De Ligt rent naar balende Neres: Ik denk dat David dit even was vergeten

    De Ligt rent naar balende Neres: "Ik denk dat David dit even was vergeten"

    Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 12:12ma 16-04-2018 om 12:12

    Een opvallend moment na afloop van PSV-Ajax (3-0). Matthijs de Ligt trok een sprint van dertig meter om David Neres terug te halen naar het uitvak. Hij vond dat óók de Braziliaan de meegereisde Ajax-supporters moest bedanken. 

    Neres had daar aanvankelijk geen zin in, zo leek het. Na de ontluisterende nederlaag wilde hij liever snel de kleedkamer opzoeken. De Ligt haalde hem terug. "De supporters komen, ondanks de slechte uitgangspositie, naar Eindhoven om ons te steunen en hoe dan ook, hoe kansloos je ook verliest, je moet de moeite nemen om ze te bedanken voor hun komst", aldus de verdediger in gesprek met Ajax Life

    "Ik denk dat David dit even was vergeten, maar het was zaak om het team bij elkaar te roepen en de supporters te bedanken", vervolgde De Ligt, die verder enorm baalde van enkele fans die brandende fakkels in een vak vol PSV'ers gooiden.

    "Dat is natuurlijk onacceptabel. We hebben heel goede, geweldige fans, maar dit hoort niet op een voetbalveld thuis. Vorig seizoen gooide Standard Luik fakkels in het Ajax-vak en daar spraken we schande van, dus dat moeten we nu ook doen."

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 12:19
    Lekkerrrr hoor. Krijg er geen genoeg van. Ik als Feyenoorder heb genoten van een prachtige middag! Denk dat dit de grootste vernedering van ajaks ooit was en daar heb ik gewoon van genoten. Ik walg gewoon van de arrogantie. Zelfs nu na de wedstrijd nog zegt zyech dat Ajaks de beste is! Waar haalt hij die onterechte arrogantie vandaan? Meeste geld van Europa en al 4 jaar geen 1 prijs! Zelfs az en vitesse doen het dus beter! Heerlijk dat de arrogantie afgestraft wordt! Gefeliciteerd psvers en bedankt PSV!
    Vind ik leuk
    Axim +834
    maandag 16 april 2018 om 12:20
    :-)))
    Vind ik leuk
    Niels92 +30216
    maandag 16 april 2018 om 12:23
    Het meeste geld van Europa, jij ziet ze echt vliegen :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:24
    100% waar. Rijkste club van europa. Geen enkele club heeft meer geld op de rekening
    Vind ik leuk
    Niels92 +30216
    maandag 16 april 2018 om 12:27
    Ajax staat ergens in de top 40 van rijkste clubs!

    Vermogen van 175 miljoen dat betekend niet dat je dan ook daadwerkelijk 175 op de bank hebt staan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:28
    Huh... Er staat gewoon 200milj op de rekening hoor.. kan iedereen gewoon inzien.. WZAWZDR (r=rijkste)
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    maandag 16 april 2018 om 12:44
    Haha ok... volgens het laatste halfjaarverslag per eind 2017 (zie ajax.nl) staat het volgende aan geld op de bank. Dat zijn officiële cijfers die ik toch echt wat meer geloof dan het geroeptoeter van wat fans op een voetbalsite.

    Liquide middelen 47.257
    (bedragen x 1000)

    Zie graag een officieel bericht waaruit jouw 200 miljoen als banksaldo blijkt!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3263
    maandag 16 april 2018 om 13:19
    Het enige wat deze supporters nog hebben, de goed gevulde bankrekening. Laat ze in die waan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:21
    Dus Ajax heeft weinig geld voor versterkingen ?
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    maandag 16 april 2018 om 14:40
    Ik verzin de cijfers ook niet, ze staan in het verslag van Ajax zelf. Bedenk wel dat er veel geld van de inkomende transfersommen aan de verschillende strijkstokken blijft hangen.

    Ajax zal overigens ook niet alle aankopen contact aftikken, dus een hoop cash is niet meteen noodzakelijk om flinke investeringen te doen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3263
    maandag 16 april 2018 om 13:18
    Heb je de pincode? Hoop dat het je leeftijd is en dat je verstand zich nog ontwikkeld. :-)))))
    Vind ik leuk
    COYG +6820
    maandag 16 april 2018 om 12:45
    Onder vermogen worden inderdaad andere dingen ook benoemd. Volgens mij zeiden ze dat Ajax 150 miljoen op de rekening had. Maar dat gaan ze natuurlijk niet alleen uitgeven aan spelers. Daar is het weer 'te weinig' voor.
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    maandag 16 april 2018 om 13:48
    Die 150 miljoen zal eigen vermogen zijn geweest.

    Alle cijfers zijn gewoon in te zien op de clubsite van Ajax, daar is weinig geheimzinnigs aan. Liquide middelen (wat doorgaans staat voor banksaldo) per 31 december waren 47 miljoen. De kortlopende vorderingen en kortlopende schulden laten samen nog een negatief saldo van 25 miljoen zien. Dan ziet het plaatje er toch behoorlijk anders uit.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:40
    Hij is niet slimmer.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3265
    maandag 16 april 2018 om 12:38
    Ook Bayern niet?
    Ik dacht dat zij eerste stonden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:26
    Arsenal had vorig seizoen 400 in de plus, en daar komt elk seizoen zon 100 bij. En dan hebben we het nog niet over bayern en bvb.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:19
    Wat denk je van Bayern Munchen?
    Gezond en......veeeeeeeel......
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:27
    Kakkerlak
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:26
    Wil je ajb iets respectvoller over je vader praten?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:38
    Hou je bek lul. 2 weken geleden mn vader begraven. KLOOTZAK
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:22
    Sorry dat ik dit zeg maar geloof daar weinig van. Als dat echt zo was geweest had jij wel wat beters te doen dan mensen op forums uit te schelden.. en als jij mij zonder reden kakkerlak noemt mag ik best een reactie geven. Ik kan ook niet weten wie er net wel of niet overleden is. Het zou in het geval dat het waar is nogal ongelukkig uitkomen maar je maakt het er wel zelf naar dat mensen iets zeggen wat niet zo positief is. Had ook wat anders kunnen zijn.. en dan nog iets, als kakkerlak zo pijnlijk is voor je vader waarom scheld jij er dan anderen wel mee uit? Iets met 2 maten maat! Nogmaals ik geloof niet dat je pa is overleden en mocht hij dat wel zijn dan condoleer ik je bij deze maar zou ik toch eens nadenken over wat je schrijft over mensen terwijl t voor jouw familie zelf te ver gaat...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:25
    Lik me reet klootzak
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:30
    Simpel figuur ben jij zeg.. beetje schelden en beledigen. Maar gewoon nadenken of realisme.. ho maar.. zal me niets verbazen als jij gister ook bij die bus stond en vlak daarvoor vuurwerk op kinderen aan t gooien was..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 11:27
    Ik scheld jou uit, lul. Jij beledigt mijn familie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 11:40
    Owww dus jij bepaalt ook nog (zonder dat een ander te laten weten overigens en nadat jij zelf begint met beledigen/schelden) de regels van wat wel mag en wat niet.. sorry ik wist niet dat jij een lijst met regels voor beledigen had die blijkbaar heel nl moet kennen... mea culpa
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 12:27
    Idd
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    maandag 16 april 2018 om 12:24
    wij hebben in eindhoven ook genoten van het kampioenschap van feyenoord vorig jaar
    zou het dan toch aan ajax zelf liggen dat niemand hun een prijs gunt
    misschien word het toch eens tijd dat ze hun te arrogante gedrag gaan veranderen , en terugkeren naar de realiteit
    Vind ik leuk
    guilleaume +880
    maandag 16 april 2018 om 12:34
    Zullen we gewoon afspreken dat we de prijzen om de beurt verdelen en de neusjes telkens in het stof laten bijten? ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:46
    Goed plan
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    maandag 16 april 2018 om 12:56
    met dit ajax beleid hoeven we ook niet bang te zijn dat ze een prijs gaan pakken , en worden de prijzen automatisch verdeelt tussen feyenoord en psv ;-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    maandag 16 april 2018 om 13:06
    Wel 17x wij, dan jullie weer een keer, enz...
    Vind ik leuk
    guilleaume +880
    maandag 16 april 2018 om 13:30
    Je inhaligheid siert je niet, beetje jammer ;-P
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    maandag 16 april 2018 om 13:34
    Haha
    Vind ik leuk
    Bullet +3234
    maandag 16 april 2018 om 14:24
    Jammer van je woordkeuze. En... Er zijn voldoende Ajaxspelers en supporters die niet arrogant zijn. Ben wel benieuwd hoe iemand die de woordkeuze 'neusjes' gebruikt, functioneert in het dagelijks leven. Je werkt vast niet in het onderwijs, hebt geen voorbeeldfunctie of in de zorg.
    Vind ik leuk
    guilleaume +880
    maandag 16 april 2018 om 23:53
    Laten we stellen dat ik ervoor zorg dat een heel groot deel van werkend Nederland kan functioneren.
    Verder mag je op basis van mijn woordkeuze je gedachten geheel de vrije loop laten gaan, dat pleziertje gun ik je wel hoor ;-)
    Vind ik leuk
    Bullet +3234
    dinsdag 17 april 2018 om 15:26
    Mijn werkgever zou me op straat zetten als ik 'neusje' op een plek zou zetten waar zij dat zouden kunnen zien.
    Want.., we weten natuurlijk allemaal wat jij ermee bedoeld, en ik weet dat ze dat in bepaalde sectoren niet zouden waarderen.
    Vind ik leuk
    Padason +943
    maandag 16 april 2018 om 15:52
    Jullie hoeven niks af te spreken hoor, de teams zelf die het ene jaar kampioen worden en het andere jaar slecht presteren ;-)
    Vind ik leuk
    HJR +8240
    maandag 16 april 2018 om 12:37
    Natuurlijk heeft Ajax heet arrogante over zich, best jammer zijn genoeg Ajacieden die dat niet hebben. Maar zoals overal wordt er snel gegeneraliseerd. Het heeft ook te maken met de supporters juist van andere clubs. Doordat ze het constant over Ajax blijven hebben. Dus ja je doet toch iets goed als je 4 jaar lang niks wint en nog heeft iedereen het over je ;)
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    maandag 16 april 2018 om 12:54
    op zich doe je het dan goed inderdaad
    er word alleen niet echt positief gepraat over ajax en dan doe je toch iets verkeerd
    en arrogantie is niet verkeerd en mag ook
    behalve als je een tijdje geen enkele prijs pakt
    dan moet je gewoon ff stil zijn , en vooral de hand in eigen boezem steken en niet met vingertjes naar anderen gaan wijzen
    Vind ik leuk
    HJR +8240
    maandag 16 april 2018 om 13:37
    Heb je gelijk in. Maar er zullen altijd gasten blijven die blijven roepen. Dat is bij andere supporters groepen net zo. Alleen kijk de reacties maar na, het gaat meer over het mislopen bij Ajax, wat toch geen nieuws meer is na 4 jaar , dan over het kampioenschap van Psv
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:37]
    Vind ik leuk
    Gein +448
    maandag 16 april 2018 om 13:15
    Dat is gewoon afkeer tegen de grootste club. Gebeurt overal; Bayern, Real, Juventus, Anderlecht en Man United worden ook overal uitgekotst in hun eigen land.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +780
    maandag 16 april 2018 om 13:22
    Neehoor dan zou iedereen psv moeten haten
    Vind ik leuk
    Gein +448
    maandag 16 april 2018 om 13:30
    Ja PSV valt meer in de PSG, Man City, RB Leipzig categorie. Die worden om hun eigen redenen gehaat. Maar in nederland maak dit schijnbaar niet uit.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    maandag 16 april 2018 om 14:01
    Provoceer maar lekker.
    Die glimlach krijg je niet van mijn gezicht
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:03
    ben je dan zo lelijk?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 14:27
    Foutje. Dat zijn clubs die nog heel veel winnen in eigen land.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    Gein +448
    maandag 16 april 2018 om 15:26
    Dat komt voor Ajax ook wel weer hoor. Ik bedoelde te zeggen dat het vooral de clubs zijn met het meeste geld, internationale aanzien en de rijkste geschiedenis die veel aversie oproepen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:27]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 15:33
    Ik voel veel sympathie voor grote clubs die op eigen kracht al decennia lang hun landelijke competitie domineren. Dus ook in enige mate voor Ajax. Kan het allleen nauwelijks uit mijn strot krijgen door de vele onsympathieke aanhangers die met hun WZAWZbladiebla-praat een stuitende arrogantie ten toon spreiden die bij mij vooral walging oproept. Én leedvermaak tuurlijk, als die praatjes weer eens op niks gebaseerd zijn.
    Ga nou eens een toontje lager zingen , je zult zien dat er dan vanzelf sympathie gaat ontstaan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:23
    ajax is de grootste club daar ligt het aan , hoge bomen vangen veel windt
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    maandag 16 april 2018 om 14:01
    met dt? Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:22
    Arrogantie hangt af in welke soort je zit, bij kickboxen heet het dan weer zelfvertrouwen als je roept dat je de beste bent.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:58
    Ik ben zelf voor Ajax maar vind ook dat ze daar veel te arrogant zijn. Als ze nou is normaal doen en gewoon een sfeer creëren zonder fakkels in andermans vak te gooien gunnen andere clubs Ajax misschien ook een prijs
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 16 april 2018 om 12:25
    Wij hebben ook genoten van het seizoen van Feyenoord hoor :D

    Feyenoorders zijn we de laatste die iets mogen zeggen, 23 punten achter PSV, 13 achter Ajax. De slechtste ‘top’club van Nederland!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:29
    Als we elk seizoen 2 prijzen pakken teken ik ervoor hoor
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:13
    Absoluut. Maar had in de competitie toch meer verwacht.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    maandag 16 april 2018 om 12:34
    AMEN!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:31
    Als niet Feyenoord fan ben ik het toch oneens met jou. Kijk eens naar die ( langdurige) blessures van de complete verdediging. Dit waren er teveel om op te vangen. Dat is ook de periode dat Feyenoord de punten heeft laten liggen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 16 april 2018 om 16:11
    Dan alsnog is 23 punten achter de nr. 1 erg slecht.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:11]
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1316
    maandag 16 april 2018 om 14:05
    Dat Ajax weer tweede wordt (waarschijnlijk) doet pijn in Rotterdam. Daar vieren ze de 2e plek immers ook
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 14:36
    Je maakt n fout, en je begrijpt iets duidelijk niet.
    Om met het laatste te beginnen, de 2e plaats vieren, dat kan alleen bij n club als Feyenoord. Nergens een trouwere aanhang met zoveel onvoorwaardelijke clubliefde. Na jaren van niks winnen en financieel wanbeleid, ineens 2e worden met bij vlagen beter voetbal dan Ajax? Dat vieren wij. Ik hoop niet te vaak, want dan zijn we blijkbaar geen stap verder gekomen. Maar toen? Hartverwarmend, magisch. Feyenoord ten voeten uit.
    Niet uit te leggen aan een groep mensen die ooit de makkelijke weg hebben gekozen en voor Ajax zijn geworden want 'dan win 'je' vaak'. Ajax-meelopers, het engste voetbalvolk wat ik ken. En witte zakdoekjes als de theatervoorstelling een keer tegenvalt, zum kotzen. En maar WZAWZ blablablabla roepen, of die Godenzonen-onzin. Lachwekkend.
    Enne, Ajax 2e worden, doet pijn in Rotterdam? Hoe kóm je erbij!! Da's elke keer weer genieten. Wat mij betreft wordt Ajax elk jaar 2e, héérlijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1316
    maandag 16 april 2018 om 15:25
    ''bij vlagen beter voetbal dan Ajax'' - Blijkbaar erg belangrijk.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 15:29
    Ik leg je uit waarom we de 2e plaats vierden. We werden 2e, met voetbal wat soms zelfs beter was dan dat van de kampioen (Ajax, toch?) Dat was reden tot feest. We deden er weer toe. Gek om te melden? Lijkt mij van niet.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1316
    maandag 16 april 2018 om 15:35
    Ik begrijp wel waarom je het uit wilt leggen maar daarom kan ik het vieren van een tweede plek nog wel raar vinden. Als jij zegt dat Aja xdat seizoen kampioen is geworden geloof ik je meteen. Ze worden nu ook al tijden 2e met wanbeleid. Sportief wanbeleid dan wel te verstaan want financieel zit het wel snor maar in Amsterdam vieren ze nu de 2e plek toch ook niet?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 15:38
    Dexterino, ik denk ook niet dat er bij Ajax ooit n feest gaat ontstaan na het behalen van een 2e plaats. Want dat zou betekenen dat je ook 18jr niks wint. Dat zie ik gewoon niet gebeuren. Sterker, het topsportklimaat in Amsterdam is zodanig hoog, dat na 1 seizoen zonder prijzen, er al een zekere frustratie ontstaat, ik zeg niet dat dit altijd goed is, maar ik zou er morgen voor tekenen. Ga maar na, als onttroonde kampioen, 23 punten achterstand op de nieuwe kampioen.. is toch om je dood te schamen? Leuk hoor, als je de beker straks wint, maar ik vind dat een troostprijs aan het eind van een mislukt seizoen.

    Niet vergeten, we praten terecht over een top 3... maar met Feyenoord vast op de 3e plaats. De charme en aanhang van een topclub, maar met resultaten die daar ver op achter zijn gebleven. Geef ik ruiterlijk toe, ben nl erg kritisch op mijn cluppie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    JT5142 +538
    maandag 16 april 2018 om 12:26
    Zit blijkbaar diep hè die haat, typisch voorbeeldje waar de haat voor Ajax groter is dan de liefde voor de eigen club, ik heb medelijden met je knul, jullie gefeliciteerd met de 4e plek, of voelen jullie je nu ineens te goed om de net-niet plek te vieren?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:31
    Kerel.. ik heb toch ook nul haat richting psv. En psv is gewoin de topclub van nl dit millennium. Hoe komt t dan dat iedereen zo een hekel heeft aan jullie.. blijkbaar iig niet omdat jullie de beste zijn..
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 13:04
    Inmiddels van de laatste 50jr, Langzaamterugnaarderop.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 13:00
    Ook weer zo'n overgenomen opmerking, elk snaveltje dit wel eens op VP horen zeggen.

    Geen clubliefde groter dan haat. Maar geen haat groter dan die richting Ajakkes.

    Mijn weekend is prima wanneer mijn cluppie wint. Maar mijn weekend kan niet meer stuk als mijn cluppie wint en Ajax verliest.
    Komt niet vaak voor, en zoals gisteren helemaal nog nooit vertoond. Grote muil, maar vernederd worden in het hol van de leeuw, hoe mooi, hoe mooi. Leedvermaak, heerlijk.

    Het Grote Genieten is gisteren begonnen, en dat gaat tot september duren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:32
    weet je wat vernederd is, 2jaar geleden , kwam naar buiten , dat een jeugd trainer, van pisvee , spelertjes had misbruikt, psv staat voor pedo sport vereninging, een warme club he?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 13:39
    Nou, het zal toen best warm geweest zijn, bij de trainer in z'n hok. Wil je dat horen, droeftoeter?
    Hoe pijnlijk is het voor je, om wéér niks te winnen, dat je zelfs dit er bij haalt? Wil je toch nog érgens mee kunnen winnen? Goed. Jij je zin.
    Ajax heeft voor zover bekend geen pedotrainer. 1-0 voor Ajax, goed zo jochie.
    Hier kun je op doorborduren, komende zomer als er gezocht wordt naar vervangers van Vd Sar, De Ligt, Ziyech en Kluivert. Het raamwerk van n team met potentie weer verdwijnt, men weer n nieuw team mag gaan bouwen, en er waarschijnlijk wéér niks gewonnen gaat worden?

    Hoeveel jeugdspelers van PSV hebben trouwens ooit n agente belaagd en klappen gegeven? Oei.
    Wéér 3-0 voor PSV! Sukkel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:46
    is minder dan mis bruik, ja 4e met deboer kampioen meeste prijzen , meer talent meer kapitaal , kunnen ze op vangen , de spelers die gaan , als je voor ronde moet spelen , en je haalt het niet , heb je aan het kampioen zijn ,niets zijn , , kan zo maar zijn dat ajax het wel haalt, onze grootste club
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 13:51
    Ik hoop dat je er vanaf september weer in enigzins goede doen bij kunt zijn, Louis..
    Je frustraties over wéér niks, te uiten door de zaak rond n pedo jeugdtrainer erbij te halen, pfff...man-man-man.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:52
    is dat jou foto? je bent al vroeg lelijk , hahahahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:50
    ajax is groot en pisvee is klein , en dat is niet eerlijk huili huili huili
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 13:57
    Wel, onbewust bewijs je hiermee n andere stelling van mij, dat de meeste Calimero's voor Ajax zijn.
    Het is overigens 'huilie'.
    En nu maar gewoon je snaveltje toe doen, denk je niet?
    Ajax-pyamaatje aan, lekker even met de gordijnen dicht op de bank blijven hangen.

    Voel je je nou morgen nóg zo wankel, mag je best professionele hulp inschakelen, depressies zíjn te genezen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 14:07]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:00
    ze zijn nog geen dag kampioen , en zeuren al over sport studio , huili huili huili, te weinig aan dacht , die pedo s
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 14:11
    Misschien wat minder drinken overdags, je reactie raakt kant noch wal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:02
    sept zit ik heerlijk in mijn mooie eigen land , heerlijk even weg genieten
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 14:14
    En hoe heet dat land van je; Parnassia?
    Vind ik leuk
    VVVke +2006
    maandag 16 april 2018 om 14:07
    Louis Kollee,
    Wat pedofilie aangaat is Ajax kampioen

    google eens:
    Ajax pedo
    of
    Jeugdvoetbalcomplex De Toekomst broedplaats pedofielen
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 14:21
    Jaaaaa, net gelezen. Prominent lid. Zelfs Jonk en Bergkamp wisten er van, en hebben het aangekaart. Maar de directie wilde het weer in de doofpot stoppen. Typisch.
    Arme Louis Collee... dat was het laatste zetje wat hij nodig had. Zelfs qua pedofilie verliest Ajax het nog.
    088 357 1 357. Pernassia Amsterdam. Gelijk bellen, Louis. In jouw geestelijke toestand krijg je diréct hulp!
    Vind ik leuk
    JT5142 +538
    maandag 16 april 2018 om 14:49
    Okee man, gefeliciteerd met het kampioenschap, jammer dat vooral het feit dat Ajax niet gewonnen heeft je zo veel deugd doet, ipv dat je feest gaat vieren ben je hier gefrustreerde Ajacieden aan het lastig vallen.
    Want ja, dat zijn we, gefrustreerde Ajacieden, nadat die sukkels gisteren ons zo voor lul hebben gezet.
    Maar hou jij je vooral bezig met de tegenpartij trollen, ook dat zie ik elk 'snaveltje' hier op VP doen.
    Respectloos figuur.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 15:16
    Uh...Ik gun PSV een titel, maar ik vier niks mee. Ik hoop volgende week een bekerwinst te vieren (al heb ik er een hard hoofd in).
    Ik hou mij ook zeker niet méér bezig met het trollen van gefrustreerde Ajaxieden ipv een titelfeestje te vieren want ik heb gisteren geen titel gewonnen.

    Maar, het is wel leuk hoor, dat leedvermaak te tonen aan van die meelopende Mokumse sympathisanten. Als PSV een keertje niks wint, voel ik geen leedvermaak opkomen. Zou dat door WZAWZbladiebla-praat, Godenzonen-onzin en stropdasjes met een '1e' komen? En ander arrogante totaal misplaatste prietpraat van een club die geen schaduw meer is van wat het ooit was?
    Als je wat minder leedvermaak over je heen zou willen krijgen, zou ik die arrogante praat eens wat dimmen. Moet jij eens opletten hoeveel neer sympathie je kunt krijgen. PSV inmiddels net zoveel titels in de afgelopen 50jr als Ajax, maar geen enkel arrogant woord uit het Eindhovense.
    En ik ken genoeg Ajax-aanhangers hier op VP hoor, die ik echt niet wil trollen. Gewoon omdat ze aardig zijn , normaal doen.
    Is alllemaal terug te lezen in mijn hierboven afgebeelde reacties. Maar noem jij mij maar een respectloos figuur, hoor, grappenmaker. Je frustraties zijn blijkbaar zo groot, dat je een discussie niet meer kan volgen, laat staan begrijpend hebt kunnen lezen. Kirk out, ik ga mij op een bekerfinale voorbereiden. En mochten we die verliezen, mag jij weer lachen. Al zul je van mijn gefrustreerde reacties niet kunnen genieten zoals ik dat hier kan, ik ben nl ontzettend reeel als het op mijn eigen club aankomt. Ook dat zie je meer bij Feyenoord dan bij Ajax.
    Dus, ik zeg het je alvast maar: de beker IS een troostprijs voor een totaal mislukt seizoen. En winnen we die niet, ís het ook een totaal mislukt seizoen. Wat je echt niet alleen op een ongelooflijk aantal blessures kunt gooien. Zo, dst is gezegd. Fijne zomer verder. Kirk-out.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    JT5142 +538
    maandag 16 april 2018 om 17:20
    Ah dat verklaart, een Feyenoorder.
    Succes zondag!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 19:18
    Ik zet er geen geld op. En vind het nog steeds een mislukt seizoen, Feyenoord heeft bewezen nog steeds geen echte NLse topclub te zijn, maar dat vinden ze dan weer niet leuk om van je te horen, op Feyenoord-sites ;-)
    Vind ik leuk
    JT5142 +538
    maandag 16 april 2018 om 21:02
    Hm, ik zal eerlijk toegeven dat ik je eerdere reacties verkeerd ingeschat hebt, het leek er erg op dat je aan het vervelen was.
    Mijn excuses voor de reactie die ik daarop gaf.
    Ik ben absoluut geen hater naar andere clubs.
    En over mislukt seizoen kan ik met je mee praten, ik schaam me zo voor de prestaties op het veld, maar ook zal je van mij nooit het slappe gelul van wzawzdb horen, alhoewel ik mijn club wel het beste vind uiteraard ;)
    Nogmaals, En oprecht, succes zondag, ik gun zowel Feyenoord als AZ het even veel!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 21:26
    Ik neem ook alles terug waar je evt. aanstoot aan hebt genomen. Ik heb leedvermaak richting iedereen wiens hobby het is om op maandag met Ajaxpraatjes naar school of t werk te gaan met maar een doel, nl een ander met zijn clubkeuze te beledigen. Ik heb er genoeg in mn durpie wonen. Naar die mensen toon ik graag mijn leedvermaak, maar naar ieder respectvol mens? Succes, en geniet van je clup! Of hoop op betere tijden ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 21:26]
    Vind ik leuk
    JT5142 +538
    maandag 16 april 2018 om 22:40
    En terecht, ik verkneukel mij ook op mensen die op hun bek gaan als ze van te voren een grote mond hebben, maarja bij je eigen club is dat toch wat lastig en pijnlijk xD.
    Denk dat het vooral hoop op betere tijden is, maar dan zal er eerst het nodige moeten veranderen.
    Wat Feyenoord betreft, denk ik als ze het huidige beleid door voeren maar dan wat gerichtere aankopen doen ipv lukraak de best spelende spelers van de subtop kopen ze er wel bovenop komen.
    Ik hoop het iig wel, maakt de competitie toch wat spannender en sterker.
    Vind ik leuk
    JT5142 +538
    maandag 16 april 2018 om 21:03
    En Feyenoord is en blijft gewoon traditionele top 3, hebben ze vaak genoeg bewezen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 21:31
    ..maar wel stijf op de 3e plaats staand. ;-). Plek 1 en 2 zijn mijlenver verwijderd..
    Vind ik leuk
    zwollie +8377
    maandag 16 april 2018 om 12:30
    Heb ook genoten toen van die afstraffing van Feyenoord in Eindhoven met 10-0
    Vind ik leuk
    Stranger +5489
    maandag 16 april 2018 om 12:36
    Ik niet;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:39
    En volgens mij is 10 - 0 erger dan 3 - 0
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 13:07
    Ik heb er nog n zwart-wit video-opname van. Van recente bekers, kampioenschap en JC-schaal heb ik digitale bestandjes op mijn thuisnetwerk-server staan.
    Vind ik leuk
    HJR +8240
    maandag 16 april 2018 om 12:33
    Het is ook een beetje hoe je het wil zien. Afgelopen vrijdag onder een interview met Ziyech had iedereen het er over dat hij de enige Ajacied was die het goed zag. Hij gaf dat Psv het verdiende.
    Er zijn genoeg Ajacieden, zelfs hier, die niet arrogant zijn. Het is beter om op die te reageren. Want zoals m l king ooit zei : haat verdrijf je niet met haat ;)
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    maandag 16 april 2018 om 12:37
    !!!!
    Vind ik leuk
    Muscles +907
    maandag 16 april 2018 om 12:35
    Echt sterk commentaar van een supporter die één keer per 16 jaar kampioen wordt en een mega frustratie heeft. Supporter ben je voor je leven en soms zit het mee en soms niet. PSV de mentale verdiende kampioen. Ajax tweede, AZ derde, verder ga ik niet.......
    Vind ik leuk
    Stranger +5489
    maandag 16 april 2018 om 12:39
    Feyenoord de JC schaal ;-)
    En toch al 2 echte prijzen de laatste 2 seizoenen en kans op de derde.
    Verder roepen wij niet te pas en te onpas dat we de beste zijn;-)
    Maar zoals je al zei verder gaan we niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:36
    Beetje triest je club staat er veel slechter voor
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:42
    Jij bent echt dom.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:46
    Wij hebben ook van jullie genoten in de CL. Bedankt voor die vermakelijke avonden!
    Vind ik leuk
    sooike1973 +650
    maandag 16 april 2018 om 12:50
    De 5-1 tegen zwolle in de bekerfinale mocht er anders ook zijn ;)
    Vind ik leuk
    JD85 +640
    maandag 16 april 2018 om 13:01
    Het is gelukkig geen 10-0 geworden. Dát is pas een afgang.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2618
    maandag 16 april 2018 om 13:02
    Zit wel erg diep bij je he?
    Vind ik leuk
    Gein +448
    maandag 16 april 2018 om 13:13
    Het was pijnlijk, maar gelukkig nog geen 10-0
    Vind ik leuk
    Sanuk +3263
    maandag 16 april 2018 om 13:15
    Wij willen Sjakie
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:21
    dat geeft aan , dat ajax de grootste is, weet je nog 18 jaar , is 4jaar magertjes
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:31
    Ga lekker likken bij de psvers kneusje 10-0 dat is pas een vernedering. Ajax heeft gewoon gefaald dit seizoen. Maar Feyenoord mag zich net zo schamen met die achterstand van 80 punten. Gefeliciteerd PSV, kontkruipende Feyenoorders weg ermee
    Vind ik leuk
    Grappenman +156
    maandag 16 april 2018 om 13:35
    ... verkeerd gepost
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:38
    De haat naar Ajax groter als de liefde voor je eigen club. Jullie kunnen niet eens winnen van dit zwakke Ajax .Ga je schamen 23 punten achter in de competitie. Zondag verliezen van az. Project bekerfinale mislukt. Tot over 18 jaar
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:39
    De haat naar Ajax groter als de liefde voor je eigen club. Jullie kunnen niet eens winnen van dit zwakke Ajax .Ga je schamen 23 punten achter in de competitie. Zondag verliezen van az. Project bekerfinale mislukt. Tot over 18 jaar.
    Vind ik leuk
    Grappenman +156
    maandag 16 april 2018 om 13:42
    Ik had gehoopt dat Anti Ajax supporters zeker 15 tot 18 jaar konden teren op het kampioenschap van vorig seizoen.
    Heeft Ajax iets gedaan dit seizoen met ze?
    Lijkt me niet want Ajax is niet wat het ooit geweest is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    Grappenman +156
    maandag 16 april 2018 om 13:55
    Anti Ajax suppies naar de Coolsingel vandaag?
    Gefeliciteerd nog!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26475
    maandag 16 april 2018 om 14:03
    Neres kijkt wel uit. Straks heeft ie n fakkel in zijn reet
    Vind ik leuk
    Butterz +44
    maandag 16 april 2018 om 14:58
    Ik snap niet waarom iedereen er zo heilig van overtuigd is dat deze jongen het talent heeft om de (absolute) top te halen. Want door de vroege uitschakeling van zijn club in Europa, hebben we deze jongen tot nu toe slechts kunnen beoordelen op zijn prestaties tijdens eredivisie wedstrijden. En het is denk ik iedereen duidelijk dat de eredivisie kwalitatief nou niet bepaald van hoog niveau is. Bovendien hebben we het hier over een verdediger die speelt bij een club die 9 van 10 keer niets te vrezen heeft van de (aanvallers van de) tegenstander. En de enkele keer dat hij met zijn club een tegenstander trof die wel over aanvallende kwaliteiten beschikte, speelde deze jongen nou ook niet bepaald foutloos.
    Sommigen zullen misschien zijn goede prestatie tegen Portugal aanvoeren als bewijs van zijn talenten, maar ik denk dat een vriendschappelijke interland nou ook niet bepaald een goede betrouwbare graadmeter is.
    Vind ik leuk
    eeweehaa +19
    maandag 16 april 2018 om 15:04
    Zo Calimero, ben je nu opgelucht? xD
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:17
    weet je wat ik als ajax supporter nou het mooiste vind,
    kampioen gingen we weer niet worden,
    Eerst dacht ik gedoe met nouri,
    toen trainer eruit die het redelijk tot goed deed in mijn ogen
    toen nieuwe trainer weinig verbetering

    In mijn optiek heeft ajax de beste spelers rondlopen (echt waar)
    Maar blijkbaar ook spelers die het als team niet samen kunnen waarmaken. daardoor wordt je dit jaar dus terecht weer geen kampioen. zo reeel ben ik wel.

    Dat psv alles meehad kan ook gebeuren paar keer goed weg en dat ze een complete anders voetbal spelen kan je over klagen en zeggen ziet er niet uit klopt maar het is/was voor de selectie die ze hadden we de sleutel voor dit kapioenschap, dus werkte het (winnen telt toch)

    maar het aller mooiste is dat de Feyenoorders dit jaar toch weer genieten van ajax (al is het maar omdat ze blij zijn dat ze 2e zijn geworden hoe dan ook het gaat zelfs bij de feyenoorders 90% van de tijd over ajax, :)
    Vind ik leuk
    Padason +943
    maandag 16 april 2018 om 15:35
    Ik als Ajacied geeft je nog gelijk ook. Nu ff weer met beide benen op de grond gezet. Ziyech loopt te lullen en mag wat mij betreft lekker naar ander clupie toe. Aan 1 kant baal ik als een stekker maar aan de andere kant vind ik het ook lekker dan het echo van Veltman, Schone en Kluivert nu ff gekrengt wordt.
    Vind ik leuk
    Cookee +11213
    maandag 16 april 2018 om 18:54
    Beetje sneu die reactie, je zit zelf op 25 pts van PSV en dan ben je blij dat Ajax op 10 komt. Als Ajax er niet geweest was dan had AZ op 13 pts gestaan... das geen best nieuws voor de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 13:34
    Jammer maar de arrogantie heeft niets met Amsterdam en of Ajax te maken. Zit in de genen van het Ned. volk om zich superieur te wanen. Aan de andere kant is het winnen van de KNVB voor Feyenoord een hoofdprijs....ja ja hoeveel punten pakte die arrogante Rotterdammers uit Zuid in de CL ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 13:38
    Okeeeee.......
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:19
    De Ligt is een goei
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    maandag 16 april 2018 om 12:21
    Klasse actie inderdaad. Groeit met de week
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19940
    maandag 16 april 2018 om 12:23
    Een echte leider!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    maandag 16 april 2018 om 12:24
    De Ligt is een topper. True leader
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19940
    maandag 16 april 2018 om 12:28
    Hopelijk voor ons blijft hij nog een jaartje...
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    maandag 16 april 2018 om 12:35
    Je bedoelt een jaartje of 2. Zal lastig worden Riggy. Heel europa aast op die jongen. Hij heeft zich fantastisch ontwikkelt. Niet alleen op gebied van voetbal maar ook mentaal. Deze combi maakt van hem een top verdediger. Op die leeftijd was V. Dijk nog niet zo ver. En niet onbelangrijk, het is een nuchtere jongen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19940
    maandag 16 april 2018 om 12:38
    Klopt helemaal. We zullen het zien komende zomer :). Laat het nieuwe seizoen maar beginnen haha, ben er nou wel klaar mee :p
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4666
    maandag 16 april 2018 om 12:36
    Niet alleen voor jullie, maar voor Nederland
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2706
    maandag 16 april 2018 om 12:19
    Verstandige jongen die Matthijs
    Vind ik leuk
    Axim +834
    maandag 16 april 2018 om 12:20
    sja , hier denk je dat ze staan te zwaaien maar ze wilden jullie kielhalen , en thuis zie je dat ze je werkelijk op je bek slaan.....triest zeg ! (wel begrijpelijk ergens)
    Vind ik leuk
    Mike123 +437
    maandag 16 april 2018 om 12:21
    Deze jongen straalt zo veel klasse uit, nu al!
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    maandag 16 april 2018 om 12:21
    die jongen heeft op 18 jarige leeftijd al meer verstand dan veel voetballers op hun 30ste
    respect mathijs , jij laat zien dat je buiten het veld ook gewoon een topper bent
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19940
    maandag 16 april 2018 om 12:24
    Toch nog een lichtpuntje zo’n jongen :)
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2618
    maandag 16 april 2018 om 13:04
    Ligtpuntje ;)
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    maandag 16 april 2018 om 13:07
    ja hoor , frenkie de jong ook
    kluivert kan een lichtpuntje worden , maar die moet eerst eens zijn arrogante mondje dichthouden en gewoon presteren
    ajax heeft dramatisch gepresteerd dit seizoen , maar we weten allemaal dat volgend jaar alles anders kan zijn in nederland
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19940
    maandag 16 april 2018 om 13:08
    Klopt. Ben benieuwd naar Frenkie volgend seizoen. Ik ben gewoon niet zo kapot van Kluivert. Laat some wat leuks zien maar hij moet die grote mond ook waarmaken dan..
    Vind ik leuk
    Niels92 +30216
    maandag 16 april 2018 om 12:22
    Met brandende fakkels gooien en dan na de wedstrijd supporters bedanken dat ze mee gegaan zijn, ze hadden een statement moeten maken de spelers en na de wedstrijd niet naar het uit vak lopen, ze hebben de club beschadigd met die asociale actie.

    Hopelijk pakt Ajax dat smerige tuig keihard aan, hopen dat het OM zich ermee gaat bemoeien en die randdebielen zwaar gestraft gaan worden, torenhoge boete geven!
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    maandag 16 april 2018 om 12:26
    ja maar je kunt voor het gedrag van 10 kansloze supporters niet een heel uitvak negeren
    99% heeft zich gewoon gedragen gisteren
    en die andere procent zet je gewoon voor een vuurpeleton
    Vind ik leuk
    Niels92 +30216
    maandag 16 april 2018 om 12:31
    Deels mee eens, maar soms moet je gewoon een statement maken. Nu denken ze ook, volgende keer ach ze komen toch wel naar ons toe om te bedanken, er is gisteren een grens overschreden in het stadion, die hufters beschadigen de naam van Ajax.

    Kijk eens goed op de site, genoeg die nu beginnen dat alle Ajacieden koud zijn, Ajacieden bekend zijn om spelers fysiek aan te vallen, terwijl juist het grootste gedeelte niet zo is, maar door dat tuig krijgen ook de goeie supporters een slechte naam :(
    Vind ik leuk
    isnake +2537
    maandag 16 april 2018 om 13:34
    Ik neem aan dat die 10 kanslozen inmiddels al wel van de tribune waren verwijderd ook?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9242
    maandag 16 april 2018 om 12:28
    Wanneer je dat doet, lijden ook hier weer de goede supporters door acties van kwaadwillenden en hersenlozen. Eens dat dat laatste groepje moet worden aangepakt, maar zeker ook eens met de teksten en acties (bedanken supporters) van de Ligt.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    maandag 16 april 2018 om 12:22
    Goei menneke...volgens mij ook de enige ajaxcied met zelfreflectie....en nog belangrijker....geen overdreven grote bek.
    Vind ik leuk
    CPP +877
    maandag 16 april 2018 om 12:31
    Dan is hij dus geen echte ajaxied. Moet maar snel vertrekken voordat het virus hem ook besmet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:23
    De ligt schitterende vent! (18jaar) en dan al zo wijs! Goed man ouwe reus
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 16 april 2018 om 12:24
    Pfff en nu krijgen we dit soort verhalen weer tot het begin van de nieuwe competitie... Alles wordt door het slijk gehaald, alles is slecht en het is crisis.

    Het lot van een Ajacied na een matig seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:28
    Het was ook niet een seizoen met glans. Een mooi einde voor ons maar wel een seizoen die vanaf het begin een beetje gebrandmerkt was. Géén Europa voor Ajax en PSV. Abdelhak Nouri boven alles een drama want die is ff hard aangekomen. Hopen op een mooier seizoen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 16 april 2018 om 12:29
    Voor PSV is de uitschakeling in Europa natuurlijk maar een smetje, kampioen worden is wel geweldig natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:26
    De Ligt kan echt een hele goede worden maar dan ook echt een héél goede. Aan alles laat ie zien dat hij een prof waardig is. Matthijs hopelijk gaat het je lukken.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +354
    maandag 16 april 2018 om 12:27
    Geeft een goed voorbeeld aan de rest van het team, ondanks zijn leeftijd!
    Aanvoerder waardig!
    Vind ik leuk
    Och jeh +2145
    maandag 16 april 2018 om 12:27
    Nee dat snap ik; voor hetzelfde geld gooien ze een fakkel naar zijn kop. Dat publiek deinst nergens voor terug, zelfs eigen spelers zijn niet veilig.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    maandag 16 april 2018 om 12:28
    Denk alleen dat je je supporters lekker de typhus moet laten genieten dat ze de boel in de fik proberen te steken en ze niet moet gaan "bedanken"
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8349
    maandag 16 april 2018 om 12:33
    Ik moet zeggen dat ik als PSV supporter steeds meer waardering krijg voor deze jonge gast. Buiten zijn voetbalkwaliteiten zegt en doet hij verstandige dingen. Zeker voor een jongen van 18/19 jaar. En dat na een ook voor hem forse teleurstelling. Petje af.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    maandag 16 april 2018 om 12:36
    "aldus de verdediger " nee, aldus de aanvoerder... gisteren werd Veltman zelfs als aanvoerder benoemd in een topic.
    Vind ik leuk
    Retweet +564
    maandag 16 april 2018 om 12:36
    Supporters?...tuig! Dat is t en niet bedanken maar een dikke middelvinger...dat was op z'n plaats geweest..
    Vind ik leuk
    Dekkie +58
    maandag 16 april 2018 om 12:37
    "Dat is natuurlijk onacceptabel. We hebben heel goede, geweldige fans, maar dit hoort niet op een voetbalveld thuis. Vorig seizoen gooide Standard Luik fakkels in het Ajax-vak en daar spraken we schande van, dus dat moeten we nu ook doen"

    Dus alleen als een ander het bij jullie doet MOET je er schande van spreken.
    Als je eigen "supporters" zich misdragen, zonder dat andere dit bij jullie doen, is het goed en hoef je er niks van te zeggen. Dan doe gauw aan struisvogelpolitiek?!!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:20
    Lees jij wel goed?
    Hij zegt toch ook dat je er schande van moet spreken....
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:48
    In 1963 voor het laatst gebeurd, snelterugnaardetop, ouwe Feyenoord Netwerkvriend. 5-2 destijds.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1847
    maandag 16 april 2018 om 12:55
    Zo'n jonge jongen als de Ligt gaat er prima mee om. Zowel binnen als buiten het veld een grote jongen. Een voorbeeld voor andere die vooral met hun mond praten. Hoop voor Ajax dat deze de Ligt nog een jaartje in Amsterdam blijft. Respect voor deze De Ligt
    Vind ik leuk
    SjeH +305
    maandag 16 april 2018 om 12:56
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:59
    Tja, ik als PSVer kan die volwassenheid van de Ligt alleen maar waarderen. Stoer ventje.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9261
    maandag 16 april 2018 om 13:00
    Je moet de supporters toch wel even bedanken voor het vuurwerk!

    Ze krijgen dat spul toch altijd weer naar binnen......
    Vind ik leuk
    Makis +1146
    maandag 16 april 2018 om 13:01
    ach is gewoon menselijk.. baalt gewoon.
    Vind ik leuk
    Korm +37492
    maandag 16 april 2018 om 13:22
    Een perfecte aanvoerder! vooral het stukje "Vorig seizoen gooide Standard Luik fakkels in het Ajax-vak en daar spraken we schande van, dus dat moeten we nu ook doen."
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:22
    Laatste 8 jaar. 4x kampioen en 4x 2e.



    Wzawzdb
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    maandag 16 april 2018 om 13:23
    Van alle ajax spelers is de LIGT toch altijd wel de enigste met een menselijk hart die altijd juist reageerd
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:30
    Enige.
    Of vind je de Ligt gewoon extreem enig?
    Vind ik leuk
    Guntherr +1374
    maandag 16 april 2018 om 13:43
    Een echte captain.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:38
    Zoals altijd zijn de niet ajax suporters drukker met ajax dan met zijn of haar eigen club. Het feit dat iedereen altijd maar ajax wil zien falen is het grootste compliment en dat maakt ajax juist de grootste club.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27383
    maandag 16 april 2018 om 16:00
    Prima gast die de Ligt. Wat een karakter voor een 18-jarige. Talent met een prima stel hersenen. Nog 1 jaartje Ajax en dan Pique opvolgen!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:43
    Heb je ook genoten van de 2 nederlagen van feyenooit tegen Ajax. Prutser ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:36
    Heeft Neres gespeeld dan???
    Vind ik leuk
    Rjc1980 +1194
    maandag 16 april 2018 om 19:07
    Een talentvolle speler en een goed werkend setje hersenen, chapeau!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:03
    Oeps - moet reactie ergens op zijn.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    FACT +2343