Update: Robben houdt interviews af, maar spierblessure lijkt mee te vallen

    Update: Robben houdt interviews af, maar spierblessure lijkt mee te vallen

    woensdag 25 april 2018 om 23:44

    Voor Arjen Robben duurde de halve finale van Bayern München tegen Real Madrid nog geen vijf minuten. De geblesseerde aanvaller kon na afloop geen uitsluitsel geven over de ernst van zijn blessure.

    Robben ging na vijf minuten naar het gras en voelde aan zijn bovenbeen, nadat hij een voorzet wilde geven. Een korte blessurebehandeling door clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt had geen effect, waardoor de Nederlander de strijd al vroeg moest staken.

    Na afloop wilde Robben geen interviews geven. "Afwachten, morgen", laat hij weten aan BILD. De 34-jarige aanvaller zocht vervolgens zijn familie op en verliet als eerste de Allianz Arena.

    Het snelle uitvallen van Robben was een fikse tegenvaller voor Bayern München, dat nog wel op voorsprong kwam tegen Real Madrid door een doelpunt van Joshua Kimmich. Met een goal voor (Marcelo) rust en een goal na rust (Marco Asensio) boog Real Madrid de achterstand toch nog om.

    Update 23.44: Donkere wolken leken zich samen te pakken boven Arjen Robben, maar de ernst van zijn spierblessure lijkt mee te vallen. Dat laat Bayern München-trainer Jupp Heynckes weten na de 1-2 nederlaag tegen Real Madrid. "Zijn blessure ziet er niet zo heel slecht uit", aldus Heynckes. Clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt kan er nog niets over zeggen.

    Plaats een reactie

    woensdag 25 april 2018 om 23:03
    Zwak hoor! Zelfs na een tegenslag moet je een kerel wezen en de pers te woord te staan!
    Vind ik leuk
    yabba1000 +738
    woensdag 25 april 2018 om 23:06
    dat is het mooie, hij moet helemaal niks. als bayern zegt dat ie niet hoeft te reageren dan hoeft hij niet verschijnen in de persruimte
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:35
    Hij moet gaan afsluiten. Et is klaar, in zn koppie misschien niet maar lichamelijk al wel een aantal jaren.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13924
    woensdag 25 april 2018 om 23:06
    Is een winnaar dus ik snap hem wel, hij moet gewoon rustig aan doen en lekker bij ons gaan voetballen volgende seizoen maar helaas heeft hij nog 1 jaar contract bij bayren.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:07
    Als je Robben zwak vind ben je geen nederlander. Beetje respect voor de beste voetballer uit de laatste 20 jaar uit Nederland.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:17
    Juist! Lekker in Duitsland laten voetballen met al die blessures bij psv niet nodig liever een fitte speler
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 23:22
    Bij PSV niet nodig? Van Persie is al heel belangrijk voor Feyenoord. Robben is fitter en beter dan Van Persie. Dus het zou een absolute meerwaarde voor ons zijn. Als hij een seizoen lang fit kan blijven wordt hij zo topscorer van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:26
    Ja maat maar helaas is hij te gevoellig voor blessures
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 23:32
    Al speelt die 10 wedstrijden per jaar, zou het al geweldig zijn. Moet die wel wat salaris inleveren:)
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 00:16
    Wat denk je dat robben voor invloed heeft met zijn ervaring en trucjes het gaat niet altijd om alleen dat balletje trappen he luigi
    Vind ik leuk
    Farmer +11256
    donderdag 26 april 2018 om 07:10
    Denk dattie teveel van die paddestoelen heeft gehad :P

    En maar dromen dat je met zo'n instelling ooit die CL eens...Naah, 'That princess is in another castle!'
    Vind ik leuk
    Farmer +11256
    donderdag 26 april 2018 om 07:08
    Hah, Robben is altijd beter dan jullie hele voorhoede, en middenveld bij elkaar, grapjas. Kampioen of niet.

    Bayern verlengt met een jaar met hem en ... 'PSV zou hem niet willen".
    geen wonder dat... ach... laamaar...
    Hoop dat je goed hebt geslapen, en nu wat wakkerder bent! :)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:05
    Die gaat ook stoppen?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:06
    Die clubarts, die hem na WK in Zuid-Afrika liet vallen. Teleurgestelde Robben, logisch
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 25 april 2018 om 23:06
    Robben had nog een laatste kunststukje in gedachten met bayern dit jaar en dat ziet ie nu vervagen.
    Zuur voor hem.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13924
    woensdag 25 april 2018 om 23:07
    Ik zie hem nog graag terug komen stratum bij ons psv!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 25 april 2018 om 23:08
    ik ben er geen voorstander van hoe goed ik hem ook vind
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:19
    Nee maar wij hebben niks aan geblesseerde spelers sorry hoop dat die Romero ook ooit eens fit WORDT is veul voor betaald
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 23:25]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 25 april 2018 om 23:20
    ik ben benieuwd of ie uberhaupt nog een potje gaat spelen dit seizoen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 01:02
    Is allemaal lulkoek stratum, die is het eerste jaartje gehaald om te wennen in Nederland.. PSV wilde tegengaan met wat er met neres is gebeurd bij Ajax !
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    woensdag 25 april 2018 om 23:21
    Romero
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:26
    Dank
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:09
    Wat bedoel je met ons? Heb je een drol in je broekzak?
    Vind ik leuk
    masterpsv +13924
    woensdag 25 april 2018 om 23:12
    Hahah ons psv is van ons de supporters snapte?
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    woensdag 25 april 2018 om 23:22
    Shh ajacieden snappen niet wat support inhoudt ;)

    (voor ik half vp over me heen krijg. Grapjuhh :PPP)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13924
    woensdag 25 april 2018 om 23:29
    Hahahha goeie timmio!!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:53
    Een drol in je broekzak van een ons. Het moet niet gekker worden. Gelijkspelletje..:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 00:26
    De return pakt hij die Spanjaarden nog wel aan hehe.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15782
    woensdag 25 april 2018 om 23:08
    Dit was zijn laatste CL-duel ooit?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 25 april 2018 om 23:10
    die kans is groot
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15782
    woensdag 25 april 2018 om 23:12
    Zo'n afscheid gun je niemand. Al is het wel weer tekenend voor zijn carriere, met een blessure..
    Vind ik leuk
    HJR +6845
    woensdag 25 april 2018 om 23:16
    Hij heeft toch nog een jaar contract bij Bayern toch? Lijkt mij dat hij gewoon doorgaat. Dit zal wel weer de zoveelste spierblessure zijn en zijn zoveelste comeback :). Anders is het heel treurig
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:16
    aufwienerschnitsel
    Vind ik leuk
    Vato75 +2082
    woensdag 25 april 2018 om 23:33
    Lekker stoppen joh als die gozer scheet laat breekt ie zijn rug
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5018
    donderdag 26 april 2018 om 00:00
    De blessure valt mee.
    Gelukkig maar, anders komt Robben's contractverlenging nog in gevaar.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 26 april 2018 om 02:58
    Robben zou een jaartje naar de Eredivisie bij een topclub moeten gaan spelen. Zijn beste tijd heeft hij gehad en hier kan hij nog leuke dingen laten zien.
    Vind ik leuk
    derksen +8537
    donderdag 26 april 2018 om 07:31
    Floppen floppen
    Je blaasde je zelf weer helemaal op voor begin vd wedstrijd
    Stop er aub mee voordat je straks geen balletje meer met je Kids ken trappen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Robben houdt interviews af, maar spierblessure lijkt mee te vallen