'Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een goede beslissing was'

    'Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een goede beslissing was'

    dinsdag 24 april 2018 om 17:30

    Hassane Bandé kon eerder dan verwacht aansluiten bij de training van Ajax door de degradatie van zijn oude club KV Mechelen. De aanvaller uit Burkina Faso erkent dat hij een moeilijke periode achter de rug heeft, maar kijkt ook vooruit.

    "Het waren vrij moeilijke maanden, met redelijk wat stress. Er was paniek, want de club zat in een moeilijke situatie", zegt Bandé tegen Ajax TV over de situatie bij Mechelen. "Uiteindelijk zijn we gedegradeerd. Dat was moeilijk. Maar goed, het is gelukt om samen deze tijd door te komen."

    Bandé, die dit seizoen elf keer scoorde voor Mechelen, hield zijn nieuwe werkgever ook al in de gaten. "Ik heb de wedstrijd tegen PSV gezien. Dat was een moeilijke wedstrijd. Nu is het seizoen bijna voorbij. Ajax heeft een goede, jonge ploeg, die graag wil voetballen en waarin veel spelers worden opgeleid. Voor mij is dit de beste jonge ploeg van Europa."

    De komende weken staan voor Bandé in het teken van aanpassen. "Maar daar heb ik de tijd voor, dus dat komt wel goed. De ontvangst was top. De spelers en trainers hier zijn bijzonder aardig. Ze hebben me goed opgevangen, dus dat is heel fijn." Ook in België was iedereen enthousiast over zijn transfer. "Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een heel goede beslissing was. Ik kreeg veel steun en succeswensen."

    "Ik ben sowieso blij om bij Ajax te zijn. Ik ga hard werken om te kunnen gaan spelen. Ik hoop dat we het volgend seizoen beter gaan doen als dit jaar", besluit Bandé hoopvol.

    Plaats een reactie

    dinsdag 24 april 2018 om 17:47
    Als je een hekel aan prijzen hebt ,is het al jaren een uitstekende keuze hoor!.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17859
    dinsdag 24 april 2018 om 18:06
    Welkom in dit warme nest, Hassane!

    Komend seizoen zoals vanouds weer prijzen pakken!

    Succes gozer!
    Vind ik leuk
    Eindje040 +807
    dinsdag 24 april 2018 om 18:29
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 23:36]
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    dinsdag 24 april 2018 om 18:34
    Het enige trieste is dat jij weer onzin mag typen.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17859
    dinsdag 24 april 2018 om 18:34
    Hey Eindje.....

    Hahahahaha.;-).
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 19:30
    Helemaal gelijk eindje
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    dinsdag 24 april 2018 om 21:09
    Zeg jij dat of Hakim?
    Vind ik leuk
    Eindje040 +807
    dinsdag 24 april 2018 om 21:59
    Beide
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    woensdag 25 april 2018 om 00:14
    Arrogant voor een ander spreken!
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    dinsdag 24 april 2018 om 18:35
    Had ie naar Feyenoord gegaan had ie pas over 18 jaar weer een prijs of met behulp van de KNVB thuisvoordeel in de beker.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3653
    woensdag 25 april 2018 om 17:08
    Dan had hij in ieder geval wel kunnen genieten van echte supporters die de club steunen. Nu denkt hij straks dat alle Nederlanders weglopen als het eventjes niet lukt......
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 12:54
    Vindt het al vreemd dat een Feyenoord fan uit Mokum komt. Als je de 2 prijzenkasten naast elkaar zet mag je zeggen dat die in Amsterdam iets voller is. Dus.... wordt ff wakker!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 13:28
    Blijf lekkur in het verleden leven jongen.4 prijzen in 3 jaar tegen ..........Dream on roberto!.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:35
    Jazeker droom van mooie prijzen voor Ajax. Meestal komen mijn dromen uit.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 03:27
    De meeste dromen zijn bedrog als je wakker wordt jongen.

    Maar het zou me verbazen als ajax weer geen kampioen wordt volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 17:48
    Beste club van Nederland. Ajax 😍
    Vind ik leuk
    Eindje040 +807
    dinsdag 24 april 2018 om 18:30
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    dinsdag 24 april 2018 om 17:48
    Hoop maar dat dit een goeie aankoop is.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    dinsdag 24 april 2018 om 17:50
    Aah die gaan vast hoge ogen gooien in de Champions League voor jonge ploegen. Of bestaat dat niet?
    Vind ik leuk
    R94 +1478
    dinsdag 24 april 2018 om 17:55
    De Youth League
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 18:02
    Leuk, een stukje over Bandé. Met "Ajax" en "beste club" samen in één titel. Het kan niet op vandaag.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3512
    dinsdag 24 april 2018 om 18:03
    Hij zal zijn wedstrijden voorlopig wel in de jl spelen. Hij zal toch een tijdje moeten wennen.
    Ben benieuwd of hij de druk en spanning wel aan kan als hij in het1e zou spelen...Is toch een ander niveau dan onderin de Belgische competitie spelen...
    Vind ik leuk
    klick +735
    dinsdag 24 april 2018 om 18:04
    weet niet echt wat deze jongen kan brengen vind het weer een hoop geld voor zon jonge jongen
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 18:07
    Eerst een jaar rijpen in de JL
    Vind ik leuk
    Utca030 +9880
    dinsdag 24 april 2018 om 18:10
    De beste club van Europa. Hahahahahaha
    Vind ik leuk
    2cents +50903
    dinsdag 24 april 2018 om 18:32
    Lees nog een keer goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 18:21
    Laten we maar hopen dat wij ook enthousiast worden van deze knul.
    Vind ik leuk
    Ed Peters +108
    dinsdag 24 april 2018 om 18:22
    Hij past prima in Jong Ajax de komende jaren
    Vind ik leuk
    HansVites +4611
    dinsdag 24 april 2018 om 18:24
    Wacht maar tot je uitgefloten word Hassane Bandé bij die warme club.
    Vind ik leuk
    Pds010 +842
    dinsdag 24 april 2018 om 18:28
    Spelen inderdaad niet om de prijzen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 18:29
    We gaan het beleven!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 18:39
    Een goeie speler voor Jong Ajax!
    Vind ik leuk
    Cookee +9639
    dinsdag 24 april 2018 om 18:44
    Gaat Ajax ook nog Nederlandse degradanten plunderen?
    Maher of dat ventje van NAC of Sparta?
    Vind ik leuk
    Marco S +4143
    dinsdag 24 april 2018 om 20:09
    Nou, hoop dat het geen snelle bande wissel gaat worden voor hem..
    Vind ik leuk
    Dorzon +4177
    dinsdag 24 april 2018 om 20:44
    Hij wil dus geen prijzen winnen
    Vind ik leuk
    FACT +2189
    dinsdag 24 april 2018 om 20:48
    'Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een goede beslissing was'

    Dat moet allemaal nog blijken.....

    'Ze zeiden dat Bandé de beste buitenspeler voor ons is en dat het een goede beslissing was'

    Dat moet allemaal ook nog blijken.....
    Vind ik leuk
    JoeyC +1346
    dinsdag 24 april 2018 om 21:03
    Hiermee heeft Overmars Brands toch mooi afgetroefd!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ze zeiden dat Ajax de beste club voor mij is en dat het een goede beslissing was'