'Hij heeft dat niet slim gedaan met Ziyech, ook al ben ik enorm fan van hem'

'Hij heeft dat niet slim gedaan met Ziyech, ook al ben ik enorm fan van hem'

vrijdag 20 april 2018 om 14:44

Khalid Boulahrouz oordeelt van een afstandje, maar hij vindt dat Marco van Basten het niet handig heeft gespeeld met Hakim Ziyech. De uitblinker van Ajax werd nooit gebeld door de toenmalige assistent-bondscoach.

"Je mist bij het Nederlands elftal een speler als Wesley Sneijder of Robin van Persie, iemand die iets geks kan doen, iets extra's kan brengen. Dat kan Hakim wel", zegt Boulahrouz in gesprek met Helden. "Marco van Basten heeft dat niet slim gedaan, ook al ben ik enorm fan van hem. Marco heeft hem nooit gebeld."

"Maar misschien had het zo moeten zijn. Hakim doet het goed bij het Marokkaanse elftal en gaat naar het WK. Je kunt hem geen ongelijk geven. Nederland gaat niet", vervolgt 35-voudig international, die deze zomer supporter is van Marokko. Het land is ingedeeld bij Spanje, Portugal en Iran. "Toen ik de groepsindeling zag, dacht ik: dit wordt lastig."

"Nadat ik het Nederlands elftal zag spelen tegen Portugal, was ik wel weer positiever gestemd. De grote Cristiano Ronaldo moet worden uitgeschakeld, dan stelt die ploeg niet meer zo veel voor. Als Marokko de eerste wedstrijd wint van Iran, komen ze ongetwijfeld op stoom", besluit Boulahrouz.

Plaats een reactie

vrijdag 20 april 2018 om 14:47
Dat eeuwige gezeik over Ziyech en het Nederlands elftal is na dit seizoen hopelijk voorbij.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:22
Blij toe.
Hij geeft zo nu en dan een leuk steekballetje, maar levert veel te veel ballen in.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:00
Die jongen kan verschrikkelijk goed voetballen maar een mentaliteit van n natte krant. Ondanks zijn voetbalkwaliteiten moet je blij zijn dat hij niet voor ned kan voetballen. Je ergert je kapot....
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 22:58
Heeft een eigen mening hij is in iedergeval geen yes men ja knikker
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 18:36
Vind die crosspass van hem anders wel goed.
Vind ik leuk
Decimius +2883
vrijdag 20 april 2018 om 14:48
'Wij van Wc-eend...'.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
vrijdag 20 april 2018 om 15:10
Omdat Bouhlarouz en Ziyech allebei profvoetballer zijn?
Vind ik leuk
Decimius +2883
vrijdag 20 april 2018 om 16:59
Ja dat zal et zijn..
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
vrijdag 20 april 2018 om 17:03
Ja, ik snapte je wel, maar WC-eend is gewoon een bedrijf dat zichzelf aanprijst. Hoe is dat hetzelfde als een Nederlandse Marokkaan die een andere Nederlandse Marokkaan prijst? Als Ronald de Boer zegt dat hij Van de Beek goed vindt, of Van Persie, dan zeg je het toch ook niet?
Vind ik leuk
Decimius +2883
vrijdag 20 april 2018 om 17:05
Klopt, dan niet nee, alleen het is gewoon een feit dat mensen van dezelfde cultuur elkaar meer steunen in woord en daad. Is niet anders met Nederlanders in een ander gat op de wereld.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
vrijdag 20 april 2018 om 17:10
Haha, en iedereen is vergeten om Khalid Sinouh te bellen om het hem ook even te vertellen :p

Dat is misschien waar, maar je zal hem niet hetzelfde horen zeggen over Mahi, dus het is niet alsof hij spelers noemt omdat ze Marokkaan zijn.
Dat hij het voor Ziyech opneemt zal misschien met zijn achtergrond te maken hebben (dat ze hem überhaupt vragen ook gok ik), maar het gaat te ver om aan te nemen dat hij spelers prijst puur omdat ze dezelfde achtergrond hebben.
Vind ik leuk
Decimius +2883
vrijdag 20 april 2018 om 17:13
In dit geval denk ik van niet. Ziyech is zo onderhand het Marokkaanse troetelbeertje geworden.. Want de grote gemene Nederlanders behandelen hem slecht.. Maak mij verder geen hol uit, vind het gewoon typerend.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
vrijdag 20 april 2018 om 17:15
Nou, troetelbeertjes zijn wel iets populairder dan Hakim.
Vind ik leuk
Decimius +2883
vrijdag 20 april 2018 om 17:17
Worden die niet uitgefloten dan?
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
vrijdag 20 april 2018 om 17:21
Dat is niet de bedoeling van een troetelbeertje nee.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:49
Een van de betere voetballers van de eredivisie, had makkelijk basis gestaan in NL.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:50
Hakim heeft voor marokko gekozen, laat het los mensen..
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:09
en gelukkig maar
Vind ik leuk
Rodajc +8093
vrijdag 20 april 2018 om 14:50
Hakim Ziyech past niet in het Nederlands Elftal. Genoeg kwaliteiten maar puur als persoon. Kan totaal niet met kritiek omgaan.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:54
Hoebedoel je niet tegen kritiek kunnen, ik denk juist dat die prima zal passen bij NL en zich daar ook prima zou doorontwikkelen.
Vind ik leuk
Rodajc +8093
vrijdag 20 april 2018 om 15:00
Zijn reacties en houding als hij kritiek krijgt getuigen van arrogantie, alsof hij het beter weet en nooit iets fout doet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 23:00
Wat een zware onzin jij heb totaal geen mensenkennis idioten hier
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
vrijdag 20 april 2018 om 14:52
Ziyech bericht nr 174 van het dit uur... Het is nu wel klaar! Heel veel voetballers worden wel eens uitgefloten en ruzië met supporters. Vorig jaar werd die Veijnovic bedreigt door Feyenoord supporters. En toen maar een paar topics. Wat is er nou speciaal aan die Ziyech?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:03
Het wordt weer eens tijd voor Younes na al die berichten over Ziyech!
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
vrijdag 20 april 2018 om 15:11
Maar dan wel over zijn geweldige voetbalkwaliteiten en niet over dat gezeur met Napoli!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:45
Als we het over voetbalkwaliteiten moeten gaan hebben zijn we snel klaar;)
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
vrijdag 20 april 2018 om 16:07
Ik denk dat het aantal artikelen daarover wel klopt met hoe goed hij is.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:15
Klopt, was er geen één. Ging alleen over zijn contract.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
vrijdag 20 april 2018 om 16:17
Daarom, maar nog steeds. Ik zie elke dag precies het goede aantal artikelen over Younes' kwaliteiten voorbijkomen.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
vrijdag 20 april 2018 om 14:55
Had met zijn vingers in de neus basis gestaan in dit Nederlands elftal.
Vind ik leuk
Mass +3761
vrijdag 20 april 2018 om 14:57
16 de ajax topic sinds deze ochtend. Allemaal hosanna stukjes...hahahaha
Vind ik leuk
pico323 +5053
vrijdag 20 april 2018 om 15:04
jaloers kind
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:04
Zijn snel tevreden bij Ajax en VP!
Vind ik leuk
Mass +3761
vrijdag 20 april 2018 om 15:36
Vooral VP.....
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:00
Hij zit nu twee jaar bij het Marokkaanse voetbalteam... Zal wel weer gaan kriebelen bij Ziyech.... Misschien moet ie zich gaan naturaliseren tot Belg. Kan ie daar ook twee jaar voor spelen.
Vind ik leuk
pos +7292
vrijdag 20 april 2018 om 15:04
Ik dacht dat we Blind toch allemaal de schuld hiervan hadden gegeven ?
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
vrijdag 20 april 2018 om 15:08
Echt, waar maakt iedereen zich druk om?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:21
Zo'n arrogant ventje hoef ik niet in Oranje te zien voetballen, ook al kan hij goed voetballen. Doe mij dan maar wat harder werkende voetballers dan hem!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:36
Gelukkig heeft Nederland haar eer behouden en is dit omhoog gevallen merokaans prinsje de NLse voetbalfan bespaart gebleven. Wegwezen met dit soort saboteurs. Heb je niets aan en dat zal de toekomst uitwijzen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:40
ziyech blijft nog eeuwig discussie in nederland .er komen veel marokkaanse talenten aan hoopelijk worden die niet in de steek gelaten zo als ziyech
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
vrijdag 20 april 2018 om 16:08
Ben bang van wel.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 18:35
In de steek gelaten..... je doet net alsof hem iets is aangedaan terwijl ie zich gewoon opstelt als een verwende kleuter. Die neppe gast wil respect van mensen als Van Basten terwijl ie zelf nog HELEMAAL NIETS heeft gepresteerd.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 18:33
Interessant..... weg met die nepnederlander uit Dronten.
Vind ik leuk
Marco S +3643
vrijdag 20 april 2018 om 20:56
Ik vind het ook zo vervelend dat Jan Smit nooit gevraagd is om voor Marokko uit te komen op het songfestival
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Hij heeft dat niet slim gedaan met Ziyech, ook al ben ik enorm fan van hem'