Van de Beek legt beslag op 600 Arena-stoeltjes: De Donny van de Beek-tribune

Van de Beek legt beslag op 600 Arena-stoeltjes: "De Donny van de Beek-tribune"

Gepubliceerd: zondag 22 april 2018 om 12:55zo 22-04-2018 om 12:55

Donny van de Beek is nog altijd erg betrokken bij Veensche Boys, de club waar hij zijn eerste jaren als voetballer doorbracht. De Ajax-middenvelder krijgt een eigen tribune op het nieuwe sportcomplex van de amateurvereniging.

"Dankzij Donny kunnen we nu ook een tribune in de plannen opnemen", zegt Dick Schouten, voorzitter van Veensche Boys, op de website van de KNVB. "Dat wordt de Donny van de Beek-tribune." 

Van de Beek heeft de stoeltjes voor zijn eigen tribune zelf geregeld. Toen in 2017 een deel van de stoeltjes van de Amsterdam Arena werd vervangen, was Van de Beek er als de kippen bij. Hij legde beslag op 600 blauwe stoeltjes, die geplaatst gaan worden op de tribune van Veensche Boys. 

Het 21-jarige talent is nog regelmatig te vinden bij de club die hij op negenjarige leeftijd verruilde voor Ajax. "Soms traint hij hier wel eens voor zichzelf met Harm Greving (Ajax-trainer en zijn ontdekker, red.). De klasse druipt er vanaf. Dan zie je wat een gedreven sportman Donny is", aldus Schouten. 

Plaats een reactie

ficusje +2540
zondag 22 april 2018 om 12:58
Oh ik dacht bij ajax,er is nu toch plek zat.
Vind ik leuk
Trotse Fan +767
zondag 22 april 2018 om 12:59
Dat geloof ik wel! Zijn ze toch nog ergens bruikbaar en kunnen ze eindelijk hun functie uitvoeren.
Vind ik leuk
HansVites +5685
zondag 22 april 2018 om 13:00
Dus zo worden de stoeltjes van Ajax gevuld.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14353
zondag 22 april 2018 om 13:27
Hahah, grappig dat uitgerekend een Vitesse supporter zoiets zegt.
Als het bij jullie in die gymzaal voor de helft vol zit dan is het veel.
Tegen Feyenoord is het wel wat drukker, maar dat komt eerder doordat er een paar duizend Feyenoord supporters in de thuisvakken zitten.
Vind ik leuk
stratumseind +187306
zondag 22 april 2018 om 13:02
Ze zijn nog zo goed als nieuw en nagenoeg niet gebruikt dus de veensche boys kunnen voorlopig vooruit...
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 13:02]
Vind ik leuk
markus040 +2142
zondag 22 april 2018 om 13:05
ik vind het altijd wel mooi als voetballers, de club waar ze zijn begonnen niet vergeten
respect donny
Vind ik leuk
Unity +10
zondag 22 april 2018 om 13:08
Wel weer een beetje laat VP dit had ik jullie vorig jaar al kunnen vertellen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93523
zondag 22 april 2018 om 13:10
Onder aan de site: Tip de redactie.

Graag gedaan!
Vind ik leuk
Unity +10
zondag 22 april 2018 om 13:12
Haha ik ben redelijk nieuw hier, bedankt ☺️
Vind ik leuk
Midden-Noord +93523
zondag 22 april 2018 om 13:22
Welkom.
Vind ik leuk
markus040 +2142
zondag 22 april 2018 om 13:40
omdat ze hier zoveel ajax nieuws plaatsen hadden ze nu pas tijd voor deze topic
Vind ik leuk
Snapje? +7900
zondag 22 april 2018 om 13:09
Typische Ajax speler, groot hart, bescheiden.... prachtig op zijn plaats in Amsterdam.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:16
Dit zijn de echte voetballers!
Vind ik leuk
HupHolland +3240
zondag 22 april 2018 om 13:36
Heet het stadium van de Veensche Boys 'Arena'?

Foute informatie in de kop opnieuw.

Ik zal maar oppassen voor Kajsa Ollongren als ik VP was.
Vind ik leuk
Tom88Fey +232
zondag 22 april 2018 om 13:41
Wat een sympathieke jonge is/blijft hij toch! Echt ik wou dat meer jongens op de velden zo in elkaar zaten.
Vind ik leuk
Retweet +597
zondag 22 april 2018 om 14:06
Die tellen ze dan zeker ook mee bij de bezoekersaantallen op teletekst ;-)
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 22 april 2018 om 14:27
Kam hij die mensen niet naar de arena krijgen ? Dan lijken de tribunes wat voller daar -:)
Vind ik leuk
haarlemx +431
zondag 22 april 2018 om 14:55
Ontdekker....wat een onzin altijd.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:20
Trots op me cluppie veensche boys waar ik elke zaterdag kom.
Blij dat er nog zulke mensen zijn.
Vind ik leuk
PoepWagen +1980
zondag 22 april 2018 om 15:37
Wat een gedreven sportman toch deze Donny v/d Beek!
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
zondag 22 april 2018 om 20:03
Gefeliciteerd Feyenoord en PSV !!
Werkelijk een heel mooi jaar; helaas niet in Amsterdam en Alkmaar qua resultaat. Hopelijk is er eén iemand bij Ajax die dit leest. A.u.b. er is een voetballiefhebber die momenteel Ajax zoveel verder zou kunnen brengen; Louis van Gaal. Toch even een kijkje in zijn prijzenkast: Ajax 3x landskampioen, 1x supercup, 1x uefacup, 1x champignons league, 1x wereldbeker, 1xUefa Super Cup en dan zal ik nog wel een aantal prijzen vergeten. Bij deze een oproep aan Marc Overmars/ Edwin vd Sar, ga eens praten met deze voetballiefhebber dat wil zeggen hoe hij Ajax verder zou kunnen helpen de komende jaren. Ik hou van het voetbal, van PSV, Feyenoord, AZ clubs die durven; echter Ajax moet nu echt opschakelen. (samenwerken!)

Dus bel Louis; weet zeker dat hij met Ajax wil praten.

Gogo Marc, Edwin, Louis enco.
(Philip, Giovanni& Jhonnie ;) etc.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws