Weinig sympathie voor Twente: 'Jaartje penitentie kan de publieke opinie draaien'

Weinig sympathie voor Twente: 'Jaartje penitentie kan de publieke opinie draaien'

donderdag 19 april 2018 om 08:13

Het lijkt er op dat FC Twente volgend seizoen in de Jupiler League speelt. Volgens sommigen kan zo'n jaartje in de Eerste Divisie louterend werken, maar daar is Pieter Nieuwenhuis, directeur van adviesbureau Hypercube, het niet mee eens.

"Louterend? Louterend? Nou, als je van SM houdt misschien", zegt Nieuwenhuis in gesprek met Voetbal International. "Nee dit doet pijn. Het publiek is trouw daar, maar wat je al niet moet inleveren aan tv-geld. Je zal een heel nieuw team moeten bouwen. Een ploeg die in een keer kampioen wordt. Want met deze spelers word je ook in de Jupiler League geen kampioen."

"Nee, het enige louterende zou moreel kunnen zijn", vervolgt Nieuwenhuis. "Buiten Twente is er buitengewoon weinig sympathie voor onze vrienden. Een jaartje penitentie kan misschien de publieke opinie doen draaien. Wie weet ontstaan er dan weer wat warmere gevoelens voor FC Twente."

Lees meer over:EredivisieFC Twente

Plaats een reactie

Ruud40 +10843
donderdag 19 april 2018 om 08:19
Nul sympatie
Ze hebben gewoon alles en iedereen jarenlang bedonderd.
Mogen wat mij betreft ook veel langer dan een jaar in de JL blijven.

En Vitesse, 7 doelpunten tegen Sparta en 3 tegen AZ in de laatste wedstrijden mag het duwtje geven. Dus als twente nog een kans wil hebben, zal de verdeding een keer moeten uitblinken.

En enige waar het vervelend voor is, is de inwoners van Enschede die geen twente fan zijn, die krijgen namelijk een rekening van miljoenen voor hun kiezen
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 08:23]
Vind ik leuk
HJR +6125
donderdag 19 april 2018 om 08:27
En de inwoners die wel Twente fan zijn dan? Die kan je ook niet verantwoordelijk houden voor handelen van een club.
Vind ik leuk
Bossie020 +3191
donderdag 19 april 2018 om 08:32
De goede moeten onder de kwade lijden.

Je kan een bankrover ook niet vrijspreken omdat zijn kinderen zo dol op hem zijn.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:12
Haha, mooi voorbeeld!
Vind ik leuk
HJR +6125
donderdag 19 april 2018 om 11:54
Maar je kan zijn kinderen die fan van de bankrover zijn, niet verantwoordelijk houden voor de daden van de bankrover ;)
Vind ik leuk
Dicky +14782
donderdag 19 april 2018 om 13:45
Nee een heleboel fans valt veel te verwijten maar voor het steggelen van de club kan je ze niet verantwoordelijk houden.
Vind ik leuk
Bossie020 +3191
donderdag 19 april 2018 om 16:03
Dat zijn ze ook niet. Die klappen volgend seizoen gewoon dapper door in Almelo.
Vind ik leuk
Ruud40 +10843
donderdag 19 april 2018 om 08:37
De fans hebben jarenlang plezier gehad van een club die sportief gezien ver boven zijn stand leefde en dat werd mogelijk gemaakt door met alles wat maar mogelijk was te frauderen.
Ze hebben CL mee mogen maken, EL, bekers gewonnen.

En de niet twente fans in Enschede krijgen daar de komende jaren de rekening voor gepresenteerd aangezien de stad miljoenen gaat verliezen. De fans krijgen nu gewoon de rekening voor het feest dat ze ten koste van anderen gevierd hebben
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
donderdag 19 april 2018 om 09:14
Wil njij je post even recht zetten?
Of ben jij net zoals zovelen hier die elkaar napraten omdat je er geen weet van heb?
Even ter correctie op jouw nonsens post:

Kampioen en bekers gwonnen ZONDER enige smet.
CL gespeeld onder NORMALE zaken zoals elke andere Nederlandse club CL speelde.
Het jaar DAARNA, vanwege mislopen CL geld op de slot dag (week na de bekerwinst) begon Munsterman en co te sjoemelen omdat ze het geld al hadden uitgegeven.
En wat hebben ze misdaan?
Alle andere spelers van alle andere clubs vermoord?
Zo wordt er hier wel op gereageerd!
Nee, ze hebben de boekhouding niet op orde.
Jij wel?
Anders moet jij ook toch de "doodstraf" krijgen?
Vind ik leuk
peinke +1670
donderdag 19 april 2018 om 09:40
Typische reactie van een Tukker. Een ander heeft het altijd gedaan, die deugen niet en vinden dat ze te zwaar gestraft worden voor hun gedrag. Zelden hoor je ze over het in stand houden van hun club door garantstellingen van gemeente, sponsoren e.d. Het gesjoemel van de KNVB in het voordeel van de FC. Zelden hoor je ze over het schandelijke gedrag om in deze tijd trainers te blijven ontslaan en af te kopen. Zelden hoor je ze over de wanordelijkheden in dat drugshol onder het stadion en de foute invloed van een groep supporters richting management wat geen supporters zijn.
Kortom, de hele wereld is tegen FC Twente, en dat klopt. Het gesjoemel van de toenmalige leiding wordt ze heus wel een keer vergeven, maar dat eindeloze chauvinisme en wijzen naar een ander, is heel voetbalminnend Nederland meer dan zat. Dus, lekker een poosje opzouten, hoeveel regeltjes en excuses je nog probeert aan te dragen.

En luister knul, doe geen poging om deze post te laten corrigeren, want dat gaat echt niet lukken. Dit is het. Take it!
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 09:42]
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
donderdag 19 april 2018 om 09:49
Zeg knulletje uut zwolle
Waar zeg ik dat een ander wat gedaan heeft? Erg dom van jou dit te verkondigen.

Ik geef toe dat Twente ZELF in de fout is gegaan!

MAAR, niet voor of tijdens de hoogtijdagen maar ERNA.

En dat wilde ik veranderd zien.

Want pas erna was het Munsterman in zijn bolle kop geslagen, dat hij Twente nog groter wilde maken.

Dus hou je waffel een keertje over tukkers die dit en dat.............

Uit Zwolle komen juist de chauvinisten en groot praters.

Tukkers zijn meer met elkaar en rustiger.

Vind ik leuk
peinke +1670
donderdag 19 april 2018 om 09:51
Ze zijn vooral veel dommer, behoren tot de onderkant van de Nederlandse samenleving en hebben te vaak een iets te grote bek. Zo ook jij, dus terug in je hok en stoppen met blaffen. Kansloos figuur!
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
donderdag 19 april 2018 om 12:11
Holten en Nijverdal behoren tot Twente.
Echter heeft het Zwolsche bestuur of whatever de weg van Holten naar Nijverdal de Sallandse heuvelrug genoemd.
Bij ons is het nog steeds Holterberg.
Wie is nu kansloos de jaloerse mens?
Juist Zwolle kan het niet hebben dat de driehoek, tegenwoordig vierhoek, Almelo, Hengelo, Oldenzaal en Enschede meer affiniteit met Osnabrück - Münster hebben dan de hoofdstad (klein stadje) Zwolle.
Vind ik leuk
peinke +1670
donderdag 19 april 2018 om 14:14
Wij hakken liever dat hele gebied af. Wij zijn een welvarend gedeelte van Overijssel, maar hebben meer last dan gemak van al die Twentse triestheid. Dus, je vergist je. Alles wat nog een Twents karakter had is opgeheven, failliet of verhuist richting Zwolle. Het blijft t.o.v. de hoofdstad een duf dorp met trieste politiek en een armtierig grote groep kansloze figuren, zowel sociaal als maatschappelijk. Dus, beetje respect voor de hoofdstad anders verpatsen we jullie aan de Duitsers, of liever gezegd, we geven jullie weg, inclusief dat geldverslindende vliegveldje. De Jupiler Veste kan gaan fungeren als schaatsbaan en als inloopveldje voor die jaarlijks huppelende paardjes bij jullie in de buurt. Ik kan met deze triestheid de hele middag wel vullen, maar goed, even lekker op een terrasje in Zwolle is beter.
Doei mennekes!
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 14:25]
Vind ik leuk
El Unicum +2828
donderdag 19 april 2018 om 12:17
Peinke weer met z'n degelijke argumenten. Lucky Kes is veels te netjes en beheerst in zijn reactie en jij gaat door met ongefundeerde en persoonlijke aanvallen. En dan roepen dat anderen tot de onderkant van de samenleving behoren. Wat een kansloos figuur ben jij, je toont hier namelijk aan dat je daar zelf tot behoort.
Vind ik leuk
peinke +1670
donderdag 19 april 2018 om 14:14
Waarschijnlijk heb je niet eens mijn eerste bescheiden reactie gelezen, maar reageer je op een reactie.

Houd je bek, vind jij netjes?

Heerlijk, want dat bedoel ik, typisch kenmerk van een niet al te snuggere Tukker. Voor jou geldt het zelfde - Wie de schoen past, trekt hem aan. Of moet ik dat vertalen of uitleggen?
Veel succes tegen Ajax 2 e.d. We zijn de eerste jaren van jullie verlost, heerlijk!
Het was nog mooier geweest als PEC jullie deze week al de nekslag hadden toegebracht. Maar langer lijden is misschien nog wel toepasselijker!
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
El Unicum +2828
donderdag 19 april 2018 om 15:07
"Dus hou je waffel een keertje over tukkers die dit en dat............." klinkt toch heel wat anders dan "Houd je bek" vind je niet? Of ben jij dermate laaggeschoold dat jij het onderscheid niet kan zien?

Je zit alleen maar te generaliseren. Getuigt niet van intelligentie. Bovendien ben je uiterst slecht geïnformeerd. De Universiteit Twente is een van de meest spraakmakende technische en innoverende universiteiten van Nederland. Dat zal jou waarschijnlijk zijn ontgaan, want het moge duidelijk zijn dat jij alles behalve universitair geschoold bent, of daar de capaciteiten voor hebt. Sterker nog, je bent er klaarblijkelijk geeneens van op de hoogte. Je kan me wel vertellen dat het anders is, maar dat gelooft geen hond.
Vind ik leuk
peinke +1670
vrijdag 20 april 2018 om 08:45
,,Dit en dat''. Of durf je al die door mij genoemde triestheid niet te herhalen.
Oh en daar heb je ze weer met de UT. 95 procent van de studenten komt uit de randstad of andere delen van Nederland. Het gekke is, dat nagenoeg 98 procent na het afstuderen weer vertrekt uit dat trieste dorp om elders een carriere op te bouwen. Een ding staat vast al voordat ze beginnen aan een studie, ze blijven niet hangen. De enige slimme tukker die daar naartoe gaat en afstudeert heeft al snel door dat hij richting Duitsland moet. Geen enkele ontwikkelingsmogelijkheid, geen slimme industrie, ondanks al die moeite die gedaan is voor de ,,maakindustrie''. Het enige is een ,,sloopbedrijf'' op dat geldverslindende grasveldje wat ze daar vliegveld noemen. Daar is de Wessels-dynastie alleen maar rijker van geworden. Jongen, je weet niet half in wat voor een triest gebied je woont met nog steeds de laagst geschoolden (ondanks die UT); hoogste percentage werklozen, bijstandstrekkers, kansloze buitenlanders en natuurlijk een gedeelte van die ,,maatschappelijk zo belangrijke'' trieste groep Twentesupporters en een gemeentebestuur die liever garantstellingen afgeeft dan het PersoonsGebonden budget te betalen aan ernstig hulpbehoefende mensen. In dat trieste gebied woon jij ook waarschijnlijk.
Geloof me niet, maar neem een uurtje de tijd om een beetje te zoeken. Je zult schrikken!
Komt nu bij dat zelfs dat voetbalcluppie naar de afgrond kukelt en dan.... Tip! Niet meer schreeuwen, maar handen uit de mouwen steken, niet meer een ander de schuld geven, want het komt toch echt door Tukkertje zelf.
Ik kan het weten, ik vertrok in een vroeger leven richting de hoofdstad, de beste move die ik heb gemaakt. Ik zet geen stap meer over de grens van Tukkerland, waar dat ook maar wezen mag. Maar ik kies voor veiligheid, ik stop bij Raalte.
Sterkte de komende tijd!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 08:49]
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 09:16
Twente degradeert nu gewoon omdat ze de minste punten hebben gehaald. Klaar. Lullig voor de fans maar dan kun je elke club die degradeert wel in de eredivisie houden omdat het zo sneu is voor de fans.

Nav dat hele fraudegebeuren had Twente moeten degraderen. Ze regelen het nu gewoon zelf dmv van wanprestaties op het veld. De slechtste degradeert. Uithuilen en opnieuw beginnen in de eerste divisie
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 09:16]
Vind ik leuk
Nistel +2623
donderdag 19 april 2018 om 09:47
Ze gaan er nu in elk geval op legitieme, sportieve gronden uit. Dus dat doen ze helemaal zelf. Daarmee zijn alle huilverhalen over fans, de gemeente Enschede en hoe zonde het is dat zo'n grote club lager moet spelen met zo'n stadion meteen niet zo heel relevant meer. Hadden ze maar meer punten moeten pakken.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:36
Helemaal niet. Twente is juist onterecht bestraft, omdat ze waarschijnlijk te groot werden

" Wie binnen en buiten FC Twente maar naar Munsterman en Van der Laan blijft wijzen, heeft iets te verbergen, is rancuneus of niet goed op de hoogte. Met terugwerkende kracht is er voor het duo zelfs enige genoegdoening, omdat de KNVB-arbitragecommissie FC Twente niets verwijt in de zaak Tadic en het CAS (Internationaal Sporttribunaal) het contract tussen investeringsfonds Doyen Sports Group en Sporting Lissabon rechtsgeldig heeft verklaard. FC Twente had eenzelfde deal met Doyen Sports Group.

Zo blijkt dat FC Twente in die roerige overlevingsstrijd soms onterecht boetes zijn opgelegd, verbannen is van Europees voetbal en indirect ten onrechte drie punten heeft ingeleverd. Het geeft eens te meer aan dat een club, zelfs als de publieke opinie tegen is, nooit zijn recht moet opgeven een rechtszaak te beginnen, te arbitreren en beroep aan te tekenen tegen uitspraken. Hoezeer wordt gedreigd met hel en verdoemenis, in het geval FC Twente vanuit de KNVB met toenmalig directeur Bert van Oostveen als inquisiteur."

De telegraaf
Vind ik leuk
Ruud40 +10843
donderdag 19 april 2018 om 08:39
HAHA

Ik hoop niet alleen dat ze degraderen, maar ook dat ze failliet gaan en terug moeten naar de derde divisie

En dan is het nogmaals feest in heel Nederland, behalve Enschede dan.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:44
Dat hebben de meeste kuddedieren.
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
donderdag 19 april 2018 om 09:24
Ik hoop wat anders..............
Vind ik leuk
Jur74 +6038
donderdag 19 april 2018 om 10:02
Failliet hoeft van mij ook weer niet, maar ik zou het werkelijk fantastisch vinden als ze eruit pleuren. Ik zie ze nog zingen in het Afas stadion dat wij failliet moesten gaan en zie .......KARMA!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:45
De nek omgedraaid door een Amsterdamse rechter. Uit jaloezie van een kampioenschap.

Net als bij AZ.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 09:01
De Telegraaf als bron. Haha wat een grap
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
donderdag 19 april 2018 om 09:25
Dat was ook de bron van het frauderen.....De Telegraaf........nog steeds aan het lachen?
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 09:26
Net als het internationaal sporttribunaal zeker...
Vind ik leuk
HanV +3166
donderdag 19 april 2018 om 10:14
Een artikel van 13-4-2018:
https://www.tubantia.nl/fc-twente/degradatie-fc-twente-zet-gemeente-enschede-met-rug-tegen-muur~aaa44394/
Vind ik leuk
Hakbal +471
donderdag 19 april 2018 om 08:22
Als je met deze selectie geen kampioen wordt zeg ik houd dan de selectie intakt
Vind ik leuk
Bossie020 +3191
donderdag 19 april 2018 om 08:35
De stakeholders binnen de selectie gaan echt niet in de Juup spelen. Bovendien zal er voor miljoenen moeten worden gesaneerd. Salarisverlaging voor iedereen.
Vind ik leuk
HanV +3166
donderdag 19 april 2018 om 10:18
De stakeholders zitten op de tribune, de 'strongholders' op het veld, de ziekenboeg of het strafbankje. Lam lost Cuevas af.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:23
Je word met deze selectie geen kampioen in de jupiler league? Pardon? Dat word je op je sloffen nog met deze selectie.
Vind ik leuk
Ruud40 +10843
donderdag 19 april 2018 om 08:26
Misschien wordt er in de JL minder voetbal van een elftal gevraagd en meer strijd?
En wanneer je 10 potjes veel beter bent dan de tegenstander zakt je eigen niveau automatisch ook flink, iets dat ook andersom werkt
En zijn de omstandigheden, weinig publiek, weinig sfeer, nauwelijks media aandacht een factor waardoor andere kwaliteiten nodig zijn?
En dat kan zoveel invloed hebben op de sfeer binnen je club dat presteren ineens niet meer vanzelfsprekend is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 08:28]
Vind ik leuk
Rodajc +7948
donderdag 19 april 2018 om 08:27
Die verdediging is behoorlijk dramatisch hoor, daar begint het toch echt. Anders kwamen spelers als Maher, Assaidi en Jensen echt wel goed tot hun recht.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:42
Wel ja. Lekker laten praten.

Het komt gewoon door de degradatiestress.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:23
En zo is het, uithuilen en van de de grond af opnieuw beginnen!
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
donderdag 19 april 2018 om 09:27
Dit zijn tenminste comments waar een Twente supporter wat aan heeft. Klasse!
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:25
Geen sympathie voor FC Twente is toch logisch?
Voor de trouwe fans is de aankomende degradatie een ramp, want zij kunnen hier nks aan doen, maar voelen het harder dan wie dan ook bij de club.
Fans zijn immers de club!
Maar buiten de fans om gun ik ze deze degradatie van harte....
Jarenlang financieel wanbeleid, ten koste van andere, mag en moet eens gestraft worden.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:40
Alle clubs goochelen met cijfertjes. En dichten gaten met onzin. Het komt allemaal op hetzelfde neer.

Alleen bij Twente hebben ze alle kasboeken ff binnenste buiten gekeerd.

Omdat Twente kampioen werd.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:49
Is dat zo? Heb je aanwijzingen dat Ajax met wurgcontracten werkt en fraudeert in de boekhouding? Bronnen graag, want zo'n beschuldiging moet je hard kunnen maken.
Vind ik leuk
El Unicum +2828
donderdag 19 april 2018 om 09:07
Er zijn tal van ex bestuurders die strafrechtelijk veroordeeld zijn voor fraude, witwassen, zwart geld etc.
Bij Twente is niemand veroordeeld. Een FIOD onderzoek loopt nog wel. Bij andere clubs werden pas veroordelingen uitgesproken nadat het onderzoek was afgerond. Bij Twente zijn er al meerdere veroordelingen geweest terwijl het onderzoek nog loopt, met het gevolg dat er veroordelingen zijn geweest waarvan de aanklacht inmiddels is vervallen of waar Twente voor is vrij gesproken.
Dat de menigte dit nog steeds toejuicht geeft alleen maar hoe simpel het is om de publieke opinie te sturen. Incapabel of onwillend om voor zichzelf na te denken.
Staatsen die dat terecht aankaart wordt zelfs beschimpt en uitgelachen.
Dictators zoals Kim Jong Un, die het moeten hebben van hersenspoeling, zouden trots zijn op wat de KNVB in Nederland heeft gepresteerd.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 17:15
Applaus.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 09:40
Ajax is meerdere keren door het OM en de fiod schuldig bevonden voor fraude en valsheid in geschifte. Ook had Ajax contracten met doyen. Ajax is hiervoor allemaal gek genoeg nooit bestraft door de KNVB.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 09:46
Ajax is daar destijds niet voor gestraft (je hebt het over 2001 neem ik aan) bij gebrek aan bewijs. Voor de zwartgeldaffaire in 1989 werden de commercieel directeur en de penningmeester van Ajax uiteindelijk wel veroordeeld.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:01
Ja door het OM en de FIOD. Maar geen enkele straf van de KNVB!

In 2001 is Ajax ook schuldig bevonden hoor.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:28
Ik ben benieuwd of Twente degradatie überhaupt overleeft. Ondanks dat ze nog steeds een hoge begroting hebben lees je dat het financieel niet heel sterk is. Een degradatie zou toch een flinke klap zijn.
Vind ik leuk
slaski +1994
donderdag 19 april 2018 om 08:28
Karma the Bitch is gearriveerd. Eindelijk.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:36
Ik heb gehoord dat ze binnenkort gaat zingen.
Vind ik leuk
slaski +1994
donderdag 19 april 2018 om 08:41
Een afscheidslied dan zeker ? Of een treurmars ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 08:42]
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:36
Die bij Hyperkubus ... hebben ook overal verstand van. Lachwekkend.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:40
Als Twente degradeert trek ik een biertje open en dat zal zeker geen Grolsch zijn! Met deze temperaturen is een Hertog Jan Weizener wel erg lekker.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 09:43]
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:48
Twente is momenteel de meest onsympathieke club van de ED dus lekker volgend seizoen in de JL.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 08:58
auf wiedersehennnn
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 09:00
Volgend seizoen half vol stadion en veel spelers die vertrekken. Wordt nog gezellig daar, maar misschien heeft de jupiler league met Twente en Nec twee voor jupiler begrippen 2 grote clubs zitten.
Vind ik leuk
Liwwadder +3964
donderdag 19 april 2018 om 09:22
Haha! Een jaartje...forget it! J.L. is een gedrocht van de knvb maffia met zijn Eredivisie B teams erbij. Een jaartje kan zo meer jaren worden..wake up!
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 09:23]
Vind ik leuk
coci +246
donderdag 19 april 2018 om 09:27
Degenen die de boel hebben op geblazen zijn allang weg.
Door het eigendom van het stadion kunnen ze wel een goede basis voor toekomstige begroting handhaven
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 09:54
Een nieuw team bouwen moet je sowieso. Met dit brandhout wordt het niks. Dus moet je eerst die lulhannes van een van Halst er voorgoed uittrappen en een verstandige TD aanstellen.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:00
Beetje eigen schuld dat de sympathie weg is, als je bewust de boel flest en de KNVB je spaart ten kosten van een andere club dan haal je dit op je hals.
Wat mij betreft hoeven ze ook voorlopig niet terug te keren naar de eredivisie
Vind ik leuk
remakil +4140
donderdag 19 april 2018 om 10:10
Mooi, dan ga ik ze zondag de 29ste lekker uitzwaaien in Arnhem...
Mijn cluppie speelt die dag uit, dus dan ga ik wel een middagje leedvermaak hebben bij Vitesse thuis. De uitzwaaiwedstrijd voor Twente... :P
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:13
Ongeloofelijk dat gertjan durfde te zeggen over schijtbakkenvoetbal terwijl die club kampioenword en zef degradeerd waardeloze trainer gert jan Verbeek moet nooit ergens meer aan de bak komen wat een schijttrainer zeg
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
donderdag 19 april 2018 om 12:18
?????????
Wat heeft het één met het ander te maken?
Vind ik leuk
guusje +871
donderdag 19 april 2018 om 10:16
jaartje penetratie!?!?
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 12:18
Jaartje?mmmm....
Zo makkelijk kom je niet uit die JL....
Vind ik leuk
Cookee +8548
donderdag 19 april 2018 om 16:26
Denk dat er in de Juup wel een paar clubs zijn die tegen Twente een stapje harder lopen. Ik heb liever Sparta en Roda. Want als er maar 1 promoveert in de Juup dan maakt 't voor alle andere clubs een lastige opdracht al is er nooit iets zeker in de Juup.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 16:26]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 09:13
wij hebben die nederlaag in de beker nog goed te maken dus laat ze maar komen dacht ik zo
Vind ik leuk
Cookee +8548
zaterdag 21 april 2018 om 13:11
Ja, haha. Ach in de beker had Cambuur niet veel te melden en toen deed het pareltje voorin nog mee.
Maar kan best zijn dat het lot Hake weer aan Twente koppelt. Maar denk toch dat ze een maatje te groot zijn. Al snap ik dat Cambuur vrijuit kan ballen en zij loodzware druk voelen.
Vind ik leuk
RR12 +203
donderdag 19 april 2018 om 13:33
De man heeft gelijk..en vanaf dan is t ook klaar..
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:48
De erfenis van Munsterman & Co. Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel!!!
Vind ik leuk
Cookee +8548
donderdag 19 april 2018 om 16:29
Vorig seizoen dacht ik net als jij, toen had de straf mogen komen.
Maar nu voel ik geen leedvermaak meer, de supporters hebben geen schuld aan wat 2 man deden.
Al had er een alarmbel mogen rinkelen ergens.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 15:28
Twente degraderen heerlijk
Nou je ziet het na 2xtrainer wissel
Vind ik leuk
Cookee +8548
donderdag 19 april 2018 om 16:23
Deze groep wordt in de juup meteen kampioen, Boere schiet er alleen al 35 in.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 09:14
deze groep......maar iedereen gaat weg namelijk na degradatie.
Vind ik leuk
Cookee +8548
zaterdag 21 april 2018 om 13:14
Ja, das ook weer waar. Denk toch dat veel talent graag naar Twente komt, ze gingen toen ook het 1e jaar terug, was dat in 80? Toen greep Cambuur ook net 2 punten naast de schaal. Korbach zet toen bij Twente. Maar zoals jij ook al schreef... RKC en Cambuur en Graafschap en Eagles, kwamen in een flinke dip eerst. Eigenlijk is dit niet te voorspellen, je hebt gelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Weinig sympathie voor Twente: 'Jaartje penitentie kan de publieke opinie draaien'