'Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een goede beslissing was'

'Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een goede beslissing was'

dinsdag 24 april 2018 om 17:30

Hassane Bandé kon eerder dan verwacht aansluiten bij de training van Ajax door de degradatie van zijn oude club KV Mechelen. De aanvaller uit Burkina Faso erkent dat hij een moeilijke periode achter de rug heeft, maar kijkt ook vooruit.

"Het waren vrij moeilijke maanden, met redelijk wat stress. Er was paniek, want de club zat in een moeilijke situatie", zegt Bandé tegen Ajax TV over de situatie bij Mechelen. "Uiteindelijk zijn we gedegradeerd. Dat was moeilijk. Maar goed, het is gelukt om samen deze tijd door te komen."

Bandé, die dit seizoen elf keer scoorde voor Mechelen, hield zijn nieuwe werkgever ook al in de gaten. "Ik heb de wedstrijd tegen PSV gezien. Dat was een moeilijke wedstrijd. Nu is het seizoen bijna voorbij. Ajax heeft een goede, jonge ploeg, die graag wil voetballen en waarin veel spelers worden opgeleid. Voor mij is dit de beste jonge ploeg van Europa."

De komende weken staan voor Bandé in het teken van aanpassen. "Maar daar heb ik de tijd voor, dus dat komt wel goed. De ontvangst was top. De spelers en trainers hier zijn bijzonder aardig. Ze hebben me goed opgevangen, dus dat is heel fijn." Ook in België was iedereen enthousiast over zijn transfer. "Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een heel goede beslissing was. Ik kreeg veel steun en succeswensen."

"Ik ben sowieso blij om bij Ajax te zijn. Ik ga hard werken om te kunnen gaan spelen. Ik hoop dat we het volgend seizoen beter gaan doen als dit jaar", besluit Bandé hoopvol.

Plaats een reactie

dinsdag 24 april 2018 om 17:47
Als je een hekel aan prijzen hebt ,is het al jaren een uitstekende keuze hoor!.
Vind ik leuk
Hattrick +9570
dinsdag 24 april 2018 om 17:50
Wij hebben in ieder geval nooit 18 jaar hoeven wachten om kampioen te worden ...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 18:50]
Vind ik leuk
klick +367
dinsdag 24 april 2018 om 17:56
nog 14 jaar te gaan!
Vind ik leuk
Hattrick +9570
dinsdag 24 april 2018 om 17:58
Moet je nagaan hoe triest, want dat gaat Ajax nooit overkomen.. 18 jaar geen kampioen.
Vind ik leuk
klick +367
dinsdag 24 april 2018 om 17:59
kan je nagaan hoe jij je nu voelt :) na 4 jaar al!
Vind ik leuk
Bertus +3566
dinsdag 24 april 2018 om 18:01
Lijkt mij ook niet maar ze moeten zich al kapot schamen dat het 4 jaar op rij niet lukt. Veruit de grootste begroting, kopen meer spelers dan welke club dan ook. Roepen altijd dat ze beste zijn maar staan inmiddels 4 jaar droog.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:10
Kan zo maar 4 jaar bij komen. Blind halen is ook een mega goeie zet!
Vind ik leuk
Jens1999 +17886
dinsdag 24 april 2018 om 18:13
Jij kan morgen wel je nek breken en in een rolstoel terechtkomen....alles kan.... maar kan dit en kan dat..... daar heb je geen tering aan....
Vind ik leuk
JustH +8846
dinsdag 24 april 2018 om 20:53
Ik denk dat in Eindhoven en omstreken geen computerknop 4 meer te koop is.
Zijn allemaal stuk geramd!
Vind ik leuk
Sanuk +1657
dinsdag 24 april 2018 om 18:04
Wel goed op weg nu.
Vind ik leuk
Hattrick +9570
dinsdag 24 april 2018 om 18:05
Tussen 4 en 18 jaar zit wel een heel verschil. Of kan jij niet tellen?
Vind ik leuk
Sanuk +1657
dinsdag 24 april 2018 om 18:07
Volgend jaar nog maar 13.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
dinsdag 24 april 2018 om 20:52
Wie wordt kampioen dan volgend jaar, AZ?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:32
Blijf lekker leven in het verleden hattrick stumpert!.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 21:35
Haha super gezegd
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 08:37
Verzin nou eens wat origineels? b.v. al 4 jaar helemaal niets in Amsterdam.
Vind ik leuk
Hattrick +9570
woensdag 25 april 2018 om 08:46
Ik reageer op iemand di Ajax wéér voor schut wilt zetten. Dan krijgt hij koekje van eigen deeg :)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 09:21
Begrijp ik wel maar het is niet origineel meer dus ook geen koekje van eigen deeg.
Vind ik leuk
Hattrick +9570
woensdag 25 april 2018 om 10:07
En 4 jaar niks in Amsterdam is wel origineel? Ik lees niets anders hier de laatste weken.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:21
4 jaar niks of 18 jaar niks is wel een wereld van verschil Hattrick.
Vind ik leuk
Hattrick +9570
woensdag 25 april 2018 om 10:24
Klopt. Daarom kaart ik dat ook aan :p

Vind ik leuk
Deck010 +346
woensdag 25 april 2018 om 17:04
Wees eens sportief en trek het je niet zo aan als iemand iets over je clubje zegt. Bovendien hoeft niemand Ajax voor schut te zetten.....dat kunnen ze zelf veel beter.
Vind ik leuk
zaterdag 28 april 2018 om 17:05
Wat niet is kan nog komen he ?
Vind ik leuk
Ginovanni +16557
dinsdag 24 april 2018 om 18:06
Welkom in dit warme nest, Hassane!

Komend seizoen zoals vanouds weer prijzen pakken!

Succes gozer!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:29
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 23:36]
Vind ik leuk
stollie38 +16459
dinsdag 24 april 2018 om 18:34
Het enige trieste is dat jij weer onzin mag typen.
Vind ik leuk
Ginovanni +16557
dinsdag 24 april 2018 om 18:34
Hey Eindje.....

Hahahahaha.;-).
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:30
Helemaal gelijk eindje
Vind ik leuk
JustH +8846
dinsdag 24 april 2018 om 21:09
Zeg jij dat of Hakim?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 21:59
Beide
Vind ik leuk
JustH +8846
woensdag 25 april 2018 om 00:14
Arrogant voor een ander spreken!
Vind ik leuk
stollie38 +16459
dinsdag 24 april 2018 om 18:35
Had ie naar Feyenoord gegaan had ie pas over 18 jaar weer een prijs of met behulp van de KNVB thuisvoordeel in de beker.
Vind ik leuk
Deck010 +346
woensdag 25 april 2018 om 17:08
Dan had hij in ieder geval wel kunnen genieten van echte supporters die de club steunen. Nu denkt hij straks dat alle Nederlanders weglopen als het eventjes niet lukt......
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:54
Vindt het al vreemd dat een Feyenoord fan uit Mokum komt. Als je de 2 prijzenkasten naast elkaar zet mag je zeggen dat die in Amsterdam iets voller is. Dus.... wordt ff wakker!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:28
Blijf lekkur in het verleden leven jongen.4 prijzen in 3 jaar tegen ..........Dream on roberto!.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:35
Jazeker droom van mooie prijzen voor Ajax. Meestal komen mijn dromen uit.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 03:27
De meeste dromen zijn bedrog als je wakker wordt jongen.

Maar het zou me verbazen als ajax weer geen kampioen wordt volgend seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:48
Beste club van Nederland. Ajax ?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:30
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Patrickj3 +1949
dinsdag 24 april 2018 om 17:48
Hoop maar dat dit een goeie aankoop is.
Vind ik leuk
Rodajc +7955
dinsdag 24 april 2018 om 17:50
Aah die gaan vast hoge ogen gooien in de Champions League voor jonge ploegen. Of bestaat dat niet?
Vind ik leuk
R94 +775
dinsdag 24 april 2018 om 17:55
De Youth League
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:02
Leuk, een stukje over Bandé. Met "Ajax" en "beste club" samen in één titel. Het kan niet op vandaag.
Vind ik leuk
Zultkop +2573
dinsdag 24 april 2018 om 18:03
Hij zal zijn wedstrijden voorlopig wel in de jl spelen. Hij zal toch een tijdje moeten wennen.
Ben benieuwd of hij de druk en spanning wel aan kan als hij in het1e zou spelen...Is toch een ander niveau dan onderin de Belgische competitie spelen...
Vind ik leuk
klick +367
dinsdag 24 april 2018 om 18:04
weet niet echt wat deze jongen kan brengen vind het weer een hoop geld voor zon jonge jongen
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:07
Eerst een jaar rijpen in de JL
Vind ik leuk
Utca030 +6176
dinsdag 24 april 2018 om 18:10
De beste club van Europa. Hahahahahaha
Vind ik leuk
2cents +45698
dinsdag 24 april 2018 om 18:32
Lees nog een keer goed.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:21
Laten we maar hopen dat wij ook enthousiast worden van deze knul.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:22
Hij past prima in Jong Ajax de komende jaren
Vind ik leuk
HansVites +4100
dinsdag 24 april 2018 om 18:24
Wacht maar tot je uitgefloten word Hassane Bandé bij die warme club.
Vind ik leuk
Pds010 +664
dinsdag 24 april 2018 om 18:28
Spelen inderdaad niet om de prijzen...
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:29
We gaan het beleven!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:39
Een goeie speler voor Jong Ajax!
Vind ik leuk
Cookee +8565
dinsdag 24 april 2018 om 18:44
Gaat Ajax ook nog Nederlandse degradanten plunderen?
Maher of dat ventje van NAC of Sparta?
Vind ik leuk
Kijkmaar +1762
dinsdag 24 april 2018 om 19:33
Flink geld voor degradatie spelers
Vind ik leuk
Marco S +3619
dinsdag 24 april 2018 om 20:09
Nou, hoop dat het geen snelle bande wissel gaat worden voor hem..
Vind ik leuk
Dorzon +3681
dinsdag 24 april 2018 om 20:44
Hij wil dus geen prijzen winnen
Vind ik leuk
FACT +1932
dinsdag 24 april 2018 om 20:48
'Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een goede beslissing was'

Dat moet allemaal nog blijken.....

'Ze zeiden dat Bandé de beste buitenspeler voor ons is en dat het een goede beslissing was'

Dat moet allemaal ook nog blijken.....
Vind ik leuk
JoeyC +722
dinsdag 24 april 2018 om 21:03
Hiermee heeft Overmars Brands toch mooi afgetroefd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een goede beslissing was'