Plaats een reactie

    berwi +435
    maandag 16 april 2018 om 16:33
    dan moet je ook nog naar de oogarts sjaak
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:33
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    Hyena +28350
    maandag 16 april 2018 om 16:33
    Sjaak toch..
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:34
    Daar is ie dan
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    maandag 16 april 2018 om 19:03
    Hij heeft toch gewoon gelijk of niet soms?
    Vind ik leuk
    Kramertje +879
    maandag 16 april 2018 om 16:34
    Sjakie was iedereen wel speelgerechtigd !!!!!
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 16:42
    Kramertje in ieder geval niet de aankomende 7 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Kramertje +879
    maandag 16 april 2018 om 16:53
    nee die niet het is jammer

    schorsing is terecht maar 7 wedstrijden vind ik persoonlijk wel veel

    4 had voldoende geweest
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 16:54
    Zeker mee eens !
    Vind ik leuk
    Jafio +1687
    maandag 16 april 2018 om 17:31
    Wat veel??? Iemand opzettelijk in zijn gezicht trappen. Zeven wedstrijden is gewoon terecht
    Vind ik leuk
    Cookee +9947
    maandag 16 april 2018 om 19:02
    Ja, éen wedstrijd voor elke Nop die Buttner in zijn hoofd heeft staan. Jammer hij was goed bezig liet zien dat hij geen waardeloze speler is en dan 1 moment ... en hij vergeet zichzelf.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +201
    maandag 16 april 2018 om 16:34
    Man man Ajax had mn repspect kunnen verdienen met een Erehaag maar helaas daar voelen ze zich te groot voor.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1661
    maandag 16 april 2018 om 16:37
    Euh, een erehaag doe je voor de wedstrijd wanneer je tegenstander kampioen is, nog nooit een erehaag na een wedstrijd gezien. Buiten dat moet je je afvragen of je altijd maar al die buitenlandse onzin hier moet kopiëren maar dat is een andere discussie.
    En ja, dit is een heel verhaal als reactie op de zoveelste trol.
    Vind ik leuk
    Starkoo +598
    maandag 16 april 2018 om 17:20
    Kun je niet maken voor eigen supporters die hadden dat nooit gepikt!

    Ajax heeft het zelf ook nooit gehad lol
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1661
    maandag 16 april 2018 om 16:35
    Toch sportief van deze topper!
    Vind ik leuk
    RtdDub +11887
    maandag 16 april 2018 om 16:35
    Tamelijk ingetogen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:36
    Hij wordt echt oud.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:37
    Sjaak leeft nog? Vanaf minuut was het duidelijk dat PSV Ajax bij de strot had toen wist ik dat kan nie meer misgaan.
    Vind ik leuk
    Gein +385
    maandag 16 april 2018 om 16:38
    Ajax had 64% balbezit. En dan stonden ze de laatste tien minuten nog met minder op het veld ook. 3-0 was geflateerd.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4264
    maandag 16 april 2018 om 16:42
    Het gaat om doelpunten niet om balbezit
    Vind ik leuk
    Gein +385
    maandag 16 april 2018 om 16:45
    Klopt, maar hoe kan je iemand bij de strot grijpen als zij de hele tijd de bal hebben?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:22
    En wat heeft Ajax zoal aan kansen gecreëerd met die 64% balbezit?
    Vind ik leuk
    Gein +385
    maandag 16 april 2018 om 23:48
    Te weinig. Ze hebben ook terecht verloren maar 3-0 was te veel van het goede.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    maandag 16 april 2018 om 16:52
    Hahahahahahahahah, je doet je naam eer aan
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    maandag 16 april 2018 om 16:53
    En hoeveel welgetelde doelpogingen van je clubje heb je geteld? Balletje rondspelen op het middenveld kan iedere JL-ploeg. PSV was op alle fronten sterker en het zomaar 5-0 kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Gein +385
    maandag 16 april 2018 om 23:49
    Ja had gekund, Had ook 3-3 kunnen worden......
    Vind ik leuk
    Spiegel +9296
    maandag 16 april 2018 om 17:03
    Waarom is iedereen toch zo geil op dat balbezit?

    Hoeveel echte kansen heeft Ajax nou gehad terwijl ze zoveel balbezit houden?
    PSV 12 schoten op doel, Ajax 3.
    Is Ajax dan doelloos aan het rondtikken geweest of kwamen ze er gewoon niet ver genoeg doorheen?
    Vind ik leuk
    Gein +385
    maandag 16 april 2018 om 23:55
    4 van die schoten op doel waren toen Ajax al met 9 man stond. Daarnaast heeft ajax 11 schoten in totaal gelost. Dus als je die statestieken in perspectief plaatst kan je niet anders concluderen dan dat de uitslag niet helemaal de wedstrijd weerspiegelde.
    Vind ik leuk
    HanV +3995
    maandag 16 april 2018 om 17:23
    Dat is mooi, ze staan nu op 59,3% over het seizoen. 9,4% meer dan PSV dat maar 8e staat. Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +102
    maandag 16 april 2018 om 17:25
    Tja bal bezit een beetje rond spelen meer deden ze niet.,, psv hoefde niet achter de bal te hollen dan
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    dinsdag 17 april 2018 om 05:45
    ja ajax had meer balbezit maar wel pas na de 3-0 toen liet psv dat toe en met balbezit win je niet iedereen kan achterin tikkies terug en opzij geven
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:44
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:46
    Nee daarom grepen wij Ajax bij de keel.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:47
    heb ik niet gezien , ze liepen veel op eigen helfd
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:48
    Haha Hendrix jaagt op jullie eigen zestien.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:52
    wat is die slecht zeg , kan er helemaal niets van een 4
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    maandag 16 april 2018 om 16:53
    Klopt we liepen wel erg veel op eigen helfd.... wat is helfd?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:54
    het klopte toch sukkel
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    maandag 16 april 2018 om 16:58
    Wat is helfd?? Slimmerik haha
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:37
    geen speld tussen te krijgen
    Vind ik leuk
    Gein +385
    maandag 16 april 2018 om 16:37
    Hij zegt niks raars toch.
    Vind ik leuk
    13 +11425
    maandag 16 april 2018 om 16:46
    Als je nadat trainer en diverse spelers best een grote mond hadden vooraf zegt dat 3-0 geen vernedering is, dan is daar niks raars aan... :-D
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    maandag 16 april 2018 om 16:39
    Dachten diegenen die de spelersbus opwachten en Zyech een draai om zn oren gaven toch anders over dan mejuffrouw Zwart.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18076
    maandag 16 april 2018 om 16:39
    Goed zo Sjaak. zeg het ze.
    Vind ik leuk
    michelhx +3506
    maandag 16 april 2018 om 16:39
    Hahaha, wanne vent ook.
    Vind ik leuk
    Mari +7601
    maandag 16 april 2018 om 16:40
    Klopt dat PSV niets heeft laten zien.
    Maar zij hoefden niet en het was uiteindelijk 3-0
    Bovendien hebben we kunnen zien dat Ajax weer met 10 man heeft gespeeld.
    Huntelaar speelt al weken niet.
    Daarnaast hebben we kunnen zie dat er maar een man of 5,(6) geschikt zijn
    Kluivert, Neres
    Zyech, de Ligt en Onana.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    maandag 16 april 2018 om 16:52
    Kluivert? Hahaha, speeltuin voetballertje :-))
    Vind ik leuk
    Mari +7601
    maandag 16 april 2018 om 16:55
    Nee, hij komt heel ver let op. Niet te houden over 1 misschien 2 jaar
    Vind ik leuk
    Spiegel +9296
    maandag 16 april 2018 om 17:09
    Gisteren kwam die nog geen stoeptegel voorbij.

    Hij heeft ongetwijfeld talent hoor, maar hij is bijv. minder ver dan Depay op die leeftijd. En ook die komt te kort voor de absolute top.
    Vind ik leuk
    Mari +7601
    maandag 16 april 2018 om 19:10
    Of hij beter is of slechter tja dat is lastig te zeggen.
    Depay heeft een probleem gehad met MU.
    Het Nederlands elftal? Ach daar waren ze allemaal inclusief trainer slecht. Telt dus niet.
    Hij bewijst nu dat hij er wel toe doet. Hij wordt wat ouder en wijzer
    Vind ik leuk
    Spiegel +9296
    maandag 16 april 2018 om 20:16
    Klopt, hij heeft afgelopen seizoen ook zeker stappen gemaakt.

    Is alleen niet de wereldtopper geworden die veel mensen hadden voorspeld.

    Is niks mis mee, speelt bij een mooie club.
    Vind ik leuk
    Ari as +239
    maandag 16 april 2018 om 16:40
    He he. Hij is boven water. Laat die felicitaties maar zitten. Die zijn net zo ongeloofwaardig als al je andere stukjes.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:49
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:51
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    SjeH +278
    maandag 16 april 2018 om 16:40
    Hehe, eindeluk!!!
    Vind ik leuk
    SjeH +278
    maandag 16 april 2018 om 16:40
    Daar Hest um!!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8411
    maandag 16 april 2018 om 16:41
    Zo Sjaak was goed.lekker objectief en zoals het hoort.
    Vind ik leuk
    SjeH +278
    maandag 16 april 2018 om 16:41
    Ik wacht de hele dag al op die ouwe gek
    Vind ik leuk
    FCU10 +691
    maandag 16 april 2018 om 16:41
    Dan ieder jaar maar?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +3249
    maandag 16 april 2018 om 16:41
    Hou gewoon je mond sjaak
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88863
    maandag 16 april 2018 om 16:41
    Daar is hij dan! ;-)
    Vind ik leuk
    SjeH +278
    maandag 16 april 2018 om 16:43
    Hij moest er wel lang over nadenken, maar dan heb je ook weer een beste bak onzin!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88863
    maandag 16 april 2018 om 16:43
    PSV niets laten zien? PSV was ''Herr und Meister''....
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:49
    Vanaf minuut 1 had ik nie verwacht.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88863
    maandag 16 april 2018 om 16:50
    Nee ik niet om eerlijk te zijn. Jullie hebben het geen moment moeilijk gehad. Netjes gedaan en geniet van je feestje zo meteen. :-p
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:52
    Ik sta klaar voor de huldiging samen met vodka :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88863
    maandag 16 april 2018 om 16:55
    Lekker man.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:44
    Néé en Ajax helemaal niet anders hadden ze niet verloren van ons al zijn we bij jullie boeren en jij bent gehaktballen en broodjes man verkoper
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    maandag 16 april 2018 om 16:45
    Wil iemand Sjaak Swart wakker maken en tegen hem vertellen dat die naar de verkeerde wedstrijd heeft zitten kijken.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9081
    maandag 16 april 2018 om 16:46
    Hey!!! er komt eindelijk wat nuchter gesproken Door sjaaki dat komt zeker omdat er gisteren. Niks te vieren viel :0)
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    maandag 16 april 2018 om 16:48
    Daar is hij eindelijk. Hij is wakker van zijn kater. Hebben de van de kerkhof broertjes al wat gezegd op vp?
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    maandag 16 april 2018 om 16:48
    Sjakie heeft gesproken! Jammer dat hij niet de ballen had naar E’hoven
    te komen. Altijd lachen met zijn eenzijdige (blinde) kijk op voetbal.

    Deel reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:55]
    Vind ik leuk
    SjeH +278
    maandag 16 april 2018 om 16:48
    Hij kon nog net reageren voordat de thuiszorg komt.
    Vind ik leuk
    ja_daarom +185
    maandag 16 april 2018 om 16:49
    Die man is niet goed snik man
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    maandag 16 april 2018 om 16:49
    Sjaak is een teleurgestelde Ajax supporter. Niet meer meer niet minder. Hij mag dat zeggen. Neem het ter kennisgeving aan. Vanaaaf feestje in Eindhoven en dat is het belangrijkste. Wens de jullie allemaal veel plezier.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:49
    Hij doet deze ronde echt netjes. En tuurlijk hij ziet alles door een ajaxbril, maar komop zie hier soms reacties van sommige. Ik ben voor psv en vind dit prachtig net als de kerkhofjes. En sjaak is zeer sportief ging al ooit met mijn tante op de foto op de toekomst in haar psv jas. Dus klasse sjaak! En zorg aub dat die nare club 2de word want we hebben de europese punten hard nodig!!
    Vind ik leuk
    Mass +4985
    maandag 16 april 2018 om 16:51
    Whahaha...Beter dat ik niks zeg...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18928
    maandag 16 april 2018 om 16:53
    Lekker Sjaak
    Vind ik leuk
    VVVke +2053
    maandag 16 april 2018 om 16:55
    Hij leek wel 10 jaar ouder geworden.
    Ook was zijn enthousiasme helemaal kwijt.

    Een echte Ajacied zou hem nu in zijn oor moeten fluisteren dat het genoeg geweest is en hij beter met zijn filmpjes kan stoppen.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +318
    maandag 16 april 2018 om 16:55
    Komt de oude demente man ook weer aan hoor....
    Laat die vent eens eerlijk zijn door gewoon de realiteit onder ogen te zien. Als je 3-0 verliest zonder passie en inzet te tonen verdien je het ook niet.
    Ach ja en Sjakie vind dat het altijd bij een ander ligt en nooit bij Ajax!
    Als psv door het 1 of ander een overwinning mee krijgt, moet die ploeg gelijk gekleineerd worden door te degraderen of wat dan ook. Als ze gewoon zelf dat soort wedstrijden wel winnen door naar eigen krachten te voetballen is er niks aan de hand en word ajax gewoon kampioen maar ja die sjakie moet altijd weer de publiciteit op zoeken...... Neem je verlies en richten op volgend seizoen waar het weer moet gebeuren!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:57
    Sjaak heeft stiekem meegefeest. Iets teveel op. hahah
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:00
    Kansloos deze man
    Vind ik leuk
    AlbS +279
    maandag 16 april 2018 om 17:02
    Wat een bal! Dit soort reacties van hem is alleen om de boel te sarren. Hou mijn hart vast als het straks weer wat beter gaat met zijn cluppie.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:04
    Rustig balletje breed tig x heen en weer en een Ajax dat apathisch toekijkt heeft natuurlijk niets met vernederen te maken....
    Vind ik leuk
    Tiesto1 +332
    maandag 16 april 2018 om 17:04
    Sjakie...... je hebt weer gelijk !!!!!!
    Vind ik leuk
    Pvm9 +794
    maandag 16 april 2018 om 17:04
    Hij heeft inhoudelijk gelijk. Psv was echt niet top. Ajax was gewoon tien keer slechter
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:07
    Lag aan PSV zaten overal boven op.
    Vind ik leuk
    Korm +33689
    maandag 16 april 2018 om 17:09
    heerlijk toch hoe die man commentaar geeft. ik hou ervan!
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3930
    maandag 16 april 2018 om 17:12
    Hahahaaaaaa....woorden van een slecht verliezer..opzouten ouwe!
    Vind ik leuk
    markpark +997
    maandag 16 april 2018 om 17:16
    3-0, twee rode kaarten en nauwelijks kansen.. Juist ja, deze man is echt zo ver van objectief...
    Vind ik leuk
    alaaf +725
    maandag 16 april 2018 om 17:17
    Geen vernedering?? Nee, praat er maar weer omheen! Eerlijk en sportief is Sjakie nooit! Gefeliciteerd krijgt ie met moeite z’n bek uit
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    maandag 16 april 2018 om 17:18
    Swart: 'Vond het geen vernedering, PSV heeft ook niks laten zien'

    Ja hè hè, die schaal krijgen we morgen pas Sjakie. Dan laten we hem zien.
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +102
    maandag 16 april 2018 om 17:21
    Ik ben echt anti ajax maar vind hem een pracht vent. Heerlijk hoe hij recht voor de raap is en af en toe een gek is.. gewoon een pracht kerel
    Vind ik leuk
    lulkoek +109
    maandag 16 april 2018 om 17:23
    Ajax zou psv vanaf minuut 1 bij de strot pakken.


    Blablabla

    Ziyech is de enige die ze bij de strot hebben gepakt
    Vind ik leuk
    numann14 +71
    maandag 16 april 2018 om 17:29
    Ja hoor daar istie weer onze (s)wart kijken, misschien kan hij aan Rene froger een bril vragen voor ver af, maar ook van dichtbij.......
    Hij zou zich eens uit moeten laten over zijn (nep) supporters die eerst proberen brand in stadion te stichten en dan de spelersbus tegenhouden war gewoon schandelijk is. En het was gewoon een vernedering Ajax had Nils te vertellen en
    Een groot wanbeleid, maar daar zegt callimero over
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:32
    Hoe noem je het dan Sjaak?
    Vind ik leuk
    Padason +956
    maandag 16 april 2018 om 17:32
    Tja ondanks dat PSV "Niets heeft laten zien" hebben ze het beter gedaan dan Ajax. En wie na 34 wedstrijden boven aan staat is terecht de kampioen. Proficiat aan PSV-ers en iedereen die PSV warm hart toedraagt!
    Vind ik leuk
    numann14 +71
    maandag 16 april 2018 om 17:36
    Ja hoor daar istie weer onze (s)wart kijken, misschien kan hij aan Rene froger een bril vragen voor ver af, maar ook voor dichtbij.......
    Hij zou zich eens uit moeten laten over zijn (nep) supporters die eerst proberen brand in stadion te stichten en dan de spelersbus tegenhouden war gewoon schandelijk is. En het was gewoon een vernedering Ajax had Nils te vertellen en
    Een groot wanbeleid, maar daar zegt callimero over

    Ps
    Meneer Swart hoe vind u dat Ajax zich opstelt tegen familie van Nouri, heeel kleinzielig en typeert de club Ajax, neem een voorbeeld een forentina die min of meer het zelfde hebben mee gemaakt, maar ook hier zwijgt u......
    Vind ik leuk
    mo26 +420
    maandag 16 april 2018 om 17:37
    Ik moet het hem nageven..hij blijft vastberaden. In het woordenboek kunnen we achter Amsterdamse arrogantie nu best wel Sjaak Swart zetten.
    Vind ik leuk
    ADOswansea +277
    maandag 16 april 2018 om 17:38
    Hoe seniel kan iemand zijn??
    Vind ik leuk
    Polly11 +3439
    maandag 16 april 2018 om 17:39
    Hahaha, Sjakie, je zult ook eens toegeven dat PSV beter was.....iedere dag neemt men je minder serieus, de clown van het Nederlandse voetbal
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    maandag 16 april 2018 om 17:39
    Waar ging het mis?

    "Nou, totaal vond ik het misgegaan zijn."

    Ajax' seizoen perfect samengevat.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    maandag 16 april 2018 om 17:42
    Jezus zeg respect voor de man maar die man praat echt onzin snap niet dat mensen nog naar deze man luisteren hij moet gewoon lekker een puzzel boekje kopen wedstrijd voor de buis kijken doet een hoop mensen een plezier mee hij zet alles wat met Ajax te maken verschut !!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:42
    Zonde dat Sjakie dement is!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:45
    Heeft ie de 3 goals gemist
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:49
    Geen vernedering hoe wil Sjaak het dan noemen als je 3-0 op je klopte krijgt van je concurrent voor de titel ook nog in een rechtstreeks duel
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1854
    maandag 16 april 2018 om 17:57
    Hahahahahaha...... het blijft toch een volstrekt raadsel waarom dit soort dorpsidioten steeds weer een podium krijgen om hun onzin uit te kramen...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:03
    Godver sjaak. Op alle fronten overklast
    Vind ik leuk
    pos +8661
    maandag 16 april 2018 om 18:08
    De ene 3-0 is de andere niet. Het is vooral een vernedering omdat de praatjes vooraf weer torenhoog waren. Van Ajax supporters weten we vaak niet beter maar zelfs onder spelers/trainers wordt het gehalte praatjesmakers wel erg groot.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:09
    Hahahaha Sjakie toch! Blij dat Ajax ook regelmatig met 7-0 en 6-1 wordt afgedroogd, dan is idd een 3-0 nederlaag in een KAMPIOENSWEDSTRIJD bij de grote rivaal natuurlijk geen vernedering..

    Het was aan alles te zien dat Ajax er ALLES aan deed om de wedstrijd te winnen... met grootbek Kluivert voorop! Hhahaha. Als de wil niet zo groot was geweest, was het waarschijnlijk 6-0 oid geworden!

    Knap hoe Ajacieden elke keer dat kromme weer in hun voordeel proberen te lullen... Moet deze man niet opgenomen worden? Hij lijkt aan enorm realiteitszin verloren te hebben..
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:20
    Sympathiek dat Sjaak PSV feliciteert
    Vind ik leuk
    Hulsink +437
    maandag 16 april 2018 om 18:24
    Ja dat is natuurlijk weer een subjectieve opmerking van meneer Swart, ik had niet anders verwacht! Deze meneer bekijkt alles maar dan ook alles door een ajax bril.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    maandag 16 april 2018 om 18:29
    Hij heeft nog gelijk ook Psv scoorde maar Ajax miste ook zat kansen
    Vind ik leuk
    Smash +3076
    maandag 16 april 2018 om 18:31
    En ik mag niet zeggen dat die man ze niet allemaal meer op een rijtje heeft? Vanaf nu trek ik mij er niets meer van aan! Die vent is echt gek!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:32
    Sjaak is een hele slechte verliezer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:35
    Ik vond het ook geen vernedering want ik heb niet gekeken
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    maandag 16 april 2018 om 18:52
    Klopt! 10 punten! Kampioen! En Ajax, schoftig in uitvak, schoftig gedrag door bus op te wachten. Eeuwige machtstrijd in de club! 3 trainers, deze gaat het ook weer niet worden. Kortom, Sjaak heeft gelijk, het is dit jaar helemaal niets bij Ajax.
    En v.w.b. vernedering: 3-0, 10 punten als gezegd, 2 rode kaarten. Tja!!!!
    PS Vandaag verdomd weinig berichten van Lil'Kluivert en z'n propagandafamilie! Slim als je zo'n dramatische wedstrijd hebt gespeeld, kun je beter maar je muil een hele tijd houden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    maandag 16 april 2018 om 18:58
    Gisteren schreeuwde hij nog uitstappen!
    Vind ik leuk
    Blindsy +10407
    maandag 16 april 2018 om 19:08
    Tja, als je de uitslag los wil maken van de 90 min voetbal, misschien niet, Sjaak. Maar toch, als je met je grote mond (we zijn beter, PSV is bang voor ons) in de kampioenswedstrijd je tegenstander een waardeloze zondag kan bezorgen, jezelf terug kan knokken in de titelstrijd... maar je verliest met 3-0? En je wordt mede vanwege die stuitende arrogantie door heel NL uitgelachen? Zou dat bij mij wel als een vernedering voelen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:37
    Arme Sjakie, die heeft een oprecht Ajax hart en dan doet het, heul, heul, veel pijn als je met 3-0 afgetekend op je kloten krijgt..
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:40
    Sjaak tijd voor je dementie pilletjes
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:51
    Er is écht niemand die zó slecht tegen z'n verlies kan, als Sjakie. Schitterend gewoon!
    Dat groepje oude Amsterdamse kunstenaars, acteurs en oud-voetballers waarmee hij 2x in de week een balletje trapt verheugt zich telkens weer op de Ajax-verontwaardiging van Swart. Ik las van de week nog een stukje van Guus Hiddink (hoort ook in de groepje), over hoe leuk de maandagochtend-training is.
    Mooi toch, de man is een echte Ajacied en pure supporter hij kent geen enkele realiteit als het over de wedstrijd gaat.
    Vind ik leuk
    John040 +2164
    maandag 16 april 2018 om 19:52
    Ja Sjaak Akax speelde fantastisch gaven niks weg en hadden zeker 20 open kansen.Hoe kun ke zo een demente deniel aan het woord laten.Hij praat net zo dom en langzaam als hij voetbalde. Gewoon middelmatig. Mister PSV is een echte icoon topscoorder aller tijde betaald voetbal.
    Vind ik leuk
    035 +5069
    maandag 16 april 2018 om 22:42
    Heb jij hem wel eens zien voetballen? Was een top rechtsbuiten.
    Vind ik leuk
    Wurmpie +246
    maandag 16 april 2018 om 19:55
    He sjaak blaaskaak is er weer wat een vent wij zijn ajax quj zijn de beste.
    Nou sjaak al jaren geen kampioen geweest meeste geld hebben en nog geen kampioen op de speeldag dat het er om ging ben je af gegaan zelfs eigen supporters zeggen dat kijk in t stadion kijk toen de bus in Amsterdam kwam. Lult sjaak nou of zijn de supporters nou gek van ajax nou eigenlijk beide wel .
    Maar denk toch niet dat ze brand maken en de bus opwachten en een speler een klap voor de kop geven
    Sjaak je maak jezelf belachelijk en de rest van je club hou gewoon je kop eens
    Vind ik leuk
    psv1996psv +113
    maandag 16 april 2018 om 20:13
    LOL 3-0 is gewoon een vernedering. Dit is wel echt erg PSV heeft niks laten zien??? LOL PSV was IJZER STERK!
    Vind ik leuk
    Mi amigo +109
    maandag 16 april 2018 om 20:20
    Het wordt wel zielig zo langzamerhand.
    Laat iemand zeggen dat hij zich keer op keer voor lul zet.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12710
    maandag 16 april 2018 om 20:39
    Zeiksnor.
    Vind ik leuk
    Arvin +2950
    maandag 16 april 2018 om 20:55
    Volgens mij ben ik de enige hier, maar ik geniet altijd zo van sjakie. Zijn pure ajax hart en de frustratie als het niet lukt. Gewoon een eerlijke recht door zee man met ietswat een gekleurde bril. Ik hou daar wel van. Ben niet eens een ajaxied :P
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1152
    maandag 16 april 2018 om 21:03
    De beste Ajacied op het moment! Kan je nagaan ;-)
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    maandag 16 april 2018 om 21:33
    Nee, hij vond het geen vernedering om hij als Ajaxspeler niet op het veld stond.

    Je bent de rijkste club van land
    De club met de grootste bek van het land
    Nog roepen dat psv bang voor ajax zou zijn
    Een wedstrijd verliezen van je directe concurrent die kampioen wordt..

    Voor elke speler van ajax die op het veld stond, voelt als vernedering aan
    Ze zullen het niet toegeven, dan wordt je ook nog zogenaamd hartelijk verwelkomd door je eigen fans..

    Afgang, Ten hag kon de wedstrijd niet meer kantelen langs de lijn, hij had er een te schore stem voor :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:10
    Het was niet Cocu ! Maar Guus Hiddink waar alle lof naar toe moet ! Ajax had J-C PSV heeft G-H !
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:16
    Wat n fucking held die gast!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:18
    Die kan je toch net meer serieus nemen
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    maandag 16 april 2018 om 22:36
    Haha. 3-0 en stadion en supporters aangevallen door Ajax-supporters en 2x rood. Wanneer ben je dan vernederd???
    Vind ik leuk
    FACT +2242
    maandag 16 april 2018 om 22:52
    Ach Sjaak..........

    Hou vol he!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:56
    Sjaak Swart is een vermakelijke karikatuur van de club en zichzelf; zowel vice versa als ex aequo.

    Toen PEC Zwolle met 5-1 Ajax oprolde in de bekerfinale en zijn club miraculeus aan een 10-1 ontsnapte vond Sjaak Swart dat destijds geen vernedering, 'want ons aller Ajax had haar dag niet'.

    Prachtige teksten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:02
    Ach die Sjaak...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:49
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 15:20
    Hahahaha wat bestaan er toch grappige oude mensen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Swart: 'Vond het geen vernedering, PSV heeft ook niks laten zien'