'Windkracht 10' in Liverpool: 'Heeft AS Roma al aangifte gedaan? Goeiedag zeg'

'Windkracht 10' in Liverpool: 'Heeft AS Roma al aangifte gedaan? Goeiedag zeg'

dinsdag 24 april 2018 om 22:18

Een ongelooflijke Champions League-avond in Liverpool: de plaatselijke trots vernedert AS Roma en staat een kwartier voor tijd met 5-0 (!) voor. Een greep uit de lovende reacties via Twitter:

Lees meer over:Liverpool FCAS Roma

Plaats een reactie

dinsdag 24 april 2018 om 22:20
Orkaan Liverpool gaat helemaal los;):p
Vind ik leuk
VanGoal +323
dinsdag 24 april 2018 om 22:40
Salah een publiekswissel gunnen pakt verkeerd uit.. Ook een rare keuze. Doe dit dan een paar minuten voor tijd.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:21
van Dijk maakt zich ook meteen onsterfelijk daar
Vind ik leuk
John M. +3849
dinsdag 24 april 2018 om 22:22
Van de nederlanders vind ik Wijnaldum de beste.
Vind ik leuk
Ricklek +1686
dinsdag 24 april 2018 om 22:25
Ook nog na die grote kans van net?
Vind ik leuk
John M. +3849
dinsdag 24 april 2018 om 22:29
Ik schreef dit weliswaar voor deze kans maar blijf er toch bij.
Lovren is de zwakste Liverpooler.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 22:30]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:58
Twee keer geweldige pass van achteruit waar een goal uitkomt. Hoezo Van Dijk niet beter/beslissender dan Wijnaldum?
Vind ik leuk
John M. +3849
woensdag 25 april 2018 om 09:14
Die éne " geweldige " pass van vDijk was een reddingactie. Hij gaf eenvoudig een knoert naar voren en dat pakte goed uit, dus geen geweldige pass.
Begrijp me goed, ook ik vond vDijk prima spelen maar vond Wijnaldum beter. Hij was altijd aanspeelbaar, rakkerte en zwoegde en ik kon hem niet op geen verkeerde pass betrappen. Dat hij die kans miste vergeef ik hem, het zag er haast zo uit alsof hij een overstapje wilde maken en dat hij dacht dat een medespeler er beter voorstond. Of dat zo is weet ik niet, kan ik hem ook jammer genoeg niet vragen.
Vind ik leuk
EdwinQ +46
dinsdag 24 april 2018 om 22:21
Prachtig een cadeau in het geldbeluste gedrocht Champions League.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:23
This is fucking nice, what a football show!

Hoop echt dat ze de CL winnen.
Vind ik leuk
Ricklek +1686
dinsdag 24 april 2018 om 22:24
Tuurlijk Roma wordt keihard afgeslacht door Liverpool maar om de titel nou zo te noemen is wel absurd...
Vind ik leuk
BassieN +11054
dinsdag 24 april 2018 om 22:26
Om zo iemand die dat zegt nog een podium te geven al helemaal.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:28
Ze lieten ook al een paar Afrikanen zien die een steward bijna doodschopten, ze weten het ff niet
Vind ik leuk
sphynx +832
dinsdag 24 april 2018 om 22:27
ik vind hem wel komisch
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 00:51
Ja verkrachting is ook een heel grappig iets ja........ Ben je nou zo dom ?
Vind ik leuk
sphynx +832
woensdag 25 april 2018 om 17:32
ben je serieus moraalridder?

word hier toch in een totaal andere context gezegd.

Ben je nou zo dom?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:05
Het toverwoordje voor sukkels als jij moraalridder. Dat is gewoon een ander woord voor iemand met fatsoen, wat jij klaarblijkelijk niet hebt. Je zal wel tussen de 15 en 25 jaar oud zijn en nog niet veel van de wereld snappen. VP heeft de titel niet voor niets aangepast.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:06]
Vind ik leuk
sphynx +832
woensdag 25 april 2018 om 21:01
3x fout
Vind ik leuk
Guusman +5607
donderdag 26 april 2018 om 00:58
Het is de koppeling die gemaakt werd met 'aangifte doen' slimbo.
Vind ik leuk
ihvmmdk +5623
dinsdag 24 april 2018 om 22:24
GOAL ROMA ! #hoopdoetleven
Vind ik leuk
BassieN +11054
dinsdag 24 april 2018 om 22:24
Dom dom dom Lovren.
Vind ik leuk
Bayern FC +2321
dinsdag 24 april 2018 om 22:25
Nog een goal en de Romeinen leven nog :)
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:25
Wel nu 5-1, voor de statestieken ;)
Edit: 5-2 is wel ff minder...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 22:28]
Vind ik leuk
ihvmmdk +5623
dinsdag 24 april 2018 om 22:27
PENALTY ROMA!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:33
volwassen en intellectuele titel
Vind ik leuk
Guusman +5607
dinsdag 24 april 2018 om 22:56
Jeetje VP doe ff normaal zeg, haal deze titel eens gauw weg!

Of is dit soms serieus het ordinaire niveau wat ge na wilt streven..?

Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 00:32
Dit gaat wel heel erg ver. Ze moeten zich schamen dat ze dit plaatsen.
Vind ik leuk
Guusman +5607
woensdag 25 april 2018 om 01:09
Zeker weten, het staat ook zo in contrast met de bans die soms voor minder worden uitgedeeld.
Je zou denken dat er enig ethisch besef ontbreekt bij de stagiair die dit bedacht heeft,
wat dan de volgende vraag oproept welke moraal de eindredacteur er op nahoudt.
Vind ik leuk
Cappie +6547
woensdag 25 april 2018 om 06:28
VP? Serieus?
Dat een of andere malloot op twitter het leuk lijkt om een grapje van verkrachting te maken is al niet kuis, dat jullie deze grappenmaker dan belonen en zijn uitspraak als titel van het nieuwsbericht plaatsen is ronduit schandalig.
Kan iemand aan degene die dit gedaan heeft uitleggen dat dit niet kan? Iemand?
Vind ik leuk
Guusman +5607
woensdag 25 april 2018 om 12:56
Moeten we dan echt massaal gaan mailen of zo?
Te triest voor woorden dit.

Ok ik zal een poging wagen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Windkracht 10' in Liverpool: 'Heeft AS Roma al aangifte gedaan? Goeiedag zeg'