Update: Feyenoord bevestigt vertrek van Van Bronckhorst-assistent: 'Nieuwe impuls'

Update: Feyenoord bevestigt vertrek van Van Bronckhorst-assistent: 'Nieuwe impuls'

woensdag 25 april 2018 om 13:20

Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van Jan Wouters. De assistent van Giovanni van Bronckhorst had graag verder gewild, maar de clubleiding wil 'vers bloed' aan de technische staf toevoegen.

Dat meldt het Algemeen Dagblad woensdagmiddag. De Rotterdammers zouden al in gesprek zijn met een opvolger. Dat Feyenoord wijzigingen doorvoert in de technische staf, komt niet geheel als een verrassing. Technisch directeur Martin van Geel kondigde onlangs al wijzigingen aan. "Deze staf is alweer een heel aantal jaren bij elkaar. Dus we kijken er elk jaar naar en we evalueren natuurlijk", liet hij weten.

Van Geel benadrukte meteen dat Van Bronckhorst onomstreden is. Naast de hoofdtrainer en Wouters bestaat de staf uit Jean-Paul van Gastel en spitsentrainer Roy Makaay. Wouters was sinds de zomer van 2015 de rechterhand van Van Bronckhorst bij Feyenoord. Hij was eerder in verschillende functies werkzaam bij FC Utrecht, PSV, Ajax, Glasgow Rangers en Kasimpasa.

Update 13.20 uur: Feyenoord heeft het vertrek van Jan Wouters aan het einde van het seizoen bevestigd. Volgens Van Geel staat het besluit volledig los van het functioneren van Wouters. "Vanaf dag één en tot en met de dag van vandaag zijn we zeer tevreden over Jan. Hij is een zeer loyale en ervaren professional. Mede dankzij zijn goede werk zijn de afgelopen drie jaar vier prijzen binnen gehaald. Dat de directie toch besloten heeft niet te verlengen, is puur omdat we denken dat het goed is als er na een aantal jaren weer een nieuwe impuls wordt toegevoegd aan de trainersstaf."

Plaats een reactie

woensdag 25 april 2018 om 12:45
Vers bloed willen ze. Laat alle hooligans dit maar niet lezen ??.
Vind ik leuk
Koeroe +7966
woensdag 25 april 2018 om 12:46
Pff
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:40
Zou zeggen bekijk het maar,zou t seizoen niet meer afmaken.
Werkt zo totaal niet meer.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:12
Warme cluppie dat Feyenoord
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:19
Wat een onzinnige opmerking! Wouters heeft zijn contract uitgediend en het wordt gewoon niet verlengd! In tegenstelling tot wat er in die betonbak gebeurt.. Daar werden het afgelopen jaar Bergkamp, Keizer en Spijkerman voortijdig de laan uitgestuurd! Warm cluppie dat Ajax!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:21
Hij heeft een Ajax verleden ook, zou hij daar niet iets toevoegen, ik bedoel dat serieus trouwens een klein beetje mouwen opstropen mentaliteit bijbrengen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:23]
Vind ik leuk
Jur74 +6061
woensdag 25 april 2018 om 12:51
Hoezo dat, zitten ze Feyenoord in de BUS?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:09
Jammer vond Wouters goed bij Feyenoord passen maargoed hij krijgt zeker weer snel een baan ergens anders
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:42
Mario,psv ajax en feyenoord gewerkt. Die wouters. Vind dat rare combinatie.
Koeman nog erger,alle 3 gespeeld en getraind.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:43]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:08
Nou vind er niks vreemd aan moet een speler of trainer toch zelf weten;) zijn objectief en hebben volgens mij geen club in hun hart gesloten
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:33
Logisch, let maar niet op de domste turk van nederland ,die heeft de 4e XXXX nog niet verwerkt
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:54
Is alleen maar niet inhoudelijk bezig die turk
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:48
Jan zal wel weer iets vinden.
Blijft raar sommige mensen koeman,wouters bij ajax psv en Feyenoord gewerkt hebben.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:06
Waarom is dat raar omdat de fans van de drie clubs elkaar niet liggen,moet je dan ook maar niet bij de club gaan werken.Werken is gewoon een betaalde baan hoor,dat is niet fan gerelateerd.Dat er sommige van die leeghoofden zijn die elkaar daardoor in de haren vliegen.Dat zegt alles over deze mensen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:22
pfff ik zal je een like geven heb jij ook weer een leuke dag he knul
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:46
Jan bedankt! Leek me toch een goede om erbij te hebben.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:52
Is eigenlijk respectloos van Feyenoord naar Wouters. Altijd loyaal, nooit de was op straat gehangen. Hem wegsturen, om vers bloed binnen te halen, is gewoon een verkapte motie van wantrouwen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:07
ik vind het respectloos om iemand in het midden van het seizoen weg te sturen, Feyenoord neemt gewoon netjes afscheid aan het eind van het seizoen omdat ze vinden dat hij niet genoeg meer toevoegt, vind ik niet respectloos hoor, vind ik een heel normale gang van zaken bij een club die mee wil doen om de prijzen, ze kunnen hem ook laten zitten maar als hij blijkbaar niet genoeg meer toevoegt kun je hem beter ontslaan...

volgens mij worden er bij Feyenoord zeer goed overwogen beslissingen gemaakt omtrent het ontslaan van de staf en zullen ze het enkel doen als ze echt een verbetering aanbrengen aan de staf en niet om maar een zondebok te ontslaan... kijkend naar het feit dat ze ook niemand ontslagen hebben na de nederlaagreeks in 2016 maar iemand hebben toegevoegd die advies kon geven aan een nog onervaren trainer. daarnaast vind ik het positief dat er bij Feyenoord niemand ontslagen wordt tijdens het seizoen (behalve spelers die weg willen en waarvan Feyenoord ook weet dat ze niet genoeg meer toevoegen voor de club).
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:14
Snap ik maar als hij niet goed functioneert kun je hem ook de kans geven om zelf te zoeken en als hij dan iets heeft uit elkaar gaan. Nu krijgt hij toch stempel van disfunctioneren mee. Misschien moet hij ook wel iets anders doen, maar we weten niet hoe slecht ze hem vonden.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:21
ik denk niet dat ze hem echt slecht vonden, als ze hem echt slecht vonden dan is er wel een gigantisch wanbeleid bij Feyenoord dat ze hem pas na 3 jaar ontslaan... Feyenoord wil vernieuwen en daar hoort het ontslaan van mensen soms bij.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:45
trainers krijgen, net als voetballers een contract voor bepaalde tijd. Dat betekent dat het niet mogelijk is om nu tegen Wouters te zeggen dat hij maar eens rustig om zich heen moet kijken. In dat geval zou eerst zijn contract verlengd moeten worden. Over het algemeen moet een werkgever ruim van tevoren aangeven als die niet van plan is om een contract te verlengen. Het ligt dan ook voor de hand dat Wouters dit al een tijdje weet. Het getuigt alleen maar van respect dat dit niet direct in de krant staat.
Vind ik leuk
cj_fey +3273
woensdag 25 april 2018 om 13:56
Voor de goede orde, hij wordt niet ontslagen, maar zn contract wordt niet verlengd. En daarin staat dus een einddatum, wie zegt dat hierover al niet lang met Jan Wouters gesproken is? Beetje voorbarige stellingname vind ik.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:13
Valt wel mee toch? Het is ook niet dat hij ontslagen wordt, maar er wordt voor gekozen om zijn contract niet te verlengen omwille van vers bloed. Er wordt nergens gezegd dat hij niet functioneerde.
Vind ik leuk
HJR +6125
woensdag 25 april 2018 om 13:44
Het is net hoe je het zelf wil zien. De één vind het respectloos de andere niet. Is voor beide wat te zeggen natuurlijk.
Ik denk niet dat iedereen helemaal tevreden was over Jan. Vernieuwen moet je ook kunnen als je Wouters heet. Je kan ook 'vernieuwen' met hetzelfde materiaal /personeel. Ben benieuwd naar het verhaal van Wouters. Feyenoord kennende zal allemaal wel meevallen, maar de breuk is niet alleen maar doordat ze willen vernieuwen. We zullen zien
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:45]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:48
Waarom zullen we dat zien. Moet de hele wereld weten wat de overwegingen van een werkgever zijn of mag zoiets ook gewoon tussen werkgever en werknemer blijven? Wat zou je daarvan vinden als het om jou gaat?
Vind ik leuk
HJR +6125
woensdag 25 april 2018 om 14:36
Natuurlijk mogen ze dat zelf weten. Alleen ze brengen al naar buiten dat het om vernieuwen gaat. Dus ben ik benieuwd wie ze binnen gaan halen. En of Wouters er ook zo over denkt. En ik heb niet echt een functie vergelijkbaar met Wouters. Van mij mag mij werkgever het doen, alleen geen hond die daar op zit te wachten ;)
Vind ik leuk
fedor2501 +3249
woensdag 25 april 2018 om 14:35
Einde contract en ze willen vGastel en Gio scherp houden met wat andere inzichten. Wouters heeft al mooi gereageerd, uiteraard jammer maar schitterende tijd gehad met mooie resultaten.
Vind ik leuk
HJR +6125
woensdag 25 april 2018 om 15:34
Kijk aan dat zal vast wel goed zijn. Maar het punt wat ik aangeef, dat er snel geoordeeld na 1 bericht in media blijkt maar weer :)
Vind ik leuk
fedor2501 +3249
woensdag 25 april 2018 om 17:03
Slecht nieuws en sensatie verkopen nu eenmaal goed he.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:11
Er staat nergens dat ze denken dat hij niet meer genoeg toevoegt.Er staat alleen dat ze vers bloed willen zonder een reden.Heel strict genomen heeft Van Bronckhorst dit seizoen slecht gepresteerd,en zou dus het veld moeten ruimen.Evenals Cocu trouwens die van de fans na 8 wedstrijden op moest rotten.Maar toen ze met hetzelfde wanvoetbal ineens bovenaan kwamen te staan,gingen de koppen weer in het zand.
Vind ik leuk
RtdDub +6923
woensdag 25 april 2018 om 13:18
Of je kijkt naar wat ie heeft toegevoegd als assistent en je komt tot de conclusie dat dat niet genoeg is of je wilt iets heel anders.
Elders op deze site was er een stukje over Berghuis die van Van Persie de zgn driehoek had geleerd.
Er was een reactie die zich afvroeg waarom Van Bronckhorst dat niet had opgemerkt
En dan kijk je naar de technische staf en zie je 1 verdediger als hoofdtrainer en 2 middenvelders als assistent.
Misschien wordt er nu een middenvelder ingeruild voor een aanvaller als assistent.

Maar nee... we trekken meteen de respect kaart.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:21]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:21
Geen geel of rood, maar ik denk dat velen sympathie hebben voor Wouters, van Utrecht tot PSV, van Ajax tot Feijenoord. Vandaar sneu om te lezen dat iemand die wil blijven weg moet.
Vind ik leuk
RtdDub +6923
woensdag 25 april 2018 om 13:22
Ja... het leven is een lul. Veel te kort en keihard.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:16
Je vergeet spitsentrainer Roy Makaay ;)
Vind ik leuk
RtdDub +6923
woensdag 25 april 2018 om 16:32
Is nog niet hetzelfde als assistent. Makaay zit bij wedstrijden niet op de bank voor zo ver ik weet.
Geen idee hoe ver hij met zijn papiertjes is, misschien wordt hij nou wel door geschoven.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 09:28
Nee Makaay zit niet op de bank inderdaad. Maar hem doorschuiven valt niet echt onder vers bloed in de staf. Zou ik raar vinden.
Vind ik leuk
RtdDub +6923
donderdag 26 april 2018 om 09:50
Geloof ik ook niet in, dat hij de nieuwe assistent wordt.
Maar kan me wel voorstellen dat er naar een voormalig aanvaller wordt gekeken.
Vind ik leuk
Blindsy +6357
woensdag 25 april 2018 om 13:21
Of je zegt na 3 jaar gewoon dat t weer tijd is voor een andere passant. Erg overdreven reactie, Counter. Gewoon een nieuw gezicht, normaalste zaak van de wereld. Of ga jij nu zeggen dat elke trainer, hoofd of assistent, 10-20jr bij dezelfde club zit, of zelf bepaalt wanneer hij vertrekt?
En o ja, iemand die weg móet, wil meestal blijven, duuuh!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:22]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:40
Niet elke vernieuwing is een verbetering. Blijkbaar voegt Wouters in de huidige staf niets (meer) of onvoldoende toe. Gericht een persoon vervangen kan. Gaat in huidige wereldje wel makkelijk allemaal, that’s the point, en dan klagen dat er geen betrokkenheid met of loyaliteit naar een clun meer is.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:19
We gaan het zien. Mij lijkt de ervaring van Wouters, plus zijn rustige persoonlijkheid, een pre. Maar ik denk dat ze van Gastel zien als de natuurlijke opvolger van Gio en het is toevallig het contract van Wouters dat afloopt.

Ben vooral benieuwd wie ze er bij gaan trekken. Ik kan me voorstellen dat ze iemand zoeken met wat meer pit?
Vind ik leuk
Blindsy +6357
donderdag 26 april 2018 om 20:52
Met de eerste en laatste opmerking heb je natuurlijk 2 punten. Maar feit blijft, in onze mooie sport is er een enkele assistent te vinden die als cultuurbewaker zonder ambities voor de functie hoofdtrainer, jaren aan een club verbonden kan blijven. Maar voor de meeste hoofd- en assistent-trainers geldt- na 2-3-4 jaar is het weer tijd voor wat anders,
Maar of vervanging ook verbetering is? Als ik de naam Landzaat hoor, ga ik twijfelen...
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 21:32
Wouters is zeer loyaal en altijd correct. Ik weet niet of Lanzaat beter zal zijn als assistent, ik weet wel dat van Gaal slechter zal zijn als assistent.
Vind ik leuk
fedor2501 +3249
woensdag 25 april 2018 om 14:33
De reactie van Wouters daarnet was ook echt van iemand die respectloos is behandeld.
Praat geen onzin man als je eigen club een trainer een paar potjes voor het einde op straat zet.
Vind ik leuk
Voebtal +2010
woensdag 25 april 2018 om 12:52
Raar, de slechte resultaten lagen toch niet aan hem? Prima assistant waarvan je zeker weet dat hij niet aan je stoelpoten zaagt.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:16
Klopt helemaal, je hebt inderdaad niet iemand nodig die aan je stoelpoten zaagt, maar daarentegen moet je wel aanvullende kwaliteiten hebben tov andere binnen de staf. Wellicht gaan ze dat bij een ander wel vinden...

Vind ik leuk
soplul +1826
woensdag 25 april 2018 om 13:29
"de slechte resultaten lagen toch niet aan hem? "

Omdat?

Als dat zo is dan is zijn positie dus eigenlijk nutteloos.
Bespaar jezelf dan dat geld.

Anyway volgens mij is hij ook onderdeel van de technische staf en dus van Feyenoord 1.
Staat ook nergens dat hij ergens voor verantwoordelijk wordt gehouden en daarom weg moet.
Vind ik leuk
Voebtal +2010
woensdag 25 april 2018 om 14:56
Huh.. Ik snap niet wat je bedoelt sorry.
Vind ik leuk
soplul +1826
woensdag 25 april 2018 om 15:26
Nou kennelijk weet jij dat de slechte resultaten niet aan hem lagen.
Kennelijk weet je ook precies wat hij wel doet.

Maar goed als je het niet snapt hoeven we er ook niet over door te gaan.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:47
Niks mis met Jan Wouters
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:04
Ajax verleden (-;
Vind ik leuk
Blindsy +6357
woensdag 25 april 2018 om 13:15
En Utrecht. En PSV. En Bayern....
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:17
Dus gewoon een passant (-:
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:17]
Vind ik leuk
Blindsy +6357
woensdag 25 april 2018 om 13:18
Precies. Na 3 jaar is t weer de hoogste tijd voor een nieuwe passant.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:20
Idd
Vind ik leuk
Blindsy +6357
woensdag 25 april 2018 om 12:48
Kan niet zeggen dat dit een topidee is. Maar ik heb mij altijd afgevraagd wat überhaupt de bijdrage van de meest zwijgzame trainer van NL zou zijn. Nou, minder dan die van Van Gastel, anders had laatstgenoemde wel moeten vertrekken.
Benieuwd met welke naam ze uit de koker komen. Misschien een welbespraakte senior die voor Gio als een klankbord kan dienen?
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 12:49]
Vind ik leuk
#Keizerout +17397
woensdag 25 april 2018 om 12:51
Advocaat is binnenkort weer beschikbaar :p
Vind ik leuk
Blindsy +6357
woensdag 25 april 2018 om 13:06
Ik wilde zijn naam bewust niet noemen, maar dácht wel aan hem. Heb nog steeds twijfels over de kwaliteiten van Gio. Zou dat niet hebben met een Advocaat erbij ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +17397
woensdag 25 april 2018 om 13:12
Dat lijkt me terecht. Ik ben niet heel erg onder de indruk. Zelfde gold/geldt voor De Boer en Cocu. Allemaal te hoog ingestapt volgens mij.
Met Advocaat erbij zou ik het ook meer vertrouwen. Al zou ik de rolverdeling dan vreemd vinden. (Gio trainer, Advocaat assistent)
Vind ik leuk
Blindsy +6357
woensdag 25 april 2018 om 13:17
Ja, maar zie jij na drie seizoenen de meest succesvolle trainer van Feyenoord ooit (4 prijzen in 3jr) weer assistent worden wanneer Advocaat zou komen? Ik absoluut niet. Hij heet nu eenmaal niet Van Basten ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +17397
woensdag 25 april 2018 om 13:22
Nee, absoluut niet :p
Alleen blijf ik het vreemd vinden dat je iemand zonder bewezen kwaliteiten aanstelt die het dan moet leren van een ervaren assistent. De wereld op z'n kop.
Vind ik leuk
Sanuk +1705
woensdag 25 april 2018 om 13:22
tenhag ook
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:55
Krijg een btje het gevoel dat dit is omdat het een slecht seizoen was voor de competitie en dat er dan iemand geslachtofferd wordt.

Dan is het het makkelijkste om de man te ontslaan die niet vanuit de club zelf komt.

Kan me niet voorstellen dat een assistent nou zoveel invloed heeft dat het spel van Feyenoord daar drastisch van veranderd.
Vind ik leuk
Blindsy +6357
woensdag 25 april 2018 om 13:08
Ja. Maar aan de andere kant weten wij ook niet hoe groot Jans inbreng was. En Van Gastel staat er binnen Feyenoord ook erg goed voor, lang is ook gedacht dat niet Gio, maar juist JP de trainer zou gaan worden, gewoon vanwege zijn dominantere karakter, houding, inzet, etc. Meer een trainerstype dan de stillere, brave Gio.
Als je dan sowieso vindt dat er iemand moet vertrekken, dan zou ik ook voor Jan kiezen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:13]
Vind ik leuk
J Kiprich +12265
woensdag 25 april 2018 om 12:49
Sterk staaltje overredingskracht als Gio met Jan verder wilde. Dat laat je de td toch niet bepalen?!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:51
Juist wel
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:53
Er staat niet dat Gio met Jan verder wilde, maar dat Jan zelf verder wilde met Feyenoord.

Misschien kan Jan Wouters aanschuiven bij een van de praatprogramma's. Als zwijgend baken van rust in een zee van opgeklopte meningen.
;-)
Vind ik leuk
J Kiprich +12265
woensdag 25 april 2018 om 12:59
Zo stond het er net nog niet ;)
Vind ik leuk
Blindsy +6357
woensdag 25 april 2018 om 13:14
'En Jan, wat wil jij hier aan toevoegen?'
(Zacht piepstemmetje) 'ja, uh...................................................'
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 25 april 2018 om 13:01
Nou echt heh ? Vraag me verder wel af of ze niet beter van Gio zelf af moeten.. Kansloos 4e worden is natuurlijk niet best, die Beker maakt wmb niet veel goed, eigenlijk een Pyrrus-overwinning..
Vind ik leuk
soplul +1826
woensdag 25 april 2018 om 13:31
Oh ja en het kampioenschap kwam alleen door Dirk he?!

:)))))))))))))
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 25 april 2018 om 13:34
Toen viel alles goed en ja Kuyt was wel een belangrijke factor idd..
Elke speler steeg eigenlijk boven zichzelf uit..
Vind ik leuk
soplul +1826
woensdag 25 april 2018 om 13:57
Oh ja alleen als het kut gaat dan krijgt een trainer de schuld.
Als het goed gaat de spelers :)
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 25 april 2018 om 14:04
Zo werkt het wel.. ;)
Vind ik leuk
soplul +1826
woensdag 25 april 2018 om 14:07
Dan moet elke trainer er maar uit die niet kampioen is geworden en/of aan de verwachtingen heeft voldaan (zoals het winnen van een prijs).

:)
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 25 april 2018 om 14:10
Gio heeft wel erg veel krediet.. Is een prima kerel hoor, maar kansloos 4e worden kan gewoon echt niet voor zo'n grote club.. Zelfde geldt overigens voor mijn club hoor, met zoveel geld moet je fluitend kampioen worden..
Vind ik leuk
soplul +1826
woensdag 25 april 2018 om 14:20
Sorry maar wat lul je toch over kansloos 4e worden telkens???

In zijn eerste jaar wordt hij 3e en wint beker.
In zijn tweede jaar van dag 1 bovenaan en wint de schaal (sinds 18 jaar!)
In zijn derde jaar wordt hij 4e en wint weer de beker

Ja met grote achterstand 4e in een seizoen waar het blessures tegenzat, vele spelers uit vorm waren en de concurrentie geen europese wedstrijden had.

Dan kan het vrij makkelijk gebeuren dat je 4e wordt hoor in Nederland.

Alsof we in de jaren voor Gio zo verwend zijn met prachtvoetbal en resultaten!!
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 25 april 2018 om 14:25
Ik denk dat hij alsnog vertrekt, dan wel door de voordeur..
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:50
Goede zaak. Vers bloed. Los van de persoon.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:52
Bedankt voor alle mooie jaren Jan. Heb je toch mooi deel van mogen uitmaken en achter de schermen waarschijnlijk grote invloed op gehad.
Vind ik leuk
Zultkop +2573
woensdag 25 april 2018 om 12:53
Het zal Dirk nog wel niet worden.....
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:53
Nu van Geel zelf nog met zijn middelmaat beleid
Vind ik leuk
Janjan +394
woensdag 25 april 2018 om 12:55
Goede man die Jan Wouters. Begrijp wel dat ze vers bloed willen hebben.
De prestaties waren niet echt top natuurlijk.......al hebben ze wel een beker hahahaha. Misschien van Gastel lekker weg laten gaan samen met Makaay :)
Vind ik leuk
Mari +4697
woensdag 25 april 2018 om 12:55
Wat een afgang voor Wouters. Hij wordt dus verantwoordelijk gehouden
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 19:00]
Vind ik leuk
Sanuk +1705
woensdag 25 april 2018 om 13:24
Voor de CruijfF schaal en de beker?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:55
Vreemd om de meest ervaren man te laten gaan.
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 25 april 2018 om 12:55
Gio zelf blijf wel dan ? Misschien die even verversen ?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:57
Warme club in 1..2..3
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:58
Jaap Stam erbij?
Vind ik leuk
Lipu +578
woensdag 25 april 2018 om 13:22
Meeeeeen je niet.....?
We hebben het over voetbal hoor
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:23]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:00
Als Gio wil dat Jan blijft dan blijft Jan toch gewoon? Dat lijkt mij in ieder geval wel zeer logisch.
Vind ik leuk
Ryan82 +823
woensdag 25 april 2018 om 13:01
Goede keuze om Wouters weg te sturen. Martin moet zichzelf ook gaan evalueren en tot de conclusie komen dat hij het in het begin meer dan prima heeft gedaan, maar niet Feyenoord verder kan helpen. Zijn aankoopbeleid is niet van topkwaliteit. Ook heeft hij geen goede scouting op poten gezet. We kopen enkel Eredivisie spelers. Jorgensen, Haps is van topkwaliteit en de rest is matig. Ik zeg niet dat hij het slecht heeft gedaan maar ik geloof ook niet dat van Geel Feyenoord verder kan helpen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:07
Mee eens. Een uitstekende puinruimer, maar helaas daar blijft het bij.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:03
Ik zou zijn rechterhand trouwens ook niet willen zijn.
Laat hem dat liever zelf doen, de smeerlap.
Vind ik leuk
yuuup +8021
woensdag 25 april 2018 om 13:04
Brrrrrr.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
woensdag 25 april 2018 om 13:11
Koude club ;-)
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
woensdag 25 april 2018 om 13:10
Valt weinig over te zeggen of dit nou een goede zaak is of niet, wij zien hem nooit aan het werk.
Vind ik leuk
Donnygo +881
woensdag 25 april 2018 om 13:12
Blijft er wel weinig ervaring over in de staff.
Makaay 5 jaar ofzo als spitstrainer
Van Gastel ook 5 jaar Assistent
Gio 3 jaar hoofdtrainer.

Hoop dan toch dat er wel een ervaren persoon naast Gio komt.
Vind ik leuk
Lipu +578
woensdag 25 april 2018 om 13:20
En van Gastel dan?
Zit ook al jaren met zijn hoofd te schudden ..
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:22]
Vind ik leuk
LDS +45
woensdag 25 april 2018 om 13:22
Erg jammer. Prima assistent. Had van mij gerust mogen blijven
Vind ik leuk
Teo Smith +19303
woensdag 25 april 2018 om 13:26
Houdoe jantje.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:27
Zeer tevreden over iemand zijn en hem er toch uitgooien. Vreemd.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:28
Terug naar Ajax. Zou mooi zijn.
Vind ik leuk
Gid010 +683
woensdag 25 april 2018 om 13:34
Een beetje raar besluit, Wouters was ook onderdeel van de technische staf die met Feyenoord prijzen heeft gepakt. Hij is ook onderdeel geweest van die succesfactor. Van Geel mag naar zichzelf kijken, wat betreft aankoopbeleid. Niet alle spelers hebben gerendeerd zoals men verwachtte. Dat je op 20 punten van de koploper bent gezet, heb je nu niet ineens nieuwe impuls nodig binnen de technische staf. Als Feyenoord deze selectie bij elkaar houdt, minder blessures oploopt als dit jaar..komen ze echt niet op 20 punten van een koploper te staan. Als t meezit, kunnen ze die zelf zijn. Het is ook zo krom om erbij te zeggen dat je zo tevreden bent over Jan Wouters, en hem zo afschuiven
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:38
bedankt Wouters !!!!!

mischien waren er bepaalde redenen om van elkaar afscheid te nemen

Mischien dat Makaay iets opschuift of ook bepaalde ambities heeft ipv spitsentrainer assistant wordt.
Vind ik leuk
Quareck +5500
woensdag 25 april 2018 om 13:40
Een klotejaar gehad. Geen lef om er een icoon als gio uit te gooien. Assistent weg. Mensen tevreden houden, want we hebben toch de technische staf gewijzigd.
Vind ik leuk
Leffe +1074
woensdag 25 april 2018 om 13:41
Jantje Wouters wil graag naar PSV,.. Das algemeen bekend!.Daarin begrijp ik FR wel.( je wil geen medewerker hebben die er met zijn ervaring en kennis binnen de club naar de concurrent gaat binnen Nederland).
Vind ik leuk
Dorzon +3685
woensdag 25 april 2018 om 13:43
zouden ze bij ajax ook moeten doen, maar dan met de hoofdcoach
Vind ik leuk
Lipu +578
woensdag 25 april 2018 om 13:49
Feyenoord vaart al meer dan 40 jaar op goed geluk en korte termijn visie.
Ik kijk van geen beslissing meer op.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:50]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:08
Wat een Bullshit redenen om die Jan Wouters weg te sturen. Zeg gewoon dat hij niet functioneerde Martin van Geel en maak er geen lul verhaal van.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:28
Ik heb niets tegen Jan Wouters maar net als een elftal vers bloed nodig heeft is dat in de technische staf niet anders.
Van Geel zegt nergens dat Wouters zijn werk niet na behoren doet en ontslaat hem niet gedurende het seizoen, ze evalueren na elk seizoen, en na zo'n slecht seizoen in de eredivisie is vers bloed meer dan welkom.
Dat Gio niet ter sprake komt vindt ik meer dan logisch, 4 prijzen in 3 jaar hebben ze bij Feyenoord allang niet meer gehaald met een trainer.
Ben nu wel benieuwd wie erbij gaat komen.
Vind ik leuk
Romo +275
woensdag 25 april 2018 om 15:14
Ik vind het tijd voor 3 nieuwe trainers...
3 jaar is genoeg geweest, laten we nu niet denken dat na de bekerwinst het seizoen weer goed is.
Ik had gehoopt op n mooie club voor Gio en dat hij zn assistenten mee zou nemen.

Nu krijg je een leegloop bankzitters willen weg en aan veel spelers zie je dat het goed is geweest
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:12
Vers bloed is nooit verkeerd, goede keus
Ben benoeiwd wie er dan bij komt
Vind ik leuk
Tsja +215
woensdag 25 april 2018 om 17:32
Nou... hou je vast... Feyenoord ontslaat Jan Wouters.... En wordt volgend jaar kampioen .....
Vind ik leuk
Hammie +1056
woensdag 25 april 2018 om 17:33
En v Gastel dan deze voegd ook niets toe.

Kan niet eens praten...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:43
Die gaat niemand missen. Nu dat kind van de club nog en een paar verse krachten erbij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Feyenoord bevestigt vertrek van Van Bronckhorst-assistent: 'Nieuwe impuls'