'Mascherano wil afzien van ettelijke miljoenen voor razendsnel vertrek uit China'

    'Mascherano wil afzien van ettelijke miljoenen voor razendsnel vertrek uit China'

    vrijdag 20 april 2018 om 14:54

    Het lucratieve verblijf van Javier Mascherano in China blijft mogelijk beperkt tot een halfjaar. De Argentijn denkt aan een vertrek bij Hebei China Fortuna.

    Mascherano verliet FC Barcelona in januari voor de Chinese club, waar hij zijn handtekening zette onder een contract tot de zomer van 2020. De kans is echter klein dat de routinier (33) zijn lucratieve verbintenis gaat uitdienen, melden Argentijnse media. River Plate wordt naar alle waarschijnlijkheid zijn nieuwe club.

    Het is onduidelijk waarom Mascherano een flitstransfer overweegt. Hij zou niet ongelukkig zijn in China, maar wil naar verluidt dichter bij huis spelen. In 2003 maakte Mascherano zijn professionele debuut voor River Plate. Na twee seizoenen maakte hij de overstap naar Corinthians, waarna West Ham United, Liverpool en Barcelona hem onder contract namen.

    Verwacht wordt dat Mascherano deze zomer met Argentinië meegaat naar het WK in Rusland.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31414
    vrijdag 20 april 2018 om 14:56
    Blijkbaar toch een kutcompetitie.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23132
    vrijdag 20 april 2018 om 16:15
    Ja, als je ineens gebakken labrador op je bord hebt , ipv paella....dan is het even slikken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    vrijdag 20 april 2018 om 17:52
    Zolang je eerst goed kauwt is het best te hachelen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12740
    vrijdag 20 april 2018 om 15:00
    Tevez had het daar ook wel snel gezien en was ook rap weer terug bij Boca.
    Vind ik leuk
    pos +8747
    vrijdag 20 april 2018 om 15:02
    Half jaartje was genoeg om helemaal binnen te lopen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12626
    vrijdag 20 april 2018 om 15:04
    In de nadagen van je carriere snap ik best dat je daar nog even je zakken extra wil bijvullen.. Die spelers die er op jongere leeftijd al heen gaan snap ik echter niet.. Tenminste, degenen die ook in Europa bij mooie clubs kunnen spelen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:17
    Als geld, en niet sportief, de drijfveer is dan maakt leeftijd niet uit helaas.
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    vrijdag 20 april 2018 om 15:16
    Graziano Pelle zit er toch ook nog steeds

    die krijgt zo'n 3 honderduizend per week (dan zijn er wel ergere dingen)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12626
    vrijdag 20 april 2018 om 15:20
    Ja klopt, maar dat is zo'n net-niet speler, dus dan begrijp ik het wel als je daar je zakken vult.. Maar de buitencategorie-spelers moeten gewoon lekker in grote compeities spelen, verdienen ze ook meer dan genoeg..
    Daarom heb ik ook respect voor Zlatan, ipv 100 miljoen in China voor zijn gevoel gekozen en speelt voor 3 miljoen in de VS..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11084
    vrijdag 20 april 2018 om 16:15
    Precies, is toch ook veel leuker, beetje in LA voetballen. Dan maar iets minder.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1898
    vrijdag 20 april 2018 om 15:21
    Noem mij een gek, maar als ik als voetballer de keuze had tussen 20 miljoen in China, of 2 miljoen bij River Plate, dan zou ik niet eens hoeven nadenken. Volle Monumental in de Argentijnse competitie of Copa Libertadores, aub!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    Mass +5228