Van Persie geraakt: Dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Een mooi gebaar

    Van Persie geraakt: "Dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Een mooi gebaar"

    zondag 22 april 2018 om 13:44

    Robin van Persie heeft het naar zijn zin bij Feyenoord. Afgelopen winter keerde de ervaren spits terug op het oude nest en zondagavond kan hij met Feyenoord de KNV Beker winnen. 

    "Ik heb veel positieve reacties gehad", zegt Van Persie over zijn terugkeer op de website van de KNVB Beker. "Niet alleen bij Feyenoord, maar ook daarbuiten, in de supermarkt bijvoorbeeld. En ik werd zelfs bij een aantal uitwedstrijden toegezongen door het thuispubliek. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Een mooi gebaar."

    Om 18.00 uur beginnen Feyenoord en AZ zondagmiddag aan de honderdste editie van de bekerfinale. "Het zou heel speciaal zijn als ik in het jaar van mijn terugkeer al een prijs kan winnen met Feyenoord. En het is de honderdste finale. De beker is voor het eerst van goud. Dat vind ik leuke details."

    "Maar AZ speelt erg goed en vermakelijk voetbal, volgens een duidelijke filosofie. Ik zie ook weleens wedstrijden van hun jeugdelftallen en daar is die filosofie ook al goed zichtbaar. Dat is erg knap. Een favoriet voor deze finale? Die is er op voorhand dus niet echt. Veel mensen zullen misschien AZ zeggen, omdat ze in de competitie boven ons staan..."

    Plaats een reactie

    zondag 22 april 2018 om 13:49
    van Persie staat vanmiddag gewoon met die beker in zijn handen en zeker nadat hij minimaal 2x heeft geschoord.
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +850
    zondag 22 april 2018 om 13:53
    In eigen doel
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:55
    Met zo,n opmerking zou ik heel snel een ander account nemen;-)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +23590
    zondag 22 april 2018 om 14:31
    Alweer?
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +850
    zondag 22 april 2018 om 16:04
    Blijf niet aan de gang :)
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +850
    zondag 22 april 2018 om 16:04
    Nee niet nodig
    Vind ik leuk
    stratumseind +128696
    zondag 22 april 2018 om 14:16
    Geschoord ... Scheren scoren skeenbeen
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    zondag 22 april 2018 om 15:03
    Geskupt geskorre en skeel
    Vind ik leuk
    stratumseind +128696
    zondag 22 april 2018 om 15:04
    Skon
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    zondag 22 april 2018 om 17:59
    Ginne skrik
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:52
    Ik hoop het, maar ga nou niet overal van de daken staan schreeuwen dat we wel even gaan winnen. Ik heb er vertrouwen in, maar dat overdreven zelfverzekerde geblaat past ons helemaal niet. En bovendien is az gewoon een goede ploeg.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:55
    Ik schreeuw niks van de daken, bovendien staat er een tv scherm op de 5e verdieping dus al dat schreeuwen valt wel mee.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +133
    zondag 22 april 2018 om 16:30
    Skreeuw niks van de daken...;-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    zondag 22 april 2018 om 18:00
    Zal wel skreuwe worre
    Vind ik leuk
    Reyhan +269
    zondag 22 april 2018 om 15:37
    Er komt zo nu en dan een hoop troep uit je, maar hierin kan ik 100% meekomen.. Ik gun het Feyenoord niet eens zozeer (heb geen voorkeur, buiten ADO en Bayern), maar gun het v. Persie wel. Puur vanwege de manier hoe hij zich gedraagt, geen arrogantie niets.. Los van dat het een goede voetballer is natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:40
    Wat zou VP zijn zonder troep reactie,s en alleen van die bloed serieuze reactie,s want daar hebben we een of ander kabinet voor.
    Vind ik leuk
    Reyhan +269
    zondag 22 april 2018 om 15:56
    Maar Hans zeg eens eerlijk. Vind jij dat het seizoen geslaagd is als Feyenoord de beker pakt ?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:04
    Eerlijkheidshalve vind ik het seizoen niet geslaagd mocht Feyenoord de beker pakken, want daarvoor hebben ze teveel gefaald in de competitie.........En nu ben ik weg, Chelsea - Southampton kijken halve finale FA cup en dan, ja dan natuurlijk DE wedstrijd waar het dit weekend allemaal om draait.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6150
    zondag 22 april 2018 om 17:28
    Hij rijkt de 100e KNVB beker uit, als oud speler?
    Vind ik leuk
    derksen +8289
    zondag 22 april 2018 om 13:52
    Zal wel paar keer gestaakt worden door onweer helaas
    Maar die beker blijft in Rotterdam hoor
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:57
    Nee joh, volgens mij gaat het hier niet echt onweren. Tenminste volgens buienradar.
    Zou ook niet leuk zijn dat de wedstrijd een paar keer gestaakt zou worden, maar gaat niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +133
    zondag 22 april 2018 om 16:33
    Onweren doet het alleen in Eindhoven als de clubs op bezoek komen.... en gestaakt wordt er alleen als er rode kaarten worden uitgedeeld....;-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    zondag 22 april 2018 om 18:01
    Tot een uur of 9 en na de huldiging de bus in richting Cheese City
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1118
    zondag 22 april 2018 om 13:53
    Even statistieken die de heren analisten niet goed uitkomen: AZ speelde 4 bekerfinales tegen top 3 clubs. 3 x winst AZ met 1-0, 3-1 en 2-1. 1x gelijk na 120 minuten en tenslotte verloren op strafschoppen. De laatste winst was tegen PSV in 2013. Kortom wat AZ in de Competitie niet wil lukken, gaat gemakkelijk in een Bekerfinale ! 
    Vind ik leuk
    Barry Engels +23590
    zondag 22 april 2018 om 14:32
    Jaja.... en toen werd je wakker!
    Vind ik leuk
    HansVites +4146
    zondag 22 april 2018 om 14:33
    Vorig jaar ging het anders niet zo makkelijk.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5070
    zondag 22 april 2018 om 14:44
    Er is nog zoiets van in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.

    Kan Twente van meepraten........
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:54
    Dat in de competitie is ook pas iets van de laatste twee jaar... az won met vincent janssen in de spits geloof ik nog van feyenoord en ajax... dus van voor die tijd had az daar niet zoveel moeite mee. Het is nu alleen een dingetje gaan worden in de media waardoor die az-spelers zichzelf behoorlijk wat extra druk op leggen. Ook denk ik dat de opvatting van vd brom behoorlijk meespeelt bij de nederlagen in de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    zondag 22 april 2018 om 18:02
    Resultaten uit het verleden...
    Vind ik leuk
    Ricar +99
    zondag 22 april 2018 om 22:31
    Echt?
    Vind ik leuk
    Lady Sam +133
    zondag 22 april 2018 om 13:53
    Als jij de doelpunten maakt voor ons is die gouden beker ook van jou Robin....
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:55
    Was even bang dat hij geraakt was tijdens een korte training ofzo.
    Cmon van Persie! Schiet er een paar in, of geef een mooie winnende paas.
    Vind ik leuk
    Guusman +5661
    zondag 22 april 2018 om 14:08
    haas?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:48
    Dat is een beetje laat. Maja wat chocola voor de verliezende partij schijnt goed te zijn. Helpt toch om je beter te voelen?
    Vind ik leuk
    Guusman +5661
    zondag 22 april 2018 om 16:20
    Ze zeggen het :)
    Vind ik leuk
    Dicky +15231
    zondag 22 april 2018 om 13:58
    Leuk dat die man een KNV beker kan winnen. Dat is toch uniek.
    Vind ik leuk
    Cookee +8556
    zondag 22 april 2018 om 14:26
    Mooi hoe Nederland de laatste der groten eert.
    Het kan dus wel respect in dit land, mooi.
    Vind ik leuk
    HansVites +4146
    zondag 22 april 2018 om 14:34
    Schitterende voetballer zal nooit die goal tegen Spanje vergeten.
    Vind ik leuk
    haarlemx +269
    zondag 22 april 2018 om 14:52
    Dat is mooi, de KNV Beker heeft hij nog nooit gewonnen. Niemand niet, wel speciaal.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7268
    zondag 22 april 2018 om 16:31
    Wanneer word er voor de KNVB beker gespeeld ? Vandaag is volgens VP de KNV Beker. Wat een flut fouten worden er hier toch gemaakt ! Is het nu zo moeilijk om a een fatsoenlijk stukje te schrijven en B te kijken of alles goed is getikt. Als jullie nog iemand zoeken dan laat maar iets weten, ik heb tijd zat. Probleem is alleen dat ik geen ajacied ben wat blijkbaar wel vereiste is.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:44
    Van Persie is een speler waar we als nederlander allemaal van hebben genoten. Ik ben dan voor psv, maar heb wel respect voor dit soort spelers. Dus terecht dat hij van het publiek van de tegenstander een applaus krijgt. Misschien kiezen dan andere helden ook sneller voor een terug keer. Mij maakt niet uit wie hem wint, maar RvP krijgt van mij wel verdiende respect!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 18:21
    Az moet gewoon dik winnen vandaag
    Vind ik leuk
    Teamgeest +217
    zondag 22 april 2018 om 20:07
    Van Persie: klasse man !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Persie geraakt: "Dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Een mooi gebaar"