Vitessenaar heeft 'stille transferwens': Ik weet niet hoeveel jaar ik nog heb

    Vitessenaar heeft 'stille transferwens': "Ik weet niet hoeveel jaar ik nog heb"

    woensdag 25 april 2018 om 14:54

    Vitesse-icoon Guram Kashia staat open voor een nieuw avontuur. De dertigjarige captain van de Arnhemse club heeft een 'stille transferwens'. 

    Kashia bevestigt dat in gesprek met dagblad de Gelderlander. Mocht er komende zomer iets interessants langskomen, dan wil hij daar graag naar luisteren. "Een carrière is ergens eindig. Ik weet niet hoeveel jaar ik nog heb. Ik heb altijd enorm op mijn lichaam gelet. Goed en gezond eten, fysiek fit blijven en goed rusten zijn voor mij basisbegrippen als topsporter. Ik wil alles uit het voetbal halen. Dat doe ik nu bij Vitesse", zegt de international.

    "Maar: om de drie jaar een transfer is niet slecht. Dat zorgt voor frisheid. Ik ben alleen niet verveeld geraakt bij Vitesse. We hebben ook een geweldige prijs gewonnen. Ik ben er goed in het ene seizoen af te sluiten, om dan weer met volledige focus het volgende seizoen in te gaan. Daardoor blijf ik scherp en gretig. Maar, heus, de markt is altijd in beeld. Daar kan geen enkele prof blind voor zijn."

    Sinds deze maand staat Kashia op 243 Eredivisie-duels namens Vitesse. Dat is een record. 

    Plaats een reactie

    Monnikehuize +1197
    woensdag 25 april 2018 om 15:01
    die blijf gewoon in Arnhem.. wordt ooit hoofdtrainer en algemeen directeur!! GURAM KASHIA!
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    woensdag 25 april 2018 om 15:06
    Nou inderdaad, maar dan mogen ze hem met ingang van aankomend seizoen wel weer die 30% loonsverhoging geven!
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    woensdag 25 april 2018 om 15:45
    Hull City :-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18138
    woensdag 25 april 2018 om 15:10
    Lees ik vanmorgen dat hij 20% van zijn salaris heeft ingeleverd, gaat íe tóch nog graaien. Wat een anti climax.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6731
    woensdag 25 april 2018 om 15:11
    Ik zie vooral een goede tactiek om nu meer salaris te kunnen vragen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    woensdag 25 april 2018 om 17:59
    Wat doet Room dan bij jullie, ook graaien toch op de bank ?
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6939
    woensdag 25 april 2018 om 15:08
    Zeker een boegbeeld en een held voor de supporters. Maar diep in mijn veldwachtershartje hoop ik op 4 nieuwe verdedigers.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:11
    Precies... wat ik zojuist al schreef, vind ik Guram een modale voetballer. Niet heel bijzonder. Wel een mooie gast, op en top prof en een prima uithangbord.
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    woensdag 25 april 2018 om 16:28
    Kashia en Kruiswijk centraal in de verdediging. Arnold brengt zoveel rust en hij is linksbenig, dat is ook gunstig.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6939
    woensdag 25 april 2018 om 16:32
    Wil je nou de top aanvallen of wil je rond plaats 6 tot 8 spelen?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:09
    Zo stil is zijn wens nu niet meer,
    Wel goede speler
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:09
    Fantastisch uithangbord, voorbeeldprof enerzijds... Modale voetballer anderzijds....
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:25
    Paar jaartjes na NEC zou wel mooi zijn
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    woensdag 25 april 2018 om 15:28
    Ik hoop dat Guram gewoon lekker thuis bij ons blijft. Maar mocht hij een mooi avontuur vinden dan wens ik hem het allerbeste.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:33
    Denk dat die met Fraser mee gaat naar Sparta
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6939
    woensdag 25 april 2018 om 15:49
    Als hij over een transfer droomt dan denk ik niet dat Sparta in die droom voorkomt
    Vind ik leuk
    arnhem_026 +289
    woensdag 25 april 2018 om 16:04
    gun hem een mooie transfer. Hij zal echter nooit meer ergens zo op handen worden gedragen als hier. Hij heeft een droom om in Engeland te voetballen en dat heeft hij nooit onder stoelen of banken geschoven. Ik hoop voor m dat er evt een club uit de championship komt, premier leage is te hoog gegrepen
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 16:39
    Denk dat echte stap naar boven er niet meer in zit voor hem. Mag blij zijn als hij bij Vitesse niet op tweede spoor gaat komen.
    Transfer lijkt me anders dan om het geld dan ook niet meer verstandig voor hem. Bij Vitesse heeft hij contract voor het leven met toezegging dat na zijn sportieve carrière andere stafffunctie beschikbaar komt. Dat zou ik als ik hem was niet weggooien. Zeker niet gezien hij aangeeft dat hij het met vrouw en kind ook zo prettig vindt hier.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 16:42
    Je ziet dat hij, nu hij op persoonlijk vlak meer aan de bak moet om het bij te benen, minder als leider uit de verf komt. Dat vind ik jammer, want daarmee compenseerde hij andere tekortkomingen. Het letterlijk voorop in de strijd, met serieuze bebaarde kop en mouwen opgestroopt, die echte leider heb ik weinig gezien dit jaar.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    woensdag 25 april 2018 om 18:01
    Kashia gaat niet weg en zal na zijn voetballoopbaan gewoon blijven werken bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 22:00
    Guram moet blijven
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitessenaar heeft 'stille transferwens': "Ik weet niet hoeveel jaar ik nog heb"