Ajax komt met bevestiging: streep door seizoen en voorbereiding Veltman

    Ajax komt met bevestiging: streep door seizoen en voorbereiding Veltman

    vrijdag 20 april 2018 om 14:34

    Het seizoen van Joël Veltman is voorbij. De Ajax-aanvoerder heeft volgens zijn club 'ernstig knieletsel' overgehouden aan de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo. Hij kan ook een streep zetten door de voorbereiding van volgend seizoen.

    Veltman kreeg in de eerste helft van Ajax - VVV (4-1) een optater van Ralf Seuntjens, verdraaide zijn knie en verliet het veld per brancard. Vrijdag werd de gekwetste rechterknie van de aanvoerder onderzocht in het ziekenhuis en daar kwam de vrees uit: Veltman ligt er lang uit.

    Ajax spreekt van 'ernstig knieletsel', maar kan nog geen uitsluitsel geven over de aard en de omvang. Gevreesd wordt voor een kruisbandblessure. Volgende week wordt een vervolg gegeven aan het onderzoek.

    Het staat vast dat Veltman in elk geval de komende maanden niet inzetbaar is voor Ajax-trainer Erik ten Hag. Hij mist de resterende wedstrijden van het seizoen en de voorbereiding op volgend seizoen. Ajax heeft voor volgende week een update aangekondigd over de situatie.

    Plaats een reactie

    kladblok +606
    vrijdag 20 april 2018 om 14:37
    what goes around, comes around
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:40
    Zo kan je niet zijn. Hij speelt fel. Maar nooit met de intentie iemand te blesseren.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 14:41
    Hoe weet je dat?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    vrijdag 20 april 2018 om 14:49
    Dan raakten er wel vaker spelers geblesseerd tegen Veltman. Als je speelt om te blesseren lukt dat ook wel.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 14:50
    Misschien is Veltman zo incapabel dat ie het probeertt maar dat het niet lukt om iemand te blesseren? Aangezien hij heel geforceerd probeert te schoppen altijd
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    vrijdag 20 april 2018 om 14:51
    Dat lijkt me niet. Hij maakt fouten, dat klopt, maar mensen kapot trappen gaat juist beter als je slecht bent.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32096
    vrijdag 20 april 2018 om 15:47
    Pepe kan anders best een aardig balletje trappen....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    vrijdag 20 april 2018 om 15:55
    Zonder z'n meedogenloze verdedigen hadden we hem allemaal niet gekend.
    Vind ik leuk
    Jozef +36999
    vrijdag 20 april 2018 om 14:57
    Hij blesseert nooit iemamd, maar als hij kon zou hij het zeker doen, want jij weet dat. Zoiets?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13819
    vrijdag 20 april 2018 om 16:18
    Noem er maar eens 1 op die door Veltman geblesseerd eruit is getrapt. Ik weet er geen.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 16:20
    Dat wil niet zeggen dat Veltman niet aan het schoppen is geslagen en niet lomp is toch? Seuntjes doet dit toch ook niet structureel, in dit geval heeft Veltman pech, en hebben de tegenstander van Veltman geluk dat ze niet geblesseerd raken he, dus het is niet echt een argument om te zeggen dat Veltman niemand blesseert dat wil niet zeggen dat hij geen schoppert is.
    Vind ik leuk
    kladblok +606
    vrijdag 20 april 2018 om 14:42
    meen je dit nou serieus? meest smerige speler op de nederlandse velden
    Vind ik leuk
    plein19 +2032
    vrijdag 20 april 2018 om 14:46
    Reactie verwijderd door vp: provocatie
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    vrijdag 20 april 2018 om 14:53
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3788
    vrijdag 20 april 2018 om 14:58
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32096
    vrijdag 20 april 2018 om 15:48
    Cuevas kan er ook wat van....
    Vind ik leuk
    HanV +4268
    vrijdag 20 april 2018 om 16:04
    Evenveel kaarten als Lam, alleen heeft Cuevas minder wedstrijden gespeeld. Blikbaar zijn de overtredingen van Cuevas erger want die maakt er nog niet de helft.
    Vind ik leuk
    HJR +7483
    vrijdag 20 april 2018 om 16:23
    Ja haal die discussie er weer bij
    Vind ik leuk
    plein19 +2032
    vrijdag 20 april 2018 om 16:53
    Zoveel beledigingen ordinair taalgebruik en totale onzin en dan wordt mijn opmerking Lozano slaat vaker verwijderd als provocatie. Dat was geen provocatie maar een een feit
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12795
    vrijdag 20 april 2018 om 23:14
    Veltman en Lozano hebben allebei 7x rood gehad in hun carrière.
    Het verschil is alleen dat Veltman een verdediger is en Lozano aanvaller, Veltman is 26 en Lozano is pas 22, en bij Veltman waren 2 van de 7 direct rood terwijl dat bij Lozano maar liefst 6 van de 7 waren.
    Dus misschien is het inderdaad een feit ;p
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    vrijdag 20 april 2018 om 14:47
    Meen jij deze reactie nou serieus? Veltman speelt zeker op het randje maar maakt zeker nooit een overtreding om iemand te blesseren eerder vervelende slimme overtredingen om de counter eruit te halen. Verder maakt ie weleens een schwalbe en praat ie onzin. Maar wat jij zegt klopt niet en kan zeker niet door de beugel.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    vrijdag 20 april 2018 om 14:58
    Veltman geeft helemaal niet elleboogstoten om spelers te blesseren, hoor...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:59]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32096
    vrijdag 20 april 2018 om 15:48
    Nee, dat doet ie om ze te motiveren.
    Vind ik leuk
    HJR +7483
    vrijdag 20 april 2018 om 16:26
    En hij maakt ook wel eens een fop schwalbe en dan snel doorgaan ;).
    Harde speler niks mis mee. Komt wel voetballende kwaliteiten te kort. Zonde voor hem als hij eruit is, loopt nu waarschijnlijk transfer mis. Of het jammer voor Ajax is laat ik in het midden :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:50
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    plein19 +2032
    vrijdag 20 april 2018 om 15:01
    Verbeter ik het even als jou dat gelukkig maakt justin k.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 20 april 2018 om 15:04
    En kluivertje heeft beloofd bij ajax te blijven tot een kampioenschap. Kon wel eens grijze haren krijgen bij ajax.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1319
    vrijdag 20 april 2018 om 14:51
    En Veltman heeft hoeveel spelers het ziekenhuis ingeschopt als ik vragen mag?
    Vind ik leuk
    kladblok +606
    vrijdag 20 april 2018 om 15:04
    0, maar daar gaat het ook niet om. het is gewoon een verschrikkelijk gemene speler. ellebogen, schwalbes e.d. Daardoor krijg je de publieke opinie (behalve ajax supporters maar die nemen gezien de reacties op vp maar helemaal niet meer serieus) tegen je.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1319
    vrijdag 20 april 2018 om 15:21
    Je omschrijft hier de gemiddelde voetballer ;) Is het dan toch omdat ie bij Ajax speelt?
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    vrijdag 20 april 2018 om 16:13
    Normaal gesproken speelt een gemiddelde speler niet bij Ajax. Dus zegt alles over hem.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13819
    vrijdag 20 april 2018 om 16:20
    Daar gaat het wel om maar oke en weer door.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2809
    vrijdag 20 april 2018 om 14:37
    Waarschijnlijk gewoon een jaar er uit dus. Succes met de revalidatie!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 14:38
    Sterkte Veltman, wie uitdeelt moet kunnen incasseren, succes met het herstel in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    vrijdag 20 april 2018 om 14:40
    Rare opmerking.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 14:41
    Vertel.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39145
    vrijdag 20 april 2018 om 14:43
    Je hebt natuurlijk geen idee.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    vrijdag 20 april 2018 om 14:46
    Ik ben ook geen fan van Veltman, maar dit gun je niemand. Als je een beetje volwassen denkt hoefde ik dit niet uit te leggen.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 14:47
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:47]
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    vrijdag 20 april 2018 om 14:52
    Komt door die walgelijke zin van je '' wie uitdeelt moet kunnen incasseren '', lesje interpretatievermogen?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 14:52
    ALs je dat al walgelijk vind, dan wens ik je succes in het verdere leven, man man man
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    vrijdag 20 april 2018 om 14:54
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:47]
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 14:55
    Hahha mooi argument weer, klasse!
    Vind ik leuk
    Jozef +36999
    vrijdag 20 april 2018 om 15:00
    Vertel dan.

    Wat was je intentie ongeveer van wat je zei?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 15:09
    Dat wannee rje zelf uitdeelt ( lees schoppen en zuigen en lomp zijn) en iemand anders doet dit dan terug dat je risico loopt geblesseerd te raken en dat je dit dan op een of andere manier kan verwachten, het is dan niet minder erg en ik gun het hem niet, maar dat is dan het risico.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:39
    Sterkte!!! een spoedig herstel
    Vind ik leuk
    Rondebal +691
    vrijdag 20 april 2018 om 14:40
    Sterkte Veltman! Hoop dat je sterker terug komt!
    Vind ik leuk
    Unity +11
    vrijdag 20 april 2018 om 14:43
    Misschien wel een mooie gelegenheid voor de ligt om volgend jaar bij ajax te blijven en de aanvoerdersband over te nemen.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +323
    vrijdag 20 april 2018 om 14:43
    Ook al ben je niet de meest geliefde voetballer in de eredivisie, toch een goed herstel gewenst en sterker terugkomen!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19159
    vrijdag 20 april 2018 om 14:45
    Das klote... Dat wordt ook geen transfer..
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    vrijdag 20 april 2018 om 14:49
    Kijk dit dacht ik dus ook en das voor beide partijen vervelend. Maja dit gun je niemand, hopelijk komt hij er goed uit want zo als de berichtgeving u zegt kan het allemaal nog weleens veel erger zijn dan alleen een band.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2257
    vrijdag 20 april 2018 om 17:18
    We een grotere kans dat ze nu een betere rechts back aantrekken.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2484
    vrijdag 20 april 2018 om 14:46
    Je gunt het hem niet , maar de tribune is wel de positie waar hij het best tot z'n recht komt...
    Vind ik leuk
    Berbr +1988
    vrijdag 20 april 2018 om 14:48
    Jakkes. Sterkte en beterschap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:49
    Klote man! Zoek maar vast een nieuwe RB ajax want die deen is ook niet veel..
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:50
    Orejuela
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:50
    Die gaat van het zomer niet weg. Wat een aantal supporters toch hoopten...
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    vrijdag 20 april 2018 om 14:51
    Veltman heeft pure pech en zo’n blessure gun je niemand. De toespelingen van dommige, ik bedoel sommige ‘fans’ zijn schandelijk en zeggen veel over hun beperkte geestelijke vermogens. Joël, kop!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:52
    Beste nieuws wat ik in jaren heb gehoord! Heeft ons zeker en vast 2 misschien wel 3 landstitels gekost! 100% opzouten samen met die bontkraag en neem tenhag ook maar gelijk mee!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:53
    Heel veel sterkte Veltman en wat een onvolwassene reacties weer van sommige personen dit gun je niemand
    Vind ik leuk
    guusje +1121
    vrijdag 20 april 2018 om 14:53
    Sterkte Veltman, en spoedig herstel zodat je maar weer snel een paar van die Brabo huilebalken kan neersabelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31494
    vrijdag 20 april 2018 om 14:53
    Dit gun je niemand.

    Al is die kristensen nog slechter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:54]
    Vind ik leuk
    Leuv +16
    vrijdag 20 april 2018 om 14:55
    Met een beter nieuws kunnen we het weekend niet ingaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:55
    Geen vertrek in de zomer dus, zuur voor alle partijen.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    vrijdag 20 april 2018 om 14:56
    Triest voor die jongen. Ook met het oog op een eventuele transfer. Het moment is altijd ongelukkig maar nu helemaal voor alle partijen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    vrijdag 20 april 2018 om 14:56
    Jammer voor Veltman, sterkte! Ik zie de kansen voor mijn favoriete Ajax-speler nu wel toenemen. Mitchell Dijks, kom er maar in!
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    vrijdag 20 april 2018 om 14:57
    Nu een keer zelf aan de beurt, sneu maar hij deelt ook gedurig vieze overtredingen zelf uit...

    Vind ik leuk
    13 +13103
    vrijdag 20 april 2018 om 14:59
    Aanvoerdersband had zijn mogelijkheden voor transfer toch vergroot neem ik aan. Zuur voor hem dat dat er niet meer in zit.
    Vind ik leuk
    Arbee +2215
    vrijdag 20 april 2018 om 15:02
    Aiaiai, da's klote voor hem! Zeker ook met oog op komende zomer. Hij leek toch uit te kijken naar een transfer, en na zijn jarenlange inzet gunde ik hem die ook van harte. Want hoewel het op het veld niet altijd even goed is, is het wel een speler die altijd zijn best doet.

    Laten we hopen dat hij gewoon weer 100% uit deze blessure komt, dat Ajax vervolgens nog een (half) seizoen veel plezier aan hem kan beleven en dat er dan alsnog een leuke club voor hem komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:08
    Vreselijk. Voor welke voetballer dan ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:13
    Krijgt die ralf nu ook een aantal weken schorsing,oh ja ik ben geen feyenorder
    Vind ik leuk
    SimonSays +5952
    vrijdag 20 april 2018 om 15:15
    Ik gun het hem niet. Laatste jaren echt bakken met shit over hem heen gekregen, terwijl hij gewoon een uiterst nuttige kracht is voor Ajax. Misschien wat minder praatjes, maar dat wordt er ook bij Ajax met de paplepel ingegoten en dat is dus niet de schuld van Veltman zelf.

    Kortom: beterschap.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11184
    vrijdag 20 april 2018 om 16:45
    Nou vooruit... Like nr 2000! :-)
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    vrijdag 20 april 2018 om 15:20
    Sneu voor die gozer
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +866
    vrijdag 20 april 2018 om 15:21
    Mis je niks aan
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    vrijdag 20 april 2018 om 15:23
    Damn, dus dat wordt dan ook geen transfer deze zomer..
    Sterkte kerel !
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:24
    Dit gun je niemand, heel veel sterkte en hopelijk een voorspoedige revalidatie
    Vind ik leuk
    stratumseind +165217
    vrijdag 20 april 2018 om 15:24
    Een stuk of 3 rode kaarten had ie afgelopen seizoen wel verdiend , dit niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:26
    Ik ben geen Veltman fan met zijn altijd lompe overtredingen en ellebogen werk maar dit gun je niemand. Sterkte kerel. En beterschap
    Vind ik leuk
    soplul +3316
    vrijdag 20 april 2018 om 15:31
    Is er al iemand die heeft gezegd dat je dit niemand gunt?
    Nee?

    Bij deze....dit gun je niemand.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91451
    vrijdag 20 april 2018 om 15:32
    Sterkte, beterschap!
    Vind ik leuk
    meinema +1322
    vrijdag 20 april 2018 om 15:36
    Haha mooi. Vervelend mannetje, af en toe wat harder er in om te laten zien dat je er bent toch?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26242
    vrijdag 20 april 2018 om 15:38
    Seuntjens bedankt.. wat een lompert..
    Beterschap Veltman. Dit gun je niemand.
    Vind ik leuk
    edje2307 +369
    vrijdag 20 april 2018 om 15:39
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    RwR070 +189
    vrijdag 20 april 2018 om 15:41
    Kut Kunstgras!
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    vrijdag 20 april 2018 om 15:50
    Het is toch bijna te triest voor woorden dat in het grootste gedeelte van deze reacties het niet gaat om de blessure maar zoals gewoonlijk tegenwoordig de haat naar elkaars club. Een is voor ajax de ander is voor psv. Wat maakt het nou uit met welke speler het gebeurt. Dit gun je niemand en omdat hij zelf zogezegd er hard ingaat verdiend hij dit. Die kerel doet zijn werk. Hij is een verdediger. Moeten dat dan zwakke slapjanusen zijn die angst hebben om iemand pijn te doen. Voetbal is een contact sport en dit kan gebeuren. Niet de eerste keer voor hem vast ook niet de laatste keer. In plaats van dat ieder hier zo veel strijd tegen elkaar heeft over elkaars club of over elkaars intelligentie or whatever laten we normaal discussieren in plaats van iedereen keihard af te branden. Het gaat hier niet om psv niet om ajax maar om veltman. Stick to the topic in plaats van achterlijke nonsens naar elkaar te smijten dat moeten we als volwassen, meeste neem ik aan, mensen toch gewoon kunnen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:14
    Jij moet de politiek in moraalridder
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    vrijdag 20 april 2018 om 18:25
    Haha ik ben altijd van de woorden ja. Ik hou gewoon van de sport
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 07:29
    Reactie zoals een voetbalfan behoort, dit gun je niemand zo'n horrorblessure .
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20777
    vrijdag 20 april 2018 om 15:51
    Balen voor hem. Spoedig herstel gewenst
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:52
    Boontje komt om zijn loontje. Veltman ontloopt telkens straf voor rode kaarten en schorsingen, nu is ie er langdurig uit. Kan hij wel geen kaarten meer oplopen. Begint hij het nieuwe seizoen met een schone lei?
    Vind ik leuk
    Retweet +396
    vrijdag 20 april 2018 om 15:53
    Dan blijft ie nog wel een jaar in Amsterdam...
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2902
    vrijdag 20 april 2018 om 15:56
    Ajax noemt hem weer doodleuk captain?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:09
    Dat wordt gewoon een nieuwe RB kopen voor Ajax geen probleem want kopen is al jaren het motto in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    zaterdag 21 april 2018 om 09:58
    Ja gisteren jong psv gezien zit ook vrijwel niks zelf opgeleid bij. Met als toppunt malen die gewoon van ajax naar arenal ging en nu uit is gaan huilen bij psv. Dan hebben wij tenminste nog altijd een handvol echt eigen spelers zowel die zich aandienen als in de1e selectie dus lul niet zo zwak. Als je elk jaar word leeggeroofd moet je wat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:18
    by the way wel weer HEEL VEEL lege stoeltjes, wat een DIE HARD FANS
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 17:53]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:13
    Je moest gewoon 9 minuten nadenken om een 2e grap... knap hoor, kijken hoe vol het is bij jouw club met een stadion van 52.000 man
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:16
    Vol zoals elke wedstrijd, trouwste publiek van Nederland,
    Al die grote bekken meeste fans dit grootste dat en dan altijd lege stoeltjes, F.O.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +465
    vrijdag 20 april 2018 om 16:23
    Sterkte Joel. Het was een lompe overtreding op jou maar daar koop je niets meer voor.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    vrijdag 20 april 2018 om 16:39
    Ik hoop en neem aan dat vp gaat ingrijpen in deze discussie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11184
    vrijdag 20 april 2018 om 16:44
    Sneu voor die kerel, want dat hij zou gaan vertrekken stond voor mij wel vast. Had hem ook van harte een overstap gegund, maar nu bekend is dat hij sowieso al de voorbereiding moet gaan missen, moeten we nog maar zien of hij wel gaat vertrekken. Sterkte, gozert, ik vind je af en toe een enge kaartennaaier op het veld, maar dit gun je niemand.
    Vind ik leuk
    Wurmpie +249
    vrijdag 20 april 2018 om 16:57
    Geweldig nieuws zelf altijd laf en nu krijgt ie zelf een tik
    Vind ik leuk
    reymer71 +454
    vrijdag 20 april 2018 om 17:02
    Meest overschatte voetballer van de eredivisie..!
    Wat heeft die gozer al een fouten en blunders op zijn naam staan...onvoorstelbaar!!
    Gelukkig hebben we geen Ajax bondscoach meer dus de kans dat ie ooit weer in het Nederlands elftal komt is gelukkig klein.
    Mocht hij nou volgend seizoen helemaal niet spelen dan komt Ajax miss wel op 5 punten van PSV.
    Toch hoop ik op een goed herstel en dan lekker afbouwen bij Afc of zo..
    Vind ik leuk
    Caniggia +858
    vrijdag 20 april 2018 om 21:48
    Misschien is dit een kans voor Psv om Veltman voor weinig in te lijven.Die zijn nu toch op zoek naar kneusjes en snel geblesseerde spelers.Verder heb je er niet zoveel aan,maar als je iemand zoekt die graag geel pakt dan ben je bij Hem en Viergever aan het juiste adres.Dus Psv grijp je kans.
    Vind ik leuk
    reymer71 +454
    zaterdag 21 april 2018 om 08:10
    Ik ben geen PSV fan dat voorop gesteld.
    Maar idd wat PSV met viergever moet is mij volstrekt onduidelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:11
    Hij kan er alleen maar beter uitkomen...
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3215
    vrijdag 20 april 2018 om 17:29
    Zuur voor Veltman. Zo kan hij denk ik ook wel een streep zetten door zijn zomertransfer
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    vrijdag 20 april 2018 om 17:30
    Zonde, die had volgens mij deze zomer weggegaan. Gaat nu niet door.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9429
    vrijdag 20 april 2018 om 18:01
    Ohhh, erg zeg ! Gelukkig heeft hij de kampioenswedstrijd nog mee kunnen doen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    vrijdag 20 april 2018 om 20:10
    Pech voor hem, maar bekijk het ook eens van de positieve kant: Toch weer een extra stoeltje bezet tijdens de thuiswedstrijden. Misschien wel twee, als hij z’n vriendin meeneemt.
    Vind ik leuk
    Caniggia +858
    vrijdag 20 april 2018 om 21:43
    Nou daar ben je mooi klaar mee,zit die vent er volgend seizoen nog steeds.Hij zorgt er wel steeds voor dat Ajax wel met hem door moet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 22:56
    dit is het beste voor Ajax en Veltman, misschien stopt die droeftoeter er wel mee
    Vind ik leuk