Veltman erkent 'heftige' situatie bij Ajax-bus: Ja, het was zeker intimiderend

Veltman erkent 'heftige' situatie bij Ajax-bus: "Ja, het was zeker intimiderend"

maandag 16 april 2018 om 15:59

Joël Veltman was zich naar eigen zeggen geïntimideerd toen de selectie van Ajax werd opgewacht door tientallen boze Ajax-fans. Hij stapte als eerste uit de bus.

"Ja, het was zeker intimiderend. Natuurlijk. Het was even heftig. Je komt in een grote groep terecht en af en toe was het meer sussen dan echt wat zeggen. Ik snap de frustratie, dat hebben wij ook", laat Veltman weten aan De Telegraaf. Hij heeft niet gezien dat Hakim Ziyech werd geduwd. "Ik lees ook dingen, maar ik heb het niet gezien. Dus ik kan er niet over oordelen."

Op de vraag of er maandagochtend een gesprek is geweest tussen de spelers en technische staf, antwoordt Veltman geprikkeld: "Ja, wat wil je horen? Dat we slecht hebben geslapen? Dat het een kutnacht was? Ja, natuurlijk, het is allemaal kut." Door de 3-0 nederlaag van Ajax in Eindhoven kroonde PSV zich zondag tot kampioen van Nederland.

Plaats een reactie

maandag 16 april 2018 om 16:03
We moeten bij alle clubs eens stoppen die zgn hooligans te beschermen. Filmen, vastleggen, aangeven en buitensluiten.


Pek met veren mag ook trouwens
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:04]
Vind ik leuk
RtdDub +6318
maandag 16 april 2018 om 16:06
We moeten eens stoppen met gewoon te gaan vinden dat supporters bij bussen en stadions verhaal komen halen en dat dan ook krijgen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:10
Reactie verwijderd door vp.


Nou ja zeg.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 17:24]
Vind ik leuk
Groen +221
maandag 16 april 2018 om 16:30
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:33
Als het netjes bij verhaal halen blijft, heb ik er geen problemen mee. Handtastelijkheden daarentegen wel.
Ik vind dat supporters best op fatsoenlijk wijze verhaal mogen halen, bij duurbetaalde verwende lakse profs.
Vind ik leuk
RtdDub +6318
maandag 16 april 2018 om 16:39
Er zijn betere manieren om je ongenoegen te laten blijken.
Gewoon weg blijven bijvoorbeeld.

Dat hele "verhaal halen" heeft toch echt nog nooit ergens iets opgeleverd.

Zie het al gebeuren dat mijn ontevreden klanten (lees mensen die hun zin niet krijgen) "verhaal komen halen"
Hou ik geen tijd meer over om hier te reageren.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:36
En wat riepen ze in nijmegen? “ we zijn nog niet dood”. ;-)
Vind ik leuk
Jozef +29718
maandag 16 april 2018 om 22:20
Helemaal met je eens, RtdDub...

Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:42
Fatsoenlijke supporters "halen geen verhaal" die weten verlies in de contex te plaatsen. En nemen het volgens seizoen wel of geen seizoenskaart.
Dat is de enige "draaiknop" die je als supporter hebt, dat vergeten die "onfatsoenlijke" vaak (ps die heb je trouwens bij elke club).
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:44
Geen seizoenkaart halen, daar naai je alleen je club mee. Niet de luie/lakse spelers die louter hun salaris komen innen. En het jaar daarop net zo graag voor de concurrent spelen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:38
Geen seizoen kaart halen geeft weer een plekje voor een fatsoenlijke fan met zijn kind en een hoop meer veiligheid en veel minder ergenis van idioten met vuurwerk en leuzen zingen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:09
Laat maar, je snapt mijn punt niet.
Vind ik leuk
VVVke +1859
maandag 16 april 2018 om 17:10
Netjes verhaal halen. Wat een gelul.
Ook op de PSV seizoenkaart is nergens te vinden dat je een garantie hebt op het kampioenschap.
Je hebt simpelweg geen recht op verhaal.
Ben je het er niet mee eens blijf je maar weg lijkt me simpel en duidelijk.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:36
Als we dat nu ook eens op VP doen word het misschien wat gezelliger.
Vind ik leuk
Cookee +8080
maandag 16 april 2018 om 17:40
Het toont ook de bevlogenheid van supporters, maar je moet je wel beheersen, maar dat Ajax zo vaak niet bij de les is... kan me best voorstellen dat je dan boos wordt.
Vind ik leuk
orion73 +988
maandag 16 april 2018 om 18:20
Dat is allemaal geen probleem in Amsterdam. Of je gaat kraken of rellen, de politie staat erbij en kijkt erna. Wat dat betreft is Van Aartsen symptomatisch voor Ajax. Men grijpt niet in of men grijpt verkeerd in.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 18:20]
Vind ik leuk
VVVke +1859
maandag 16 april 2018 om 17:06
Pek en veren als ritueel
Ikke voor
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:03
Vraag me toch sterk af waar zijn toekomst ligt. Zie weinig mogelijkheden voor hem, eigenlijk.
Vind ik leuk
Bizzy +13516
maandag 16 april 2018 om 16:06
Subtop Duitsland of Spanje ? We ook niet doen als of hij slecht is. Ook hij heeft prijzen gepakt met Ajax. Het ligt allemaal genuanceerder.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:10
Klopt, maar hij is de gevallen aanvoerder, pispaal bij het publiek en lijkt dit zelf allemaal niet zo te ervaren.
Hij zit hoe dan ook in een negatieve flow en hoewel ik hem bij vlagen best aardig vind voetballen, is dit niet het ideale moment voor een transfer denk ik .
Aan de andere kant, zolang ten hag het voor het 'zeggen' heeft in Amsterdam, is daar ook geen eer te behalen voor Veltman.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:13]
Vind ik leuk
Bizzy +13516
maandag 16 april 2018 om 16:16
Het is zo opportunistisch als de pest.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:35
De foto al die is genomen jemig wat een hoofd
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:40
Heb je geen spiegel in huis?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:41
Ja ik heb net zón hoofd
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:00
Dus toch wel een beetje knap? ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:09
Ik hoop dat hij blijft.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:41
Hij is onder gewaardeerd bij het publiek maar van waarde in het team.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:46
Ja klopt, een van de meest constante dit seizoen. En de wissel voor die Deen sloeg ook nergens op. Van zijn instelling kunnen een hoop wat leren. Niet de beste van het spul maar wel belangrijk.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:00
Zo is het.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:03
Ja, als je hier nog niet chagerijnig van wordt ...
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:05]
Vind ik leuk
Doe dan! +4935
maandag 16 april 2018 om 16:04
Heb weinig van hem, maar hier heeft ie natuurlijk gelijk.
Vind ik leuk
jochempje +1609
maandag 16 april 2018 om 16:05
Al die lui levenslang schorsen. Verder uithuilen en volgend jaar hier de motivatie uit halen om kampioen te worden, om de Brabantse arrogantie een kopje kleiner te maken.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:07
'Brabantse arrogantie' hahaha. Die is leuk!

Misschien volgende keer over Brabantse bluf beginnen!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:11
Er is 1 bluf............ ''HAAGSE BLUF''

Alles wat erna komt is verzonnen!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:17
Mijn excuses!

Misschien was 'Boerenzonen' een betere geweest..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:21
Hahaha, sorry ik kwam wat direct over. Misschien had ik er een knipoogje achter moten planten. ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:50
Begreep wat en hoe je het bedoelde hoor. ;)

Had nog niet over het Haagse nagedacht, dus moest even snel met een nieuwe komen. Daarom ook mijn oprechte excuses aan heel Den Haag.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:43
Weten ze daar wel wat klompen zijn?
Vind ik leuk
Hyena +25745
maandag 16 april 2018 om 16:05
Ik maak me oprecht zorgen om mijn club. Op deze wijze gaat het gruwelijk de verkeerde kant op. Er zijn drastische maatregelen nodig om Ajax eindelijk weer een keer rustig en op de rails te krijgen.

Zo kan het niet langer.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:15
Liever onder de rails
Vind ik leuk
Decimius +2381
maandag 16 april 2018 om 16:20
Gaat prima zo
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:36
De rest van Nederland geniet mee. Wellicht is de arrogantie nu een beetje ingedempt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:06
Veltman en De Ligt verkopen en daarna Diop en Sarr kopen en nog een goede middenvelder erbij. Als Ziyech verkocht wordt dan Bernard kopen en je hebt een speler in huis die nog creatiever is. Maar dan moet er direct verandering komen in het technisch beleid. Overmars ontslaan en haal Hiddink op en je bent klaar het volgend seizoen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:10
Leuk dit, maar het is totaal niet realistisch. Bernard gaat echt niet een stap terug doen. Diop kan naar de Europese top. Die doet dat dus ook niet. Alleen Sarr zou een optie zijn. Als ik Ajax bestuurder was zou ik Koziello van Köln kopen. Hij zit er wel net, maar die degraderen toch. Voor een zacht prijsje op te halen lijkt mij.
Vind ik leuk
Bizzy +13516
maandag 16 april 2018 om 16:15
Hiddink is een echte PSV-er. Die gaat niet naar Ajax :) ...Onze Guus is een trainer die voor resultaat gaat. Staat haaks op de Ajax evangelie. Moet je niet willen.

Nee man Ajax moet niks meer kopen. Doorselecteren vanuit de jeugd. Die spelers slagen doorgaans bij Ajax 1. Spelers als Eiting, Sierhuis, de Wit, Doekhie etc. Verder Keje Molenaar aanstellen als Alg Directeur en Ling als Directeur Voetbalzaken. Ten Hag inwisselen voor ras Ajacieden Van 't Schip en Kreek. (en de oude logo invoeren)

In tussen inventariseren wat het kost om van de beurs te gaan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:12
Kijk, iemand die verstand heeft van zaken. Dit is precies wat Ajax moet doen, niets / niemand kopen en de verwachtingen naar beneden bijstellen.

Je moet als Ajax een keuze durven maken, wil je voetballen volgens de evangelie of wil je direct kampioen worden? Wil je sporadisch een succesje in Europa op basis van eigen jeugd (lees, eens in de twintig jaar) of is Nederland je plafond?

De laatste vier jaar bewijzen dat het eerste (evangelie en dus VOL gaan voor de jeugd) minder risicovol is dan het laatste. Elk jaar roepen we wel dat we de beste spelers hebben en de beste selectie, elk jaar blijkt dat niet zo te zijn.

Kortom, doe waar je goed in bent. Jeugdspelers opleiden. Hou je bij je filosofie en gok er op dat je met een selectie van eigen talenten aangevuld met hier en daar een speler van buitenaf een betere basis neerzet waarmee je vaker kampioen kunt worden dan 0x per 4 jaar.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 19:13]
Vind ik leuk
Jozef +29718
maandag 16 april 2018 om 22:25
Zwaar door het stof gaan en allemaal op de blote knietjes bij Wim Jonk smeken of hij het wil gaan doen als hoofdtrainer.

Vind ik leuk
Bizzy +13516
maandag 16 april 2018 om 22:53
Bezit Jonk dan trainers kwaliteiten ? Lijkt me meer een type assisent of hoofd jeugdopleiding. Wel een goede vent
Vind ik leuk
Jozef +29718
dinsdag 17 april 2018 om 07:51
Goeie vent inderdaad en een sterke persoonlijkheid. Jonk aanstellen zou ik zo durven.

Als je Keizer en Ten Hag durft aan te stellen, dan is dit geen risico meer. Deze man is voetbal en ademt voetbal en kent alles wat er bij Ajax rondloopt.
Vind ik leuk
Gustavo +1295
maandag 16 april 2018 om 16:33
Jij geeft met deze post precies aan wat er mis is bij Ajax.

Totaal onrealistisch beeld van de club. Geen van de spelers die jij noemt wil naar Ajax, nog los van het feit dat ze niet te betalen zijn. De meeste Ajaxsupporters hier snappen ook niet dat 150 miljoen op de bank niet betekent dat je 50 miljoen voor een speler kan betalen. Dan trek je de hele organisatie uit zijn verband. Verder is de glorie al heel lang vergaan. Ajax is vroeger een hele grote club geweest maar tegenwoordig stelt de club Europees geen reet voor. Dat geeft helemaal niets want er zijn gewoon plausibele redenen voor.

Geloof me, de wereld rondom Ajax ziet er heel anders uit als je gewoon accepteert dat Ajax af en toe een pareltje koopt en er af en toe één verkoopt. Af en toe worden ze kampioen maar vaker niet. En heel af en toe behalen ze Europees een goed resultaat.

Dat is Ajax en dat is zeker niet De Beste! Wen er maar aan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:44
Klaar voor de juup met ouwe lullen voetbal. Dank u. Je gunt ajax wel wat. Ik zeg van de Sar alleen vervangen als brands komt.
Vind ik leuk
100%PSV +1390
maandag 16 april 2018 om 16:06
Zo meneer Veltman staat hopelijk weer met beide beentjes op de grond. Maandenlang lopen bazuinen dat zijn clubje kampioen zou worden en PSV nog wel zou buigen. Niets is minder waar en kan ook deze zwaar overgewaardeerde A’damse speler zijn wonden likken. Het is ‘m van harte gegund, met de groeten uit Eindhoven!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:48
Ohh zwaar overgewaardeerde spelers lopen ook in eindhoven. Doe nu niet alsof ze beter zijn dan barcelona of telstar. Respecteer een ander eens wat meer op zijn kunnen. Jij bent misschien wel een nul als bakker maar een topper in tuintje schoffelen. Dat maakt jou ook niet zwaar overgewaardeerd. Of wel soms.

De groeten uit emmen.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 17:49]
Vind ik leuk
100%PSV +1390
maandag 16 april 2018 om 18:58
Eén groot verschil: onze spelers lopen (gelukkig) niet vooraf te blaten en wijzen met hun vingertje richting tegenstander. De grote A’damse is weer eens gesnoerd door ONS PSV!
Vind ik leuk
Jozef +29718
maandag 16 april 2018 om 22:27
Nou proficiat nogmaals.

Maar ik vind dat hier de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
Vind ik leuk
Mass +3450
maandag 16 april 2018 om 16:07
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
Stig +1467
maandag 16 april 2018 om 16:07
Haal die zogenaamde supporters toch gewoon weg, als ze verhaal willen halen, stuur je 2 mensen die gaan praten met de desbetreffende partij, maar je gaat toch geen gehoor geven aan 30 van die hersenloze figuren.
Je moet dan nog uitkijken dat je geen klap voor je smoel krijgt van zo'n doorgesnoven figuur.
Die mensen mag je van mij harder aanpakken...
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:07]
Vind ik leuk
Jozef +29718
maandag 16 april 2018 om 22:29
Ene 'farmer' hier heeft de beelden bekeken.
Niks aan de hand en zwaar overdreven en eigenlijk zijn die gasten de allerbeste supporters. Farmertje heeft er telkens 1000 woorden voor nodig, maar dit is zijn strekking.

En hij kan het weten...
Vind ik leuk
Blindsy +5205
maandag 16 april 2018 om 16:08
Jongens, veeeel belangrijker, hoe is het met Sjaak? Is hij al in staat om te reageren? De mooiste Sjaak-uitzending is en blijft natuurlijk de uitzending na de verloren titelstrijd, sorry... ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:09
Goh, hadden ze geen Feyenoordshirt aan? Dat is toch de standaardreflex als er bij die bunkerbouwers wat verkeerd gaat.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:11
Ach jo verslaggevers willen de mening van iedereen horen over dit. Morgen of vandaag is er interview met klaassen waarin hij zegt dat hij zich ook kut voelt en nog altijd ajax op de voet volgt want het is toch zijn club. En zo waarschijnlijk nog wel wat meer exspelers. Ik wacht op zlatans mening :p
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:11
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
Decimius +2381
maandag 16 april 2018 om 16:19
Genieten!
Vind ik leuk
Padason +640
maandag 16 april 2018 om 16:19
Zegt hij "Ik snap de frustraties die hebben wij ook" Die hebben jullie in veel mindere maten. Een supporter die geld in Ajax steekt en geld besteed om Ajax te kunnen supporteren heeft een veel ergere frustratie dan een speler die een forstelijk salaris ontvangt van Ajax en zelf er wat aan had kunnen doen, en omdat het hier om Veltman gaat, die tegengoal de eerste sloffe hij terug ipv rennen. Dat is heel frustrerend als je in het stadion of achter de buis zit en spelers gewoon geen inzet ziet geven en je kan er zelf geen fluit aan doen. Dat is een veel ergere frustratie dan de heer veltman heeft. Dus dat gelul van die frustraties hebben wij ook, nee die hebben jullie totaal niet. Jullie zijn op inzet bij zowel de wedstrijd van gisteren als bij de wedstrijden waar je punten hebt laten liggen geklopt. Totaal geen inzet geven maar wel praatjes maken geeft enorme frustraties aan mensen die er totaal niks aan kunnen doen.
Vind ik leuk
pos +6992
maandag 16 april 2018 om 16:26
Spelers een gebrek aan inzet verwijten is wel zo ongeveer het simpelste wat je kan roepen op dit soort momenten. Hoe moeten supporters van andere clubs zich wel niet voelen na een zoveelste nederlaag. Je kan van Veltman een boel vinden maar inzet heeft hij toch wel hoor doorgaans.
Vind ik leuk
Padason +640
maandag 16 april 2018 om 16:43
Jij vond dat inzet dat geslof naar het doel bij het eerste doelpunt? Als hij meer inzet had en strijd was hij naar het doel gerent en had hij de bal weg kunnen werken.

Verliezen is niet altijd omdat je geen inzet toont, maar kan ook aan de kwaliteit liggen. zoiets als Sparta ligt toch echt aan de kwaliteit die daar niet al te hoog is.

Ajax heeft toch wel kwaliteit, maar als je de wedstrijden van Ajax zag tegen Roda, Utecht Vitesse, VVV etc heeft toch ook met inzet te maken. Het idee van daar winnen we wel ff van.

En bij Ajax is het vaak al dat gekut op het veld, en dat zit toch echt ook tussen de oren. Ligt niet aan het talent.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
pos +6992
maandag 16 april 2018 om 18:14
Nou ja het idee van we winnen wel ff zit natuurlijk in de hele cultuur van Ajax opgesloten. Het zijn juist de supporters die daar ook debet aan zijn. Zelfs nu vinden ze zichzelf nog allemaal de beste. Spelers en supporters. Het zit inderdaad tussen oren die arrogantie.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:29
Leuk dat je geïntimideerd bent Veldmuis maar waar is Sjakie? #searchforsjakie
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:30]
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 16 april 2018 om 16:37
Waar blijft Sjaak Swart?
Begin me nu echt zorgen te maken....
Vind ik leuk
Ari as +164
maandag 16 april 2018 om 16:38
Vind idd dat hooligans geen podium mogen hebben. Alleen de reactie van Veltman was wel goed. Zijn beste actie van het seizoen.
Vind ik leuk
Mari +4481
maandag 16 april 2018 om 16:47
Je kan er ook iets positief uithalen.
Namelijk dat er behoorlijk wat spelers niet het niveau (meer) hebben.
Maar een andere trainer verandert hier niets aan.
van Seumeren, Gerbrandts en Smit ( naam kwijt die voorzitter was Heracles) zijn mannen die de spelers duidelijk maken wat van ze wordt verwacht.
Zo lang je geen sterke directie hebt zal er gekloot en gemuit worden.
Als Sar van Ajax houdt zoekt hij een andere positie binnen de vereniging en wordt er iemand aangesteld die de baas is.
Spelers die iets anders willen kunnen dat krijgen, maar wel elders.
Zo'n man hoeft niet uit het voetbal te komen.
In Nederland is die er trouwens ook niet. Behalve van Gaal. Zoek dan desnoods in het buitenland. Een ervaren leider
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:53
Je ziet zijn functie iets verkeerd. Dat hij algemeen directeur is gaat hij maar deels over het team en voor ajax doet hij geweldige dingen met sponsoren en andere zaken. Overnars is de andere deel van het team die samen met het technische hart een actie ondernemen die uiteindelijk goed moet worden gekeurd door de raad van commisarissen. Dus v/d Sar is niet alleen de schuldige zoals jij zegt.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 17:53]
Vind ik leuk
Fr!ts +111
maandag 16 april 2018 om 16:47
Kijkt wel pittig op de foto hoor poh..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:40
Veltman ‘was zich even geïntimideerd’. Die zin zou ik even aanpassen VP!

Veltman stapt trouwens wel als eerst uit de bus! Eerder dan ten hag, overmars en de andere hoge piefjes. Klasse joel, volgende keer zou ik alleen lekker blijven zitten. Levensgevaarlijk man.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:47
Zo lang er meer schalen in Amsterdam liggen, dan in Eindhoven, zijn wij ook de beste!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:23
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor 'de toekomst'
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:21
waardeloze journalist ik hoop dat hij krijgt te horen dat hij ontslagen is kijken hoe hij dan reageert
Vind ik leuk
Raptor +51
maandag 16 april 2018 om 19:29
Ach dat Veltmannetje toch. Zeker nog nooit bij Lazio geweest of Boca Juniors geweest als ze een keer verliezen..
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 19:30]
Vind ik leuk
Farmer +7851
maandag 16 april 2018 om 19:33
Sorry hoor maar nu moet elke Ajax-speler, een interview geven waar ze als een verwijfd mietje verklaren dat ze zaten te bibberen uit angst, en bijna huile huilie gingen doen?
Dr is zelfs eentje die kreeg een duw!! Nou die wil al bijna niet meer voor Ajax spelen, las ik?

Ipv DUW, moet ie een béste schop onder de reet krijgen!

Ajax draait al 5 JAAR voor de keutel te duur, dus dít er aan zat te komen, was te verwachten. En nu het dus is gebeurd, ook nog op behoorlijk rustige wijze(geen arrestaties, geen knokpartijen, geen stenengooien...) is verlopen, snap ik niet waarom er zoveel ophef over gemaakt wordt..

Alleen omdat het de spelersbus van Ajax is?

Toen Feyenoord met 10-0 aan de kont kreeg van eenzelfe PSV, werd die spelersbus ook opgewacht in Rotterdam...

Werden daar ook, binnen 24 uur, al 20 topics over gemaakt?

Oh en VP: eerstvolgende keer dat ik WEER zo'n filmpje op een van jullie topic zie, die ik WEER niet kan afspelen, maar WEL al jullie reclame-onzin.. Dan typ ik een gepeperd mailtje naar de Nederlandse MededingingsAutoriteit.

De misleidende vorm waarmee VP adverteerd, en klicks genereert is gewoon níet binnen de perken van de regels: Men moet wel kunnen waarborgen dat de topics waarmee je dus die clicks 'aantrekt' ook daadwerkelijk DATGENE bieden wat je adverteert: Een filmpje met een video, hoort dus ook een afspeelbaar videotje te hebben.

Gebeurt dit structureel NIET, maar alle reclame-boodschappen zijn wle 'prima te lezen', dan valt dit simpelweg onder de noemer 'Misleiding van Mensen', en , als het idd zo krom is als ik vermoedt, dan kan dat VP deze HELE website kosten..

Ik heb hier al een paar keer aangegeven dat...

Als VP niet wil horen,..
naja, misschien moeten ze dan maar eens voelen.
Eerstvolgende k*tkeer dat het weer hommeles is VP, maak ik gewoon melding!

Kan even duren eer de NMA bij jullie aanklopt, maar áls ze op de stoep staan, naja, dan kun je alvast beginnen in te pakken...
Vind ik leuk
Jozef +29718
maandag 16 april 2018 om 22:33
Wat een ongelofelijke quatsch weer.

Het enige knappe eraan is dat je er telkens een compleet boekwerk van maakt en in feite niks zegt.

En je opmerking over de nma is hilarisch, dat wel natuurlijk.

Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:54
Veltman moet helemaal zijn smoel houden! Ongelooflijke droeftoeter!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Veltman erkent 'heftige' situatie bij Ajax-bus: "Ja, het was zeker intimiderend"