'Als ik weg zou gaan bij PSV, zou dat een moeilijke beslissing zijn'

'Als ik weg zou gaan bij PSV, zou dat een moeilijke beslissing zijn'

zondag 15 april 2018 om 23:43

Marcel Brands hoopt dat het kampioenschap van PSV ervoor zorgt dat bepaalde spelers in Eindhoven willen blijven. Er is de afgelopen maanden veel gespeculeerd over een aantal spelers, waaronder Luuk de Jong, Jeroen Zoet en Hirving Lozano.

"Je kunt een hoop namen opnoemen. Op dit moment speelt er niets. Het feit dat we dicht bij Champions League zijn helpt ook", zegt Brands tegen de NOS. "Dat is toch het podium waar spelers op willen spelen. Misschien kunnen we ze dat bieden, maar laten we rustig kijken wat de zomer gaat brengen."

De kans bestaat dat Brands zelf wel weggaat. Everton is voor hem in de markt. "Het speelde in de laatste tijd in de media heel veel, maar bij mij veel minder. Ik vond dit belangrijker. Ik heb me weinig af laten leiden en ben dag en nacht bezig geweest met de club. Als ik weg zou gaan, zou dat een moeilijke beslissing zijn. Ik heb veel mooie mensen om me heen, waar ik fantastisch mee samenwerk. Dat is ook wat waard."

Lees ook: 'Zenuwachtige' Brands mysterieus over PSV-exit: 'Moeilijk om dit te verlaten'

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 23:44
te warm om zo maar even te vertrekken :))
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:45
Een goede manager die respect verdiend.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:49
Die gaan we hard missen.
Vind ik leuk
Doe dan! +4394
zondag 15 april 2018 om 23:51
Wie weet krijgen jullie nu zonder Brands wel eens een sterke verdediging...
Vind ik leuk
R2 +4641
zondag 15 april 2018 om 23:54
Je kan de eredivisie winnen zonder linksback. Ik maak me zorgen om het Europese avontuur. Maar dat zijn zorgen voor later. Eerst morgen even het stadhuisplein opzoeken.
Vind ik leuk
Doe dan! +4394
maandag 16 april 2018 om 00:11
Blijkbaar kan dat ja. Fijne festiviteiten gewenst.
Vind ik leuk
R2 +4641
maandag 16 april 2018 om 00:33
Thanks!
Vind ik leuk
markus040 +2202
maandag 16 april 2018 om 00:27
onze verdediging is niet zo heel sterk
des te schandaliger is het dat ajax maar 1 echte kans creeert
maar ja in augustus begint er een nieuw seizoen en begint iedereen weer op 0
wij kunnen nog ff genieten en jullie kunnen dit seizoen beter heel vlug vergeten
Vind ik leuk
Doe dan! +4394
maandag 16 april 2018 om 00:43
Vergeten zullen wij dit seizoen niet, wat Appie is overkomen zullen we nooit vergeten. Sportief kunnen we dit seizoen wel beter snel vergeten ja, uitgezonderd de beleidsbepalers natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 02:02
Voor het geval dat jullie slechte verliezers hoorden, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERDIENDE SCHAAL! De nummer 2 met 3-0 wegspelen, op jullie eigen wijze, niets meer dan respect voor PSV
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:27
Nee jij blijft Held
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15436
zondag 15 april 2018 om 23:44
Die interviews zijn (bijna) altijd leuk na het behalen van een prijs. Lekker losjes, geen blad voor de mond. Mooi antwoord ook van Brands.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:45]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:45
Arias Aub ook houden.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:49
Wordt m niet. Die wilde al 2 jaar weg en is beloofd dat hij deze zomer een transfer krijgt (goed WK dus levert straks 15 miljoen op voor zijn een-jarige contract)
Ik gun het m! Geweldig gedaan voor ons verdient die stap
Vind ik leuk
Bizzy +13380
zondag 15 april 2018 om 23:45
Doorselecteren Marcel. Heb geloof in onze jeugd.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12154
zondag 15 april 2018 om 23:48
In Engeland kampioen worden is echt "Cachen".
In Nederland zijn het kruimels.
De ruif is leeg dus Brands gaat weg.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:48
Voetbalprimeur er is iemand die mij account hackt.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12154
zondag 15 april 2018 om 23:53
Ja een zekere "Bien".
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:54
Ik maak nou geen grappen er is iemand die mijn account hackt .
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:15
Dat is ook goed! Moesten ze met iedereen doen die de godganselijke dag aan het janken is
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:13
Ja en dat boeit niemand :)
Vind ik leuk
Doe dan! +4394
zondag 15 april 2018 om 23:50
Tuurlijk joh, fans warm houden. Slijmerij.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6045
maandag 16 april 2018 om 00:44
Gewoon blijven Brands, volg je gevoel en niet het geld.
Vind ik leuk
Korm +27392
maandag 16 april 2018 om 07:41
Laat brands nog maar blijven maar wel de focus op de verdediging en goede vervangers halen voor spelers die vertrekken
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:47
ALs hij gaat moet hij dat binnen nu en een paar weken zeggen, ik gun het hem wel maar hoop dat hij blijft.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Als ik weg zou gaan bij PSV, zou dat een moeilijke beslissing zijn'