'In deze wedstrijd... De grootste nachtmerrie die me kan overkomen'

    'In deze wedstrijd... De grootste nachtmerrie die me kan overkomen'

    maandag 16 april 2018 om 13:22

    De derby tegen Willem II - ook nog eens zijn oude club - mondde zondag voor doelman Nigel Bertrams uit in een deceptie. De NAC Breda-goalie blunderde bij de openingsgoal van de gasten en was daarmee deels verantwoordelijk voor de uiteindelijke nederlaag (1-2). 

    "In deze wedstrijd dan zo'n fout maken, op zo'n moment, is de grootste nachtmerrie die me kan overkomen", aldus de sluitpost in gesprek met BN/De Stem"Een voorzet wordt aangeraakt. Ik wil uitkomen, er zit een lelijke spin aan de bal, ik kom te laat, time verkeerd, de bal gaat langs mij heen en belandt in het doel."

    Door de dure nederlaag moet NAC Breda, met nog drie duels te gaan, weer naar beneden kijken. "We hebben het puur aan onszelf te wijten dat we nog niet veilig zijn. Vandaag lag het ook aan mij. Ik weet goed wat ik fout deed. Ik hou er niet van als mensen zeggen: volgende keer beter, Nigel. Ik heb liever geen medelijden."

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 13:32
    Och ja daarom was je ook niet goed genoeg voor Ons PSV
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:33]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15007
    maandag 16 april 2018 om 13:35
    Tja en dan Room 61 seconden mee laten doen. Waar sloeg da naw weer op
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:42
    Beter media volgen Buts,

    Room mocht mee doen omdat hij dan ook minuten had gemaakt voor het kampioenschap, Cocu is niet dom en vond ook dat Room kon zeggen dat hij minuten had gemaakt
    Vind ik leuk
    michelhx +3505
    maandag 16 april 2018 om 14:52
    Nog even de tegenstander nog erger vernederen door je keeper te wisselen. Prima actie van Cocu! Ik kon er wel om lachen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15007
    maandag 16 april 2018 om 15:11
    Die klinkt beter haha
    Vind ik leuk
    sooike1973 +664
    maandag 16 april 2018 om 14:35
    Ook niet goed genoeg voor ons Willem II. Was vorig jaar 3e keeper
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:38
    Was niet de enigste keepers blunder in deze competitie ronde.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:39
    Je krijgt ook geen medelijden, bertrams. Je krijgt nog drie wedstrijden waarin je de nul MOET houden. En volgend jaar krijg je betere concurrentie mag ik hopen.
    Vind ik leuk
    Voetballert +1244
    maandag 16 april 2018 om 13:43
    Die mogen toch eerst wel een nieuwe keeper halen die wel wat ballen tegen gaat houden, mijn god zeg.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1053
    maandag 16 april 2018 om 13:45
    1e doelpunt zijn fout 2e slecht verdedigd, had misschien uit mogen komen.. heb de samenvatting niet gezien dus zal het niet weten.

    Kan hem niet op afrekenen dat we de wedstrijd verloren hebben maar het heeft de stemming wel gezet.
    Vind ik leuk
    Tiesto1 +332
    maandag 16 april 2018 om 18:20
    SlagROOM op de PSV-kampioens-taart !!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'In deze wedstrijd... De grootste nachtmerrie die me kan overkomen'