Cocu, Van Bronckhorst en Van den Brom strijden om Rinus Michels Award

    Cocu, Van Bronckhorst en Van den Brom strijden om Rinus Michels Award

    dinsdag 24 april 2018 om 14:48

    Phillip Cocu (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord) en John van den Brom (AZ) zijn genomineerd voor de Rinus Michels Award. Dat is de jaarlijkse prijs voor de beste trainer van de Eredivisie. 

    Cocu won de award éen keer eerder. Dat was in 2015. Van Bronckhorst en Van den Brom kunnn de prijs voor de eerste keer in hun loopbaan binnenslepen. Afgelopen seizoen werd Van Bronckhorst weliswaar landskampioen met Feyenoord, maar collega-trainer Peter Bosz (Ajax) ging toen aan de haal met de eer.

    Dit seizoen pakte Cocu de landstitel met PSV. Van Bronckhorst won met Feyenoord de KNVB Beker. In de finale werd Van den Brom met 3-0 verslagen. AZ wordt al maanden geroemd om het aanvallende, aantrekkelijke voetbal dat de ploeg speelt. Met nog twee speelrondes te gaan staat AZ op de derde plaats in de Eredivisie. 

    Jupiler League
    Ook de beste oefenmeester van de Jupiler League krijgt een Rinus Michels Award. Daar vijf kanshebbers: Michael Reiziger (Jong Ajax), Henk de Jong (De Graafschap), Dick Lukkien (FC Emmen), Gérard de Nooijer (FC Dordrecht) en Mike Snoei (Telstar).

    Poll

    Wie verdient de award?

    (1859 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 24 april 2018 om 14:54
    Cocu

    Deel reactie verwijderd door vp.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Bizzy +18573
    dinsdag 24 april 2018 om 14:55
    Tijd om je magische vinger uit je neus te halen. Cocu is een held !
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:19
    Cocu van schijtbakken voetbal naar KAMPIOEN he Verbeek :)
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    dinsdag 24 april 2018 om 15:27
    En Verbeek van degradatie kandidaat nummer 1 naar uwv... haha!
    Vind ik leuk
    :O +1818
    dinsdag 24 april 2018 om 16:02
    Jij zegt het nog netjes.
    Vind ik leuk
    Unity +11
    dinsdag 24 april 2018 om 17:02
    Ik had eerder peter bosz, marcel keizer en erik ten hag verwacht.
    Vind ik leuk
    markpark +979
    dinsdag 24 april 2018 om 17:10
    Echt waar, dat wordt al verwijderd? Wow... Beetje zout nodig, VP?
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 14:54
    nou die zal Van Bronkhorst wel niet winnen xD
    Vind ik leuk
    Barrybatsbak +1474
    dinsdag 24 april 2018 om 14:54
    ik mis Sunday Oliseh in het lijstje
    Vind ik leuk
    RtdDub +10621
    dinsdag 24 april 2018 om 14:55
    Aangezien ze vorig seizoen achterlijk genoeg waren om hem aan Bosz uit te delen zal nu Bromsnor hem wel krijgen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17185
    dinsdag 24 april 2018 om 14:55
    Wat Mitchell van der Gaag voor elkaar krijgt met Excelsior, vind ik een stuk knapper, die hadden ze ook wel mogen nomineren :)
    Vind ik leuk
    Cazzy +1415
    dinsdag 24 april 2018 om 14:58
    Dat is ook een goeie ja.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1068
    dinsdag 24 april 2018 om 15:03
    Absoluut helemaal mee eens, ik was van mening na de aanstelling van Ten Hag dat ze beter vd graag hadden moeten contracteren gezien het feit ze geen grote naam voor de groep hebben gezet
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    dinsdag 24 april 2018 om 15:51
    Met stip op 1 cocu
    Vind ik leuk
    Pec010 +1846
    dinsdag 24 april 2018 om 15:57
    Precies, helemaal mee eens. Geen 1 van de genomineerden heeft echt top gepresteerd. Zeker als je voor PSV aan het Europese seizoen denkt.
    Vind ik leuk
    Tim +3966
    dinsdag 24 april 2018 om 14:55
    Als je die prijs serieus wilt blijven nemen dan móét Cocu wel winnen. Feyenoord heeft linksom of rechtsom gewoon een kutseizoen en AZ speelt leuk voetbal maar kan de top niet echt uitdagen. Cocu pakt gewoon de mooiste prijs en en laat stabiliteit zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 14:55
    Cocu!
    Vind ik leuk
    Cazzy +1415
    dinsdag 24 april 2018 om 14:57
    Cocu gaat deze natuurlijk winnen, wat een top prestatie dit jaar!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2650
    dinsdag 24 april 2018 om 14:57
    Erik ten Hag!
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    dinsdag 24 april 2018 om 15:52
    Ten Hag over 100 jaar misschien
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2650
    dinsdag 24 april 2018 om 16:11
    Nou ja, hij heeft er al eentje. Niet dat dit een serieuze nominatie was natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2922
    dinsdag 24 april 2018 om 16:24
    Nee ook niet over 100 jaar
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    dinsdag 24 april 2018 om 14:57
    Rare keuze om Van Bronckhorst te nomineren, Steijn, Groenedijk of Van der Gaag hadden het veel meer verdiend.

    Cocu gaat winnen denk ik. Hij heeft echt het maximale uit zijn spelers gehaalt.

    Vind ik leuk
    David4Ajax +1146
    dinsdag 24 april 2018 om 15:09
    Ik wil net zeggen. Van Bronckhorst heeft met Feyenoord een schandalig slechte poging tot titelprolongatie gehad, dan verdien je het echt niet om hiervoor genomineerd te zijn.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29169
    dinsdag 24 april 2018 om 16:49
    Maar de nominatie van Van den Brom is in dat licht wel logisch?!

    Komaan zeg....
    Vind ik leuk
    Leeuw +4938
    dinsdag 24 april 2018 om 14:57
    Philip wint dit met gemak. Niet omheen draaien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 14:58
    Het spreekt toch voor zich dat wat Cocu gepresteerd heeft beloond moet worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:00
    Cocu verdient hem echt een wereldprestatie geleverd heeft na Heerenveen de boel volledig omgegooid en op een andere manier gaan spelen 80% op zijn conto die titel.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    dinsdag 24 april 2018 om 15:00
    TEN HAG!!! :p

    Even nu serieus: Cocu natuurlijk, van een zeer matig elftal vol eenlingen een kampioenselftal gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    dinsdag 24 april 2018 om 18:08
    T jonge Doe dan,
    Nette woorden van jou.
    Compliment
    Vind ik leuk
    Topdrie +2289
    dinsdag 24 april 2018 om 15:02
    Deze gaat naar Cocu. De coach die het meest z'n stempel heeft gedrukt op een heel team en het beste uit een selectie heeft gehaald.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17810
    dinsdag 24 april 2018 om 15:02
    Ok...jongens we tellen af...de Award gaat naar....5....3....2.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:03
    Philip Cocu!
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    dinsdag 24 april 2018 om 18:11
    Jurgen Streppel :-) :-) :-)
    Vind ik leuk
    Donnygo +2544
    dinsdag 24 april 2018 om 15:04
    Ere: Mis toch echt V/D Gaag uit die drie zal wel Cocu worden al is V/d Brom ook een goede kans hebber goed voetbal en ook een Finale beker met az 2e jaar op rij (wellis waar weer verloren)

    JL : Reiziger denk ik leuk voetbal wat ik gezien heb en waarschijnlijk kampioen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:06
    Ik vind dat Cocu op basis van verwachtingen/ resultaat het verdient, niemand gaf vooraf een stuiver voor de kansen van PSV maar met zoveel punten en ruim voor het einde Kampioen,dan verdien je het. Zo niet,dan maar Gert Jan Verbeek,die verdient 'm
    Vind ik leuk
    Dave VVV +301
    dinsdag 24 april 2018 om 15:07
    Ik mis Maurice Stein. Aan het begin van het seizoen werd VVV bestempeld als DE nummer 18. Bij zulke awards moet eens niet worden gekeken naar de prijzen. Evenals de prestatie van Stein met VVV is ook de prestatie van Van der Gaag met Excelsior zeer knap.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3416
    dinsdag 24 april 2018 om 15:27
    Jij snapt het. Vd Gaag , Groenendijk en Steijn hadden het meer verdiend
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:08
    Na vorig jaar geen Gio steek die prijs maar in je reet. Tenzij het van goud is dan is tie voor ons logischerwijs :)
    Vind ik leuk
    pos +8224
    dinsdag 24 april 2018 om 15:09
    Arne Slot zeg ik.
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    dinsdag 24 april 2018 om 15:10
    Cocu, vooraf aan het seizoen al afgeschreven met zijn selectie. Mocht blij zijn als hij de top 3 überhaupt zou halen. En nu toch kampioen met nauwelijks puntverlies.

    Feyenoord speelde als regerend kampioen geen enkele rol van betekenis in de competitie, vraag me dus af waarom Gio genomineerd is. Ja, de KNVB beker. Een handvol thuiswedstrijden afwerken (alweer) met in de meeste wedstrijden amper tegenstand en je staat al met de beker in je handen.

    AZ heeft het redelijk gedaan, maar eigenlijk ook wel enigszins wat je van AZ mag verwachten. Doordat Feyenoord het danig heeft laten afweten in de competitie zijn ze 3e geworden. Een 4e plek zou normaal zijn voor AZ. Bekerfinale gehaald, maar dan moet je die ook winnen om voor een dergelijke prijs te gaan.

    Van der Gaag had ik zeker ipv Gio genomineerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:46
    Je 2e alinea vind ik beetje triest. Kijk eens tegen wie Feyenoord moest spelen en Ajax en PSV. Dan had Feyenoord de meeste weerstand. En dat ze thuis spelen is geloot, of denk je dat het opzettelijk is gedaan ;)
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    dinsdag 24 april 2018 om 15:50
    Dat doet aan de winst niks af, maar maakt dat Gio een kandidaat voor de beste coach van Nederland van afgelopen seizoen?

    Alleen omdat ze een keer thuis tegen PSV moesten en de finale tegen AZ, wat nooit van een topclub weet te winnen? En dan ook nog elke keer thuis?

    Of vind je het een wereldprestatie dat Feyenoord ook nog gewonnen heeft van ADO, Swift, Heracles en Willem II (ook alles thuis).

    Feyenoord is de terechte winnaar van de KNVB beker deze editie, maar dat maakt Gio nog niet de beste trainer van het land.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:55
    Nee oke, dat bedoelde ik ook niet. Ik zou voor Cocu gaan nu. En anders idd die trainer van Excelsior maar dat kan niet meer.

    Dat je doet alsof het zo simpel is geweest dat Feyenoord de beker had gewonnen reageerde ik op. AZ is toch beter sowieso al. Die staan 3e.

    Maar in je context snap ik het ook wel, zo erg was het ook niet wat je zei :)
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    dinsdag 24 april 2018 om 16:04
    Ja ik bedoel maar dat een prestatie over 34 wedstrijden (vooruit, op dit moment nog 32) wel iets anders gewogen mag worden dan een prestatie over 6 wedstrijden, waarbij er eigenlijk maar 2 redelijk sterke tegenstanders waren. De rest was Feyenoord aan de stand verplicht om gewoon te winnen. Helemaal als regerend kampioen, dan valt het totale rapport over Feyenoord toch niet heel positief uit over dit seizoen. Dat kan een bekerwinst niet verbloemen.

    AZ bakt er sowieso al niks van tegen de topclubs en in de Kuip met ook nog eens de finalestress had ik er helemaal al niks van verwacht. De winst van Feyenoord was in de finale voor mij dan ook zeker geen verrassing :)
    Vind ik leuk
    sjansems +326
    dinsdag 24 april 2018 om 15:11
    Sowieso Cocu.

    Als je met dit materiaal ver boven Ajax en Feyenoord eindigt dan lijkt me dat de juiste terechte keuze.
    Vind ik leuk
    Champ1 +210
    dinsdag 24 april 2018 om 15:12
    Die trainer van vvv mag ook wel in dat lijstje
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:12
    Hors catégorie gaat de award in morele zin naar coach Marcel Keizer voor de elegante wijze waarop hij het incident rond Abdelhak Nouri in sociale,maatschappelijke en communicatieve zin wist te 'dresseren'.

    Marcel Keizer is een heer van stand.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 15:16]
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 16:50
    Kaiserlich genosse !
    Vind ik leuk
    Koeroe +11158
    dinsdag 24 april 2018 om 15:14
    Ten Hag, heeft me goed vermaakt dit seizoen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147537
    dinsdag 24 april 2018 om 15:20
    Onzen Phillip natuurlijk
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3416
    dinsdag 24 april 2018 om 15:24
    Ik snap de nominaties eigenlijk niet zo goed. Cocu begrijp ik nog wel en verdiend uit deze genomineerden te winnen.

    Cocu, kampioen maar wel vroegtijdig uitgeschakeld in Europa en de beker.

    Bronckhorst, beker maar rest van seizoen mislukt

    Vd Brom, geen een wedstrijd tegen de top 3 gepresteerd.

    Voor mij kunnen er maar 3 genomineerden zijn.

    1. Vd Gaag
    2. Groenendijk
    3. Steijn

    Vd Gaag, geweldig seizoen gedraaid met Excelsior. Laagste begroting met VVV

    Groenendijk, speelt met ADO nog voor playoffs en doet het fantastisch.

    Steijn, minste begroting met Excelsior en bijna geen een speler met eredivisie . Tevens door velen genoemd als degradatie kandidaat nummer 1

    Deze prestaties vind ik 10 malen beter dan de genoemde 3

    Als ik dan moet gaan kiezen kies ik voor Mitchel vd Gaag als trainer van het jaar.
    Vind ik leuk
    michelhx +3152
    dinsdag 24 april 2018 om 15:28
    Ik ben het met je eens, in die zin dat ik de nominaties voor van Bronckhorst en van den Brom ook niet goed begrijp. Cocu lijkt me duidelijk, maar wat mij betreft hadden van der Gaag en Groenendijk zeker niet misstaan als andere genomineerden. Op basis van de genomineerden die er nu zijn zie ik Cocu het makkelijk winnen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3416
    dinsdag 24 april 2018 om 15:33
    Dat ben ik met je eens dat cocu het gaat winnen en niet verkeerd heeft gedaan.

    Helaas moeten we niet vergeten dat we wel in de voorronde tegen Osijek zijn uitgeschakeld. Wat dat betreft is dat voor mij toch een grote smet op het seizoen.

    Desalniettemin vind ik Cocu wel terecht.

    Objectief gezien vind ik vd Gaag , Groenendijk en Steijn echt een wereldprestatie wat die hebben geleverd. Misschien is dat nog wel een grotere prestatie dan Cocu
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29169
    dinsdag 24 april 2018 om 16:04
    Ik sluit me aan bij je relaas.
    Vind ik leuk
    michelhx +3152
    dinsdag 24 april 2018 om 15:25
    Dat lijkt me wel duidelijk: Cocu.
    Vind ik leuk
    derksen +8520
    dinsdag 24 april 2018 om 15:30
    Als Sparta in de eredivisie blijft is er maar een trainer die een prijs en standbeeld verdient en dat is advocaat!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:30
    Wat raar ten hag er niet bij en keizer er niet bij en laten we Sjaak zwart niet vergeten heel raar
    Vind ik leuk
    larzyy +80
    dinsdag 24 april 2018 om 15:34
    Cocu de enige verdiende winnaar hier.

    VD brom zeer goede trainer, veel oog voor de jeugd ook. Heeft al op veel plekken succes geboekt. Jammer dat hij zijn aanvallende tactiek niet aanhoudt tegen de topclubs.

    Van Bronckhorst komt niet in aanspraak naar mijn mening. De 4e plek van Feyenoord en de resultaten in Europa zijn niet goed te praten door de bekerwinst.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2922
    dinsdag 24 april 2018 om 15:41
    Paulus ten hakkelaar
    Vind ik leuk
    plein19 +1405
    dinsdag 24 april 2018 om 15:42
    Cocu. de enige grote prijs met duidelijke cijfers gewonnen
    Van Bronkhorst de beker maar ook de slechts presterende kampioen in de competitie.
    vd Brom toelicht onnodig
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:45
    Cocu. Die andere 2 verdienen geen nominatie.

    Had zelf voor vd gaag gekozen.
    Zoveelste keer dat knvb alleen naar de hoog geplaatste clubs kijkt.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29169
    dinsdag 24 april 2018 om 15:47
    Mitchell van der Gaag zou een goede kandidaat zijn.

    De genomineerden zijn wat mij betreft een stuk minder overtuigend. Het spel van PSV was verre van overtuigend, dat van Feyenoord was helemaal niet om aan te gluren en AZ laat het steeds afweten als het erom gaat....
    Vind ik leuk
    Dicky +18808
    dinsdag 24 april 2018 om 15:52
    Goh geen Fräser? Als ik de reacties op VP las de afgelopen maanden is Fräser de meest fantastische trainer ooit in de Eredivisie. Vreemd dat hij er niet bij staat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 15:54
    Duidelijk cocu! Van bronckhorst verdient er dit jaar helemaal niet tussen te staan...
    Vind ik leuk
    mcmodd +21473
    dinsdag 24 april 2018 om 15:54
    Jammer dat ze niet even een weekje later kwamen met deze poll. Ik denk namelijk dat als Sparta in de eredivisie blijft Dick Advocaat een wereldprestatie heeft geleverd.
    Nu zou ik zeggen: Cocu heeft hem in 2015 al gehad, is zonder spectaculair voetbal toch kampioen geworden. Maar Van den Brom heeft een team neergezet dat het Nederlands voetbal weer op de kaart weet te zetten. Je kunt ook niet ineens van een wat lagere plek ineens kampioen worden, maar van een ploeg die nu derde staat kan je verwachten dat het volgend jaar nog beter gaat. Dus v.d. Brom krijgt van mij alle eer. En Bronckhorst? Nee, die nog niet. Een beker is een tweede prijs en alleen eerste prijzen tellen. Dan had hij hem vorig jaar moeten hebben. Van den Brom heeft mooi voetbal met goede resultaten laten zien en belooft gewoon nog beter te worden met zijn team. Blijkbaar weet hij het nog steeds goed over te brengen en daar gaat het om bij goed trainerschap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 16:14
    Is niet zo moeilijk, AZ speelt het mooiste voetbal dit competitie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 16:16
    Gio hoort hem met 4 uit 3 jaar te krijgen!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 16:16
    Groenendijk en Ten Hag niet, die hebben toch wonderen verricht bij Ado en Utrecht!
    Vind ik leuk
    Guzzi +451
    dinsdag 24 april 2018 om 16:27
    Van den Brom? wat heeft die dan bereikt dan.
    Vind ik leuk
    Hyena +27541
    dinsdag 24 april 2018 om 16:33
    Wat doet Gio hiertussen?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    dinsdag 24 april 2018 om 16:36
    Dat moet natuurlijk Cocu zijn , v/d Brom aangetoont dat hij geen toptrainer isin de topwedstrijden , v Bronkhoorst de beker maar in de competitie was het niet best .
    Vind ik leuk
    Sanuk +2922
    dinsdag 24 april 2018 om 16:42
    Telegraaf nu, na het instorten van ajax staan nu ook de bruggen en kades in amsterdam op instorten :))
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    Cookee +9641
    dinsdag 24 april 2018 om 16:45
    Keizer werkte onder de moeilijkste omstandigheden, kreeg nogal wat op zijn bord en kreeg geen support van 'boven'. Hij wist een team wat ondermaats presteerde andere waarden bij te brengen waardoor ze weer oprichtten.

    Als je Cocu die prijs geeft dan devalueert de prijs. Phillip had vorig seizoen geen idee hoe hij het moest keren en ook Gio dit seizoen niet.

    vd Brom blunderde in de finale, maar heeft ons wel verreweg het leukste voetbal gegund. En ook die van Roda, vind ik best knap zo stand te houden.
    Vd Gaag deed ook prima en Geel-Groenendijk.

    Kijk nu eens buiten die top-3, die zijn totaal oninteressant.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 16:50
    Top trainer
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 16:51
    MARCEL KEIZER!!!


    Een dikke middelvinger naar de Ajax directie vanuit de collega trainers
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3749
    dinsdag 24 april 2018 om 16:51
    Van Bronkhorst? Die heeft het toch ronduit zwak gedaan
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    dinsdag 24 april 2018 om 16:59
    Van den Brom! Speelt het mooiste en beste voetbal.
    Vind ik leuk
    Mo +10984
    dinsdag 24 april 2018 om 17:03
    Hahahaha dit slaat hélemaal nergens op. Gio?? Serieus?? Wat te denken van Van der Gaag. Haha moet er nog steeds om lachen.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4174
    dinsdag 24 april 2018 om 17:15
    van de brom is echt een lachertje, hij laat zien dat in wedstrijden waar het om draait absoluut niet bij machte om een goede tacktiek neer te zetten
    Vind ik leuk
    lemon9 +763
    dinsdag 24 april 2018 om 17:22
    Eigenlijk voor Hake en Verbeek samen
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 17:30
    Duidelijk lijt me ! Cocu
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1765
    dinsdag 24 april 2018 om 17:31
    De nominatie voor van Bronckhorst is werkelijk waar belachelijk.. Dan had Keijzer er zelfs nog bij mogen staan.. Wat is de invloed van van Bronckhorst geweest in het bekertoernooi waar feyenoord alleen maar thuis speelde.. De beste man heeft gigantisch veel punten achterstand op PSV in de competitie.. Wie verzint zo'n nominatie?? Cocu verdient het overigens wel.. Die heeft van een matig elftal een winnend elftal gemaakt.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +795
    dinsdag 24 april 2018 om 17:32
    Ten Hag
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    dinsdag 24 april 2018 om 17:55
    Cocu zonder twijfel
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8407
    dinsdag 24 april 2018 om 18:15
    Geen ten hag ? Vreemd na de 3-0 oorwassing
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 18:31
    Alledrie 10 keer niks!
    Vind ik leuk
    HJR +6833
    dinsdag 24 april 2018 om 19:10
    Verrassend een discussie over Ajax in een topic wat helemaal niet over Ajax gaat :)
    Vind ik leuk
    Berbr +1211
    dinsdag 24 april 2018 om 19:43
    Van Bronckhorst? Afgang in CL, 4e in comp en, OK, beker, maar wel met alleen thuiswedstrijden...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8283
    dinsdag 24 april 2018 om 19:59
    Cocu heeft de beste cijfers, v.d. Brom in ieder geval niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:03
    #Broxit
    Vind ik leuk
    FACT +2178
    dinsdag 24 april 2018 om 20:51
    Cocu denk!

    Waarom staat Ten Hag niet in dit lijssie? Heeft 't toch goed gedaan in Utrecht?

    Hahaha!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 18:51
    Tuurlijk zal cocu het winnenhij is kampioen maar niemand kijkt wat van der Brom heeft gedaanvan een leeg gelopen elftal naar de derde plek geholpe
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Cocu, Van Bronckhorst en Van den Brom strijden om Rinus Michels Award