Bij een club als FC Utrecht, Vitesse of SC Heerenveen kan hij met gemak mee

    "Bij een club als FC Utrecht, Vitesse of SC Heerenveen kan hij met gemak mee"

    woensdag 25 april 2018 om 16:39

    Danny Bakker, middenvelder van ADO Den Haag, heeft de potentie om in de Nederlandse subtop en - daarna- nóg hoger aan de slag te gaan. Dat zegt Maurice Steijn, die met Bakker samenwerkte in de Hofstad. 

    "Toen hij pas zestien was, liet ik hem al af en toe meetrainen met het eerste. Twee jaar later maakte hij zijn debuut tegen Vitesse. Je zag toen al dat Danny een heel slimme speler is. Fysiek had hij het in het begin moeilijk, maar kwalitatief bleef hij moeiteloos op de been. Hij heeft veel inzicht, is vaardig en heel constant. Hij beheerst veel facetten van het voetbal, dat maakt hem een uitstekende middenvelder", zegt Steijn in gesprek met Voetbal International. 

    "Dat hij de keuze heeft gemaakt bij ADO te verlengen snap ik ergens wel, maar ik had hem eigenlijk na dit seizoen wel een stap omhoog willen zien maken. Bij een club als FC Utrecht, Vitesse of SC Heerenveen kan hij met gemak mee, dat weet ik zeker."

    "Danny kan zich heel snel aanpassen aan een hoger niveau en misschien dat hij na twee of drie jaar in de subtop nóg een stap omhoog aankan." Bakker (23) ligt tot 2021 vast in Den Haag. Hij deed dit seizoen 31 keer mee bij de ploeg van trainer Fons Groenendijk. 

    Plaats een reactie

    Hesses +969
    woensdag 25 april 2018 om 16:44
    Moest bij t lezen van de titel denken aan kleine justin kluivert ;-)
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2802
    woensdag 25 april 2018 om 16:52
    Kan hij bij Utrecht er nog een paar de lappenmand in schoppen.

    Enige wat ik van hem weet eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 17:06
    Hij knapt een hoop op ja, al het vuile werk. Zulke spelers heb je gewoon nodig!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 17:24
    Alsof er bij Utrecht geen schoppers rondlopen...schei toch uit met deze onzin.
    Vind ik leuk
    stock3 +765
    woensdag 25 april 2018 om 17:33
    Noem er eens drie
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 17:38
    Kali, Klaiber Janssen, vd Maarel, Ludwig, Strieder, Leeuwin, Van der Meer, genoeg?
    Vind ik leuk
    Ronnie7 +43
    woensdag 25 april 2018 om 17:42
    Ludwig is al weg, ken je feiten
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 17:47
    Blijven een hoop schoppers over hoor.
    Vind ik leuk
    stock3 +765
    woensdag 25 april 2018 om 17:46
    Er zit in dit rijtje niet één zo vieze schopper bij als die bakker!!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 17:48
    Janssen Strieder Kali Maarel zijn zeker de minste niet.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12953
    woensdag 25 april 2018 om 18:09
    Van der meer doet nooit mee,strieder is onze lieve heer zelf. Klaiber nog nooit een schop uitgedeeld kali 6 maanden geblesseerd.vd maarel doet geen vlieg kwaad Janssen ideale schoonzoon. Leeuwin tja.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2498
    vrijdag 27 april 2018 om 06:17
    allemaal schoppers ala bakker haha maar natuurlijk
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2802
    woensdag 25 april 2018 om 17:51
    Zeg ik ook niet toch? Alleen meneer Bakker schopte er de eerste competitieronde wel direct 2 doormidden. Maar goed zoals ik zei, ken de beste jongen verder niet.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 17:57
    Dat jij dat aanhaalt is al onnodig en nietszeggend.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2498
    vrijdag 27 april 2018 om 06:18
    hij heeft gewoon gelijk bakker had ook rood moeten krijgen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 17:58
    Bakker speelt gewoon mannelijk voetbal en schroomt niet om tot het randje te gaan. Daar hebben we er meer van nodig.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21645
    woensdag 25 april 2018 om 18:38
    Prima speler met een uitstekende mentaliteit!
    Vind ik leuk
    Berbr +1954
    woensdag 25 april 2018 om 16:54
    Dit is nog eens nieuws.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 17:05
    Danny onderschatten een hoop mensen. Dat zag je vanmorgen al aan het andere artikel. Mensen kijken alleen naar scorende spelers.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    woensdag 25 april 2018 om 17:10
    Leuke jongen voor ADO, maar verder niet.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 17:26
    Haha daar heb je doe dan die het wel ff weet.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    woensdag 25 april 2018 om 17:28
    Doe dan is een flapdrol 1e klas en denkt dat ie alles weet wat betreft ADO
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 17:59
    Spuwt louter zijn gal en azijn uit over de desbetreffende topics over DH.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    woensdag 25 april 2018 om 18:08
    Dat is mij ook opgevallen. Eng mannetje is het.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21645
    woensdag 25 april 2018 om 19:34
    Deze vieze tokkie moet je niet serieus nemen en is alleen maar aan het stoken...geen normen en waarden meegekregen!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 20:09
    Zo iemand moet je in het echt tegenkomen en kijk eens dan of die nog zo bijdehand is. Geen manieren geleerd!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 21:04
    Dan kan ik het antwoord al raden.

    ''blaffende honden bijten niet''
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 21:30
    Strontzak is het!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 21:31
    Zulke figuranten rennen als eerst weg. :-p
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 21:42
    En het was nog lang onrustig in de TBS kliniek van doe dan.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21645
    woensdag 25 april 2018 om 18:40
    #TROLLALERT/TOKKIE
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    woensdag 25 april 2018 om 19:22
    #racistenclub
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21645
    woensdag 25 april 2018 om 19:29
    Racistenclub die Ziyech uitschelden bedoel je.
    Normen en waarden is jou vreemd in jullie tokkiefamilie. Best zielig eigenlijk zo jong en totaal verwaarloosd.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    woensdag 25 april 2018 om 19:30
    Uitschelden? Linkje graag.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21645
    woensdag 25 april 2018 om 19:51
    Dus je bent nog dommer dan ik al dacht. Denk na tokkie.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    woensdag 25 april 2018 om 19:54
    Dat was uitfluiten, kontneukertje! #tokkie
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21645
    woensdag 25 april 2018 om 19:56
    Ziyech rot op zingen is alleen fluiten ja dom tokkie kind! Racisten zijn het gewoon en dat jij het bagatelliseert zegt meer over jou normen en waarden.#TOKKIE!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 21:03
    Ze laat zich weer zien maat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21645
    woensdag 25 april 2018 om 21:10
    Doe dan! +4914

    woensdag 25 april 2018 om 17:52

    Gebruikt hij hem thuis ook als rechterhand? Viespeuk.


    Ik heb het je nog gezegd maat, ze is nogal erg bezig met haar rechterhand in haar zolderkamertje. Triest geval!


    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/811036/-feyenoord-richt-vizier-op-alkmaar-van-geel-denkt-aan-droomkandidaat-landzaat-.html
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 21:18]
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    woensdag 25 april 2018 om 20:05
    Deze kneus heeft geen hersens! Gevalletje grote bek achter het beeldschermpje! Ze is ook nog maar 21 jaar en het zal vast de leeftijd zijn-;) last van haar hormonen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 20:54
    Ja daarom heb ik als Midden-Noord een foto van Nasser El Khayati!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    donderdag 26 april 2018 om 01:50
    Wat denk jij nou, ik zit die gast gewoon terug te provoceren, gast spoort niet. Heb niks tegen op jou of je club, man. Bij mijn club hebben ze net zo goed racisten, is net als bij ADO maar een klein gedeelte van de fans. Of nou ja, fans...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 21:03
    https://www.youtube.com/watch?v=tntEiWAA5ck

    https://www.youtube.com/watch?v=QZgUZ2wrxa4

    Wil je nog meer beelden hebben? Dat kan hoor.


    Prachtige interactie met het warme Haagse publiek.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21645
    woensdag 25 april 2018 om 21:18
    Die tuttebel is nog nat achter haar oren en komt buiten haar boerengehucht om nergens en ze is ook nog eens mensenschuw.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26049
    woensdag 25 april 2018 om 17:11
    Mocht Steijn de nieuwe coach van Heerenveen worden.. Dan kan Bakker vast zijn koffer in gaan pakken.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    woensdag 25 april 2018 om 17:29
    Denk niet dat ADO hem laat gaan voor een habbekrats.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:30
    Heerenveen en Vitesse zijn zelfde niveau
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 17:34
    Heel dat zogenaamde subtop is zo wisselvallig als weet niet wat en het niveau middenmoot/subtop is bijna nihil.
    Vind ik leuk
    stock3 +765
    woensdag 25 april 2018 om 21:23
    Zo nhil dat den Haag nooit aansluit. Je kan het mooi brengen! Maar jullie zijn altijd middenmoot of eronder.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 25 april 2018 om 21:26
    Toen wij meededen bestonden jullie nog niet eens man. Op alle fronten!
    Vind ik leuk
    stock3 +765
    woensdag 25 april 2018 om 21:29
    De laatste 40 jaar in ieder geval. Jullie speelde nog een paar jaar eerste divisie daar speelde wij ini eder geval nooit.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:05
    Wie is wij
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 11:16
    Bakkertje is een topper, zit qua niveau nog niet aan zijn plafond.

    Ik mis nog de ontwikkelingen over Pinas. Vorige week maandag zou ADO weer opnieuw met hem om tafel gaan zitten. Ik blijf nog hopen dat ze eruit komen... Weet iemand al meer??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Bij een club als FC Utrecht, Vitesse of SC Heerenveen kan hij met gemak mee"