John040 +801
zondag 15 april 2018 om 21:04
Kan je zien dat die debiel geen goede beslissingen kan nemen en ook flinke tekorte kent met inzicht voetbal en overschatting ban hemzelf echt belachelijk zeg dan gewoon ik wil weg Ajax is niet wat ik verwacht had. 4 jaar geen prijs spreekt toch voor zich.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:04
Als Ajacied heb ik genoten tijdens PSV - Ajax. Ik ben lekker samen met de lady een happie gaan eten. Ik had een schnitzel van 350 gram met verse groeten en gebakken aardappeltjes. Als nagerecht een coupe romantica die we samen leeggelepeld hebben. Het was gezellig en lekker, voor herhaling vatbaar.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:05
hij heeft gelijk , wil niet zeggen dat de beste kampioen is , kijk feijenoord, vorig jaar eerste, nu meer dan 20 punten achter, met de zelfde spelers, geluk en pech zit dicht bij elkaar , normaal loop je geen 20 achter, hier in nederland kan dat ,we stellen niets voor , ook psv niet ,ajax gaat net zo als in het verleden het voetbal uit te moeras trekken , let maar op ,
Vind ik leuk
FACT +1908
zondag 15 april 2018 om 21:07
Hakim Ziyech....is dat die arrogante miskoop van (zéér ruim) 10 miljoen, die in z'n verdere carriere tegen (volgens hem) nóg meer 'problemen' aan zal gaan lopen, waar hij zéér waarschijnlijk wéér niet schuldig aan is?

Is dat dié Hakim Nieyech?

Succes jongen, waarschijnlijk alleen met je bankrekening.........
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:07
Als hij prijzen wil winnen niet
Vind ik leuk
Axim +396
zondag 15 april 2018 om 21:13
hahahahahahahah wat ben jij toch een blind paard.....
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:20
Lekker Hakim. Als een echte Ajacied gesproken!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:33
Is je cluppie kampioen zit je op dit forum....get a life.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:40
Als we een marokaan sireus gaan nemen is het einde zoek
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:43
Loser
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:47
Veel achterlijker kun je niet reageren. 3-0 op je kloten gehad en 10 punten achter op de kampioen. En Marokko wordt wereldkampioen.
Vind ik leuk
pos +6963
zondag 15 april 2018 om 21:50
Ik dacht eerst dat Schone weer zo'n inmiddels beroemde lege kreet had geplaatst maar Ajax zit natuurlijk vol met dit soort onbenullen. Ziyech is de naam dit keer.
Vind ik leuk
Bennie498 +1267
zondag 15 april 2018 om 21:55
Vind ik ook zolang ze de beste zijn pakken ze helemaal niets!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:15
Zyech heeft ie ook meegedaan
Vind ik leuk
JoeyC +457
zondag 15 april 2018 om 23:44
Dezelfde Ziyech die juichte toen Ajax het kampioenschap verspeelde tegen De Graafschap. Zijn mening is niet echt geloofwaardig.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:17
Ik heb ja gestemd. En waarom? Hij belichaamd de typische misplaatste arrogantie en grootheidswaanzin waar veel ajaxieden aan lijden! Hij kan leuk voetballen maar is een egotripper net als de meeste ajax spelers, ze vormen niet echt een geheel maar lijken meer op een stenen muur zonder cement ertussen die zo ineen stort! Echt wat een drama dat ajax maar dat maakt niet uit want WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE BESTE en EENDRACHT MAAKT MACHT!
Vind ik leuk
13 +9000
maandag 16 april 2018 om 01:01
Oké, aparte uitspraak na vandaag :)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:05
Hakim Swart
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 02:35
Beter dat hij naar een andere club gaat.
Te veel ego.
Ervaring opdoen bij een grote club zou goed zijn voor hem.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:06
Lachwekkend. Wat een oogkleppen. Keer op keer falen maar blijven volhouden dat je de beste bent.....ga zo door....Praat als een kip zonder kop.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:17
Het dringt daar nog altijd niet door dat ze slechts 4x kampioen zijn geworden in de laatste 14 jaar..
Vind ik leuk