Technische staf Feyenoord gaat mogelijk op de schop: Heel aantal jaren

    Technische staf Feyenoord gaat mogelijk op de schop: "Heel aantal jaren"

    maandag 23 april 2018 om 17:32

    De technische staf van Feyenoord gaat na afloop van dit seizoen mogelijk op de schop. Technisch directeur Martin van Geel bevestigde dat maandag voor de camera van de NOS. 

    Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst is onomstreden, liet Van Geel eerder op de dag al weten, maar dat geldt mogelijk niet voor andere leden van de staf  van de onttroonde landskampioen.

    "Deze staf is alweer een heel aantal jaren bij elkaar. Dus we kijken er elk jaar naar en we evalueren natuurlijk", aldus de technisch directeur. Naast Van Bronckhorst bestaat de staf van Feyenoord verder uit onder meer assistent-trainers Jan Wouters en Jean-Paul van Gastel en spitsentrainer Roy Makaay. 

    Ondanks de bekerwinst spreekt Van Geel van een teleurstellend seizoen. "Voor de tweede keer in de geschiedenis van Feyenoord wilden we de titel prolongeren. Dat was echt onze doelstelling. Dat is door allerlei omstandigheden helaas niet uitgekomen."

    Poll

    Is het seizoen van Feyenoord mislukt of geslaagd?

    (3112 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 23 april 2018 om 17:36
    Maar 4e is toch ongeveer de plek waar Feyenoord bijna altijd eindigt? Daarnaast hebben ze als hoogtepunt de beker gewonnen. Gewoon een prima Feyenoord seizoen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    maandag 23 april 2018 om 17:39
    Blijf je ongenuanceerde en domme opmerkingen maken in Feyenoord topics? of wil je gewoon provoceren?
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 17:39]
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:40
    Wat zit je nou raar te doen gekkie. Dit is toch gewoon waar? Niets doms aan, gewoon de realiteit in zien beste kerellll. Vorig jaar waren ze verdient kampioen maar kan je wel een incident noemen, net zoals Twente kampioen werd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    Nuance +8007
    maandag 23 april 2018 om 17:43
    Je bent gewoon een trol. En een enge ook nog.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:44
    Iemand meteen een ''trol'' noemen, terwijl er weinig fout op aan te merken is aan mijn post. Maar goed een klein deel zoals jij op deze site hebben een erg kort lontje.

    Toch grappig dat Feyenoord zichzelf evenwaardig schatten als PSV en Ajax. Die 2 clubs staan mijlenver voorop Feyenoord. Ik snap dat het moeilijk is om realistisch te blijven, maar mijn punt is gewoon waar. Feyenoord is een 3e/4e club.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 18:13]
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5175
    maandag 23 april 2018 om 17:50
    Maar een klasse beter dan AZ, dus staan ze niet op de 'terechte' plek (o.a. blessures). Maar dat had jij zelf ook wel kunnen bedenken
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:52
    Valt nog over te discussiëren. In iedergeval niet dit jaar.
    Vind ik leuk
    Utca030 +9880
    maandag 23 april 2018 om 18:20
    Helemaal met je eens, is al een prestatie dan ze de beker hebben gepakt.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +807
    maandag 23 april 2018 om 18:33
    Psv wel... ajax op dit moment zeker niet lechia gdankskkkie
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:39
    gdańskiiii * ;)
    Vind ik leuk
    Eindje040 +807
    maandag 23 april 2018 om 19:04
    Boeit niemand **
    Vind ik leuk
    Nuance +8007
    maandag 23 april 2018 om 19:29
    Het is toch godgeklaagd dat een Pool gaat blaten over Feyenoord. Heb het ff opgezocht Pierewiet de erelijst van Lechia Gdansk, beker in 1982 en de supercup in 1983. Man man wat een topclub is dat zeg.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:46
    Wanneer is een ras van belang voor iemand die zijn mening wil uitten?

    Dit neigt naar racisme. Oh ja wacht, ik moet zeker een theetje drinken nu met Sylvana zeker ;-)
    Vind ik leuk
    Nuance +8007
    maandag 23 april 2018 om 21:51
    Een Pool is geen ras , maar een nationaliteit bijdehand.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 22:54
    Lees: afkomst

    Slimmerik
    Vind ik leuk
    Nuance +8007
    dinsdag 24 april 2018 om 06:42
    Jij schrijft letterlijk “wanneer is een ras van belang”. Afkomst is daar waar je geboren bent (of je roots liggen), hoeft niets met je ras te maken te hebben. Ik leg het wel uit hoor, geen probleem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 08:17
    Is goed hoor knul. Je verdient weer een schouderklopje omdat je het woordenboek erbij hebt gepakt
    Vind ik leuk
    Nuance +8007
    dinsdag 24 april 2018 om 18:12
    Het probleem met jou is dat je nooit eens kan toegeven dat je iets verkeerd hebt gelezen of begrepen. Geil als je bent om niet-Ajacieden af te zeiken. Als je dan ook woorden als “slimmerik” gaat gebruiken. Ja dan weet ik je wel te vinden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 19:57
    Jij hebt blijkbaar hier een probleem.

    Tis duidelijk dat een Pool jou niks heeft te vertellen, omdat hij volgens jou maar 'slechts' een Pool is....

    Engnekkie ben je toch ook he ;-)
    Vind ik leuk
    Nuance +8007
    dinsdag 24 april 2018 om 20:30
    Ik laat me door een Poolse trolaanhanger van Lechia Gdansk niet de les lezen over Feyenoord. Als hij me een recept wil uitleggen over karper in het zuur, ben ik bereid te luisteren. Ieder z’n vak. Feyenoorders kankeren over Feyenoord en Polen over borsjt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:54
    Ah! Je verheven voelen...Nuance is weer helemaal terug of juist helemaal weg?!

    Vind ik leuk
    035 +4442
    maandag 23 april 2018 om 19:45
    @ Lechia:Jij bent echt een trol.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 24 april 2018 om 10:03
    Op Basis waarvan staat Feyenoord mijlenver van PSV of Ajax.

    PSV moest tenslotte afgelopen seizoen ook spelers verkopen om in de positieve cijfers te komen vanwege het missen van europees voetbal.

    Ik denk dat een hoop mensen eerder aan een kampioenschap hadden gedacht voor Ajax of Feyenoord dan PSV dit jaar
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:43
    Dat is hij zeker
    Vind ik leuk
    035 +4442
    maandag 23 april 2018 om 19:41
    Precies!
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    maandag 23 april 2018 om 17:44
    Dom omdat je totale onwetendheid laat zien waar Feyenoord de afgelopen 15 jaar vandaan komt. Ongenuanceerd omdat je de statistieken er niet op hebt nageslagen. Wij zullen structureel weer gaan meedoen om het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:46
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 18:12]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    maandag 23 april 2018 om 17:48
    Nee heeft niets met het kampioenschap te maken maar meer met de financiële situatie.Ja lopen nog steeds achter maar de afstand is veel minder geworden.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:50
    Ook met de financiële situatie staan PSV en Ajax nog steeds mijlenver voorop. Je praat echt alleen maar onzin gast.
    Hopelijk komt er een beetje verandering in voor jullie als er een nieuw stadion komt.
    Vind ik leuk
    Halftime +379
    maandag 23 april 2018 om 19:40
    Wil jij die feyenoorders gewoon met rust laten? Statistieken wijzen erop dat een feyenoorder in een mensenleven in totaal 4 keer kampioen wordt. Gun ze lekker joh.
    Vind ik leuk
    RR12 +334
    maandag 23 april 2018 om 19:48
    Nja..ik leef nog en zit aan de 9. Dus jouw statistieken kloppen niet helemaal. Ok..moest googelen..
    Vind ik leuk
    Halftime +379
    maandag 23 april 2018 om 19:53
    Haha!! Het is je gegund vriend! En tof dat je eerlijk bent over het googlen.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:45
    Heb je die Poolse huilebalk weer. Zullen we die maar niet meer serieus nemen? Ja? Dankjewel.

    Zijn of haar niveau past wel naadloos bij de poll - die is bijna net zo dom als de doelstelling van Van Geel.
    Vind ik leuk
    PRICE +25991
    maandag 23 april 2018 om 17:49
    Poolse huilebalk,geweldige uitspraak :-)
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:51
    Poll: Polen moeten het gewoon bij tomaten plukken houden
    Vind ik leuk
    PRICE +25991
    maandag 23 april 2018 om 20:46
    Hs ha,asperges steken mag ook :-)
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 24 april 2018 om 09:36
    Op basis waarvan zou Feyenoord blij moeten zijn met de 4e plaats.

    volgens mij zijn we telkens in de top 3 geeindigd vanaf 2010

    alleen 2014-2015 had feyenoord een minder jaar met plaats 5

    Dat zou net zo'n rare uitspraak zijn dat Ajax nu kampioen zou worden omdat ze altijd 2e worden (dan zou dat ook een incident zijn).
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:50
    veel mensen lijken dat grappig te vinden. Alsof wij tevreden moeten zijn met zo’n jaar.... tuurlijk, het is niet hetzelfde als dat ajax 4e eindigt, maar ook wij zijn hier niet blij mee.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:53
    Ajax begint een beetje een eeuwige 2e plaats te hebben.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    maandag 23 april 2018 om 17:53
    Zonder te willen provoceren is een vierde plek dit seizoen toch niet echt een complete mislukking?
    Jullie zijn inderdaad groeiende en jullie gaan in dit tempo ook wel weer meedoen om het kampioenschap, maar als je kijkt naar dat jullie nog groeiende zijn, het vorig jaar meezat, er vier belangrijke spelers vertrokken, jullie dit jaar CL speelden, onverwacht veel blessures hadden en tot het einde meededen in de beker vind ik de vierde plek helemaal niet zo gek.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    maandag 23 april 2018 om 17:59
    Ik vind onze selectie nog steeds niet (veel) minder dan Ajax en PSV dus wel degelijk is het seizoen verre van geslaagd. En het ging om de nuance vd huidige 4e plek en structureel..die nuancering heeft onze pool niet gemaakt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    maandag 23 april 2018 om 18:20
    Nee, veel minder is het ook niet, maar het scheelt wel een stapje. Net zoals dat jullie selectie nog wat beter is dan die van AZ. Alleen met alles wat ik net opnoemde meegerekend kunnen die dan een keer boven je eindigen.
    En ik snap het.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 21:10
    Ik vind het met PSV oprecht vrijwel niks schelen. Als je speler per speler kijkt, zie je maar een paar beslissende spelers in het voordeel van PSV.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    maandag 23 april 2018 om 22:03
    De verschillen zijn ook niet gigantisch, maar ik vind PSV wel echt beter. Spelers die het verschil maken als Zoet, Arias, Van Ginkel en Lozano zijn gewoon verder dan die van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 08:37
    Precies, de paar die het verschil maken. Spelers als Isimat, Brenet, Hendrix en de Jong vind ik bijvoorbeeld niet beter of zelfs minder dan wat er bij Feyenoord rondloopt.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:01
    Ik vind het in de competitie drama hoor. Selectie was echt best goed, zeker met van persie erbij na de winter. Alleen zat de klad er helaas al vanaf het begin in. Tegen de subtoppers was feyenoord redelijk goed, op een paar potjes na zoals vitesse. Tegen de top was feyenoord zooo slecht en vaak niet met complete basiself. Verder tegen de lagere clubs heeft feyenoord het werkelijk waar zo slecht gedaan... natuurlijk, we speelden als enige van de eerste vier europees voor de winter en hebben echt veel blessures gekend, maar toch blijft het gewoon een slecht jaar.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    maandag 23 april 2018 om 18:25
    Ja, echt geslaagd wil ik het ook allemaal niet noemen, maar ook weer niet zo mislukt dat er koppen zouden moeten rollen.
    Feyenoord is groeiende en door een mooie uitschieter vorig jaar al weer een keer kampioen geworden.
    Voor de winter had je veel blessures, maar ook de fitte spelers waren in Europese weekenden ook minder fit, dus die mislukte eerste seizoenshelft was geen verrassing. Helemaal als Ajax en PSV steeds de hele week vrij zijn.
    Overigens verloren jullie in de tweede seizoenshelft ook twee keer na een dubbel schema (voor de beker).
    Ik snap dat je niet tevreden bent, maar ik denk dat je deels door vorig jaar meer verwacht. Naar omstandigheden is 4e met beker uiteindelijk niet gek.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 22:13
    Natuurlijk zijn we groeiende en een 4e plaats is ook geen ramp. Maar volgend seizoen moet er toch echt weer gewonnen worden van al die promovendi. Dan had je dit seizoen toch een stuk minder afgegaan. Je hoeft echt niet elk jaar de titel te pakken maar wel ervoor strijden tot het einde en dat was dit seizoen al voor de helft klaar. Maar goed, volgend seizoen hopen op een mooi seizoen met meerdere clubs die kans houden!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    maandag 23 april 2018 om 22:32
    Dat klopt, maar ik vind dat mensen te dramatisch doen. Kuyt en Elia waren voor Feyenoord allebei buitenkansjes en die vervang je niet zomaar.
    Dat het seizoen zo snel klaar was lag in mijn ogen ook aan PSV en Ajax die een veel rustiger schema hadden.
    Ik ga ervan uit dat jullie volgend jaar weer een stapje vooruit zetten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29247
    maandag 23 april 2018 om 22:01
    Had het niet beter kunnen verwoorden.

    Het enige wat ik kan toevoegen is dat het spel bijna het hele seizoen niet om aan te gluren was.
    Vind ik leuk
    Sytz +2975
    maandag 23 april 2018 om 18:04
    Je hebt ook wel ergens een punt, maar er is natuurlijk niet naar mogelijkheden gespeeld. De selectie is vele malen beter dan de achterstand doet vermoeden. 0 punten tegen Ajax en Psv, die eerste is helaas een traditie aan het worden maar tegen Psv moeten punten worden gepakt. In de uitwedstrijd waren we ook beter maar lieten we na om te scoren. Daarnaast zijn 0 punten tegen VVV en Nac natuurlijk ook veschrikkelijk. Een gelijkspelletje tegen Hveen op de donderdagavond in december kan ik nog wel ergens plaatsten maar Nac en VVV slaat alles.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    maandag 23 april 2018 om 18:31
    Ik zocht het net toevallig op en hoewel dat geen excuus mag zijn, verloren ze NAC en VVV allebei na een dubbel schema met bekerwedstrijden.
    En dat zijn allebei clubs die toch wel op inzet meedoen in de eredivisie.
    Je moet ze natuurlijk uiteindelijk wel winnen, maar dat vind ik wel opvallend.
    En je had inderdaad ook wel 6 punten meer mogen hebben, maar dan was je nu ook 4e :p met de beker.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 22:15
    En beiden door blunders van jones en de scheids. Maar goed, mag voor een club als feyenoord geen excuus zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    maandag 23 april 2018 om 22:16
    Helemaal Jones is geen excuus, want dat is jullie eigen keeper :p
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 22:26
    Klopt ook idd. Is gewoon prut. Vorig jaar top, nu een dikke flop. Vermeer was beter geweest, maar die raakt dan weer geblesseerd en dan heb je jones net afgeserveerd. Dan maar bijlow.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    maandag 23 april 2018 om 22:35
    Ja, ik snap wel dat Gio die gok niet durfde te nemen. En achteraf had hij gelijk.
    Als ik Van Geel was zou ik Unnerstall halen.
    Hij kan goed keepen, is niet oud, en ik denk wel beter dan Bijlow. En als ik het fout heb wint Bijlow de strijd en heb je een goede tweede keeper.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8620
    maandag 23 april 2018 om 20:16
    Eigenlijk zie je de laatste wedstrijden 't niveau waar Feyenoord in staat is.En das beter dan AZ. De vele blessures hebben jullie genekt.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:42
    Blijdorp daar is hij de gehele dag al mee bezig met hwt provoceren maar geef er maar geen aandacht aan wat wilt alleen like's verdienen
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    maandag 23 april 2018 om 19:18
    Wordt tijd dat het op de schop gaat.
    20 punten achter is wel heel veel.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    maandag 23 april 2018 om 20:15
    Teveel!
    Vind ik leuk
    fr1963 +2466
    maandag 23 april 2018 om 20:56
    Ondanks alle blessures en vormverlies toch weer een prijs! Razend knap eigenlijk. De nieuwe landskampioen met prima voetbal in de beker uitgeschakeld. Thuis Napoli verslagen, 3x AZ, de huidige nr 3 verslagen met de doelcijfers:
    9-1.......
    Maar, eerlijk is eerlijk, er is te veel en te vaak door de ondergrens gezakt met zoveel punten verlies tot gevolg. Dat had niet gemogen tegen met name de laagvliegers.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:45
    4e plek is gwn een prima resultaat voor subtopper Feyenoord
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 20:05
    Psv de beste, feijenoord 2 prijzen en az het leukste voetbal. Iedereen blij toch
    Vind ik leuk
    Roya +1083
    maandag 23 april 2018 om 20:26
    Jij hebt er wel de tijd voor genomen vandaag om in Feyenoord topics te trollen

    Werk je in de Amsterdamse haven ?

    Zo ja snap ik dat je alle tijd heb gehad vandaag
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 20:35
    Jij hebt er vandaag de tijd voor genomen om me te followen.

    Je bent follower nr 7 inmiddels :-)

    Vind ik leuk
    Roya +1083
    maandag 23 april 2018 om 20:40
    Haha nee hoor volg je niet maar elk topic wat ik open lees ik weer meerdere troll berichten van je ik was lekker een feestje aan het vieren in de Kuip en de beierlandselaan

    En daarbij was dit me eerste reactie op je dus volgen zal wel meevallen
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 20:47
    Een volger hoeft niet perse te reageren.

    Het zijn geen trol berichten, maar feiten. Ik snap dat niet alle feiten leuk zijn om te lezen voor een gemiddelde feyenoord supporter.

    Hoop iig dat je een leuk feestje hebt gehad op laantje ;-)

    Jullie hebben verdiend de beker gewonnen
    Vind ik leuk
    fr1963 +2466
    maandag 23 april 2018 om 20:59
    Feit is 4 prijzen in 3 jaar met een bescheiden begroting tegenover bijvoorbeeld ajax met een vatsige bankrekening 0 prijzen in 4 jaar hahaha. Keiharde feiten!
    Mede met dank aan Gudde en Gio.
    En Kuyt en RvP.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 21:05
    Gefeliciflapstaart
    Vind ik leuk
    Roya +1083
    maandag 23 april 2018 om 21:08
    De feiten kan ik niet vinden in sommige berichten andere weer wel

    Vaak post je er nog net wat onzinnigs en trollends erachter aan of puur trollend

    Bedankt heb zeker een gezellig feest gehad
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 21:26
    Nobody is perfect. Wat voor de 1 een trol actie, is het voor een ander een feit.

    Op naar volgend seizoen ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +25991
    maandag 23 april 2018 om 17:50
    Streppel en Grim assistenten :-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:55
    Kijk even goed.
    In de laatste jaren veelal op de tweede plaats geëindigd
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:58
    Je moet gewoon je mond houden over Feyenoord als je geen echte fan bent
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 18:13]
    Vind ik leuk
    Voebtal +3716
    maandag 23 april 2018 om 18:35
    21 punten achter de nr1 is natuurlijk een heel slecht seizoen.
    Vind ik leuk
    markpark +979
    maandag 23 april 2018 om 19:36
    4, 1, 3, 4, 2, 3, 2 zijn de huidige en laatste 6 competitieresultaten. Daarvoor inderdaad een slechte periode (die 10e plek onder Been, onder andere). Laatste tijd is het dus altijd top-4. 4e is net onder verwachting van waar Feyenoord de laatste 7 jaar is geëindigd, en zeker lager dan verwachting na een jaar waar Feyenoord de titel haalt.

    Top-4 is OK, 4e is zeker niet goed. Beker winnen, zeker met de tegenstanders (wel met gelukkige thuislotingen) is erg knap.
    Vind ik leuk
    BassieN +11146
    maandag 23 april 2018 om 17:36
    Jan Wouters en Jean-Paul van Gastel zijn jaknikkers
    Vind ik leuk
    Hammie +1065
    maandag 23 april 2018 om 17:37
    Zeker van Jan Wouters afscheid nemen voegt niets toe
    Vind ik leuk
    Koeroe +11198
    maandag 23 april 2018 om 17:41
    Heb jij inside bronnen?
    Vind ik leuk
    Hammie +1065
    maandag 23 april 2018 om 17:46
    Lees boven
    Vind ik leuk
    DrDeef +1394
    maandag 23 april 2018 om 17:45
    Wie moet dan de officials uitschelden? Gio doet dat niet.
    Vind ik leuk
    PRICE +25991
    maandag 23 april 2018 om 17:49
    Fred Grim die wil wel komen als assistent :-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    Zultkop +3512
    maandag 23 april 2018 om 20:25
    Fredje mag blijven waar ie zit van.mij.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8826
    maandag 23 april 2018 om 17:40
    Het wordt inderdaad tijd voor verse inbreng en krachten binnen de technischestaf .
    Vind ik leuk
    hassel +604
    maandag 23 april 2018 om 17:41
    GvB onomstreden? 4 prijzen ja maar het voetbal is nog net zo dramatisch las 3 jaar terug. 3 jaar is wel genoeg. Door de voordeur naar buiten.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:41
    4 prijzen in drie jaar , ga zo door, nog vele jaren lang!
    Het mag op het veld wel veranderen kwa spel en spelers maar voor de rest lekker laten zo, denk dat elke club wel 4 prijzen waar onder een kampioenschap in 3 jaar tijd wil behalen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    Pec010 +1861
    maandag 23 april 2018 om 17:46
    Ik vind het seizoen niet geslaagd maar ook niet compleet mislukt. Die keuze staat er niet bij.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:47
    Evalueren is nodig, seizoen is deels geslaagd omdat je de beker heb gewonnen.
    Achterstand op psv was veel te groot.
    Afgelopen seizoen veel geld geinvesteerd maar zie er weinig van terug op t veld, diks in mijn optiek onvoldoende, st juste een magere voldoende, larsson een onvoldoende, Boetius een onvoldoende, Haps een voldoende maar achteraf hadden we hem niet hoeven te halen met malacia binnen de selectie. Kortom ik hoop dat ze verstandiger omgaan met nog steeds beperkte financiele middelen
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    maandag 23 april 2018 om 17:54
    Natuurlijk is het seizoen mislukt.
    Nu win je wel de beker,omdat je alleen maar thuis hebt gespeeld en de finale in de kuip is maar toch.
    Veel te grote achterstand op nummer 1 en 2.
    Een flut trainer die er een rotzooi van gemaakt heeft,daar zou ik mee stoppen.
    En die andere slapers en ja knikkers,ook gelijk er uit.
    Als je kijkt naar het voetbal wat ze hebben laten zien en de zwakke technische keuzes van Van B. zou ik zeggen,een frisse wind er door.
    Vind ik leuk
    BS +973
    maandag 23 april 2018 om 17:59
    Van Bronkhorst staat niet ter discussie, zijn assistenten wel, pffffff wat een beleid, amateurs.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:09
    Weer een die niet weet wat hij zegt check je feiten, feyenoord is vele malen meer als 1e,2e,3e geeindigd dan als 4e. Als je niet weet waar je het over hebt, hou je handen dan stil, bemoei je met poolse clubs.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:11
    Ajax fans wiens club al 4 jaar niets wint, doen er verstandig aan niet over feyenoord te chatten, je zet je zelf alleen maar voor gek...
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:20
    men moet nu door selecteren, om door te groeien,
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:23
    ondanks alle tegenslagen en te weinig spelers met het talent voor de top van de eredivisie moet je niet bij spelers neer leggen de schuld heeft ook te maken met het aankoopbeleid van mijnheer v geel.[amrabat heeft geen eerlijke kans gehad bv ]
    Vind ik leuk
    fer65 +221
    maandag 23 april 2018 om 18:28
    (Hallo gdangst ) Jij snapt toch zeker wel datje uitje nek zit te lullen ,een knAvb beker winnen is een fooi voor de fooienpot misschien goed genoeg voor die riool put die ze grachten noemen ,maar niet voor Feijenoord.Champions league,dat is het miljarden bal daar horen wij thuis ,de rest telt niet mee.En nog wat de technische staf gaat niet voor niets op de schop ,als je wil begrijpen wat daar mee bedoeld word.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    fer65 +221
    maandag 23 april 2018 om 18:36
    Je hebt in zekere zin wel een punt ,dat de afstand tussen psv en ajax te groot is dat ben ik metje eens.Maar voor de rest zijn zij ook niet veel beter dan Feijenoord.Dat Feijenoord het af hebben laten weten door vele bleseures en van klijntjes niet wisten te winnen speelt bij iedere club een grote rol.Maar zie de knAvb beker nu niet als een echte prijs ,voor de amateurs okee maar niet voor de top drie zeker niet.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 20:07
    Prima seizoen! Psv de titel, feijenoord 2 prijzen en az het leuste voetbal. Iedereen blij!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1847
    maandag 23 april 2018 om 20:16
    Volgend jaar weer gewoon 8e ofzo dat feijenoord hun plek.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2466
    maandag 23 april 2018 om 21:09
    Dat ajax hun plek is 2 of 3. Zeker weer geen prijs, voor 5 jaar straks. Wel centjes maar niks winnen.....wanbeleid, zelfoverschatting, misplaatste arrogantie, enz enz.
    Feyenoord gewoon 4e prijs in 3 jaar = geen toeval. Er gaan er nog velen volgen terwijl ik denk dat ze in adam elkaar de tent uit blijven vechten en aleen in woord "de beste" zijn.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1847
    maandag 23 april 2018 om 20:18
    Die van Geel ploft bijna uit elkaar, volgevreten, voldaan en luisterend naar vrouwlief want die is de baas.
    Vind ik leuk
    Roya +1083
    maandag 23 april 2018 om 20:21
    Ik wou mislukt stemmen maar om alle zeikers vandaag geen plezier te doen maar voor geslaagd gestemd
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    maandag 23 april 2018 om 20:39
    Kijk naar de achterstand op PSV dan kun je niet echt van geslaagd seizoen spreken ondanks de beker. Maar Feyenoord heeft tenminste een prijs en Amsterdam WEER NIKS 4 JAAR NIKS
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8360
    maandag 23 april 2018 om 21:34
    Goed idee !
    Vind ik leuk
    Gid010 +673
    maandag 23 april 2018 om 21:35
    Raar dat Van Geel het zo opmerkt, deze technische staf heeft er mede voor gezorgd dat ze 4 prijzen in 3 seizoenen hebben gepakt. Als je met zoveel blessures te maken gehad hebt, kan je hier en daar tegen puntenverlies oplopen. Hij naar zichzelf kijken over de aankopen, waar hij zo achter stond.
    In de competitie is het seizoen duidelijk mislukt, in de beker hebben ze goed gepresteerd. De finale was qua voetballend niveau niet heel hoog, dat krijg je in combinatie met spanning. Als Gio blijft, blijft Van Gastel denk ik ook. Die 2 zijn een goed duo met de juiste klik. De Feyenoord cultuur blijft bewaard als deze 2 blijven zitten!!
    Vind ik leuk
    base +2034
    maandag 23 april 2018 om 22:02
    Qua begroting is het de derde club Dus in principe een goed seizoen snap alleen wel dat je na vorig jaar meer verwacht had.
    Vind ik leuk
    wil +935
    woensdag 25 april 2018 om 16:29
    Jan Wouters is het eerste slachtoffer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Technische staf Feyenoord gaat mogelijk op de schop: "Heel aantal jaren"