Belg in bloedvorm dit seizoen niet meer in actie: race tegen de klok voor WK

Belg in bloedvorm dit seizoen niet meer in actie: race tegen de klok voor WK

maandag 16 april 2018 om 18:22

Michy Batshuayi komt waarschijnlijk de rest van het seizoen niet meer in actie voor Borussia Dortmund. Dat meldt de Duitse topclub via Twitter. De Belg zou nog wel hoop mogen koesteren op deelname aan het WK.

Batshuayi wordt sinds 31 januari door Chelsea verhuurd aan Dortmund en was met negen treffers in veertien optredens ijzersterk bezig. Een enkelblessure die de aanvaller opliep in de derby tegen Schalke 04 (2-0) gooit nu roet in het eten. Voor Dortmund is dat een hard gelag. De club staat momenteel vierde in de Bundesliga en is in de race voor een rechtstreeks Champions League-ticket.

Trainer Peter Stöger vreesde al dat de kwetsuur Batshuayi enige tijd aan de kant zou houden en zijn vermoedens werden na onderzoek bevestigd. Die Borussen verwachten dit seizoen geen beroep meer op Batshuayi te kunnen doen. Volgens de club is het wel mogelijk dat de Belg op tijd fit is voor het WK, maar dat wordt een race tegen de klok.

Plaats een reactie

Teo Smith +18198
maandag 16 april 2018 om 18:25
Ah triest.


Prima jongen en een topgozert.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:25
Jammer voor hem. Leuke speler
Vind ik leuk
Gustavo +1295
maandag 16 april 2018 om 18:32
Oei, dat is kut voor België. Lukaku en Hazard hebben al bewezen dat ze op mondiaal niveau de kar niet kunnen trekken. Hopen dat hij op tijd fit is.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:40
lukaku heeft zich wel weer goed ontwikkeld dit seizoen
Vind ik leuk
Gustavo +1295
maandag 16 april 2018 om 18:43
Ik vind het niet veel. Sorry man.
Vind ik leuk
RtdDub +6318
maandag 16 april 2018 om 19:03
Valt nog mee.
Las gisteren ergens dat ie zijn been had gebroken en terug was naar Chelsea
Vind ik leuk
Cookee +8080
maandag 16 april 2018 om 19:12
Springgelenkverletsung... is dat spring gewricht letsel?
Achillespees? Kom op VP, moet ik hier alles zelf doen? ;)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:22
Jup, iemand moet het doen Cookee!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:22
Geweldige spits. Hopelijk kan hij het WK nog redden. Chelsea blijft maar zoeken naar een nieuwe spits terwijl ze deze geweldenaar onder contract hebben staan. Ongelofelijk!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:47
W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Belg in bloedvorm dit seizoen niet meer in actie: race tegen de klok voor WK