Trappende Kramer in problemen: Ik denk dat Sparta hem weg gaat sturen

Trappende Kramer in problemen: "Ik denk dat Sparta hem weg gaat sturen"

maandag 16 april 2018 om 07:34

Michiel Kramer moet weggestuurd worden door Sparta. Dat stelt oud-trainer Rob Jacobs, die zich mateloos ergert aan het gedrag van de spits.

Kramer kreeg zaterdagavond rood voor een trap in het gezicht van Vitesse-speler Alexander Büttner. "Als je dan zo aangepakt wordt door Büttner, moet je alleen maar wachten wat een scheidsrechter doet. Dan heb je kans dat zij met tien man komen te spelen", aldus Jacobs tegen RTV Rijnmond. "Je gaat niet reageren met een trap in iemands gezicht. Dat doe je toch niet? Maar dat hoort bij Kramer, ik weet niet wat dat is."

Het is nog niet duidelijk voor hoeveel wedstrijden Kramer wordt geschorst. Afgelopen weekend werd gezegd dat zijn seizoen er mogelijk al opzit. Jacobs: "Ik denk dat Sparta hem weg gaat sturen. Dit kun je niet accepteren in zo'n fase van de competitie. Je benadeelt het elftal. Natuurlijk zal hij zeggen: het stond al 3-0. Maar hij had bij wijze van spreken de 3-3 kunnen maken. Hier moet je hem zwaar voor straffen en ik zou hem wegsturen. Weg."

Poll

Hoeveel duels schorsing moet Kramer krijgen?

(3923 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 16 april 2018 om 07:39
Dat zal de KNVB ook wel doen neem ik aan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:42
5 wedstrijden
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:46
En de rest als het aan mij ligt. Smerige actie
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:48
Ja dat was het zeker maar ook een reactie en daar zullen ze ook beoordelen
Vind ik leuk
Sazzz +10455
maandag 16 april 2018 om 09:08
Maar hij is ook een recidivist. Als je vier wedstrijden heeft voor een elleboogje, dan kun je niet volstaan met vijf voor zo'n dubbele trap tegen iemands hoofd. Zeker niet als hij zich vaker als een idioot gedraagt
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:02
Nooit meer opstellen. Dramatische kerel die Kramer.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:10
Dan horen ze Lozano ook weg te sturen! Of je iemand op zijn gezicht trapt of slaat... ik zie het verschil niet
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:40
Kramer zijn reactie was in een seconde na een elleboog. Een soort reflex.

En na 1 seconde zie je wel vaker, de meest gekke reacties. Omdat het een soort reflex is.

Waarmee ik niet wil zeggen, dat het OK is.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 08:41]
Vind ik leuk
Sideburnn +1820
maandag 16 april 2018 om 08:44
Ik ben er als Spartaan ook niet trots op maar begrijp het wel....
Vind ik leuk
remakil +3512
maandag 16 april 2018 om 10:12
Reflex? Nou, nee.. dit was een bewussie. Je zag tijdens de wedstrijd al dat er wat aan zat te komen, met Kramer.

Zijn manier van rondlopen en spelen. Zijn houding... tuurlijk, Büttner knalde er hard op. Maar die reactie die volgde was bewust. De arrogantie, wat doe jij nou? De manier van weglopen zei genoeg...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:02
Elke reflex is bewust. Maar wel iets waar je niet echt bij nadenkt.

Een soort mechanische afweerreactie.
Vind ik leuk
remakil +3512
maandag 16 april 2018 om 17:52
Over deze heeft Kramer echt nagedacht...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:56
Dat betwijfel ik dus.

Als ze beiden waren blijven staan, dan had hij hem een duw gegeven.
Als eerste reactie.

Ook dat is niet goed te praten, maar ziet er anders uit.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1577
maandag 16 april 2018 om 09:45
Huntelaar, buttner, veltman. Dan blijft er haast niemand over. Donny van de beek krijgt nog 1 kans want die deed het pas 1x.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:48
Kramertje,kan niet voetballen.
Misschien is kickboksen wat voor die kneus.
Elleboog is niet goed te praten,maar iemand in het gezicht trappen als hij op de grond ligt is heeeeel laag.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:48
Tot het sluiten van de transferwindow. Snel naar het UWV en ww aanvragen. Misbaksel
Vind ik leuk
derksen +8198
maandag 16 april 2018 om 07:52
Vrijspraak
Vind ik leuk
Vak-DD +10196
maandag 16 april 2018 om 08:24
Hij heeft die advocaat van feyenoord niet meer die hem elke keer vrijsprak voor zijn wandaden, dus levenslang lijkt mij op zijn plaats.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 08:25]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:55
En terecht. Weg met dat leeghoofd.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:29
Kramer de domste spits van Nederland echt waar jeemig man .
Amper echt een carrière opgebouwd droomt over een mooie transfer naar het buitenland.
Hij behoord als niet tot de meest en beste scorende spitsen van Nederland of europa of groot van bekendheid is dan doe je juist dit op tv
Mischien denkt hij van dat deze beelden slechts alleen in Nederland alleen te zien blijven nationaal op tv.
Terwijl dit de hele wereld rond gaat hij kan zn voetbal carrière wel gedag zeggen .
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:05
Hij kan gaan meedoen met wie is de mol
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:34
Tijd dat ze Jacobs eens weg sturen en graag heel ver weg !!!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:31
Want? Hij heeft gelijk!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:37
Jacobs wordt oud. De jonge Rob had 2 schoppen gegeven ipv eentje.
Vind ik leuk
tollie +785
maandag 16 april 2018 om 08:38
Gewoon 6 wedstrijden is meer dan genoeg.. Was een bewuste actie maar ach in het heetst van de strijd...
Vind ik leuk
HansVites +3811
maandag 16 april 2018 om 09:16
Dat jij zoiets goed praat zegt al genoeg over jou.
Vind ik leuk
tollie +785
maandag 16 april 2018 om 11:12
Of vind jij 6 wedstijden teveel? Ik praat niks goed hier hoor!! Maar de knvb is meestal met 4 wedstrijden klaar en ik vind minimaal 6 voorwaardelijk het minimale wat ze moeten geven.
Vind ik leuk
Speedy +330
maandag 16 april 2018 om 08:46
Wat zien trainers toch in deze mislukkeling. Je heb helemaal niks aan hem.
Vind ik leuk
Korm +27499
maandag 16 april 2018 om 08:49
blijft een speler met een steekje los
Vind ik leuk
Blindsy +5145
maandag 16 april 2018 om 09:04
Einde seizoen en einde loopbaan in NL.
Vind ik leuk
HansVites +3811
maandag 16 april 2018 om 09:15
Er hebben wel vaker van die idioten bij Sparta rondgelopen, die Rachid Bouaouzan bijvoorbeeld vraag Niels Kokmeijer maar eens, toen werd die Bouaouzan ook niet weggestuurd.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:16
Met zo een actie hoor je niet op een voetbalveld thuis, schorsen voor minimaal 20 wedstrijden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:03
Willens en wetens een dergelijk trap uitdelen: dat behoort in elk geval het einde van de competitie 2017 - 2018 te zijn (inclusief de waarschijnlijke nacompetitie dus)!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:10
Dit zullen toch zeker wel meer dan 6 wedstrijden worden? Vergelijk het even met andere schorsingen de laatste tijd. Bertrams kreeg eerder dit seizoen 6 wedstrijden toen hij zo hard uitkwam tegen Twente. Wat Kramer hier doet is gewoon bewust en hoort bestraft te worden met minimaal 10 wedstrijden en ontslag. Zo iemand hoor je niet in je team te willen. Sparta heeft het nog zwaar zat, dan kan je de club op deze manier toch niet benadelen?
Vind ik leuk
JD85 +531
maandag 16 april 2018 om 10:51
De KNVB moet hier een voorbeeld stellen en Kramer voor de rest van zijn leven schorsen voor het betaald voetbal.
Als je in een wedstrijd wat live wordt uitgezonden iemand vol in zijn gezicht schopt, hoor je niet thuis op een voetbalveld. Klaar.

Wat een achterlijke idioot is het toch.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:21
10 wedstrijden schorsen
Vind ik leuk
Napier +14
maandag 16 april 2018 om 12:38
Als Kramer werkelijk had geschopt, had deze Vitesse speler zwaar gewond geraakt. Je ziet dat Kramer als reactie zijn schoenen in de speler zijn gezicht "legt". Onbeschoft, ondoordacht, een stomme reactie na een overtreding die net zo erg was.Gewoon schorsen voor 3-4 wedstrijden, maar die Vitesse speler had dat ook verdiend
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:50
Was een soort “wat doe je!”-reactie. Maar de bijbehorende beweging is normaal iets van een duw met de hand tegen de borst en niet een duw met je noppen in het gezicht. Ook niet als dat toevallig zo uitkomt. Is een vuile actie.

Moeten het ook niet overdrijven: gewoon 5 wedstrijden ofzo maar levenslang, einde carriëre, etc. dan had hij wel echt moeten trappen.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:53]
Vind ik leuk