Woeste Kraay pakt per direct z'n koffers: 'Er ontstond een woordenwisseling'

Woeste Kraay pakt per direct z'n koffers: 'Er ontstond een woordenwisseling'

woensdag 25 april 2018 om 14:08

FC Lienden heeft via de officiële kanalen bevestigd dat trainer Hans Kraay jr. per direct is vertrokken. Afgelopen zaterdag heeft zich een 'betreurenswaardig voorval' voorgedaan in de kantine van de club, zo blijkt. 

Kraay liet dinsdag zelf al weten dat hij gebotst was met enkele sponsoren van de amateurclub. De presentator en analist voelt zich geschoffeerd en vertrekt daarom per direct. Lienden bevestigt het incident. 'In de kantine ontstond een woordenwisseling tussen trainer Hans Kraay jr. en een drietal supporters, waaronder een lid van de aan FC Lienden gelieerde businessclub. Hierbij werd de trainer onheus bejegend wat uiteindelijk heeft geleid tot het onomkeerbare besluit om per direct te stoppen bij FC Lienden.'

'Zowel het bestuur van FC Lienden als het bestuur van de vereniging FC Lienden betreuren dit incident ten zeerste en distantiëren zich van dit gedrag van de supporters', gaat het bericht verder. 'Het plotselinge besluit van Hans Kraay jr., die ook komend seizoen aan FC Lienden verbonden zou blijven, wordt betreurd en wordt gelijkertijd gerespecteerd.'

De club laat verder weten dat het plotse vertrek van Kraay 'veel indruk heeft gemaakt op de spelersgroep'. 

Lees meer over:FC Lienden

Plaats een reactie

woensdag 25 april 2018 om 14:12
Zou er naast een woordenwisseling ook heen en weer met jasjes zijn gegooid? Dat zijn de echte vragen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:32
Man man man jij verdiend de Wilfred Genee prijs 2018
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:35
Als ik zijn salaris ook verdien dan vind ik het prima!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:14
dat na-papegaaien van voetbalinside verdient geen enkele prijs.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:33
Ach beetje ouwehoeren mag toch wel
Vind ik leuk
Spartan +4716
woensdag 25 april 2018 om 14:37
2018? 2012! Toen was het nl nog actueel ;-)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:05
Ga jij nou een prijs vernoemen naar die droeftoeter? Als je 'm mij zou willen geven, zou ik zeggen:''steek 'm lekker ergens waar het heel erg donker is''.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:09
steek=verstoppen
En ja zijn reactie is van een droeftoeter niveau vandaar, maar goed dat jij het niet snapt is niet zo erg
Vind ik leuk
Blindsy +6312
donderdag 26 april 2018 om 20:36
Dat past niet. Zit nog een hoekvlag in van vorige week ;-)
Vind ik leuk
Gid010 +683
woensdag 25 april 2018 om 14:36
Ze praten over koffers pakken, hij had waarschijnlijk alleen een jasje bij zich :)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:47
GRAPJAS :)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:58
Hij deed inderdaad even zijn jasje uit, zag je dat ;)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:12
Altijd leuk nieuws over Hans Kraay jr, of het nu waar is of niet maar elk verhaal heeft altijd 2 kanten.
Vind ik leuk
Topdrie +1938
woensdag 25 april 2018 om 14:14
Een drietal supporters genaamd J. Derksen, R. Van der Gijp & W. Genee
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:46
Hansie,maakt t wel
Dikke portemonnee,hoef je geen zorgen om te maken.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:11
Je hebt meteen de 'topdrie' samengesteld. Geweldige reactie!
Vind ik leuk
La Luz +45
woensdag 25 april 2018 om 14:15
erg benieuwd wat er is gezegd dan
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:18
Ach,alles komt goed
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:19
Te gek voor woorden dat clubsponsors denken dat ze een trainer op zo n manier moeten kunnen benaderen alleen maar omdat ze de club financieel ondersteunen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:30
Nouja, als ik zou betalen moeten ze ook gewoon naar mij luisteren! Dit is thuis overigens totaal niet het geval...
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:30]
Vind ik leuk
RtdDub +6900
woensdag 25 april 2018 om 14:40
" een drietal supporters, waaronder een lid van de aan FC Lienden gelieerde businessclub. "

Ja... effe wachten. Het gaat hier over sponsors, niet over werkgevers.
Sponsors moeten geld lappen en hun muil houden.
En als het ze niet aanstaat wat er gebeurt, een ander gaan sponsoren maar zeker niet een trainer gaan lopen schofferen.

[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:40]
Vind ik leuk
Butsbal +10552
woensdag 25 april 2018 om 14:43
Jij zal met die instelling wel sponsors kunnen werven. Ik sponsor verschillende verenigjngen waarvan er niet ene zo'n grote muil optentrekt als jij. Doen ze dat wel, exit money
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:43]
Vind ik leuk
RtdDub +6900
woensdag 25 april 2018 om 14:47
Ik ga vaak wat kort door de bocht maar je snapt mijn intentie, neem ik aan?

Sponsors moeten zich niet met beleid bemoeien en trainers ter discussie gaan stellen.
Dat bedoel ik met lappen en je muil houden.
Vind ik leuk
Butsbal +10552
woensdag 25 april 2018 om 16:19
Daar heb je 100% gelijk in. Ik moei me dan ook nergens mee. Maar een beetje respect verdient elke sponsor wel. Dan kunnen ze het ook verspelen zoals deze eikel doet.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:21
Dit geldt waarschijnlijk ook voor de lui die dt veroorzaakt hebben, thuis het lulletje en buiten de deur een grote bek.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:20
Raar dat lienden kant van businessclub-lid kiest en niet van Kraay
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:22
Als je goed leest is kraay degene die weg wilde.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:33
Natuurlijk ga je weg als je niet gesteund wordt. Nergens staat of de “supporters” en de business-club sponsor op hun gedrag zijn aangesproken.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:22
Supporters willen het steeds meer voor het zeggen hebben, de nieuwe trend ?
Vind ik leuk
B.O.B. +205
woensdag 25 april 2018 om 14:23
Zowel het bestuur van FC Lienden als het bestuur van de vereniging FC Lienden betreuren dit incident ten zeerste en distantiëren zich van dit gedrag van de supporters'

Is een besluit van Kraay zelf die dit niet pikt. Lienden staat volgens de tekst achter het besluit van Kraay ondanks dat ze er van balen begrijpen ze hem wel.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:23
Ik heb vernomen dat Hans Kraay jr in verband wordt gebracht als rechterhand van Erik ten Hag.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:02
Hoezo is er een blessure aan zijn rechterhand?.
Vind ik leuk
Blindsy +6312
donderdag 26 april 2018 om 20:39
Die begrijpt niet iedereen, Mokummert ;-) Of ga ik zelfs te ver met mijn invulling van 'in verband brengen als rechterhand..'?
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 20:39]
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 23:06
Nee hoor dat was ook mijn insteek :)
Vind ik leuk
Blindsy +6312
zondag 29 april 2018 om 11:38
Mijn soort humor, vriend! :-)
Vind ik leuk
zondag 29 april 2018 om 11:39
Rotterdamse humor he!.
Vind ik leuk
Blindsy +6312
zondag 29 april 2018 om 11:40
Oei. Daar zeg je wat. Tis in ieder geval geen Mokumse humor, die ging altijd ten koste van een ander ;-)
Vind ik leuk
Donnygo +853
woensdag 25 april 2018 om 14:26
Goed statement van de club, Kraay vind vanzelf wel een nieuwe club.

Arsenal grijp je kans :P
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:30
Zonde !!!!
wat je ook van Hans Kraay jr mag denken

zover mij bekend is het wel een goeie trainer en mede door hem is Lienden
zover gekomen waar ze nu staan.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:31
Komt hem waarschijnlijk wel goed uit dit incident. Nu heeft hij volledig zijn handen vrij om in de voetbalprogramma's zijn ding te doen, wat m.i al druk genoeg is!!
Vind ik leuk
MojoRisin +8302
woensdag 25 april 2018 om 14:37
Belachelijk dat ze zo omgaan met de enorm succesvolle trainer, hij heeft groot gelijk om op te stappen..
Vind ik leuk
Butsbal +10552
woensdag 25 april 2018 om 14:41
Cynisme-mode -》OFF
Vind ik leuk
MojoRisin +8302
woensdag 25 april 2018 om 15:01
Nee niet eens.. ;)
Hij heeft Lienden toch echt wel op de kaart gezet ?
Wat je ook van hem vindt, hij heeft echt wel verstand van voetbal hoor..
Vind ik leuk
5by5 +1237
woensdag 25 april 2018 om 16:21
Hij heeft vaker gelijk dan Derksen ook al zou Derksen het nooit toegeven.
Vind ik leuk
yuuup +8010
woensdag 25 april 2018 om 14:38
Vast weer zo'n dronken opschepper die het allemaal veel beter weet.
Vind ik leuk
Butsbal +10552
woensdag 25 april 2018 om 14:40
Juist, dat vind ik ook van Hansje
Vind ik leuk
La Luz +45
woensdag 25 april 2018 om 14:40
Kan ie onderhand niet eens trainer worden in de Jupiler League, ben benieuwd hoe hij het daar zou gaan doen of heeft hij nog niet de juiste papieren daarvoor?
Vind ik leuk
Butsbal +10552
woensdag 25 april 2018 om 14:40
Zou hij daar ook zo'n slecht toneelstukje opgevoerd hebben. Zoals hij ook altijd "boos" wordt bij voetbal inside ? Ongeloofwaardig persoon
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:46
Dan zal het eerder zijn linkerhand worden.
Vind ik leuk
tikkietoe +4353
woensdag 25 april 2018 om 14:46
Dat een hele supporterschare een trainer eruit werkt, zoals bij Willem II, is (zeker achteraf) nog te begrijpen.
Maar dat je als trainer slechts 3 supporters die macht geeft, dan wil je weg of laat je wel heel makkelijk een club achter je.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:56]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:52
Hansie die boos wordt. Ha ha !
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:33
Leuk voor VI
Vind ik leuk
Utca030 +6173
woensdag 25 april 2018 om 15:33
Hans wordt al heel gauw boos, ze riepen alleen maar pindakaas.
Vind ik leuk
5by5 +1237
woensdag 25 april 2018 om 16:20
FC Lienden meer FC Who Gives A Fuck.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:24
Jammer , maar hij zou ook eens een stapje hoger kunnen proberen.
Vind ik leuk
Paul1982 +9287
donderdag 26 april 2018 om 18:26
De man is een clown op tv, maar volgens mij geen slechte trainer.
Vind ik leuk
vrijdag 27 april 2018 om 09:41
die sponsers zullen wel een stuk in der kraag hebben gehad en hem hebben geziekt
ik wens kraay het beste
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Woeste Kraay pakt per direct z'n koffers: 'Er ontstond een woordenwisseling'