'Als ik weg zou gaan bij PSV, zou dat een moeilijke beslissing zijn'

    'Als ik weg zou gaan bij PSV, zou dat een moeilijke beslissing zijn'

    Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 23:43zo 15-04-2018 om 23:43

    Marcel Brands hoopt dat het kampioenschap van PSV ervoor zorgt dat bepaalde spelers in Eindhoven willen blijven. Er is de afgelopen maanden veel gespeculeerd over een aantal spelers, waaronder Luuk de Jong, Jeroen Zoet en Hirving Lozano.

    "Je kunt een hoop namen opnoemen. Op dit moment speelt er niets. Het feit dat we dicht bij Champions League zijn helpt ook", zegt Brands tegen de NOS. "Dat is toch het podium waar spelers op willen spelen. Misschien kunnen we ze dat bieden, maar laten we rustig kijken wat de zomer gaat brengen."

    De kans bestaat dat Brands zelf wel weggaat. Everton is voor hem in de markt. "Het speelde in de laatste tijd in de media heel veel, maar bij mij veel minder. Ik vond dit belangrijker. Ik heb me weinig af laten leiden en ben dag en nacht bezig geweest met de club. Als ik weg zou gaan, zou dat een moeilijke beslissing zijn. Ik heb veel mooie mensen om me heen, waar ik fantastisch mee samenwerk. Dat is ook wat waard."

    Lees ook: 'Zenuwachtige' Brands mysterieus over PSV-exit: 'Moeilijk om dit te verlaten'

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +22156
    zondag 15 april 2018 om 23:44
    te warm om zo maar even te vertrekken :))
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:49
    Die gaan we hard missen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    zondag 15 april 2018 om 23:51
    Wie weet krijgen jullie nu zonder Brands wel eens een sterke verdediging...
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    zondag 15 april 2018 om 23:54
    Je kan de eredivisie winnen zonder linksback. Ik maak me zorgen om het Europese avontuur. Maar dat zijn zorgen voor later. Eerst morgen even het stadhuisplein opzoeken.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    maandag 16 april 2018 om 00:11
    Blijkbaar kan dat ja. Fijne festiviteiten gewenst.
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    maandag 16 april 2018 om 00:33
    Thanks!
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    maandag 16 april 2018 om 00:27
    onze verdediging is niet zo heel sterk
    des te schandaliger is het dat ajax maar 1 echte kans creeert
    maar ja in augustus begint er een nieuw seizoen en begint iedereen weer op 0
    wij kunnen nog ff genieten en jullie kunnen dit seizoen beter heel vlug vergeten
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    maandag 16 april 2018 om 00:43
    Vergeten zullen wij dit seizoen niet, wat Appie is overkomen zullen we nooit vergeten. Sportief kunnen we dit seizoen wel beter snel vergeten ja, uitgezonderd de beleidsbepalers natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 02:02
    Voor het geval dat jullie slechte verliezers hoorden, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERDIENDE SCHAAL! De nummer 2 met 3-0 wegspelen, op jullie eigen wijze, niets meer dan respect voor PSV
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 07:27
    Nee jij blijft Held
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +20000
    zondag 15 april 2018 om 23:44
    Die interviews zijn (bijna) altijd leuk na het behalen van een prijs. Lekker losjes, geen blad voor de mond. Mooi antwoord ook van Brands.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:45]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:45
    Arias Aub ook houden.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22156
    zondag 15 april 2018 om 23:49
    Wordt m niet. Die wilde al 2 jaar weg en is beloofd dat hij deze zomer een transfer krijgt (goed WK dus levert straks 15 miljoen op voor zijn een-jarige contract)
    Ik gun het m! Geweldig gedaan voor ons verdient die stap
    Vind ik leuk
    Bizzy +21455
    zondag 15 april 2018 om 23:45
    Doorselecteren Marcel. Heb geloof in onze jeugd.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15456
    zondag 15 april 2018 om 23:48
    In Engeland kampioen worden is echt "Cachen".
    In Nederland zijn het kruimels.
    De ruif is leeg dus Brands gaat weg.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:48
    Voetbalprimeur er is iemand die mij account hackt.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15456
    zondag 15 april 2018 om 23:53
    Ja een zekere "Bien".
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:54
    Ik maak nou geen grappen er is iemand die mijn account hackt .
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:15
    Dat is ook goed! Moesten ze met iedereen doen die de godganselijke dag aan het janken is
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 00:13
    Ja en dat boeit niemand :)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    zondag 15 april 2018 om 23:50
    Tuurlijk joh, fans warm houden. Slijmerij.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    maandag 16 april 2018 om 00:44
    Gewoon blijven Brands, volg je gevoel en niet het geld.
    Vind ik leuk
    Korm +37717
    maandag 16 april 2018 om 07:41
    Laat brands nog maar blijven maar wel de focus op de verdediging en goede vervangers halen voor spelers die vertrekken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws