'Windkracht 10' in Liverpool: 'Heeft AS Roma al aangifte gedaan? Goeiedag zeg'

'Windkracht 10' in Liverpool: 'Heeft AS Roma al aangifte gedaan? Goeiedag zeg'

Gepubliceerd: dinsdag 24 april 2018 om 22:18di 24-04-2018 om 22:18

Een ongelooflijke Champions League-avond in Liverpool: de plaatselijke trots vernedert AS Roma en staat een kwartier voor tijd met 5-0 (!) voor. Een greep uit de lovende reacties via Twitter:

Plaats een reactie

D0mmeLFCT65 +19558
dinsdag 24 april 2018 om 22:20
Orkaan Liverpool gaat helemaal los;):p
Vind ik leuk
VanGoal +796
dinsdag 24 april 2018 om 22:40
Salah een publiekswissel gunnen pakt verkeerd uit.. Ook een rare keuze. Doe dit dan een paar minuten voor tijd.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:21
Prachtig een cadeau in het geldbeluste gedrocht Champions League.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93828
dinsdag 24 april 2018 om 22:23
This is fucking nice, what a football show!

Hoop echt dat ze de CL winnen.
Vind ik leuk
Ricklek +1850
dinsdag 24 april 2018 om 22:24
Tuurlijk Roma wordt keihard afgeslacht door Liverpool maar om de titel nou zo te noemen is wel absurd...
Vind ik leuk
BassieN +11173
dinsdag 24 april 2018 om 22:26
Om zo iemand die dat zegt nog een podium te geven al helemaal.
Vind ik leuk
Juventus FC +3837
dinsdag 24 april 2018 om 22:28
Ze lieten ook al een paar Afrikanen zien die een steward bijna doodschopten, ze weten het ff niet
Vind ik leuk
sphynx +1053
dinsdag 24 april 2018 om 22:27
ik vind hem wel komisch
Vind ik leuk
Just dekler +1977
woensdag 25 april 2018 om 00:51
Ja verkrachting is ook een heel grappig iets ja........ Ben je nou zo dom ?
Vind ik leuk
sphynx +1053
woensdag 25 april 2018 om 17:32
ben je serieus moraalridder?

word hier toch in een totaal andere context gezegd.

Ben je nou zo dom?
Vind ik leuk
Just dekler +1977
woensdag 25 april 2018 om 20:05
Het toverwoordje voor sukkels als jij moraalridder. Dat is gewoon een ander woord voor iemand met fatsoen, wat jij klaarblijkelijk niet hebt. Je zal wel tussen de 15 en 25 jaar oud zijn en nog niet veel van de wereld snappen. VP heeft de titel niet voor niets aangepast.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:06]
Vind ik leuk
sphynx +1053
woensdag 25 april 2018 om 21:01
3x fout
Vind ik leuk
ihvmmdk +6979
dinsdag 24 april 2018 om 22:24
GOAL ROMA ! #hoopdoetleven
Vind ik leuk
BassieN +11173
dinsdag 24 april 2018 om 22:24
Dom dom dom Lovren.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:25
Nog een goal en de Romeinen leven nog :)
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:25
Wel nu 5-1, voor de statestieken ;)
Edit: 5-2 is wel ff minder...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 22:28]
Vind ik leuk
ihvmmdk +6979
dinsdag 24 april 2018 om 22:27
PENALTY ROMA!
Vind ik leuk
yabba1000 +1261
dinsdag 24 april 2018 om 22:33
volwassen en intellectuele titel
Vind ik leuk
Cappie +7546
woensdag 25 april 2018 om 06:28
VP? Serieus?
Dat een of andere malloot op twitter het leuk lijkt om een grapje van verkrachting te maken is al niet kuis, dat jullie deze grappenmaker dan belonen en zijn uitspraak als titel van het nieuwsbericht plaatsen is ronduit schandalig.
Kan iemand aan degene die dit gedaan heeft uitleggen dat dit niet kan? Iemand?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws