Technische staf Feyenoord gaat mogelijk op de schop: Heel aantal jaren

    Technische staf Feyenoord gaat mogelijk op de schop: "Heel aantal jaren"

    maandag 23 april 2018 om 17:32

    De technische staf van Feyenoord gaat na afloop van dit seizoen mogelijk op de schop. Technisch directeur Martin van Geel bevestigde dat maandag voor de camera van de NOS. 

    Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst is onomstreden, liet Van Geel eerder op de dag al weten, maar dat geldt mogelijk niet voor andere leden van de staf  van de onttroonde landskampioen.

    "Deze staf is alweer een heel aantal jaren bij elkaar. Dus we kijken er elk jaar naar en we evalueren natuurlijk", aldus de technisch directeur. Naast Van Bronckhorst bestaat de staf van Feyenoord verder uit onder meer assistent-trainers Jan Wouters en Jean-Paul van Gastel en spitsentrainer Roy Makaay. 

    Ondanks de bekerwinst spreekt Van Geel van een teleurstellend seizoen. "Voor de tweede keer in de geschiedenis van Feyenoord wilden we de titel prolongeren. Dat was echt onze doelstelling. Dat is door allerlei omstandigheden helaas niet uitgekomen."

    Poll

    Is het seizoen van Feyenoord mislukt of geslaagd?

    (3112 stemmen)

    Plaats een reactie

    BassieN +11253
    maandag 23 april 2018 om 17:36
    Jan Wouters en Jean-Paul van Gastel zijn jaknikkers
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    maandag 23 april 2018 om 17:37
    Zeker van Jan Wouters afscheid nemen voegt niets toe
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    maandag 23 april 2018 om 17:41
    Heb jij inside bronnen?
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    maandag 23 april 2018 om 17:46
    Lees boven
    Vind ik leuk
    DrDeef +1951
    maandag 23 april 2018 om 17:45
    Wie moet dan de officials uitschelden? Gio doet dat niet.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9542
    maandag 23 april 2018 om 17:40
    Het wordt inderdaad tijd voor verse inbreng en krachten binnen de technischestaf .
    Vind ik leuk
    hassel +839
    maandag 23 april 2018 om 17:41
    GvB onomstreden? 4 prijzen ja maar het voetbal is nog net zo dramatisch las 3 jaar terug. 3 jaar is wel genoeg. Door de voordeur naar buiten.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:41
    4 prijzen in drie jaar , ga zo door, nog vele jaren lang!
    Het mag op het veld wel veranderen kwa spel en spelers maar voor de rest lekker laten zo, denk dat elke club wel 4 prijzen waar onder een kampioenschap in 3 jaar tijd wil behalen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    Pec010 +2070
    maandag 23 april 2018 om 17:46
    Ik vind het seizoen niet geslaagd maar ook niet compleet mislukt. Die keuze staat er niet bij.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:47
    Evalueren is nodig, seizoen is deels geslaagd omdat je de beker heb gewonnen.
    Achterstand op psv was veel te groot.
    Afgelopen seizoen veel geld geinvesteerd maar zie er weinig van terug op t veld, diks in mijn optiek onvoldoende, st juste een magere voldoende, larsson een onvoldoende, Boetius een onvoldoende, Haps een voldoende maar achteraf hadden we hem niet hoeven te halen met malacia binnen de selectie. Kortom ik hoop dat ze verstandiger omgaan met nog steeds beperkte financiele middelen
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    maandag 23 april 2018 om 17:54
    Natuurlijk is het seizoen mislukt.
    Nu win je wel de beker,omdat je alleen maar thuis hebt gespeeld en de finale in de kuip is maar toch.
    Veel te grote achterstand op nummer 1 en 2.
    Een flut trainer die er een rotzooi van gemaakt heeft,daar zou ik mee stoppen.
    En die andere slapers en ja knikkers,ook gelijk er uit.
    Als je kijkt naar het voetbal wat ze hebben laten zien en de zwakke technische keuzes van Van B. zou ik zeggen,een frisse wind er door.
    Vind ik leuk
    BS +1110
    maandag 23 april 2018 om 17:59
    Van Bronkhorst staat niet ter discussie, zijn assistenten wel, pffffff wat een beleid, amateurs.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:09
    Weer een die niet weet wat hij zegt check je feiten, feyenoord is vele malen meer als 1e,2e,3e geeindigd dan als 4e. Als je niet weet waar je het over hebt, hou je handen dan stil, bemoei je met poolse clubs.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:11
    Ajax fans wiens club al 4 jaar niets wint, doen er verstandig aan niet over feyenoord te chatten, je zet je zelf alleen maar voor gek...
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:20
    men moet nu door selecteren, om door te groeien,
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:23
    ondanks alle tegenslagen en te weinig spelers met het talent voor de top van de eredivisie moet je niet bij spelers neer leggen de schuld heeft ook te maken met het aankoopbeleid van mijnheer v geel.[amrabat heeft geen eerlijke kans gehad bv ]
    Vind ik leuk
    fer65 +237
    maandag 23 april 2018 om 18:28
    (Hallo gdangst ) Jij snapt toch zeker wel datje uitje nek zit te lullen ,een knAvb beker winnen is een fooi voor de fooienpot misschien goed genoeg voor die riool put die ze grachten noemen ,maar niet voor Feijenoord.Champions league,dat is het miljarden bal daar horen wij thuis ,de rest telt niet mee.En nog wat de technische staf gaat niet voor niets op de schop ,als je wil begrijpen wat daar mee bedoeld word.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    fer65 +237
    maandag 23 april 2018 om 18:36
    Je hebt in zekere zin wel een punt ,dat de afstand tussen psv en ajax te groot is dat ben ik metje eens.Maar voor de rest zijn zij ook niet veel beter dan Feijenoord.Dat Feijenoord het af hebben laten weten door vele bleseures en van klijntjes niet wisten te winnen speelt bij iedere club een grote rol.Maar zie de knAvb beker nu niet als een echte prijs ,voor de amateurs okee maar niet voor de top drie zeker niet.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 20:07
    Prima seizoen! Psv de titel, feijenoord 2 prijzen en az het leuste voetbal. Iedereen blij!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2216
    maandag 23 april 2018 om 20:16
    Volgend jaar weer gewoon 8e ofzo dat feijenoord hun plek.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2986
    maandag 23 april 2018 om 21:09
    Dat ajax hun plek is 2 of 3. Zeker weer geen prijs, voor 5 jaar straks. Wel centjes maar niks winnen.....wanbeleid, zelfoverschatting, misplaatste arrogantie, enz enz.
    Feyenoord gewoon 4e prijs in 3 jaar = geen toeval. Er gaan er nog velen volgen terwijl ik denk dat ze in adam elkaar de tent uit blijven vechten en aleen in woord "de beste" zijn.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2216
    maandag 23 april 2018 om 20:18
    Die van Geel ploft bijna uit elkaar, volgevreten, voldaan en luisterend naar vrouwlief want die is de baas.
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    maandag 23 april 2018 om 20:21
    Ik wou mislukt stemmen maar om alle zeikers vandaag geen plezier te doen maar voor geslaagd gestemd
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    maandag 23 april 2018 om 20:39
    Kijk naar de achterstand op PSV dan kun je niet echt van geslaagd seizoen spreken ondanks de beker. Maar Feyenoord heeft tenminste een prijs en Amsterdam WEER NIKS 4 JAAR NIKS
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9692
    maandag 23 april 2018 om 21:34
    Goed idee !
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    maandag 23 april 2018 om 21:35
    Raar dat Van Geel het zo opmerkt, deze technische staf heeft er mede voor gezorgd dat ze 4 prijzen in 3 seizoenen hebben gepakt. Als je met zoveel blessures te maken gehad hebt, kan je hier en daar tegen puntenverlies oplopen. Hij naar zichzelf kijken over de aankopen, waar hij zo achter stond.
    In de competitie is het seizoen duidelijk mislukt, in de beker hebben ze goed gepresteerd. De finale was qua voetballend niveau niet heel hoog, dat krijg je in combinatie met spanning. Als Gio blijft, blijft Van Gastel denk ik ook. Die 2 zijn een goed duo met de juiste klik. De Feyenoord cultuur blijft bewaard als deze 2 blijven zitten!!
    Vind ik leuk
    base +2192
    maandag 23 april 2018 om 22:02
    Qua begroting is het de derde club Dus in principe een goed seizoen snap alleen wel dat je na vorig jaar meer verwacht had.
    Vind ik leuk
    wil +1059
    woensdag 25 april 2018 om 16:29
    Jan Wouters is het eerste slachtoffer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Technische staf Feyenoord gaat mogelijk op de schop: "Heel aantal jaren"