Gevoelige nederlaag voor Raiola: Lukaku ruilt zaakwaarnemer in voor Jay-Z

    Gevoelige nederlaag voor Raiola: Lukaku ruilt zaakwaarnemer in voor Jay-Z

    vrijdag 20 april 2018 om 12:46

    Een gevoelige nederlaag voor Mino Raiola. De invloedrijke zaakwaarnemer is door Romelu Lukaku aan de kant gezet voor Roc Nation Sports, het managementbureau van rapper Jay-Z.

    Roc Nation verdedigt met onmiddellijke ingang de commerciële belangen van Lukaku. De move van de Manchester United-spits zat er al even aan te komen, omdat hij zijn doelpunt tegen Bournemouth woensdagavond vierde door het logo van Roc Nation uit te beelden.

    Het vertrek van Lukaku uit de stal van Raiola zorgt voor een opmerkelijke situatie bij Manchester United. Zlatan Ibrahimovic en Henrikh Mkhitaryan verlieten de club, terwijl Paul Pogba naar verluidt op de nominatie staat om na dit seizoen te vertrekken.

    Lukaku is na Jerome Boateng (Bayern München) de tweede voetballer van naam die zich bij Roc Nation voegt. De portefeuille van Jay-Z en co. bestond tot voor kort enkel uit basketballers (NBA), American footballers (NFL), baseballers (MLB) en boksers.

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 april 2018 om 12:50
    Interessant....
    Vind ik leuk
    The Iceman +6742
    vrijdag 20 april 2018 om 12:52
    99 problems but Raiola ain't one
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6274
    vrijdag 20 april 2018 om 13:23
    hahah :D
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1613
    vrijdag 20 april 2018 om 16:51
    dit is nu echt origineel........jij mag blijven iceman
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 12:53
    Haha jay-z.
    Wtf
    Vind ik leuk
    3Bier +6924
    vrijdag 20 april 2018 om 12:58
    Beyoncé mee naar de onderhandelingen en je haalt er een paar miljoentjes meer uit aan salaris. Beter dan een dikke Italiaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:57
    Dat wel ja
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2429
    vrijdag 20 april 2018 om 12:59
    Echt he.. van een oude pizza bakker naar een oude coke dealer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:25
    Doet het al een decennia heel goed daar duidelijke stap om verder te groeien.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    vrijdag 20 april 2018 om 13:00
    Raiola heeft al aangegeven een naamsverandering te overwegen. Min-R is denk ik de grootste kanshebber.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5686
    vrijdag 20 april 2018 om 13:01
    Wie wil er nou naar een zaakwaarnemer die deze prachtige sport 'soccer' noemt?!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2666
    vrijdag 20 april 2018 om 13:04
    Een Amerikaanse rapper zal vast veel nuttige contacten hebben binnen het Europese voetbal..
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:27
    ... dit zeiden ze in de VS ook tien jaar geleden...

    Roc nation is onderhand een miljarden bedrijf en nog kijken mensen naar jay als of hij dom is haha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    Leffe +1062
    vrijdag 20 april 2018 om 13:04
    Sinds wanneer hebben Americanen ook al verstand van voetbal dan!!, dit draait om geld voor de Belg!!.,,
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:29
    ..verdiep je in het bedrijf.. deze man zorgt heel goed voor zn sporters en staat ook alles behalve als de meest lucratieve deal. Het is een bedrijf dat sport nog op 1 heeft staan. En de voetbal competitie daar is niet klein ofzo het is dat andere sporten groter zijn.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1152
    vrijdag 20 april 2018 om 13:07
    Die Jay-Z is er wel wat bleekjes op geworden.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    vrijdag 20 april 2018 om 13:11
    En Beyonce wat dikker..
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12918
    vrijdag 20 april 2018 om 13:08
    Lukaku zoekt gewoon een ingang naar de Hollywood rich and famous, kan hij zeggen dat Jay-Z en consorten zijn "vrienden" zijn...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    vrijdag 20 april 2018 om 13:11
    Die wil straks ook bij LA Galaxy de opvolger van Zlatan worden.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12918
    vrijdag 20 april 2018 om 13:12
    Zal mij niks verbazen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6742
    vrijdag 20 april 2018 om 13:27
    Dan had hij beter dezelfde zaakwaarnemer als Zlatan (Raiola dus) kunnen houden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:31
    Hahaha Raiola mag de veters niet eens strikken haha 10 jaar geleden begonnen en nu al groter dan raiola ooit zal zijn.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6742
    vrijdag 20 april 2018 om 13:33
    Dat zal allemaal best, maar gesteld werd dat de overstap naar Jay-Z bedoeld is om uiteindelijk Zlatan op te volgen bij LA Galaxy. Dat lijkt mij een vreemde reden om te breken met dezelfde zaakwaarnemer als Zlatan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:37
    En ajacied_8 is een insider?
    Vind ik leuk
    The Iceman +6742
    vrijdag 20 april 2018 om 13:39
    Nee, niemand zegt dat. Ik geef gewoon aan waarom zijn hypothetische scenario niet heel voor de hand liggend is. Niets ten nadele van Jay-Z hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:41
    Nou ROC Nation is een miljarden bedrijf met decennia ervaring in miljarden deals... raiola heeft er exact 0 afgesloten van een miljard. Lijkt me duidelijk dat dit gewoon heel slim is van deze speler.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6742
    vrijdag 20 april 2018 om 13:47
    Alle waardering voor ROC Nation Sports, maar ze bestaan pas 5 jaar en de gezamenlijke waarde van alle contracten was per september 2017 906 miljoen dollar. ROC Nation zelf bestaat al wat langer inderdaad (2008), dus 1 decennium aan ervaring.

    Bron: https://www.forbes.com/companies/rocnation/
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:59
    Roc nation het bedrijf... en dan ook de namen die het daar voor voerde... je weet rappers houden van naams veranderingen..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    Gerro +5791
    vrijdag 20 april 2018 om 13:16
    Lekker bezig lukaku nu word die grote bek van rioolrat hopelijk ook een stuk mínder
    Vind ik leuk
    Topdrie +2294
    zaterdag 21 april 2018 om 00:16
    Heeft Chucky Lozano net aan z'n stal toegevoegd. Dus dat zal wel meevallen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29343
    vrijdag 20 april 2018 om 13:29
    Gaan ze vast ook samen een track droppen op Insta!
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1786
    vrijdag 20 april 2018 om 13:46
    ManU (Mourinho?) is Raiola zat en al zijn spelers worden geloosd.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10882
    vrijdag 20 april 2018 om 14:42
    "as soccer clients."

    Football.
    You bunch of see you next tuesdays.

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gevoelige nederlaag voor Raiola: Lukaku ruilt zaakwaarnemer in voor Jay-Z