'PSV heeft de schaal, maar Ajax blijft voor mij de beste van Nederland'

    'PSV heeft de schaal, maar Ajax blijft voor mij de beste van Nederland'

    Ajax werd zondagmiddag op alle fronten overklast, maar Hakim Ziyech denkt dat de Amsterdamse club nog altijd de beste club van Nederland is. De teleurstelling na afloop van het met 3-0 verloren duel was van het gezicht van de Ajacied af te lezen.

    "Ajax blijft Ajax. Ajax blijft nog steeds de beste club van Nederland. Nu even niet, maar ze hebben vaak genoeg bewezen dat ze dat zijn", zegt Ziyech in gesprek met FOX Sports. "Dit seizoen heeft PSV de schaal, maar Ajax blijft voor mij nog steeds de beste club van Nederland."

    Ziyech kreeg de verwachte vragen over zijn toekomst. "Daar hou ik me op dit moment niet bezig. Of ik ambitie heb? Ja, maar om daar telkens over te beginnen. Daar heb ik geen zin in. We moeten het seizoen goed afsluiten. Dat is het enige wat we kunnen doen."

    Poll

    Moet Ziyech blijven bij Ajax?

    (2035 stemmen)

    Plaats een reactie

    Importbrabo +1463
    zondag 15 april 2018 om 20:28
    Hahaha
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    zondag 15 april 2018 om 20:41
    Is echt ongelofelijke arrogante ventje nog steeds groote mond zeg schaam je kapot!!
    Vind ik leuk
    Jossa +652
    zondag 15 april 2018 om 23:51
    Amrabat, El Ahmadi, Mahi, Labyad, Assaidi... allemaal leuke, spontane Marokkanen. Ziyech daarentegen is echt het meest walchelijke ventje wat ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen. Dat ‘ie maar snel vertrekt naar het ‘beloofde land’!
    Vind ik leuk
    Senn +7377
    zondag 15 april 2018 om 20:28
    En ik heb een piemel van 40 cm
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:32
    Dan zoeken ze jou voor die Sexdatingreclame hier op VP.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1166
    zondag 15 april 2018 om 21:03
    Vergeten je cookies te verwijderen?
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2504
    zondag 15 april 2018 om 20:58
    In welke toestand?
    Vind ik leuk
    Senn +7377
    zondag 15 april 2018 om 21:07
    Wat hoop je?
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2504
    zondag 15 april 2018 om 21:10
    Hoop dat men me niet verslaat, ik meet 42 cm in de stemming die vandaag ook in Eindhoven heerst.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4389
    zondag 15 april 2018 om 20:29
    Nee. Dit is te zielig voor woorden gewoon
    Al 4 jaar geen prijs en nu vernederd door de nieuwe kampioen. Dan zo'n oppervlakkige uitspraak.
    Jammer Ziyech
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    ajaxdev +469
    zondag 15 april 2018 om 20:39
    Ajax had even veel te vertellen als psv in amsterdam, namelijk niet veel. De rest van het seizoen was psv de meest constante ploeg met de nodige mazzel die veelal aan ajax wordt toegekend. Kortom psv is kampioen geworden maar ik hop dat ze het komend seizoen het europees niet weer verkloten voor nederland
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:08
    Dat geld ook voor Ajax en Feyenoord
    Vind ik leuk
    soccer02 +568
    zondag 15 april 2018 om 20:43
    Hakim doet dit juist slim. Zo krijgt hij geen vragen over zijn eigen spel vandaag. Want dat was echt heel slecht, Zowel aan de bal als verdedigend. Hij leek tegenover hendriks wel een schooljongetje. oja hij had nog twee goede crossballen gegeven.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45137
    zondag 15 april 2018 om 20:29
    Zolang Ziyech de bal inlevert zoals bij de 2-0, is het prima.
    Typisch Amsterdams; roepen dat je de beste bent.
    Wij ZIJN de beste.
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    zondag 15 april 2018 om 20:48
    Gefeliciteerd makker het was een feest in stadion!!!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:30
    Vroeger ja, maar sinds het millennium al een geruime tijd niet meer.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12960
    zondag 15 april 2018 om 20:38
    Millenium? 1000 jaar? Oke....
    Vind ik leuk
    de buffels +673
    zondag 15 april 2018 om 20:30
    AJAX is een redelijk goede club.....meer niet
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    zondag 15 april 2018 om 20:36
    Stoere praat. Ajax is en blijft een top club.

    Top gezegd Ziyech. Ajax is en blijft mijn club en is nog altijd de grootste club van Nederland, ondanks vandaag en wat er dit seizoen is gebeurt. Blijf voor nouri en maak ons volgend jaar kampioen.

    Want we komen altijd terug.

    Zei zijn oom wel eens 4 a 6 jaar geen kampioen geworden. Laat ze lekker feesten en lekker lullen. Dat mag een kampioen.

    Wij zouden niets anders doen.

    Maar ons krijgen ze niet klein. Never ......
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:30
    Dat hebben we gezien ja
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    zondag 15 april 2018 om 20:31
    Vooral daarin blijven geloven en vanaf morgen alweer lopen blaten dat je volgend seizoen kampioen van NL wordt.
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    zondag 15 april 2018 om 20:40
    Precies.. wij komen altijd terug.

    Bij ons worden spelers elk jaar verkocht voor veel geld.

    Bij jullie komen ze niet eens.

    Waarom: omdat Ajax nog steeds groter is in Europa en betere spelers zijn dan jullie.

    Nu zal bij jullie eindelijk eens een leegloop zijn en dan zullen we het zien.

    Maar ik snap je hoor. Wij zouden hetzelfde doen.

    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:49
    Ajax is al in jaren niet meer de grootste. 10 pt achterstand met de hoogste begroting. Afgang van die middelmatige spelers!
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    zondag 15 april 2018 om 20:52
    Lezen.......


    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:53
    Jij ook
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45137
    zondag 15 april 2018 om 20:52
    Jullie komen altijd terug?
    Weer een hoop blah blah, want je hebt vier jaar niets.
    Vandaag vernederd. Wij vinden het geweldig om tegen Ajax kampioen te worden. :)
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    zondag 15 april 2018 om 20:52
    Ja
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    maandag 16 april 2018 om 04:32
    Krijgen de supporters een percentage bij verkoop van spelers?
    Het gaat alleen maar over geld, maar ik snap je frustaties, al 4 jaar helemaal niets en PSV 3 keer kampioen laatste 4 jaar.
    Vind ik leuk
    Busk +1415
    zondag 15 april 2018 om 20:31
    "Dit seizoen heeft PSV de schaal". Nou dat was de vorige 3 edities ook het geval Hakim.
    Je zit er behoorlijk naast met de stelling "Ajax is de beste club van Nederland"
    Vind ik leuk
    Niels92 +24905
    zondag 15 april 2018 om 20:33
    '' "Dit seizoen heeft PSV de schaal". Nou dat was de vorige 3 edities ook het geval Hakim. ''


    Vorig jaar ging de schaal naar Rotterdam, jij zit er dus ook behoorlijk naast :)
    Vind ik leuk
    Busk +1415
    zondag 15 april 2018 om 20:39
    Je hebt helemaal gelijk , zit er behoorlijk naast.
    (misschien omdat Feyenoord niet zo vaak kampioen wordt... (Sorry R'dam)
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    zondag 15 april 2018 om 20:45
    Nee hoor , hij zegt voor hem en noet voor jou.

    Vergeten dat jullie voor de eerste kampioenschap het 6 jaar niet waren geweest?

    Ajax is en blijft de grootste van nl. Daar kan jullie kampioenschap niets aan doen.

    Verder blijven jullie wel kansloos.

    Jullie doen of Ajax van de laatste 3 edities ( niet dit jaar)z totaal kansloos waten voor de titel. Elk jaar mee gedaan en het zelf echt verkloot hebben tegen de graafschap. Anders was het 1 van de 4 geweest. Beetje overdreven, maar dat wien jullie graag.

    Gaar maar door. Ik ben het totaal biet met je eens.

    Ziyech held. Je hebt helemaal gelijk. “ Je kunt winnen of verliezen maar een betere club dan deze is er niet” .... Ajax.
    Vind ik leuk
    Ed Peters +107
    zondag 15 april 2018 om 20:31
    Misschien moet Ajax maar doortrainen deze zomer. Veel werk te verrichten zo te horen
    Vind ik leuk
    Marco S +4405
    zondag 15 april 2018 om 20:31
    Sjezus man.. ga lekker weg
    Vind ik leuk
    Onderkan +245
    zondag 15 april 2018 om 20:32
    Wat een loser is die gast.
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    zondag 15 april 2018 om 20:53
    Held
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13829
    zondag 15 april 2018 om 20:32
    Gezien de 90 min was Ajax het "betere" spelende team.
    psv speelt het gehele seizoen op de counter en was vandaag ook effectiever.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:33
    Blijf erin geloven daar. Al benieuwd naar het filmpje van S. Swart morgen.
    Vind ik leuk
    Muscles +750
    zondag 15 april 2018 om 20:33
    Op mentaal vlak verloren en dat is harde les. Zyech balverlies is daar een voorbeeld van. Het roer moet om en Zyech mag gaan
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 15 april 2018 om 20:33
    Het gaat toch om het hier en nu of ben ik gek?
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    zondag 15 april 2018 om 20:51
    Nee
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 15 april 2018 om 21:00
    Mooi zo, niet dat ik zou twijfelen aan mezelf hoor. :-p
    Vind ik leuk
    Rodajc +14351
    zondag 15 april 2018 om 20:34
    'Nu even niet.' Ten eerste is het nu al 4 jaar en als je niet bovenaan staat ben je niet de beste, heel simpel.
    Vind ik leuk
    alaaf +1027
    zondag 15 april 2018 om 20:34
    Wat is het een arrogante lul zeg! Met z’n grote bek is hij er na afloop en op het veld niet thuis. Z’n eigen supporters kotsen ‘m al uit en nu mag ie vertrekken naar fc Anzhi of zo om daar weg te rotten
    Vind ik leuk
    JooPSV +5
    zondag 15 april 2018 om 20:35
    Een hoop geld op de bank, maar geen team op het veld!! Gefeliciteerd Ziyech!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    zondag 15 april 2018 om 20:36
    Ik zou dat ventje echt wegdoen. Mooie prijs vangen en weg ermee. Die maakt meer kapot dan wat anders.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:36
    Ach ja je kan van alles roepen zolang je de waarheid niet wilt zien ook al ben je 4 jaar geen kampioen nee je niet plaatsen voor europa ligeua en dan dit roepen ja wat moet je hiermee het is niks word niks en zal ook nooit iets worden
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    zondag 15 april 2018 om 20:37
    Jammer dat je onzin uitkraamt ,misschien een kopbal fataal geworden voor die ene hersencel.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:38
    Ziyech, man lul niet . Heel Ajax opschonen en enkele met pek en veren de Arena uit. Kluivert waar was je..? Onana...ze zien je komen in t buitenland. De ligt ...Bacelona...mag ik ffkes lachen..en zo kan ik helaas door gaan. Ik schaam me kapot!
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    zondag 15 april 2018 om 20:56
    Blijf achter je club staan.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:15
    Richard 37.
    Da's effkes heeel moeilijk. Omdat ik het nooit eens ben geweest om Bosz te laten gaan. En de hoogmoed van de spelers die nog niet in staat blijken om in deze Mickey Mouse competitie een vuist te maken. En maar lullen over een stap te maken in het buitenland. De kids krijgen hun broek nog niet opgetrokken of ze willen al weg.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:38
    Sjaak zwart wilde als echte ajax supporter niet naar eindhoven om zijn club te steunen omdat hij geen blauwtje wilde oplopen maar zal deze week wel weer veel te zeggen op nieuwssites waardeloze vent en Ajax supporter word mister ajax genoemd je kan beter zeggen de grooste loser van ajax
    Vind ik leuk
    DEWEE +2314
    zondag 15 april 2018 om 20:38
    Ajax moet z'n muil houden.
    1. Directie weg
    2. Spelers die een instelling 0,0 hebben, buiten kegelen.
    3. Spelers die over de top zijn of tekort komen buiten kegelen.
    4. Spelersdiemet hun hoofd al in het buitenland zitten, buiten kegelen.

    Hou je Onana over en dan kun je opnieuw beginnen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:40
    Tja, beetje een vreemd interview zo. Ajax en psv zijn over de laatste 50 jaar gelijkwaardig en in het verleden had ziyech geen enkele inbreng. Feit blijft dat hij zelf tweemaal tweede wordt achter eerst feyenoord en nu psv.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:40
    hahahahahah Ziyech heeft wel humor moet gezegd worden.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:42
    Dat domme gepraat heeft Ten Hag wel weten over te brengen!!!!!
    Vind ik leuk
    reggie +1641
    zondag 15 april 2018 om 20:43
    Leuk clubje dat ajax, maarrrrrr blijven trainen;-)
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:43
    Met types als H. Ziyech wint men niet de oorlog, laat staan een kampioenschap. Ziyech speelt altijd leuke wedstrijdjes tegen Willem 2, NAC, Heracles, etc. Maar in wedstrijden waar het er om gaat, is meestal onzichtbaar. Met zijn mond is Ziyech een grote, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:45
    Hahaha! Helemaal de vernieling opgespeeld!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:09
    ze waren niet vfeel beter , heb je gezien , hoeveel ze voor de pot lagen ,, dan ben je niet veel beter lijk me , ze maakte de eerste doel punt , toen konden ze laf spelen ,
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:10
    Laf spelen?? Haha, kansenverhouding 14-3! Laf he
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:15
    nee hoor psv lag veel op eigen helft , het was erg mager geen topper,
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:17
    Psv was redelijk,ajax dramatisch
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:20
    vondt het wel mee, vallen , eerste 20 min ajax beter , 2helft heb ik een laf psv gezien , veel spelers achter de bal,
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:26
    Haha. Laat ons ophouden want Psv is gewoon veel beter! 10 pt
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    zondag 15 april 2018 om 20:46
    Domme jongen
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5561
    zondag 15 april 2018 om 20:48
    Wat een kneus.
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +108
    zondag 15 april 2018 om 20:53
    Tuurlijk daarom sta je ook 10 punten achter omdat je de beste bent.. ajax is gewoon bagger met waardeloos spel..
    Vind ik leuk
    orion73 +1433
    zondag 15 april 2018 om 20:56
    Werkelijk ongelooflijk dat je dat nog durft te zeggen. Wat in het verleden is behaald telt niet. Daarover mogen supporters mijmeren maar spelers en bestuur moeten leven in het heden en vizier op de toekomst richten.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:57
    Niemand heeft om jou mening gevraagd LOSERS!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:59
    Heeft ook de Amsterdamse hersenspoeling gehad ! Had beter een goede inburgerings curces kunnen volgen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:00
    Ik denk dat velen de betekenis van het woord BESTE niet kennen !
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    zondag 15 april 2018 om 21:00
    Zo vernederd en nog zo’n grote bek. That’s Ajax.
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    zondag 15 april 2018 om 21:04
    Kan je zien dat die debiel geen goede beslissingen kan nemen en ook flinke tekorte kent met inzicht voetbal en overschatting ban hemzelf echt belachelijk zeg dan gewoon ik wil weg Ajax is niet wat ik verwacht had. 4 jaar geen prijs spreekt toch voor zich.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:04
    Als Ajacied heb ik genoten tijdens PSV - Ajax. Ik ben lekker samen met de lady een happie gaan eten. Ik had een schnitzel van 350 gram met verse groeten en gebakken aardappeltjes. Als nagerecht een coupe romantica die we samen leeggelepeld hebben. Het was gezellig en lekker, voor herhaling vatbaar.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:05
    hij heeft gelijk , wil niet zeggen dat de beste kampioen is , kijk feijenoord, vorig jaar eerste, nu meer dan 20 punten achter, met de zelfde spelers, geluk en pech zit dicht bij elkaar , normaal loop je geen 20 achter, hier in nederland kan dat ,we stellen niets voor , ook psv niet ,ajax gaat net zo als in het verleden het voetbal uit te moeras trekken , let maar op ,
    Vind ik leuk
    FACT +2369
    zondag 15 april 2018 om 21:07
    Hakim Ziyech....is dat die arrogante miskoop van (zéér ruim) 10 miljoen, die in z'n verdere carriere tegen (volgens hem) nóg meer 'problemen' aan zal gaan lopen, waar hij zéér waarschijnlijk wéér niet schuldig aan is?

    Is dat dié Hakim Nieyech?

    Succes jongen, waarschijnlijk alleen met je bankrekening.........
    Vind ik leuk
    bergjordy +105
    zondag 15 april 2018 om 21:07
    Als hij prijzen wil winnen niet
    Vind ik leuk
    Axim +838
    zondag 15 april 2018 om 21:13
    hahahahahahahah wat ben jij toch een blind paard.....
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +458
    zondag 15 april 2018 om 21:20
    Lekker Hakim. Als een echte Ajacied gesproken!
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    zondag 15 april 2018 om 21:33
    Is je cluppie kampioen zit je op dit forum....get a life.
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +340
    zondag 15 april 2018 om 21:40
    Als we een marokaan sireus gaan nemen is het einde zoek
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:43
    Loser
    Vind ik leuk
    pos +8787
    zondag 15 april 2018 om 21:50
    Ik dacht eerst dat Schone weer zo'n inmiddels beroemde lege kreet had geplaatst maar Ajax zit natuurlijk vol met dit soort onbenullen. Ziyech is de naam dit keer.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    zondag 15 april 2018 om 21:55
    Vind ik ook zolang ze de beste zijn pakken ze helemaal niets!!!!
    Vind ik leuk
    Kramertje +902
    zondag 15 april 2018 om 23:15
    Zyech heeft ie ook meegedaan
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    zondag 15 april 2018 om 23:44
    Dezelfde Ziyech die juichte toen Ajax het kampioenschap verspeelde tegen De Graafschap. Zijn mening is niet echt geloofwaardig.
    Vind ik leuk
    13 +13187
    maandag 16 april 2018 om 01:01
    Oké, aparte uitspraak na vandaag :)
    Vind ik leuk
    Retweet +404
    maandag 16 april 2018 om 01:05
    Hakim Swart
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    maandag 16 april 2018 om 02:35
    Beter dat hij naar een andere club gaat.
    Te veel ego.
    Ervaring opdoen bij een grote club zou goed zijn voor hem.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    maandag 16 april 2018 om 09:06
    Lachwekkend. Wat een oogkleppen. Keer op keer falen maar blijven volhouden dat je de beste bent.....ga zo door....Praat als een kip zonder kop.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:17
    Het dringt daar nog altijd niet door dat ze slechts 4x kampioen zijn geworden in de laatste 14 jaar..
    Vind ik leuk