'Mertens en Napoli in impasse: Belg kan voor minder dan 30 miljoen vertrekken'

    'Mertens en Napoli in impasse: Belg kan voor minder dan 30 miljoen vertrekken'

    Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 17:56ma 16-04-2018 om 17:56

    De contractverlenging van Dries Mertens bij Napoli verkeert in een impasse. De dertigjarige Belg overweegt inmiddels een Spaans of Engels avontuur aan te gaan, meldt althans Calciomercato.

    Napoli probeert al enige tijd het contract van Mertens te verlengen, maar tot dusver zonder succes. De huidige verbintenis loopt medio 2020 af. Vooral de transferclausule van 28 miljoen euro voor buitenlandse clubs is voorzitter Aurelio De Laurentiis een doorn in het oog. Napoli wil daarvan af, Mertens lijkt daar minder happig op.

    Een vertrek van de oud-speler van AGOVV, FC Utrecht en PSV is zelfs niet uitgesloten. Mertens overweegt of hij nog eens wil ervaren hoe het is om in de Primera Division of in de Premier League te spelen. Hij is sinds 2013 bij Napoli actief. Dit seizoen scoorde Mertens zeventien keer in 32 competitieduels. Hij staat echter al vijf duels droog.

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19940
    maandag 16 april 2018 om 18:01
    Koopje!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:08
    Misschien een ruildeal en Kluivert en Younes erbij betrekken in de deal? Ajax kan wel een rappe aanvaller gebruiken met internationale ervaring.
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    maandag 16 april 2018 om 18:26
    Zo naief om nog te denken dat dergelijke spelers voor nederlandse clubs willen spelen...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:29
    En toen werd je wakker. Mertens wil graag hogerop. Niet in de kelder voetballen
    Vind ik leuk
    Mauritz +1273
    maandag 16 april 2018 om 18:08
    WEER HELEMAAL NIETS IN Amsterdam
    Vind ik leuk
    murmur27 +1614
    maandag 16 april 2018 om 19:56
    Altijd leuk, oude Ajacied in schaapskleren dat je bent.
    Vind ik leuk
    Lubje +742
    maandag 16 april 2018 om 18:25
    Ik heb me verbaasd over zijn prestaties en waarde bij Napoli.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 16 april 2018 om 18:46
    Gewoon transfervrij laten vertrekken. Ze krijgen Younes toch als nieuwe kabouter.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:35
    Als ik Mertens was zou ik de BPL wel vermijden
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:25
    Hij is nog altijd welkom bij PSV.
    Vind ik leuk
    Demi +305
    dinsdag 17 april 2018 om 07:44
    En weer draait het richting ajax..om ziek van te worden..
    Vind ik leuk
    Guntherr +1374
    dinsdag 17 april 2018 om 08:45
    Wauw, die gast is zeker 80 mil waard.. Pakt die goed aan, kan Driesje het zelf in zijn zakken steken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws