'Windkracht 10' in Liverpool: 'Heeft AS Roma al aangifte gedaan? Goeiedag zeg'

    'Windkracht 10' in Liverpool: 'Heeft AS Roma al aangifte gedaan? Goeiedag zeg'

    dinsdag 24 april 2018 om 22:18

    Een ongelooflijke Champions League-avond in Liverpool: de plaatselijke trots vernedert AS Roma en staat een kwartier voor tijd met 5-0 (!) voor. Een greep uit de lovende reacties via Twitter:

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +17577
    dinsdag 24 april 2018 om 22:20
    Orkaan Liverpool gaat helemaal los;):p
    Vind ik leuk
    VanGoal +546
    dinsdag 24 april 2018 om 22:40
    Salah een publiekswissel gunnen pakt verkeerd uit.. Ook een rare keuze. Doe dit dan een paar minuten voor tijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:21
    van Dijk maakt zich ook meteen onsterfelijk daar
    Vind ik leuk
    John M. +4467
    dinsdag 24 april 2018 om 22:22
    Van de nederlanders vind ik Wijnaldum de beste.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1793
    dinsdag 24 april 2018 om 22:25
    Ook nog na die grote kans van net?
    Vind ik leuk
    John M. +4467
    dinsdag 24 april 2018 om 22:29
    Ik schreef dit weliswaar voor deze kans maar blijf er toch bij.
    Lovren is de zwakste Liverpooler.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1781
    dinsdag 24 april 2018 om 22:58
    Twee keer geweldige pass van achteruit waar een goal uitkomt. Hoezo Van Dijk niet beter/beslissender dan Wijnaldum?
    Vind ik leuk
    John M. +4467
    woensdag 25 april 2018 om 09:14
    Die éne " geweldige " pass van vDijk was een reddingactie. Hij gaf eenvoudig een knoert naar voren en dat pakte goed uit, dus geen geweldige pass.
    Begrijp me goed, ook ik vond vDijk prima spelen maar vond Wijnaldum beter. Hij was altijd aanspeelbaar, rakkerte en zwoegde en ik kon hem niet op geen verkeerde pass betrappen. Dat hij die kans miste vergeef ik hem, het zag er haast zo uit alsof hij een overstapje wilde maken en dat hij dacht dat een medespeler er beter voorstond. Of dat zo is weet ik niet, kan ik hem ook jammer genoeg niet vragen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:21
    Prachtig een cadeau in het geldbeluste gedrocht Champions League.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 24 april 2018 om 22:23
    This is fucking nice, what a football show!

    Hoop echt dat ze de CL winnen.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1793
    dinsdag 24 april 2018 om 22:24
    Tuurlijk Roma wordt keihard afgeslacht door Liverpool maar om de titel nou zo te noemen is wel absurd...
    Vind ik leuk
    BassieN +11148
    dinsdag 24 april 2018 om 22:26
    Om zo iemand die dat zegt nog een podium te geven al helemaal.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3651
    dinsdag 24 april 2018 om 22:28
    Ze lieten ook al een paar Afrikanen zien die een steward bijna doodschopten, ze weten het ff niet
    Vind ik leuk
    sphynx +1062
    dinsdag 24 april 2018 om 22:27
    ik vind hem wel komisch
    Vind ik leuk
    Just dekler +1295
    woensdag 25 april 2018 om 00:51
    Ja verkrachting is ook een heel grappig iets ja........ Ben je nou zo dom ?
    Vind ik leuk
    sphynx +1062
    woensdag 25 april 2018 om 17:32
    ben je serieus moraalridder?

    word hier toch in een totaal andere context gezegd.

    Ben je nou zo dom?
    Vind ik leuk
    Just dekler +1295
    woensdag 25 april 2018 om 20:05
    Het toverwoordje voor sukkels als jij moraalridder. Dat is gewoon een ander woord voor iemand met fatsoen, wat jij klaarblijkelijk niet hebt. Je zal wel tussen de 15 en 25 jaar oud zijn en nog niet veel van de wereld snappen. VP heeft de titel niet voor niets aangepast.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    sphynx +1062
    woensdag 25 april 2018 om 21:01
    3x fout
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6258
    dinsdag 24 april 2018 om 22:24
    GOAL ROMA ! #hoopdoetleven
    Vind ik leuk
    BassieN +11148
    dinsdag 24 april 2018 om 22:24
    Dom dom dom Lovren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:25
    Nog een goal en de Romeinen leven nog :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:25
    Wel nu 5-1, voor de statestieken ;)
    Edit: 5-2 is wel ff minder...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6258
    dinsdag 24 april 2018 om 22:27
    PENALTY ROMA!
    Vind ik leuk
    yabba1000 +734
    dinsdag 24 april 2018 om 22:33
    volwassen en intellectuele titel
    Vind ik leuk
    Cappie +6809
    woensdag 25 april 2018 om 06:28
    VP? Serieus?
    Dat een of andere malloot op twitter het leuk lijkt om een grapje van verkrachting te maken is al niet kuis, dat jullie deze grappenmaker dan belonen en zijn uitspraak als titel van het nieuwsbericht plaatsen is ronduit schandalig.
    Kan iemand aan degene die dit gedaan heeft uitleggen dat dit niet kan? Iemand?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Windkracht 10' in Liverpool: 'Heeft AS Roma al aangifte gedaan? Goeiedag zeg'