Update: Gerbrands ontvangt excuses en bos bloemen vanuit Amsterdam

    Update: Gerbrands ontvangt excuses en bos bloemen vanuit Amsterdam

    maandag 16 april 2018 om 19:21

    Edwin van der Sar heeft na PSV - Ajax (3-0) contact gezocht met Toon Gerbrands om zijn excuses aan te bieden. Dat meldt Het Parool maandag.

    Van der Sar bood zijn excuses aan vanwege het vuurwerkincident in de tweede helft van PSV - Ajax. Na het derde doelpunt in Eindhoven gooiden supporters vanuit het uitvak fakkels in de vakken met PSV-supporters. De Ajax-directeur heeft inmiddels namens de club persoonlijk zijn excuses aangeboden aan Gerbrands, zijn collega van PSV.

    Een woordvoerder van Ajax bevestigt aan Het Parool dat er onderzoek wordt gedaan naar de daders. "We gaan samen met PSV en politie onderzoeken wie dit vuurwerk heeft afgestoken en wie daarmee heeft gegooid", aldus de zegsman. Het vuurwerkincident zal ook voor Ajax consequenties hebben. "Zoals altijd bij dergelijke incidenten, zal dit een staartje krijgen."

    Enkele uren na de nederlaag in Eindhoven werd de spelersbus van Ajax door supporters opgewacht bij de Johan Cruijff Arena. Daarbij kreeg Hakim Ziyech een duw. Van der Sar sprak de menigte toe.

    Update 19.15 uur: Toon Gerbrands heeft bevestigd dat Edwin van der Sar zijn verontschuldigingen heeft aangeboden voor het gedrag van de Ajax-supporters. "Edwin van der Sar heeft vanochtend meteen gebeld met excuses voor gedrag Ajax-fans. En de eerste bos bloemen was ook van Ajax. Mooi gebaar", aldus Gerbrands aan het Algemeen Dagblad.

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    Niels92 +13066
    maandag 16 april 2018 om 15:29
    En zo hoort het !

    Daders opsporen en een stadion verbod geven!

    Laat het OM die randdebielen ook keihard aanpakken, sowieso voor het opzettelijk willen verwonden door met brandende fakkels te gooien.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:32]
    Vind ik leuk
    PRICE +17599
    maandag 16 april 2018 om 15:38
    Fijn als je supporters je club in de vernieling helpt. Waardeloos gedrag.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:48
    Dat hou je altijd , toch netjes dat ze samen werken
    Vind ik leuk
    Aal +20317
    maandag 16 april 2018 om 17:31
    Warme club.....
    Vind ik leuk
    Smash +2546
    maandag 16 april 2018 om 18:40
    Het werd al maar warmer met dat vuurwerk!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8356
    maandag 16 april 2018 om 19:34
    Gisteren was het niet warm maar Heet :0)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:40
    Originele reactie, nog niet gezien de laatste 24 uur..... zit wel wat herkenning in of niet??
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22034
    maandag 16 april 2018 om 15:53
    Helaas heeft elke club een groep 'fans' die het voor de goedwillende fans verpesten. Ajax is daarop geen uitzondering.
    Vind ik leuk
    Mooi +99
    maandag 16 april 2018 om 16:58
    Tja, zo club zo supporters.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4319
    maandag 16 april 2018 om 15:47
    Heb je ook andere bezigheden behalve op VP hangen?

    Ik wordt bijna verlegen van al je felicitaties en je sportiviteit, vaak ook de eerste reactie die ik lees onder weer een ander artikel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:49]
    Vind ik leuk
    Niels92 +13066
    maandag 16 april 2018 om 15:55
    Op het moment heb ik redelijk veel tijd inderdaad, ik ben geopereerd aan de knie en werk de komende weken niet. Lekker in het zonnetje zitten met een iPad in de hand, en wat drinken erbij, mij hoor je niet klagen :)

    Ik wordt er best wel verlegen van dat je mij in de gaten houd, je hebt toevallig toch geen Niels obsessie he?
    Vind ik leuk
    Farmer +10052
    maandag 16 april 2018 om 16:09
    Hahaha, al wil je 24 uur per dag op de site, op alles antwoorden.
    Moet jij toch weten?

    Wie is hij om jou daar naar te vragen, laat staan een oordeel over te trekken?

    Je ziet de labels e nstempelkussens al weer in de aanslag om jou neer te zetten als 'Beroepswerkloze' of 'Steuntrekker' oid..

    De standaard- slappe lul-argumenten als mensen een discussie niet kunnen winnen tov iemand die blijkbaar wat beter geinformeerd is bv(Waar haal jij de tijd weg om dat te lezen? Werk je niet ofzo!)...

    Heh,, En als je werkt, heb je ook vrije tijd over toch?

    Anders realiseer je eventjes hóe erg, wij als mensen dus geindoctrineerd worden dat wij echt MOETEN ploeteren voor een paar rotcenten, elke dag, doe je dat niet, dan... naja..Zoals de reactie hierboven!

    Stukje objectiviteit is dr niet meer.
    Nee je wordt gelijk al weer neergezet als.... Ja precies.

    Sterkte met je knie btw. Kunnen érg vervelende revalidaties zijn.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2459
    maandag 16 april 2018 om 19:27
    Hahaha, je doet zelf dus ook niets anders blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    maandag 16 april 2018 om 15:51
    Niels, kan ajax nog kampioen worden denk jij??
    Vind ik leuk
    Sil95 +9294
    maandag 16 april 2018 om 15:57
    Ga je feestje vieren en stop eens met dat gezuig..
    Vind ik leuk
    buddha +7663
    maandag 16 april 2018 om 16:44
    schone weet zeker dat ajax nog kampioen gaat worden.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    maandag 16 april 2018 om 16:48
    Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:50
    Straks kunnen wij jullie uitlachen in de CL dus niet zo neerbuigend.
    Ik weet dat jullie opgelucht zijn dat jullie het grote ajax verslagen hebben maar volgend seizoen is het weer aan een echte topclub om kampioen te worden
    Vind ik leuk
    4everfcu +1222
    maandag 16 april 2018 om 20:06
    het grote ajax was in de vorige eeuw in deze eeuw is het het grote psv
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1762
    maandag 16 april 2018 om 15:55
    heeft hij Gerbrands ook gefeliciteerd?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6040
    maandag 16 april 2018 om 22:35
    Dat moet toch op een camera staan...
    Vind ik leuk
    SjeH +276
    maandag 16 april 2018 om 15:32
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Begin me nu echt zorgen te maken....
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:33
    Vd Sar. Laatste topkeeper van Nederland. Benieuwd hoelang hij het nog volhoud in deze functie.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:35
    Die ligt er binnnenkort uit.
    ook beter voor zn eigen veiligheid vrees ik.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:06
    Dat zou erg triest zijn. Eruit voor zijn functioneren okee. Voor zijn eigen veiligheid zou schandalig zijn.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 16 april 2018 om 21:06
    Als er ooit iemand met zijn poten aan Sar komt dan heeft die persoon een enorm probleem.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7726
    maandag 16 april 2018 om 15:36
    Per 1 juli op straat. Samen met Ten Hag,
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12657
    maandag 16 april 2018 om 15:42
    Al 3 jaar te lang
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:34
    Ajax mijn club! Mijn ideaal!
    Dit is de laatste keer dat ik op vp ben
    Nogmaals..


    Teleurstelling van het mislopen van de titel, of de manier waarop?
    Nee dat heb ik nu niet meer, omdat het beschamende gedrag in het Philips stadion, rondom de JC Arena, nu overheerst. GVD mijn club word nu negatief neergezet door een stel idioten! En dat is veel erger! Veel erger dan een sportieve wanprestatie.

    Ja, Psv heeft dit seizoen vaak geluk gehad, maar op de eerste plaats van mijn club gefaald, en heeft Psv het nu zonder geluk goed afgemaakt, dus mijn wel gemeende felicitaties aan Psv! En niet aan de supporters die hier 24/7 als aasgieren rondom elke Ajax topic vliegen, die het gedrag van hun supporters steeds goed praten (ook een keer een bus incident gezien) Lozano zijn gedrag goed praten??? Want ja hij sloeg maar in de lucht???? Hij raakte hem niet op zijn bek (wat meer geluk dan wijsheid was!!!) en nu dit weer aanpakken met de verkeerde intenties en heel de club weer over één kam scheren, bravo jongens! Iedereen weet wel wie ik bedoel.

    De echte Ajacieden, zullen veel damage control moeten doen deze weken en die acties gaan ook komen, om de beschamende toestanden van gister een tegen geluid te geven, want dat doen echte supporters! Ajax is een grote club waar ook ongecontroleerde groepen tussen zitten helaas, zeer moeilijk daar wat aan te doen, maar zij staan niet voor onze club en het is misselijkmakend dat figuren hier de munt gooiers in Madrid toen goed praatte, en nu dit aanpakken door te zeggen dat dit gedrag Ajax is?
    Nee! Hooligans van Ajax, Psv, Feyenoord maken het voor de echte supporters moeilijk! De echte supporters die vertegenwoordige de club! En niet de hooligans! Diezelfde figuren die nooit mijn felicitaties willen als ik Psv feliciteer, die afwijkende gedrag maar nu wel schande spreken? die figuren die hier 24/7 in Ajax topics trollen maar nu hypocriet gaan lopen doen, ga a.u.b feest vieren en laat voor één dag in het jaar jullie Ajax haat thuis en vier de titel van jullie club.

    Ik ben een Ajacied in hart en nieren! Een verlies neem ik op mijn kin! Ik loop niet weg voor wat er bij mijn club gebeurd! Schande wat er is gebeurd! Ik en echte Ajacieden gaan gewoon door de teleurstelling achter ons laten en vanaaf Jong Ajax tegen NEC aanmoedigen. Ik, wij hebben het niet nodig om op internet elke dag een club te beschimmen, daar al je tijd aan besteden en dan vervolgens de moraalridder uithangen als er wat gebeurd met hooligans. Die 24/7 figuren heeft VP graag op hun site, daarom dat ik er niet meer zal zijn, ik wil namelijk een voetbal site met enige niveau en respect onderling!

    Ajax mijn club! Mijn ideaal!

    Gegroet Bluf! Een echte Ajacied!
    En voor de echte Psv supporters. Proficiat! Na gister hebben jullie het verdiend!
    Vind ik leuk
    Korm +29438
    maandag 16 april 2018 om 15:37
    thnx maat en het gaat je goed, al heb ik wel het idee dat je nog wel terug komt ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:53
    Thx beste Korm!
    Jij weet dat mn felicitaties sportief gemeend zijn,


    Deel reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:59
    Hahaha ga je door met janken?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:15
    Zie alleen al hoe aangeschoten bientje reageerd, schiet in alle vlekken voelt zich natuurlijk enorm aangesproken, rare gasten op vp die het voor de echte voetbal supporters verpesten, net zoals gister het voor de echte supporters werd verpest in mn ogen precies het zelfde niveau.
    Vind ik leuk
    Korm +29438
    maandag 16 april 2018 om 16:17
    Ik reageer ook niet meer op alles en iedereen... foebele sprak me aan op een reactie maar hij wist precies wat ik bedoelde... jammer van de eendagsvliegen die veel verpesten
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:34
    Idd jammer, maar het zijn wel 24/7vliegen die gewoon echt werkelijk alle tijd hebben om de sfeer hier negatief te bepalen, zoals dit vliegje bientje, zeggen dat ik jank terwijl ik kritisch ben op mn club, Psv feliciteer, alleen hekel ik hypocriete gedrag en tja daarom voelt hij zich vast aangesproken. VP doet er nooit wat aan, ze strafte vooral mij, prima!
    Ik reageer gewoon met mn eigen naam, zouden deze vliegjes nooit durven, anoniem elke dag de sfeer negatief bepalen. Daarom ben ik hier zo, niet meer.

    Proost, Korm, geniet van jullie feest!
    Vind ik leuk
    Sanuk +2459
    maandag 16 april 2018 om 19:33
    Wat betekent +24? Dat je al 24 dagen op deze site zit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 12:00
    Kruip nog dieper in zijn kont misselijkmakend politieke correcte lul altijd met iedereen mee praten nooit een eigen mening.
    Vind ik leuk
    Korm +29438
    dinsdag 17 april 2018 om 12:02
    heej lozer, ff pas op de plaats want mensen als jou die respectloos met andere omgaat kunnen we hier goed missen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:37
    Alsof iemand jou mist als kiespijn ja. Doei en tot nooit meer Blufke bye bye! En ga lekker wieberen met jou gemaakte felicitaties.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    ja_daarom +148
    maandag 16 april 2018 om 15:40
    Ok, doei
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:42
    Van mij en velen mag hij permanent wegblijven niemand die deze gast mist.
    Vind ik leuk
    luccerd +2978
    maandag 16 april 2018 om 19:33
    Bij jou mis ik wel wat.... Een normale zinsopbouw....
    Vind ik leuk
    Kramertje +772
    maandag 16 april 2018 om 15:41
    alweer de laatste keer
    Vind ik leuk
    N-wijk +13
    maandag 16 april 2018 om 15:43
    Goed verwoord bluf,niks aan toe te voegen👌
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:46
    Niks toe te voegen aan zijn 10000 herhaalde jankbeden?
    Vind ik leuk
    035 +3631
    maandag 16 april 2018 om 20:22
    Je moet nu iemand anders zoeken om tegen te ageren Bientje........
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:51
    Mooi zo...heb jou nog nooit op een nuttige bijdragen kunnen betrappen alleen maar zuigen en provoceren.
    Niemand zal jou missen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:52
    Chris, ik zou mijn stukjes proza niet al te lang maken, dat leest niemand. Veel succes verder naar het zoeken van een site waar er onderling respect is, haha. Je lijkt wel een Marokkaan die respect eist, respect kan je niet eisen, dat dwing je af.
    Verder heb je het over Moraalridders ? Zo te zien ben jij er ook zo eentje. Een politiek correct stukje schrijven met de felicitaties naar PSV. Hoe zij zo vaak onverdiend wedstrijden hebben gewonnen door toedoen van alle scheidsrechters. En Oh, wat een schande, dat vuurwerk gooien! Ik kan me dat wel voorstellen na de wanprestatie van trainer en spelers. Keihard aanpakken ? Haha, ik geloof daar niet in. Wat is er met die idioten gebeurd die de bekerfinale tegen PEC hebben verziekt met hun vuurwerk ? Stadionverboden ? Of wisten ze niet wie het hadden gedaan ?
    Ik zou zeggen welcome to the real world.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Sanuk +2459
    maandag 16 april 2018 om 19:34
    Te lang, opnieuw, nu kort en krachtig.
    Vind ik leuk
    VVVke +2076
    maandag 16 april 2018 om 16:09
    Bluf, gewoon een doorsnee Ajacied.

    Z'n maten pleuren vuurwerk in een kindervak en hij heeft het weer over muntjes gooien.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:13
    A: het zijn niet mijn maten
    B: overal geef ik aan dit schande te vinden nog veel erger dan het mislopen van de titel
    C: ik had het over hypocriet gedrag en het verschil qua intentie hoe mensen hierop reageren, is dat nou zo moeilijl te begrijpen?
    Vind ik leuk
    035 +3631
    maandag 16 april 2018 om 20:24
    Je lijkt een beetje op Heintje Davids..... :-)))
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18374
    maandag 16 april 2018 om 20:36
    Die kwam altijd terug ;-)
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14647
    maandag 16 april 2018 om 18:11
    Goed verwoord Bluf, tot morgen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:17
    Tot vanavond!;)
    Ik ga er nu naartoe;)

    Vind ik leuk
    Korm +29438
    maandag 16 april 2018 om 15:34
    Netjes en het minste wat hij kan doen. Neem aan dat Ajax ook de schade betaald ;)
    Zal zeker een staartje krijgen, wel jammer dat de goede er onder lijden..
    Vind ik leuk
    Niels92 +13066
    maandag 16 april 2018 om 15:42
    Maak jij je maar niet druk over de schade, wanneer er echt veel schade is gaat Ajax dat echt wel vergoeden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:43
    Of jij Niels met kaarten verkoop waar je aan verdient het schade vergoeden :D
    Vind ik leuk
    Niels92 +13066
    maandag 16 april 2018 om 15:46
    Wat je zelf niet hebt veroorzaakt hoef je ook niet te vergoeden, dus nee van mij geen cent :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:47
    Haha dat zou ook gek zijn.
    Vind ik leuk
    Korm +29438
    maandag 16 april 2018 om 15:46
    maak mij er ook niet druk om hoor :) ik hoef daar niet te zitten ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    Niels92 +13066
    maandag 16 april 2018 om 15:48
    De schade zal wel meevallen volgens mij? Al had het natuurlijk niet mogen gebeuren :(

    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:35
    V.d Sar heeft manieren netjes gozer
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:35
    Netjes van flappie !
    Vind ik leuk
    |ens1999 +72
    maandag 16 april 2018 om 15:36
    Een goed statement gemaakt door van der Sar. Maar oh oh wat laat het bestuur zich weer kennen door het aanstellen van Ten Hag en Keizer te ontslaan. Keizer wint met 3-0 van PSV en kan zijn biezen pakken, Ten Hag verliest met dezelfde cijfers en kan blijven. Hoe krom kan het zijn!

    Per direct Keizer terughalen voor het nieuwe seizoen. Deze man kent inmiddels wel de werkwijze en heeft visie en is op dit moment de redder in nood voor dit mentaal zwak Ajax!

    Het is tijd voor revolutie!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18752
    maandag 16 april 2018 om 15:38
    He vergeet jij niet van avatar te ruilen....je moet natuurlijk wel op mij lijken he...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:44
    Die gozer zit je alleen maar na te doen echt een rare vent.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18374
    maandag 16 april 2018 om 20:37
    Nepper
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12657
    maandag 16 april 2018 om 15:41
    Van De Sar zoekt contact met de media en biedt ontslag aan*
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1527
    maandag 16 april 2018 om 15:42
    Ik schaam me kapot vanwege het gedrag van enkele Ajax Hoolies. Het mislopen van wederom een kampioenschap is een hard gelag. Dit maakt het alleen maar erger.
    Rot op en noem jezelf geen Ajax supporter. En steek die fakkels maar waar de zon niet schijnt.
    Verlies neem je als een kerel.
    Vind ik leuk
    Rob Blauw +63
    maandag 16 april 2018 om 15:43
    Dat doen ajax supporters toch nooit dat zijn lieverdjes , zijn vast supporters van andere verenigingen in een ajax shirt...pfff vd laan praatte al veel goed samen met opperneus van Praag maar nu niks meer goed te praten....allemaal hooligans daar..en weer geen kampioen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:01
    Iedere club heeft helaas hooligans. Zelfs in het amateurvoetbal lopen er genoeg hooligans rond. Laat iedereen eens stoppen met wijzen naar een ander en kijk naar de eigen supporters. Het over en weer beschuldigen hoe slecht elkaars supporters zijn, begint sneue vormen aan te nemen.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10511
    maandag 16 april 2018 om 19:49
    Welkom op VP, hier is het naar elkaar wijzen en andere clubs afzeiken uitgevonden..
    Vind ik leuk
    035 +3631
    maandag 16 april 2018 om 20:28
    En....... als het ff niet loopt ook eigen club afzeiken.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10511
    maandag 16 april 2018 om 20:33
    Klopt, tussen kritisch zijn en afzeiken zit een groot verschil..
    Vind ik leuk
    035 +3631
    maandag 16 april 2018 om 20:36
    Kritisch zijn kan positief werken. Afzeiken wordt niets mee gedaan, alleen bij de opruiers.
    Vind ik leuk
    VVVke +2076
    maandag 16 april 2018 om 15:58
    Vuurwerk binnen smokkelen.
    Is dat niet de verantwoording van PSV?
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    maandag 16 april 2018 om 16:20
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:37]
    Vind ik leuk
    035 +3631
    maandag 16 april 2018 om 20:28
    Dat zou je wel mogen verwachten.
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +187
    maandag 16 april 2018 om 16:03
    Nou tis duidelijk hé...lekker cluppie daar.....maar wel "de beste".....
    O nee, weer niet.....
    De groeten aan Sjaak.
    Vind ik leuk
    De Hout +1285
    maandag 16 april 2018 om 16:09
    Welke straf krijgt ajax? Belangrijke vraag. De KNVB zal niet mild zijn! Poging tot zware mishandeling op z’n minst...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:14
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:30
    Wat denk je zelf de hout?.Tis nog steeds ajax he!.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12268
    maandag 16 april 2018 om 23:28
    4 consumptiebonnen inleveren
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:13
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    maandag 16 april 2018 om 16:18
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    maandag 16 april 2018 om 16:17
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:29
    Niet alleen een warme club ,ook de supporters zijn hartverwarmend!.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:31
    Goed optreden als ajax zijnde. Ook zou ik die lui die met de tengels aan je spelers zaten even opzoeken. Wat een gedrag.
    Vind ik leuk
    Cookee +8771
    maandag 16 april 2018 om 18:00
    Jaartje zonder publiek spelen dan lullen we nergens meer over.
    Vind ik leuk
    Mauritz +1304
    maandag 16 april 2018 om 18:08
    WEER HELEMAAL NIETS IN Amsterdam
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1492
    maandag 16 april 2018 om 19:24
    Een website die een AD journalist aanhaalt die een tweet van een PSV directeur citeert. Simpel kopieergedrag.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:36
    Dat is al tijden zo. Nieuw hier?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12657
    maandag 16 april 2018 om 19:25
    Toontje is vooral blij als hij hoort dat Van De Sar gewoon blijft zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:35
    Een paar wedstrijden zonder uit gajes als straf, KNVB moet keihard optreden!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:37
    Doet die Edwin nog iets goed
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:38
    Vindt het wel fout van Gerbrands ,hij had best bij de huldiging kunnen zeggen
    Ämsterdam , bedankt voor de bloemen" zoals de Paus Nederland altijd bedankt
    Vind ik leuk
    Mr.Writer +148
    maandag 16 april 2018 om 19:41
    Ik heb net mijn eigen VoiceMail ingesproken. Interessant hè.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12268
    maandag 16 april 2018 om 23:27
    Jij maakt wa mee he
    Vind ik leuk
    Mr.Writer +148
    dinsdag 17 april 2018 om 00:30
    Mijn leven is zo vreselijk mooi....elke dag ontdek ik weer wat nieuws.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12268
    dinsdag 17 april 2018 om 07:21
    Heerlijk om te lezen hier tussen al die mopperaars / negatievelingen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19747
    maandag 16 april 2018 om 19:48
    Complimenten!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1222
    maandag 16 april 2018 om 20:01
    en straks gaan ze in amsterdam allemaal weer janken want het komt door de haat van andere clubs dat ajax nergens welkom meer is
    Vind ik leuk
    John040 +1265
    maandag 16 april 2018 om 20:02
    Mooi gebaar of niet maar wie vergoed de brandschade van kleren. Met excuses naar de club is dat niet genoeg vind ik en de voorzitter hoord ook aan de benadeelde suporters te denken. Of vergoed PSV de brand schade aan de kleren???En krijgen die geen excuus omdat het MAAR suporters zijn??
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    SlideAway +99
    maandag 16 april 2018 om 20:07
    Waren het gerbera's? ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:10
    Ik zou het zeer waarderen als de heren van beide kampen nu gewoon ff stoppen met dat over en weer gezuig en gesar in elke topic,ga feest vieren als je net als ik Psv-er bent en aan de Ajacieden vraag ik om sportiviteit ( want dat is voetbal,een sport)te tonen,bij Oranje moeten ze het samen doen, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.Hoeveel je ook jent het blijft één titel en hoeveel je ook sart,de titel kan je niet meer halen,dus geniet lekker en als je niets positiefs te melden hebt ,hou het dan voor jezelf.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:15
    Tegenwoordig met alle techniek moet je iedereen die de fakkels gegooid heeft direct KUNNEN OPPAKKEN.
    En zwaar straffen! Poging tot verminking en mishandeling dit. Minstens half jaar gevangenisstraf en dikke boetes!
    Dan gebeurt het nooit meer!
    Vind ik leuk
    100%PSV +2526
    maandag 16 april 2018 om 20:18
    Sportief gebaar voor het wangedrag van de A’damse “supporters”. Hulde!
    Vind ik leuk
    Martinnat +470
    maandag 16 april 2018 om 20:19
    Een bossie een bossie een bossie rode rozen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:55
    Opzouten met die PSV lampenkap!
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    maandag 16 april 2018 om 21:20
    Heel netjes. Stuk sportiever dan een aantal van die 'supporters'.
    Vind ik leuk
    Marco S +4037
    maandag 16 april 2018 om 21:39
    Hoi Ed, wat een klasbak ben je toch. Ik stuur jou graag een bosje gordelroos. Het waren vier geweldige jaren maar wordt tijd dat je lekker directeur supportershome wordt bij manu
    Vind ik leuk
    Butsbal +12268
    maandag 16 april 2018 om 23:25
    Bloemen mooi. Maar nou die teringlijers minimaal 5 jaar weigeren. Dit is niet de eerste keer, jaren geleden dezelfde rotzooi. PSV weigert Ajaxfans de volgende wedstrijd maar trekt dat dan weer in. Nou deze keer niet. Optyfen die klootzakken, nooit meer welkom hier.
    Vind ik leuk
    Snapje? +640
    dinsdag 17 april 2018 om 02:20
    Blussen met benzine
    Vind ik leuk
    Butsbal +12268
    dinsdag 17 april 2018 om 07:22
    Haha. Let op voor Pietje he, die is met het goede been uit het verkeerde bed gestapt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:44
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Gerbrands ontvangt excuses en bos bloemen vanuit Amsterdam