Swart: 'Vond het geen vernedering, PSV heeft ook niks laten zien'

Swart: 'Vond het geen vernedering, PSV heeft ook niks laten zien'

maandag 16 april 2018 om 16:30

Ajax is zondag niet vernederd door PSV. Dat stelt Sjaak Swart in Alles op Swart van AjaxPrimeur. De Eindhovenaren pakten door een 3-0 overwinning het kampioenschap en krijgen de felicitaties van Mister Ajax.

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Plaats een reactie

maandag 16 april 2018 om 16:33
Sjaak zat lekker thuis. Voor de zekerheid.
Vind ik leuk
berwi +391
maandag 16 april 2018 om 16:33
dan moet je ook nog naar de oogarts sjaak
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:09
Ga jij met hem mee?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:33
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:42]
Vind ik leuk
Hyena +25745
maandag 16 april 2018 om 16:33
Sjaak toch..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:34
Daar is ie dan
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:03
Hij heeft toch gewoon gelijk of niet soms?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:34
Sjakie was iedereen wel speelgerechtigd !!!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:42
Kramertje in ieder geval niet de aankomende 7 wedstrijden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:53
nee die niet het is jammer

schorsing is terecht maar 7 wedstrijden vind ik persoonlijk wel veel

4 had voldoende geweest
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:54
Zeker mee eens !
Vind ik leuk
Jafio +756
maandag 16 april 2018 om 17:31
Wat veel??? Iemand opzettelijk in zijn gezicht trappen. Zeven wedstrijden is gewoon terecht
Vind ik leuk
Cookee +8080
maandag 16 april 2018 om 19:02
Ja, éen wedstrijd voor elke Nop die Buttner in zijn hoofd heeft staan. Jammer hij was goed bezig liet zien dat hij geen waardeloze speler is en dan 1 moment ... en hij vergeet zichzelf.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:34
Man man Ajax had mn repspect kunnen verdienen met een Erehaag maar helaas daar voelen ze zich te groot voor.
Vind ik leuk
PoepWagen +1127
maandag 16 april 2018 om 16:37
Euh, een erehaag doe je voor de wedstrijd wanneer je tegenstander kampioen is, nog nooit een erehaag na een wedstrijd gezien. Buiten dat moet je je afvragen of je altijd maar al die buitenlandse onzin hier moet kopiëren maar dat is een andere discussie.
En ja, dit is een heel verhaal als reactie op de zoveelste trol.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 16:49
Helemaal mee eens!
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 16:48
Toen Ajax 4 keer kampioen werd hebben we nooit wat van een erehaag gezien en niet eens felicitaties bijna alleen maar haat! Dus steek zo'n erehaag maar in je hol!
Vind ik leuk
13 +9097
maandag 16 april 2018 om 16:58
Werd je bij die laatste zin geïnspireerd door de nickname PoepWagen?
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
Spiegel +6231
maandag 16 april 2018 om 17:00
Kom op man ook toen zijn er erehagen geweest de eerstvolgende wedstrijden.
Al heeft Ajax het natuurlijk ook de laatste 2x pas in de laatste wedstrijd binnen gehaald.
Logisch dat er geen erehaag gevormd wordt in de voorbereiding van het seizoen er op ;)
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 18:26
Een erehaag is trouwens ook pas de volgende wedstrijd. Dus waarom het nu zou moeten is mij een raadsel. En als AZ of Vitesse kampioen was geworden moet je wel een erehaag maken, maar dat ondankbare PSV? Nee natuurlijk niet hebben die ons überhaupt gefeliciteerd toen we kampioen werden? Enkele... maar de meeste bleven maar haten.
Vind ik leuk
Decimius +2381
maandag 16 april 2018 om 18:36
Hahaha, het zit diep.
Vind ik leuk
13 +9097
maandag 16 april 2018 om 19:16
Wat bedoel je met dat ondankbare PSV?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:26
Helemaal niets in Amsterdaaaam
Vind ik leuk
Dicky +13568
maandag 16 april 2018 om 17:30
Vitesse onder Van der Brom stond in 2012 keurig in een erehaag toen jullie kampioen werden. Ik vind het maar niks zon erehaag ongeacht voor wie het is.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 18:23
Klopt was het alweer vergeten.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:52
Ik ben gaan staan toen jullie zongen; "Ga staan voor de kampioen" 4 (!!) jaar geleden...oh wacht, ik moest pissen..
Vind ik leuk
Starkoo +441
maandag 16 april 2018 om 17:20
Kun je niet maken voor eigen supporters die hadden dat nooit gepikt!

Ajax heeft het zelf ook nooit gehad lol
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:10
Waar was de erehaag voor willem II na de 5-0 winst. Zelfs psv voelde zich daar te groot voor.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:28
Ik zal t ff uitleggen. Je maakt alleen een erehaag voor een team dat Kampioen Is!
Vind ik leuk
PoepWagen +1127
maandag 16 april 2018 om 16:35
Toch sportief van deze topper!
Vind ik leuk
RtdDub +6316
maandag 16 april 2018 om 16:35
Tamelijk ingetogen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:36
Hij wordt echt oud.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:37
Sjaak leeft nog? Vanaf minuut was het duidelijk dat PSV Ajax bij de strot had toen wist ik dat kan nie meer misgaan.
Vind ik leuk
Gein +248
maandag 16 april 2018 om 16:38
Ajax had 64% balbezit. En dan stonden ze de laatste tien minuten nog met minder op het veld ook. 3-0 was geflateerd.
Vind ik leuk
Dorzon +3490
maandag 16 april 2018 om 16:42
Het gaat om doelpunten niet om balbezit
Vind ik leuk
Gein +248
maandag 16 april 2018 om 16:45
Klopt, maar hoe kan je iemand bij de strot grijpen als zij de hele tijd de bal hebben?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:22
En wat heeft Ajax zoal aan kansen gecreëerd met die 64% balbezit?
Vind ik leuk
Gein +248
maandag 16 april 2018 om 23:48
Te weinig. Ze hebben ook terecht verloren maar 3-0 was te veel van het goede.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:52
Hahahahahahahahah, je doet je naam eer aan
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:53]
Vind ik leuk
100%PSV +1390
maandag 16 april 2018 om 16:53
En hoeveel welgetelde doelpogingen van je clubje heb je geteld? Balletje rondspelen op het middenveld kan iedere JL-ploeg. PSV was op alle fronten sterker en het zomaar 5-0 kunnen worden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:12
Zelfs willem II kon met 10-0 winnen. Kon zomaar. ;-)
Vind ik leuk
100%PSV +1390
maandag 16 april 2018 om 18:59
Van de A’dammers bedoel je? Ja, dat zou zomaar kunnen!
Vind ik leuk
Gein +248
maandag 16 april 2018 om 23:49
Ja had gekund, Had ook 3-3 kunnen worden......
Vind ik leuk
Spiegel +6231
maandag 16 april 2018 om 17:03
Waarom is iedereen toch zo geil op dat balbezit?

Hoeveel echte kansen heeft Ajax nou gehad terwijl ze zoveel balbezit houden?
PSV 12 schoten op doel, Ajax 3.
Is Ajax dan doelloos aan het rondtikken geweest of kwamen ze er gewoon niet ver genoeg doorheen?
Vind ik leuk
Gein +248
maandag 16 april 2018 om 23:55
4 van die schoten op doel waren toen Ajax al met 9 man stond. Daarnaast heeft ajax 11 schoten in totaal gelost. Dus als je die statestieken in perspectief plaatst kan je niet anders concluderen dan dat de uitslag niet helemaal de wedstrijd weerspiegelde.
Vind ik leuk
HanV +2986
maandag 16 april 2018 om 17:23
Dat is mooi, ze staan nu op 59,3% over het seizoen. 9,4% meer dan PSV dat maar 8e staat. Gefeliciteerd.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:25
Tja bal bezit een beetje rond spelen meer deden ze niet.,, psv hoefde niet achter de bal te hollen dan
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 05:45
ja ajax had meer balbezit maar wel pas na de 3-0 toen liet psv dat toe en met balbezit win je niet iedereen kan achterin tikkies terug en opzij geven
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:44
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:53]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:46
Nee daarom grepen wij Ajax bij de keel.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:47
heb ik niet gezien , ze liepen veel op eigen helfd
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:48
Haha Hendrix jaagt op jullie eigen zestien.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:52
wat is die slecht zeg , kan er helemaal niets van een 4
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:53
Klopt we liepen wel erg veel op eigen helfd.... wat is helfd?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:54
het klopte toch sukkel
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:58
Wat is helfd?? Slimmerik haha
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:37
geen speld tussen te krijgen
Vind ik leuk
Gein +248
maandag 16 april 2018 om 16:37
Hij zegt niks raars toch.
Vind ik leuk
13 +9097
maandag 16 april 2018 om 16:46
Als je nadat trainer en diverse spelers best een grote mond hadden vooraf zegt dat 3-0 geen vernedering is, dan is daar niks raars aan... :-D
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:39
Dachten diegenen die de spelersbus opwachten en Zyech een draai om zn oren gaven toch anders over dan mejuffrouw Zwart.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3318
maandag 16 april 2018 om 16:39
Goed zo Sjaak. zeg het ze.
Vind ik leuk
michelhx +2698
maandag 16 april 2018 om 16:39
Hahaha, wanne vent ook.
Vind ik leuk
Mari +4481
maandag 16 april 2018 om 16:40
Klopt dat PSV niets heeft laten zien.
Maar zij hoefden niet en het was uiteindelijk 3-0
Bovendien hebben we kunnen zien dat Ajax weer met 10 man heeft gespeeld.
Huntelaar speelt al weken niet.
Daarnaast hebben we kunnen zie dat er maar een man of 5,(6) geschikt zijn
Kluivert, Neres
Zyech, de Ligt en Onana.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 16:46
Haal Kluivert daar vanaf en zet Frenkie en Tagliafco daarbij. Maar vindt dat Wöber, Van de Beek en Schøne ook in het eerste seizoenshelft hebben laten zien dat hun Ajax-waardig is komt er alleen nu niet uit (door Ten Hag).
Vind ik leuk
Mari +4481
maandag 16 april 2018 om 16:51
Zo lang de spelers weten dat de positie van de trainer niet onaantastbaar is zullen ze nooit de volle 100% geven.
Ten Hag of wie dan ook zal het dan altijd verliezen.
Sar kan hem niet dekken, omdat hij zelf in een positie zit die niet te houden is.
Sar weg en daar een man die de spelers duidelijk aakt. Wie niet wil....> wegwezen.
Schöne redt het niet meer.
van de Beek misschien.
Wober stelt helaas te vaak teleur.
Tagliafico , ja die was ik vergeten
Vind ik leuk
Sanuk +1075
maandag 16 april 2018 om 16:54
Och Frenkie, deed hij mee dan?
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 16:55
Nee maar is wel Ajax waardig.
Vind ik leuk
Sanuk +1075
maandag 16 april 2018 om 16:58
Is afwachten. Bijna 22 en nog steeds aankomend talent, maar ja het kan. bv Stam en van Nistelrooy kwamen ook later.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 18:22
Bijna 22? Hij is 20...
Vind ik leuk
Spiegel +6231
maandag 16 april 2018 om 17:07
Denk overigens wel dat Schöne zijn beste tijd heeft gehad.
De rest komt er wel hoor, maar Ajax moet langzamerhand wel aan een waardige vervanger voor Schöne gaan denken.
Net als Feyenoord voor El Ahmadi en Toornstra.
Ze hebben alle 3 hun waarde gehad hoor, maar het beste is er wel vanaf.
Vind ik leuk
Sanuk +1075
maandag 16 april 2018 om 16:52
Kluivert? Hahaha, speeltuin voetballertje :-))
Vind ik leuk
Mari +4481
maandag 16 april 2018 om 16:55
Nee, hij komt heel ver let op. Niet te houden over 1 misschien 2 jaar
Vind ik leuk
Spiegel +6231
maandag 16 april 2018 om 17:09
Gisteren kwam die nog geen stoeptegel voorbij.

Hij heeft ongetwijfeld talent hoor, maar hij is bijv. minder ver dan Depay op die leeftijd. En ook die komt te kort voor de absolute top.
Vind ik leuk
Mari +4481
maandag 16 april 2018 om 19:10
Of hij beter is of slechter tja dat is lastig te zeggen.
Depay heeft een probleem gehad met MU.
Het Nederlands elftal? Ach daar waren ze allemaal inclusief trainer slecht. Telt dus niet.
Hij bewijst nu dat hij er wel toe doet. Hij wordt wat ouder en wijzer
Vind ik leuk
Spiegel +6231
maandag 16 april 2018 om 20:16
Klopt, hij heeft afgelopen seizoen ook zeker stappen gemaakt.

Is alleen niet de wereldtopper geworden die veel mensen hadden voorspeld.

Is niks mis mee, speelt bij een mooie club.
Vind ik leuk
Ari as +164
maandag 16 april 2018 om 16:40
He he. Hij is boven water. Laat die felicitaties maar zitten. Die zijn net zo ongeloofwaardig als al je andere stukjes.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 16:42
Het is ook nooit goed...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:49
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:54]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:51
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:54]
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 16 april 2018 om 16:40
Hehe, eindeluk!!!
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 16 april 2018 om 16:40
Daar Hest um!!
Vind ik leuk
FSCeara +6809
maandag 16 april 2018 om 16:41
Zo Sjaak was goed.lekker objectief en zoals het hoort.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:10
PSV moet degraderen.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 16:41
Heel realistisch en zegt wat hij denkt! Echt een held! Voetbalt nogsteeds elke dag en heeft een goede mening over voetbal.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:54
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:55]
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 16:57
Haha is de voetballer met de meeste wedstrijden voor de mooiste, warmste, grootste en beste club op aarde ooit! Wat een held!! Is zeker geen dorpsgek zegt gewoon wat hij denkt en dat siert hem.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:59
Jaa mooie club idd... eigen spelers uitfluiten ooh en wacht even ook nog bedreigen en duwen... prachtclub idd!!
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 18:28
Dat zijn geen supporters. En duwen, uitfluiten dat is heel erg, maar niks vergeleken met wat PSV-hooligans in Madrid heeft gedaan. Maar dat heeft verder niks te maken met de club. Die hooligans die dat deden mogen niet het prachtige shirt van Ajax dragen!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:28
Ieder zijn mening over grootste en warmste en beste
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 16 april 2018 om 16:41
Ik wacht de hele dag al op die ouwe gek
Vind ik leuk
FCU10 +716
maandag 16 april 2018 om 16:41
Dan ieder jaar maar?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:41
Hou gewoon je mond sjaak
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:41
Daar is hij dan! ;-)
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 16 april 2018 om 16:43
Hij moest er wel lang over nadenken, maar dan heb je ook weer een beste bak onzin!!
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
maandag 16 april 2018 om 16:53
Was heel realistisch vandaag.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:43
PSV niets laten zien? PSV was ''Herr und Meister''....
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:49
Vanaf minuut 1 had ik nie verwacht.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:50
Nee ik niet om eerlijk te zijn. Jullie hebben het geen moment moeilijk gehad. Netjes gedaan en geniet van je feestje zo meteen. :-p
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:52
Ik sta klaar voor de huldiging samen met vodka :p
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:55
Lekker man.
Vind ik leuk
Zippy +3453
maandag 16 april 2018 om 18:37
Midden-Noord, heb jij Jozef in je kelder opgesloten?
Jozefke is hier nergens te vinden op VP.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:55
Volgens men gisteren effkes rap eforreke op VP.
Sebiet zal Jozefke op VP zen te zien.

Dit is mijn beste Vlaams Zippy. ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:44
Néé en Ajax helemaal niet anders hadden ze niet verloren van ons al zijn we bij jullie boeren en jij bent gehaktballen en broodjes man verkoper
Vind ik leuk
5by5 +1043
maandag 16 april 2018 om 16:45
Wil iemand Sjaak Swart wakker maken en tegen hem vertellen dat die naar de verkeerde wedstrijd heeft zitten kijken.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:46
Hey!!! er komt eindelijk wat nuchter gesproken Door sjaaki dat komt zeker omdat er gisteren. Niks te vieren viel :0)
Vind ik leuk
Gustavo +1295
maandag 16 april 2018 om 16:47
Gelukkig. Iemand heeft Sjaak weer opgewarmd.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:48
Daar is hij eindelijk. Hij is wakker van zijn kater. Hebben de van de kerkhof broertjes al wat gezegd op vp?
Vind ik leuk
100%PSV +1390
maandag 16 april 2018 om 16:48
Sjakie heeft gesproken! Jammer dat hij niet de ballen had naar E’hoven
te komen. Altijd lachen met zijn eenzijdige (blinde) kijk op voetbal.

Deel reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:55]
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 16 april 2018 om 16:48
Hij kon nog net reageren voordat de thuiszorg komt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:49
Die man is niet goed snik man
Vind ik leuk
Bizzy +13516
maandag 16 april 2018 om 16:49
Sjaak is een teleurgestelde Ajax supporter. Niet meer meer niet minder. Hij mag dat zeggen. Neem het ter kennisgeving aan. Vanaaaf feestje in Eindhoven en dat is het belangrijkste. Wens de jullie allemaal veel plezier.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:49
Hij doet deze ronde echt netjes. En tuurlijk hij ziet alles door een ajaxbril, maar komop zie hier soms reacties van sommige. Ik ben voor psv en vind dit prachtig net als de kerkhofjes. En sjaak is zeer sportief ging al ooit met mijn tante op de foto op de toekomst in haar psv jas. Dus klasse sjaak! En zorg aub dat die nare club 2de word want we hebben de europese punten hard nodig!!
Vind ik leuk
Mass +3450
maandag 16 april 2018 om 16:51
Whahaha...Beter dat ik niks zeg...
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
maandag 16 april 2018 om 16:53
Lekker Sjaak
Vind ik leuk
VVVke +1859
maandag 16 april 2018 om 16:55
Hij leek wel 10 jaar ouder geworden.
Ook was zijn enthousiasme helemaal kwijt.

Een echte Ajacied zou hem nu in zijn oor moeten fluisteren dat het genoeg geweest is en hij beter met zijn filmpjes kan stoppen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:55
Komt de oude demente man ook weer aan hoor....
Laat die vent eens eerlijk zijn door gewoon de realiteit onder ogen te zien. Als je 3-0 verliest zonder passie en inzet te tonen verdien je het ook niet.
Ach ja en Sjakie vind dat het altijd bij een ander ligt en nooit bij Ajax!
Als psv door het 1 of ander een overwinning mee krijgt, moet die ploeg gelijk gekleineerd worden door te degraderen of wat dan ook. Als ze gewoon zelf dat soort wedstrijden wel winnen door naar eigen krachten te voetballen is er niks aan de hand en word ajax gewoon kampioen maar ja die sjakie moet altijd weer de publiciteit op zoeken...... Neem je verlies en richten op volgend seizoen waar het weer moet gebeuren!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:57
Sjaak heeft stiekem meegefeest. Iets teveel op. hahah
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:00
Kansloos deze man
Vind ik leuk
AlbS +243
maandag 16 april 2018 om 17:02
Wat een bal! Dit soort reacties van hem is alleen om de boel te sarren. Hou mijn hart vast als het straks weer wat beter gaat met zijn cluppie.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:04
Rustig balletje breed tig x heen en weer en een Ajax dat apathisch toekijkt heeft natuurlijk niets met vernederen te maken....
Vind ik leuk
Tiesto1 +324
maandag 16 april 2018 om 17:04
Sjakie...... je hebt weer gelijk !!!!!!
Vind ik leuk
Pvm9 +371
maandag 16 april 2018 om 17:04
Hij heeft inhoudelijk gelijk. Psv was echt niet top. Ajax was gewoon tien keer slechter
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:07
Lag aan PSV zaten overal boven op.
Vind ik leuk
Korm +27486
maandag 16 april 2018 om 17:09
heerlijk toch hoe die man commentaar geeft. ik hou ervan!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:11
Net als die 2 oudjes van de Muppets. Waarvan ik 100x de naam vergeet.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 17:11]
Vind ik leuk
Korm +27486
maandag 16 april 2018 om 17:14
daar zijn helaas geen filmpjes van op VP, maar ook die praten vanuit een clubhart
Vind ik leuk
Liwwadder +3882
maandag 16 april 2018 om 17:12
Hahahaaaaaa....woorden van een slecht verliezer..opzouten ouwe!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:16
3-0, twee rode kaarten en nauwelijks kansen.. Juist ja, deze man is echt zo ver van objectief...
Vind ik leuk
alaaf +71
maandag 16 april 2018 om 17:17
Geen vernedering?? Nee, praat er maar weer omheen! Eerlijk en sportief is Sjakie nooit! Gefeliciteerd krijgt ie met moeite z’n bek uit
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:18
Swart: 'Vond het geen vernedering, PSV heeft ook niks laten zien'

Ja hè hè, die schaal krijgen we morgen pas Sjakie. Dan laten we hem zien.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:21
Ik ben echt anti ajax maar vind hem een pracht vent. Heerlijk hoe hij recht voor de raap is en af en toe een gek is.. gewoon een pracht kerel
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:23
Ajax zou psv vanaf minuut 1 bij de strot pakken.


Blablabla

Ziyech is de enige die ze bij de strot hebben gepakt
Vind ik leuk
Dicky +13568
maandag 16 april 2018 om 17:25
A Deze man ziet weinig internationaal voetbal.
B Deze man mag zich best wat harder uitspreken ten opzichte van de supporters.
C Geef die man een mattenklopper.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:29
Ja hoor daar istie weer onze (s)wart kijken, misschien kan hij aan Rene froger een bril vragen voor ver af, maar ook van dichtbij.......
Hij zou zich eens uit moeten laten over zijn (nep) supporters die eerst proberen brand in stadion te stichten en dan de spelersbus tegenhouden war gewoon schandelijk is. En het was gewoon een vernedering Ajax had Nils te vertellen en
Een groot wanbeleid, maar daar zegt callimero over
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:32
Hoe noem je het dan Sjaak?
Vind ik leuk
Padason +640
maandag 16 april 2018 om 17:32
Tja ondanks dat PSV "Niets heeft laten zien" hebben ze het beter gedaan dan Ajax. En wie na 34 wedstrijden boven aan staat is terecht de kampioen. Proficiat aan PSV-ers en iedereen die PSV warm hart toedraagt!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:36
Ja hoor daar istie weer onze (s)wart kijken, misschien kan hij aan Rene froger een bril vragen voor ver af, maar ook voor dichtbij.......
Hij zou zich eens uit moeten laten over zijn (nep) supporters die eerst proberen brand in stadion te stichten en dan de spelersbus tegenhouden war gewoon schandelijk is. En het was gewoon een vernedering Ajax had Nils te vertellen en
Een groot wanbeleid, maar daar zegt callimero over

Ps
Meneer Swart hoe vind u dat Ajax zich opstelt tegen familie van Nouri, heeel kleinzielig en typeert de club Ajax, neem een voorbeeld een forentina die min of meer het zelfde hebben mee gemaakt, maar ook hier zwijgt u......
Vind ik leuk
mo26 +203
maandag 16 april 2018 om 17:37
Ik moet het hem nageven..hij blijft vastberaden. In het woordenboek kunnen we achter Amsterdamse arrogantie nu best wel Sjaak Swart zetten.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:38
Hoe seniel kan iemand zijn??
Vind ik leuk
Polly11 +2546
maandag 16 april 2018 om 17:39
Hahaha, Sjakie, je zult ook eens toegeven dat PSV beter was.....iedere dag neemt men je minder serieus, de clown van het Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
SimonSays +2071
maandag 16 april 2018 om 17:39
Waar ging het mis?

"Nou, totaal vond ik het misgegaan zijn."

Ajax' seizoen perfect samengevat.
Vind ik leuk
Psv1989 +793
maandag 16 april 2018 om 17:42
Jezus zeg respect voor de man maar die man praat echt onzin snap niet dat mensen nog naar deze man luisteren hij moet gewoon lekker een puzzel boekje kopen wedstrijd voor de buis kijken doet een hoop mensen een plezier mee hij zet alles wat met Ajax te maken verschut !!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:42
Zonde dat Sjakie dement is!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:45
Heeft ie de 3 goals gemist
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:49
Geen vernedering hoe wil Sjaak het dan noemen als je 3-0 op je klopte krijgt van je concurrent voor de titel ook nog in een rechtstreeks duel
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:57
Hahahahahaha...... het blijft toch een volstrekt raadsel waarom dit soort dorpsidioten steeds weer een podium krijgen om hun onzin uit te kramen...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:03
Godver sjaak. Op alle fronten overklast
Vind ik leuk
pos +6992
maandag 16 april 2018 om 18:08
De ene 3-0 is de andere niet. Het is vooral een vernedering omdat de praatjes vooraf weer torenhoog waren. Van Ajax supporters weten we vaak niet beter maar zelfs onder spelers/trainers wordt het gehalte praatjesmakers wel erg groot.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:09
Hahahaha Sjakie toch! Blij dat Ajax ook regelmatig met 7-0 en 6-1 wordt afgedroogd, dan is idd een 3-0 nederlaag in een KAMPIOENSWEDSTRIJD bij de grote rivaal natuurlijk geen vernedering..

Het was aan alles te zien dat Ajax er ALLES aan deed om de wedstrijd te winnen... met grootbek Kluivert voorop! Hhahaha. Als de wil niet zo groot was geweest, was het waarschijnlijk 6-0 oid geworden!

Knap hoe Ajacieden elke keer dat kromme weer in hun voordeel proberen te lullen... Moet deze man niet opgenomen worden? Hij lijkt aan enorm realiteitszin verloren te hebben..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:20
Sympathiek dat Sjaak PSV feliciteert
Vind ik leuk
Hulsink +194
maandag 16 april 2018 om 18:24
Ja dat is natuurlijk weer een subjectieve opmerking van meneer Swart, ik had niet anders verwacht! Deze meneer bekijkt alles maar dan ook alles door een ajax bril.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:29
Hij heeft nog gelijk ook Psv scoorde maar Ajax miste ook zat kansen
Vind ik leuk
Smash +2161
maandag 16 april 2018 om 18:31
En ik mag niet zeggen dat die man ze niet allemaal meer op een rijtje heeft? Vanaf nu trek ik mij er niets meer van aan! Die vent is echt gek!!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:32
Sjaak is een hele slechte verliezer.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:35
Ik vond het ook geen vernedering want ik heb niet gekeken
Vind ik leuk
peinke +1569
maandag 16 april 2018 om 18:52
Klopt! 10 punten! Kampioen! En Ajax, schoftig in uitvak, schoftig gedrag door bus op te wachten. Eeuwige machtstrijd in de club! 3 trainers, deze gaat het ook weer niet worden. Kortom, Sjaak heeft gelijk, het is dit jaar helemaal niets bij Ajax.
En v.w.b. vernedering: 3-0, 10 punten als gezegd, 2 rode kaarten. Tja!!!!
PS Vandaag verdomd weinig berichten van Lil'Kluivert en z'n propagandafamilie! Slim als je zo'n dramatische wedstrijd hebt gespeeld, kun je beter maar je muil een hele tijd houden.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 18:53]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:58
Gisteren schreeuwde hij nog uitstappen!
Vind ik leuk
Blindsy +5205
maandag 16 april 2018 om 19:08
Tja, als je de uitslag los wil maken van de 90 min voetbal, misschien niet, Sjaak. Maar toch, als je met je grote mond (we zijn beter, PSV is bang voor ons) in de kampioenswedstrijd je tegenstander een waardeloze zondag kan bezorgen, jezelf terug kan knokken in de titelstrijd... maar je verliest met 3-0? En je wordt mede vanwege die stuitende arrogantie door heel NL uitgelachen? Zou dat bij mij wel als een vernedering voelen.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 19:09]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:37
Arme Sjakie, die heeft een oprecht Ajax hart en dan doet het, heul, heul, veel pijn als je met 3-0 afgetekend op je kloten krijgt..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:40
Sjaak tijd voor je dementie pilletjes
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:51
Er is écht niemand die zó slecht tegen z'n verlies kan, als Sjakie. Schitterend gewoon!
Dat groepje oude Amsterdamse kunstenaars, acteurs en oud-voetballers waarmee hij 2x in de week een balletje trapt verheugt zich telkens weer op de Ajax-verontwaardiging van Swart. Ik las van de week nog een stukje van Guus Hiddink (hoort ook in de groepje), over hoe leuk de maandagochtend-training is.
Mooi toch, de man is een echte Ajacied en pure supporter hij kent geen enkele realiteit als het over de wedstrijd gaat.
Vind ik leuk
John040 +804
maandag 16 april 2018 om 19:52
Ja Sjaak Akax speelde fantastisch gaven niks weg en hadden zeker 20 open kansen.Hoe kun ke zo een demente deniel aan het woord laten.Hij praat net zo dom en langzaam als hij voetbalde. Gewoon middelmatig. Mister PSV is een echte icoon topscoorder aller tijde betaald voetbal.
Vind ik leuk
035 +2370
maandag 16 april 2018 om 22:42
Heb jij hem wel eens zien voetballen? Was een top rechtsbuiten.
Vind ik leuk
Wurmpie +225
maandag 16 april 2018 om 19:55
He sjaak blaaskaak is er weer wat een vent wij zijn ajax quj zijn de beste.
Nou sjaak al jaren geen kampioen geweest meeste geld hebben en nog geen kampioen op de speeldag dat het er om ging ben je af gegaan zelfs eigen supporters zeggen dat kijk in t stadion kijk toen de bus in Amsterdam kwam. Lult sjaak nou of zijn de supporters nou gek van ajax nou eigenlijk beide wel .
Maar denk toch niet dat ze brand maken en de bus opwachten en een speler een klap voor de kop geven
Sjaak je maak jezelf belachelijk en de rest van je club hou gewoon je kop eens
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:13
LOL 3-0 is gewoon een vernedering. Dit is wel echt erg PSV heeft niks laten zien??? LOL PSV was IJZER STERK!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:20
Het wordt wel zielig zo langzamerhand.
Laat iemand zeggen dat hij zich keer op keer voor lul zet.
Vind ik leuk
Nick Kools +12581
maandag 16 april 2018 om 20:39
Zeiksnor.
Vind ik leuk
Arvin +639
maandag 16 april 2018 om 20:55
Volgens mij ben ik de enige hier, maar ik geniet altijd zo van sjakie. Zijn pure ajax hart en de frustratie als het niet lukt. Gewoon een eerlijke recht door zee man met ietswat een gekleurde bril. Ik hou daar wel van. Ben niet eens een ajaxied :P
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:03
De beste Ajacied op het moment! Kan je nagaan ;-)
Vind ik leuk
Gid010 +530
maandag 16 april 2018 om 21:33
Nee, hij vond het geen vernedering om hij als Ajaxspeler niet op het veld stond.

Je bent de rijkste club van land
De club met de grootste bek van het land
Nog roepen dat psv bang voor ajax zou zijn
Een wedstrijd verliezen van je directe concurrent die kampioen wordt..

Voor elke speler van ajax die op het veld stond, voelt als vernedering aan
Ze zullen het niet toegeven, dan wordt je ook nog zogenaamd hartelijk verwelkomd door je eigen fans..

Afgang, Ten hag kon de wedstrijd niet meer kantelen langs de lijn, hij had er een te schore stem voor :)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:10
Het was niet Cocu ! Maar Guus Hiddink waar alle lof naar toe moet ! Ajax had J-C PSV heeft G-H !
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:16
Wat n fucking held die gast!
Vind ik leuk
EdwinQ +25
maandag 16 april 2018 om 22:18
Die kan je toch net meer serieus nemen
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:36
Haha. 3-0 en stadion en supporters aangevallen door Ajax-supporters en 2x rood. Wanneer ben je dan vernederd???
Vind ik leuk
FACT +1910
maandag 16 april 2018 om 22:52
Ach Sjaak..........

Hou vol he!!!!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:56
Sjaak Swart is een vermakelijke karikatuur van de club en zichzelf; zowel vice versa als ex aequo.

Toen PEC Zwolle met 5-1 Ajax oprolde in de bekerfinale en zijn club miraculeus aan een 10-1 ontsnapte vond Sjaak Swart dat destijds geen vernedering, 'want ons aller Ajax had haar dag niet'.

Prachtige teksten.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:02
Ach die Sjaak...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:49
W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 15:20
Hahahaha wat bestaan er toch grappige oude mensen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Swart: 'Vond het geen vernedering, PSV heeft ook niks laten zien'