Van de Beek legt beslag op 600 Arena-stoeltjes: De Donny van de Beek-tribune

Van de Beek legt beslag op 600 Arena-stoeltjes: "De Donny van de Beek-tribune"

zondag 22 april 2018 om 12:55

Donny van de Beek is nog altijd erg betrokken bij Veensche Boys, de club waar hij zijn eerste jaren als voetballer doorbracht. De Ajax-middenvelder krijgt een eigen tribune op het nieuwe sportcomplex van de amateurvereniging.

"Dankzij Donny kunnen we nu ook een tribune in de plannen opnemen", zegt Dick Schouten, voorzitter van Veensche Boys, op de website van de KNVB. "Dat wordt de Donny van de Beek-tribune." 

Van de Beek heeft de stoeltjes voor zijn eigen tribune zelf geregeld. Toen in 2017 een deel van de stoeltjes van de Amsterdam Arena werd vervangen, was Van de Beek er als de kippen bij. Hij legde beslag op 600 blauwe stoeltjes, die geplaatst gaan worden op de tribune van Veensche Boys. 

Het 21-jarige talent is nog regelmatig te vinden bij de club die hij op negenjarige leeftijd verruilde voor Ajax. "Soms traint hij hier wel eens voor zichzelf met Harm Greving (Ajax-trainer en zijn ontdekker, red.). De klasse druipt er vanaf. Dan zie je wat een gedreven sportman Donny is", aldus Schouten. 

Plaats een reactie

Hattrick +9407
zondag 22 april 2018 om 12:58
Dat verdient deze topper ook wel :)
Vind ik leuk
ficusje +1456
zondag 22 april 2018 om 12:58
Oh ik dacht bij ajax,er is nu toch plek zat.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:59
Dat geloof ik wel! Zijn ze toch nog ergens bruikbaar en kunnen ze eindelijk hun functie uitvoeren.
Vind ik leuk
HansVites +4098
zondag 22 april 2018 om 13:00
Dus zo worden de stoeltjes van Ajax gevuld.
Vind ik leuk
Hattrick +9407
zondag 22 april 2018 om 13:24
En dat zegt een Vitesse supporter? Haha lachwekkend.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:38
Haha, auw :-)
Vind ik leuk
Hattrick +9407
zondag 22 april 2018 om 13:39
Tsja wie de bal kaatst.... :p
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 13:42]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:46
Misschien kunnen ze vragen of ze de Goffert mogen gebruiken, zit het misschien een keer vol whahaha
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:00
Heel goed gecounterd...whahahaha
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:10
Een goeie grap kan iedereen maken/waarderen toch? ;)
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:01
Afca-celtic???? Hahaha.
dat kan toch niet?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 12:06
Alles kan gap. Ben ook niet de enige.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:27
Hahah, grappig dat uitgerekend een Vitesse supporter zoiets zegt.
Als het bij jullie in die gymzaal voor de helft vol zit dan is het veel.
Tegen Feyenoord is het wel wat drukker, maar dat komt eerder doordat er een paar duizend Feyenoord supporters in de thuisvakken zitten.
Vind ik leuk
Hattrick +9407
zondag 22 april 2018 om 13:39
En de helft van die supporters is gehuurd van Chelsea :p
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:00
En als hij verkocht wordt heten de stoelen....de hoogste bieder
Vind ik leuk
stratumseind +128449
zondag 22 april 2018 om 13:02
Ze zijn nog zo goed als nieuw en nagenoeg niet gebruikt dus de veensche boys kunnen voorlopig vooruit...
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 13:02]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:23
Kunnen de stoelen naar psv waar ze wel van Ajax afdankertjes houden.
Vind ik leuk
stratumseind +128449
zondag 22 april 2018 om 13:24
Jullie afdankertjes worden bij ons kampioen dus......
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:29
Wees blij zal een van de laatste keren zijn, met schulden kun je niet eens een linksback huren waardoor je weer een gratis Ajacied kunt ophalen de contractloze Viergever
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 13:30]
Vind ik leuk
stratumseind +128449
zondag 22 april 2018 om 13:30
Ach dat soort onzin horen we al jaren op rij , hopelijk ben je niet gepikeerd dat we ons daar 0,0 druk over maken.?
Vind ik leuk
HansVites +4098
zondag 22 april 2018 om 14:09
Een van de voordelen van Amsterdammers je hebt ze makkelijk op de kast.
Vind ik leuk
stratumseind +128449
zondag 22 april 2018 om 14:12
Veel is er in ieder geval nooit voor nodig
Vind ik leuk
SimonSays +2733
zondag 22 april 2018 om 18:27
Die onzin van gefrustreerde Ajaxmannetjes horen we idd al jaren. En ondertussen is het enige waar ze beslag op kunnen leggen 600 stoeltjes uit de ArenA, terwijl wij keer op keer de titel soldaat maken. Achja, baas boven baas.
Vind ik leuk
markus040 +2302
zondag 22 april 2018 om 13:38
beter geholpen worden door de gemeente met een legale constructie dan je club verkopen aan aandeelhouders die het voor het zeggen hebben
en wij hebben nog steeds een eigen stadion en hoeven aan niemand te vragen of we de naam van ons stadion mogen veranderen
Vind ik leuk
HansVites +4098
zondag 22 april 2018 om 14:19
Willy van der Kuijlen stadion zou wel mooi zijn, mooier als Philips stadion.
Vind ik leuk
3Bier +4981
zondag 22 april 2018 om 16:28
De Philips Sport Vereniging speelt in het Philips Stadion. En dan zitten wel allemaal te zeiken over Red Bull. Die doen nu wat Philips jaren geleden gedaan heeft. Het heeft ook niet mijn voorkeur maar ja, PSV was anders misschien nooit een topclub geworden.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:06
Ben blij dat jullie rijk zijn echte joden niks opmaken alleen binnenharken oppotten en geen titels halen wees er blij mee jood
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:50
In het verleden dus niet straat, ajax is verweg de recordmeister. Psv doet wel aardig mee eerlijk is eerlijk.
Vind ik leuk
stratumseind +128449
zondag 22 april 2018 om 13:55
Klaasje is volgens mij nog nooit kampioen geworden
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:56
Ja Huntelaar heeft bij Ac Milan, Real en Ajax gezeten. Volgens mij de drie topclubs met de meeste Europese titels. Puur pech voor Klaas.
Vind ik leuk
stratumseind +128449
zondag 22 april 2018 om 14:12
Of kwaliteitstekort
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:32
Ja precies, want jou Psv is superieur aan Ac Real en Ajax. De wereld is Psv ook enorm dankbaar
Vind ik leuk
stratumseind +128449
zondag 22 april 2018 om 14:38
Ja klopt maar dat hoef je mij niet te vertellen natuurlijk . Dat weet ik al lang...
Vind ik leuk
HansVites +4098
zondag 22 april 2018 om 14:20
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Vind ik leuk
markus040 +2302
zondag 22 april 2018 om 13:05
ik vind het altijd wel mooi als voetballers, de club waar ze zijn begonnen niet vergeten
respect donny
Vind ik leuk
Unity +12
zondag 22 april 2018 om 13:08
Wel weer een beetje laat VP dit had ik jullie vorig jaar al kunnen vertellen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:10
Onder aan de site: Tip de redactie.

Graag gedaan!
Vind ik leuk
Unity +12
zondag 22 april 2018 om 13:12
Haha ik ben redelijk nieuw hier, bedankt ☺️
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:22
Welkom.
Vind ik leuk
markus040 +2302
zondag 22 april 2018 om 13:40
omdat ze hier zoveel ajax nieuws plaatsen hadden ze nu pas tijd voor deze topic
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:09
Typische Ajax speler, groot hart, bescheiden.... prachtig op zijn plaats in Amsterdam.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:16
Dit zijn de echte voetballers!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:36
Heet het stadium van de Veensche Boys 'Arena'?

Foute informatie in de kop opnieuw.

Ik zal maar oppassen voor Kajsa Ollongren als ik VP was.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:41
Wat een sympathieke jonge is/blijft hij toch! Echt ik wou dat meer jongens op de velden zo in elkaar zaten.
Vind ik leuk
Retweet +157
zondag 22 april 2018 om 14:06
Die tellen ze dan zeker ook mee bij de bezoekersaantallen op teletekst ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:27
Kam hij die mensen niet naar de arena krijgen ? Dan lijken de tribunes wat voller daar -:)
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:55
Ontdekker....wat een onzin altijd.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:20
Trots op me cluppie veensche boys waar ik elke zaterdag kom.
Blij dat er nog zulke mensen zijn.
Vind ik leuk
PoepWagen +1309
zondag 22 april 2018 om 15:37
Wat een gedreven sportman toch deze Donny v/d Beek!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:03
Gefeliciteerd Feyenoord en PSV !!
Werkelijk een heel mooi jaar; helaas niet in Amsterdam en Alkmaar qua resultaat. Hopelijk is er eén iemand bij Ajax die dit leest. A.u.b. er is een voetballiefhebber die momenteel Ajax zoveel verder zou kunnen brengen; Louis van Gaal. Toch even een kijkje in zijn prijzenkast: Ajax 3x landskampioen, 1x supercup, 1x uefacup, 1x champignons league, 1x wereldbeker, 1xUefa Super Cup en dan zal ik nog wel een aantal prijzen vergeten. Bij deze een oproep aan Marc Overmars/ Edwin vd Sar, ga eens praten met deze voetballiefhebber dat wil zeggen hoe hij Ajax verder zou kunnen helpen de komende jaren. Ik hou van het voetbal, van PSV, Feyenoord, AZ clubs die durven; echter Ajax moet nu echt opschakelen. (samenwerken!)

Dus bel Louis; weet zeker dat hij met Ajax wil praten.

Gogo Marc, Edwin, Louis enco.
(Philip, Giovanni& Jhonnie ;) etc.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van de Beek legt beslag op 600 Arena-stoeltjes: "De Donny van de Beek-tribune"