Ajax komt met bevestiging: streep door seizoen en voorbereiding Veltman

Ajax komt met bevestiging: streep door seizoen en voorbereiding Veltman

vrijdag 20 april 2018 om 14:34

Het seizoen van Joël Veltman is voorbij. De Ajax-aanvoerder heeft volgens zijn club 'ernstig knieletsel' overgehouden aan de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo. Hij kan ook een streep zetten door de voorbereiding van volgend seizoen.

Veltman kreeg in de eerste helft van Ajax - VVV (4-1) een optater van Ralf Seuntjens, verdraaide zijn knie en verliet het veld per brancard. Vrijdag werd de gekwetste rechterknie van de aanvoerder onderzocht in het ziekenhuis en daar kwam de vrees uit: Veltman ligt er lang uit.

Ajax spreekt van 'ernstig knieletsel', maar kan nog geen uitsluitsel geven over de aard en de omvang. Gevreesd wordt voor een kruisbandblessure. Volgende week wordt een vervolg gegeven aan het onderzoek.

Het staat vast dat Veltman in elk geval de komende maanden niet inzetbaar is voor Ajax-trainer Erik ten Hag. Hij mist de resterende wedstrijden van het seizoen en de voorbereiding op volgend seizoen. Ajax heeft voor volgende week een update aangekondigd over de situatie.

Plaats een reactie

Lipu +569
vrijdag 20 april 2018 om 14:37
Je gunt dit bijna niemand!
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:39
I see what you did there! haha
Vind ik leuk
RtdDub +6900
vrijdag 20 april 2018 om 14:39
Subtiel......
Vind ik leuk
JanTa48 +2549
vrijdag 20 april 2018 om 15:51
Ik gun het niemand en zeker Veltman niet.
Vind ik leuk
Hattrick +9572
vrijdag 20 april 2018 om 14:44
Ik gun dit sowieso niemand...
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:53
Beterschap!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:58
Vervelend voor Veltman, hoop dat hij snel weer terug is!
Vind ik leuk
RtdDub +6900
vrijdag 20 april 2018 om 15:01
Wat is er mis met Lipu?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:03
Bijna niemand, nee.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:20
Je gunt dit niemand, punt!! Echt gewoon treurig dat mensen hier ook nog likes voor krijgen!!
Vind ik leuk
Lipu +569
vrijdag 20 april 2018 om 23:32
57 tot nu.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:21
Ik vind het sneu. En ook niet handig voor Ajax. Zal lastiger zijn om een transfer te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:52
Gewoon helemaal niemand. Niet bijna niemand.
Vind ik leuk
JanTa48 +2549
vrijdag 20 april 2018 om 16:09
Ik gun het jou ook bijna niet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:40
Inderdaad, je moet er niet aan denken dat dit ook een ander had kunnen overkomen.
Vind ik leuk
Dee79 +2246
vrijdag 20 april 2018 om 17:00
Dacht je pa ook waarschijnlijk toen jij uitgescheten werd..
Vind ik leuk
Lipu +569
vrijdag 20 april 2018 om 17:44
Heb ik nooit iets van gemerkt.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:32
Vervelende goner ben jij.
Vind ik leuk
Lipu +569
vrijdag 20 april 2018 om 17:39
Veltman is heeeeel wat vervelender.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:37
what goes around, comes around
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:40
Zo kan je niet zijn. Hij speelt fel. Maar nooit met de intentie iemand te blesseren.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:41
Hoe weet je dat?
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
vrijdag 20 april 2018 om 14:49
Dan raakten er wel vaker spelers geblesseerd tegen Veltman. Als je speelt om te blesseren lukt dat ook wel.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:50
Misschien is Veltman zo incapabel dat ie het probeertt maar dat het niet lukt om iemand te blesseren? Aangezien hij heel geforceerd probeert te schoppen altijd
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
vrijdag 20 april 2018 om 14:51
Dat lijkt me niet. Hij maakt fouten, dat klopt, maar mensen kapot trappen gaat juist beter als je slecht bent.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:47
Pepe kan anders best een aardig balletje trappen....
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
vrijdag 20 april 2018 om 15:55
Zonder z'n meedogenloze verdedigen hadden we hem allemaal niet gekend.
Vind ik leuk
Jozef +30905
vrijdag 20 april 2018 om 14:57
Hij blesseert nooit iemamd, maar als hij kon zou hij het zeker doen, want jij weet dat. Zoiets?
Vind ik leuk
JCJWZ +12063
vrijdag 20 april 2018 om 16:18
Noem er maar eens 1 op die door Veltman geblesseerd eruit is getrapt. Ik weet er geen.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 16:20
Dat wil niet zeggen dat Veltman niet aan het schoppen is geslagen en niet lomp is toch? Seuntjes doet dit toch ook niet structureel, in dit geval heeft Veltman pech, en hebben de tegenstander van Veltman geluk dat ze niet geblesseerd raken he, dus het is niet echt een argument om te zeggen dat Veltman niemand blesseert dat wil niet zeggen dat hij geen schoppert is.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:42
meen je dit nou serieus? meest smerige speler op de nederlandse velden
Vind ik leuk
plein19 +1088
vrijdag 20 april 2018 om 14:46
Reactie verwijderd door vp: provocatie
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
Kees Bman +3641
vrijdag 20 april 2018 om 14:53
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:58
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:41
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:48
Cuevas kan er ook wat van....
Vind ik leuk
HanV +3170
vrijdag 20 april 2018 om 16:04
Evenveel kaarten als Lam, alleen heeft Cuevas minder wedstrijden gespeeld. Blikbaar zijn de overtredingen van Cuevas erger want die maakt er nog niet de helft.
Vind ik leuk
HJR +6125
vrijdag 20 april 2018 om 16:23
Ja haal die discussie er weer bij
Vind ik leuk
plein19 +1088
vrijdag 20 april 2018 om 16:53
Zoveel beledigingen ordinair taalgebruik en totale onzin en dan wordt mijn opmerking Lozano slaat vaker verwijderd als provocatie. Dat was geen provocatie maar een een feit
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 23:14
Veltman en Lozano hebben allebei 7x rood gehad in hun carrière.
Het verschil is alleen dat Veltman een verdediger is en Lozano aanvaller, Veltman is 26 en Lozano is pas 22, en bij Veltman waren 2 van de 7 direct rood terwijl dat bij Lozano maar liefst 6 van de 7 waren.
Dus misschien is het inderdaad een feit ;p
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:46
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
Nikos85 +747
vrijdag 20 april 2018 om 14:47
Meen jij deze reactie nou serieus? Veltman speelt zeker op het randje maar maakt zeker nooit een overtreding om iemand te blesseren eerder vervelende slimme overtredingen om de counter eruit te halen. Verder maakt ie weleens een schwalbe en praat ie onzin. Maar wat jij zegt klopt niet en kan zeker niet door de beugel.
Vind ik leuk
Skkky50 +1019
vrijdag 20 april 2018 om 14:58
Veltman geeft helemaal niet elleboogstoten om spelers te blesseren, hoor...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:59]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:48
Nee, dat doet ie om ze te motiveren.
Vind ik leuk
HJR +6125
vrijdag 20 april 2018 om 16:26
En hij maakt ook wel eens een fop schwalbe en dan snel doorgaan ;).
Harde speler niks mis mee. Komt wel voetballende kwaliteiten te kort. Zonde voor hem als hij eruit is, loopt nu waarschijnlijk transfer mis. Of het jammer voor Ajax is laat ik in het midden :)
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:50
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:45]
Vind ik leuk
plein19 +1088
vrijdag 20 april 2018 om 15:01
Verbeter ik het even als jou dat gelukkig maakt justin k.
Vind ik leuk
Sanuk +1657
vrijdag 20 april 2018 om 15:04
En kluivertje heeft beloofd bij ajax te blijven tot een kampioenschap. Kon wel eens grijze haren krijgen bij ajax.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 15:04]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:51
En Veltman heeft hoeveel spelers het ziekenhuis ingeschopt als ik vragen mag?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:04
0, maar daar gaat het ook niet om. het is gewoon een verschrikkelijk gemene speler. ellebogen, schwalbes e.d. Daardoor krijg je de publieke opinie (behalve ajax supporters maar die nemen gezien de reacties op vp maar helemaal niet meer serieus) tegen je.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:21
Je omschrijft hier de gemiddelde voetballer ;) Is het dan toch omdat ie bij Ajax speelt?
Vind ik leuk
robertus +1362
vrijdag 20 april 2018 om 16:13
Normaal gesproken speelt een gemiddelde speler niet bij Ajax. Dus zegt alles over hem.
Vind ik leuk
JCJWZ +12063
vrijdag 20 april 2018 om 16:20
Daar gaat het wel om maar oke en weer door.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:42
Geen. Voor zover ik weet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:23
Constant kaarten aanaaien doet ook wat met je karma, bedoelt hij denk ik...
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:45
Hahaha last van het Ajax syndroom?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:47
enigste waar ik op dit moment last van heb is de alchohol van het kampioensfeest. Oh wacht sorry dat zal ik even moeten toelichten. Je viert dan dat je club 1e is geworden in de eredivisie, vaak op een groot plein in het centrum van de stad
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:48
Hahaha groot plein? Wij wijn Ajax en in alles groter hoe pijnlijk dat ook voor je is.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:53
Ha ha,laatste jaren is het matig,alleen maar ruzie om de macht bij ajax,en te koop lopen met hoeveel geld ze hebben. Kunnen nog veel.leren van psv betreft samenhang betreft organisatie bestuurlijk,trainers,eenheid.
Ajax is Amsterdam,kwantiteit,kwaliteit in Eindhoven velen malen beter. Verder triets voor Veltman,gun je niemand.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:54]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:54
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:46]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:59
Niet failliet en geen 5 jaar geleden,je huiswerk goed doen,jakeisback
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:59]
Vind ik leuk
Degraaf +14016
vrijdag 20 april 2018 om 15:14
Durf jij nog over huiswerk te praten, volgens mij heb jij dat zelf nooit gedaan ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:16
Zeker wel,maar de Graaf als ik met jou (zie verleden) in discussie ga krijg ik toch steeds van die zware aanslagen van jou en je mede maten.
Geeft niet.
Maar ik val jou niet persoonlijk aan.
Vind ik leuk
Skkky50 +1019
vrijdag 20 april 2018 om 14:59
En dan nog drie keer in vier jaar kampioen worden en weer financieel gezond zijn. Best knap.
Vind ik leuk
Chucky +202
vrijdag 20 april 2018 om 15:37
Ajax en de verdampte miljoenen
Geschreven door Redactie 11 mei 2012 om 08:05
Na de beursgang in 1998 en het Bosman-arrest stortte Ajax sportief volledig in elkaar. De club kwam in een vicieuze cirkel van wanbeleid terecht. Hoe kon de club, die tot voor kort de wereld aan haar voeten had zo ineenstorten? Een reconstructie van vijftien jaar financieel prutsbeleid bij Ajax.
Vind ik leuk
JCJWZ +12063
vrijdag 20 april 2018 om 16:22
Ajax ging naar de beurs, Feijenoord in de obligaties en Psv verkocht zijn huid aan spelermakelaars. Alle 3 hebben niks meer te vertellen in Europa. Hoezo alleen wanbeleid bij Ajax? Of zou het toch met iets als FFP te maken hebben?
Vind ik leuk
plein19 +1088
vrijdag 20 april 2018 om 15:08
Wat was er vorig jaar met met psv aan de hand? Zo goed was dat niet ondanks dat alles beter is Eindhoven
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:11
De basis vorig jaar was het zelfde als nu,organisatie psv leiding,trainers en organisatie. Garantie op jaarlijks prijzen is er nooit maar psv zijn structuur in organisatie is gewoon voortreffelijk.
Vind ik leuk
plein19 +1088
vrijdag 20 april 2018 om 16:55
Ajax zou onherkenbaar zijn als het zo stabiel zou zijn als PSV. Dat is helaas onderdeel van het dna van de club
Vind ik leuk
Degraaf +14016
vrijdag 20 april 2018 om 15:13
Je bent weer iedereen aan het napraten, heb je zelf geen mening? Ga eerst eens terug naar de school, jouw Nederlands is dramatisch in woord en geschrift.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:26
Prima
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 17:07]
Vind ik leuk
Degraaf +14016
vrijdag 20 april 2018 om 15:33
Jij krijgt sneren van mij, omdat je constant sneren aan Ajax blijft geven. In de grote mensen wereld heet dat Trollen uilskuiken! Ga genieten van jullie kampioenschap, maar bij jou is de haat naar Ajax toe groter dan jouw liefde voor PSV. Dat bewijs je dagelijks uilskuiken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:39]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:38
Prima
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 17:06]
Vind ik leuk
Quareck +5500
vrijdag 20 april 2018 om 16:23
Liefde voor PSV, als je anderen er op wil wijzen, zal ik jou wel op je fouten wijzen.
Vind ik leuk
Degraaf +14016
vrijdag 20 april 2018 om 16:38
Klopt ik zeg ook niet dat ik zonder fouten ben, maar bij die gozer is het verschrikkelijk, soms bijna niet te lezen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:49
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:46]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:50
Dat jij dit blijft herhalen geeft alleen maar aan hoe pijnlijk het voor jou is jake. Schrijf de frustratie maar van je af jochie, als je je daar beter van voelt moet je dat ook doen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 18:04
Nee nee de pijn ligt in de niet erkenning van Psv in Nederland. Calimero syndroom
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
vrijdag 20 april 2018 om 14:50
Dat was afgelopen zondag. Als je die alcohol nog steeds voelt heb je een drankprobleem.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:51
Tja, PSV spelers voelen de alchohol, Ajax spelers voelen de klappen van hun eigen supporters. Verschil moet er wezen !
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
vrijdag 20 april 2018 om 14:52
Want jij bent een PSV speler? :')
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:54
ze zouden er niet op achteruit gaan nee ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
vrijdag 20 april 2018 om 14:56
Haha, dus je bent het er mee eens dat ze er geen zak van kunnen? ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:56
Of een heel lang feestje :-)
Vind ik leuk
Degraaf +14016
vrijdag 20 april 2018 om 15:11
Je bedoelt enige?
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
vrijdag 20 april 2018 om 15:20
Sorry scrollde en klikte perongelijk op het duimpje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 18:20]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:53
Ik vind het zeer ongepast dat jij zomaar onze mede vp-ers begint te likken.....
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
vrijdag 20 april 2018 om 18:20
Hahah sorry ik bedoelde klikte.... mijn excuses!
Vind ik leuk
Dedan002 +2338
vrijdag 20 april 2018 om 14:37
Waarschijnlijk gewoon een jaar er uit dus. Succes met de revalidatie!
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
vrijdag 20 april 2018 om 14:38
Sterkte Veltman!
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:38
Sterkte Veltman, wie uitdeelt moet kunnen incasseren, succes met het herstel in ieder geval.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:40
Rare opmerking.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:41
Vertel.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:43
Je hebt natuurlijk geen idee.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:46
Ik ben ook geen fan van Veltman, maar dit gun je niemand. Als je een beetje volwassen denkt hoefde ik dit niet uit te leggen.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:47
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:47]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:52
Komt door die walgelijke zin van je '' wie uitdeelt moet kunnen incasseren '', lesje interpretatievermogen?
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:52
ALs je dat al walgelijk vind, dan wens ik je succes in het verdere leven, man man man
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:54
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:47]
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:55
Hahha mooi argument weer, klasse!
Vind ik leuk
Jozef +30905
vrijdag 20 april 2018 om 15:00
Vertel dan.

Wat was je intentie ongeveer van wat je zei?
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 15:09
Dat wannee rje zelf uitdeelt ( lees schoppen en zuigen en lomp zijn) en iemand anders doet dit dan terug dat je risico loopt geblesseerd te raken en dat je dit dan op een of andere manier kan verwachten, het is dan niet minder erg en ik gun het hem niet, maar dat is dan het risico.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:47
Ja wat ben jij een enge nare vent zeg. Wat kunnen wij er nu aan doen dat Ajax in alles groter is dan jou Psv. Gewoon zielig dat alle psv fans lopen te janken dat ze geen erkenning krijgen in Nederland.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:48
vanwaar deze explosie van haat Jake?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:49]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:50
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:48]
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
vrijdag 20 april 2018 om 14:51
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:48]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:55
Wij hoeven geen erkenning wij willen de landstitel. Oh wacht die hebben wij al. Wat heeft Ajax dit jaar gewonnen ?
Vind ik leuk
Chucky +202
vrijdag 20 april 2018 om 18:16
Jakieeeee
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:39
Sterkte!!! een spoedig herstel
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:40
Sterkte Veltman! Hoop dat je sterker terug komt!
Vind ik leuk
Decimius +2843
vrijdag 20 april 2018 om 14:42
Hèhè, dat werd tijd.
Vind ik leuk
Unity +12
vrijdag 20 april 2018 om 14:43
Misschien wel een mooie gelegenheid voor de ligt om volgend jaar bij ajax te blijven en de aanvoerdersband over te nemen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:43
Ook al ben je niet de meest geliefde voetballer in de eredivisie, toch een goed herstel gewenst en sterker terugkomen!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16244
vrijdag 20 april 2018 om 14:45
Das klote... Dat wordt ook geen transfer..
Vind ik leuk
Nikos85 +747
vrijdag 20 april 2018 om 14:49
Kijk dit dacht ik dus ook en das voor beide partijen vervelend. Maja dit gun je niemand, hopelijk komt hij er goed uit want zo als de berichtgeving u zegt kan het allemaal nog weleens veel erger zijn dan alleen een band.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:18
We een grotere kans dat ze nu een betere rechts back aantrekken.
Vind ik leuk
Hammers96 +2007
vrijdag 20 april 2018 om 14:46
Je gunt het hem niet , maar de tribune is wel de positie waar hij het best tot z'n recht komt...
Vind ik leuk
Berbr +671
vrijdag 20 april 2018 om 14:48
Jakkes. Sterkte en beterschap.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:49
Klote man! Zoek maar vast een nieuwe RB ajax want die deen is ook niet veel..
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:50
Orejuela
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:50
Die gaat van het zomer niet weg. Wat een aantal supporters toch hoopten...
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:51
Veltman heeft pure pech en zo’n blessure gun je niemand. De toespelingen van dommige, ik bedoel sommige ‘fans’ zijn schandelijk en zeggen veel over hun beperkte geestelijke vermogens. Joël, kop!!!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:52
Beste nieuws wat ik in jaren heb gehoord! Heeft ons zeker en vast 2 misschien wel 3 landstitels gekost! 100% opzouten samen met die bontkraag en neem tenhag ook maar gelijk mee!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:55
Ik denk dat dat woord opzouten meer voor jou bedoeld is.

Mensen zoals jij die zulke zieke reactie,s plaatsen kunnen we hier missen als kiespijn .
Vind ik leuk
Gustavo +2597
vrijdag 20 april 2018 om 14:52
“Dit gun je niemand” gelul op deze site is echt om te kotsen. Wat een slappies met hun overbezorgde jankstemmetjes. Hij ligt er een paar maanden uit. So what? Hij is niet terminaal of levenslang gehandicapt.

Doe eens normaal joh. Hij is een voetballer die nu even geblesseerd is.

Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
vrijdag 20 april 2018 om 16:29
Toen Stengs er een jaar uitlag kwamen er allemaal spandoeken van Stay Strong Stengs enz... Het merendeel reageert nu ook uiterst onsportief dus onzin wat jij uitkraamt!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:53
Heel veel sterkte Veltman en wat een onvolwassene reacties weer van sommige personen dit gun je niemand
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:53
Nou die is ook niet meer te verkopen voor Ajax dus nog een jaartje Ajax voor de ontevreden Veltman.

Erg sneu voor de speler en de club.
Vind ik leuk
guusje +871
vrijdag 20 april 2018 om 14:53
Sterkte Veltman, en spoedig herstel zodat je maar weer snel een paar van die Brabo huilebalken kan neersabelen.
Vind ik leuk
Teo Smith +19233
vrijdag 20 april 2018 om 14:53
Dit gun je niemand.

Al is die kristensen nog slechter.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:54]
Vind ik leuk
Leuv +11
vrijdag 20 april 2018 om 14:55
Met een beter nieuws kunnen we het weekend niet ingaan.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:55
Geen vertrek in de zomer dus, zuur voor alle partijen.
Vind ik leuk
pos +7252
vrijdag 20 april 2018 om 14:56
Triest voor die jongen. Ook met het oog op een eventuele transfer. Het moment is altijd ongelukkig maar nu helemaal voor alle partijen.
Vind ik leuk
Zultkop +2573
vrijdag 20 april 2018 om 14:56
Jammer voor Veltman, sterkte! Ik zie de kansen voor mijn favoriete Ajax-speler nu wel toenemen. Mitchell Dijks, kom er maar in!
Vind ik leuk
Hammie +1056
vrijdag 20 april 2018 om 14:57
Nu een keer zelf aan de beurt, sneu maar hij deelt ook gedurig vieze overtredingen zelf uit...

Vind ik leuk
13 +9616
vrijdag 20 april 2018 om 14:59
Aanvoerdersband had zijn mogelijkheden voor transfer toch vergroot neem ik aan. Zuur voor hem dat dat er niet meer in zit.
Vind ik leuk
Arbee +1515
vrijdag 20 april 2018 om 15:02
Aiaiai, da's klote voor hem! Zeker ook met oog op komende zomer. Hij leek toch uit te kijken naar een transfer, en na zijn jarenlange inzet gunde ik hem die ook van harte. Want hoewel het op het veld niet altijd even goed is, is het wel een speler die altijd zijn best doet.

Laten we hopen dat hij gewoon weer 100% uit deze blessure komt, dat Ajax vervolgens nog een (half) seizoen veel plezier aan hem kan beleven en dat er dan alsnog een leuke club voor hem komt.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:08
Vreselijk. Voor welke voetballer dan ook
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:13
Krijgt die ralf nu ook een aantal weken schorsing,oh ja ik ben geen feyenorder
Vind ik leuk
SimonSays +2735
vrijdag 20 april 2018 om 15:15
Ik gun het hem niet. Laatste jaren echt bakken met shit over hem heen gekregen, terwijl hij gewoon een uiterst nuttige kracht is voor Ajax. Misschien wat minder praatjes, maar dat wordt er ook bij Ajax met de paplepel ingegoten en dat is dus niet de schuld van Veltman zelf.

Kortom: beterschap.
Vind ik leuk
Blindsy +6319
vrijdag 20 april 2018 om 16:45
Nou vooruit... Like nr 2000! :-)
Vind ik leuk
Vato75 +1607
vrijdag 20 april 2018 om 15:20
Sneu voor die gozer
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:21
Mis je niks aan
Vind ik leuk
MojoRisin +8332
vrijdag 20 april 2018 om 15:23
Damn, dus dat wordt dan ook geen transfer deze zomer..
Sterkte kerel !
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:24
Dit gun je niemand, heel veel sterkte en hopelijk een voorspoedige revalidatie
Vind ik leuk
stratumseind +128556
vrijdag 20 april 2018 om 15:24
Een stuk of 3 rode kaarten had ie afgelopen seizoen wel verdiend , dit niet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:26
Ik ben geen Veltman fan met zijn altijd lompe overtredingen en ellebogen werk maar dit gun je niemand. Sterkte kerel. En beterschap
Vind ik leuk
soplul +1797
vrijdag 20 april 2018 om 15:31
Is er al iemand die heeft gezegd dat je dit niemand gunt?
Nee?

Bij deze....dit gun je niemand.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:32
Sterkte, beterschap!
Vind ik leuk
meinema +778
vrijdag 20 april 2018 om 15:36
Haha mooi. Vervelend mannetje, af en toe wat harder er in om te laten zien dat je er bent toch?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:38
Seuntjens bedankt.. wat een lompert..
Beterschap Veltman. Dit gun je niemand.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:39
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:52]
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
vrijdag 20 april 2018 om 16:33
Doe normaal man!
Vind ik leuk
RwR070 +193
vrijdag 20 april 2018 om 15:41
Kut Kunstgras!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:50
Het is toch bijna te triest voor woorden dat in het grootste gedeelte van deze reacties het niet gaat om de blessure maar zoals gewoonlijk tegenwoordig de haat naar elkaars club. Een is voor ajax de ander is voor psv. Wat maakt het nou uit met welke speler het gebeurt. Dit gun je niemand en omdat hij zelf zogezegd er hard ingaat verdiend hij dit. Die kerel doet zijn werk. Hij is een verdediger. Moeten dat dan zwakke slapjanusen zijn die angst hebben om iemand pijn te doen. Voetbal is een contact sport en dit kan gebeuren. Niet de eerste keer voor hem vast ook niet de laatste keer. In plaats van dat ieder hier zo veel strijd tegen elkaar heeft over elkaars club of over elkaars intelligentie or whatever laten we normaal discussieren in plaats van iedereen keihard af te branden. Het gaat hier niet om psv niet om ajax maar om veltman. Stick to the topic in plaats van achterlijke nonsens naar elkaar te smijten dat moeten we als volwassen, meeste neem ik aan, mensen toch gewoon kunnen?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:14
Jij moet de politiek in moraalridder
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 18:25
Haha ik ben altijd van de woorden ja. Ik hou gewoon van de sport
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 07:29
Reactie zoals een voetbalfan behoort, dit gun je niemand zo'n horrorblessure .
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:51
Balen voor hem. Spoedig herstel gewenst
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:52
Boontje komt om zijn loontje. Veltman ontloopt telkens straf voor rode kaarten en schorsingen, nu is ie er langdurig uit. Kan hij wel geen kaarten meer oplopen. Begint hij het nieuwe seizoen met een schone lei?
Vind ik leuk
Retweet +159
vrijdag 20 april 2018 om 15:53
Dan blijft ie nog wel een jaar in Amsterdam...
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:56
Ajax noemt hem weer doodleuk captain?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:09
Dat wordt gewoon een nieuwe RB kopen voor Ajax geen probleem want kopen is al jaren het motto in Amsterdam
Vind ik leuk
Nikos85 +747
zaterdag 21 april 2018 om 09:58
Ja gisteren jong psv gezien zit ook vrijwel niks zelf opgeleid bij. Met als toppunt malen die gewoon van ajax naar arenal ging en nu uit is gaan huilen bij psv. Dan hebben wij tenminste nog altijd een handvol echt eigen spelers zowel die zich aandienen als in de1e selectie dus lul niet zo zwak. Als je elk jaar word leeggeroofd moet je wat.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:18
by the way wel weer HEEL VEEL lege stoeltjes, wat een DIE HARD FANS
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 17:53]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:13
Je moest gewoon 9 minuten nadenken om een 2e grap... knap hoor, kijken hoe vol het is bij jouw club met een stadion van 52.000 man
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:16
Vol zoals elke wedstrijd, trouwste publiek van Nederland,
Al die grote bekken meeste fans dit grootste dat en dan altijd lege stoeltjes, F.O.
Vind ik leuk
ajaxdev +265
vrijdag 20 april 2018 om 16:23
Sterkte Joel. Het was een lompe overtreding op jou maar daar koop je niets meer voor.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 16:38
Onbegrijpelijk dat die lul van een Deuntjes geen rood kreeg! Het was zelfs dieprood! Dit zegt alles over het niveau van de scheidsrechters in Nederland. En doordat hij kon blijven staan scoorde die lul ook nog!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:17
Kwestie van uitdelen en incasseren Bartje. Seuntjes was een beetje ongelukkig met zijn schouderduw. Maar eerlijk is eerlijk Bartje, Feltmannetje heeft dit seizoen ook redelijk veel elleboogstoten uitgedeeld, tegenstanders geschopt en middels schwalbes tegenstanders een rode kaart proberen aan te naaien. En deze keer kwam Feltmannetje helaas de verkeerde man op de verkeerde plek tegen. Zo gaat dat in het voetbal Bartje.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 19:11
Ha ha ha Seuntjens was ongelukkig, laat me niet lachen. Zeker net zoals Kramer ongelukkig was volgens Derksen tegen Buttner! Dat geloof je toch zelf niet zeker?
Vind ik leuk
Chucky +202
vrijdag 20 april 2018 om 18:20
Eeeh Bartje...ook weer bij ons
Vind ik leuk
Bullet +2177
vrijdag 20 april 2018 om 16:39
Ik hoop en neem aan dat vp gaat ingrijpen in deze discussie.
Vind ik leuk
Blindsy +6319
vrijdag 20 april 2018 om 16:44
Sneu voor die kerel, want dat hij zou gaan vertrekken stond voor mij wel vast. Had hem ook van harte een overstap gegund, maar nu bekend is dat hij sowieso al de voorbereiding moet gaan missen, moeten we nog maar zien of hij wel gaat vertrekken. Sterkte, gozert, ik vind je af en toe een enge kaartennaaier op het veld, maar dit gun je niemand.
Vind ik leuk
Wurmpie +235
vrijdag 20 april 2018 om 16:57
Geweldig nieuws zelf altijd laf en nu krijgt ie zelf een tik
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:02
Meest overschatte voetballer van de eredivisie..!
Wat heeft die gozer al een fouten en blunders op zijn naam staan...onvoorstelbaar!!
Gelukkig hebben we geen Ajax bondscoach meer dus de kans dat ie ooit weer in het Nederlands elftal komt is gelukkig klein.
Mocht hij nou volgend seizoen helemaal niet spelen dan komt Ajax miss wel op 5 punten van PSV.
Toch hoop ik op een goed herstel en dan lekker afbouwen bij Afc of zo..
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 21:48
Misschien is dit een kans voor Psv om Veltman voor weinig in te lijven.Die zijn nu toch op zoek naar kneusjes en snel geblesseerde spelers.Verder heb je er niet zoveel aan,maar als je iemand zoekt die graag geel pakt dan ben je bij Hem en Viergever aan het juiste adres.Dus Psv grijp je kans.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 08:10
Ik ben geen PSV fan dat voorop gesteld.
Maar idd wat PSV met viergever moet is mij volstrekt onduidelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:11
Hij kan er alleen maar beter uitkomen...
Vind ik leuk
LarsNL16 +2563
vrijdag 20 april 2018 om 17:29
Zuur voor Veltman. Zo kan hij denk ik ook wel een streep zetten door zijn zomertransfer
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 17:30
Zonde, die had volgens mij deze zomer weggegaan. Gaat nu niet door.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 18:01
Ohhh, erg zeg ! Gelukkig heeft hij de kampioenswedstrijd nog mee kunnen doen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 18:26]
Vind ik leuk
JoeyC +722
vrijdag 20 april 2018 om 20:10
Pech voor hem, maar bekijk het ook eens van de positieve kant: Toch weer een extra stoeltje bezet tijdens de thuiswedstrijden. Misschien wel twee, als hij z’n vriendin meeneemt.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 21:43
Nou daar ben je mooi klaar mee,zit die vent er volgend seizoen nog steeds.Hij zorgt er wel steeds voor dat Ajax wel met hem door moet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 22:56
dit is het beste voor Ajax en Veltman, misschien stopt die droeftoeter er wel mee
Vind ik leuk