Opmerkelijke enquête Everton verbaast Allardyce: 'Wat ik mezelf geef? Een elf'

    Opmerkelijke enquête Everton verbaast Allardyce: 'Wat ik mezelf geef? Een elf'

    donderdag 19 april 2018 om 18:47

    Everton-manager Sam Allardyce is niet blij met een actie van zijn club. The Toffees hebben een enquête gestuurd aan de fans, waarin onder meer wordt gevraagd de trainer te beoordelen.

    Volgens Allardyce heeft voorzitter Bill Kenwright inmiddels zijn excuses aangeboden. De fout zou liggen bij de marketingafdeling van de club. "Het was gewoon een fout, het gaf jullie de kans om met mooie verhalen te komen", laat de opvolger van Ronald Koeman weten in Engelse media.

    "Welke uitkomst eruit gaat rollen, maakt voor mij niet uit. Pas als iemand in de top van de club mij opbelt en zegt dat ik niet meer nodig ben, reageer ik teleurgesteld", vervolgt Big Sam. "De vraag die werd gesteld aan de supporters was wat jullie van de manager, de spelers en de stafleden vinden. Daar blijkt duidelijk uit dat onze marketingdirecteur niet goed snapt hoe voetbal werkt."

    Allardyce ziet er toch de humor wel van in. "Welk cijfer ik mezelf zou geven? Ach, rot op. Een elf." Everton neemt na 34 speelrondes de negende plaats in de Premier League in.

    Poll

    Doet Allardyce het beter dan Koeman bij Everton?

    (2014 stemmen)

    Plaats een reactie

    Koeroe +11174
    donderdag 19 april 2018 om 18:53
    Opmerkelijk dat er op nee gestemd wordt. Heeft niet 250 mil uitgegeven en de club van degredatienood naar de negende plek geloodst. Spel ziet er dan wel niet uit maar ach wat wil je liever?
    Vind ik leuk
    RtdDub +10627
    donderdag 19 april 2018 om 19:49
    In de wedstrijden die Koeman daar voor zijn ontslag voor zijn kiezen kreeg, heeft Allardyce het totaal niet beter in gedaan in de returns

    https://i.gyazo.com/aff799a53f36c6143e16400525536318.png

    Van Burnley verliezen ziet er rot uit in dat rijtje maar die staan nu gewoon 7de.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2498
    donderdag 19 april 2018 om 18:54
    Ik vind wel dat Allerdyce het beter doet dan Koeman. Voetballend is het vaak niet om aan te zien onder Big Sam, maar hij haalt wel beter resultaat dan Koeman de eerste weken van dit seizoen deed.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    donderdag 19 april 2018 om 19:47
    Als je kiest voor Big Sam, dan weet je het voetbal wat je te wachten staat.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2498
    donderdag 19 april 2018 om 19:58
    Zeker! Daarnaast ook een vreselijke man. Maar wel garantie voor resultaat, vooral voor de kleinere ploegen.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    donderdag 19 april 2018 om 20:24
    Zegt veel over Everton dat nadat ze 150 miljoen hebben verspild ze bij hem uit moeten komen. 150 miljoen en dan dichterbij de degradatiezone dan de plek voor Europees voetbal :D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    donderdag 19 april 2018 om 18:58
    Een van de meest koppige trainers die er zijn te vinden!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:05
    Hij doet het pas beter als hij Europees voetbal haalt,heeft Koeman wel gedaan, overigens vind ik dat je met deze selectie sowieso top 8tot 10 moet halen,hij heeft Klaassen wel geflikt met z'n beleid.
    Vind ik leuk
    Mo +10990
    donderdag 19 april 2018 om 19:13
    Hahaha die stelling
    Vind ik leuk
    kerel +1819