'Hij heeft dat niet slim gedaan met Ziyech, ook al ben ik enorm fan van hem'

    'Hij heeft dat niet slim gedaan met Ziyech, ook al ben ik enorm fan van hem'

    vrijdag 20 april 2018 om 14:44

    Khalid Boulahrouz oordeelt van een afstandje, maar hij vindt dat Marco van Basten het niet handig heeft gespeeld met Hakim Ziyech. De uitblinker van Ajax werd nooit gebeld door de toenmalige assistent-bondscoach.

    "Je mist bij het Nederlands elftal een speler als Wesley Sneijder of Robin van Persie, iemand die iets geks kan doen, iets extra's kan brengen. Dat kan Hakim wel", zegt Boulahrouz in gesprek met Helden. "Marco van Basten heeft dat niet slim gedaan, ook al ben ik enorm fan van hem. Marco heeft hem nooit gebeld."

    "Maar misschien had het zo moeten zijn. Hakim doet het goed bij het Marokkaanse elftal en gaat naar het WK. Je kunt hem geen ongelijk geven. Nederland gaat niet", vervolgt 35-voudig international, die deze zomer supporter is van Marokko. Het land is ingedeeld bij Spanje, Portugal en Iran. "Toen ik de groepsindeling zag, dacht ik: dit wordt lastig."

    "Nadat ik het Nederlands elftal zag spelen tegen Portugal, was ik wel weer positiever gestemd. De grote Cristiano Ronaldo moet worden uitgeschakeld, dan stelt die ploeg niet meer zo veel voor. Als Marokko de eerste wedstrijd wint van Iran, komen ze ongetwijfeld op stoom", besluit Boulahrouz.

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 april 2018 om 14:47
    Dat eeuwige gezeik over Ziyech en het Nederlands elftal is na dit seizoen hopelijk voorbij.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13356
    vrijdag 20 april 2018 om 15:22
    Blij toe.
    Hij geeft zo nu en dan een leuk steekballetje, maar levert veel te veel ballen in.
    Vind ik leuk
    Castromann +6880
    vrijdag 20 april 2018 om 16:00
    Die jongen kan verschrikkelijk goed voetballen maar een mentaliteit van n natte krant. Ondanks zijn voetbalkwaliteiten moet je blij zijn dat hij niet voor ned kan voetballen. Je ergert je kapot....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 22:58
    Heeft een eigen mening hij is in iedergeval geen yes men ja knikker
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 18:36
    Vind die crosspass van hem anders wel goed.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    vrijdag 20 april 2018 om 14:49
    Een van de betere voetballers van de eredivisie, had makkelijk basis gestaan in NL.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:50
    Hakim heeft voor marokko gekozen, laat het los mensen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:09
    en gelukkig maar
    Vind ik leuk
    Rodajc +14337
    vrijdag 20 april 2018 om 14:50
    Hakim Ziyech past niet in het Nederlands Elftal. Genoeg kwaliteiten maar puur als persoon. Kan totaal niet met kritiek omgaan.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    vrijdag 20 april 2018 om 14:54
    Hoebedoel je niet tegen kritiek kunnen, ik denk juist dat die prima zal passen bij NL en zich daar ook prima zou doorontwikkelen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14337
    vrijdag 20 april 2018 om 15:00
    Zijn reacties en houding als hij kritiek krijgt getuigen van arrogantie, alsof hij het beter weet en nooit iets fout doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 23:00
    Wat een zware onzin jij heb totaal geen mensenkennis idioten hier
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    vrijdag 20 april 2018 om 14:55
    Had met zijn vingers in de neus basis gestaan in dit Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    Mass +5248
    vrijdag 20 april 2018 om 14:57
    16 de ajax topic sinds deze ochtend. Allemaal hosanna stukjes...hahahaha
    Vind ik leuk
    pico323 +5614
    vrijdag 20 april 2018 om 15:04
    jaloers kind
    Vind ik leuk
    Always PSV +11113
    vrijdag 20 april 2018 om 15:04
    Zijn snel tevreden bij Ajax en VP!
    Vind ik leuk
    Mass +5248
    vrijdag 20 april 2018 om 15:36
    Vooral VP.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:00
    Hij zit nu twee jaar bij het Marokkaanse voetbalteam... Zal wel weer gaan kriebelen bij Ziyech.... Misschien moet ie zich gaan naturaliseren tot Belg. Kan ie daar ook twee jaar voor spelen.
    Vind ik leuk
    pos +8762
    vrijdag 20 april 2018 om 15:04
    Ik dacht dat we Blind toch allemaal de schuld hiervan hadden gegeven ?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16521
    vrijdag 20 april 2018 om 15:08
    Echt, waar maakt iedereen zich druk om?
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +323
    vrijdag 20 april 2018 om 15:21
    Zo'n arrogant ventje hoef ik niet in Oranje te zien voetballen, ook al kan hij goed voetballen. Doe mij dan maar wat harder werkende voetballers dan hem!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:40
    ziyech blijft nog eeuwig discussie in nederland .er komen veel marokkaanse talenten aan hoopelijk worden die niet in de steek gelaten zo als ziyech
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27991
    vrijdag 20 april 2018 om 16:08
    Ben bang van wel.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    vrijdag 20 april 2018 om 18:35
    In de steek gelaten..... je doet net alsof hem iets is aangedaan terwijl ie zich gewoon opstelt als een verwende kleuter. Die neppe gast wil respect van mensen als Van Basten terwijl ie zelf nog HELEMAAL NIETS heeft gepresteerd.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    vrijdag 20 april 2018 om 18:33
    Interessant..... weg met die nepnederlander uit Dronten.
    Vind ik leuk
    Marco S +4391
    vrijdag 20 april 2018 om 20:56
    Ik vind het ook zo vervelend dat Jan Smit nooit gevraagd is om voor Marokko uit te komen op het songfestival
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Hij heeft dat niet slim gedaan met Ziyech, ook al ben ik enorm fan van hem'